Nu al grijze haren van het spel van de Amsterdammersgroggy schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 16:05:
frank rijkaard de opvolger van de boer
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Misschien eens hoofdletters en interpunctie gebruiken?groggy schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 16:05:
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Omdat ze 1-1 tegen PSV spelen? Ik vind Ajax eerlijk gezegd niet tegenvallen. Had na al die Europese wedstrijden verwacht dat Ajax compleet door het ijs zou zakken.groggy schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 16:05:
Mooie bal van Hendricks, maar ook veel ruimte, voor 2 spelers.
[ Voor 64% gewijzigd door aicaramba op 04-10-2015 16:07 ]
En Locadia moet nog heel veel leren. Schiet ze er eerst maar eens in.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Tomorrow is not today!
XXXVI
Pfff, wat een timing heb ik zeg.Michielgb schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 16:06:
[...]
Omdat ze 1-1 tegen PSV spelen? Ik vind Ajax eerlijk gezegd niet tegenvallen. Had na al die Europese wedstrijden verwacht dat Ajax compleet door het ijs zou zakken.
Ook niet tot het einde van de wedstrijdNiku schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 16:07:
Nu niet weer binnen 3 minuten de gelijkmaker incasseren aub.
Zowaar Schone. Voor de spits en creatieve speler...
[ Voor 10% gewijzigd door gambieter op 04-10-2015 16:08 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Hendrix! Die speelt een geweldige wedstrijd!Fleximex schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 16:07:
Wedstrijd van Pereiro?!
Die valt me ook op ja. Op geen fout te betrappen. Krijgt waarschijnlijk nuttige lessen van CocuRobbertC schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 16:08:
[...]
Hendrix! Die speelt een geweldige wedstrijd!
Klopt die speelt heel goed.RobbertC schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 16:08:
[...]
Hendrix! Die speelt een geweldige wedstrijd!
Daarentegen vind ik Narsingh bedroevend.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
PSV speelt niet op niveau (Hendrix en Pereiro uitgezonderd, en centraal achterin best solide), maar Ajax vooralsnog ver eronder.Niku schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 16:09:
Hendrix is sowieso een van de betere spelers van PSV dit seizoen vind ik. Dirigeert Maher naar de bank, ook als iedereen fit is.
Uitslag daargelaten, iedereen onder zijn niveau.
[ Voor 8% gewijzigd door Ramzzz op 04-10-2015 16:13 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
PSN: Finally_Chris
De boer heeft inderdaad alle cijfers mee. 4x kampioen in 5 seizoenen. Nu weer de eerste plaats.rik86 schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 16:11:
Tja, ' t is ook zo wat om je trainer te ontslaan terwijl je 1e staat...
Maar het spel is al jaren niet om aan te zien van ajax. Heel af en toe een opleving, meestal in de champions league, maar over het algemeen is het heel slecht wat ajax laat zien.
[ Voor 3% gewijzigd door aicaramba op 04-10-2015 16:14 ]
Scorebord journalistiek... Ik roep al twee seizoenen dat de koek op is. Ajax hoeft zich ook niet te versterken qua spelers in de winterstop. En transfer van de Boer zou Ajax sterker maken.rik86 schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 16:11:
Tja, ' t is ook zo wat om je trainer te ontslaan terwijl je 1e staat...
XXXVI
Telt Heracles soms niet mee op de ranglijst?CR1691 schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 16:12:
Die Pereiro is een heerlijke voetballer om naar te kijken hoor. Ik snap wel waarom Brand zo verschrikkelijk veel moeite voor hem heeft gedaan. Die jongen kan echt het verschil maken. Feyenoord is de winnaar van het weekend.
Wat zal Blind nu denken?
?CR1691 schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 16:12:
Die Pereiro is een heerlijke voetballer om naar te kijken hoor. Ik snap wel waarom Brand zo verschrikkelijk veel moeite voor hem heeft gedaan. Die jongen kan echt het verschil maken. Feyenoord is de winnaar van het weekend.
Omdat ze van De Graafschap weten te winnen?
Alsof die een serieuze kans maken. Kom op zeg.Ramzzz schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 16:14:
[...]
Telt Heracles soms niet mee op de ranglijst?
PSN: Finally_Chris
Voorhoede Lestienne - De Jong - Pereiro!
Zo zeg, valt niet eens op dat die mee speelt... Maar het middenveld Guardado - Hendrix - Propper is wel erg lekker, daar kon Ajax vandaag niet tegen op. Wel is duidelijk dat PSV de 2 beste aanvallers mist, maar gelukkig blijkt Pereiro gelukkig ook te kunnen ballenschwarzenegger schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 16:09:
[...]
Klopt die speelt heel goed.
Daarentegen vind ik Narsingh bedroevend.
Als (als...zou iets voor elke Nederlandse club zijn om er nu 1 tegen te krijgen) het zo blijft dan is dit geen gestolen overwinning, zoals vorig jaar. Hopelijk kopieert Ajax dit niet net als vorig jaar in de uitwedstrijd
De investeringen van Ajax doen Ajax de das om.Verwijderd schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 16:16:
Mooi om te zien dat de investeringen van PSV nu Ajax de das omdoen.
De niet investeringen bedoel je toch?Exocet schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 16:17:
[...]
De investeringen van Ajax doen Ajax de das om.
Welke investeringen?Exocet schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 16:17:
[...]
De investeringen van Ajax doen Ajax de das om.
En wat gebeurt er ook alweer elk jaar als PSV in de Arena wint?RobbertC schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 16:16:
[...]
Als (als...zou iets voor elke Nederlandse club zijn om er nu 1 tegen te krijgen) het zo blijft dan is dit geen gestolen overwinning, zoals vorig jaar. Hopelijk kopieert Ajax dit niet net als vorig jaar in de uitwedstrijd
Oke, vooruit, beentjes op de grond en laat er eerst maar een afgefloten worden.
Mooi dat Bergwijn speelminuten krijgt!
Mm klein beetje correct.
[ Voor 50% gewijzigd door Hupske op 04-10-2015 16:21 ]
Een zak geld aan AZ geven is ook goed geïnvesteerd.
Kansen en risico spreiden. NAC profiteert ook vast nog mee.
[ Voor 13% gewijzigd door Ramzzz op 04-10-2015 16:21 ]
Kan PSV over meepraten met MaherRamzzz schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 16:20:
[...]
Een zak geld aan AZ geven is ook goed geïnvesteerd.
AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X
En Ajax met Moisander, El Hamdaoui, Viergever, Siggie.. 't is nou niet bepaald dat we daar echte voltreffers vandaan halen. En steeds maar weer proberen
PSV was aanvallend ook niet heel goed. Hadden als ze scherp waren makkelijk 5x kunnen scoren.
Dan mogen we in de lente bier drinken op het stadhuispleinNiku schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 16:19:
[...]
En wat gebeurt er ook alweer elk jaar als PSV in de Arena wint?
Exact!RobbertC schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 16:23:
[...]
Dan mogen we in de lente bier drinken op het stadhuisplein
Enfin, het is 4 oktober en PSV heeft Ajax en Feyenoord al verslagen. Netjes. Jammer dat ze dit seizoen veel punten laten liggen tegen de kleine ploegen, iets wat ze vorig jaar helemaal niet deden.
AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Vooralsnog laat De Boer het beschikbare en uitgegeven geld niet renderen (Sinkgraven?).
Gehavend PSV eigenlijk onbedreigd langs Ajax, veel meer kansen gecreëerd, en zeer terecht winnaar hier.
Zit het diep? Kinderachtig man...
[ Voor 22% gewijzigd door Ramzzz op 04-10-2015 16:29 ]
XXXVI
Dat het opmerkelijke en misschien verkeerde keuzes zijn is wel duidelijk, maar een Sinkgraven niet inbrengen is dat niet.
Ik vond trouwens de (als PSVer) de overtreding van Veltman op Brenet nog wel meevallen, in de herhaling ziet het er erg lomp uit, maar even terug gespoeld, zie je dat het "live" wel meevalt, hij raakt eerst de bal, daarna idd Brenet, maar rood zou ik het zeker niet vinden.
Hendrix speelde een supergoede pot, benieuwd of Blind dit nog op gaat vallen.
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Reken er maar niet op, Blind belt alleen met De Boer..Pubbert schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 16:27:
Hendrix speelde een supergoede pot, benieuwd of Blind dit nog op gaat vallen.
Zonder gekheid, Hendrix speelde inderdaad opnieuw erg goed.
No offence, maar ik vind ajax kwa spel toch al lange tijd een stuk lelijker dan PSV.ephymerous schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 16:25:
Terecht verloren van [mbr]PSV[/]. Middenveld compleet overlopen, alle afvallende ballen voor [mbr]PSV[/], tweede helft geen kans gehad en geen enkele bezieling. Ik kijk uit naar het einde van de Boer.
[mbr]Zit het diep? Kinderachtig man... :/[/]
Verwijderd
Het is ook weer open en spannend, dus ook de neutrale liefhebber wint vandaag
Youness heeft nu anderhalve wedstrijd 2 ballen goed geraakt. Dat hebben Sinkgraven en Gudelj ook wel voor elkaar gekregen.dutchgio schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 16:26:
Maar Youness wel, daar hoor je niks over.
Dat het opmerkelijke en misschien verkeerde keuzes zijn is wel duidelijk, maar een Sinkgraven niet inbrengen is dat niet.
Oftewel, nog even iets langer afwachten
Vind ik ook, al zien ze dit buiten Eindhoven nog niet zo vaak, krijgt vaak de zwarte piet toebedeeld bij slechtere wedstrijden, maar ik vind hem dit seizoen een heel stuk sterker als vorig seizoen.Verwijderd schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 16:38:
Bruma vandaag ook weer heel sterk. Dit seizoen mogelijk de beste PSVer, totnogtoe.
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Willems is verdedigend even zwak als Brenet alleen aanvallend sterker, Guardado was niet 100% maar Klaassen ook niet. Dus dat is nog niet zo zorgwekkend.Niku schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 16:35:
Denk er overigens nog maar eens bij dat PSV Willems en De Jong mistte (afwezigheid Lestienne is uiteraard prima opgevangen) en dat Guardado niet 100% fit was. Dan mogen er toch wel echt zorgen zijn bij Ajax over de wedstrijd van vandaag.
De Jong... ja, daar hadden we echt een probleem mee gehad
Meest zorgwekkende is nog het spel van Ajax zelf. Als je centraal elke keer weer steken laat vallen en geen fatsoenlijke controlerende middenvelder hebt die ook af en toe op kan bouwen, dan wordt het heel heel lastig om een normale aanval op te zetten.
Willems of Brenet scheelt echt wel een slok op een borrel (of een fles). Zeker de combinatie Willems/De Jong kan dodelijk zijn. Enfin, Ajax moet het inderdaad ook bij zichzelf zoeken, maar dat is meer voor in het verdere verloop van de competitie. Ik doelde op vandaag.toolkist schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 16:42:
[...]
Willems is verdedigend even zwak als Brenet alleen aanvallend sterker, Guardado was niet 100% maar Klaassen ook niet. Dus dat is nog niet zo zorgwekkend.
De Jong... ja, daar hadden we echt een probleem mee gehad
Meest zorgwekkende is nog het spel van Ajax zelf. Als je centraal elke keer weer steken laat vallen en geen fatsoenlijke controlerende middenvelder hebt die ook af en toe op kan bouwen, dan wordt het heel heel lastig om een normale aanval op te zetten.
Tuurlijk scheelt dat. Maar Brenet/Willems is geen "game changer".Niku schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 16:44:
[...]
Willems of Brenet scheelt echt wel een slok op een borrel (of een fles). Zeker de combinatie Willems/De Jong kan dodelijk zijn. Enfin, Ajax moet het inderdaad ook bij zichzelf zoeken, maar dat is meer voor in het verdere verloop van de competitie. Ik doelde op vandaag.
Willems in combinatie met De Jong? Zou zomaar een game changer kunnen zijn.toolkist schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 16:54:
[...]
Tuurlijk scheelt dat. Maar Brenet/Willems is geen "game changer".
Dan nog is De Jong de game changer, niet Willems. De Jong wordt niet pas gevaarlijk als Willems erin staat.Niku schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 16:58:
[...]
Willems in combinatie met De Jong? Zou zomaar een game changer kunnen zijn.
Verwijderd
Jazeker, die selecteert nog steeds de spelers van de #1 in de competitie. Dat zal niet veranderen, ook al doet het jou blijkbaar ontzettend veel pijnLekkerboeie86 schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 17:01:
Heeft Blind ook voetbal gekeken vandaag?
Overigens vond ik Bruma helemaal niet zo sterk. Al snel een domme gele kaart, veel balverlies en zat vaak mis. PSV won de slag op het middenveld en Fischer werd gewoon nauwelijks gezocht, dus dan blijft Bruma ook makkelijk staande.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ben ik niet helemaal met je eens. Het zijn beiden "game changers". De Jong omdat hij balvaster is en enorm veel meer verdedigend werk verricht dan Locadia de afgelopen wedstrijden, en Willems omdat hij sterker, sneller en beter is dan Brenet. Ook al doet Brenet het boven verwachting goed tot nu toe, Willems is gewoon beter en met Willems heb je een speler met meer overzicht (Brenet loopt zich regelmatig vast) en een veel betere traptechniek. Niet voor niets heeft Willems afgelopen seizoen 13 assists gegeven (alleen Ziyech had meer assists met 16 totaal) en was hij degene die alle hoekschoppen nam.toolkist schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 17:06:
[...]
Dan nog is De Jong de game changer, niet Willems. De Jong wordt niet pas gevaarlijk als Willems erin staat.
Nee, merp!
Het is sowieso een farce dat Danny Blind bondscoach is. Als assistent van Guus Hiddink is hij net zo goed verantwoordelijk voor het falen. Daarnaast heeft Danny Blind nog nooit iets waar gemaakt als trainer van welk elftal dan ook. Het is een blunder van de KNVB van heb-ik-jou-daar om te denken dat Blind het even recht gaat trekken.D-e-n schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 17:17:
Of een ploeg op nummer 1 staat in de eredivisie doet er weinig toe. Het gaat er om of een speler het internationaal kan brengen en dat aspect vergeet Blind consequent. Hij komt behoorlijk naïef over met zijn selecties.
Poe, je moet er toch niet aan denken dat het Nederlands elftal op miraculeuze wijze het EK toch haalt en "we" daar met Blind aan het roer naar toe moeten?
XXXVI
't zegt alleen helemaal niks, aangezien we geen idee hebben wat ze in die telefoongesprekken bespreken.ph4ge schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 17:17:
Gio heeft gezegd dat hij Blind maar 1 keer kort heeft gesproken sinds hij BC is. Erg opvallend dat de 3 topclubs met alle 3 vele potentiële internationals zo verschillend benaderd worden.
Blind en de Boer hebben een verleden samen, Blind en Gio niet.
Het zegt wel wat, omdat de spelers uitgebreid besproken worden en of de Boer ze wel of niet klaar voor Oranje vindt.toolkist schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 17:23:
't zegt alleen helemaal niks, aangezien we geen idee hebben wat ze in die telefoongesprekken bespreken.
Blind en de Boer hebben een verleden samen, Blind en Gio niet.
Dan nog gaat het er niet om dat hij wel contact heeft met Ajax, maar dat hij dat niet heeft met PSV en Feyenoord.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
[ Voor 81% gewijzigd door gambieter op 04-10-2015 18:36 ]
Verwijderd
Waarbij het dan maar de vraag is of dat aan Blind ligt of aan Gio/Cocu. Ik sluit niet uit dat het aan Blind ligt hoor, maar we kennen hier de inside info natuurlijk niet.ph4ge schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 17:43:
[...]
Het zegt wel wat, omdat de spelers uitgebreid besproken worden en of de Boer ze wel of niet klaar voor Oranje vindt.
Dan nog gaat het er niet om dat hij wel contact heeft met Ajax, maar dat hij dat niet heeft met PSV en Feyenoord.
Moet hij dan maar 10x met Feyenoord gaan bellen zodat ze even vaak gebeld zijn als Ajax?ph4ge schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 17:43:
[...]
Het zegt wel wat, omdat de spelers uitgebreid besproken worden en of de Boer ze wel of niet klaar voor Oranje vindt.
Ookal gaat het dan 10x over dezelfde speler, omdat Blind 't blijkbaar (nog) niet ziet zitten in van Beek en Karsdorp? Wat een kleuter redenatie. "ja maar hij....."
Je weet nog steeds niet waar die gesprekken überhaupt over gaan. Wil ie een update over de fysieke gesteldheid van Klaassen? Wil hij de tactiek voor een volgende tegenstander bespreken met de Boer?
Voor het gemak vergeet je ook even dat Blind uitgekotst is bij Ajax ten tijde van de coupe van van Gaal en consorten.
Verwijderd
Zelfs Blind is niet zo dom om tactieken met de Boer te besprekentoolkist schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 18:04:
[...]
Wil hij de tactiek voor een volgende tegenstander bespreken met de Boer?
Verwijderd
Terwijl er bij PSV juist spelers op stonden waarvan je niet 1-2-3 zou verwachten, Locadia, Hendriks, Arias, Pröpper, en wat mij betreft, zij het in mindere mate, hoe raar dat wellicht ook mag klinken, Pereiro.
Het leek er in de tweede helft op dat de Boer om meer opportunisme had gevraagd en dat ze daarom steeds de bal blind naar voren schoten. Niet dat blind de bal naar voren de vorm van opportunisme is, waar iedereen op hoopt, maar ik vind het wel opmerkelijk. Ik heb dat ajax nog nooit zo zien doen.
[ Voor 4% gewijzigd door aicaramba op 04-10-2015 18:11 ]
Verwijderd
Het hoeft niet 1 op 1 gelijk, maar het kan niet zijn dat je met de een wekelijks contact hebt en met de anderen nooit. De coaches werken dagelijks met de spelers en hebben gewoon veel inzicht. Andersom willen de coaches misschien ook wel weten wat hun spelers verkeerd doen. Regelmatig contact is gewoon heel normaal, ze hebben allemaal belang bij Oranje en inzichten die bruikbaar zijn voor het Nederlandse voetbal.toolkist schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 18:04:
[...]
Moet hij dan maar 10x met Feyenoord gaan bellen zodat ze even vaak gebeld zijn als Ajax?
Ookal gaat het dan 10x over dezelfde speler, omdat Blind 't blijkbaar (nog) niet ziet zitten in van Beek en Karsdorp? Wat een kleuter redenatie. "ja maar hij....."
Je weet nog steeds niet waar die gesprekken überhaupt over gaan. Wil ie een update over de fysieke gesteldheid van Klaassen? Wil hij de tactiek voor een volgende tegenstander bespreken met de Boer?
Voor het gemak vergeet je ook even dat Blind uitgekotst is bij Ajax ten tijde van de coupe van van Gaal en consorten.
De Boer heeft gewoon gezegd waar Blind hem over belt, dat is niet over het weer.
Verwijderd
Bij PSV was de zwakste schakel, zoals zo vaak dit seizoen, Narsingh. Ik hoop dat we op zijn positie veel vaker Pereiro gaan zien. Arias speelde daarnaast matig, de rest deed het goed tot zeer goed.
Treurig nieuws kwam van Lestienne, die schijnt onverwachts zijn moeder te zijn verloren. Dan is voetbal weer even gewoon een spelletje.
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
![]()
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016