Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dus van Ginkel selecteren was een logische keus geweest
Mijn tweakblog: http://johan9711.tweakblogs.net/
Bruma springt wel even heel leuk op, maar waarom loopt ie niet naar die man toe?
Kijkt gewoon toe
Nou inderdaad, beiden heel slecht gespeeld
Oh lekker een tegengoal... Miste hem al :-P
PSN: Finally_Chris
Dat klopt. Maar Blind had ook wel even met die nummer 5 moeten lopen. Was zijn man. Dat moet je eerst benoemen. Maar in een ideaal team had Bruma die man gewoon opgepakt als Blind 'm liep lopen.dutchgio schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 19:53:
Tja, valt ie toch nog.
Bruma springt wel even heel leuk op, maar waarom loopt ie niet naar die man toe?![]()
Kijkt gewoon toe
Kuijt kan alles, die is een soort kruising tussen Chuck Norris en Leen...Fleximex schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 19:41:
Heeft Kuijt niet ook op de trainingen aangetoond aardig te kunnen keepen. Misschien kunnen we hem nog vragen voor de positie als doelman
Vliegen we er straks op doelsaldo nog uit...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Doelsaldo? Onderling resultaat telt. Daar verliezen we hem al op.Fiber schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 19:55:
[...]
Kuijt kan alles, die is een soort kruising tussen Chuck Norris en Leen...![]()
Vliegen we er straks op doelsaldo nog uit...
[ Voor 3% gewijzigd door Vos op 10-10-2015 19:56 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Daarom! Op de een of andere manier wordt Oranje gevuld middels vriendjespolitiek?Deadsy schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 19:53:
[...]
Dus van Ginkel selecteren was een logische keus geweest
Dat kan toch niet! Heel volk zit er voor voor de buis
Als ze zo doorgaan zal dat niet lang duren.Harribo schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 19:56:
[...]
Daarom! Op de een of andere manier wordt Oranje gevuld middels vriendjespolitiek?
Dat kan toch niet! Heel volk zit er voor voor de buis
Fleximex schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 19:56:
helemaal niks van Blind terug te zien.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Gelukkig zijn we niet afhankelijke van hoe IJsland het deze interland periode doetPWM schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 20:15:
IJsland laat vanavond even zien hoeveel motivatie er nog is in dat team....
Over een paar daagjes toch anders wel.Deadsy schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 20:18:
[...]
Gelukkig zijn we niet afhankelijke van hoe IJsland het deze interland periode doet.
Als Turkije het vanavond niet laat liggen, gaat IJsland het zeker niet fixen voor NL.
Hopelijk over 2 uur weten we , dat we het tegen Tsjechie dinsdag kunnen afmaken.
Vrees dat alleen Nederland niet van Tsjechie wint.
De fouten die Bruma en Blind vandaag maakten worden dan wrs wel afgestraft.
Zou het niet erg vinden wanneer Memphis gewisseld zou worden.
Mag ik opmerken dat je, als je van Tsjechië niet wint wanneer je leven er van afhangt, niks te zoeken hebt op een groot tornooi?Harribo schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 20:27:
Ik zie het nog wel gebeuren dat Turkije punten laat liggen.
Vrees dat alleen Nederland niet van Tsjechie wint.
De fouten die Bruma en Blind vandaag maakten worden dan wrs wel afgestraft.
Zou het niet erg vinden wanneer Memphis gewisseld zou worden.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat mag :-)Coltrui schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 20:29:
[...]
Mag ik opmerken dat je, als je van Tsjechië niet wint wanneer je leven er van afhangt, niks te zoeken hebt op een groot tornooi?
Als Nederland toch naar het Ek gaat uiteindelijk, dan is dat een houdini act van formaat
We blijven duimen
Edit: niet te geloven... Vd Wiel wordt weer opgeroepen
[ Voor 7% gewijzigd door Harribo op 10-10-2015 20:39 ]
Dat mag, maar ik zie niet in wat dat afdoet aan mijn opmerking? Integendeel zelfs.Gonadan schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 20:34:
Tja, mag ik opmerken dat het al belachelijk is dat uit een poule als deze drie ploegen mee mogen doen? In mijn optiek worden er niet zoveel eisen gesteld, je hoeft niet zoveel meer te kunnen tegenwoordig. Des te triester als je het niet eens haalt.
Vd Wiel opgeroepen? Waarom in godesnaam? De rechtsback van Dordrecht is nog beter. Maakt die vd Wiel überhaupt nog minuten in Parijs?
[ Voor 24% gewijzigd door D-e-n op 10-10-2015 20:45 ]
Dat je tegenwoordig niet eens meer van een Tsjechië hoeft te kunnen winnen om mee te mogen doen. Nederland zit toevallig in die situatie vanwege het huidige scenario maar in feite mag je gewoon dik achter de Tsjechen eindigen. Dat is toch wel sneu.Coltrui schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 20:41:
Dat mag, maar ik zie niet in wat dat afdoet aan mijn opmerking? Integendeel zelfs.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
JaD-e-n schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 20:43:
Wtf heeft iedereen toch met die Riedewald? Nu geeft Mulder hem weer een pluim over zowel deze pot als die tegen Turkije. Ben ik de enige die hem verdedigend vaak gewoon verkeerd vindt staan in cruciale situaties?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ja of van Dijk stond bij zijn mannetje en Blind/Bruma lieten hun man vrij waardoor van Dijk 2 man had.D-e-n schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 20:48:
Kijk die goal van vandaag maar na: weer Riedewald die niet naar binnen komt
XXXVI
Die man trok vanaf links naar binnen dus dan moet de back toch wel mee.Terranova schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 20:49:
[...]
Ja of van Dijk stond bij zijn mannetje en Blind/Bruma lieten hun man vrij waardoor van Dijk 2 man had.
Hmz 4 wissels itt hun laatste pot, valt opzich mee.
[ Voor 26% gewijzigd door Vos op 10-10-2015 21:01 ]
Klopt, ze gingen wat spelers proberen.Vos schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 20:57:
Tsjechie speelt niet bepaald in hun sterkste opstelling als ik het goed zie.
[ Voor 58% gewijzigd door Gonadan op 10-10-2015 20:58 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Precies, hij zal altijd wel iets proberen te vinden.Gonadan schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 20:57:
Maakt toch niet uit, jij zal sowieso iets op Riedewald aan te merken hebben.
En zoals normaal was de wedstrijd weer niet om aan te gluren. Alsof ik naar een internationale wedstrijd van Ajax zat te kijken. Wat een martelgang zeg.
Eigenlijk hebben we daar überhaupt niks te zoeken. Het is ronduit beschamend dat we in deze situatie zitten. Met uitzondering van Tsjechië hoor je van alle andere ploegen met gemak te winnen. Dat gebeurt niet, dus hebben we eigenlijk ook niks te zoeken op het komende EK.Coltrui schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 20:29:
[...]
Mag ik opmerken dat je, als je van Tsjechië niet wint wanneer je leven er van afhangt, niks te zoeken hebt op een groot tornooi?
Hij heeft in dit geval dan ook gewoon gelijk. Zijn man werd niet overgenomen dus moet hij meegaan. Deed hij niet en er viel een doelpunt uit. Dat is verder jammer voor hem want afgezien daarvan speelde hij een redelijke wedstrijd.Gonadan schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 20:57:
Maakt toch niet uit, jij zal sowieso iets op Riedewald aan te merken hebben.
[ Voor 18% gewijzigd door PauseBreak op 10-10-2015 21:00 ]
Nee, merp!
Negeer de inhoud maar lekker. Het is toch gewoon zo? Er komt nota bene een goal uit. Feit is ook dat het niet zijn plek is dus dan is het niet eens zo vreemd.Terranova schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 20:58:
[...]
Precies, hij zal altijd wel iets proberen te vinden.
Typisch dat je niks over Riedewald mag zeggen maar dat elk duel dat Bruma verliest voor iedereen gelijk weer een bevestiging is dat hij er niks van kan.
[ Voor 93% gewijzigd door Gonadan op 10-10-2015 21:07 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Het is gewoon allemaal de schuld van Vlaar, als die er nog stond was er niets aan de hand.
[ Voor 38% gewijzigd door Gonadan op 10-10-2015 21:07 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Verwijderd
Huntelaar dramatisch, Depay schrijnend, El Ghazi veruit de beste voorin, maar dat kan en moet nog een stukje beter. Blind dramatisch. Gini en Sneijder ok. Achterin: Van Dijk matig (bijna 2m en dan zo veel ballen recht omhoog koppen kan niet), maakte de enorme fout waaruit een Kazak volledig vrij in kon koppen van dichtbij, Riedewald matig, Tete en Bruma ok. Krul keepte voldoende, Zoet oogde nerveus en oogde opbouwend niet goed.
Het biedt allemaal weinig perspectief tegen Tsjechie. Als Turkije niet verliest vanavond ziet het er niet goed uit.
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Als hij nou gevoed werd van de vleugels, er was geen enkele goede voorzet voor hem.Royz schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 21:09:
Ik blijf het bizar vinden dat zoveel mensen Huntelaar zoveel vertrouwen geven. Echt de gehele wedstrijd, op 1 pass na niet gezien
Dat hoor ik altijd, maar Van Persie wordt er wel op afgerekendQu3st schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 21:13:
[...]
Als hij nou gevoed werd van de vleugels, er was geen enkele goede voorzet voor hem.
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Van die wordt verwacht dat hij mee voetbalt, van Huntelaar niet. Of dat terecht is kan je over discussiëren.Royz schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 21:14:
Dat hoor ik altijd, maar Van Persie wordt er wel op afgerekend
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Valt nog mee dat Diederik Boer niet is opgeroepen als vervanger van Krul
[ Voor 18% gewijzigd door CR1691 op 10-10-2015 21:23 ]
PSN: Finally_Chris
Van Persie is toch echt een mee voetballende spits, waarbij Huntelaar een meer een diepe spits is. Dus ja Van Persie wordt afgerekend als hij weinig voorkomt in het spel.Royz schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 21:14:
[...]
Dat hoor ik altijd, maar Van Persie wordt er wel op afgerekend
Tsjechië doet zijn sportieve plicht, speelt goed voetbal. Nog 0-0 maar als ze dinsdag ook zo spelen dan zie ik ze met gemak winnen.
[ Voor 16% gewijzigd door Qu3st op 10-10-2015 21:21 ]
Dat komt ook doordat Huntelaar altijd precies daar weet te gaan staan, en precies die looplijnen weet uit te kiezen dat hij altijd in de dekking staat. Als je goed terugkijkt waren er een aantal goede mogelijkheden waarbij Huntelaar in de gelegenheid had gestaan te kunnen scoren als hij slim zou hebben gelopen. Het probleem is alleen dat Huntelaar niet slim kan lopen. Dat hebben we vandaag wederom kunnen zien. Het is echt geen toeval dat aanvallen van Oranje slecht lopen als we met Huntelaar beginnen. De jongen verzwakt het team gewoon.Qu3st schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 21:13:
[...]
Als hij nou gevoed werd van de vleugels, er was geen enkele goede voorzet voor hem.
Nee, merp!
Ik heb 1 goede voorzet gezien en dat was de bal op El Ghazi.PauseBreak schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 21:23:
[...]
Dat komt ook doordat Huntelaar altijd precies daar weet te gaan staan, en precies die looplijnen weet uit te kiezen dat hij altijd in de dekking staat. Als je goed terugkijkt waren er een aantal goede mogelijkheden waarbij Huntelaar in de gelegenheid had gestaan te kunnen scoren als hij slim zou hebben gelopen. Het probleem is alleen dat Huntelaar niet slim kan lopen. Dat hebben we vandaag wederom kunnen zien. Het is echt geen toeval dat aanvallen van Oranje slecht lopen als we met Huntelaar beginnen. De jongen verzwakt het team gewoon.
Rust bij Tsjechië - Turkije. 0-0
Het had imho ook veel te maken met het constant naar binnen gaan van Memphis en El Ghazi.PauseBreak schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 21:23:
[...]
Dat komt ook doordat Huntelaar altijd precies daar weet te gaan staan, en precies die looplijnen weet uit te kiezen dat hij altijd in de dekking staat. Als je goed terugkijkt waren er een aantal goede mogelijkheden waarbij Huntelaar in de gelegenheid had gestaan te kunnen scoren als hij slim zou hebben gelopen. Het probleem is alleen dat Huntelaar niet slim kan lopen. Dat hebben we vandaag wederom kunnen zien. Het is echt geen toeval dat aanvallen van Oranje slecht lopen als we met Huntelaar beginnen. De jongen verzwakt het team gewoon.
En als hij dan een keer vrij staat schiet Memphis hem naast het doel.
[ Voor 88% gewijzigd door gambieter op 10-10-2015 21:54 ]
Weg
Wilde het net plaatsen. Hier mag niet op gevoetbald worden, schandalig.Coltrui schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 21:39:
Voor wie het interesseert: Andorra - België staat 0-2 bij de rust. Wat een veld. 'Kunstgras.'
[afbeelding]
Ik had het ook niet specifiek over voorzetten. En dan nog waren er een stuk of 4-5 goede, bruikbare voorzetten waar wat mee gedaan had kunnen worden.Qu3st schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 21:34:
[...]
Ik heb 1 goede voorzet gezien en dat was de bal op El Ghazi.
Rust bij Tsjechië - Turkije. 0-0
Dat schot van Memphis zat de keeper nog aan. En voor het naar binnen gaan: Dat was vrij beperkt, en ook in die gevallen liep Huntelaar precies zulke lijnen dat hij niet in het spel kon worden betrokken én dat hij geen ruimte maakte voor zijn medespelers. Iets wat RvP of De Jong wel kunnen.Afvalzak schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 21:36:
[...]
Het had imho ook veel te maken met het constant naar binnen gaan van Memphis en El Ghazi.
En als hij dan een keer vrij staat schiet Memphis hem naast het doel.
Goed bezigColtrui schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 21:39:
Voor wie het interesseert: Andorra - België staat 0-2 bij de rust. Wat een veld. 'Kunstgras.'
[afbeelding]
[ Voor 17% gewijzigd door PauseBreak op 10-10-2015 21:43 ]
Nee, merp!
[ Voor 65% gewijzigd door Johan9711 op 10-10-2015 22:05 ]
XXXVI
Doorgestoken kaart dit!ephymerous schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 22:05:
Verdorie, Turkije zo onterecht op voorsprong door een makkelijk gegeven strafschop
overloperNew Yorker schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 22:14:
Ik hoop van harte dat turken dit winnen.
dat Turken dit winnen..., je bedoelt Turkije? Of Turken met een dubbel paspoort die voor Tsjechië spelen? Of... vragen vragen!New Yorker schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 22:14:
Ik hoop van harte dat turken dit winnen.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Die verzinnen wel weer wat anders.Vlassie1980 schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 22:16:
Hard gelach voor de supermarkten, geen Wuppies of Welpies volgend jaar
[ Voor 5% gewijzigd door Joosie200 op 10-10-2015 22:19 ]
Gaat IJsland uit in Turkije winnen...? Kan het me haast niet voorstellen.
En zelf ook nog winnen....
Tja, lastig.
Heeft Memphis nu opgelet hoe je een kans afmaakt?
Goede pot trouwens, teams zien er beiden snel en geolied uit.
Voor turkije bedoel je?Saturnus schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 22:26:
[...]
Dat is de theorie inderdaad.
Wat mij betreft ziet de praktijk er een stuk gunstiger uit.
Waarom? Doen ze ook niet voor ons.Johan9711 schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 22:26:
Ik denk dat ik op het EK Belgie en Duitsland maar ga supporten...
Louis.... hellup
Derhalve ook dePWM schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 20:22:
[...]
Over een paar daagjes toch anders wel.
Als Turkije het vanavond niet laat liggen, gaat IJsland het zeker niet fixen voor NL.
Ze hebben vd Wiel opgeroepen als vervanger van Janmaat
Ik ga er vanuit dat Tete gewoon in de basis blijft, maar toch. Waarom vd Wiel oproepen, is er dan echt niemand anders.
Tot dat hij eens bij een club gaat presteren moet hij gewoon niet meer opgeroepen worden voor Oranje. Al zijn Janmaat, Tete, Verheagh etc allemaal geblesseerd dan moet je niet meer aan deze jongen beginnen.
Dat hij toch telkens weer word opgeroepen geeft hem blijkbaar het idee dat hij goed bezig is en dat moet je dus juist niet willen.
Jawel hoor, toen Duitsland er in 2010 uit lag, supporte iedereen daar Nederland. (ik was toen in Duitsland)
Na Nederland zijn er anderen die ik het gun, boeiend of men het ons gunt.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Smiling as the shit comes down...
Je kan er zo flauw over doen maar mij boeit dat eerlijk gezegd wel. Voor de rest is het ook wel eens fijn tijdens het toernooi pas een favoriet te kiezenGonadan schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 22:29:
[...]
Na Nederland zijn er anderen die ik het gun, boeiend of men het ons gunt.
Er was ook nog een 1/14 kans ofzo op basis van de resultaten dat Duitsland nog play-offs zou moeten spelen, maar volgens mij geldt dat inmiddels niet meer.ScrooLoose schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 22:30:
Ook Duitsland heeft zich nog niet geplaatst hoor
Nee, juist niet. Tenzij je een hard gelag bedoelt, dan welVlassie1980 schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 22:16:
Hard gelach voor de supermarkten, geen Wuppies of Welpies volgend jaar
En ach, ik kan er niet wakker om liggen. Als je je in zo'n zwakke poule niet weet te plaatsen, heb je niks te zoeken op een EK. Zo simpel is het.
Nee, merp!
Dit topic is gesloten.
![]()
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016