Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2015/2016 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 65 ... 101 Laatste
Acties:
  • 163.962 views

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Nou, ik denk dat PEC het nog lastiger krijgt dan donderdag, want ze kunnen niet veel rouleren. Daarnaast hebben ze eigenlijk verloren door 3 weggevers, waarvan 2 x door v.d. Hart die blunderd.

Hoeveel betalen jullie voor Fox Sport? Ik zie dat je nu voor € 150,- een seizoenskaart hebt voor alles (Nederland en Internationaal). Omgerekend is dat € 12,50 per maand. Maar ja, gister heb ik Sport1 een maandje gekozen voor € 10,- per maand.

...

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:31
Ik betaal 17,50 voor alles, inclusief international, maar dat is na een ruzie met Ziggo met dit als rem deel van mijn compensatie, anders zou ik 24 euro de mand kwijt zijn.

Al 2 x geel voor de pec verdediging, die krijgen het erg zwaar.

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:59
Die tweede kaart was echt belachelijk. Blijkbaar is Kuijpers ook onder de indruk van de Kuip.

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

• LZ86
Die hoekschoopen gaan slecht zeg.

• Luxicon
Leon Zwiers schreef op zondag 27 september 2015 @ 14:50:
Ik betaal 17,50 voor alles, inclusief international, maar dat is na een ruzie met Ziggo met dit als rem deel van mijn compensatie, anders zou ik 24 euro de mand kwijt zijn.

Al 2 x geel voor de pec verdediging, die krijgen het erg zwaar.
Nou heb ik het net verkeerd gezegd, want de seizoenskaart stopt op 30-06. Dat is omgerekend € 16,66 per maand. Normaal is het dus eigenlijk meer per maand. Nouja, ik zie wel even. € 26,66 per maand voor erg veel sport vind ik trouwens niet verkeerd. Al zal dat volgend seizoen vast niet voor die prijs kunnen.(zie ik dan wel weer).

Voor PEC lijkt het me een soort kansloze middag te gaan worden. Niks aan de hand verder, ze staan er goed voor in de competitie en hebben juist een zware wedstrijd achter de rug (en kan niet zoveel als Feyenoord rouleren) :)

...

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:31

Quad

Doof

Luxicon schreef op zondag 27 september 2015 @ 14:37:
Nou, ik denk dat PEC het nog lastiger krijgt dan donderdag, want ze kunnen niet veel rouleren. Daarnaast hebben ze eigenlijk verloren door 3 weggevers, waarvan 2 x door v.d. Hart die blunderd.

Hoeveel betalen jullie voor Fox Sport? Ik zie dat je nu voor € 150,- een seizoenskaart hebt voor alles (Nederland en Internationaal). Omgerekend is dat € 12,50 per maand. Maar ja, gister heb ik Sport1 een maandje gekozen voor € 10,- per maand.
Ik heb ook de seizoenskaart voor Fox sports GO. Voor het seizoen begonnen is aangeschaft, prima deal.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• LZ86
Luxicon schreef op zondag 27 september 2015 @ 14:55:
[...]

Nou heb ik het net verkeerd gezegd, want de seizoenskaart stopt op 30-06. Dat is omgerekend € 16,66 per maand. Normaal is het dus eigenlijk meer per maand. Nouja, ik zie wel even. € 26,66 per maand voor erg veel sport vind ik trouwens niet verkeerd. Al zal dat volgend seizoen vast niet voor die prijs kunnen.(zie ik dan wel weer).

Voor PEC lijkt het me een soort kansloze middag te gaan worden. Niks aan de hand verder, ze staan er goed voor in de competitie en hebben juist een zware wedstrijd achter de rug (en kan niet zoveel als Feyenoord rouleren) :)
Ziggo is dan ook een van de duurdere wat betreft Fox.
Maar snap je rouleren niet zo? Is bij feyenoord dezelfde basiself hoor!

• Luxicon
Quad schreef op zondag 27 september 2015 @ 14:58:
[...]

Ik heb ook de seizoenskaart voor Fox sports GO. Voor het seizoen begonnen is aangeschaft, prima deal.
Ja, dat is beter. Heb je ook voor internationaal? En hoeveel betaal je omgerekend per maand als ik vragen mag? Ik probeer zo een schatting te maken hoeveel het volgend seizoen kan gaan kosten.
Leon Zwiers schreef op zondag 27 september 2015 @ 14:59:
[...]

Ziggo is dan ook een van de duurdere wat betreft Fox.
Maar snap je rouleren niet zo? Is bij feyenoord dezelfde basiself hoor!
Nouja, € 26,66 is met Sport1Go samen. Ik kijk dus alles via de laptop. Alleen vergeleken met streams ga je er dan behoorlijk op vooruit.

Persoonlijk had ik het idee dat Feyenoord spelers zou rouleren, maar blijkbaar zijn alle spelers fit genoeg. :)

Als Ryan Thomas net buitenspel stond, dat was dat 1 cm denk ik, knap dat de grensrechter dat ziet. 8)
Kramer, mooie actie, behalve de afronding.

[ Voor 45% gewijzigd door Luxicon op 27-09-2015 15:07 ]

...

• LZ86
Doe had best tussen de palen gemogen zeg 8)7
Maar goed, zoals verwacht Feyenoord veel beter, de laatste pass en afronding nog goed en dan rol je ze op in de 2e helft

[ Voor 58% gewijzigd door LZ86 op 27-09-2015 15:09 ]

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:27

Vos

AFCA

Waarom krijgt Veldwijk daar geel :?. De afkeur is terecht, maar hij krijgt de bal op zijn arm die al op het gras zit.

[ Voor 53% gewijzigd door Vos op 27-09-2015 15:14 ]

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:59
Vos schreef op zondag 27 september 2015 @ 15:13:
Waarom krijgt Veldwijk daar geel :?
Omdat Kuijpers zich bij nader inzien toch liet beïnvloeden door het publiek en mekkerende Feyenoorders. Veldwijk kon er niets aan doen.

[ Voor 5% gewijzigd door FDMK op 27-09-2015 15:16 ]

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:31

Quad

Doof

Luxicon schreef op zondag 27 september 2015 @ 14:59:
[...]

Ja, dat is beter. Heb je ook voor internationaal? En hoeveel betaal je omgerekend per maand als ik vragen mag? Ik probeer zo een schatting te maken hoeveel het volgend seizoen kan gaan kosten.

[...]

Nouja, € 26,66 is met Sport1Go samen. Ik kijk dus alles via de laptop. Alleen vergeleken met streams ga je er dan behoorlijk op vooruit.

Persoonlijk had ik het idee dat Feyenoord spelers zou rouleren, maar blijkbaar zijn alle spelers fit genoeg. :)

Als Ryan Thomas net buitenspel stond, dat was dat 1 cm denk ik, knap dat de grensrechter dat ziet. 8)
Kramer, mooie actie, behalve de afronding.
Alle kanalen van Fox, al de door hun aangeboden wedstrijden, competities e.d.
Het abonnement loopt tot 1 juli 2016.

€150 voor 11 maanden, ongeveer €13,75 per maand

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Luxicon
Quad schreef op zondag 27 september 2015 @ 15:15:
[...]

Netjes, dat is wel een mooie prijs.

...

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:20
Geel voor Veldwijk inderdaad wat overdreven, kon er zelf niks aan doen.

• LZ86
Kuipers is lekker met kaarten aan het strooien zeg. PEC komt amper in het stuk voor, behalve als vd Heijden weer eens slordig staat te ballen ( wat ie te vaak doet overigens, niet alleen tegen PEC ) 1 vrije trap en 1 corner en meer niet. Die goal voor Feyenoord gaat wel vallen.

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:06
Dadona schreef op zondag 27 september 2015 @ 14:21:
[...]
Even los van dat ik jullie punt zie, in het artikel op NOS.nl kun je een interview met Van der Looi zien: http://nos.nl/artikel/205...mbitieloos-groningen.html
Dank!

• Luxicon
Leon Zwiers schreef op zondag 27 september 2015 @ 15:19:
Kuipers is lekker met kaarten aan het strooien zeg. PEC komt amper in het stuk voor, behalve als vd Heijden weer eens slordig staat te ballen ( wat ie te vaak doet overigens, niet alleen tegen PEC ) 1 vrije trap en 1 corner en meer niet. Die goal voor Feyenoord gaat wel vallen.
Dat klopt wel, maar vergeet niet dat dit de stijl van PEC is dit seizoen. Ik neem aan dat je doorhebt dat bijvoorbeeld Becker gevaarlijk is en dat mogelijkheden liggen. Het zou niet voor het eerst dit seizoen zijn als dat soort van countervoetbal doelpunten / winst oplevert. Al is Feyenoord uiteraard veel gevaarlijker vanmiddag en is het wachten op de 1-0.

...

• LZ86
Luxicon schreef op zondag 27 september 2015 @ 15:27:
[...]

Dat klopt wel, maar vergeet niet dat dit de stijl van PEC is dit seizoen. Ik neem aan dat je doorhebt dat bijvoorbeeld Becker gevaarlijk is en dat mogelijkheden liggen. Het zou niet voor het eerst dit seizoen zijn als dat soort van countervoetbal doelpunten / winst oplevert. Al is Feyenoord uiteraard veel gevaarlijker vanmiddag en is het wachten op de 1-0.
Het is pas voorbij als kuipers affluit zullen we maar zeggen, Becker is inderdaad een snel mannetje. PEC is zeker niet kansloos.

• LZ86
Bam, daar istie!

• Luxicon
Mooi hoor, maar weer staat v.d. Hart te grabbelen.. Geen goede keeper.

...

• LZ86
Luxicon schreef op zondag 27 september 2015 @ 15:41:
Mooi hoor, maar weer staat v.d. Hart te grabbelen.. Geen goede keeper.
Tja, Zoet stond gisteren ook de ten Rouwelaar uit te hangen, en die is opgeroepen voor Oranje. Zijn weinig echt goede keepers in NL

• Luxicon
Leon Zwiers schreef op zondag 27 september 2015 @ 15:45:
[...]

Tja, Zoet stond gisteren ook de ten Rouwelaar uit te hangen, en die is opgeroepen voor Oranje. Zijn weinig echt goede keepers in NL
Dat geloof ik, maar Begois is een stuk beter dan v.d. Hart. Hij hoort thuis in de Jupiler League zoals hij keept.

...

• LZ86
Luxicon schreef op zondag 27 september 2015 @ 15:47:
[...]

Dat geloof ik, maar Begois is een stuk beter dan v.d. Hart. Hij hoort thuis in de Jupiler League zoals hij keept.
Hij is iig geen keeper waar jeals verdediger op vertrouwt. Net weer 2 kapitale fouten, maar wordt niet afgestraft.

• Luxicon
Elia is trouwens ontzettend goed bezig, zoals ze spelen zie ik Feyenoord nog wel als titelkandidaat. Zeker als Kuyt ook blijft scoren, want daar ontbrak het nog aan tot nu toe.

...

• LZ86
Het begint inderdaad een beetje te draaien. Toch heb ik het idee dat ze nog flink beter kunnen. Ze missen nu nog een beetje de scherpte voor de goal. Als ze ook gaan scoren worden ze kampioen. Het had namelijk makkelijk al 4-0 kunnen staan

Edit: Kramer 3 100% kansen verprutst deze wedstrijd

Editedit: Elia held!!

[ Voor 25% gewijzigd door LZ86 op 27-09-2015 16:08 ]

Verwijderd

Feyenoord is wel gespeeld nu. En Excelsior maakt er samen met ADO een leuke wedstrijd van.

• LZ86
Netjes gedaan van Feyenoord 5-0 binnen de week tegen toch een leuke ploeg.

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:38

St@m

@ Your Service

Helaasch.. PEC wederom zwaar ondermaats. Feyenoord trouwens ook.. baggerwedstrijd.
Nou.. Ajax de enige ploeg die nog ongeslagen is.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Verwijderd

Ramzzz schreef op zondag 27 september 2015 @ 11:03:
[...]

Net als de schop tegen Guardado, de schop tegen Tanane, was dit ook een 'direct rood'-schop.

Absurd.
Ik denk dat je hier heel verschillende situaties in 1 zin noemt. Bij de overtredingen op Guardado en De Jong was er geen enkele intentie om de bal te spelen, de trapbeweging was niet in de richting van de bal, de bal wordt volledig gemist en beide spelers raken serieus geblesseerd.

Moreno gaat voor de bal, tikt de bal weg voor Tannane en die laatste loopt door tegen volgens mij de noppen van Moreno, waarbij ie geblesseerd raakt. Enkele dagen later speelde Tannane alweer een wedstrijd, waarbij hij zich overigens schandelijk misdroeg t.o.v. Leerdam, maar dat terzijde.

Verwijderd

Leon Zwiers schreef op zondag 27 september 2015 @ 15:52:
Het begint inderdaad een beetje te draaien. Toch heb ik het idee dat ze nog flink beter kunnen. Ze missen nu nog een beetje de scherpte voor de goal. Als ze ook gaan scoren worden ze kampioen. Het had namelijk makkelijk al 4-0 kunnen staan
Dat geldt voor Ajax en PSV net zo goed natuurlijk, die presteren beide ook nog niet op het gewenste niveau. Het verschil is wel dat juist Feyenoord de laatste jaren heeft laten zien juist niet die stap omhoog te maken tijdens de competitie, waardoor ze beter voetballen en meer resultaat boeken.

• LZ86
Verwijderd schreef op zondag 27 september 2015 @ 16:52:
[...]

Dat geldt voor Ajax en PSV net zo goed natuurlijk, die presteren beide ook nog niet op het gewenste niveau. Het verschil is wel dat juist Feyenoord de laatste jaren heeft laten zien juist niet die stap omhoog te maken tijdens de competitie, waardoor ze beter voetballen en meer resultaat boeken.
PSV zie ik niet als bedreiging. Ajax wel, die hebben in potentie een wereldelftal inderdaad, als die gaan presteren naar hun kunnen ( Op Veltman na :+ ). Het zal denk ik dit seizoen tussen Ajax en Feyenoord gaan.

Verwijderd

Leon Zwiers schreef op zondag 27 september 2015 @ 16:55:
[...]

PSV zie ik niet als bedreiging. Ajax wel, die hebben in potentie een wereldelftal inderdaad, als die gaan presteren naar hun kunnen ( Op Veltman na :+ ). Het zal denk ik dit seizoen tussen Ajax en Feyenoord gaan.
Ik denk dat je PSV te snel afschrijft, het kan haast niet zo zijn dat Depay het verschil maakt tussen de huidige prestaties en die van vorig jaar. Mocht PSV volgende week bij Ajax winnen dan zijn de verschillen nog maar heel klein.

• LZ86
Verwijderd schreef op zondag 27 september 2015 @ 16:57:
[...]

Ik denk dat je PSV te snel afschrijft, het kan haast niet zo zijn dat Depay het verschil maakt tussen de huidige prestaties en die van vorig jaar. Mocht PSV volgende week bij Ajax winnen dan zijn de verschillen nog maar heel klein.
Depay niet alleen alhoewel ze wel meer dan 20 goals inleveren nu hij verkocht is, vooral de tandem samen met Wijnaldum en Guardado. Nu is Guardado nog even geblesseerd en Wijnaldum weg. Ik zie PSV het echt niet doen, ze spelen zeer matig, de kansen die ze krijgen worden niet zelden om zeep geholpen door spelers die voor eigen succes gaan ( narsingh ), missen nu ook nog hun beste speler door een blessure en gaan zonder Guardado echt niet van Ajax winnen.

[ Voor 7% gewijzigd door LZ86 op 27-09-2015 17:02 ]

• St@m

St@m

@ Your Service

Leon Zwiers schreef op zondag 27 september 2015 @ 16:55:
[...]

:D Heerlijk dat optimisme, 3 weken terug volledig afgedroogd door PSV, en nu doen ze niet meer mee en is Feyenoord ineens één van de twee titelkandidaten.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• LZ86
St@m schreef op zondag 27 september 2015 @ 17:03:
[...]

:D Heerlijk dat optimisme, 3 weken terug volledig afgedroogd door PSV, en nu doen ze niet meer mee en is Feyenoord ineens één van de twee titelkandidaten.
Ja, een beetje geflatteerde uitslag, maar PSV heeft daar verdiend gewonnen ondanks die onterechte pingel. Echter stond Elia nog geen basis, stond Kazim er nog in, stond Immers erin, Bilal, en kwam Karsdorp er pas vrij laat in.

Ja, PSV heeft gewonnen, maar absoluut niet van een goede opstelling. Laten we dat maar even een v Bronckhorstje noemen. Het team wat er nu staat is gewoon veel beter dan wat Gio tegen PSV het veld in had gestuurd.

Kijk maar naar de invalbeurt van Bilal vandaag. Hij heeft 5 voorzetten getracht te geven. Allemaal tegen zijn directe tegenstander aan. Hij heeft snelheid, maar daar houdt het ook wel een beetje mee op. Gio heeft alles rustig gebracht, denk dat nu het goede basisteam er wel instaat, alhoewel ik nog v/d Heijden zou passeren en Veijnovic nog een twijfelgeval vind.

[ Voor 20% gewijzigd door LZ86 op 27-09-2015 17:09 ]

• St@m

St@m

@ Your Service

Leon Zwiers schreef op zondag 27 september 2015 @ 17:07:
[...]

Ja, een beetje geflatteerde uitslag, maar PSV heeft daar verdiend gewonnen ondanks die onterechte pingel. Echter stond Elia nog geen basis, stond Kazim er nog in, stond Immers erin, Bilal, en kwam Karsdorp er pas vrij laat in.

Ja, PSV heeft gewonnen, maar absoluut niet van een goede opstelling. Laten we dat maar even een v Bronckhorstje noemen. Het team wat er nu staat is gewoon veel beter dan wat Gio tegen PSV het veld in had gestuurd.
Ja.. het ligt aan v. Bronckhorst nu ineens.. hou toch op. We zien het aan het einde van het seizoen wel. Zou me niet verbazen als Feyenoord gewoon weer 3e of 4e wordt.

• LZ86
St@m schreef op zondag 27 september 2015 @ 17:09:
[...]

Ja.. het ligt aan v. Bronckhorst nu ineens.. hou toch op. We zien het aan het einde van het seizoen wel. Zou me niet verbazen als Feyenoord gewoon weer 3e of 4e wordt.
Ik proef een hoop frustratie, vond jij dan de opstelling van Feyenoord tegen PSV de sterkst mogelijke opstelling?

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

St@m schreef op zondag 27 september 2015 @ 17:09:
Precies... leuk dat een elftal nu draait, maar een seizoen duurt lang en Feyenoord heeft qua kwaliteit een dunne selectie. Te dun voor een kampioenschap naar mijn mening.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• St@m

St@m

@ Your Service

Leon Zwiers schreef op zondag 27 september 2015 @ 17:10:
[...]

Ik proef een hoop frustratie, vond jij dan de opstelling van Feyenoord tegen PSV de sterkst mogelijke opstelling?
Frustratie? Waarom? 3 weken geleden werd Feyenoord volledig van de mat gespeeld door PSV (jij noemt het geflatteerd, prima. 10 leuke minuten van Feyenoord gezien en het 1e schot op doel pas in de 65e minuut). Van Bronckhorst kon er geen klote van. Slappe zak was het.
Nu wint Feyenoord 2x van PEC dat alleen maar op het veld staat en niet voetbalt en is het ineens hosanna :? Dat is gewoon onzin.
Vorige week speel je gewoon 1-1 tegen Roda en de week daarvoor win je ternauwernood voor eigen publiek met 1-0 van Willem II.

Een iets minder hoge noot is wel op z'n plaats..

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
PSV is natuurlijk titelkandidaat nummer 1, de meest evenwichtige selectie. Zou wel leuk zijn als Ajax en Feyenoord tot het eind mee blijven doen.

• LZ86
St@m schreef op zondag 27 september 2015 @ 17:13:
[...]

Frustratie? Waarom? 3 weken geleden werd Feyenoord volledig van de mat gespeeld door PSV (jij noemt het geflatteerd, prima. 10 leuke minuten van Feyenoord gezien en het 1e schot op doel pas in de 65e minuut). Van Bronckhorst kon er geen klote van. Slappe zak was het.
Nu wint Feyenoord 2x van PEC dat alleen maar op het veld staat en niet voetbalt en is het ineens hosanna :? Dat is gewoon onzin.
Vorige week speel je gewoon 1-1 tegen Roda en de week daarvoor win je ternauwernood voor eigen publiek met 1-0 van Willem II.

Nogmaals, de poppetjes staan pas kort op de goede plek. Toornstra eindelijk gepasseerd en Immers tribune is pas een ontwikkeling van de laatste week. Die pakt goed uit, natuurlijk moet het alsnog een heel seizoen goed gaan, maar het loopt direct een heel stuk beter met een "10" die goed speelt in tegenstelling tot houthakkers als Immers of een speler die hopeloos uit vorm is als Toornstra. Feyenoord heeft als grootste probleem voor nu nog het afmaken van kansen ( daarop van Roda verloren )

En als de selectie zo dun is dat het puntenverlies op moet gaan leveren dan geld dat net zo voor PSV, die hebben geen gelijkwaardige vervanging van hun beste spelers.

Vandaar dat ik zeg: Ajax heeft m.i de grootste kans op het kampioenschap, maar Feyenoord maakt wel een grote kans dit seizoen als het zich zo doorontwikkeld.

Verwijderd

St@m schreef op zondag 27 september 2015 @ 17:13:
[...]

Och, van Bronckhorst moet nog een beetje wennen aan zijn selectie en aan het eerste trainer zijn. Denk daarvoor eens terug aan het eerste jaar onder Cocu. Daar worden niet zo veel PSV-ers blij van.

En om nu te zeggen dat PSV Feyenoord van de mat speelde in Eindhoven gaat ook mij wel een beetje ver. Was Feyenoord gewoon door gegaan met voetballen in plaats van zo sterk achteruit te gaan lopen na die vroege 0-1 was er ongetwijfeld een geheel andere wedstrijd op de mat gelegd.

Is overinges best wel curieus dat de partij die snel voor komt vaker vervolgens langzaam maar zeker het initiatief over een wedstrijd verliest. Zie je tig keer in wedstrijden van welke club dan ook.

• St@m

St@m

@ Your Service

Het gaat erom dat je PSV geheel afschrijft. Na 16 jaar mag Feyenoord wel weer een keer kampioen worden van mij hoor, maar ik geloof er vrij weinig van gezien het spel van Feyenoord.
Verwijderd schreef op zondag 27 september 2015 @ 17:23:
[...]

Och, van Bronckhorst moet nog een beetje wennen aan zijn selectie en aan het eerste trainer zijn. Denk daarvoor eens terug aan het eerste jaar onder Cocu. Daar worden niet zo veel PSV-ers blij van.
Dat zal, maar ik hou me niet zo bezig met de coach van Feyenoord, ik lees al die kritiek hier, van de Feyenoorders.
En om nu te zeggen dat PSV Feyenoord van de mat speelde in Eindhoven gaat ook mij wel een beetje ver. Was Feyenoord gewoon door gegaan met voetballen in plaats van zo sterk achteruit te gaan lopen na die vroege 0-1 was er ongetwijfeld een geheel andere wedstrijd op de mat gelegd.
Als als als.. Feyenoord heeft gewoon klop gekregen.
Het is gewoon raar om als Feyenoorder PSV nu af te schrijven en jezelf te bombarderen tot één van de twee kanshebbers op de titel. Hoogmoed komt na de val enzo..

[ Voor 72% gewijzigd door St@m op 27-09-2015 17:27 ]

• Vos

Vos

AFCA

Verwijderd schreef op zondag 27 september 2015 @ 16:22:
[...]

Ik denk dat je hier heel verschillende situaties in 1 zin noemt. Bij de overtredingen op Guardado en De Jong was er geen enkele intentie om de bal te spelen, de trapbeweging was niet in de richting van de bal, de bal wordt volledig gemist en beide spelers raken serieus geblesseerd.

Moreno gaat voor de bal, tikt de bal weg voor Tannane en die laatste loopt door tegen volgens mij de noppen van Moreno, waarbij ie geblesseerd raakt. Enkele dagen later speelde Tannane alweer een wedstrijd, waarbij hij zich overigens schandelijk misdroeg t.o.v. Leerdam, maar dat terzijde.
De blessure van Guardado was imo veelal pech. Kijkend naar hoe Smalling op zijn enkel land.
Verwijderd schreef op zondag 27 september 2015 @ 17:23:
[...]

... Was Feyenoord gewoon door gegaan met voetballen in plaats van zo sterk achteruit te gaan lopen na die vroege 0-1 was er ongetwijfeld een geheel andere wedstrijd op de mat gelegd.

...
Als Feyenoord nog 3 gescoord had dan hadden ze gewonnen...
St@m schreef op zondag 27 september 2015 @ 17:23:
Het gaat erom dat je PSV geheel afschrijft. Na 16 jaar mag Feyenoord wel weer een keer kampioen worden van mij hoor, maar ik geloof er vrij weinig van gezien het spel van Feyenoord.
Inderdaad, dat er überhaupt al ploegen worden afgeschreven zo vroeg in het seizoen.

[ Voor 31% gewijzigd door Vos op 27-09-2015 17:26 ]

Verwijderd

Die blessure van Guardado én die van Willems en naar het zich laat aanzien die van de Jong zijn wel een beetje jammer met het oog op de topper van aankomend weekeinde Ajax - PSV.

Iedereen hoopt natuurlijk op een spannende wedstrijd, liefst met beide teams op volle sterkte.

Verwijderd

Vos schreef op zondag 27 september 2015 @ 17:23:
[...]

De blessure van Guardado was imo veelal pech. Kijkend naar hoe Smalling op zijn enkel land.
Smalling liep even door op Guardado. Op dat niveau is dat geen geluk of pech, dat doe je bewust. Ik denk niet dat ie hem zwaar wilde blesseren maar dat doorlopen deed ie zeker expres.

En lees ik nu echt dat een Feyenoorder PSV afschrijft als titelkandidaat? Over misplaatste arrogantie gesproken zeg. Nergens op gebaseerd.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2015 17:27 ]

• Vos

Vos

AFCA

Verwijderd schreef op zondag 27 september 2015 @ 17:25:
[...]

Smalling liep even door op Guardado. Op dat niveau is dat geen geluk of pech, dat doe je bewust. Ik denk niet dat ie hem zwaar wilde blesseren maar dat doorlopen deed ie zeker expres.
Liep door? Waar moest hij heen? Ik heb hem al heel vaak herhaald maar het blijft aardig onduidelijk. De blessure kan nog wel pech zijn ;).

YouTube: Smalling injures Guardado

[ Voor 10% gewijzigd door Vos op 27-09-2015 17:28 ]

Verwijderd

Eh, dat zie je toch in dat filmpje? Loopt door op zijn tegenstander, geen enkele intentie om de bal te raken.

• Vos

Vos

AFCA

Omdat Guardado die bal net opzij tikt. Maar nogmaals, waar moet hij dan heen!? Het is niet dat de speler even 3 seconden de tijd heeft.

[ Voor 86% gewijzigd door Vos op 27-09-2015 17:30 ]

• LZ86
St@m schreef op zondag 27 september 2015 @ 17:23:
Tja, PSV staat nu al 5 punten achter op Ajax, en ik zie Ajax zonder Guardado, Willems ( en mogelijk ook zonder de Jong ) echt niet van Ajax winnen komende zondag, wat dat aantal al op 8 brengt. Daar bovenop heeft PSV het tot nu toe in de competitie zeer lastig tegen de de zwakke broeders. Gisteren bijna weer puntenverlies.

Natuurlijk zitten we nog vroeg in de competitie, maar PSV was vorig jaar gewoon veel en veel sterker. Vergeet niet dat Depay en Wijnaldum samen goed waren voor 36 goals...

[ Voor 4% gewijzigd door LZ86 op 27-09-2015 17:32 ]

Verwijderd

Vos schreef op zondag 27 september 2015 @ 17:29:
Omdat Guardado die bal net opzij tikt. Maar nogmaals, waar moet hij dan heen!? Het is niet dat de speler even 3 seconden de tijd heeft.
Je houdt me voor de gek toch? Kijk anders even naar je eigen filmpje.

• Vos

Vos

AFCA

Verwijderd schreef op zondag 27 september 2015 @ 17:30:
[...]

Je houdt me voor de gek toch? Kijk anders even naar je eigen filmpje.
Houd jij mij voor de gek :? Je lijkt niet niet te kunnen lezen.

[ Voor 7% gewijzigd door Vos op 27-09-2015 17:32 ]

• St@m

St@m

@ Your Service

Leon Zwiers schreef op zondag 27 september 2015 @ 17:29:
[...]

Tja, PSV staat nu al 5 punten achter op Ajax, en ik zie Ajax zonder Guardado, Willems ( en mogelijk ook zonder de Jong ) echt niet van Ajax winnen komende zondag, wat dat aantal al op 8 brengt. Daar bovenop heeft PSV het tot nu toe in de competitie zeer lastig tegen de de zwakke broeders. Gisteren bijna weer puntenverlies.

Natuurlijk zitten we nog vroeg in de competitie, maar PSV was vorig jaar gewoon veel en veel sterker.
Ja.. na volgende week is het 2 punten achter op Ajax en 1 voor op Feyenoord.. Ik zou niet weten waarom PSV bij voorbaat kansloos is tegen een Ajax dat nog geen enkele fatsoenlijke wedstrijd op de mat heeft gelegd (ik heb gisteren niet gezien).
De Graafschap heeft nu de smaak van de punten te pakken en die klappen er zondag volop tegen Feyenoord, 3-1.

Ik heb natuurlijk net zo min een glazen bol als jij, maar de competitie duurt nog 27!! wedstrijden.

En zelfs als PSV verliest zondag is er nog helemaal niets aan de hand.. dan heb je nog 26 wedstrijden, als je die allemaal wint wordt je gewoon kampioen. Ook wel als je een reeks van 20 wedstrijden neerzet.

[ Voor 9% gewijzigd door St@m op 27-09-2015 17:35 ]

Verwijderd

Vos schreef op zondag 27 september 2015 @ 17:32:
[...]

Het is al lang duidelijk dat Guardado eerder bij de bal is en die kan passen, desondanks komt Smalling met volle snelheid op hem in stormen en haalt ie zijn been nog ff door.

Je kunt afremmen, opzij springen en vooral niet zo hard op een speler in lopen als je niet eerder bij de bal kunt zijn.

Bizar dat ik dat moet uitleggen joh.

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:17
[...]
en ik zie Ajax zonder Guardado, Willems ( en mogelijk ook zonder de Jong ) echt niet van Ajax winnen komende zondag
:P

Ik zie PSV trouwens echt wel een kans hebben. Maar dat het lastig wordt is zeker.

• Vos

Vos

AFCA

Verwijderd schreef op zondag 27 september 2015 @ 17:36:
[...]

Het is al lang duidelijk dat Guardado eerder bij de bal is en die kan passen, desondanks komt Smalling met volle snelheid op hem in stormen en haalt ie zijn been nog ff door.

Je kunt afremmen, opzij springen en vooral niet zo hard op een speler in lopen als je niet eerder bij de bal kunt zijn.

Haha, ik moet wel lachen om jou. Bedankt d:)b .

• LZ86
St@m schreef op zondag 27 september 2015 @ 17:33:
[...]

Ja.. na volgende week is het 2 punten achter op Ajax en 1 voor op Feyenoord.. Ik zou niet weten waarom PSV bij voorbaat kansloos is tegen een Ajax dat nog geen enkele fatsoenlijke wedstrijd op de mat heeft gelegd (ik heb gisteren niet gezien).
De Graafschap heeft nu de smaak van de punten te pakken en die klappen er zondag volop tegen Feyenoord, 3-1.

Ik heb natuurlijk net zo min een glazen bol als jij, maar de competitie duurt nog 27!! wedstrijden.
Gisteren zakelijk gespeeld door Ajax, ik vond het niet echt een mooie wedstrijd, maar het was beter dan de eerdere potjes van ze. Natuurlijk heb je gelijk dat het seizoen nog veel te lang duurt om ploegen volledig af te schrijven. Maar dan nog heeft PSV in mijn ogen gewoon te veel kwaliteit ingeleverd ( en druk europees programma wat je in de competitie op kan breken zoals nu met Guardado ).

Verwijderd

Vos schreef op zondag 27 september 2015 @ 17:38:
[...]

Haha, ik moet wel lachen om jou. Bedankt d:)b .
Je hield me wel voor de gek dus. Grapjas 8)

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Rooke schreef op zondag 27 september 2015 @ 15:14:
[...]

Omdat Kuijpers zich bij nader inzien toch liet beïnvloeden door het publiek en mekkerende Feyenoorders. Veldwijk kon er niets aan doen.
Wat een gezwets. Tegenwoordig is het al kuipvrees als het muntje verkeerd word opgegooid.

Natuurlijk was het geel. De speler kan verontschuldigend opstaan en een vrije trap incasseren, niks aan de hand.

Of hij rent juichend weg in de hoop de hand van God te hebben gehad, en dan is het geel.

Blijkbaar hebben sommige kijkers hier een beetje kuipvrees.

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Weer terug uit de kuip! Was weer een heerlijke middag. 1e helft was niet heel goed, vooral de corners waren nauwelijks gevaarlijk. Maar nooit bang voor puntverlies geweest.

Karsdorp en Elia waren echt steengoed. Ook Gustafson lijkt een nuttige aankoop. Veel gevaarlijker dan Immers of Toornstra.

Kuip was verder weer mooi uitverkocht ;)

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Lekkerboeie86 schreef op zondag 27 september 2015 @ 18:51:
Weer terug uit de kuip! Was weer een heerlijke middag. 1e helft was niet heel goed, vooral de corners waren nauwelijks gevaarlijk. Maar nooit bang voor puntverlies geweest.

Karsdorp en Elia waren echt steengoed. Ook Gustafson lijkt een nuttige aankoop. Veel gevaarlijker dan Immers of Toornstra.

Kuip was verder weer mooi uitverkocht ;)
Ooh ja Danny Blind, heb je deze keer weer met je neus gekeken? :+

Verwijderd

Lekkerboeie86 schreef op zondag 27 september 2015 @ 18:53:
[...]

Ooh ja Danny Blind, heb je deze keer weer met je neus gekeken? :+
Hij heeft gisteren Tete al gezien die geen enkele keer voorbij gespeeld werd. Dus Karsdorp kan rustig een weekendje weg gaan tijdens de interlands :9

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Vos schreef op zondag 27 september 2015 @ 17:32:
[...]

Bepaalde brillen laten geen licht door, dat weet je toch?
Verwijderd schreef op zondag 27 september 2015 @ 17:36:
[...]

Het is al lang duidelijk dat Moreno en Shaw/Tanane ongeveer tegelijk bij de bal zijn en die kan passen, desondanks komt Moreno met gestrekt been in glijden.

Je kunt afremmen, opzij springen en vooral niet zo hard inglijden op een speler als je weet dat je de speler gaat raken.

FTFY

[ Voor 48% gewijzigd door toolkist op 27-09-2015 19:43 ]

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik denk dat 99,5% van de mensen in de actie van Moreno gewoon rood zagen. 0,5% zag een speler met zijn been richting noppen gaan :+

Verder blij dat ADO-Excelsior en de Graafschap-Willem II waren dit weekend, waren nog leuke wedstrijden :)

EDIT:

Ook heel veel LOL om deze rode (2de gele) kaart:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/IsXWEPBPO7kgTvmkhfGnfVNv/thumb.png

Komt er even eentje uit de muur zetten _O- Dat is nog niet zo erg, maar de boosheid om geel d:)b

"Hu, wat heb ik dan gedaan"

Gelukkig was het niet in de Kuip....

[ Voor 44% gewijzigd door PWM op 27-09-2015 20:22 ]

Verwijderd

PWM schreef op zondag 27 september 2015 @ 20:09:
Ik denk dat 99,5% van de mensen in de actie van Moreno gewoon rood zagen. 0,5% zag een speler met zijn been richting noppen gaan :+
De KNVB deed er iig weinig mee. Dat hij voor de bal gaat lijkt me helder. Hij trapt de bal weg, raakt daarbij Tannane met zijn noppen. Het lijkt me volstrekt ongeloofwaardig dat je ZO snel bewust de bal en daarna een tegenstander kan raken. Fysiek onmogelijk, daar zaten fracties van een seconde tussen. Tannane komt zelf ook gevaarlijk in.

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op zondag 27 september 2015 @ 20:32:
[...]

De KNVB deed er iig weinig mee.
Scheidsrechter heeft de situatie beoordeeld, dus kunnen ze niets meer.

Voor de rest ben jij tot nu toe de enige die ik op internet kan vinden die het geen overtreding vind. Denk dat het dan beter is om het zo te laten.

EDIT: Waar je overigens wel mee mag ophouden is het beweren dat "Moreno de bal wegtrapt". Dat doet ie namelijk niet, hij raakt die hele bal niet.

[ Voor 16% gewijzigd door PWM op 27-09-2015 20:50 ]

• Vos

Vos

AFCA

PWM schreef op zondag 27 september 2015 @ 20:47:
[...]

Voor de rest ben jij tot nu toe de enige die ik op internet kan vinden die het geen overtreding vind. Denk dat het dan beter is om het zo te laten.

EDIT: Waar je overigens wel mee mag ophouden is het beweren dat "Moreno de bal wegtrapt". Dat doet ie namelijk niet, hij raakt die hele bal niet.
Dat is het beste ja ;).

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:07
Aardige spits bij Twente die Oosterwijk? Jonge gast, maar zag er sterk uit en doelgericht.

Float like a butterfly, sting like a bee.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:20
18 jarig talent, jong, zoals zo velen in de selectie nu. :P
Maar wel lang en sterk in de lucht.

Vorig jaar ook al een paar keer erbij gehaald dacht ik maar dan als invaller, nu definitief bij de selectie door de financiele malaise, kan nog wel eens goed uitpakken.
Olaitan heeft nog geen bal goed geraakt

[ Voor 3% gewijzigd door dutchgio op 27-09-2015 22:13 ]

• St@m

St@m

@ Your Service

20 jaar :)

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Exocet schreef op zondag 27 september 2015 @ 17:15:
PSV is natuurlijk titelkandidaat nummer 1, de meest evenwichtige selectie. Zou wel leuk zijn als Ajax en Feyenoord tot het eind mee blijven doen.
Dat vind ik als PSV-liefhebber, wat kort door de bocht.

Er wordt vooralsnog te vaak puntverlies geleden tegen teams waar PSV vorig jaar overheen walste.

En ja, Heracles-uit had ik van tevoren als verliespunten ingeschat.

De selectie is niet gewend aan een volledig seizoen (top-)Europees te combineren met ED.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• PWM
  • Niet online

PWM

Ramzzz schreef op zondag 27 september 2015 @ 22:25:
[...]

De selectie is niet gewend aan een volledig seizoen (top-)Europees te combineren met ED.
Dat is denk ik het belangrijkste. Ik denk ook dat PSV het beste team heeft, met een mooie marge.

Ze hebben echter 6 CL wedstrijden extra + daarna nog een stapeltje EL wedstrijden (inschatting). Dat heeft meer ploegen in het verleden opgebroken.

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 18-11 20:05

PauseBreak

derp!

Ramzzz schreef op zondag 27 september 2015 @ 22:25:
[...]

Dat vind ik als PSV-liefhebber, wat kort door de bocht.

Er wordt vooralsnog te vaak puntverlies geleden tegen teams waar PSV vorig jaar overheen walste.

En ja, Heracles-uit had ik van tevoren als verliespunten ingeschat.

De selectie mist ook gewoon veel belangrijke spelers door blessures. PSV mist nu Willems, Guardado, De Jong, Isimat-Mirin, en langdurig Jozefzoon. Plus nog wat jonge jongens die daar direct achter zaten die ook met lichte blessures kampen.

Tel daarbij op dat er nogal wat mensen niet echt in vorm zijn (Pröpper, Maher, Schaars) en ik snap wel waarom PSV niet over die ploegen heen walst.

Nee, merp!

Verwijderd

PWM schreef op zondag 27 september 2015 @ 20:47:
[...]

Ik heb de herhalingen een keer of 20 bekeken, in slowmo etc., maar ik zie hem toch echt de bal wegtrappen, die gaat over de zijlijn in ongeveer de tegenovergestelde richting van waar Tannane wil dat ie heen gaat. Hoe kan dat ook weer?

Gaat voor de bal, speelt de bal, maakt daarbij wel een gevaarlijke beweging, die deels gevaarlijk is doordat Tannane ruecksichtlos doorloopt. Op het moment dat zijn been gestrekt is, dat doorzwaait na het wegtrappen van de bal, is er contact met de knie van Tannane. Overtreding? Dat denk ik wel, want erg stevig. Rood? Lijkt me niet.

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-11 13:50
Apart dat het hier weer over Moreno moet gaan terwijl er slechts 2 posts zijn geweest over de aanslag van Ritzmaier. Dát is iemand bewust de wedstrijd uit schoppen en mogelijk lang blesseren. Dát is het school voorbeeld van geen enkele intentie om de bal te spelen.
Leon Zwiers schreef op zondag 27 september 2015 @ 04:21:
[...]

Verbaast me niets dat die cijfers tegenvallen, buiten de wedstrijden om is de kwaliteit van de uitzendingen echt om te huilen. Die v Gangelen is afgrijselijk. De "analisten" hebben allemaal een ontzettend gekleurde bril en boeien totaal niet ( vooral de Boer en Been erger ik me dood aan, enige uitzondering is Kenneth Perez ) Helene Hendriks is leuk om naar te kijken, maar daar komt ook totaal niets kwalitatiefs uit. en de VI/RTL-ripoff is gewoon triest.

VI is wat het is door de typische stamgasten aan die tafel. Zodra die Derksen/Boskamp kapt met TV kan je er donder op zeggen dat VI ook meteen klaar is.

Moet zeggen dat ik het commentaar langs de lijn nog wel vermakelijk vind hoor, interviews bij de rust e.d zijn altijd wel leuk. Maar de studioprogramma's van Fox zijn in en in triest. Zou het niet erg vinden als dat verdwijnt. Dan kan meteen de prijs van dat abbo flink omlaag.
Eens, supporter Been is om te kotsen. Ik heb ook het idee dat het allemaal te veel geld heeft gekost waardoor er nu op FOX international niet eens meer een studio is. Daar krijg je in de rust samenvattingen van een week geleden :') Ik vind dat slecht voor de beleving bij een wedstrijd, ondanks dat ik de analisten niet bijster goed vind mis ik ze daar toch :D Een live wedstrijd met daar omheen alleen reclame en samenvattingen mist iets.
Quad schreef op zondag 27 september 2015 @ 15:15:
[...]

Ik had ook gebruik gemaakt van deze aanbieding maar heb er vanaf gezien. Ik wil gewoon op mijn TV naar 421 kunnen gaan en geen gebruik hoeven maken van een app e.d.
[...]

Natuurlijk zitten we nog vroeg in de competitie, maar PSV was vorig jaar gewoon veel en veel sterker. Vergeet niet dat Depay en Wijnaldum samen goed waren voor 36 goals...
Vorig jaar won PSV ook van Ajax zonder Guardado en met Willems die kort na rust uit viel. Vorig jaar had PSV ook moeite met een ploeg als Willem II thuis waarin het pas zeer laat goed kwam. En zo waren er vorig jaar een stuk meer wedstrijden waarin het kantje boord was. Ik denk dan ook niet dat PSV vorig jaar veel en veel sterker was, ik denk dat ze toen in een betere flow zaten dan nu het geval is. En daar helpt het ontbreken van 3 sterkhouders (Guardado, De Jong, Willems) en 2 toppers van vorig seizoen (Wijnaldum en Memphis), kortom de 5 besten van vorig seizoen, zeker niet bij nee.

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:12
Sport1 heeft me jaren lang plezier gegeven. Daar deden ze wel commentaar leveren bij de wedstrijden van de Bundesliga en La Liga. Om heel eerlijk te zijn kijk ik dat nu ook niet meer door die reden. Het is allemaal zo dood en saai. Sierd verteld geen leuke verhaaltjes meer voor het slapen gaan :D :+

• PWM
  • Niet online

PWM

Joster schreef op maandag 28 september 2015 @ 10:48:
Apart dat het hier weer over Moreno moet gaan terwijl er slechts 2 posts zijn geweest over de aanslag van Ritzmaier. Dát is iemand bewust de wedstrijd uit schoppen en mogelijk lang blesseren. Dát is het school voorbeeld van geen enkele intentie om de bal te spelen.
Denk dat niemand dat geen rode kaart vond ;)

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 18-11 20:05

PauseBreak

derp!

PWM schreef op maandag 28 september 2015 @ 11:16:
[...]

Nou ja, hij heeft slechts geel gekregen, dus er liep in ieder geval één iemand met een andere mening rond :+

Nee, merp!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

PWM schreef op maandag 28 september 2015 @ 11:16:
[...]

Het arbitrale kwartet?

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Na het zien van de beelden ook niet meer. ;)

Last.fm | Code Talks

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

http://www.trollfootball.me/display.php?id=63669

Mwoh, geen intentie om de bal te spelen en met gestrekt been richting het onderbeen van de tegenstander. Dat valt in mijn ogen wel onder de noemer 'ernstig gemeen spel'. Ritzmaier brengt met deze tackle de veiligheid van de tegenstander weldegelijk in gevaar. Er was absoluut gelegenheid om het been in te trekken en dat deed hij niet. Ritzmaier had hier in mijn optiek gewoon direct rood moeten krijgen.

[ Voor 3% gewijzigd door Han op 28-09-2015 11:48 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:12
Han schreef op maandag 28 september 2015 @ 11:47:
http://www.trollfootball.me/display.php?id=63669

Mwoh, geen intentie om de bal te spelen en met gestrekt been richting het onderbeen van de tegenstander. Dat valt in mijn ogen wel onder de noemer 'ernstig gemeen spel'. Ritzmaier brengt met deze tackle de veiligheid van de tegenstander weldegelijk in gevaar. Er was absoluut gelegenheid om het been in te trekken en dat deed hij niet. Ritzmaier had hier in mijn optiek gewoon direct rood moeten krijgen.
Hij wilt hem sowieso bewust naar de grond maaien, maar ik denk niet bewust op de enkel. In tegen deel gebeurd het wel, dus hij mag hem rustig rood geven. De bal is 2 meter van Ritzmaier af, hij had beter een tackle kunnen inzetten en als je dat in je beslissing mee neemt had hij ook nu weer rood mogen hebben..

Hele vieze overtreding, maar oke..

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:58

Wom

Afgelopen zaterdag zat ik in de Arena en na afloop waren mijn vrienden en ik het wel eens met elkaar: die Bazoer is echt een beest. Speelde als een routinier en heb ik eigenlijk geen grote fout zien maken. Erg volwassen speler die echt al heerst over het middenveld.

Riedewald viel vooral op met zijn snelheid. Nu pas goed gezien hoe hard die kan sprintten. Wil zijn 100 meter tijd wel eens zien.

Mag ik Tete niet vergeten te vernoemen eigenlijk. Heb nog geen foute of slechte sliding van hem gezien geloof ik.

[ Voor 12% gewijzigd door Wom op 28-09-2015 12:39 ]

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-11 22:17
St@m schreef op zondag 27 september 2015 @ 17:33:
[...]

Exact. Voordat je het weet zit je als Ajacied te fantaseren over de aan PSV toe te dienen mokerslag en let je even niet op en sta je een straatlengte achter op PSV. Het is helemaal niet ondenkbaar dat PSV zondag wint en dat Ajax als vanouds flink punten gaat morgen in het tweede kwart van de competitie, met als gevolg dat PSV Ajax inhaalt en een flinke voorsprong pakt. Ajax speelt m.i. vrij matig en PSV wisselvallig. Alles is dus mogelijk. Heeft PSV een goede dag en speelt Ajax zoals het dit hele seizoen al speelt, dan wint PSV. Heeft PSV geen goede dag en zet Ajax eindelijk eens de stijgende lijn in, dan wint Ajax.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

• frumper
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-11 14:08
Ajax speelt matig, maar pakt ondertussen wel alle puntjes die ze pakken moeten. Dat is in het eerste deel van de competitie ook wel eens anders geweest. Oké, de "moeilijke" tegenstanders moeten allemaal nog zo'n beetje komen, maar tot nu toe hebben ze met matig zakelijk voetbal wel een goede reeks neergezet. Ik zie ze dus ook zondag een matige maar zakelijke overwinning pakken op PSV.

PSV gaat het heel zwaar krijgen om komende periode voor de winterstop bij te blijven. nog 5CL wedstrijden met flink wat geblesseerden.
Ik schat in dat Ajax als winterkampioen 2016 ingaat, op de voet gevolgd (dan nog wel) door Feyenoord en PSV op gepaste afstand als nummer 3.

Life is what happens while you're busy making other plans

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-11 16:39
frumper schreef op maandag 28 september 2015 @ 12:49:
PSV gaat het heel zwaar krijgen om komende periode voor de winterstop bij te blijven. nog 5CL wedstrijden met flink wat geblesseerden.
Ik schat in dat Ajax als winterkampioen 2016 ingaat, op de voet gevolgd (dan nog wel) door Feyenoord en PSV op gepaste afstand als nummer 3.
Je haalt zaken aan voor PSV die ook voor Ajax gelden (EL is ook 6 wedstrijden namelijk met ook zeer goede tegenstanders), kijk eens naar het schema van Ajax eind oktober en begin november. Die hebben dan eindelijk ook zware tegenstanders maar dan ook gelijk bizar veel. Het zou mij benieuwen of Ajax met zoveel jonge spelers er zonder kleerscheuren uit gaat komen (oa overbelasting?).

Ik, als Feyenoorder, heb nog steeds PSV het hoogste zitten omdat duidelijk te zien is dat het team nog niet echt super loopt maar qua selectie zijn zij naar mijn menig veruit het beste en ik wil pas echt een oordeel over dit Ajax geven na de komende moeilijke periode voor ze want echte zware tegenstanders, muv in Europa, hebben ze nog niet gehad in de competitie.

Ik geef het ze te doen deze reeks wat er aan komt (Trol alert: je kan raden wat ik hoop hehehe) ;-)

Zo 25/10/2015 competitie: Vitesse - Ajax
Wo 28/10/2015 beker: Feyenoord - Ajax
Za 31/10/2015 competitie: Ajax - Roda JC
Do 05/11/2015 EL: Ajax - Fenerbahce (Tur)
Zo 08/11/2015 competitie: Feyenoord - Ajax

Nog geluk voor Ajax dat ze de wedstrijden tegen Roda en de Turken thuis spelen anders was het helemaal bizar geweest, dan was het meer reizen geweest dan wedstrijdjes spelen.

Wel is duidelijk dat het tussen deze 3 ploegen gaat deze competitie: Feyenoord, PSV en Ajax.
argro schreef op maandag 28 september 2015 @ 12:39:
[...]
Ajax speelt m.i. vrij matig en PSV wisselvallig. Alles is dus mogelijk. Heeft PSV een goede dag en speelt Ajax zoals het dit hele seizoen al speelt, dan wint PSV. Heeft PSV geen goede dag en zet Ajax eindelijk eens de stijgende lijn in, dan wint Ajax.
Als PSV gaat spelen naar het vermogen van de selectie dan zal zelfs een Ajax op een goede dag kansloos zijn denk ik. Maar idd als PSV er weer zo'n zaad partij uitgooit dan maakt Ajax een zeer goede kans om te winnen.

[ Voor 14% gewijzigd door rikoos op 28-09-2015 14:01 ]

• frumper
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-11 14:08
IMHO is de druk die er is bij een CL vele male hoger dan bij de EL. Plus dat het voor het eerst in 7 jaar is dat ze bij PSV CL spelen, denk ik dat het voor hun zwaarder is dan voor Ajax, die in mijn ogen op dit moment de breedste selectie hebben gezien daar weinig geblesseerden zijn...
Mocht Ajax in bovenstaande lijst alleen van Roda thuis winnen, staan ze (mits zondag wordt gewonnen) nog steeds voor op PSV...
Bovendien, de laatste jaren blijkt keer op keer weer, dat hoe goed Feyenoord ook speelt... van Ajax winnen blijft een dingetje in de Kuip (NOFI).

Life is what happens while you're busy making other plans

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-11 16:39
frumper schreef op maandag 28 september 2015 @ 14:17:
IMHO is de druk die er is bij een CL vele male hoger dan bij de EL. Plus dat het voor het eerst in 7 jaar is dat ze bij PSV CL spelen, denk ik dat het voor hun zwaarder is dan voor Ajax, die in mijn ogen op dit moment de breedste selectie hebben gezien daar weinig geblesseerden zijn...
Klopt maar je laat nu ff achterwege wat voor druk er bij Ajax ligt om te presteren, 1 of 2 misstappen in de EL van Ajax kunnen nu fataal worden met de sfeer die er nu is. Ik denk dus dat de druk nu bij Ajax VEEL groter is dan bij PSV. De kans dat Ajax minimaal nog 2x onderuit gaat in de EL is natuurlijk aanwezig. Dus ik denk dat de druk daar vanuit de supporters echt veel hoger is. Daarin tegen is er bij PSV niet de druk om verplicht de volgende ronde te halen zoals er bij Ajax elke keer (onrealistisch) werd geroepen dat ze in de CL minimaal kwart finales wilde halen (PSV wil dit natuurlijk wel maar zijn wel realistisch daarover en is daarom niet meegenomen in de begrotingen). Verder had PSV aan het begin van het seizoen al veel blessures en zijn er nog nieuwe spelers bij gekomen dus daar kan het eigenlijk alleen beter gaan lijkt mij.

Dus op basis daarvan verwacht ik uiteindelijk meer van PSV dan van welke andere club dan ook.

(Laat ik trouwens wel als Nederlander reageren en ik hoop echt dat ze na de kerst nog allemaal in Europa zijn maar)

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:34
frumper schreef op maandag 28 september 2015 @ 14:17:
IMHO is de druk die er is bij een CL vele male hoger dan bij de EL.
Hier ben ik het niet helemaal mee eens.

Als Ajax geen 1e of 2e wordt in de poule is dit een grote "schande" als dat PSV het niet red om 3e te worden.
Oftewel Ajax moet eigenlijk alles winnen of het is neit goed. als PSV met 3-0 klop krijgt van ManU volgende keer is het gewoon jammer.

Druk is imo dus ongeveer gelijk.

ook heeft PSV best geluk met de poule die ze hebben als ik het vergelijk met de poules die Ajax had afgelopen 4 jaar. zeker met 3 punten tegen Manu op zak moet die 3e plek best te doen zijn.

Verwijderd

Feyenoord heeft een recordwinst van €13,6 miljoen geboekt bij een recordomzet van €61,- miljoen aldus de site van Feyenoord, waar het jaarverslag valt te downloaden: http://www.feyenoord.nl/n...yenoord-boekt-recordwinst

Frappant is dat Feyenoord verwacht dat de omzet voor dit seizoen gelijk zal blijven, zij het dit seizoen zonder Europees voetbal. Daarnaast verwacht men ook dit seizoen wederom zwarte cijfers te schrijven, ook zonder Europees voetbal.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2015 15:04 ]

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-11 12:41
Verwijderd schreef op maandag 28 september 2015 @ 15:03:
Feyenoord heeft een recordwinst van €13,6 miljoen geboekt bij een recordomzet van €61,- miljoen aldus de site van Feyenoord, waar het jaarverslag valt te downloaden: http://www.feyenoord.nl/n...yenoord-boekt-recordwinst

Frappant is dat Feyenoord verwacht dat de omzet voor dit seizoen gelijk zal blijven, zij het dit seizoen zonder Europees voetbal. Daarnaast verwacht men ook dit seizoen wederom zwarte cijfers te schrijven, ook zonder Europees voetbal.
Nja zoveel geld haal je met de EL niet binnen dus dit zal sowieso niet zo absurd veel toevoegen.
Ik denk dat vooral de transfers verantwoordelijk zijn voor deze winst.

Verwijderd

Deadsy schreef op maandag 28 september 2015 @ 16:20:
[...]

Nja zoveel geld haal je met de EL niet binnen dus dit zal sowieso niet zo absurd veel toevoegen.
Ik denk dat vooral de transfers verantwoordelijk zijn voor deze winst.
'Door het bereiken van de poulefase en de zestiende finale van de UEFA Europa League bedroegen de recette inkomsten, deelname- en resultaatpremies uit Europees voetbal € 6,7 miljoen, een stijging van € 6,3 miljoen ten opzichte van vorig seizoen.'

Uit het vandaag gepubliceerde jaarverslag, pagina 15.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 28 september 2015 @ 16:57:
[...]

'Door het bereiken van de poulefase en de zestiende finale van de UEFA Europa League bedroegen de recette inkomsten, deelname- en resultaatpremies uit Europees voetbal € 6,7 miljoen, een stijging van € 6,3 miljoen ten opzichte van vorig seizoen.'

Uit het vandaag gepubliceerde jaarverslag, pagina 15.
Daar zetten ze alleen niet de extra gemaakte kosten bij ;)

• Vos

Vos

AFCA

rikoos schreef op maandag 28 september 2015 @ 14:47:
[...]

Klopt maar je laat nu ff achterwege wat voor druk er bij Ajax ligt om te presteren, 1 of 2 misstappen in de EL van Ajax kunnen nu fataal worden met de sfeer die er nu is. Ik denk dus dat de druk nu bij Ajax VEEL groter is dan bij PSV. De kans dat Ajax minimaal nog 2x onderuit gaat in de EL is natuurlijk aanwezig. Dus ik denk dat de druk daar vanuit de supporters echt veel hoger is. Daarin tegen is er bij PSV niet de druk om verplicht de volgende ronde te halen zoals er bij Ajax elke keer (onrealistisch) werd geroepen dat ze in de CL minimaal kwart finales wilde halen (PSV wil dit natuurlijk wel maar zijn wel realistisch daarover en is daarom niet meegenomen in de begrotingen). Verder had PSV aan het begin van het seizoen al veel blessures en zijn er nog nieuwe spelers bij gekomen dus daar kan het eigenlijk alleen beter gaan lijkt mij.

Dus op basis daarvan verwacht ik uiteindelijk meer van PSV dan van welke andere club dan ook.

(Laat ik trouwens wel als Nederlander reageren en ik hoop echt dat ze na de kerst nog allemaal in Europa zijn maar)
Werd er elke keer geroepen dat ze de kwartfinales wilden halen? Kan ik mij niet herinneren. Heb je een bron?

Verwijderd

Pfff dat is mazzel voor Ajax. De 3 beste spelers van PSV zijn er niet bij in de ArenA. Zo heb ik er een hard hoofd in. Jammer voor het voetbal ook, het zou anders een zeer interessant duel worden.

Verwijderd

PSV heeft ook zonder deze spelers nog steeds een even goede selectie als Ajax. Dus ga ze nu niet in de underdog rol stoppen, het is de landskampioen van NL en ze moet (ook zonder die spelers) van Ajax kunnen winnen. Als Ajax wint was het omdat PSV 3 blessures heeft en als Ajax niet wint dan is PSV fantastisch omdat ze niet verliezen ondanks 3 blessures.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2015 19:26 ]

Verwijderd

Je speelt uit en mist je 3 (!) beste spelers.

Je schat Ajax wel heel laag in als je dan niet favoriet bent voor de zege.

• LZ86
Verwijderd schreef op maandag 28 september 2015 @ 19:21:
PSV heeft ook zonder deze spelers nog steeds een even goede selectie als Ajax. Dus ga ze nu niet in de underdog rol stoppen, het is de landskampioen van NL en ze moet (ook zonder die spelers) van Ajax kunnen winnen.
PSV mag dan wel landskampioen zijn, maar de 5 spelers waar dat aan te danken was zijn er dus niet bij. Buiten die spelers is PSV echt niet zo goed als iedereen hier lijkt te denken hoor.

En Tannane is ook nog eens geschorst voor de clash van Heracles met Ajax. Komen ze ook wel lekker mee weg 8)

[ Voor 9% gewijzigd door LZ86 op 28-09-2015 19:36 ]

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21-11 20:54

Niku

Alagaesii

Leon Zwiers schreef op maandag 28 september 2015 @ 19:26:
[...]

PSV mag dan wel landskampioen zijn, maar de 5 spelers waar dat aan te danken was zijn er dus niet bij. Buiten die spelers is PSV echt niet zo goed als iedereen hier lijkt te denken hoor.
Je denkt het halve basiselftal weg en ze zijn niet meer zo goed als iedereen denkt? Goh.

• LZ86
Niku schreef op maandag 28 september 2015 @ 19:51:
[...]

Je denkt het halve basiselftal weg en ze zijn niet meer zo goed als iedereen denkt? Goh.
Memphis, de Jong en Wijnaldum waren vorig jaar goed voor 56 van de 92 goals die PSV gescoord heeft in de eredivisie. Guardado was DE motor op het middenveld en heeft ontzettend veel belangrijk werk verzet in het voorbereiden van die goals en verdedigend enorme belangrijke bijdragen geleverd en Willems had ongeveer 16-20 belangrijke voorzetten gegeven en nog een paar goals meegepikt. Vind je het dan echt zo raar dat ik PSV een stuk minder inschat dan Ajax en Feyenoord op dit moment?

We zien wel wat er gebeurd als de Jong, Guardado en Willems weer fit zijn, maar voor nu mag PSV blij zijn als ze niet te ver achter de feiten aan gaan lopen.
Pagina: 1 ... 65 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016