Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2015/2016 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 66 ... 101 Laatste
Acties:
  • 163.962 views

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:38

St@m

@ Your Service

Leon Zwiers schreef op maandag 28 september 2015 @ 19:57:
[...]
Vind je het dan echt zo raar dat ik PSV een stuk minder inschat dan Ajax en Feyenoord op dit moment?
Ja.. als ik heel eerlijk ben..
PSV heeft prima vervangers, gelijkwaardige of misschien wel betere vervangers op posities dan Ajax en Feyenoord basisspelers.
Willems --> Brenet/Poulsen
De Jong --> Locadia (Die is gewoon beter dan Kramer of Milik imo)
Guardado --> Schaars/Hendrix/Maher/Pereiro (ligt er net aan hoe Cocu het middenveld invult)

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-11 21:24
Locadia is inderdaad een prima vervanger, maar die andere reserves zijn echt minder. Locadia had inderdaad bij Feyenoord en Ajax basis gespeeld (dan hadden ze de huidige spitsen niet gehaald), die andere spelers niet.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• St@m

St@m

@ Your Service

Kongolo en Dijks zijn echt veel beter dan Brenet of Poulsen? Nou, dat vind ik echt niet. Brenet gaat steeds beter ballen, en Poulsen.. tja, dat is gewoon een degelijke back. Niet bijzonder, maar een prima back-up.

Middenveld vind ik altijd lastig omdat het altijd andere type spelers zijn en ieder middenveld weer anders voetbalt. Die zijn niet echt 1 op 1 te vergelijken. Dat Guardado er met kop en schouders bovenuit steekt in de Eredivisie is natuurlijk duidelijk. Maar een Sinkgraven is niet per definitie beter dan Maher en El Amhadi is niet per definitie beter dan Schaars bijvoorbeeld.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:06
VI erop, wat is dat een ouwe zeuren programma geworden. Die deugt niet en die doet het niet goed etc.... Pffff
Praat eens over voetbal en voetballers en laat us wat interessante beelden zien zou ik zeggen. Interesseert mij het nu welke manager wat zei....

• St@m

St@m

@ Your Service

Harribo schreef op maandag 28 september 2015 @ 21:00:
VI erop, wat is dat een ouwe zeuren programma geworden. Die deugt niet en die doet het niet goed etc.... Pffff
Praat eens over voetbal en voetballers en laat us wat interessante beelden zien zou ik zeggen. Interesseert mij het nu welke manager wat zei....
Dat kijk ik echt al jaren niet meer.. Soms kijk ik even 10 minuten.. same shit different speler/coach/bestuurslid. Het zijn inderdaad grammafoonplaten die zijn blijven hangen.

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:14
Harribo schreef op maandag 28 september 2015 @ 21:00:
Doen wel erg bijzonder. Uiteindelijk schiet je er geen zak mee op inderdaad :Z

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:03
@st@m
Je kunt ook overdrijven. Kongolo en Dijks lijken me toch echt wel beter dan Brenet, zeker aan de linkerkant. En Schaars zou ik als ik PSVer was toch echt nooit meer in de basis willen zien. Die heeft al jaren geen acceptabel niveau meer laten zien.

• St@m

St@m

@ Your Service

D-e-n schreef op maandag 28 september 2015 @ 21:09:
@st@m
Je kunt ook overdrijven. Kongolo en Dijks lijken me toch echt wel beter dan Brenet, zeker aan de linkerkant. En Schaars zou ik als ik PSVer was toch echt nooit meer in de basis willen zien. Die heeft al jaren geen acceptabel niveau meer laten zien.
Prima. Ik ben van mening dat Poulsen echt niet minder is dan een Kongolo of Dijks. Dijks vind ik overigens gewoon echt een drama verdediger, misschien dat ik Brenet nog wel beter vind.
En ik weet niet precies wat je tegen Schaars hebt? Maar die jongen is 2 jaar geblesseerd geweest ongeveer en komt nu net weer terug. Kan zeker nog wel ballen :?

Maar hey, we gaan het zien aan het einde van de rit. Diegene die kampioen wordt is de beste en heeft de beste selectie. Ik ga er vanuit dat PSV tot het einde kan meestrijden. Leon Zwiers is van mening dat PSV nu al niet meer gezien kan worden als kampioenskandidaat. We gaan het zien.

Verder vind ik een discussie over welke speler net wat beter is verder een beetje onzin. Dus ik ga me daar ook verder niet meer over uitlaten. Ik ben gewoon van mening dat het echt niet zo'n drama is met de bank van PSV als Leon Zwiers mij wil doen laten geloven.

[ Voor 27% gewijzigd door St@m op 28-09-2015 21:15 ]

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:06
St@m schreef op maandag 28 september 2015 @ 21:02:
[...]

Dat kijk ik echt al jaren niet meer.. Soms kijk ik even 10 minuten.. same shit different speler/coach/bestuurslid. Het zijn inderdaad grammafoonplaten die zijn blijven hangen.
Inderdaad goed omschreven: grammofoonplaten die blijven hangen. Steeds hetzelfde gezanik. Jammer ik genoot er altijd wel van.
Gelukkig praten ze nu even weer over acties van voetballers

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15:21
St@m schreef op maandag 28 september 2015 @ 21:12:
[...]

Prima. Ik ben van mening dat Poulsen echt niet minder is dan een Kongolo of Dijks. Dijks vind ik overigens gewoon echt een drama verdediger, misschien dat ik Brenet nog wel beter vind.
En ik weet niet precies wat je tegen Schaars hebt? Maar die jongen is 2 jaar geblesseerd geweest ongeveer en komt nu net weer terug. Kan zeker nog wel ballen :?

Maar hey, we gaan het zien aan het einde van de rit. Diegene die kampioen wordt is de beste en heeft de beste selectie. Ik ga er vanuit dat PSV tot het einde kan meestrijden. Leon Zwiers is van mening dat PSV nu al niet meer gezien kan worden als kampioenskandidaat. We gaan het zien.

Verder vind ik een discussie over welke speler net wat beter is verder een beetje onzin. Dus ik ga me daar ook verder niet meer over uitlaten. Ik ben gewoon van mening dat het echt niet zo'n drama is met de bank van PSV als Leon Zwiers mij wil doen laten geloven.
De bankspelers van PSV zitten daar niet voor niets. Ik ben het met je eens dat Locadia echt wel beter is dan Kramer/Milik. Maar de rest van de B-keus van PSV is gewoon minder dan de basis spelers van Ajax/Feyenoord. Dat ze best kunnen ballen snap ik ook wel, maar je kan niet ontkennen dat PSV in vergelijk met vorig jaar, en zeker nu er een paar key-spelers geblesseerd zijn gewoon veel zwakker is dan vorig seizoen. Zonder Guardado had je nooit van Man U gewonnen bijvoorbeeld.

En ik kan mij herinneren dat een paar weken geleden Brenet aardig af werd gemaakt in de pers en bij de PSV fans omdat ie gewoon veel fouten maakt. Natuurlijk kan ie groeien, maar op het moment is Kongolo gewoon duidelijk beter. Dijks is leuk als aanvaller, verdedigend valt ie inderdaad wat tegen, maarja. De Ajax defensie staat tot nu toe aardig goed te ballen.

Ik vlak PSV ook niet voor 100% uit. Maar ze zijn nu wel op hun zwakst. Aan het einde van de rit kan deze periode ze op gaan breken. Als Guardado, Willems en de Jong tijdig fit zijn en in vorm zijn, heeft PSV het beste materiaal van de eredivisie. Maar als je dan al punten hebt verloren en de concurrentie gaat door met winnen.... tja. Ik vind het echt niet erg als Feyenoord 2 x verliest van PSV zolang ze van de rest blijven winnen 8)

• D-e-n
  • Laatst online: 12:03
@st@m
Ik zeg niet dat de bank van PSV slecht is. Ik zeg enkel dat je wat overdrijft. En Schaars vond ik al voor zijn blessure niet zo veel meer toevoegen.

• St@m

St@m

@ Your Service

D-e-n schreef op maandag 28 september 2015 @ 21:41:
@st@m
Ik zeg niet dat de bank van PSV slecht is. Ik zeg enkel dat je wat overdrijft. En Schaars vond ik al voor zijn blessure niet zo veel meer toevoegen.
Ik zeg ook niet dat jij dat zegt :?
Leon Zwiers schreef op maandag 28 september 2015 @ 21:37:
[...]

De bankspelers van PSV zitten daar niet voor niets. Ik ben het met je eens dat Locadia echt wel beter is dan Kramer/Milik. Maar de rest van de B-keus van PSV is gewoon minder dan de basis spelers van Ajax/Feyenoord.
Ok, ik vind dus van niet.. Maar dat had je al wel begrepen.
Dat ze best kunnen ballen snap ik ook wel, maar je kan niet ontkennen dat PSV in vergelijk met vorig jaar, en zeker nu er een paar key-spelers geblesseerd zijn gewoon veel zwakker is dan vorig seizoen. Zonder Guardado had je nooit van Man U gewonnen bijvoorbeeld.
Ik ontken het gewoon. En die laatste zin vind ik ook wat apart, dat zijn mooie aannames. Als als als..
En ik kan mij herinneren dat een paar weken geleden Brenet aardig af werd gemaakt in de pers en bij de PSV fans omdat ie gewoon veel fouten maakt.Natuurlijk kan ie groeien, maar op het moment is Kongolo gewoon duidelijk beter. Dijks is leuk als aanvaller, verdedigend valt ie inderdaad wat tegen, maarja. De Ajax defensie staat tot nu toe aardig goed te ballen.
Ja, Brenet is aan het groeien, en ik bibber nog steeds een beetje als ik zijn naam zie, maar al een heel stuk minder. En zoals ik al zei vind ik Kongolo ook beter.
Ik vlak PSV ook niet voor 100% uit. Maar ze zijn nu wel op hun zwakst. Aan het einde van de rit kan deze periode ze op gaan breken. Als Guardado, Willems en de Jong tijdig fit zijn en in vorm zijn, heeft PSV het beste materiaal van de eredivisie. Maar als je dan al punten hebt verloren en de concurrentie gaat door met winnen.... tja. Ik vind het echt niet erg als Feyenoord 2 x verliest van PSV zolang ze van de rest blijven winnen 8)
Oh, gisteren zag je PSV niet meer als titelkandidaat..
Leon Zwiers schreef op zondag 27 september 2015 @ 16:55:
[...]

PSV zie ik niet als bedreiging. Ajax wel, die hebben in potentie een wereldelftal inderdaad, als die gaan presteren naar hun kunnen ( Op Veltman na :+ ). Het zal denk ik dit seizoen tussen Ajax en Feyenoord gaan.
En over dat punten verliezen.. ze hebben 1x meer gelijkgespeeld dan Feyenoord.. wow..
Als PSV bij de winterstop 12 punten achterstaat op Ajax en Feyenoord, dan ga ik me enigszins zorgen maken.. Nu zijn ze gewoon 100% in de race wat mij betreft. Wat jij ook beweert. :)

Verwijderd

St@m schreef op maandag 28 september 2015 @ 20:31:
[...]

PSV heeft prima vervangers, gelijkwaardige of misschien wel betere vervangers op posities dan Ajax en Feyenoord basisspelers.
Willems --> Brenet/Poulsen
De Jong --> Locadia (Die is gewoon beter dan Kramer of Milik imo)
Guardado --> Schaars/Hendrix/Maher/Pereiro (ligt er net aan hoe Cocu het middenveld invult)
Pfff, beter in welk opzicht dan?

Is zinloos om dergelijke statements te maken. Omdat ze nietszeggend zijn zonder context.

• LZ86
Toch een scheur in de knie van Tannane na de aanslag van Moreno. Jammer hoor, speelde wel lekker de laatste weken.

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-11 13:50
D-e-n schreef op maandag 28 september 2015 @ 21:41:
@st@m
Niet? Voordat Schaars door Havenaar uit de wedstrijd werd geschopt was hij juist een drijvende kracht op het middenveld. Hij ontving hiervoor superlatieven vanuit de media en supporters.

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-11 22:46
Het salarisstrookje van Kenneth Vermeer staat op het net.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/BGSm0izl.jpg

Nu vraag ik me ten eerste af, hoe komt dit op het net?! En ten tweede waar zou die bonus van 200k op gebaseerd zijn? De strook is van September 2014, dus niet echt einde seizoen :+

[ Voor 12% gewijzigd door Tristan op 29-09-2015 09:05 ]

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13:34
Tekengeld?

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Als het echt is, 1) wie heeft dit (bemachtigd en) gelekt, en 2) wie heeft er baat bij dat dit uitlekt?

Niets schokkends aan, al vind ik persoonlijk zo'n maandsalaris op zich altijd inherent schokkend.

Apart nog pensioenopbouw, bij zulke salarissen is best apart.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• ph4ge
Leon Zwiers schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 04:58:
Toch een scheur in de knie van Tannane na de aanslag van Moreno. Jammer hoor, speelde wel lekker de laatste weken.
Hopelijk is het niet erger geworden door er een week mee te lopen en hopelijk is hij het laatste slachtoffer.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-11 22:52
Tristan schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 09:04:
Het salarisstrookje van Kenneth Vermeer staat op het net.

[afbeelding]

Nu vraag ik me ten eerste af, hoe komt dit op het net?! En ten tweede waar zou die bonus van 200k op gebaseerd zijn? De strook is van September 2014, dus niet echt einde seizoen :+
Tekengeld. Hij was net bij Feyenoord.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Baseman77
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 20-11 11:43

Baseman77

We move

St@m schreef op maandag 28 september 2015 @ 20:31:
De bank van PSV is inderdaad zeker niet slecht, maar het moge overduidelijk zijn dat het missen van je 3 (!) beste spelers voor ieder team een groot gemis is.
Daarbij komen Schaars en Poulsen door eerdere blessures nog wedstrijdritme tekort, is Maher aardig uit vorm en zit PSV sowieso in een wat moeizame fase.

Dus ik zie Ajax komende zondag wel degelijk als de favoriet, dat lijkt me ook niet meer dan logisch.
Met een gelijkspel ben ik al blij. Eind oktober zou iedereen weer fit moeten zijn, tot die tijd is het schade beperken.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Ramzzz schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 09:14:
Niets schokkends aan, al vind ik persoonlijk zo'n maandsalaris op zich altijd inherent schokkend.
Mis ik iets qua salaris dan? Een bruto maandsalaris van net geen € 71.000,00 waardoor hij netto per maand iets boven de € 35.000,00 zit. Ik vind dat ik de hedendaagse voetbal nou niet echt een topsalaris voor een eerste keeper van de top3. Ik denk dat Cillissen daar ruim boven zit. Vermeer verdient dus bruto, zonder bonussen, 8,5 ton per jaar.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 04:35

Qu3st

Han schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 11:00:
[...]

Mis ik iets qua salaris dan? Een bruto maandsalaris van net geen € 71.000,00 waardoor hij netto per maand iets boven de € 35.000,00 zit. Ik vind dat ik de hedendaagse voetbal nou niet echt een topsalaris voor een eerste keeper van de top3. Ik denk dat Cillissen daar ruim boven zit. Vermeer verdient dus bruto, zonder bonussen, 8,5 ton per jaar.
Zijn bruto jaarloon is €1.050.000. Exclusief bonussen

• JeyJey
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09:42
[...]

Volgens mij hanteert ajax een salarisplafond van om en nabij de miljoen (bruto), dus dat zal niet zoveel uitmaken tussen die twee.

(oh en dag iedereen, dit is mijn eerste post in dit topic :). Mijn clubkleur houd ik nog maar even voor me, om vooral objectief over te komen zo lang als het kan ;) )

[ Voor 12% gewijzigd door JeyJey op 29-09-2015 13:11 ]

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:11
Ik vind het vooral grappig dat er een paar luizige tientjes worden ingehouden voor lunch. Maar ik denk dat ik er wel mee zou kunnen leven als het mijn loonstrookje was ;)

Regeren is vooruitschuiven

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

[...]

Ik doel op de hoeveelheid geld, met de daar tegenover staande prestatie.

In absolute zin, dus.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• ph4ge
JeyJey schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 11:32:
Volgens mij hanteert ajax een salarisplafond van om en nabij de miljoen (bruto), dus dat zal niet zoveel uitmaken tussen die twee.
Volgens mij zijn er bij Ajax wel enorme bonussen te verdienen, dat zal bij Feyenoord wel minder zijn (er is toch nooit een reden voor een bonus :+ ), maar dat hij er in essentie niet op achteruit wilde gaan lijkt mij logisch. Hij had in het buitenland een veelvoud kunnen verdienen, 1 miljoen voor een eerste keeper is niet raar.

Ik snap alleen niet hoe en waarom dit lekt, het schijnt echt te zijn. Dit had wel een probleem geweest als Vermeer niet zo sterk had gepresteerd en Hahn er inmiddels in zou staan.

Verwijderd

Zijn mijn zaken natuurlijk niet maar persoonlijk vind ik het absurde bedragen wat voetballers verdienen, ook Vermeer, zo dat werkelijk zijn strookje mocht zijn.

• Prosac
Hij verdiend per maand niet eens wat ik in een jaar verdien. Matig hoor. :+

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-11 16:39
Prosac2010 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 13:46:
Ik zou maar eens met je baas gaan praten want ik denk dat je de enige hier bent ;-) hehehehe

• Prosac
rikoos schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 13:48:
[...]

Ik zou maar eens met je baas gaan praten want ik denk dat je de enige hier bent ;-) hehehehe
"Vermeer verdiend per maand minder dan ik in een jaar, dus ik wil er graag meer bij"

Nee, dat zal een leuk gesprek worden. }:O

• rikoos
Succes ;-)

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-11 13:50
Ik moest vooral lachen om inhouding lunch + spelerspot en boetes :D

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Joster schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 15:03:
:Y

Dat is toch flauwekul tot en met? Net als 'spelersvakbonden'.

Professionele voetballers hebben zaakwaarnemers, etc., maar moeten toch in een vakbond deelnemen?

[Oud-Hollandsche School]

Hier <insert zak geld>, zoek het nu lekker uit, ook met je pensioen.

Kantine: dokken vriend.

[/Oud-Hollandsche School]

Verwijderd

Prosac2010 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 13:46:
Jij dacht: DIT is nou een mooi moment om even op te scheppen over mijn salaris?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2015 15:29 ]

• Prosac
Verwijderd schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 15:29:
[...]

Jij dacht: DIT is nou een mooi moment om even op te scheppen over mijn salaris?
Ik vind het netto-salaris van Vermeer per jaar nou niet bepaald iets om op te scheppen op tweakers.. gezien de salaristopics hier. }:O

• Mosin
Het erge is nog dat ze zichzelf zo super prachtig helemaal mooi man vinden :+
Altijd die arrogantie koppies en nooit reageren op mensen, alsof ze een kut leven hebben.. Concentratie hebben ze toch wel genoeg, ontspanning ook, en geld veels te veel..

Aan de andere kant noem je zo een aantal beroepen op waarbij je mensen wat meer respect mag geven en die ook meer betaald mogen krijgen. Daarnaast bemoeien die ventjes zich ook nog met maatschappelijke zaken.. #BitteNicht

Kijk even naar Messi, die had zijn talent al tijdens zijn geboorte. Ik respecteer hem als voetballer, maar over andere dingen is hij een gelijke net zoals: Pietje en jantje..

Ik kan redelijk uit ervaring praten. Zat/zit met goede sporters in de klas, maar dat is vaak echt bizar irriterend.. :F

[ Voor 8% gewijzigd door Mosin op 29-09-2015 17:25 ]

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:05
Je hele jeugd weggooien, maximaal 17-20 jaar presteren en het risico hebben dat je helemaal nooit of maar kortstondig kan spelen. Die paar die het redden, hebben het goed. Maar dat zijn er echt niet veel hoor.

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:13
Verrassend, Barcelona wordt uitgezonden vanavond :')

• Gonadan
  • Laatst online: 18:01

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Kaap schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 17:28:
Verrassend, Barcelona wordt uitgezonden vanavond :')
Porto - Chelsea had inderdaad een interessantere wedstrijd geweest. Of het beter is voor je ogen betwijfel ik overigens. :P

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• JeroenNietDoen
Tja, of pak dan Bayern. Tuurlijk, zelf zie ik liever Arsenal - Olympiakos, maar snap dat die ploegen niet in het standaard riedeltje van de gem. Nederlander zitten. Maar om nou elke godsganse keer Barca uit te zenden. Zit die Cruijff connection nou echt zo diep?

• Han
  • Niet online

Han

Kaap schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 18:23:
Tja, of pak dan Bayern. Tuurlijk, zelf zie ik liever Arsenal - Olympiakos, maar snap dat die ploegen niet in het standaard riedeltje van de gem. Nederlander zitten. Maar om nou elke godsganse keer Barca uit te zenden. Zit die Cruijff connection nou echt zo diep?
Dat gaat op basis van kijkcijfers per club. Dus stiekem hebben we het zelf gedaan, de CL wedstrijden van Barcelona worden gemiddeld genomen het beste bekeken in Nederland. Heeft niks met Cruijff te maken, maar met het genereren van zo veel mogelijk reclame inkomsten... ;)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• JeroenNietDoen
Han schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 18:33:
[...]

Dat gaat op basis van kijkcijfers per club. Dus stiekem hebben we het zelf gedaan, de CL wedstrijden van Barcelona worden gemiddeld genomen het beste bekeken in Nederland. Heeft niks met Cruijff te maken, maar met het genereren van zo veel mogelijk reclame inkomsten... ;)
Tja, als je amper tot nooit iets anders voorgeschoteld krijgt zul je snel genoegen nemen met wat je krijgt.

• Gonadan

Gonadan

Nee dat is flauw, door de prestaties van Barcelona de afgelopen jaren en het vertoonde spel zijn de kijkcijfers gewoon flink hoog. Arsenal zat ik vroeger ook op te wachten, maar tegen iets als Olympiakos verwacht ik geen spectaculaire wedstrijd, wel spannend.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• segil
  • Registratie: Januari 2003
Bij de wedstrijd Brumadinho-Amantes da Bola in Brazilië heeft scheidsrechter én politieman Gabriel Murta een pistool getrokken, nadat een speler van de uitploeg hem had geslagen en geschopt. De grensrechter kon erger voorkomen.
Link

Zouden ze in Nederland ook best vaker mogen doen :P

• Han
  • Niet online

Han

Kaap schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 18:34:
Tja, als je amper tot nooit iets anders voorgeschoteld krijgt zul je snel genoegen nemen met wat je krijgt.
Oef, ja, zoals je het nu belicht heb je volkomen gelijk, het ligt inderdaad aan die Cruijff connection...
.
.
.
.
.
.
.
.
:') :F

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:20
Normaal was het altijd grote club + waar een Nederlander speelt, maar die tweede optie is er waarschijnlijk nu niet eens...

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Joster schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 15:03:
Zo gek is dat niet, lunch mag je als werkgever namelijk niet gratis geven.

• ETzPliskin
  • Laatst online: 21-11 15:17

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Ben benieuwd wat Gent kan tegen Zenit... Hopelijk wordt het geen afstraffing :+ Komop Gent!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-11 22:17
Ramzzz schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 15:12:
[...]

:Y

Dat is toch flauwekul tot en met? Net als 'spelersvakbonden'.

Professionele voetballers hebben zaakwaarnemers, etc., maar moeten toch in een vakbond deelnemen?

[Oud-Hollandsche School]

Hier <insert zak geld>, zoek het nu lekker uit, ook met je pensioen.

Kantine: dokken vriend.

[/Oud-Hollandsche School]
Die lunch is geen flauwekul, maar belastingwetgeving. Of je betaalt de lunch of je krijgt de lunch en betaalt daarover bijtelling (want loon in natura). Het zou pas maf zijn als die bepaling uit de belastingwet vervalt bij hoge salarissen omdat het dan relatief weinig geld is.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

• ETzPliskin

ETzPliskin

Zenit 1 - 0 Gent :(

Jammer, Gent voetbalde aardig mee...

[ Voor 51% gewijzigd door ETzPliskin op 29-09-2015 21:22 ]

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18:27

aerofreak

Steve Jobs

Bayern München al op 4-0 :o

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

• ETzPliskin

ETzPliskin

Gent komt gelijk op Zenit :o

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:31

Quad

Doof

Costa, ge-wel-dig-e actie! Wat een fantastische speler om te zien!!

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Quad schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 22:01:
Wat een fantastische speler om te zien!!
Chelsea - Arsenal gemist zeker :X

Nare man is het, zeer onsportief.

Geen idee wat je bedoelt trouwens, ik kijk niet naar de wedstrijd. zou leuk zijn om het wat te verhelderen.

[ Voor 19% gewijzigd door RodeStabilo op 29-09-2015 22:05 ]

• Quad

Quad

Doof

Friespeuk schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 22:04:
[...]

Chelsea - Arsenal gemist zeker :X

Nare man is het, zeer onsportief.

Geen idee wat je bedoelt trouwens, ik kijk niet naar de wedstrijd. zou leuk zijn om het wat te verhelderen.
Niet die Costa, die geweldige aanvaller van Bayern. :)

Oh gods, de wedstrijd Arsenal - Olympiakos is een knotsgekke wedstrijd!

[ Voor 9% gewijzigd door Quad op 29-09-2015 22:09 ]

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Quad schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 22:05:
Precies. Wat duidelijker had wel fijn geweest in eerste instantie. GEeft allleen maar verwarring

• Quad

Quad

Doof

Friespeuk schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 22:10:
[...]

Precies. Wat duidelijker had wel fijn geweest in eerste instantie. GEeft allleen maar verwarring
Afbeeldingslocatie: http://www.bajiroo.com/wp-content/uploads/2012/11/sorry-brother-i-am-sorry-meme.png

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• dutchgio
Ach nee, dé Costa is inmiddels wel bekend. ;)

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:44

Vos

AFCA

Quad schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 22:05:
[...]

Oh gods, de wedstrijd Arsenal - Olympiakos is een knotsgekke wedstrijd!
Eerder knots slecht. Wat staat Arsenal te schutteren tegen zo'n matige ploeg.

Ospina ook per direct op de bank en voorlopig niet meer op het veld.

• Quad

Quad

Doof

Ik vind het wel een knotsgekke wedstrijd, er gebeurd lekker veel. :Y

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• dutchgio
Chelsea ook Europees zwak, doorgevoerde wissels helpen dus noet echt.
Begint toch aardig zijn krediet bij Chelsea te testen zo die Mourinho.

Barca zonder Messi is ook niet veel bijzonders.

• Vos

Vos

AFCA

Quad schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 22:14:
Ik vind het wel een knotsgekke wedstrijd, er gebeurd lekker veel. :Y
Kijk jij alle potten tegelijk? :p

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Vos schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 22:17:
[...]

Schakelkanaal op Sport1 ;)

• Vos

Vos

AFCA

Dan zie je geen wedstrijd, dat zijn alleen hoogtepunten ;). Wel vermakelijk als je geen voorkeur hebt qua club of wedstrijd.

[ Voor 13% gewijzigd door Vos op 29-09-2015 22:22 ]

• Quad

Quad

Doof

Vos schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 22:17:
[...]

Uhh ja, zoals ik bijna altijd doe met CL voetbal.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Cpu1vyX.jpg

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Vos

Vos

AFCA

Quad schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 22:22:
[...]

[afbeelding]
d:)b knap dat je zo alles kan volgen

• dutchgio
Quad schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 22:22:
[...]

[afbeelding]
_O-

• Quad

Quad

Doof

Barcelona op 2-1, jammer had het Bayer Leverkussen wel gegund.
Morgenavond weer, 1 hoofdmatch en 3 of 4 erbij naast. Hoef ik de samenvattingen achteraf niet op te wachten.

[ Voor 66% gewijzigd door Quad op 29-09-2015 22:28 ]

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Quad schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 22:25:
Hoef ik de samenvattingen achteraf niet op te wachten.
Ja wat een hel sinds het bij SBS6 is. Reclameblok na reclameblok. En de samenvattingen zijn meer samenvattingen van samenvattingen.

• Quad

Quad

Doof

Sport1. :P nu ik de livestream via Nu.nl anders moet volgen ben ik blij dat ik nog Sport1 heb.

Belachelijke combinatie dat met Nu.nl.

Ik heb geen tv, vandaar dat ik gewezen ben op stream aanbieders. ;)

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Exocet
  • Niet online
Van Oostveen is zich al aan het indekken:
http://www.nu.nl/voetbal/...niet-bij-mislopen-ek.html

• rikoos
Saturnus schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 23:30:
[...]

Ja wat een hel sinds het bij SBS6 is. Reclameblok na reclameblok. En de samenvattingen zijn meer samenvattingen van samenvattingen.
Idd en dan ook de opmerking gelijk erbij: Om de analyses te zien en horen in de pauze moet je naar nu.nl surfen of anders krijg je 3 minuten analyse tussen de reclames door. Commercieel is prima maar ze slaan weer helemaal door.

• Niku
  • Laatst online: 21-11 20:54

Niku

Alagaesii

Nice, Guardado kan wellicht tegen Ajax alweer spelen. Dat zou een enorme opsteker zijn voor (het momenteel zwalkende) PSV :)

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:32
Niku schreef op woensdag 30 september 2015 @ 12:03:
Nice, Guardado kan wellicht tegen Ajax alweer spelen. Dat zou een enorme opsteker zijn voor (het momenteel zwalkende) PSV :)
Dat is wat minder nieuws voor ons ;-)

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Vos

Vos

AFCA

Ach 1 tikje geven en hij kan gewisseld worden >:)

• Gonadan

Gonadan

Doet Moreno op de training wel. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Mosin
De enige echte Costa die de ballen heeft om mooi voetbal te spelen is die gek van Bayern :D
Heb hem al eens live gezien, maar die gast heeft constant rood voor zijn ogen. Hij blijft maar lopen als een trein die gek _/-\o_

[ Voor 41% gewijzigd door Mosin op 30-09-2015 16:29 ]

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21-11 10:55
Ajax gaat de ArenA van een andere buitenkant voorzien:
Afbeeldingslocatie: http://www.ajax.nl/upload_mm/0/a/0/203362_Artist%20impression%201%2C%20Impressie%20nieuwe%20gevel_600x338.jpg

Capaciteit blijft hetzelfde, in mijn ogen een vrij zinloze verbouwing.

• dutchgio
Ajax niet, de ArenA is een opzichzelfstaande nv.

• Blauwschaap
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-11 10:19
Vlassie1980 schreef op woensdag 30 september 2015 @ 16:41:
Ajax gaat de ArenA van een andere buitenkant voorzien:
[afbeelding]

Capaciteit blijft hetzelfde, in mijn ogen een vrij zinloze verbouwing.
Kleine nuance: Ajax is voor slechts 13% eigenaar van de ArenA dus je kunt niet zeggen dat Ajax de ArenA van een andere buitenkant gaat voorzien.

• Coocoocachoo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21-11 16:32
http://www.nu.nl/voetbal/...olgend-jaar-verbouwd.html

Het is niet alleen de buitenkant, het gaat juist om het comfort buiten de zitplaatsen om.
"Deze verbouwing van het stadion biedt de kans om onze bezoekers de hoogst mogelijke kwaliteit en service te leveren", zegt Arena-directeur Henk Markerink.

"Op dit moment is er 2800 vierkante meter beschikbaar voor 28.000 bezoekers op de tweede ring en de omloop daarachter, waardoor het nauwelijks mogelijk is om er even te zitten."

Volgens Markerink is ook de in- en uitstroom van bezoekers momenteel niet ideaal. "Dat gaan we de komende jaren dus fors verbeteren. De Arena kan vanaf 2020 weer 25 jaar mee."
Klinkt goed, vooral de instroom van bezoekers mag idd wel een stuk beter

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:33
Brenet staat wel matig te spelen: 1-0 :/

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Dit moet de slechtst verdedigde corner OOIT zijn.

• LZ86
Die Brenet _O- .
Snelle achterstand zo. Ben bang dat PSV weinig te zoeken heeft daar.
Wat zijn NL clubs trouwens belachelijk slecht in corners verdedigen. Gaat me steeds meer opvallen.

[ Voor 36% gewijzigd door LZ86 op 30-09-2015 20:55 ]

• Niku

Niku

Alagaesii

Ojee, wat is Brenet weer slecht.

• Fleximex
Het is zo zonde omdat CSKA nog totaal niet goed aan het voetballen is ofzo. Die kijken de wedstrijd nog effe aan.

• LZ86
Aanpakken die schwalbes! Goede call. Alleen jammer dat t tegen een NL ploeg is...

Edit: oh wow, wat staan die uberslecht te verdedigen zeg. Staat he le maal vrij.

[ Voor 34% gewijzigd door LZ86 op 30-09-2015 21:06 ]

• Fleximex
Och och och Brenet. Je kunt toch wel met je man meelopen. Hoe vaak is die back nu al op precies dezelfde manier opgekomen :(
Mooie kopbal trouwens. Dat wel.

Pff. En bijna 3-0...

[ Voor 7% gewijzigd door Fleximex op 30-09-2015 21:06 ]

• LZ86
Meteen bijna 3-0. Gaat goed zeg.

• FDMK
  • Laatst online: 08:59
Fleximex schreef op woensdag 30 september 2015 @ 21:06:
Och och och Brenet. Je kunt toch wel met je man meelopen. Hoe vaak is die back nu al op precies dezelfde manier opgekomen :(
Mooie kopbal trouwens. Dat wel.
de man stond helemaal vrij tussen 3 verdedigers, mag het.

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

• Niku

Niku

Alagaesii

Dit wordt een afstraffing tot en met.

• Polycom
  • Laatst online: 08:56

Polycom

Poes van goud

Is CSKA nou zo goed, of is PSV nou zo slecht?

• LZ86
Wie vond Brenet ook al weer gelijkwaardig aan Kongolo/dijks? 8)7
PSV staat echt onzettend slecht te spelen. Zelf simpele passjes mislukken.

[ Voor 37% gewijzigd door LZ86 op 30-09-2015 21:09 ]

• Niku

Niku

Alagaesii

PuDy schreef op woensdag 30 september 2015 @ 21:07:
Is CSKA nou zo goed, of is PSV nou zo slecht?
PSV is nog slechter dan dat.

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
ik weet niet of je dit voetbal mag noemen :+

• LZ86
En voorbij! Bedankt veur t meedoen PSV. Mikken op plek 3

• Fleximex
Pfff. Nou wat jeugdspelers er in de tweede helft. Deze wedstrijd kan je toch vergeten. Wel makkelijk gegeven trouwens. Maarja Brenet stond toch weer bij die man. Blokt hem eventjes, maar laat 'm dan weer gaan.

• FDMK
  • Laatst online: 08:59
Leon Zwiers schreef op woensdag 30 september 2015 @ 21:20:
En voorbij! Bedankt veur t meedoen PSV. Mikken op plek 3
Hoezo? ManU staat ook (weer) achter O-)

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

• Niku

Niku

Alagaesii

Als Brenet in PSV mag spelen..

Ik fiets alvast naar De Herdgang.
Pagina: 1 ... 66 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016