Zou wel een stunt zijn als Turkije 2* verliest, maar Nederland toch niet doorgaat
Verwijderd
Discutabel is iets anders dan onterecht he? Je kunt er over discussiëren of die goal afgekeurd had moeten worden. Dat maakt het een discutabele beslissing.PWM schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 22:59:
Als je die discutabel vind, is werkelijk alle geloofwaardigheid wel weg.
Verder speelt Turkije 2x tegen een betere tegenstander, die gaan echt niet 2x winnen. Normaliter zou ik zeggen, die verliezen er 1 en spelen er 1 gelijk of verliezen ze beiden.
Of NL van Tsjechie wint, tsjaaaaa....
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2015 13:08 ]
Lijkt me wel erg aanvallend en een beetje weinig 'balans op het middenveld'. Te veel aanvallers in mijn ogen en te weinig echte middenvelders. Nou is Kazachstan ook geen wereldploeg, maar ik vrees dat het zo in twee blokken breekt, aanval en verdediging, en dat het middenveld overlopen wordt.Verwijderd schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 10:33:
[...]
Het verschil is alleen dat daar nooit de illusie heerst dat ze de CL/EL gaan winnen
De vermoedelijke opstelling voor vanavond:
[afbeelding]
[...]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Echt weer een belachelijke opstelling als dit het wordt. Totaal geen fysiek en loopvermogen (op het middenveld) terwijl Kazachstan er een vechtwedstrijd van wil maken. En dan backs op stellen die totaal niet kunnen aanvallen en in het geval van Riedewald uberhaupt nog nooit een goede wedstrijd op die positie gespeeld hebben.Verwijderd schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 10:33:
Het verschil is alleen dat daar nooit de illusie heerst dat ze de CL/EL gaan winnen
De vermoedelijke opstelling voor vanavond:
[afbeelding]
Wel mooi dat van Dijk er in staat. Ik hoop dat Tete net zo speelt als bij Ajax en dat El Ghazi vandaag eens zijn best doet. Ik vermoed wel dat Huntelaar weer weinig aan de bal zal zijn met Depay en El Ghazi (al is die misschien nog onder de indruk van het NL-elftal en speelt daarom meer over). Met dit elftal moet je in elk geval prima kunnen winnen.
Ik heb hier al vaker geroepen dat de tegenstanders in deze poule gelukkig zo zwak zijn dat het totaal niet uitmaakt wie je opstelt omdat je toch veel sterker bent en toch wel zult winnen, maar Blind presteert het toch keer op keer om te verbazen. Ik ben het misschien met 3 posities eens, 4 omdat Tete de enige rechtsback is die hij geselecteerd heeft.
Volgens mij gaan we volop in het mes lopen met dit elftal. Je kan nooit echt druk op bouwen op deze manier en wordt ongelooflijk kwetsbaar voor de counter.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Inderdaad zeg... Waarom bijv. geen Wijnaldum? (Afellay lijkt me niet zo'n goed idee)
Geen Strootman betekent toch niet dat er geen loopvermogen meer beschikbaar is?
Waarom geen Elia?
Waarom geen Elia?
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Elia ipv wie dan?Ramzzz schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 14:00:
Inderdaad zeg... Waarom bijv. geen Wijnaldum? (Afellay lijkt me niet zo'n goed idee)
Waarom geen Elia?
Float like a butterfly, sting like a bee.
Ik zou haast Depay met Sneijder en El Ghazi met Van Persie omruilen.
Al gok ik dat het daar effectief toch wel op neer gaat komen
Net als je denkt dat het niet veel gekker kan worden, krijgt Blind het toch voor elkaar. Eigenlijk is dat best knap. Gelukkig is deze opstelling zo compleet uit balans dat we zelfs van Kazachstan nog kunnen verliezen.
Nee, merp!
Je zou bijna gaan denken dat Blind een ruime ontslagvergoeding in zijn contract heeft. Maar goed, als je een incomptent iemand als bondscoach aanstelt, dan krijg je dergelijke onzin.
Ze kunnen de volgende bondscoach zo van de straat plukken met evenveel kans op succes.
Ze kunnen de volgende bondscoach zo van de straat plukken met evenveel kans op succes.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik ben wel toe aan een uitdaging.gambieter schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 14:24:
Je zou bijna gaan denken dat Blind een ruime ontslagvergoeding in zijn contract heeft. Maar goed, als je een incomptent iemand als bondscoach aanstelt, dan krijg je dergelijke onzin.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Zullen we het samen doen? Jij krijgt de schuld en ik de glorie. Krijg jij vast en zeker 90% van de reacties
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik neem de schuld voor de toernooiwinst wel op me.gambieter schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 14:43:
[...]
Zullen we het samen doen? Jij krijgt de schuld en ik de glorie. Krijg jij vast en zeker 90% van de reacties
De opstelling is nog niet definitief? Eerst ff afwachtenPauseBreak schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 14:19:
Net als je denkt dat het niet veel gekker kan worden, krijgt Blind het toch voor elkaar. Eigenlijk is dat best knap. Gelukkig is deze opstelling zo compleet uit balans dat we zelfs van Kazachstan nog kunnen verliezen.
En dan kan iedereen weer losgaan
Ik zou de opstelling grotendeels aan de spelers zelf overlaten denk ik. Zo ongeveer: Ik bepaal eerst wie mijn belangrijkste speler is die altijd moet spelen en die mijn aanvoerder wordt en op zijn beste plek speelt. Die speler mag drie spelers uitkiezen die de posities zo dicht mogelijk bij hem invullen. Die drie spelers mogen er elk ook weer twee uitkiezen. De verdedigers mogen een keeper aanwijzen. Elke speler wil graag winnen dus dan krijg je vanzelf het sterkste team. Voor de bank mogen alle elf spelers nog een vervanger voor zichzelf uitkiezen...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
<knip>
[ Voor 98% gewijzigd door Ramzzz op 10-10-2015 15:44 ]
@fiber
Volgens mij is dat de aanpak van Hiddink: spelers belangrijk maken. Maar dat werkt nu juist niet met deze groep. De ouderen kunnen dat niet meer waarmaken en de jongeren hebben een strakke aanpak nodig. De modale groep er tussen in is liefst ook slechts volger.
Volgens mij is dat de aanpak van Hiddink: spelers belangrijk maken. Maar dat werkt nu juist niet met deze groep. De ouderen kunnen dat niet meer waarmaken en de jongeren hebben een strakke aanpak nodig. De modale groep er tussen in is liefst ook slechts volger.
Dit lijkt de opstelling te gaan worden (http://www.vi.nl/nieuws/d...ur-boven-van-persie.htm):
Cillessen; Tete, Bruma, Van Dijk, Riedewald; Wijnaldum, Blind, Sneijder; El Ghazi, Huntelaar, Memphis.
Vrij logisch met de spelers die er nu zijn. El Ghazi is misschien wat vroeg en je kan je afvragen waarom Lens niet op zijn plek staat. Maar het elftal is ten minste in balans. En niet zoals die NOS opstelling boven zo overdreven aanvallend zonder middenveld.
Cillessen; Tete, Bruma, Van Dijk, Riedewald; Wijnaldum, Blind, Sneijder; El Ghazi, Huntelaar, Memphis.
Vrij logisch met de spelers die er nu zijn. El Ghazi is misschien wat vroeg en je kan je afvragen waarom Lens niet op zijn plek staat. Maar het elftal is ten minste in balans. En niet zoals die NOS opstelling boven zo overdreven aanvallend zonder middenveld.
Opzich een prima opstelling, al is Riedewald op linksback misschien een beetje raar, maarja Blind op het middenveld ipv linksback is misschien ook wel goed.
El Ghazi heeft zijn momenten in de eredivisie maar tegen betere tegenstanders geeft hij meestal niet thuis. En Riedewald als linksback is bespottelijk. Iemand die net komt kijken en bijna geen wedstrijden op niveau op die plek achter de rug heeft. Een regelrechte belediging voor spelers die daar wel altijd spelen als je het mij vraagt.Fleximex schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 16:54:
Dit lijkt de opstelling te gaan worden (http://www.vi.nl/nieuws/d...ur-boven-van-persie.htm):
Riedewald is een heel rare keuze. Maakt de afgelopen weken veel fouten. Zet dan een vent neer als van Dijk.
En dan is Bruma degene met de meeste caps
Voor de mensen die hun lever kapot willen zuipen, elke keer als Sneijder een afstandsschot maakt drink je eentje.
Krul op doel, Cillissen niet fit. Het zit Blind ook wel mee
. Al boeit het imo vrij weinig wie er op doel staat deze pot.
Cilessen geblesseerd, Krul nu in de basis.
Mocht er een penalty tegen vallen in ieder geval meer kans op het tegenhouden.
Alle neuzen dezelfde kant op, dan moet het vanavond lukken.
Deze woordkeuze uit jouw mond, kan geen toeval zijnLekkerboeie86 schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 17:47:
Alle neuzen dezelfde kant op, dan moet het vanavond lukken.
Vond hem wel goed gevonden
PSN: Finally_Chris
Er gaat nu een bericht de ronde dat Van Persie niet zou spelen door een ruzie met Memphis.
Dit is kunstgras?
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Het lijkt niet eens op gras? Het lijkt op een soort tapijt
Biljartlaken*RoD schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 18:05:
[...]
Het lijkt niet eens op gras? Het lijkt op een soort tapijt
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Lekker stabiel weer Bruma achterin. 
Man man man.
Man man man.
[ Voor 6% gewijzigd door dutchgio op 10-10-2015 18:09 ]
Biljartlaken in zo'n familie vakantiewoning, bedoel je zeker. Wat slecht zeg, we zijn vast verwend door de Eredivisie!
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Nou inderdaad zeg, wat een matig veld. De standaard mag wel omhoog voor zulke wedstrijden zou je zeggen.Harribo schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 18:10:
Stuiterveldje
Ik dacht al, wat zegt hij nou.. Ondertussen duidelijk. Het loopt wat trager in LimburgHarribo schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 18:13:
Is-lam-gang? Hehe :-)
Uitspraak net zo goed als het voetbal
[ Voor 8% gewijzigd door Mosin op 10-10-2015 18:16 ]
Ha, mijn wens is uitgekomen!dutchgio schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 17:39:
Cilessen geblesseerd, Krul nu in de basis.
Nu gaan 'we' dus winnen...
Niet gesproeid, wat me met lage temperaturen ook niet heel goed lijkt voor dat veld en de spelersHarribo schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 18:10:
Stuiterveldje
Zou wel dieptriest zijn als dat waar is...dutchgio schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 17:59:
Er gaat nu een bericht de ronde dat Van Persie niet zou spelen door een ruzie met Memphis.
FTFYDeadsy schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 17:34:
[...]
Voor de mensen die hun lever kapot willen zuipen, elke keer als er als Sneijder een afstandsschot gemaakt wordt drink je eentje.
Is de fles wel zo leeg.
Zeker weten, maar zou eens goed zijn als het hele zootje over de kop gaat. Overigens speelt El Ghazi alsof hij stront in zijn broek heeft..
Verwijderd
Mwa, het is inderdaad nog niet fantastisch maar hij is gevaarlijker dan van Persie normaal is.Mosin schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 18:22:
[...]
Zeker weten, maar zou eens goed zijn als het hele zootje over de kop gaat. Overigens speelt El Ghazi alsof hij stront in zijn broek heeft..
Van Persie maakt wel leuk ruzie de laatste tijd, zou best wel eens kunnen.
El Ghazi geeft in ieder geval nog een goede voorzet, Memphis schiet het liefst vanaf 20 meter maar schiet dan tegen een speler aan.
Ja opzich wel. Ik zie net dat hij ook een leuke linker poot heeft. Dat is dan wel weer heel handig!Verwijderd schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 18:25:
[...]
Mwa, het is inderdaad nog niet fantastisch maar hij is gevaarlijker dan van Persie normaal is.
Ik vind hem veel te zacht spelen. Misschien ietsjes te veel spanning ofzo
Je had beter Elia op kunnen stellen. Vleugels doen nog bar weinig. Elia is de enige met een actie vanuit het niets.
Tegen De Graafschap ja. Bij topclubs stuk voor stuk het niveau niet gehaald.
Die erbij halen is 1, maar dan ook meteen opstellen gaat wat ver.
Die erbij halen is 1, maar dan ook meteen opstellen gaat wat ver.
[ Voor 30% gewijzigd door dutchgio op 10-10-2015 18:28 ]
Lijkt het er voor een moment op dat Blind zowaar voortschrijdend inzicht toont, is het afgedwongenVos schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 17:38:
Krul op doel, Cillissen niet fit. Het zit Blind ook wel mee. Al boeit het imo vrij weinig wie er op doel staat deze pot.
Maar goed, ergens zou het wel goed zijn als ze flink op hun bek gaan en zich niet kwalificeren, dan kan zelfs de KNVB er niet meer omheen dat ze zelf incompetent zijn en het hele Oranje-team weggebezemd moet worden. Coach zonder Ajax/PSV/Feyenoord verleden of aangetoond onpartijdig, en iemand die weet wat winnend coachen is.
Wat heeft Elia nou laten zien? Dat er keepers in de Eredivisie zijn die niet kunnen keepen?
Wat jij zegt slaat ook nergens op. Hij zegt toch helemaal niets over de positie?D-e-n schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 18:26:
Van Persie staat normaal geen rechtsbuiten dus die vergelijking slaat nergens op
Daar heb je groot gelijk in, maar dat hebben El Ghazi en Memphis "Ik voel me de beste speler ter wereld" Depay ook nog niet.Fleximex schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 18:28:
Wat heeft Elia nou laten zien? Dat er keepers in de Eredivisie zijn die niet kunnen keepen?
Van Persie heeft weldegelijk wel eens als rechtsbuiten gespeeld.
Is Lens ook mee?
Ik vind Depay tegenwoordig allemaal net niet
Ik vind Depay tegenwoordig allemaal net niet
Verwijderd
Voor degenen die al weken om van Dijk schreeuwen mag nu wel duidelijk zijn dat ook hij niet foutloos is.
Echt weer een bruma overtreding. Wat blijft dat een domme kracht zeg.
Lang geleden. Toen ging dat ook gewoon goed volgens mij.dutchgio schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 18:29:
Van Persie heeft weldegelijk wel eens als rechtsbuiten gespeeld.
Van Persie is chronisch ongesteld en gaat altijd lopen drabberen als hij even niet op handen gedragen wordt. Ben benieuwd hoe lang het goed gaat bij zijn nieuwe cluppie.Terranova schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 18:26:
Van Persie maakt wel leuk ruzie de laatste tijd, zou best wel eens kunnen.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Bruma=dramaCR1691 schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 18:31:
Echt weer een bruma overtreding. Wat blijft dat een domme kracht zeg.
Volgens mij is er sprake van smeergeld dat hij steeds mee doet
HEHE Lekker El Ghazi.. Beetje geluk maarja
Overigens vind ik het geen hecht team. Verre van.
Overigens vind ik het geen hecht team. Verre van.
[ Voor 40% gewijzigd door Mosin op 10-10-2015 18:34 ]
Wijnaldum, netjes
Wie?Mosin schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 18:33:
HEHE Lekker el Ghazi.. Beetje geluk maarja
Speelt er nu gewoon muziek in het stadion als Nederland (uit ploeg) scoort? Dat is nieuw.
Wat zei ik net over El Ghazi?
Ik zou hem zo wisselen voor Memphis als ik van Gaal was
Wijnaldum!!!!!!
Scenario's:
Nederland wint, Turkije wint..............................: We mogen blijven hopen op een wondertje
Nederland wint, Turkije speelt gelijk..................: Gelijk in de poule, We mogen blijven hopen op een wondertje
Nederland wint, Turkije verliest.........................: Kansen weer in eigen hand
Nederland speelt gelijk, Turkije wint.................: Alles ist Vorbei
Nederland speelt gelijk, Turkije speelt gelijk....: We mogen blijven hopen op een wondertje
Nederland speelt gelijk, Turkije verliest...........: We mogen blijven hopen op een wondertje
Nederland verliest, Turkije wint........................: Alles ist Vorbei
Nederland verliest, Turkije speelt gelijk............: Kan nog steeds? Of niet...?
Nederland verliest, Turkije verliest...................: We mogen blijven hopen op een wondertje
Klopt dit een beetje...?
Scenario's:
Nederland wint, Turkije wint..............................: We mogen blijven hopen op een wondertje
Nederland wint, Turkije speelt gelijk..................: Gelijk in de poule, We mogen blijven hopen op een wondertje
Nederland wint, Turkije verliest.........................: Kansen weer in eigen hand
Nederland speelt gelijk, Turkije wint.................: Alles ist Vorbei
Nederland speelt gelijk, Turkije speelt gelijk....: We mogen blijven hopen op een wondertje
Nederland speelt gelijk, Turkije verliest...........: We mogen blijven hopen op een wondertje
Nederland verliest, Turkije wint........................: Alles ist Vorbei
Nederland verliest, Turkije speelt gelijk............: Kan nog steeds? Of niet...?
Nederland verliest, Turkije verliest...................: We mogen blijven hopen op een wondertje
Klopt dit een beetje...?
Een dweilorkest?Fleximex schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 18:33:
Speelt er nu gewoon muziek in het stadion als Nederland (uit ploeg) scoort? Dat is nieuw.
Voor actie van El Ghazi
Troll: Wijnaldum is wel beter dan Memphis
[ Voor 13% gewijzigd door Mosin op 10-10-2015 18:36 ]
Lekker hoor van El Ghazi en Wijnaldum. Daar kan Depay een voorbeeld aannemen. Wat een kans zeg die bij verknalt.
XXXVI
Gelukkig speelt El Ghazi altijd heel goed.Harribo schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 18:34:
Wat zei ik net over El Ghazi?
Gewoon gebrek aan kwaliteit bij die verdedigerMosin schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 18:36:
Hij had ook geluk, want als die verdediger door loopt en hem een knal geeft is het nog steeds 0-0.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Mijn god wat een niveau weer. El Ghazi mist ook gewoon een gigantische kans. En Memphis gaf die assist. Alles wat Memphis doet ligt onder vergrootglas en een mislukte actie meteen benoemd. El Ghazi speelt echt niet beter dan Memphis in dit duel en maakt ook gewoon fouten.
[ Voor 5% gewijzigd door Fleximex op 10-10-2015 18:38 ]
Ik kijk nu gewoon een 'illegale' stream die en verder voorloopt dan NOS/NPO en van betere kwaliteit is...NOS en NPO zijn net zo diep gezakt als het Nederlands elftal...
Leek meer op een communicatie fout. Kan gebeuren, maar El Ghazi is geen technisch wonder. Er doorheen lopen zal hij niet zomaar doen.Gonadan schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 18:37:
[...]
Gewoon gebrek aan kwaliteit bij die verdediger
[ Voor 7% gewijzigd door Mosin op 10-10-2015 18:39 ]
trouwens vreemd dat Turkije pas vanavond speelt. Had wel verwacht dat alle wedstrijden in deze fase tegelijk gespeeld zouden worden.
Bij deze stand hebben de onderste 3 rijen al geen effect meer, dus de kns wordt alleen maar groter.
Dat is natuurlijk onzin, want afhankelijk van het resultaat van Turkije veranderen die rijen van turkije ook.dutchgio schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 18:40:
Bij deze stand hebben de onderste 3 rijen al geen effect meer, dus de kns wordt alleen maar groter.
Mijn tweakblog: http://johan9711.tweakblogs.net/
Dank!
Valt de wedstrijd van Turkije straks ook ergens op het open net te volgen? Of wordt het ouderwets lekker naar 'Langs de lijn' luisteren?
[ Voor 44% gewijzigd door Fiber op 10-10-2015 18:44 ]
NPO 3Fiber schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 18:43:
Valt de wedstrijd van Turkije straks ook ergens op het open net te volgen? Of wordt het ouderwets lekker naar 'Langs de lijn' luisteren?
Ik dacht het te hebben gelezen, maar ik had het schijnbaar fout
[ Voor 13% gewijzigd door Johan9711 op 10-10-2015 18:45 ]
Mijn tweakblog: http://johan9711.tweakblogs.net/
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016