frumper schreef op maandag 28 september 2015 @ 12:49:
PSV gaat het heel zwaar krijgen om komende periode voor de winterstop bij te blijven. nog 5CL wedstrijden met flink wat geblesseerden.
Ik schat in dat Ajax als winterkampioen 2016 ingaat, op de voet gevolgd (dan nog wel) door Feyenoord en PSV op gepaste afstand als nummer 3.
Je haalt zaken aan voor PSV die ook voor Ajax gelden (EL is ook 6 wedstrijden namelijk met ook zeer goede tegenstanders), kijk eens naar het schema van Ajax eind oktober en begin november. Die hebben dan eindelijk ook zware tegenstanders maar dan ook gelijk bizar veel. Het zou mij benieuwen of Ajax met zoveel jonge spelers er zonder kleerscheuren uit gaat komen (oa overbelasting?).
Ik, als Feyenoorder, heb nog steeds PSV het hoogste zitten omdat duidelijk te zien is dat het team nog niet echt super loopt maar qua selectie zijn zij naar mijn menig veruit het beste en ik wil pas echt een oordeel over dit Ajax geven na de komende moeilijke periode voor ze want echte zware tegenstanders, muv in Europa, hebben ze nog niet gehad in de competitie.
Ik geef het ze te doen deze reeks wat er aan komt
(Trol alert: je kan raden wat ik hoop hehehe) ;-)
Zo 25/10/2015 competitie: Vitesse - Ajax
Wo 28/10/2015 beker: Feyenoord - Ajax
Za 31/10/2015 competitie: Ajax - Roda JC
Do 05/11/2015 EL: Ajax - Fenerbahce (Tur)
Zo 08/11/2015 competitie: Feyenoord - Ajax
Nog geluk voor Ajax dat ze de wedstrijden tegen Roda en de Turken thuis spelen anders was het helemaal bizar geweest, dan was het meer reizen geweest dan wedstrijdjes spelen.
Wel is duidelijk dat het tussen deze 3 ploegen gaat deze competitie: Feyenoord, PSV en Ajax.
argro schreef op maandag 28 september 2015 @ 12:39:
[...]
Ajax speelt m.i. vrij matig en PSV wisselvallig. Alles is dus mogelijk. Heeft PSV een goede dag en speelt Ajax zoals het dit hele seizoen al speelt, dan wint PSV. Heeft PSV geen goede dag en zet Ajax eindelijk eens de stijgende lijn in, dan wint Ajax.
Als PSV gaat spelen naar het vermogen van de selectie dan zal zelfs een Ajax op een goede dag kansloos zijn denk ik. Maar idd als PSV er weer zo'n zaad partij uitgooit dan maakt Ajax een zeer goede kans om te winnen.
[
Voor 14% gewijzigd door
rikoos op 28-09-2015 14:01
]