vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Middenveld vind ik altijd lastig omdat het altijd andere type spelers zijn en ieder middenveld weer anders voetbalt. Die zijn niet echt 1 op 1 te vergelijken. Dat Guardado er met kop en schouders bovenuit steekt in de Eredivisie is natuurlijk duidelijk. Maar een Sinkgraven is niet per definitie beter dan Maher en El Amhadi is niet per definitie beter dan Schaars bijvoorbeeld.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Praat eens over voetbal en voetballers en laat us wat interessante beelden zien zou ik zeggen. Interesseert mij het nu welke manager wat zei....
Dat kijk ik echt al jaren niet meer.. Soms kijk ik even 10 minuten.. same shit different speler/coach/bestuurslid. Het zijn inderdaad grammafoonplaten die zijn blijven hangen.Harribo schreef op maandag 28 september 2015 @ 21:00:
VI erop, wat is dat een ouwe zeuren programma geworden. Die deugt niet en die doet het niet goed etc.... Pffff
Praat eens over voetbal en voetballers en laat us wat interessante beelden zien zou ik zeggen. Interesseert mij het nu welke manager wat zei....
Doen wel erg bijzonder. Uiteindelijk schiet je er geen zak mee op inderdaadHarribo schreef op maandag 28 september 2015 @ 21:00:
VI erop, wat is dat een ouwe zeuren programma geworden. Die deugt niet en die doet het niet goed etc.... Pffff
Je kunt ook overdrijven. Kongolo en Dijks lijken me toch echt wel beter dan Brenet, zeker aan de linkerkant. En Schaars zou ik als ik PSVer was toch echt nooit meer in de basis willen zien. Die heeft al jaren geen acceptabel niveau meer laten zien.
Prima. Ik ben van mening dat Poulsen echt niet minder is dan een Kongolo of Dijks. Dijks vind ik overigens gewoon echt een drama verdediger, misschien dat ik Brenet nog wel beter vind.D-e-n schreef op maandag 28 september 2015 @ 21:09:
@st@m
Je kunt ook overdrijven. Kongolo en Dijks lijken me toch echt wel beter dan Brenet, zeker aan de linkerkant. En Schaars zou ik als ik PSVer was toch echt nooit meer in de basis willen zien. Die heeft al jaren geen acceptabel niveau meer laten zien.
En ik weet niet precies wat je tegen Schaars hebt? Maar die jongen is 2 jaar geblesseerd geweest ongeveer en komt nu net weer terug. Kan zeker nog wel ballen
Maar hey, we gaan het zien aan het einde van de rit. Diegene die kampioen wordt is de beste en heeft de beste selectie. Ik ga er vanuit dat PSV tot het einde kan meestrijden. Leon Zwiers is van mening dat PSV nu al niet meer gezien kan worden als kampioenskandidaat. We gaan het zien.
Verder vind ik een discussie over welke speler net wat beter is verder een beetje onzin. Dus ik ga me daar ook verder niet meer over uitlaten. Ik ben gewoon van mening dat het echt niet zo'n drama is met de bank van PSV als Leon Zwiers mij wil doen laten geloven.
[ Voor 27% gewijzigd door St@m op 28-09-2015 21:15 ]
Inderdaad goed omschreven: grammofoonplaten die blijven hangen. Steeds hetzelfde gezanik. Jammer ik genoot er altijd wel van.St@m schreef op maandag 28 september 2015 @ 21:02:
[...]
Dat kijk ik echt al jaren niet meer.. Soms kijk ik even 10 minuten.. same shit different speler/coach/bestuurslid. Het zijn inderdaad grammafoonplaten die zijn blijven hangen.
Gelukkig praten ze nu even weer over acties van voetballers
De bankspelers van PSV zitten daar niet voor niets. Ik ben het met je eens dat Locadia echt wel beter is dan Kramer/Milik. Maar de rest van de B-keus van PSV is gewoon minder dan de basis spelers van Ajax/Feyenoord. Dat ze best kunnen ballen snap ik ook wel, maar je kan niet ontkennen dat PSV in vergelijk met vorig jaar, en zeker nu er een paar key-spelers geblesseerd zijn gewoon veel zwakker is dan vorig seizoen. Zonder Guardado had je nooit van Man U gewonnen bijvoorbeeld.St@m schreef op maandag 28 september 2015 @ 21:12:
[...]
Prima. Ik ben van mening dat Poulsen echt niet minder is dan een Kongolo of Dijks. Dijks vind ik overigens gewoon echt een drama verdediger, misschien dat ik Brenet nog wel beter vind.
En ik weet niet precies wat je tegen Schaars hebt? Maar die jongen is 2 jaar geblesseerd geweest ongeveer en komt nu net weer terug. Kan zeker nog wel ballen
Maar hey, we gaan het zien aan het einde van de rit. Diegene die kampioen wordt is de beste en heeft de beste selectie. Ik ga er vanuit dat PSV tot het einde kan meestrijden. Leon Zwiers is van mening dat PSV nu al niet meer gezien kan worden als kampioenskandidaat. We gaan het zien.
Verder vind ik een discussie over welke speler net wat beter is verder een beetje onzin. Dus ik ga me daar ook verder niet meer over uitlaten. Ik ben gewoon van mening dat het echt niet zo'n drama is met de bank van PSV als Leon Zwiers mij wil doen laten geloven.
En ik kan mij herinneren dat een paar weken geleden Brenet aardig af werd gemaakt in de pers en bij de PSV fans omdat ie gewoon veel fouten maakt. Natuurlijk kan ie groeien, maar op het moment is Kongolo gewoon duidelijk beter. Dijks is leuk als aanvaller, verdedigend valt ie inderdaad wat tegen, maarja. De Ajax defensie staat tot nu toe aardig goed te ballen.
Ik vlak PSV ook niet voor 100% uit. Maar ze zijn nu wel op hun zwakst. Aan het einde van de rit kan deze periode ze op gaan breken. Als Guardado, Willems en de Jong tijdig fit zijn en in vorm zijn, heeft PSV het beste materiaal van de eredivisie. Maar als je dan al punten hebt verloren en de concurrentie gaat door met winnen.... tja. Ik vind het echt niet erg als Feyenoord 2 x verliest van PSV zolang ze van de rest blijven winnen
Ik zeg niet dat de bank van PSV slecht is. Ik zeg enkel dat je wat overdrijft. En Schaars vond ik al voor zijn blessure niet zo veel meer toevoegen.
Ik zeg ook niet dat jij dat zegtD-e-n schreef op maandag 28 september 2015 @ 21:41:
@st@m
Ik zeg niet dat de bank van PSV slecht is. Ik zeg enkel dat je wat overdrijft. En Schaars vond ik al voor zijn blessure niet zo veel meer toevoegen.
Ok, ik vind dus van niet.. Maar dat had je al wel begrepen.Leon Zwiers schreef op maandag 28 september 2015 @ 21:37:
[...]
De bankspelers van PSV zitten daar niet voor niets. Ik ben het met je eens dat Locadia echt wel beter is dan Kramer/Milik. Maar de rest van de B-keus van PSV is gewoon minder dan de basis spelers van Ajax/Feyenoord.
Ik ontken het gewoon. En die laatste zin vind ik ook wat apart, dat zijn mooie aannames. Als als als..Dat ze best kunnen ballen snap ik ook wel, maar je kan niet ontkennen dat PSV in vergelijk met vorig jaar, en zeker nu er een paar key-spelers geblesseerd zijn gewoon veel zwakker is dan vorig seizoen. Zonder Guardado had je nooit van Man U gewonnen bijvoorbeeld.
Ja, Brenet is aan het groeien, en ik bibber nog steeds een beetje als ik zijn naam zie, maar al een heel stuk minder. En zoals ik al zei vind ik Kongolo ook beter.En ik kan mij herinneren dat een paar weken geleden Brenet aardig af werd gemaakt in de pers en bij de PSV fans omdat ie gewoon veel fouten maakt.Natuurlijk kan ie groeien, maar op het moment is Kongolo gewoon duidelijk beter. Dijks is leuk als aanvaller, verdedigend valt ie inderdaad wat tegen, maarja. De Ajax defensie staat tot nu toe aardig goed te ballen.
Oh, gisteren zag je PSV niet meer als titelkandidaat..Ik vlak PSV ook niet voor 100% uit. Maar ze zijn nu wel op hun zwakst. Aan het einde van de rit kan deze periode ze op gaan breken. Als Guardado, Willems en de Jong tijdig fit zijn en in vorm zijn, heeft PSV het beste materiaal van de eredivisie. Maar als je dan al punten hebt verloren en de concurrentie gaat door met winnen.... tja. Ik vind het echt niet erg als Feyenoord 2 x verliest van PSV zolang ze van de rest blijven winnen
En over dat punten verliezen.. ze hebben 1x meer gelijkgespeeld dan Feyenoord.. wow..Leon Zwiers schreef op zondag 27 september 2015 @ 16:55:
[...]
PSV zie ik niet als bedreiging. Ajax wel, die hebben in potentie een wereldelftal inderdaad, als die gaan presteren naar hun kunnen ( Op Veltman na). Het zal denk ik dit seizoen tussen Ajax en Feyenoord gaan.
Als PSV bij de winterstop 12 punten achterstaat op Ajax en Feyenoord, dan ga ik me enigszins zorgen maken.. Nu zijn ze gewoon 100% in de race wat mij betreft. Wat jij ook beweert.
Verwijderd
Pfff, beter in welk opzicht dan?St@m schreef op maandag 28 september 2015 @ 20:31:
[...]
Ja.. als ik heel eerlijk ben..
PSV heeft prima vervangers, gelijkwaardige of misschien wel betere vervangers op posities dan Ajax en Feyenoord basisspelers.
Willems --> Brenet/Poulsen
De Jong --> Locadia (Die is gewoon beter dan Kramer of Milik imo)
Guardado --> Schaars/Hendrix/Maher/Pereiro (ligt er net aan hoe Cocu het middenveld invult)
Is zinloos om dergelijke statements te maken. Omdat ze nietszeggend zijn zonder context.
Niet? Voordat Schaars door Havenaar uit de wedstrijd werd geschopt was hij juist een drijvende kracht op het middenveld. Hij ontving hiervoor superlatieven vanuit de media en supporters.D-e-n schreef op maandag 28 september 2015 @ 21:41:
@st@m

Nu vraag ik me ten eerste af, hoe komt dit op het net?! En ten tweede waar zou die bonus van 200k op gebaseerd zijn? De strook is van September 2014, dus niet echt einde seizoen
[ Voor 12% gewijzigd door Tristan op 29-09-2015 09:05 ]
Niets schokkends aan, al vind ik persoonlijk zo'n maandsalaris op zich altijd inherent schokkend.
Apart nog pensioenopbouw, bij zulke salarissen is best apart.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Hopelijk is het niet erger geworden door er een week mee te lopen en hopelijk is hij het laatste slachtoffer.Leon Zwiers schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 04:58:
Toch een scheur in de knie van Tannane na de aanslag van Moreno. Jammer hoor, speelde wel lekker de laatste weken.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Tekengeld. Hij was net bij Feyenoord.Tristan schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 09:04:
Het salarisstrookje van Kenneth Vermeer staat op het net.
[afbeelding]
Nu vraag ik me ten eerste af, hoe komt dit op het net?! En ten tweede waar zou die bonus van 200k op gebaseerd zijn? De strook is van September 2014, dus niet echt einde seizoen
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
De bank van PSV is inderdaad zeker niet slecht, maar het moge overduidelijk zijn dat het missen van je 3 (!) beste spelers voor ieder team een groot gemis is.St@m schreef op maandag 28 september 2015 @ 20:31:
Ja.. als ik heel eerlijk ben..
PSV heeft prima vervangers, gelijkwaardige of misschien wel betere vervangers op posities dan Ajax en Feyenoord basisspelers.
Daarbij komen Schaars en Poulsen door eerdere blessures nog wedstrijdritme tekort, is Maher aardig uit vorm en zit PSV sowieso in een wat moeizame fase.
Dus ik zie Ajax komende zondag wel degelijk als de favoriet, dat lijkt me ook niet meer dan logisch.
Met een gelijkspel ben ik al blij. Eind oktober zou iedereen weer fit moeten zijn, tot die tijd is het schade beperken.
Mis ik iets qua salaris dan? Een bruto maandsalaris van net geen € 71.000,00 waardoor hij netto per maand iets boven de € 35.000,00 zit. Ik vind dat ik de hedendaagse voetbal nou niet echt een topsalaris voor een eerste keeper van de top3. Ik denk dat Cillissen daar ruim boven zit. Vermeer verdient dus bruto, zonder bonussen, 8,5 ton per jaar.Ramzzz schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 09:14:
Niets schokkends aan, al vind ik persoonlijk zo'n maandsalaris op zich altijd inherent schokkend.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Zijn bruto jaarloon is €1.050.000. Exclusief bonussenHan schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 11:00:
[...]
Mis ik iets qua salaris dan? Een bruto maandsalaris van net geen € 71.000,00 waardoor hij netto per maand iets boven de € 35.000,00 zit. Ik vind dat ik de hedendaagse voetbal nou niet echt een topsalaris voor een eerste keeper van de top3. Ik denk dat Cillissen daar ruim boven zit. Vermeer verdient dus bruto, zonder bonussen, 8,5 ton per jaar.
Volgens mij hanteert ajax een salarisplafond van om en nabij de miljoen (bruto), dus dat zal niet zoveel uitmaken tussen die twee.Han schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 11:00:
[...]
Mis ik iets qua salaris dan? Een bruto maandsalaris van net geen € 71.000,00 waardoor hij netto per maand iets boven de € 35.000,00 zit. Ik vind dat ik de hedendaagse voetbal nou niet echt een topsalaris voor een eerste keeper van de top3. Ik denk dat Cillissen daar ruim boven zit. Vermeer verdient dus bruto, zonder bonussen, 8,5 ton per jaar.
(oh en dag iedereen, dit is mijn eerste post in dit topic
[ Voor 12% gewijzigd door JeyJey op 29-09-2015 13:11 ]
Regeren is vooruitschuiven
Ik doel op de hoeveelheid geld, met de daar tegenover staande prestatie.Han schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 11:00:
[...]
In absolute zin, dus.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Volgens mij zijn er bij Ajax wel enorme bonussen te verdienen, dat zal bij Feyenoord wel minder zijn (er is toch nooit een reden voor een bonusJeyJey schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 11:32:
Volgens mij hanteert ajax een salarisplafond van om en nabij de miljoen (bruto), dus dat zal niet zoveel uitmaken tussen die twee.
Ik snap alleen niet hoe en waarom dit lekt, het schijnt echt te zijn. Dit had wel een probleem geweest als Vermeer niet zo sterk had gepresteerd en Hahn er inmiddels in zou staan.
Verwijderd
Ik zou maar eens met je baas gaan praten want ik denk dat je de enige hier bent ;-) heheheheProsac2010 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 13:46:
Hij verdiend per maand niet eens wat ik in een jaar verdien. Matig hoor.
"Vermeer verdiend per maand minder dan ik in een jaar, dus ik wil er graag meer bij"rikoos schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 13:48:
[...]
Ik zou maar eens met je baas gaan praten want ik denk dat je de enige hier bent ;-) hehehehe
Nee, dat zal een leuk gesprek worden.
Joster schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 15:03:
Ik moest vooral lachen om inhouding lunch + spelerspot en boetes
Dat is toch flauwekul tot en met? Net als 'spelersvakbonden'.
Professionele voetballers hebben zaakwaarnemers, etc., maar moeten toch in een vakbond deelnemen?
[Oud-Hollandsche School]
Hier <insert zak geld>, zoek het nu lekker uit, ook met je pensioen.
Kantine: dokken vriend.
[/Oud-Hollandsche School]
Verwijderd
Jij dacht: DIT is nou een mooi moment om even op te scheppen over mijn salaris?Prosac2010 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 13:46:
Hij verdiend per maand niet eens wat ik in een jaar verdien. Matig hoor.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2015 15:29 ]
Ik vind het netto-salaris van Vermeer per jaar nou niet bepaald iets om op te scheppen op tweakers.. gezien de salaristopics hier.Verwijderd schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 15:29:
[...]
Jij dacht: DIT is nou een mooi moment om even op te scheppen over mijn salaris?
Altijd die arrogantie koppies en nooit reageren op mensen, alsof ze een kut leven hebben.. Concentratie hebben ze toch wel genoeg, ontspanning ook, en geld veels te veel..
Aan de andere kant noem je zo een aantal beroepen op waarbij je mensen wat meer respect mag geven en die ook meer betaald mogen krijgen. Daarnaast bemoeien die ventjes zich ook nog met maatschappelijke zaken.. #BitteNicht
Kijk even naar Messi, die had zijn talent al tijdens zijn geboorte. Ik respecteer hem als voetballer, maar over andere dingen is hij een gelijke net zoals: Pietje en jantje..
Ik kan redelijk uit ervaring praten. Zat/zit met goede sporters in de klas, maar dat is vaak echt bizar irriterend..
[ Voor 8% gewijzigd door Mosin op 29-09-2015 17:25 ]
Porto - Chelsea had inderdaad een interessantere wedstrijd geweest. Of het beter is voor je ogen betwijfel ik overigens.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat gaat op basis van kijkcijfers per club. Dus stiekem hebben we het zelf gedaan, de CL wedstrijden van Barcelona worden gemiddeld genomen het beste bekeken in Nederland. Heeft niks met Cruijff te maken, maar met het genereren van zo veel mogelijk reclame inkomsten...Kaap schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 18:23:
Tja, of pak dan Bayern. Tuurlijk, zelf zie ik liever Arsenal - Olympiakos, maar snap dat die ploegen niet in het standaard riedeltje van de gem. Nederlander zitten. Maar om nou elke godsganse keer Barca uit te zenden. Zit die Cruijff connection nou echt zo diep?
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Tja, als je amper tot nooit iets anders voorgeschoteld krijgt zul je snel genoegen nemen met wat je krijgt.Han schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 18:33:
[...]
Dat gaat op basis van kijkcijfers per club. Dus stiekem hebben we het zelf gedaan, de CL wedstrijden van Barcelona worden gemiddeld genomen het beste bekeken in Nederland. Heeft niks met Cruijff te maken, maar met het genereren van zo veel mogelijk reclame inkomsten...
Zeiss Distagon 21 f/2.8
LinkBij de wedstrijd Brumadinho-Amantes da Bola in Brazilië heeft scheidsrechter én politieman Gabriel Murta een pistool getrokken, nadat een speler van de uitploeg hem had geslagen en geschopt. De grensrechter kon erger voorkomen.
Zouden ze in Nederland ook best vaker mogen doen
Oef, ja, zoals je het nu belicht heb je volkomen gelijk, het ligt inderdaad aan die Cruijff connection...Kaap schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 18:34:
Tja, als je amper tot nooit iets anders voorgeschoteld krijgt zul je snel genoegen nemen met wat je krijgt.
.
.
.
.
.
.
.
.
Zo gek is dat niet, lunch mag je als werkgever namelijk niet gratis geven.Joster schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 15:03:
Ik moest vooral lachen om inhouding lunch + spelerspot en boetes
Die lunch is geen flauwekul, maar belastingwetgeving. Of je betaalt de lunch of je krijgt de lunch en betaalt daarover bijtelling (want loon in natura). Het zou pas maf zijn als die bepaling uit de belastingwet vervalt bij hoge salarissen omdat het dan relatief weinig geld is.Ramzzz schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 15:12:
[...]
Dat is toch flauwekul tot en met? Net als 'spelersvakbonden'.
Professionele voetballers hebben zaakwaarnemers, etc., maar moeten toch in een vakbond deelnemen?
[Oud-Hollandsche School]
Hier <insert zak geld>, zoek het nu lekker uit, ook met je pensioen.
Kantine: dokken vriend.
[/Oud-Hollandsche School]
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
Jammer, Gent voetbalde aardig mee...
[ Voor 51% gewijzigd door ETzPliskin op 29-09-2015 21:22 ]
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Chelsea - Arsenal gemist zekerQuad schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 22:01:
Wat een fantastische speler om te zien!!
Nare man is het, zeer onsportief.
Geen idee wat je bedoelt trouwens, ik kijk niet naar de wedstrijd. zou leuk zijn om het wat te verhelderen.
[ Voor 19% gewijzigd door RodeStabilo op 29-09-2015 22:05 ]
Niet die Costa, die geweldige aanvaller van Bayern.Friespeuk schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 22:04:
[...]
Chelsea - Arsenal gemist zeker
Nare man is het, zeer onsportief.
Geen idee wat je bedoelt trouwens, ik kijk niet naar de wedstrijd. zou leuk zijn om het wat te verhelderen.
Oh gods, de wedstrijd Arsenal - Olympiakos is een knotsgekke wedstrijd!
[ Voor 9% gewijzigd door Quad op 29-09-2015 22:09 ]
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Precies. Wat duidelijker had wel fijn geweest in eerste instantie. GEeft allleen maar verwarringQuad schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 22:05:
Niet die Costa, die geweldige aanvaller van Bayern.
Friespeuk schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 22:10:
[...]
Precies. Wat duidelijker had wel fijn geweest in eerste instantie. GEeft allleen maar verwarring
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Eerder knots slecht. Wat staat Arsenal te schutteren tegen zo'n matige ploeg.Quad schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 22:05:
[...]
Niet die Costa, die geweldige aanvaller van Bayern.
Oh gods, de wedstrijd Arsenal - Olympiakos is een knotsgekke wedstrijd!
Ospina ook per direct op de bank en voorlopig niet meer op het veld.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Begint toch aardig zijn krediet bij Chelsea te testen zo die Mourinho.
Barca zonder Messi is ook niet veel bijzonders.
Kijk jij alle potten tegelijk?Quad schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 22:14:
Ik vind het wel een knotsgekke wedstrijd, er gebeurd lekker veel.
Dan zie je geen wedstrijd, dat zijn alleen hoogtepunten
[ Voor 13% gewijzigd door Vos op 29-09-2015 22:22 ]
Uhh ja, zoals ik bijna altijd doe met CL voetbal.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Quad schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 22:22:
[...]
[afbeelding]
Quad schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 22:22:
[...]
[afbeelding]
Ja wat een hel sinds het bij SBS6 is. Reclameblok na reclameblok. En de samenvattingen zijn meer samenvattingen van samenvattingen.Quad schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 22:25:
Hoef ik de samenvattingen achteraf niet op te wachten.
Belachelijke combinatie dat met Nu.nl.
Ik heb geen tv, vandaar dat ik gewezen ben op stream aanbieders.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
http://www.nu.nl/voetbal/...niet-bij-mislopen-ek.html
Idd en dan ook de opmerking gelijk erbij: Om de analyses te zien en horen in de pauze moet je naar nu.nl surfen of anders krijg je 3 minuten analyse tussen de reclames door. Commercieel is prima maar ze slaan weer helemaal door.Saturnus schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 23:30:
[...]
Ja wat een hel sinds het bij SBS6 is. Reclameblok na reclameblok. En de samenvattingen zijn meer samenvattingen van samenvattingen.
Dat is wat minder nieuws voor ons ;-)Niku schreef op woensdag 30 september 2015 @ 12:03:
Nice, Guardado kan wellicht tegen Ajax alweer spelen. Dat zou een enorme opsteker zijn voor (het momenteel zwalkende) PSV
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Heb hem al eens live gezien, maar die gast heeft constant rood voor zijn ogen. Hij blijft maar lopen als een trein die gek
[ Voor 41% gewijzigd door Mosin op 30-09-2015 16:29 ]

Capaciteit blijft hetzelfde, in mijn ogen een vrij zinloze verbouwing.
Kleine nuance: Ajax is voor slechts 13% eigenaar van de ArenA dus je kunt niet zeggen dat Ajax de ArenA van een andere buitenkant gaat voorzien.Vlassie1980 schreef op woensdag 30 september 2015 @ 16:41:
Ajax gaat de ArenA van een andere buitenkant voorzien:
[afbeelding]
Capaciteit blijft hetzelfde, in mijn ogen een vrij zinloze verbouwing.
Het is niet alleen de buitenkant, het gaat juist om het comfort buiten de zitplaatsen om.
Klinkt goed, vooral de instroom van bezoekers mag idd wel een stuk beter"Deze verbouwing van het stadion biedt de kans om onze bezoekers de hoogst mogelijke kwaliteit en service te leveren", zegt Arena-directeur Henk Markerink.
"Op dit moment is er 2800 vierkante meter beschikbaar voor 28.000 bezoekers op de tweede ring en de omloop daarachter, waardoor het nauwelijks mogelijk is om er even te zitten."
Volgens Markerink is ook de in- en uitstroom van bezoekers momenteel niet ideaal. "Dat gaan we de komende jaren dus fors verbeteren. De Arena kan vanaf 2020 weer 25 jaar mee."
Snelle achterstand zo. Ben bang dat PSV weinig te zoeken heeft daar.
Wat zijn NL clubs trouwens belachelijk slecht in corners verdedigen. Gaat me steeds meer opvallen.
[ Voor 36% gewijzigd door LZ86 op 30-09-2015 20:55 ]
Edit: oh wow, wat staan die uberslecht te verdedigen zeg. Staat he le maal vrij.
[ Voor 34% gewijzigd door LZ86 op 30-09-2015 21:06 ]
Mooie kopbal trouwens. Dat wel.
Pff. En bijna 3-0...
[ Voor 7% gewijzigd door Fleximex op 30-09-2015 21:06 ]
de man stond helemaal vrij tussen 3 verdedigers, mag het.Fleximex schreef op woensdag 30 september 2015 @ 21:06:
Och och och Brenet. Je kunt toch wel met je man meelopen. Hoe vaak is die back nu al op precies dezelfde manier opgekomen
Mooie kopbal trouwens. Dat wel.
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
PSV staat echt onzettend slecht te spelen. Zelf simpele passjes mislukken.
[ Voor 37% gewijzigd door LZ86 op 30-09-2015 21:09 ]
PSV is nog slechter dan dat.PuDy schreef op woensdag 30 september 2015 @ 21:07:
Is CSKA nou zo goed, of is PSV nou zo slecht?
Hoezo? ManU staat ook (weer) achterLeon Zwiers schreef op woensdag 30 september 2015 @ 21:20:
En voorbij! Bedankt veur t meedoen PSV. Mikken op plek 3
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Ik fiets alvast naar De Herdgang.
Dit topic is gesloten.
![]()
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016