Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2015/2016 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 68 ... 101 Laatste
Acties:
  • 163.961 views

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Gonadan schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 15:15:
Wat ook iedereen vergeet is dat het in de vijftien jaren voor midden negentig het gemiddeld genomen ook gewoon ruk was, wellicht nog erger dan nu. Dus ik ben een klein beetje van mening dat bepaalde successen waar een deel van de nu postende generaties mee opgegroeid zijn als maatgevend gezien worden. Terwijl dat misschien juist de uitzonderingen waren.
Maar had je toen ook al die grote verschillen in budgetten? Want het lijkt er niet op dat de Eredivisie dat gat ooit nog gaat overbruggen met de andere competities.

Verwijderd

NL staat in de top 5 van rijkste landen ter wereld, per capita. Voetbal is hier veruit de grootste sport en we willen meedoen met de grote jongens, TOTDAT het iets kost. Want er mag geen stuiver te veel worden geïnvesteerd.

Begin eens met het verlagen van de inkomstenbelasting voor voetballers, van 52% naar 10% ofzo. Dan maak je meteen een sprong.

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:28
Verwijderd schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 15:46:
NL staat in de top 5 van rijkste landen ter wereld, per capita. Voetbal is hier veruit de grootste sport en we willen meedoen met de grote jongens, TOTDAT het iets kost. Want er mag geen stuiver te veel worden geïnvesteerd.

Begin eens met het verlagen van de inkomstenbelasting voor voetballers, van 52% naar 10% ofzo. Dan maak je meteen een sprong.
Waarom moeten die gasten die toch al veel te veel verdienen nog meer krijgen en minder belasting betalen? Dat is natuurlijk een belachelijke maatregel. We kunnen met zo'n kleine bevolking gewoon niet op tegen de grotere landen zolang alles om het geld draait. Jammer maar helaas. Hopen dat er ooit nog eens iemand opstaat die het voetbal echt weer eerlijk wil maken, maarja dat zal de komende tijd wel niet gebeuren.

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:36

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
RoD schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 15:32:
Maar had je toen ook al die grote verschillen in budgetten? Want het lijkt er niet op dat de Eredivisie dat gat ooit nog gaat overbruggen met de andere competities.
Absoluut gezien niet, maar ook toen stond een United al bekend al zeer rijke club. Op zich lijkt me dat wel interessant om eens uit te zoeken, het zou mij niets verbazen als de relatieve verschillen niet eens zo heel veel gegroeid zijn.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-11 12:37

Vos

AFCA

rikoos schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 14:13:
[...]

Dat was mijn opmerking dus ook alleen wel wat breder dan jij het nu neerzet. Ik vergelijk het met Ajax de afgelopen paar jaar in de CL. Iedere Ajax fan was er van overtuigd dat Ajax minimaal verder zou komen en zou winnen van meerdere topclubs ...
En toen stopte ik al met lezen.

Er zijn ook redelijk neutrale fans ;).

[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 01-10-2015 16:07 ]

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-11 21:24
RoD schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 15:32:
Dat wijzen naar de budgetten moet ook eens afgelopen zijn. Binnen Nederland zijn de verschillen veel groter en daar hoor je nooit iemand over en Nederlandse clubs verliezen ook vaak tegen clubs met (veel) kleinere budgetten. Als we alleen zouden verliezen van de clubs met de veel grotere budgetten hadden we er in Europa prima op gestaan.

Begin deze eeuw kwamen Feyenoord, PSV en Ajax ook regelmatig ver in Europa tegen clubs met veel grotere budgetten, vorig jaar nog EL finalist Dnjepro met een kleiner budget dan Ajax en PSV. In de jaren 70 en 80 vertrokken er al spelers naar het buitenland omdat ze daar meer konden verdienen.

Geld is maar een klein onderdeel van het huidige probleem, hoe het geld wordt uitgegeven (of opgepot) is een veel groter probleem, maar het grootste probleem is wat er uit het materiaal wordt gehaald. PSV had ook in de eerste helft 2x zoveel balbezit als de tegenstander maar krijgt alle hoeken van het veld te zien, dat is het probleem.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-11 16:39
Vos schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 16:05:
[...]

Daarmee bevestig je mijn verhaal dus :-) Of beweer je nu dat dat bij jouw club Ajax toen niet was? Prima dat je andere mening hebt alleen ik probeer het wel objectief te bekijken en ik zie dit toch overduidelijk gebeuren maar goed zoals ik al schreef bevestig je precies mijn verhaal dat club liefde of haat de manier bepaalt hoe je waarheid ziet. Jammer...

Edit: Je herstelde je door die laatste regel betreft neutrale fans er achteraf aan toe te voegen :-)

[ Voor 74% gewijzigd door rikoos op 01-10-2015 16:11 ]

• Gonadan

Gonadan

Vos schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 16:05:

Er zijn ook redelijk neutrale fans ;).
Daarom heb ik maar door gelezen, als ik me daardoor al op de kast moet laten jagen. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:28
rikoos schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 16:06:
[...]

Je bedoelt dus het Fair play regelement echt handhaven en niet zo creatief ermee omgaan zoals nu de EUFA met bepaalde clubs doet _/-\o_
Yep, ik ben niet van mening dat wij ons systeem moeten aanpassen aan een systeem dat gewoon door en door rot is. Da's een beetje de omgekeerde wereld. Als clubs meer willen dan moeten ze dat zelf maar op de een of andere manier zien te regelen. Maarja, ik vrees dat dat er niet inzit. Vind het ook wel jammer dat het erop lijkt dat we alleen een (kleine) bijrol zullen spelen in de toekomst, maarja het is niet anders (imo) :(

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
ph4ge schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 16:06:
[...]

Dat wijzen naar de budgetten moet ook eens afgelopen zijn. Binnen Nederland zijn de verschillen veel groter en daar hoor je nooit iemand over en Nederlandse clubs verliezen ook vaak tegen clubs met (veel) kleinere budgetten. Als we alleen zouden verliezen van de clubs met de veel grotere budgetten hadden we er in Europa prima op gestaan.

Begin deze eeuw kwamen Feyenoord, PSV en Ajax ook regelmatig ver in Europa tegen clubs met veel grotere budgetten, vorig jaar nog EL finalist Dnjepro met een kleiner budget dan Ajax en PSV. In de jaren 70 en 80 vertrokken er al spelers naar het buitenland omdat ze daar meer konden verdienen.

Geld is maar een klein onderdeel van het huidige probleem, hoe het geld wordt uitgegeven (of opgepot) is een veel groter probleem, maar het grootste probleem is wat er uit het materiaal wordt gehaald. PSV had ook in de eerste helft 2x zoveel balbezit als de tegenstander maar krijgt alle hoeken van het veld te zien, dat is het probleem.
Nou, een hoog budget is geen garantie op succes, maar er is toch wel degelijk een relatie tussen de hoeveelheid beschikbaar geld en het succes dat je hebt.

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13:34
Het grootste probleem is natuurlijk dat iedereen die een beetje beter tegen een bal kan schoppen dan gemiddeld, al snel richting het grote geld vertrekt. Dat hele home-grown heeft ook een hoop stuk gemaakt, waardoor Chelsea bijvoorbeeld bijna 35 spelers heeft uitgeleend door heel Europa. De beste spelers uit de jeugd wordt door de grote clubs al aan getrokken.
Ik noem bij Groningen een Zivkovic die op zijn 15e en 16e al lekker gemaakt werd door niet alleen PSV en Ajax, maar ook door grotere clubs uit Europa. Een Keziah Veendorp (defensief talent) tekent dan uiteindelijk wel bij Groningen, maar werd lekker gemaakt door de clubs als Manchester City en PSG.
Tel daarbij dat erg veel spelers niet meer de geleidelijke weg omhoog kiezen (zoals Tadic en Kostic bewust zeiden te doen bij binnenkomst in Groningen), maar liever eerst kijken of ze bij Real/Chelsea/Juve kunnen slagen en zo niet, dan nog voldoende B-segment dat wil. Eerst hoog en dan steeds verder omlaag en met wat geluk van daaruit weer omhoog (maar wel centen op je bankrekening). Clubs als Groningen putten ook uit die poel (Rusnak, Nevland, Sparv etc).

Doordat de grote clubs gigantische hoeveelheden jeugd en talent aantrekken en dat ook prima op de bank zetten (terwijl ze elders heel veel zouden spelen) is het voor Nederland ook moeilijker om spelers te halen. Toptalent uit Scandinavie maakt niet meer de voorzichtige stap, een Ibrahimovic haalt Ajax ook niet zo snel meer. We doen het meer en meer met de middelmaat, in de hoop dat we het uiteindelijk weer kunnen verkopen aan het B-segment in de grotere competities (of zelfs 2e divisie-clubs inmiddels, Chery als voorbeeld).

Allemaal een geld-kwestie, maar op een andere manier dan velen vaak bedoelen. Gewoon veel spelers halen en hopen dat je uiteindelijk een aardig team bij elkaar hebt van 24 man. En de meeste jeugdspelers halen het niet eens, omdat ze liever toch die gearriveerde speler van club X voor 60 miljoen halen.

• JeyJey
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09:42
[...]

Daarmee bevestig je mijn verhaal dus :-) Of beweer je nu dat dat bij jouw club Ajax toen niet was? Prima dat je andere mening hebt alleen ik probeer het wel objectief te bekijken en ik zie dit toch overduidelijk gebeuren maar goed zoals ik al schreef bevestig je precies mijn verhaal dat club liefde of haat de manier bepaalt hoe je waarheid ziet. Jammer...

Edit: Je herstelde je door die laatste regel betreft neutrale fans er achteraf aan toe te voegen :-)
Iedereen ziet "waarheid" vanuit zijn eigen referentiekader, ervaringen, persoon, voorkeuren, aannames, enz enz.. (post modernisme enzo). Jouw interpretatie van 'de waarheid' is net zo goed een gekleure interpretatie als die van iemand die zichzelf fan beschouwd van een club..

wat ik probeer te zeggen: een objectieve blik bestaat niet, en als je het beoogd, hoef je daar ook niet "neutrale toeschouwer" voor te wezen..

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15:21
nieuwe dag nieuwe kansen voor het NL voetbal.
Vrees wel dat Bilbao AZ ook volledig gaat afdrogen. Groningen klein kansje. Ajax verwacht ik wel een kleine winst

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:28
Leon Zwiers schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 19:01:
nieuwe dag nieuwe kansen voor het NL voetbal.
Vrees wel dat Bilbao AZ ook volledig gaat afdrogen. Groningen klein kansje. Ajax verwacht ik wel een kleine winst
Bilbao schijnt met een b ploeg te spelen..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
[...]

Als je de "iedere fan", "iedereen", etc etera vervangt door "een aantal", ja dan heb je gelijk. Nu is het veel te generaliserend.

• LZ86
AZ doet het wel aardig zowaar! Gaat beter dan PSV :+
Edit: woot!!! 1 -0

[ Voor 15% gewijzigd door LZ86 op 01-10-2015 20:10 ]

Verwijderd

AZ laat zien hoe het ook kan, 2-0! :)

• LZ86
Lekker AZ! Kom maar op met die puntjes voor NL

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:20
AZ is goed bezig. ;)
Zij het tegen een B/C elftal van Athletic, maar toch een behoorlijke prestatie.

Verwijderd

Deksels, die 2-1 zeg ik niet echt aankomen.

• LZ86
Billenknijpen. Bilbao wordt ineens wakker

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:42
Yes! Knappe overwinning van AZ \0/

XXXVI

• Vos

Vos

AFCA

Mooi! Altijd leuk als zo'n B keuze wordt afgestraft.

• LZ86
Lekker AZ! Nou Ajax ook winnen, lekker wat punten in den pocket. Dan is het falen van PSV wat verzacht

• Vos

Vos

AFCA

Falen van PSV? Naja laten we er niet weer over beginnen ;).

• LZ86
Vos schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 20:53:
Falen van PSV? Naja laten we er niet weer over beginnen ;).
Geen punten halen is falen in Europa, de details zijn idd al genoeg besproken.

Vergat ook bijna dat Groningen ook nog moet spelen :+ die mott'n ook winnen!
Leuk stadionnetje daar in Portugal! Groningen fans zijn goed te horen

[ Voor 9% gewijzigd door LZ86 op 01-10-2015 21:04 ]

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-11 21:34
valt bij jullie ook steeds het beeld heeeeeeel kort weg+geluid. Vrij irritant...

Verwijderd

Leon Zwiers schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 20:51:
Lekker AZ! Nou Ajax ook winnen, lekker wat punten in den pocket. Dan is het falen van PSV wat verzacht
Ik denk dat je wel begrijpt dat ik het best vermakelijk vind dat jij als Feyenoorder, het "falen" noemt als PSV een wedstrijd verliest:

1) uit
2) nipt
3) tegen een veel rijkere ploeg met (dus) betere voetballers
4) terwijl je je 3 beste spelers mist

Dan ben ik HEEL benieuwd hoe jij de overall prestaties van je eigen club de laatste 15 jaar zou omschrijven? Want een term als "falen" voldoet dan uiteraard niet. Ben eens heel eerlijk en consequent.

Verwijderd

Het waait een beetje, aldus de Boer. En dat zegt hij als polderjongen! :)

• LZ86
Terranova schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 21:06:
valt bij jullie ook steeds het beeld heeeeeeel kort weg+geluid. Vrij irritant...
Bij Ajax? Yup! Groningen is wel stabiel

Ajax :F

Verwijderd

Jemig, Ajax staat te slapen in de verdediging zeg. Man man man, hoe is dat nu toch mogelijk dan?

• dutchgio
Oh oh oh.
Weer zo makkelijk, tegen Celtic ook al.

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Lol, staan 5 verdedigers :p

• dutchgio
Nee, staan 5 spelers, verdedigen kunnen ze niet. :+

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Riedewald :')
Tete :')

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• ephymerous
Ervaring lekker op de tribune zetten de Boer :/

XXXVI

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:06
Tjonge Ajax en verdedigen, wat een drama weer...
Groningen sluit ook aan 1-0 zucht
lekker begin van deze 2 wedstrijden

[ Voor 20% gewijzigd door Harribo op 01-10-2015 21:16 ]

Verwijderd

Moet maar zo denken dat zo vroeg scoren in een wedstrijd Ajax nog heel veel tijd geeft daar wat aan te doen.

• LZ86
Verwijderd schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 21:10:
[...]

Ik denk dat je wel begrijpt dat ik het best vermakelijk vind dat jij als Feyenoorder, het "falen" noemt als PSV een wedstrijd verliest:

1) uit
2) nipt
3) tegen een veel rijkere ploeg met (dus) betere voetballers
4) terwijl je je 3 beste spelers mist

Dan ben ik HEEL benieuwd hoe jij de overall prestaties van je eigen club de laatste 15 jaar zou omschrijven? Want een term als "falen" voldoet dan uiteraard niet. Ben eens heel eerlijk en consequent.
Is al genoeg bediscussieerd de afgelopen 3 paginas. Enige wat ik daar over kwijt wil is dat PSV dat verlies volledig aan hun eigen laksheid te danken had, alsnog gelijk had kunnen komen/winnen maar dat nalaat. Ja dan vind ik dat falen. Niet van de club, maar wel van individuelen op t veld.

Zowieso ben ik in de eredivisie dan wl voor Feyenoord, in europa ben ik voor NL, ik hoop dan ook van harte dat alle NL winnen.

Wat feyenoord als bijna failliete club aan wanprestaties heeft geleverd is denk ik wel voor iedereen duidelijk. Hoewel de winst in 2002 wel leuk was natuurlijk, en de groepsfase EL vorig seizoen ook best ging.

Edit: groningen deelt ook in de misere :(

[ Voor 7% gewijzigd door LZ86 op 01-10-2015 21:21 ]

• dutchgio
Scheelt dat ze bij Molde ook alles behalve sterk zijn achterin.
Die 1-1 komt er nog wel, zou je zeggen. ;)

• PWM
  • Niet online

PWM

El Ghazi schiet nog zelf op doel als hij bij zijn eigen corner vlag staat. Lijkt me het type wat aan de bar met vrienden 1 bier besteld.

• LZ86
Mooi schot Bazoer, jammer dat ie niet zit

Edit: 1-1 *O*

[ Voor 18% gewijzigd door LZ86 op 01-10-2015 21:23 ]

Verwijderd

En ja hoor, daar is de 1-1. Is zo'n open wedstrijd dat er, zeker tot de rust, nog heel wat meer doelpunten aan beide kanten kunnen gaan vallen.

• dutchgio
En 1-1! ;)
Lekker schot wel, van richting veranderd wel maar zit er goed in.

• Gonadan

Gonadan

Verwijderd schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 21:10:
Als je een wedstrijd wilt winnen en dat lukt niet dan faal je, simpel zat. Je moet er niet meer achter zoeken dan dat. Beginnen over andere clubs is dan gewoon een zwaktebod. :)

Mag toch hopen dat iedereen nu gewoon voor de Nederlandse ploegen is in Europese wedstrijden. (Ik weet het, naïef)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:34
Ajax heeft wel patent op de eerste poging van de tegenstander door laten als tegen goal. Tegen celtic exact gelijk

Gelukkig nu sneller de 1-1. Ik zou zeggen schiet maar wat vaker keeper ziet er niet heel goed uit. Bij bagger bal op de laat dook hij pas nadat de bal de laat raakte leek wel

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 04:35

Qu3st

Fischer begint los te komen. Prachtige beweging net waardoor 3 man het bos in en net een prachtige voorzet. Heerlijk om naar te kijken

• Gonadan

Gonadan

Die Fischer begint warm te worden.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Verwijderd

Ajax mag het zichzelf verwijten mocht dit toch nog fout gaan. Want goedemorgen zeg, wat krijgt Ajax een kansen en wat doen die spelers daar echt veel te weinig mee.

• toolkist
  • Niet online
Hij krijgt ook wel echt alle ruimte ;)

• PWM
  • Niet online

PWM

Lijkt me gewoon een 1-3 oid te worden. Dat Molde kan helemaal niets.

• LZ86
Ajax speelt wel aardig zowaar. Kan niet lang 1-1 blijven zo. Fischer staat heerlijk te ballen!
Close kans van ronaldo el Ghazi

[ Voor 17% gewijzigd door LZ86 op 01-10-2015 21:40 ]

• Qu3st

Qu3st

Milik speelt wel bagger!

• Vos

Vos

AFCA

Tjah Ajax en kansen? Zie de pot tegen Groningen, dat moet toch echt anders.

• Gonadan

Gonadan

Welnee, hij is nuttig en brengt anderen de mogelijkheid.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Heeft gudelj ooit een goede corner getrapt?

• LZ86
Gonadan schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 21:42:
[...]

Op die pass van nu na dan :+

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-11 12:41
Daar staat echt wel een lekker windje. Je zou bijna gaan vliegeren

• Gonadan

Gonadan

groggy schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 21:43:
Heeft gudelj ooit een goede corner getrapt?
Ja, hij brengt juist het niveau omhoog. Kan je nagaan.
Één slechte pass en het is ruk. Zelfs oranje heeft meer krediet. :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• dutchgio
En Bazoer geen kunstgrasvoetballer?
Ligt ook continu op de grond..
Of is het die wind?

• LZ86
Tot nu toe moet ik zeggen dat Ajax me niet tegenvalt. Dit moeten ze echt wel winnen, behoudens mogelijke Veltmannetjes

• toolkist
  • Niet online
Dit moet je echt makkelijk winnen. Die gasten geven gigantisch veel ruimte weg (Ajax ook overigens). Van de kansen in de 1e helft hadden er eigenlijk al wel minimaal 2 in gemoeten.

• groggy
  • Niet online
toolkist schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 21:53:
Dit moet je echt makkelijk winnen. Die gasten geven gigantisch veel ruimte weg (Ajax ook overigens). Van de kansen in de 1e helft hadden er eigenlijk al wel minimaal 2 in gemoeten.
Wat ben je coulant. Ik zeg minimaal 3

• Qu3st

Qu3st

Gonadan schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 21:42:
[...]

Hij heeft 1 of 2 goede passjes maar veel dom en slordig balverlies. Maar bij een spits is dat snel, 1 goede pass of een doelpunt en ik klaag niet meer hoor. :+

• Deadsy
Celtic staat ook al met 2-1 voor.

• dutchgio
En dit Molde heeft gewonnen van Fenerbahce?
Dan stelt dat ook maar weinig voor, zo goed was Celtic ook niet.

• Gonadan

Gonadan

Eigenlijk dus schandalig als Ajax moeite heeft om door te gaan. :X

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Deadsy
Toch maar stoppen met die lange ballen want met deze wind komen ze toch niet aan.

• LZ86
Stadion lijkt inderdaad wel aan de rand van en Fjord te staan met die wind.
Wauw, wat een enorme kans! En daar had Tete bijna de schemile geweest. Niet zijn wedstrijd

[ Voor 39% gewijzigd door LZ86 op 01-10-2015 22:17 ]

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Mooie bal blok maar ja met die scheids had je zo ook rood en een penalty tegen kunnen krijgen.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:22

Quad

Doof

2e helft van Ajax is wel lekker om te zien, lijkt veel meer power en snelheid in te zitten, er zit ook een drang in om de bal naar voren te spelen. Dat er een bal dan naast gaat of hoog over boeit me dan niet zo, er komt nog wel een kans.. Als de inzit en intentie maar lekker is!

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Gonadan

Gonadan

Maar nog geen voorsprong, hoe langer dat duurt hoe vervelender ik dat vind.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• toolkist
  • Niet online
Gonadan schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 22:21:
Maar nog geen voorsprong, hoe langer dat duurt hoe vervelender ik dat vind.
Ik vind ie keeper vooral vervelend.. Waarom houdt ie die ballen nou steeds ;)

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:22

Quad

Doof

Ik zie dat dat powervoetbal wel eens kon komen door de wind. :')
Waait daar behoorlijk stevig.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• LZ86
Ajax heeft kansen zat gehad. Jammer dat ze niet benut worden zeg. Straks krijg je de deksel nog op de neus

• dutchgio
Die keeper is niet verkeerd, houdt die kopballen er toch aardig uit.

El Ghazi laat het ook nooit echt zien in wedstrijden waar het om gaat. Leuke Rondaldo trucjes maar meer dan z'n man voorbij en daarna weer een tikkie breed is het niet.

• Gonadan

Gonadan

Leon Zwiers schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 22:23:
Ajax heeft kansen zat gehad. Jammer dat ze niet benut worden zeg. Straks krijg je de deksel nog op de neus
Jij bent wel de optimist van GoT hè? :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• LZ86
Heeft Ajax nog een spits in de reserve? Milik is na de rust nou niet echt nuttig meer gebleken
Gonadan schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 22:25:
[...]

Jij bent wel de optimist van GoT hè? :+
Realist en optimist! Ik doe ook kinderfeesten en bruiloften O-)

[ Voor 55% gewijzigd door LZ86 op 01-10-2015 22:27 ]

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07:07

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Het is dat Molde gewoon echt slecht is, maar als Dijks (volgens de Boer) op Willems na de beste back in Nederland is, dan mag de rest van de LB's zich toch gaan schamen.

Verder een mat potje om te kijken.. maar wellicht komt dat ook door de sfeer in het stadion. Tijd dat Milik of Fischer het even gaan afmaken :)

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:05
Leon Zwiers schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 22:25:
Heeft Ajax nog een spits in de reserve? Milik is na de rust nou niet echt nuttig meer gebleken
Hij krijgt ook geen fatsoenlijke bal. Hij loopt goed

• dutchgio
Leon Zwiers schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 22:25:
Sanogoal? Of is die geblesseerd. Heb je ook niet veel aan.
Fischer in de spits en Youness op links zou ik doen, en Schone erin.

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14-11 13:20

CR1691

Hero of Time

El Ghazi weet in Europese wedstrijden ook nog niet te overtuigen. Had meer van hem verwacht. Heeft anders niks in Oranje te zoeken.

PSN: Finally_Chris

• Vos

Vos

AFCA

Sanogo is inderdaad geblesseerd.

[ Voor 14% gewijzigd door Vos op 01-10-2015 22:30 ]

• groggy
  • Niet online
Milk en el ghazi eruit. Fischer in de spits younes op links en schone op rechts.
Mag schone er weer een vrijetrap inschieten

• Deadsy
418O2 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 22:27:
[...]

Hij krijgt ook geen fatsoenlijke bal. Hij loopt goed
Hij heeft diverse goede ballen gehad maar geeft te veel slechte passes of schiet direct op doel

• LZ86
Het andere grote voorbeeld van el Ghazi lijkt Robben te zijn. Die kan geen bal overspelen

• dutchgio
Dat "Op doel!" van De Boer heeft ook niet echt effect, El Ghazi kan wel op doel schieten vanaf 25 meter, maar met rollertjes over de grond maal je het de keeper niet echt lastig.

• Blauwschaap
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-11 10:19
El Ghazi is bijna net zo slecht als Narsingh...

• LZ86
Daar ging die deksel bijna :+
Blauwschaap schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 22:34:
Nou nou, zover wil ik nog niet gaan ;)

[ Voor 78% gewijzigd door LZ86 op 01-10-2015 22:35 ]

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Zo daar komen we even goed weg zeg :D

[ Voor 4% gewijzigd door bobsquad op 01-10-2015 22:35 ]

• groggy
  • Niet online
Lekkere vrije trap

• PWM
  • Niet online

PWM

Ajax komt de laatste minuten goed weg.

• toolkist
  • Niet online
Lijkt wel alsof ze moe zijn.

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:06
Wtf is Ajax aan het doen??
Zo'n matig team moeten ze echt oprollen vind ik

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07:07

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

wind tegen he ;)

• groggy
  • Niet online
Daarom wisselen

• PWM
  • Niet online

PWM

Blauwschaap schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 22:34:
De technicus El Ghazi is vele malen beter dan Narsingh. De persoon El Ghazi is een ander verhaal.

• Qu3st

Qu3st

Pure concentratie verlies waardoor Molde kansen krijgt en nu ook denkt we kunnen het wel! Dit moet Ajax winnen, maar koppie er wel bij houden.

• dutchgio
El Ghazi is leuk voor tegen een Excelsior, maar in de Europese wedstrijden zie je hem niet.

Fenerbahce overigens op 2-2, dat is dan in principe wel een voordeel. Maar als je zelf alleen gelijk speelt maakt dst niks uit natuurlijk.

[ Voor 43% gewijzigd door dutchgio op 01-10-2015 22:38 ]

• ephymerous
Wisselen mag vanavond niet? :?

XXXVI

Pagina: 1 ... 68 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016