[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2015/2016 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 101 Laatste
Acties:
  • 163.530 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Hoppa eerste hoofdprijs binnen :P nog twee te gaan :+
Zaterdag maar weer naar de eerste wedstrijd van mijn andere clubbie, PEC, ben heel erg benieuwd of die erin kunnen blijven dit jaar. Selectie is behoorlijk uitgedund en voorlopig komt er niet veel soeps bij. Het is dat ik mijn seizoenskaart al verlengd heb... ;)

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:16

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Nou ja, hoofdprijs. :+
bregweb schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 11:33:
KNVB probeert een traditie te kweken met de JC schaal, hopeloze zaak. De arena gaat nooit een Wembley worden, de JC-schaal wordt nooit even belangrijk als een beker of kampioenschap.
Net als een Community Shield nooit hetzelfde zal betekenen als de FA-cup of PL winnen. Toch heeft elk land een 'supercup'.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralfbosz
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-09 15:10

ralfbosz

xm create bosz -c

Gonadan schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 11:12:
Het laat duidelijk zien dat twee aansprekende clubs voor extra kaartverkoop zorgt. Elke keer als het Ajax óf PSV is komen er beduidend minder mensen. De enige uitzondering is het tweede jaar Twente toen iedereen wist dat het wél een mooie pot zou worden.
Voor de 2010 editie konden Twente supporters alleen met een trein-combi naar de wedstrijd, het jaar erop was het een stuk vrijer. Dat scheelt enorm zoals te zien.

rm -r *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Snap ik wel, zo'n combiregeling is toch ook om te janken.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van mij mag van Geel bij Feyenoord zo onderhand wel eens ophoepelen. Wat maakt die man er allengs een puinhoop van wat samenstelling van de selectie betreft. Lijkt wel of hij slechts hap snap bezig is in plaats van uit een degelijke visie op voetbal te opereren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Laatst online: 23:51
Dat roep ik al een jaar. Het niet kunnen overtuigen van Ziyech, gedoe met Vilhena, de soap met Dost, het uiteindelijk halen van spelers wanneer de competitie allang onderweg is en het plots afserveren van Mulder: ik zie weinig visie maar vooral opportunisme.

En dit jaar is het niet veel beter. We barsten inmiddels van de aanvallers die niet in het 433 van de trainer passen. En weer komen er allerlei middenvelders terwijl de middenvelders uit de eigen jeugd plots allemaal moeten verdedigen zo lijkt het. En dan die soaps rond Kramer en Botteghin: het is gênant. Het is niet van vandaag dat er scorend vermogen en een stand-in voor Van Beek nodig is.

Als ik dan zie dat er belangstelling is voor jongens als Elia en Assaidi dan vraag ik me echt af waar we mee bezig zijn. We jagen de eigen jeugd de Kuip uit en brengen er spelers voor terug die al jaren niks meer gepresteerd hebben op niveau. En dat allemaal natuurlijk tegen een vet salaris.

Het lijkt wel alsof men geforceerd zoekt naar spelers van 26-27 jaar, alsof leeftijd alles bepalend is. Maar net zo min als Lucius dat kon gaat ook Elia het elftal niet bij de hand nemen. Die zal het al moeilijk genoeg hebben met zichzelf. En zo'n transfersom kun je waarschijnlijk gelijk weer afschrijven. Dikke kans dat daar geen grote winst op wordt gemaakt.

Waar is de scouting? Is zo'n jongen als Gustafson nu het enige waar ze mee aan kunnen komen? Ik ken die gast niet maar dáár zie ik dan de logica wel van. Een jeugdinternational voor een niet al te hoge transfersom: als die zich een beetje ontwikkelt kun je die ook weer goed doorverkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 19:00
Verwijderd schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 20:07:
Van mij mag van Geel bij Feyenoord zo onderhand wel eens ophoepelen. Wat maakt die man er allengs een puinhoop van wat samenstelling van de selectie betreft. Lijkt wel of hij slechts hap snap bezig is in plaats van uit een degelijke visie op voetbal te opereren.
Denk dat er wel meerdere mensen zijn die dat vinden.

Als ik zie met welke spelers hij bezig is dan heb ik het gevoel dat er geen scouts rondlopen bij Feyenoord en dat er ook geen netwerk is.
Alsof hij rond kijkt welke spelers in verbindig gebracht worden met de Eredivisie en dan gaat hij daar aankloppen.

Het lijkt wel alsof men niet met schaduwlijstjes werkt en pas naar nieuwe spelers gaat kijken wanneer het eigenlijk al te laat, dat wil zeggen wanneer er een basis speler vertrokken is of wanneer na het afronden van de voorbereiding gebleken is dat 1 speler voor positie x toch niet genoeg is.

Dus meer reageren dan dat er vooruit gekeken word.

Elia was ooit een leuke speler maar het is niet zonder reden dat Werder van hem af wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Bonalds
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 14-09 11:51
Deadsy schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 21:33:
[...]

Denk dat er wel meerdere mensen zijn die dat vinden.

Als ik zie met welke spelers hij bezig is dan heb ik het gevoel dat er geen scouts rondlopen bij Feyenoord en dat er ook geen netwerk is.
Alsof hij rond kijkt welke spelers in verbindig gebracht worden met de Eredivisie en dan gaat hij daar aankloppen.

Het lijkt wel alsof men niet met schaduwlijstjes werkt en pas naar nieuwe spelers gaat kijken wanneer het eigenlijk al te laat, dat wil zeggen wanneer er een basis speler vertrokken is of wanneer na het afronden van de voorbereiding gebleken is dat 1 speler voor positie x toch niet genoeg is.

Dus meer reageren dan dat er vooruit gekeken word.

Elia was ooit een leuke speler maar het is niet zonder reden dat Werder van hem af wil.
Dat was ook de conclusie van de commisie-Coronel, waarna van Geel vertrok bij Ajax.
De conclusies van de commissie-Coronel, over het beleid van Ajax van de laatste tien jaar, zette de positie van Van Geel onder druk. Op 17 februari 2008 werd het rapport openbaar gemaakt. De meeste kritiek werd gericht op Van Geel: spelers waren aangekocht zonder scoutingrapport of na negatief advies van de scouts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:20
Ik ben geen Feyenoord kenner maar het lijkt erop dat ze veel willen terwijl ze nauwelijks geld hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 09:11
Nou ik ben benieuwd. Wat gaat het worden vanavond bij Ajax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Vanavond dan hopelijk de volgende ronde voor Ajax. Vorige week één helft erg blijk en één helft als vanouds, ik ben benieuwd en gespannen.

Enerzijds is het balen dat de return geen 'formaliteit' is zoals men graag roept, maar ik ben bang dat het bij Ajax nóóit een formaliteit is. Ook een 3-1 kan je lachend thuis weggeven als je diep door de ondergrens zakt.

Wat dat betreft ben ik blij dat ze nog vol aan de bak moeten, want het is pas af bij het laatste fluitsignaal. En dat is dan ook waar ik mij nog het meeste zorgen over maak. In principe moeten ze gewoon door gaan, maar het is de laatste jaren zo lastig voor Ajax om twee hele wedstrijden gewoon op niveau te blijven. En als je dan leest dat ze 'gewoon de nul moeten houden' dan begin ik al met billenknijpen. Die houden ze toch niet, en dan heb je wellicht ineens niet van die mazzelgoals.

Je zag vorige keer duidelijk dat het vizier niet op scherp stond. De eerst van Klaassen leek nog bewust, de tweede was gewoon slecht ingekopt maar ging er gelukkig wel in. Gudelj was boos op de fotografen en verder ging alles net niet. Heb je dat vanavond weer dan wordt het nog erg spannend.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 09:11
Ze moeten wel. ik verwacht (HOOP) dat ze het thuis afmaken. Als ze spelen als de 1e helft. Daar had het toen ook 1-0 kunnen staan of 0-4. En dan is het afwachten wie de volgende tegenstander word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:01
chimera2 schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 10:03:
Ze moeten wel. ik verwacht (HOOP) dat ze het thuis afmaken. Als ze spelen als de 1e helft. Daar had het toen ook 1-0 kunnen staan of 0-4. En dan is het afwachten wie de volgende tegenstander word.
Idd, het omgekeerde in de tweede helft tegen 10 man helaas.
Het word vanavond een spannende wedstrijd, hoop alleen dat het positief afloopt anders word het een mager Europees seizoen dit jaar voor Nederland.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bizarre situatie rondom Feyenoord-watcher Martijn Krabbendam. De club heeft hem geboycot.

Is ie te kritisch geweest? Echt? Als je zijn beoordelingen ziet van Feyenoord-spelers, zou je dat niet zeggen. Als het aan hem ligt staan er 8 Feyenoorders in de top 10 van het klassement. Ik vind hem allereerst de presentator van de "Feyenoord goed nieuws show".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 18:54
D-e-n schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 20:37:
Dat roep ik al een jaar. Het niet kunnen overtuigen van Ziyech, gedoe met Vilhena, de soap met Dost, het uiteindelijk halen van spelers wanneer de competitie allang onderweg is en het plots afserveren van Mulder: ik zie weinig visie maar vooral opportunisme.

En dit jaar is het niet veel beter. We barsten inmiddels van de aanvallers die niet in het 433 van de trainer passen. En weer komen er allerlei middenvelders terwijl de middenvelders uit de eigen jeugd plots allemaal moeten verdedigen zo lijkt het. En dan die soaps rond Kramer en Botteghin: het is gênant. Het is niet van vandaag dat er scorend vermogen en een stand-in voor Van Beek nodig is.

Als ik dan zie dat er belangstelling is voor jongens als Elia en Assaidi dan vraag ik me echt af waar we mee bezig zijn. We jagen de eigen jeugd de Kuip uit en brengen er spelers voor terug die al jaren niks meer gepresteerd hebben op niveau. En dat allemaal natuurlijk tegen een vet salaris.

Het lijkt wel alsof men geforceerd zoekt naar spelers van 26-27 jaar, alsof leeftijd alles bepalend is. Maar net zo min als Lucius dat kon gaat ook Elia het elftal niet bij de hand nemen. Die zal het al moeilijk genoeg hebben met zichzelf. En zo'n transfersom kun je waarschijnlijk gelijk weer afschrijven. Dikke kans dat daar geen grote winst op wordt gemaakt.

Waar is de scouting? Is zo'n jongen als Gustafson nu het enige waar ze mee aan kunnen komen? Ik ken die gast niet maar dáár zie ik dan de logica wel van. Een jeugdinternational voor een niet al te hoge transfersom: als die zich een beetje ontwikkelt kun je die ook weer goed doorverkopen.
Er is gewoon te weinig geld voor visie. De enige manier waarop Feyenoord kan concurreren met Ajax en PSV is door Guidetti's en Pelle's te halen, spelers met een kras die ineens uitblinken.

Ik ben het wel met je eens dat het gevaar loert dat er teveel oude spelers gehaald worden. Tot nu toe vond ik de meeste "aankopen" van van Geel goed verklaarbaar. Vermeer moet je gewoon pakken als die kans zich voor doet. Vd Heijden is een prima speler, want je kan niet met 2 verdedigers in je selectie aan het seizoen beginnen. El Ahmadi was ook een kans, Vilhena was gewoon de zwakste schakel in het team van Koeman. Vejinovic is op papier de ideale vervanger voor Clasie. Zo kan ik veel spelers wel verklaren, echter nu is het wel genoeg met "oudere" spelers.

Dat hij vorig jaar de selectie niet rond had is gewoon het gevolg van het systeem, dat kan je Van Geel niet teveel kwalijk nemen. Feyenoord is juist net financieel een beetje hersteld van aankopen waar geen geld voor was en voor de meeste verkopende clubs en spelers is Feyenoord nou eenmaal geen eerste keus en is het aantrekkelijker om het nog even aan te kijken. Dit jaar met iets meer geld doet Van Geel dat al een stuk beter, Clasie vroeg verkocht en Vd Heijden, Kuyt en Vejinovic vroeg gehaald. Blijf nu maar even op het potje zitten, geef types als Achahbar, Woudenberg en Sleegers maar de kans.
Verwijderd schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 10:50:
Bizarre situatie rondom Feyenoord-watcher Martijn Krabbendam. De club heeft hem geboycot.

Is ie te kritisch geweest? Echt? Als je zijn beoordelingen ziet van Feyenoord-spelers, zou je dat niet zeggen. Als het aan hem ligt staan er 8 Feyenoorders in de top 10 van het klassement. Ik vind hem allereerst de presentator van de "Feyenoord goed nieuws show".
Krabbendam heeft nog nooit 1 goed woord over gehad voor Feyenoord. Het is wonderlijk dat iemand die zo overduidelijk geen fan is überhaupt zo'n positie heeft. Hij is werkelijk alleen maar zuur aan het doen en alleen maar onrust aan het stoken. Nu is hij herhaaldelijk onomstotelijk betrapt op onjuiste quotes en het breken van afspraken en is het gewoon een keer klaar. VI heeft (clubs als) Feyenoord nodig, niet andersom.

Als VI een ander op die positie zet is het waarschijnlijk al opgelost.

[ Voor 12% gewijzigd door ph4ge op 04-08-2015 11:16 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

He, verdorie.. PEC - Cambuur verboten!
Had er net zo'n zin in.. kut agenten.. die lui verdienen imo meer dan genoeg (vriend van me trekt iedere maand gewoon zo'n € 2900 netto binnen (inclusief alle toeslagen e.d.))
En uiteraard kut tuig dat het altijd moet verzieken voor het gros.. Net alsof er bij Zwolle 12000 man zit die zich misdragen. Het zijn er misschien 50 die zich soms misdragen.

Maar goed.. niets aan te doen..
Ben blij dat de politieagenten de gewone burger graag willen pesten i.p.v. de overheid waar ze een conflict mee hebben.

[ Voor 45% gewijzigd door St@m op 04-08-2015 11:04 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
St@m schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 10:55:
He, verdorie.. PEC - Cambuur verboten!
Had er net zo'n zin in.. kut agenten.. die lui verdienen imo meer dan genoeg (vriend van me trekt iedere maand gewoon zo'n € 2900 netto binnen (inclusief alle toeslagen e.d.))
Niet de plek voor deze discussie
En uiteraard kut tuig dat het altijd moet verzieken voor het gros.. Net alsof er bij Zwolle 12000 man zit die zich misdragen. Het zijn er misschien 50 die zich soms misdragen.
Dat is altijd al zo geweest. Door dat soort volk krijg je ook de geweldige uitcombi's om zo het risico in te perken...
Clubs zouden eens een keer een positie in moeten nemen dat ze dit soort volk niet als supporter willen. Gewoon openlijk afstand nemen van deze mensen. Weren uit de stadions etc. Wil je jezelf als een mafketel gedragen? Doe maar maar verpest het niet voor de club/rest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

En ADO - PSV gaat ook niet door?
http://www.destentor.nl/r...-zwolle-cambuur-1.5129504
Eerder al verbood burgemeester Van Aartsen van Den Haag de wedstrijd ADO-PSV.
Nou.. dan zullen de rest van de wedstrijden ook wel volgen.. stellen we het gewoon een weekje uit.. :Z

Als Feyenoord dan wint (daar wordt sowieso niet gestaakt) dan staan ze in ieder geval een speelronde bovenaan :+

[ Voor 14% gewijzigd door St@m op 04-08-2015 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-08 17:49
Harribo schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 09:47:
Ik ben geen Feyenoord kenner maar het lijkt erop dat ze veel willen terwijl ze nauwelijks geld hebben
Ze willen iets goeds hebben en dat gebeurt niet. Geld is nu een minder probleem dan 4 a 5 jaar terug. Er zijn goede transfers geweest en Feyenoord staat niet meer in het rood. Ze willen echter een betere buffer hebben en daarom zijn ze wat zuinig.

Het probleem met Van Geel is dat hij steeds de net niet spelers wilt halen ipv een goede spits die misschien wel een paar miljoen kost maar dat ook voor de club gaat verdienen dmv doelpunte (want dat ontbraak HEEL erg afgelopen jaar).

Dus geld is niet meer het grootste probleem, het is meer de visie van de technische directie. Zo ziet Feyenoord veel te veel jeugdspelers (te vroeg) vertrekken waar ze weinig voor krijgen maar die na een aantal jaren opeens veel geld opleveren bij andere clubs. Dus echt de visie is soms drama!
St@m schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 10:55:
Zie Feyenoord in Rome afgelopen februari!

9000 fans waar misschien 150 zich misdroegen. resultaat was dat iedereen als hooligan werd gezien door de politie en de daarbij horende ellende.
St@m schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 11:10:
En ADO - PSV gaat ook niet door?
http://www.destentor.nl/r...-zwolle-cambuur-1.5129504
[...]
Nou.. dan zullen de rest van de wedstrijden ook wel volgen.. stellen we het gewoon een weekje uit.. :Z
Wedstrijd gaat niet door, alleen bij de wedstrijd Feyenoord - Utrecht is wel politie dus die gaat gewoon door.

Inmiddels is de borrel in Den Haag op het plein welke van start gaat op de originele wedstrijd tijd een feit. Net als bij Feyenoord vorig seizoen gaan de supporters een "gezellig" drankje doen in de stad met ze allen. Politie is niet blij met het initiatief en stuurt aan op een samenscholingsverbod vanuit de gemeente om de politie actie/staking gewoon door te kunnen laten gaan.

[ Voor 40% gewijzigd door rikoos op 04-08-2015 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4ge schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 10:51:
Krabbendam heeft nog nooit 1 goed woord over gehad voor Feyenoord. Het is wonderlijk dat iemand die zo overduidelijk geen fan is überhaupt zo'n positie heeft.
Volgens mij sla je hier de plank faliekant mis. Ik denk juist dat de clubwatcher voor een onafhankelijk sportmedium geen fan of supporter mag zijn van de club die hij volgt. Anders ben je toch helemaal niet objectief?

Thijs Slegers is geen PSV fan, maar Helmond Sport supporter. Als ik zijn berichtgeving vergeleek met die van Krabbendam, dan zie ik een heel, heel groot verschil. Slegers was veel kritischer. Ik vind het werkelijk heel vreemd dat je meent dat Krabbendam nooit 1 goed woord voor Feyenoord heeft over gehad. Ik denk dat je dan vrij ver van de realiteit af staat hoor.

Dit is van februari, de beoordelingen van spelers door Krabbendam:

"Guardado krijgt tot nu toe gemiddeld een 6,85. Clasie (6,82) en El Ahmadi (6,81) volgen hem op de voet. Vermeer en Toornstra (beiden 6,56) completeren de top vijf."

Lijkt me opmerkelijk positief. Waarmee onmiddellijk is aangetoond dat het niet klopt wat je zegt.
Hij is werkelijk alleen maar zuur aan het doen en alleen maar onrust aan het stoken. Nu is hij herhaaldelijk onomstotelijk betrapt op onjuiste quotes en het breken van afspraken en is het gewoon een keer klaar. VI heeft (clubs als) Feyenoord nodig, niet andersom.
Feyenoord heeft ook baat bij de landelijke media natuurlijk,dat moet jij ook zien. Dat er quotes niet klopten kan zo zijn, maar dat klinkt mij een beetje in de oren als: er zijn hier menselijke fouten gemaakt.

Dat terwijl nog niet duidelijk is hoe de vork nu precies in de steel zit. Je oordeelt wel heel snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:22
[...]
Krabbendam heeft nog nooit 1 goed woord over gehad voor Feyenoord. Het is wonderlijk dat iemand die zo overduidelijk geen fan is überhaupt zo'n positie heeft. Hij is werkelijk alleen maar zuur aan het doen en alleen maar onrust aan het stoken. Nu is hij herhaaldelijk onomstotelijk betrapt op onjuiste quotes en het breken van afspraken en is het gewoon een keer klaar. VI heeft (clubs als) Feyenoord nodig, niet andersom.

Als VI een ander op die positie zet is het waarschijnlijk al opgelost.
Idd, dit dus. Het is niet zo heel plotseling, er is al heel wat gedoe geweest over dat hij de boel gewoon plaatst in VI, zonder dat de betreffende geïnterviewde het na heeft kunnen lezen, waar dat wel is afgesproken.

Hij heeft zich gewoon een onbetrouwbare partij getoond in het al dan niet plaatsten van interviews, en het nakomen van gemaakte afspraken. Juist door dit soort afspraken niet na te komen, kan je ook niet een interview "open" aangaan, maar moet je je wel heel bewust zijn dat wat je zegt niet als quote op een verkeerde manier kan worden gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Verwijderd schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 11:19:
Volgens mij sla je hier de plank faliekant mis. Ik denk juist dat de clubwatcher voor een onafhankelijk sportmedium geen fan of supporter mag zijn van de club die hij volgt. Anders ben je toch helemaal niet objectief?
Je ben ook niet objectief als je een hekel aan de club hebt, of in ieder geval alleen maar baat denkt te hebben bij negativiteit, relletjes, foute quotes en gebroken afspraken.
Thijs Slegers is geen PSV fan, maar Helmond Sport supporter. Als ik zijn berichtgeving vergeleek met die van Krabbendam, dan zie ik een heel, heel groot verschil. Slegers was veel kritischer. Ik vind het werkelijk heel vreemd dat je meent dat Krabbendam nooit 1 goed woord voor Feyenoord heeft over gehad. Ik denk dat je dan vrij ver van de realiteit af staat hoor.

Dit is van februari, de beoordelingen van spelers door Krabbendam:

"Guardado krijgt tot nu toe gemiddeld een 6,85. Clasie (6,82) en El Ahmadi (6,81) volgen hem op de voet. Vermeer en Toornstra (beiden 6,56) completeren de top vijf."

Lijkt me opmerkelijk positief. Waarmee onmiddellijk is aangetoond dat het niet klopt wat je zegt.
Ik denk dat het al genoeg zegt als je werkelijk gelooft dat Thijs niks met PSV heeft. Ik ken hem alleen bij VI, en daar werd hij regelmatig uitgelachen vanwege zijn zeer gekleurde opvattingen.

Waar overigens niks mee mis is. Voetbal is emotie, het bestaat niet dat je het voetbal volgt zonder er wat bij te voelen.

Misschien speelde die spelers wel gewoon goed, misschien zijn het wel de spelers die een lijntje met Krabbedam hadden. Dat hij ooit spelers positief zou hebben beoordeeld wil niet zeggen dat hij nooit een goed woordje over Feyenoord uit zn mond krijgt. Alles wat goed gaat is toeval, alles wat mis gaat zag hij altijd al lang van te voren aankomen.
Feyenoord heeft ook baat bij de landelijke media natuurlijk,dat moet jij ook zien. Dat er quotes niet klopten kan zo zijn, maar dat klinkt mij een beetje in de oren als: er zijn hier menselijke fouten gemaakt.

Dat terwijl nog niet duidelijk is hoe de vork nu precies in de steel zit. Je oordeelt wel heel snel.
Het is structureel, Feyenoord heeft zich wel vaker beklaagd en heeft meerdere voorbeelden aangehaald. Je niet houden aan afspraken en onjuiste informatie verspreiden verkoopt blaadjes, maar de club schiet daar niks mee op. Het zijn ook geen typefoutjes, maar het is echt stemming maken. VI verdient er geld aan, Feyenoord zit met de gebakken peren. Feyenoord staat volkomen in zn recht om daar niet meer aan mee te werken. Bij Rijnmond zaten ook een paar rotte appels en toen die vertrokken was de relatie zo weer hersteld.

Overigens wilde Feyenoord in gesprek, dat wilde VI niet, dan snap ik dat Feyenoord zelf maatregelen neemt. VI geeft eigenlijk ook min of meer het probleem toe door een man naast Krabbedam te zetten.

[ Voor 3% gewijzigd door ph4ge op 04-08-2015 11:48 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:40
Ach die VI clubwatchers zijn wel vaker niet goed. Die zwartkruis bij Ajax is ook echt nutteloos. Dingen die je al een paar dagen op het internet kan vinden daar komt hij dan mee alsof hij inside informatie heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Bonalds
Informatie is nooit objectief en wordt altijd verspreid met een doel.

Thijs Slegers overigens intussen nieuwe perschef van PSV.
https://nl.linkedin.com/pub/thijs-slegers/29/331/55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
[...]
Er is gewoon te weinig geld voor visie.
Geld staat los van visie. Het gaat er om wat je met het weinige geld doet.
De enige manier waarop Feyenoord kan concurreren met Ajax en PSV
Feyenoord moet dat dus loslaten. Juist doordat men krampachtig probeert te zoeken naar directe versterkingen in de categorie 26-27 jaar kom je uit bij net-nietjes als Kazim of spelers met een vlekje.
Vermeer moet je gewoon pakken als die kans zich voor doet.
Ik snap de aankoop maar ik vind Vermeer het toch ook net niet. Hij is beter dan Mulder maar dat is Hahn ook.
El Ahmadi was ook een kans, Vilhena was gewoon de zwakste schakel in het team van Koeman.
Ben ik niet met je eens. De linksback was de zwakste schakel en is dat nog steeds.
En los daarvan had Toornstra ook gewoon naast Clasie kunnen spelen. Ik vind het spelen met twee controleurs ook nog steeds één van de oorzaken voor het gebrek aan aanvallende dreiging vorig seizoen.
Dat hij vorig jaar de selectie niet rond had is gewoon het gevolg van het systeem, dat kan je Van Geel niet teveel kwalijk nemen.
Dat gedoe rond Ziyech had niet zo lang hoeven duren. Dan was Toornstra of Ziyech er eerder geweest. Dat hopen op Dost was gewoon genant. En Kazim was gewoon transfervrij maar die was dus niet eens wedstrijdfit toen hij kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
D-e-n schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 11:50:
Geld staat los van visie. Het gaat er om wat je met het weinige geld doet.
Het beleid is om elk dubbeltje 3 keer om te draaien, het beleid is om niet al het geld in 1 speler te steken en geen geld uit te geven wat je niet hebt.

Het beleid van Feyenoord is - of was - om eigen jeugd aan te vullen met buitenkansjes. Dat vind ik vrij logisch.
Ik snap de aankoop maar ik vind Vermeer het toch ook net niet. Hij is beter dan Mulder maar dat is Hahn ook.
Hahn ontwikkelt zich goed, maar die kon je natuurlijk niet - net als Mulder - voor de leeuwen gooien. Verder ga ik niet mee met de huidige hetze tegen Vermeer, het is een uitstekende keeper, terwijl ik juist aanvankelijk niet blij met hem was.
Ben ik niet met je eens. De linksback was de zwakste schakel en is dat nog steeds.
En los daarvan had Toornstra ook gewoon naast Clasie kunnen spelen. Ik vind het spelen met twee controleurs ook nog steeds één van de oorzaken voor het gebrek aan aanvallende dreiging vorig seizoen.
Nelom ontwikkelt zich achteruit, net als Boetius. Onder Koeman was Vilhena de zwakste schakel, niet voor niets gingen alle ballen lang op Pelle met Immers die er omheen speelde en Clasie die amper over de middenlijn komt. Vilhena had daar tussen moeten lopen, zoals El Ahmadi wel doet. Nee, volkomen terecht dat als je een goede speler uit de premier league kan halen met een Feyenoordhart voor die positie dat je dat doet.

2 controleurs was gewoon nodig met zo'n jonge verdediging. Het is uiteindelijk een keuze die aanvankelijk goed leek uit te pakken.
Dat gedoe rond Ziyech had niet zo lang hoeven duren. Dan was Toornstra of Ziyech er eerder geweest. Dat hopen op Dost was gewoon genant. En Kazim was gewoon transfervrij maar die was dus niet eens wedstrijdfit toen hij kwam.
Je bent nou eenmaal afhankelijk van anderen. Dat Twente vrijwel ongestraft de regels schoffeert had Feyenoord sowieso niet kunnen voorzien en dat Ziyech blijkbaar gelooft dat hij ergens een garantie krijgt zegt genoeg over hem. Goede speler, maar niet geschikt voor de druk van de Kuip. Toornstra kwam vervolgens vrij snel.

Spitsen kopen is nou eenmaal niet zo makkelijk. Als Dost wel was gelukt was het een wereldaankoop, maar dan kom je weer terug bij de nadelen van het systeem en de (financiële) status van Feyenoord. Aan de ene kant zeg je dat Feyenoord geen net niet spelers moet halen, aan de andere kant vind je het raar dat Feyenoord er alles aan gedaan heeft om Dost te halen.
-Bonalds schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 11:42:
Informatie is nooit objectief en wordt altijd verspreid met een doel.

Thijs Slegers overigens intussen nieuwe perschef van PSV.
https://nl.linkedin.com/pub/thijs-slegers/29/331/55
Lekker onafhankelijk en negatief dus. :P Ik denk niet dat Krabbendam bij Feyenoord hoeft te solliciteren, en dat ligt echt aan hem. Je bijt niet in de hand die je voedt.

[ Voor 7% gewijzigd door ph4ge op 04-08-2015 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
ph4ge schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 12:00:
[...]
Het beleid van Feyenoord is - of was - om eigen jeugd aan te vullen met buitenkansjes. Dat vind ik vrij logisch.
Ik zie dat beleid toch niet terug op het veld. Ik zie Kazim lopen terwijl Achabar op de bank zit. Ik zie Boetius de Kuip uitlopen en Sleegers waarschijnlijk verhuurd worden. Onze jeugdige middenvelders worden back gezet terwijl het middenveld bezet wordt door Immers en Toornstra.

Feyenoord wordt geroemd om de eigen jeugd maar feit is dat het rendement wat we er uiteindelijk van hebben beroerd is. Alleen de verdedigende spelers slagen bij Feyenoord. Daar doet de club toch iets fout.
Nelom ontwikkelt zich achteruit
Nee. Nelom is het nooit geweest.
niet voor niets gingen alle ballen lang op Pelle met Immers die er omheen speelde en Clasie die amper over de middenlijn komt.
Je draait de boel om. Feyenoord speelde zo omdat we Pelle hadden.
Vilhena had daar tussen moeten lopen, zoals El Ahmadi wel doet. Nee, volkomen terecht dat als je een goede speler uit de premier league kan halen met een Feyenoordhart voor die positie dat je dat doet.
Het hebben van een Feyenoord-hart zal me een rotzorg zijn. Daar kijken ze in de Kuip veel te vaak naar. El Ahmadi is meer ervaren dan Vilhena en dus beter maar dan nog is de vraag of je dat dan moet doen. Wat goed is dit seizoen kan wel eens heel vervelend zijn voor de lange termijn.

En als je het doet dan moet je Vilhena ook meteen afschrijven want dan heb je kennelijk geen vertrouwen in hem. Nu kwam El Ahmadi op een moment dat Vilhena niet meer weg kon en in de winterstop mocht hij niet weg. Dat is gewoon een slechte manier van omgaan met de eigen jeugd.
2 controleurs was gewoon nodig met zo'n jonge verdediging. Het is uiteindelijk een keuze die aanvankelijk goed leek uit te pakken.
El Ahmadi heeft nul komma nul dreiging naar voren. Feyenoord speelde goed maar dat is ook in de goede periode een probleem geweest.
[...]
dat Ziyech blijkbaar gelooft dat hij ergens een garantie krijgt zegt genoeg over hem.
Het ging niet om de garantie maar de positie volgens mij. En die positie is achter de spits. Nee, daar geven wij liever Immers een garantie. Dat tekent het niveau
Goede speler, maar niet geschikt voor de druk van de Kuip
Beter dan alle middenvelders die er nu bij ons rondlopen.
.
Spitsen kopen is nou eenmaal niet zo makkelijk.
Dat beweer ik ook niet
Als Dost wel was gelukt was het een wereldaankoop,
Als..... Het was al vrij snel duidelijk dat de kans dat hij zou komen 0,0000001% was. En toch maar blijven hopen. Genant. En als Kazim dan het alternatief is dan is het gewoon bezopen dat hij niet fit is.

[ Voor 3% gewijzigd door D-e-n op 04-08-2015 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4ge schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 11:33:
[...]
Je ben ook niet objectief als je een hekel aan de club hebt, of in ieder geval alleen maar baat denkt te hebben bij negativiteit, relletjes, foute quotes en gebroken afspraken.
Ah ja. Je vindt dus niet dat er aanleiding is gezien de prestaties van de laatste 15 jaar ofzo om kritisch te zijn over Feyenoord?
Ik denk dat het al genoeg zegt als je werkelijk gelooft dat Thijs niks met PSV heeft. Ik ken hem alleen bij VI, en daar werd hij regelmatig uitgelachen vanwege zijn zeer gekleurde opvattingen.
Natuurlijk heeft ie iets met PSV als clubwatcher. Dat zeg ik ook helemaal niet, waarom leg je mij iets in de mond wat ik niet zeg? Maar hij is geen fan. Wat ze bij VI van Slegers vinden, daar heb ik geen boodschap aan, dat programma pretendeert geenszins om een realistische, nuchtere kijk op voetbal te geven maar is gewoon plat entertainment. Ze lachen om alles. Ook om Feyenoord.

Zo is Slegers in de serieuzere media beschreven toen hij perschef werd bij PSV:
http://www.omroepbrabant....tot+perschef+bij+PSV.aspx

http://www.ad.nl/ad/nl/14...persmanager-van-PSV.dhtml

Luis in de pels. Vanwege zijn kritische verslaggeving met betrekking tot PSV.

Krabbendam wordt alleen negatief/kritisch gevonden door Feyenoord fans, die geen enkel kritisch woord accepteren over hun club. Terwijl daar naar mijn mening alle aanleiding toe is.

Een van de mogelijke reacties op de structureel tegenvallende prestaties is om geen enkele vorm van kritiek te accepteren en iedereen die iets durft te zeggen over je club meteen af te serveren. Dat vind ik niet de sterkste reactie, ook niet als het onder het mom gaat van "voetbal is emotie".
Waar overigens niks mee mis is. Voetbal is emotie, het bestaat niet dat je het voetbal volgt zonder er wat bij te voelen.
Iedereen moet in staat zijn tot realisme als het over zijn of haar club gaat. Aan alleen emotie heb je niets op een discussieforum.
Misschien speelde die spelers wel gewoon goed, misschien zijn het wel de spelers die een lijntje met Krabbedam hadden. Dat hij ooit spelers positief zou hebben beoordeeld wil niet zeggen dat hij nooit een goed woordje over Feyenoord uit zn mond krijgt. Alles wat goed gaat is toeval, alles wat mis gaat zag hij altijd al lang van te voren aankomen.
Natuurlijk, misschien had Feyenoord ook wel gewoon de beste spelers vorig seizoen en is het toeval of pech dat ze op 30 punten ofzo van PSV eindigden.
Het is structureel, Feyenoord heeft zich wel vaker beklaagd en heeft meerdere voorbeelden aangehaald. Je niet houden aan afspraken en onjuiste informatie verspreiden verkoopt blaadjes, maar de club schiet daar niks mee op. Het zijn ook geen typefoutjes, maar het is echt stemming maken. VI verdient er geld aan, Feyenoord zit met de gebakken peren. Feyenoord staat volkomen in zn recht om daar niet meer aan mee te werken. Bij Rijnmond zaten ook een paar rotte appels en toen die vertrokken was de relatie zo weer hersteld.

Overigens wilde Feyenoord in gesprek, dat wilde VI niet, dan snap ik dat Feyenoord zelf maatregelen neemt. VI geeft eigenlijk ook min of meer het probleem toe door een man naast Krabbedam te zetten.
Dus je vertrouwt geheel op de berichtgeving vanuit Feyenoord, gestuurd door mensen als Van Geel en Solomon, waarbij het nogal waarschijnlijk is dat die laatste Krabbendam niet moet? Waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mefjoew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-09 09:05
Verwijderd schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 12:24:

Natuurlijk heeft ie iets met PSV als clubwatcher. Dat zeg ik ook helemaal niet, waarom leg je mij iets in de mond wat ik niet zeg? Maar hij is geen fan. Wat ze bij VI van Slegers vinden, daar heb ik geen boodschap aan, dat programma pretendeert geenszins om een realistische, nuchtere kijk op voetbal te geven maar is gewoon plat entertainment. Ze lachen om alles. Ook om Feyenoord.

Zo is Slegers in de serieuzere media beschreven toen hij perschef werd bij PSV:
http://www.omroepbrabant....tot+perschef+bij+PSV.aspx

http://www.ad.nl/ad/nl/14...persmanager-van-PSV.dhtml

Luis in de pels. Vanwege zijn kritische verslaggeving met betrekking tot PSV.

Krabbendam wordt alleen negatief/kritisch gevonden door Feyenoord fans, die geen enkel kritisch woord accepteren over hun club. Terwijl daar naar mijn mening alle aanleiding toe is.
Het zegt alles over PSV dat ze Slegers als persmanager hebben aangesteld. En waarschijnlijk evenveel over Feyenoord dat ze Krabbendam nu 'bannen'.
Heb zelf aantal keer college van Slegers gekregen en kan beamen dat hij zeker geen fanwriter was/is. Mijn idee bij PSV is dat de club zich qua organisatie steeds blijft verbeteren, met name nu Gerbrandts de boel aanstuurt. Feyenoord lijkt juist moeite te hebben met het goed managen van de (onrealistische) verwachtingen van supporters en verwijdert dus maar even een van de variabelen waarop het te weinig invloed meende te hebben. In mijn ogen niet slim, want uiteindelijk hebben clubs en media elkaar nodig. Dat bewijs levert PSV in positieve zin, waar Ajax eerder op negatieve wijze al aantoonde dat dit zo is (hele gedoe rond de 'revolutie').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Ah ja. Je vindt dus niet dat er aanleiding is gezien de prestaties van de laatste 15 jaar ofzo om kritisch te zijn over Feyenoord?
Dat heeft niks met de huidige ongefundeerde stortvloed aan negativiteit te maken.
Dat is pertinente onzin, de meeste slikken het als zoete koek. Want zoals jij ook al zegt, de prestaties zijn niet zoals we dat graag zien. Dat is echter geen reden om continu allerlei roddels en onjuiste informatie te verspreiden en linksom en rechtsom elke beslissing van de directie en de trainers af te kraken. Speelt speler A dan moet B spelen, en andersom. Winnen ze dan is het toeval, verliezen ze dan is het o zo voorspelbaar want ze kunnen er niks van. Halen ze een jonge speler dan heeft Feyenoord behoefte aan ervaring, halen ze een oude speler dan moet Feyenoord investeren in de jeugd. Stellen ze geen jeugdspeler op hebben ze geen vertrouwen, stellen ze hem wel op dan gooien ze hem voor de leeuwen en maken ze hem kapot. Het is gewoon nooit goed. En dat doet hij omdat slecht nieuws verkoopt, schelden op bobo's is volkssport nummer 2 in Rotterdam.
Een van de mogelijke reacties op de structureel tegenvallende prestaties is om geen enkele vorm van kritiek te accepteren en iedereen die iets durft te zeggen over je club meteen af te serveren. Dat vind ik niet de sterkste reactie, ook niet als het onder het mom gaat van "voetbal is emotie".
Alle kritiek wordt geaccepteerd, maar constant foute informatie verspreiden, constant onjuist quoten en elk gesprek uit de weg gaan wordt gewoon niet getolereerd. VI ziet dat zelf ook wel, die zetten niet voor niets een mannetje naast hem.
Dus je vertrouwt geheel op de berichtgeving vanuit Feyenoord, gestuurd door mensen als Van Geel en Solomon, waarbij het nogal waarschijnlijk is dat die laatste Krabbendam niet moet? Waarom?
Feyenoord heeft in dit geval gewoon harde feiten verifieerbare feiten gepresenteerd terwijl VI zich beperkt tot roddels.

Dat ik regelmatig stevige kritiek heb op Feyenoord is mensen die dit topic volgen wel duidelijk. Maar Krabbendam heeft zichzelf gewoon onmogelijk gemaakt. Net als bij Ajax verkopen roddels en onrust rond Feyenoord blaadjes, maar als Feyenoord zijnde ben je niks waard als je dat maar op zn beloop laat.

[ Voor 5% gewijzigd door ph4ge op 04-08-2015 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mefjoew
ph4ge schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 12:50:

[...]
Feyenoord heeft in dit geval gewoon harde feiten verifieerbare feiten gepresenteerd terwijl VI zich beperkt tot roddels.

Dat ik regelmatig stevige kritiek heb op Feyenoord is mensen die dit topic volgen wel duidelijk. Maar Krabbendam heeft zichzelf gewoon onmogelijk gemaakt. Net als bij Ajax verkopen roddels en onrust rond Feyenoord blaadjes, maar als Feyenoord zijnde ben je niks waard als je dat maar op zn beloop laat.
Zijn collega's sturen Krabbendam echter wel openlijk. En dan doel ik ook op Sjoerd Mossou, die daar verder als AD-verslaggever geen belang bij heeft. Kun jij die 'harde verifieerbare feiten' dan ook presenteren / een link sturen naar de site waar dit te vinden is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
ph4ge schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 12:50:
[...]
Alle kritiek wordt geaccepteerd, maar constant foute informatie verspreiden, constant onjuist quoten en elk gesprek uit de weg gaan wordt gewoon niet getolereerd. VI ziet dat zelf ook wel, die zetten niet voor niets een mannetje naast hem.
Gisteren hem toch echt horen zeggen dat hij 2x een interview niet heeft laten keuren en 2x een foute informatie heeft verstrekt. Dus dat constante valt ook wel mee, hij is ENORM kritisch maar ik heb dat liever dan een meeloper van de supporters.

Kijk eens op de diverse FB groepen hoe men ELKE opmerking van hem de grond inboort zonder ook maar te luisteren wat de boodschap was. Ik ben SC houder bij Feyenoord maar ik vind dat er nog meer te klagen is dan deze man schrijft. Helaas mag je niets (negatiefs) over de club schrijven want dan doe je de club schade (?!?!?), tja slecht nieuws is ook nieuws toch en als er niets positief te melden is?

Een club met zo'n trouwe en mooie achterban (ondanks zoveel drama jaren) is er buiten Feyenoord niet in Nederland. Het is eerder een schande dat Feyenoord zo blijft aanmodderen dan welke opmerking deze journalist dan ook heeft geschreven.

PS: ELKE grote club heeft een 2de watcher dus niet alleen Krabbendam! Dus echt niet omdat VI hem niet vertrouwd maar normale gang van zaken.

[ Voor 5% gewijzigd door rikoos op 04-08-2015 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
mefjoew schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 12:53:
Zijn collega's sturen Krabbendam echter wel openlijk. En dan doel ik ook op Sjoerd Mossou, die daar verder als AD-verslaggever geen belang bij heeft. Kun jij die 'harde verifieerbare feiten' dan ook presenteren / een link sturen naar de site waar dit te vinden is?
Dat zijn journalisten, klinkt een beetje incestueus. Krabbendam heeft het in zn reactie gebagatelliseerd, maar wel allemaal bevestigd. Ook heeft VI bevestigd dat ze niet in zijn gegaan op de uitnodigingen van Feyenoord om in gesprek te treden en aangegeven dat ze iemand naast Krabbendam gaan zetten om de kwaliteit te verbeteren. Bovendien komt het initiatief ook uit de spelersgroep, waar bijv. El Ahmadi keer op keer op camera heeft gezegd dat alle berichtgeving in VI over dat hij per se wilde vertrekken onzin is. Een en ander is voor mij aanleiding genoeg dat Feyenoord volkomen terecht eens wilde dat 2 professionele partijen hun onvrede zouden uitpraten, en als VI dat pertinent weigert moet je zelf maatregelen nemen.

Relletjes als deze verkopen krantjes. FeyeNoord Korea wordt het bestuur regelmatig genoemd. De diverse supporterssites ontploffen nu ook weer. Ik snap helemaal dat het op een gegeven moment genoeg is en dat het bestuur er niet meer aan meewerkt. Feyenoord mag zelf bepalen met wie ze wel of niet praten, daar heeft verder helemaal niemand wat mee te maken.

@rikoos, we zijn allemaal ontevreden, maar realistisch gezien doet Feyenoord het de afgelopen jaren helemaal niet slecht. Krabbendam en VI willen blaadjes verkopen over de rug van Feyenoord, ze voeden dat gevoel. Ik trap daar niet in. Maar ze zijn vrij om te schrijven wat ze willen, ook al klopt er meestal geen hout van, maar Feyenoord is vervolgens net zo vrij om te kiezen niet meer met ze te praten.

[ Voor 12% gewijzigd door ph4ge op 04-08-2015 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mefjoew
ph4ge schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 13:09:
[...]

Dat zijn journalisten, klinkt een beetje incestueus.
Met die opmerking zet je jezelf als supporter natuurlijk ook buitenspel..
Relletjes als deze verkopen krantjes. FeyeNoord Korea wordt het bestuur regelmatig genoemd. De diverse supporterssites ontploffen nu ook weer. Ik snap helemaal dat het op een gegeven moment genoeg is en dat het bestuur er niet meer aan meewerkt. Feyenoord mag zelf bepalen met wie ze wel of niet praten, daar heeft verder helemaal niemand wat mee te maken.
Je hebt een aantal argumenten die billijk zijn, maar met je laatste opmerking sla je de plank mis. Voetbalclubs en voetballers zijn publiek bezit. Alle media-aandacht zorgt uiteindelijk voor de centjes die zij verdienen en dus hoort het er 'gewoon' bij. Los van dat dat natuurlijk geen vrijbrief is voor journalisten om lukraak dingen op te schrijven zonder aan factchecking te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23:15

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Ik heb ook ergens gelezen dat de spelers van Feyenoord een brief moesten tekenen waarin ze aangaven geen medewerking te verlenen aan VI. Maar dat (een groot deel van) de spelers daar totaal niet achter staan, en toch rechtstreeks contact zouden opnemen met Martijn Krabbendam.

Als Feyenoord zijnde schiet je er dus geen klote mee op. VI of andere media komen toch aan hun informatie dus ben benieuwd hoe dat zich gaat ontwikkelen. Vaak moet je dingen gewoon tussen soep en aardappelen door regelen en niet met officiële statements en brieven die door alle media worden opgepikt. Dat is de kennis en wijsheid die PSV met Slegers denk te hebben ingekocht en dus (mogelijk) van waarde kan zijn, hoe om te springen met lastige situaties. Misschien Krabbendam ook maar een contractje aanbieden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Bonalds
mefjoew schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 13:15:
[...]

Mossou & Krabbendam hebben een gezamenlijk verleden bij VI en hebben samen rapportages gemaakt voor RTV Rijnmond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Hoezo? Die journalisten hebben toch allemaal hetzelfde belang? Het verbaast mij niks dat ze elkaar steunen, voor de buhne.
Je hebt een aantal argumenten die billijk zijn, maar met je laatste opmerking sla je de plank mis. Voetbalclubs en voetballers zijn publiek bezit. Alle media-aandacht zorgt uiteindelijk voor de centjes die zij verdienen en dus hoort het er 'gewoon' bij. Los van dat dat natuurlijk geen vrijbrief is voor journalisten om lukraak dingen op te schrijven zonder aan factchecking te doen.
Die grens is dus een aantal keer overschreden en toen Feyenoord het initiatief nam om dat te bespreken weigerde VI elke medewerking.

Ik weet niet eens precies wat precies de wat de druppel was die de emmer deed overlopen. Dat Krabbendam een stoker en een sensatiezoeker is die zelf nooit eens een echt nieuwtje heeft was de meeste mensen al lang duidelijk. Dat er tenminste 4 incidenten zijn geweest en vervolgens geen dialoog kwam is op zichzelf hoe dan ook reden genoeg om maatregelen te nemen, zelfs als die incidenten op zichzelf niet zo ernstig waren. Genoeg is genoeg, net als Rijnmond uiteindelijk ook met hangende pootjes terug kwam, ook toen kreeg Feyenoord de media en een aanzienlijk deel van de supporters over zich heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mefjoew
ph4ge schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 13:49:
[...]
Hoezo? Die journalisten hebben toch allemaal hetzelfde belang? Het verbaast mij niks dat ze elkaar steunen, voor de buhne.

[...]

Die grens is dus een aantal keer overschreden en toen Feyenoord het initiatief nam om dat te bespreken weigerde VI elke medewerking.

Ik weet niet eens precies wat precies de wat de druppel was die de emmer deed overlopen. Dat Krabbendam een stoker en een sensatiezoeker is die zelf nooit eens een echt nieuwtje heeft was de meeste mensen al lang duidelijk. Dat er tenminste 4 incidenten zijn geweest en vervolgens geen dialoog kwam is op zichzelf hoe dan ook reden genoeg om maatregelen te nemen, zelfs als die incidenten op zichzelf niet zo ernstig waren. Genoeg is genoeg, net als Rijnmond uiteindelijk ook met hangende pootjes terug kwam, ook toen kreeg Feyenoord de media en een aanzienlijk deel van de supporters over zich heen.
Is jouw echte naam toevallig Raymond Salomon? :+

Zonder dollen. Ik volg dit topic weliswaar pas een paar weken, maar meen in jouw posts een roze bril te ontdekken voor wat betreft Feyenoord. Prima dat je als fan geen kritische blik duldt, maar dat maakt discussiëren in mijn ogen lastig.

Krabbendam zal absoluut niet vrij van fouten zijn, maar wat Feyenoord nu doet vind ik - net als eerder bij Rijnmond - niet slim en getuigen van weinig professionalisme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Krabbendam zat er gewoon heel vaak naast. En gebruikt alleen maar woorden als misschien, mogelijk, als enz..

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Bonalds
mefjoew schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 13:54:
[...]

Zonder dollen. Ik volg dit topic weliswaar pas een paar weken, maar meen in jouw posts een roze bril te ontdekken voor wat betreft Feyenoord. Prima dat je als fan geen kritische blik duldt, maar dat maakt discussiëren in mijn ogen lastig.
In een topic over voetbal verwacht jij rationaliteit? ;) :+
Krabbendam zal absoluut niet vrij van fouten zijn, maar wat Feyenoord nu doet vind ik - net als eerder bij Rijnmond - niet slim en getuigen van weinig professionalisme.
Inderdaad.

Echter, met de fouten die Krabbendam heeft gemaakt, heeft hij de clubleiding van Feyenoord een excuus gegeven om hem buitenspel te zetten. De kritiek die Krabbendam heeft geuit de afgelopen tijd was ook gericht op diezelfde clubleiding.

Feyenoord geeft aan dat er zaken verkeerd gepubliceerd zijn maar ze hebben (nog) niet aangetoond wat er nu specifiek verkeerd is. Er is dus (nog) geen trend zichtbaar dat Krabbendam zaken verzint of verdraaid en dat ze hem desondanks buitenspel willen zetten vind ik dan ook opmerkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
-Bonalds schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 14:59:
Echter, met de fouten die Krabbendam heeft gemaakt, heeft hij de clubleiding van Feyenoord een excuus gegeven om hem buitenspel te zetten. De kritiek die Krabbendam heeft geuit de afgelopen tijd was ook gericht op diezelfde clubleiding.

Feyenoord geeft aan dat er zaken verkeerd gepubliceerd zijn maar ze hebben (nog) niet aangetoond wat er nu specifiek verkeerd is. Er is dus (nog) geen trend zichtbaar dat Krabbendam zaken verzint of verdraaid en dat ze hem desondanks buitenspel willen zetten vind ik dan ook opmerkelijk.
Krabbendam heeft zelf 4 voorbeelden toegegeven. Ook in zake El Ahmadi zat hij er helemaal naast. Dat is alleen van de laatste weken. Dit heeft niets met niet tegen kritiek kunnen te maken, maar met misinformatie en stemmingmakerij. Verder is het van Feyenoord heel professioneel om een dialoog aan te willen gaan en juist amateuristisch van VI om dat te weigeren. Uiteindelijk is het ook professioneel van Feyenoord om niet over je heen te laten lopen door een roddelblaadje als die je herhaaldelijk onheus bejegend en niet voor rede vatbaar is.
Noelle Aarts, hoogleraar Communicatie UvA, schaart zich wel achter Feyenoord. ''De journalist in kwestie geeft in een interview toe dat hij een aantal fouten heeft gemaakt met verkeerde quotes en ook dat hij een paar keer 'vergeten' is een artikel te laten lezen voor de publicatie. Dat laatste is raar. Als dat het beleid is, hoe kun je dat dan een paar keer vergeten? Dit raakt de ethiek van de journalistiek, daar zou sowieso wel wat meer aandacht voor mogen zijn.''
Zo is het. Als ik zoveel fouten op mn werk maak vlieg ik er uit ipv dat mn baas weigert met de benadeelde te praten.

[ Voor 20% gewijzigd door ph4ge op 04-08-2015 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Er was een afspraak dat alles wat geschreven werd door Krabbendam ingelezen moet worden door de Feyenoord directie (zoals waarschijnlijk bij elke club) dit was hij een paar keer "vergeten" niet erg netjes.

Of het slim is om zo iemand tegen je te hebben vraag ik me af ;)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trank00l
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Krabbendam is sowieso de grootste droeftoeter ooit. Blij dat hij daar iig geen rol meer heeft.

Alles van wat hij zei kwam het tegenovergesteld van uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
Afvalzak schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 15:10:
Of het slim is om zo iemand tegen je te hebben vraag ik me af ;)
Dat was mijn punt hier ... Nu hebben ze geen insider meer van VI waar hij voorheen nog nieuws tegen de club leiding hield kan hij nu dus ALLES schrijven zonder verdere verificatie van Feyenoord want hij blijft vanuit VI nog steeds de Feyenoord man.

Waar hij voorheen nog (soms) tegenspraak kreeg of een verzoek om te wachten met iets kanhij nu zijn vrije gang gaan en kan dus alles nog extremer worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:47
Feyenoord komt er wel weer. v Geel had 5 jaar nodig om de club gezond te krijgen en weer echte versterkingen te kunnen kopen. Dat is nu 4 jaar geleden op papier gezet. Als het goed is (!!) nu het laatste tussenjaar dat er met middelmaat gewerkt moet worden.

Hoewel in mijn ogen het enige wat Feyenoord echt weer goed in de top zal krijgen een nieuw stadion is waarmee de begroting rond het Ajax/PSV niveau moet komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Leon Zwiers schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 16:16:
Feyenoord komt er wel weer. v Geel had 5 jaar nodig om de club gezond te krijgen en weer echte versterkingen te kunnen kopen. Dat is nu 4 jaar geleden op papier gezet. Als het goed is (!!) nu het laatste tussenjaar dat er met middelmaat gewerkt moet worden.

Hoewel in mijn ogen het enige wat Feyenoord echt weer goed in de top zal krijgen een nieuw stadion is waarmee de begroting rond het Ajax/PSV niveau moet komen.
Vind ik ook, al maak ik me wel zorgen dat er nu teveel net iets te oude spelers gekocht worden. De selectie zoals hij nu is heeft geen 25plussers meer nodig. Stop het geld wat er is in een spaarpotje en doe echt een keer een topaankoop volgend jaar, of kijk het een half jaartje aan en je kan altijd nog een versterking halen.

Ik heb me echter ook laten vertellen dat er op dit moment niet veel van Varkenoord doorkomt, omdat het al helemaal is leeggeroofd en de topspelers rond de 18-19-20 jaar al bij de selectie zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
ph4ge schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 16:23:
[...]

Vind ik ook, al maak ik me wel zorgen dat er nu teveel net iets te oude spelers gekocht worden. De selectie zoals hij nu is heeft geen 25plussers meer nodig. Stop het geld wat er is in een spaarpotje en doe echt een keer een topaankoop volgend jaar, of kijk het een half jaartje aan en je kan altijd nog een versterking halen.

Ik heb me echter ook laten vertellen dat er op dit moment niet veel van Varkenoord doorkomt, omdat het al helemaal is leeggeroofd en de topspelers rond de 18-19-20 jaar al bij de selectie zitten.
Varkenoord is aardig leeggeroofd ja, heb ik me ook laten vertellen door mensen die er nog wel eens heengaan. Er schijnen wel veel 15 jarige top talenten aan te komen, hopen dat daar een keer een scorende spits bijzit.

Maar goed, in de winter gaat er denk ik niets gehaald worden, tenzij er een buitenkansje voorbij komt. Feyenoord moet proberen iig voor europees voetbal te gaan dit seizoen, en ook de beker eens serieus te nemen. Dat is nu een automatisch startbewijs.

[ Voor 5% gewijzigd door LZ86 op 04-08-2015 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Schuurman en Verdonk zijn volgens mij nog 17? Dus die komen er wel aan volgens mij. En als de volgende generatie dan 15 of 16 is er niet zo'n groot gat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Bonalds
ph4ge schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 15:05:
[...]

Krabbendam heeft zelf 4 voorbeelden toegegeven. Ook in zake El Ahmadi zat hij er helemaal naast. Dat is alleen van de laatste weken. Dit heeft niets met niet tegen kritiek kunnen te maken, maar met misinformatie en stemmingmakerij. Verder is het van Feyenoord heel professioneel om een dialoog aan te willen gaan en juist amateuristisch van VI om dat te weigeren. Uiteindelijk is het ook professioneel van Feyenoord om niet over je heen te laten lopen door een roddelblaadje als die je herhaaldelijk onheus bejegend en niet voor rede vatbaar is.

[...]
Zo is het. Als ik zoveel fouten op mn werk maak vlieg ik er uit ipv dat mn baas weigert met de benadeelde te praten.
De journalist in kwestie heeft zichzelf door de gemaakte fouten al ongeloofwaardig gemaakt.

Maar i.p.v. de eventuele onwaarheden aan te tonen en te weerleggen en bijvoorbeeld rectificatie te eisen, daarmee ontneem je de journalist vanzelf zijn publiek en uiteindelijk zijn podium. Feyenoord gaat de journalist boycotten er wordt geen rectificatie geëist en onwaarheden worden niet of onvoldoende aangetoond. De reactie vanuit Feyenoord komt dan ook krampachtig over.

Voor wat betreft de quote van Noelle Aarts, voor de volledigheid kan men hier het hele stuk lezen
http://www.fr12.nl/nieuws...treem-calimerogedrag.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Ik vind het trouwens ook wel grappig hoe men Slegers als kritische journalist omschrijft.Zijn stukjes waren soms nog wel leuk om te lezen. maar die cijfers... Ik kijk zelf geen VI dus weet niet wat die lui allemaal over m zeggen. Maar die cijfers die hij wekelijks aan de PSV spelers gaf in de papieren VI waren belachelijk. Ik snap wel dat ze zo iemand aannemen bij PSV. Hij heeft zichzelf toch een leuke baan bij elkaar gecijferd zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:57
Ivm vakantie kan Ik het helaas niet zien maar wat gaat het vnvd worden met Ajax, ik verwacht een nipte overwinning.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
-Bonalds schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 17:09:
De journalist in kwestie heeft zichzelf door de gemaakte fouten al ongeloofwaardig gemaakt.

Maar i.p.v. de eventuele onwaarheden aan te tonen en te weerleggen en bijvoorbeeld rectificatie te eisen, daarmee ontneem je de journalist vanzelf zijn publiek en uiteindelijk zijn podium. Feyenoord gaat de journalist boycotten er wordt geen rectificatie geëist en onwaarheden worden niet of onvoldoende aangetoond. De reactie vanuit Feyenoord komt dan ook krampachtig over.

Voor wat betreft de quote van Noelle Aarts, voor de volledigheid kan men hier het hele stuk lezen
http://www.fr12.nl/nieuws...treem-calimerogedrag.html
Een rectificatie is niks anders dan erkennen dat je fout zat. :p Blaadjes zoals de Prive, The Sun etc begrijpen dat je met goede verhalen blaadjes verkoopt en dat toch niemand de rectificaties leest. Daarnaast gaat het ook gewoon om een structureel negeren van de afspraken.

Feyenoord wilde in eerste instantie gewoon een gesprek, ik snap wel dat als je dan een middelvinger krijgt dat je je spierballen laat spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Ik denk dat Rapid het Ajax zeer lastig gaat maken. Het kan kwartje kan vanavond beide kanten opvallen. Ik hoop voor het NL voetbal dat Ajax wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leon Zwiers schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 17:17:
Ik vind het trouwens ook wel grappig hoe men Slegers als kritische journalist omschrijft.Zijn stukjes waren soms nog wel leuk om te lezen. maar die cijfers... Ik kijk zelf geen VI dus weet niet wat die lui allemaal over m zeggen. Maar die cijfers die hij wekelijks aan de PSV spelers gaf in de papieren VI waren belachelijk. Ik snap wel dat ze zo iemand aannemen bij PSV. Hij heeft zichzelf toch een leuke baan bij elkaar gecijferd zo.
Je vond ze te hoog?

Je weet dat Memphis Depay onder Slegers gemiddeld een 5.9 kreeg en op de 78e plek eindigde van alle Eredivisiespelers in het Gilette pro klassement? Enkele weken later ging ie voor 30 miljoen naar Manchester United.

Je weet dat PSV met 29 punten afstand op Feyenoord en op 17 punten van Ajax eerste werd en dus veruit het beste team was vorig seizoen? Dan lijkt het logisch dat er een aantal PSVers bovenin eindigen. Er eindigden 4 PSVers in de top 10. Guardado, Wijnaldum, De Jong en Willems. Ik denk dat iedereen die enigszins objectief naar voetbal kijkt, zal beamen dat deze 4 spelers tot de besten in de Eredivisie behoorden vorig seizoen.

Wat had jij realistisch gevonden dan, Leon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Het gaat om gemiddelden zoals je zelf zegt. Ik vond vrij vaak Guardado, de Jong en Wijnaldum compleet geen enkele impact op de wedstrijd hebben. Kregen ze toch een zeer ruime voldoende. Dat snap ik dan niet. Depay werd daar wat eerlijker op afgerekend. Ik vind uiteindelijk Guardado op nr 1 wel terecht in het klassement, Wijnaldum op 3 snap ik dan weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leon Zwiers schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 18:37:
Het gaat om gemiddelden zoals je zelf zegt. Ik vond vrij vaak Guardado, de Jong en Wijnaldum compleet geen enkele impact op de wedstrijd hebben. Kregen ze toch een zeer ruime voldoende. Dat snap ik dan niet. Depay werd daar wat eerlijker op afgerekend. Ik vind uiteindelijk Guardado op nr 1 wel terecht in het klassement, Wijnaldum op 3 snap ik dan weer niet.
Hoeveel hele wedstrijden van PSV heb je gekeken dan? Ik vind het namelijk heel vreemd dat je niet hebt gezien dat Guardado en De Jong impact hadden, voor iemand die alles ziet van PSV.

Noem eens wat voorbeelden van wedstrijden waarin jij vond dat Guardado en De Jong geen impact hadden, terwijl ze wel een hoog cijfer kregen in VI? Ik heb alles gezien van PSV en volgde het Gilette klassement, ik kan me er zo geen herinneren. Dus wellicht kun je me een beetje helpen.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2015 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Van die maanden terug heb ik 1,2,3 geen voorbeeld meer panklaar. het was meer mijn gevoel nadat ik de nieuwe vi opensloeg, de cijfers zag en dat niet kon rijmen met wat ik dat weekend had gezien. En dat had ik bij Sleegers verreweg het meest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 16:38:
[...]

Varkenoord is aardig leeggeroofd ja, heb ik me ook laten vertellen door mensen die er nog wel eens heengaan. Er schijnen wel veel 15 jarige top talenten aan te komen, hopen dat daar een keer een scorende spits bijzit.

Maar goed, in de winter gaat er denk ik niets gehaald worden, tenzij er een buitenkansje voorbij komt. Feyenoord moet proberen iig voor europees voetbal te gaan dit seizoen, en ook de beker eens serieus te nemen. Dat is nu een automatisch startbewijs.
Proberen voor Europees voetbal te gaan? Da's wel een heel magere doelstelling hè? Feyenoord moet met deze spelersgroep makkelijk 3e kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leon Zwiers schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 19:09:
Van die maanden terug heb ik 1,2,3 geen voorbeeld meer panklaar. het was meer mijn gevoel nadat ik de nieuwe vi opensloeg, de cijfers zag en dat niet kon rijmen met wat ik dat weekend had gezien. En dat had ik bij Sleegers verreweg het meest.
Je weet geen enkel voorbeeld? Welke hele wedstrijden heb je gekeken dan? Die was je nog vergeten te beantwoorden. Dan kunnen we het wedstrijdbeeld van die specifieke wedstrijden nog even doornemen.

En als je heel vaak vond dat Wijnaldum. De Jong, Guardado en Depay geen enkele impact hadden, hoe verklaar je dan de enorme overmacht waarmee PSV kampioen werd? Dat zijn toch de belangrijkste spelers geweest. Is Cocu een genie? Is de verdediging ongelofelijk goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Verwijderd schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 19:24:
[...]

Je weet geen enkel voorbeeld? Welke hele wedstrijden heb je gekeken dan? Die was je nog vergeten te beantwoorden. Dan kunnen we het wedstrijdbeeld van die specifieke wedstrijden nog even doornemen.

En als je heel vaak vond dat Wijnaldum. De Jong, Guardado en Depay geen enkele impact hadden, hoe verklaar je dan de enorme overmacht waarmee PSV kampioen werd? Dat zijn toch de belangrijkste spelers geweest. Is Cocu een genie? Is de verdediging ongelofelijk goed?
Ik heb alles gezien ja, maar zoals ik al zei: ik vond het cijfer wat Sleegers gaf vaak niet te rijmen met wat ik zelf op het scherm had gezien. Jazeker PSV is heel erg verdiend kampioen geworden, en ja, Guardado en de Jong zijn zeer vaak beslissend geweest daarin. Maar ook zij hadden hun off-days en ondanks dat men dat duidelijk kon bemerken bleef Sleegers strooien met in mijn ogen te hoge cijfers op die off-days. toch een 6-7 waar een 3-4 meer op zijn plaats was. En nee ik ken niet het hele seizoen uit mijn hoofd, dus ik kan geen pan-klare voorbeelden geven. Dit viel me gedurende het seizoen gewoon op. Ik was dan ook niet heel erg verbaasd toen bleek dat ie bij PSV ging werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Alsof er uberhaupt veel 3tjes en 4tjes zijn gegeven.
Onvoldoendes zijn al vrij bijzonder in het gilette-pro klassement

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Lijkt me zowiezo redelijk zinloos om die gilette punten serieus te nemen. Zo lang daar structureel keepers bovenaan staan en er rekening wordt gehouden met het verwachtingspatroon voor een speler, zegt zo'n klassement echt helemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
toolkist schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 20:04:
Lijkt me zowiezo redelijk zinloos om die gilette punten serieus te nemen. Zo lang daar structureel keepers bovenaan staan en er rekening wordt gehouden met het verwachtingspatroon voor een speler, zegt zo'n klassement echt helemaal niks.
Goed punt dat Depay niet hoger is gekomen als topscoorder is van den zotte 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06:19

Quad

Doof

Zijn er meerdere mensen die kijken via de Nu.nl stream?
Het lijkt erop dat de stream de drukte niet aan kan, buffert wel erg vaak. (Heb nu 50/50Mb momenteel..)

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leon Zwiers schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 19:54:
[...]

Ik heb alles gezien ja, maar zoals ik al zei: ik vond het cijfer wat Sleegers gaf vaak niet te rijmen met wat ik zelf op het scherm had gezien. Jazeker PSV is heel erg verdiend kampioen geworden, en ja, Guardado en de Jong zijn zeer vaak beslissend geweest daarin. Maar ook zij hadden hun off-days en ondanks dat men dat duidelijk kon bemerken bleef Sleegers strooien met in mijn ogen te hoge cijfers op die off-days. toch een 6-7 waar een 3-4 meer op zijn plaats was. En nee ik ken niet het hele seizoen uit mijn hoofd, dus ik kan geen pan-klare voorbeelden geven. Dit viel me gedurende het seizoen gewoon op. Ik was dan ook niet heel erg verbaasd toen bleek dat ie bij PSV ging werken.
Een 3 of 4 krijgen de allerslechtste spelers van een speelronde. Op een offday halen jongens als De Jong of Guardado (of Clasie, of Klaassen) nog een 5, omdat ze altijd hun best blijven doen en gewoon wel iets kunnen. En een 5 hebben ze wel eens gehad van Slegers.

Feit is, dat er 4 spelers van PSV in de top 10 van VI zijn geëindigd. Gezien de enorme overmacht waarmee PSV kampioen werd, lijkt me dat niet buitensporig veel.

Jij vindt dat dit komt doordat Slegers belachelijk hoge punten geeft. Dan wijs ik je graag op het volgende, ook de Telegraaf heeft een spelersklassement. De PSVer waar jij het meest aan twijfelde, Wijnaldum, eindigde daar op 1. De Jong werd 5e en Guardado zou hebben gewonnen als ie 1 of 2 wedstrijden meer had gespeeld.

De Telegraaf is redelijk Ajax-minded volgens mij, denk je dat zij PSVers ook hebben voorgetrokken?

Overigens werd Guardado ook in het AD klassement beste speler. De Jong werd daar 3e. Dat terwijl het AD Feyenoord-minded is. Ook belachelijk?

Dus zowel VI, als de Telegraaf, als het AD hebben PSVers structureel voorgetrokken en te hoge cijfers gegeven? Waarom zijn de verantwoordelijken bij Telegraaf en AD dan niet door PSV gevraagd als perschef? Je suggereert immers dat het komt door de te hoge cijfers die Slegers uitdeelde.

Ik denk daarbij dat het juist eerder opmerkelijk is, als Krabbendam in februari, terwijl Feyenoord al een straatlengte achter staat op PSV (gat was voor de winterstop al 12 punten en 20 doelpunten in doelsaldo) 4 Feyenoorders bij de beste 5 Eredivisiespelers weet te krijgen door hen hoge cijfers te geven. Denk je niet?
toolkist schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 20:04:
Ik heb mooi nieuws voor je: een middenvelder stond afgelopen seizoen bovenaan ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2015 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag weg, ik zie geen delete functie?

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2015 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ha! De 0 spelen kan de prullenbak al in.

Prutsers.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verrassend zeg. Weer lopen pielen en het is raak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
De Boer krijgt het keer op keer niet scherp. Geen toeval dat dit weer gebeurt :/

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Heeft Fischer wel minuten gemaakt in de voorbereiding?

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:24
Quad schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 20:29:
Ha! De 0 spelen kan de prullenbak al in.

Prutsers.
Alsof ze op de 0 willen spelen :O

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ephymerous schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 20:29:
De Boer krijgt het keer op keer niet scherp. Geen toeval dat dit weer gebeurt :/
Lol geef de Boer de schuld dat Sinkgraven de wedstrijd als een oefenwedstrijd beschouwt ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:40
Het is voor mij meer de schuld van Bazoer dan van Sinkgraven, die kopt de bal op zo'n korte afstand met een tegenstander in de buurt. Nou kon Sinkgraven wel iets beter met die bal doen, maar die bal mag hij imo niet krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Zet hem net aan, 0-1?
tjongejonge nu wordt het heeeeeel moeilijk
Jammer maar het zal wel terecht zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
1 goal maken is gewoon nog steeds door, net als voor dat de wedstrijd begon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14-09 13:59

Player1S

Probably out in the dark

Er zit ook weer een zwakzinnige met een laserpen te schijnen. Kunnen ze die niet afvoeren met de handboeien op standje afgestorven handen?

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Nou, dat was m dan voor Ajax. Belooft weer wat voor NL volgende seizoenen. geen CL plek meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Nu online
toolkist schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 20:31:
[...]

Lol geef de Boer de schuld dat Sinkgraven de wedstrijd als een oefenwedstrijd beschouwt ja
Dat is geen toeval meer hoor. Dat krijg je als je spelers met conflicterende instructies het veld in stuurt. Altijd voetballende oplossing vs. op zekerheid spelen. Wanneer ze de bal blind weggeschoten hadden kregen ze een preek van de Boer.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Aghanim schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 20:33:
1 goal maken is gewoon nog steeds door, net als voor dat de wedstrijd begon :)
RW gaat het achterin denk ik dichtgooien, en Ajax kennende hebben ze daar teveel moeite mee dat het gewoon niet lukt.

Maar goed, hopelijk knallen ze nog!

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Quad schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 20:35:
[...]

RW gaat het achterin denk ik dichtgooien, en Ajax kennende hebben ze daar teveel moeite mee dat het gewoon niet lukt.

Maar goed, hopelijk knallen ze nog!
We gaan het zien. Het is natuurlijk simpel, op het moment dat het niet lukt om RW uit te schakelen heb je ook niks in de CL te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Was dat nou veltman die die vrije trap het stadion uitschiet? Dat die gast nog opgesteld staat is belachelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
HamburgerHenk schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 20:32:
Het is voor mij meer de schuld van Bazoer dan van Sinkgraven, die kopt de bal op zo'n korte afstand met een tegenstander in de buurt. Nou kon Sinkgraven wel iets beter met die bal doen, maar die bal mag hij imo niet krijgen
Sinkgraven kan die bal gewoon een roei geven, dan is er niks aan de hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ik weet niet of Emmanuelson al een club heeft, maar hij mag wat mij betreft best een jaartje bij Ajax ballen. Ze missen zoveel ervaring..

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
We moeten ook oppassen om voor ieder probleem het woord ervaring te noemen want dat lost niet alles op. Er worden gewoon continu domme fouten gemaakt (Veltman vorige week) en geprutst omdat het altijd per se voetballend opgelost moet worden (Sinkgraven). Daarom betwijfel ik of ervaring hier het verschil had gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Dat GA Eagles verpest het wel erg hé, voor al die punten pakkende Nederlandse clubs :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Aghanim schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 20:43:
We moeten ook oppassen om voor ieder probleem het woord ervaring te noemen want dat lost niet alles op. Er worden gewoon continu domme fouten gemaakt (Veltman vorige week) en geprutst omdat het altijd per se voetballend opgelost moet worden (Sinkgraven). Daarom betwijfel ik of ervaring hier het verschil had gemaakt.
Een ervaren kracht kan misschien juist het verschil maken door aansturing te geven. En daardoor kunnen domme fouten in de toekomst voorkomen worden.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Nu online
Quad schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 20:42:
Ik weet niet of Emmanuelson al een club heeft, maar hij mag wat mij betreft best een jaartje bij Ajax ballen. Ze missen zoveel ervaring..
Heel seizoen om ervaring vragen om het vervolgens op de bank te zetten ;)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
PWM schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 20:45:
Dat GA Eagles verpest het wel erg hé, voor al die punten pakkende Nederlandse clubs :+
_/-\o_ _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

ephymerous schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 20:46:
[...]

Heel seizoen om ervaring vragen om het vervolgens op de bank te zetten ;)
Mja, je betaald een paar miljoen om iemand direct neer te kunnen zetten of je haalt het zo goedkoop mogelijk en je laat hem op de bank zitten.

De Boer weigert alleen het eerste.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Wat gebeurt er bij verlies? Nog een voorronde voor EL tegen een moeilijke club? Of heeft Ajax een status dat ze tegen een mindere God mogen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
PWM schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 20:50:
Wat gebeurt er bij verlies? Nog een voorronde voor EL tegen een moeilijke club? Of heeft Ajax een status dat ze tegen een mindere God mogen?
We zien hoe die mindere god ze afgaat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Is dat Amsterdamse publiek nu hun eigen ploeg aan het uitfluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 20:52:
Is dat Amsterdamse publiek nu hun eigen ploeg aan het uitfluiten?
Ja, dat is zo gek niet. Het voetbal is net zo dramatisch als vorig jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

PWM schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 20:50:
In de CL hebben ze de beschermde status, als ze door gaan.. In de EL volgens mij ook.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Man man man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ok. Doei. :W ;( :F ;w

[ Voor 30% gewijzigd door Quad op 04-08-2015 20:56 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-09 18:28
Die Veltman mogen ze wel houden in de competitie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-09 12:24

CR1691

Hero of Time

Benieuwd hoe snel het stadion leegloopt.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Nu online
Geen kans gehad, twee kansen tegen, 0-2. Alsjeblieft, de Boer... Houd de eer aan jezelf.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Alles gaat gewoon te traag
2-0...

Als ik Ajax was, ging ik op zoek nnaar een betere verdediging, dit is dramatisch
Koop die verdediging van Rapid, een heel stuk beter
Pagina: 1 ... 9 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016