Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2015/2016 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 64 ... 101 Laatste
Acties:
  • 163.963 views

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:04
Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 07:58:
Het is inderdaad een beetje geluk hebben met de scheidsrechter, maar als de KNVB Blom naar Eindhoven stuurt maken we al wat meer kans :p

Ik heb nogsteeds vertrouwen in Gio en de alle spelers. En we gaan echt niet 2x verliezen van de rivaal.
Mooi, de competitie Klassieker is alweer lang en breed uitverkocht, maar voor zo'n bekerwedstrijd is het misschien makkelijker om een kaartje te bemachtigen.

Als ik Ajacied was zou ik jouw post bookmarken. :p Ze zijn de laatste jaren een aantal keer onderste boven gespeeld door Feyenoord zonder te verliezen terwijl ik niet geloof dat ik überhaupt ooit heb meegemaakt dat Feyenoord een wedstrijd van Ajax won waar ze de mindere waren. Of het moet deze wedstrijd zijn geweest: [YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=42cZpGr4Dqo]
Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 00:23:
Wel lekkere reeks wedstrijden voor Ajax:

22 okt: Fenerbahce - Ajax
25 okt: Vitesse - Ajax
27/28/29 okt: Feyenoord - Ajax
31 okt: Ajax - Roda
5 nov: Ajax - Fenerbahce
8 nov: Feyenoord - Ajax
Je mist de return van de bekerwedstrijd |:(

[ Voor 16% gewijzigd door ph4ge op 25-09-2015 08:36 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Verwijderd

PWM schreef op donderdag 24 september 2015 @ 23:01:
[...]

Wij steunen Feyenoord en spelers altijd. Niemand zal Kazim uitfluiten voor mindere wedstrijden.

[...]

Bij elk opstootje staat hij vooraan. Continu boos, verongelijkt. Altijd klagen richting de scheidsrechter en grensrechter.

Dan laten weten de opstootjes die de media meldt nog buiten beschouwing.
Het hoort sowieso niet, je eigen spelers uitfluiten, wat ze ook doen. Vond het vroeger al vreselijk, toen het bij Henk Vos gebeurde. En wat had ik een hekel aan die gozer...

En als je je al aan de opstootjes met Kazim ergert, ga ik ervan uit dat het elftal met Fraser, de Wolf en Heus achterin je grijze haren bezorgde...

Maar de kampioen aanstellen bij Feijenoord was wel Glaucio, wat was dat een irritant ventje zeg.

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 07:38:
Lekkere loting hoor! Kom maar op! In een kuip zoals gisteravond kan alleen Feyenoord winnen.
Deze statistieken geven je echter weinig hoop, maar ik gun het je wel dat ze een keer weer eens winnen van hun grote rivaal:

http://www.voetbaluitslag...-head/ajax-h2h-feyenoord/

Tomorrow is not today!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:03

BM

Moderator Spielerij
ph4ge schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 08:33:
[...]

Je mist de return van de bekerwedstrijd |:(
Welke return?

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Spacey23 schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 08:55:
[...]

Deze statistieken geven je echter weinig hoop, maar ik gun het je wel dat ze een keer weer eens winnen van hun grote rivaal:

http://www.voetbaluitslag...-head/ajax-h2h-feyenoord/
De laatste 3 Fey-Ajax was Feyenoord de bovenliggende ploeg, maar won Ajax of werd het gelijk.

Feyenoord heeft dit seizoenen wedstrijden gespeeld die pijn deden aan de ogen, maar in tegenstelling tot andere seizoenen, werden die wel gewonnen. Als die lijn zich nu doorzet, zie ik het positief in :)

Aan de andere kant, Ajax heeft alleen nog maar wedstrijden gespeeld die pijn deden aan de ogen, en die staan bovenaan :+

• Sydney08
Haha,ja is ook zo. Elke wedstrijd is sowieso weer een wedstrijd op zich.Van mij mag Feyenoord wel winnen in de beker. In de competitie heb ik liever dat Ajax wint.

Tomorrow is not today!

Verwijderd

En Ajax heeft El Ghazi, Feyenoord Dirk Kuijt.

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
ph4ge schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 08:33:
Als ik Ajacied was zou ik jouw post bookmarken. :p Ze zijn de laatste jaren een aantal keer onderste boven gespeeld door Feyenoord zonder te verliezen terwijl ik niet geloof dat ik überhaupt ooit heb meegemaakt dat Feyenoord een wedstrijd van Ajax won waar ze de mindere waren.
Feyenoord is toch per definitie de mindere van Ajax? :? :+ ;) O-)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• ph4ge
Gonadan schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 09:54:
Feyenoord is toch per definitie de mindere van Ajax? :? :+ ;) O-)
Het is goed dat er maar liefst 4 smileys achter staan.... O-)

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Gonadan

Gonadan

ph4ge schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 10:22:
Het is goed dat er maar liefst 4 smileys achter staan.... O-)
Ik durfde het niet aan met minder. :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-11 16:39
Heerlijke loting .... Excelsior tegen Excelsior :-)

Okay soms hebben we hier ook een Feyenoord - Ajax discussie (en dat gaat OOK soms nergens over) maar man man man wat barst Facebook uit zijn voegen over deze wedstrijd. De roep om het over 2 wedstrijden te spelen staat wel weer op nummer 1 hoor omdat er geen supporters bij mogen uit Amsterdam. Terecht lijkt mij na de sloop actie van 1,5 jaar geleden in de beker, dat soort mensen zijn voor mij nooit meer welkom in de Kuip. Nooit meer problemen bij wedstrijden en rustig naar het stadion lopen zonder de honderden ME'rs die opgefokt er op los slaan. Nee dan liever alleen van clubs die zich gedragen want de laatste keren dat Ajax met supporters er was ging het ALTJD mis. Dan maar ook niet naar Amsterdam met supporters maar ik ga 100X liever nu naar een Feyenoord - Ajax zonder uitsupporters dan met. Al zou ik het best wel leuk vinden om deze over 2 wedstrijden te spelen als ik het schema van Ajax zie ;-) Die zijn dan gesloopt voor de maanden erna (EL, Beker en competitie... ik geloof 6 wedstrijden in 14 dagen).

Heb er zin in en ik ben er WEL bij ;-)
Gonadan schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 10:22:
[...]

Ik durfde het niet aan met minder. :+
Heel verstandig hehehehe

[ Voor 7% gewijzigd door rikoos op 25-09-2015 10:35 ]

• rikoos
El-Ghazi & Karsdorp in voorselectie Oranje

Link

Voor Karsdorp lijkt het mij bijna een zeker keuze na hoe hij speelt de afgelopen maanden (alleen maar dikke voldoendes) en op die plek is gewoonweg nog niemand opgestaan die het wel kan invullen. (Hij is een veel betere versie van JanMaat). Na Van der Wiel ben ik wel toe aan wat nieuws op die plek ;-) en ook jongens als Tete hebben misschien ooit een kans op die positie maar een Karsdorp nu in deze vorm en met de ontwikkeling die hij door maakt zie ik hem echt als absolute nummer 1 voor de toekomst.

El-Ghazi gaat het moeilijk krijgen met de mannen (Robben en Van Persie) die voor hem staan maar ben wel benieuwd hoe beide zich gaan manifesteren. Hopelijk wordt hij dan weer ook met beide beentjes op de grond gezet door hem en ontwikkeld hij zich goed door met de ervaring van deze gasten erbij (al is dat niet leuk voor de niet Ajax fans zoals ik in de Eredivisie hehehehe) want potentie heeft die gast zeker.

Is dit de eerste ECHTE zet naar een NIEUW Oranje? Ik hoop het echt !!

[ Voor 13% gewijzigd door rikoos op 25-09-2015 12:22 ]

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online
rikoos schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 12:19:

El-Ghazi & Karsdorp in voorselectie Oranje
Ooh, dan kan ik naar Real Madrid.

• Gonadan

Gonadan

chim0 schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 12:35:
Nee, als we het eerlijk vergelijken: eredivisie vs. achtste klasse, voorselectie oranje vs... jij bij Andorra op de bank dan maar? ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Verwijderd

chim0 schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 12:35:
[...]

El Ghazi is in elk geval topscorer van de NL-competitie momenteel en heeft veel vaker gescoord dan Narsingh. Zo vreemd vind ik zijn selectie dan ook niet.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:20
El Ghazi heeft in ieder geval wel weloverwogen en gekozen voor een interlandcarrière met Nederland, en niet Marokko zoals Ziyech.
Liet hij zojuist weten via z'n Twitter. ;)

Goed om die er bij te halen inderdaad.

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:23

Player1S

Probably out in the dark

dutchgio schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 12:57:
El Ghazi heeft in ieder geval wel weloverwogen en gekozen voor een interlandcarrière met Nederland, en niet Marokko zoals Ziyech.

Als de huidige bondscoach verder zou kijken dan z'n neus (pun intended) lang is was Ziyech allang geselecteerd en hoefde hij niet opgebeld te worden met een kutsmoesje.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• dutchgio
Tja Ziyech had de uitnodiging van Marokko al geaccepteerd, en werd toen voor de camera vertelt dat als hij zou spelen niet meer voor Oranje zou kunnen uitkomen. Daar leek hij zelf niet van op de hoogte.

Die keuze lijkt dus niet helemaal goed afgewogen maar eerder noodgedwongen.

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:14

Rhapsody

In Metal We Trust

dutchgio schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 13:05:
Tja Ziyech had de uitnodiging van Marokko al geaccepteerd, en werd toen voor de camera vertelt dat als hij zou spelen niet meer voor Oranje zou kunnen uitkomen. Daar leek hij zelf niet van op de hoogte.

Die keuze lijkt dus niet helemaal goed afgewogen maar eerder noodgedwongen.
Er was geloof ik nog een mogelijkheid om te switchen.

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

• D-e-n
  • Laatst online: 19:13
Hij had nu alsnog af kunnen zeggen natuurlijk.

Wel weer ongelofelijk weinig middenvelders in de selectie van Blind. Heeft die man de laatste tien jaar zitten slapen ofzo? Een sterke middenlinie is zo belangrijk.

Over Feyenoord: opvallend dat er zo weinig aandacht is voor het tactische plaatje, op forums en in de pers. Een echte linkshalf opstellen is nogal een belangrijke tactische wijziging in mijn ogen. Je verlost ook El Ahmadi daarmee van een last.

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Wom

Wat is het algemene gevoel bij Kuyt in het legioen eigenlijk? Nog gemorrel over rendement of ziet men wel de waarde van hem?

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• rikoos
Ik was er niet blij mee en dat was pure emotie want toen we hem echt nodig hadden na al zijn beloftes ging hij alsnog zijn zaken vullen in Turkije. Dat gevoel is (gelukkig) minder geworden maar nog steeds is hij niet mijn favoriete speler. Hij is wel keihard aan het werk en je ziet hem echt overal in het veld. Hij pakt de jonge en niet ervaren jongens echt opsleeptouw dus hij heeft duidelijk meerwaarde. Qua rendement is het slecht/minder, te vaak net niet en scherpte vind ik ontbreken. Misschien was gisteren de verlossing en gaat hij nu los.

Natuurlijk ben ik overal wel blij met zo'n ervaren speler erbij maar ik hoop echt dat hij ECHT meer kan betekenen dan tot nu en laat zien dat de tijd geen vat op hem heeft. De Kuyt van 5 jaar terug zeg maar ;-)

PS
Ik vind wel zijn interviews soms een beetje overdreven te positief en de eeuwige WIJ boodschap ;-)

• ph4ge
D-e-n schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 13:40:
Hij had nu alsnog af kunnen zeggen natuurlijk.

Wel weer ongelofelijk weinig middenvelders in de selectie van Blind. Heeft die man de laatste tien jaar zitten slapen ofzo? Een sterke middenlinie is zo belangrijk.

Over Feyenoord: opvallend dat er zo weinig aandacht is voor het tactische plaatje, op forums en in de pers. Een echte linkshalf opstellen is nogal een belangrijke tactische wijziging in mijn ogen. Je verlost ook El Ahmadi daarmee van een last.
Speelde hij niet als een soort 10? Hoe dan ook heb ik op diverse forums en bij de koffie automaat wel besproken dat een technische speler op die positie tactisch een wereld van verschil maakt. Ik weet ook niet of Gustafson echt zo goed speelde of dat we al snel blij zijn dat we geen houthakker als spelbepaler hebben. Verder wel typisch dat Vilhena en Achahbar niet te voorkeur kregen op dit positie (of Kuyt, maar dat is toch weer meer type houthakker)

Verwijderd

Wom schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 13:52:
Wat is het algemene gevoel bij Kuyt in het legioen eigenlijk? Nog gemorrel over rendement of ziet men wel de waarde van hem?
Kuijt heeft zijn vizier nog niet helemaal op scherp staan met al die kopballen tegen de paal en de lat van hem. Geloof dat het er onderhand al iets van 4 of 5 zijn geweest als ik me niet vergis.

Met een beetje meer geluk had hij nu niet op 5 maar op 9 of 10 doelpunten gestaan.

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:31
De voorselectie van het NL elftal is ietwat beter dan de vorige, maar Blind toont nog steeds aan een enorme incapabele bondscoach te zijn. Narsingh, Veltman en Affelay. En Blind als middenvelder oproepen 8)7 |:( Maar hopen dat eerder genoemd 3 tal voortijdig mag sneuvelen. Bruma, Rekik en Anita en het niet selecteren van v Beek en Bazoer laten we nog maar even in het midden.

Sneijder kan je denk ik niet op bouwen. Die Yolanthe moet binnenkort toch welpen? Dan heeft ie wel andere dingen aan zijn hoofd.

Met het NL elftal zie ik het niet meer goedkomen zolang dat ei bondscoach is.

[ Voor 32% gewijzigd door LZ86 op 25-09-2015 15:43 ]

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:21
dutchgio schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 12:57:

Jammer van Ziyech, maar als El Ghazi zich goed blijft ontwikkelen dan moet het vast goed komen met hem. Hij heeft gelukkig niet het ''Depay'' gehalte.. Dan juich je maar zoals Ronaldo, want als dat het enigste is.

Ik vind het overigens wel grappig, dat Ronaldo zelf hem heeft geadviseers om voor Nederland te kiezen. Bij alles wat hij zegt straalt hij toch een beetje de winnaar uit. Je hebt met NL meer te winnen, maar ook meer verwachtingen. Marokko heeft wel een aardig team kreeg ik een beetje mee, alleen bij NL heb je natuurlijk meer aandacht i.v.m. een transfer naar een topclub en genoeg andere dingen.

[ Voor 26% gewijzigd door Mosin op 25-09-2015 16:01 ]

Verwijderd

Leon Zwiers schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 15:37:
De voorselectie van het NL elftal is ietwat beter dan de vorige, maar Blind toont nog steeds aan een enorme incapabele bondscoach te zijn. Narsingh, Veltman en Affelay. En Blind als middenvelder oproepen 8)7 |:( Maar hopen dat eerder genoemd 3 tal voortijdig mag sneuvelen. Bruma, Rekik en Anita en het niet selecteren van v Beek en Bazoer laten we nog maar even in het midden.

Sneijder kan je denk ik niet op bouwen. Die Yolanthe moet binnenkort toch welpen? Dan heeft ie wel andere dingen aan zijn hoofd.

Met het NL elftal zie ik het niet meer goedkomen zolang dat ei bondscoach is.
Volgens jou moeten Veltman, Bruma en Rekik niet meer geselecteerd worden. Wie moeten er volgens jou dan wel voor in de plaats worden opgeroepen wetende dat Karsdorp, Riedewald en Tete nog veel te pril zijn?
Ik ben erg benieuwd waarmee je komt :)

(En nee, Blind mag zelf niet meespelen en de Boer, de Wolf, Numan, Stam en Reiziger zijn ook niet beschikbaar).

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2015 16:02 ]

• LZ86
Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 16:01:
[...]

Volgens jou moeten Veltman, Bruma en Rekik niet meer geselecteerd worden. Wie moeten er volgens jou dan wel voor in de plaats worden opgeroepen wetende dat Karsdorp, Riedewald en Tete nog veel te pril zijn?
Ik ben erg benieuwd waarmee je komt :)

(En nee, Blind mag zelf niet meespelen en de Boer, de Wolf, Numan, Stam en Reiziger zijn ook niet beschikbaar).
Blind centraal, v Beek staat veel en veel beter te ballen dan Veltman, dus die kan je dan mooi thuislaten. Zie net pas dat de Vrij nog steeds geblesserd is, dus dan snap ik Bruma wel voor de bank. Maar Rekik snap ik niet nee. Zou nog eerder verhaegh of Janmaat. Ik snap nog steeds niet wat Janmaat Blind misdaan heeft. Dat is atm nog een van de weinige hoogtepunten bij Newcastle.

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Zwitserse justitie verdenkt Blatter van omkopen Platini

http://www.volkskrant.nl/...3d0c11adecd18cf4752724c82

Goh. Zou het hem al heet onder de voeten worden?

[ Voor 14% gewijzigd door Ramzzz op 25-09-2015 16:39 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

seppie seppie, alles ist vorbei, alles ist vorbei, alles ist vorbei

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• LZ86
Ramzzz schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 16:38:
Zwitserse justitie verdenkt Blatter van omkopen Platini

http://www.volkskrant.nl/...3d0c11adecd18cf4752724c82

Goh. Zou het hem al heet onder de voeten worden?
Goed nieuws! Met een beetje geluk 2 vliegen in 1 klap en zijn we ook van de engnek van een platini verlost!

Verwijderd

Leon Zwiers schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 16:28:
[...]

Blind centraal, v Beek staat veel en veel beter te ballen dan Veltman, dus die kan je dan mooi thuislaten. Zie net pas dat de Vrij nog steeds geblesserd is, dus dan snap ik Bruma wel voor de bank. Maar Rekik snap ik niet nee. Zou nog eerder verhaegh of Janmaat. Ik snap nog steeds niet wat Janmaat Blind misdaan heeft. Dat is atm nog een van de weinige hoogtepunten bij Newcastle.
Sorry, ik had me niet goed uitgedrukt denk ik. Jij vindt Blind een ei vanwege het selectiebeleid en wilt een aantal spelers thuislaten, ik bedoel dus welke spelers je dan op zou roepen die er nu nog niet bijzitten. Oftewel Blind en Janmaat horen daar dus niet bij want die zijn al geselecteerd. Je noemt van Beek en Verhaegh (maar dat is geen CV) dus er moeten nog steeds 2 spelers bij die beter zijn dan degenen die Blind heeft opgeroepen voor de CV posities.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Leon Zwiers schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 16:48:
[...]

Goed nieuws! Met een beetje geluk 2 vliegen in 1 klap en zijn we ook van de engnek van een platini verlost!
Precies, dit gaat Platini hopelijk stemmen kosten. Of zou het hem juist stemmen opleveren? :P

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Pffff Blatter blijft nog steeds ontkennen. Hoe dik is die plaat??

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 17:27:
[...]

Sorry, ik had me niet goed uitgedrukt denk ik. Jij vindt Blind een ei vanwege het selectiebeleid en wilt een aantal spelers thuislaten, ik bedoel dus welke spelers je dan op zou roepen die er nu nog niet bijzitten. Oftewel Blind en Janmaat horen daar dus niet bij want die zijn al geselecteerd. Je noemt van Beek en Verhaegh (maar dat is geen CV) dus er moeten nog steeds 2 spelers bij die beter zijn dan degenen die Blind heeft opgeroepen voor de CV posities.
Dat Pieters helemaal uit beeld is vind ik ook best wel apart

• PWM
  • Niet online

PWM

Leon Zwiers schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 16:48:
[...]

Met in zijn kielzog wat mij betreft de meest smerige van allemaal: Van Praag.

De nette man, de voorstander van een eerlijk en open FIFA, die toen het kansloos werd er vandoor ging, achter Platini ging staan, een nieuwe baan kreeg, en meldde: Platini, die is brandschoon O-)

Wat een misselijke misselijke man is dat :( Ik had hem hoog zitten (ook echt hoger dan vd Herik destijds bij Feyenoord), maar als er eentje er vuistdiep in zit, is hij het wel.

• LZ86
PWM schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 20:14:
[...]

Met in zijn kielzog wat mij betreft de meest smerige van allemaal: Van Praag.

De nette man, de voorstander van een eerlijk en open FIFA, die toen het kansloos werd er vandoor ging, achter Platini ging staan, een nieuwe baan kreeg, en meldde: Platini, die is brandschoon O-)

Wat een misselijke misselijke man is dat :( Ik had hem hoog zitten (ook echt hoger dan vd Herik destijds bij Feyenoord), maar als er eentje er vuistdiep in zit, is hij het wel.
Dat hele wereldje is verziekt corrupt. Denk niet dat daar nog veel eer aan valt te behalen tenzij ze iedereen die er ook maar iets mee te maken heeft ( dat wereldje, that is ) verbieden zich er ooit nog mee te bemoeien en helemaal opnieuw te beginnen
Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 17:27:
[...]

Je hebt aan 4 CV zat voor de aankomende wedstrijden denk ik. v Dijk, en Blind in de basis, als backup v Beek en Bruma voor nu, Blind sr gaat toch geen 5 verdedigers opstellen. Dat de Vrij geblesseerd is, is wel erg jammer omdat inderdaad er weinig andere opties zijn, hoewel ik nog eerder Pieters of BMI zou oproepen dan Veltman om te banken. ( BMI is nog wel 1 wedstrijd geschorst ).

Maar ik hoop toch wel dat je je kan vinden in mijn onbegrip voor het selecteren van oa Veltman, Affelay en Narsingh. Verwacht ook wel dat oa die zullen afvallen O-)

• Gonadan

Gonadan

Alsjeblieft geen BMI meer, geef het gewoon op, die man is een ongeleide mafklapper.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Bruno is een goede verdediger, alleen een beetje dom. Misschien wel erg dom....

alles kan off-topic

• D-e-n
  • Laatst online: 19:13
Blind achterin, Affelay valt af: dan blijven er helemaal geen middenvelders meer over. Alhoewel ik Affelay ook niet had geselecteerd.

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:51
Op middenveld mis je clasie en een strootman, over 2 jaar ofzo heb je daar Bazoer nog bij, maar het blijft magertjes. Dan te bedenken dat Robben, Sneijder, Huntelaar, v. Persie ook een keer stoppen...

Float like a butterfly, sting like a bee.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
martinusz schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 09:13:
Op middenveld mis je clasie en een strootman, over 2 jaar ofzo heb je daar Bazoer nog bij, maar het blijft magertjes. Dan te bedenken dat Robben, Sneijder, Huntelaar, v. Persie ook een keer stoppen...
Strootman zou ik niet meer meetellen.
Als ie al terugkomt, is het maar de vraag of ie nog op top niveau mee gaat kunnen.

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
toolkist schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 12:12:
[...]

Als ie al terugkomt, is het maar de vraag of ie nog op top niveau mee gaat kunnen.
dat schijnt voor bondsoaches niet uit te maken... zie Narsingh... zie Affelay... (beiden voor een grote blessure een toegevoegde waarde, maar daarna nooit meer... en toch steeds geselecteerd worden)

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
P.O. Box schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 12:25:
[...]

dat schijnt voor bondsoaches niet uit te maken... zie Narsingh... zie Affelay... (beiden voor een grote blessure een toegevoegde waarde, maar daarna nooit meer... en toch steeds geselecteerd worden)
Wanneer heeft Narsingh ooit toegevoegde waarde gehad dan :X

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Fiber
  • Laatst online: 20:05

Fiber

Beaches are for storming.

[...]

Zou wel doodzonde zijn. Was toch voorbestemd om de motor van het Nederlands Elftal te worden.
martinusz schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 09:13: Dan te bedenken dat Robben, Sneijder, Huntelaar, v. Persie ook een keer stoppen...
Zijn we nu eigenlijk afscheid aan het nemen van een goede generatie die 'het hoogste treetje' weer net niet heeft gehaald? O-)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Bossie schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 12:59:
[...]

Wanneer heeft Narsingh ooit toegevoegde waarde gehad dan :X
je hebt gelijk, bij Heerenveen had hij wel toegevoegde waarde voor het team, maar nog niet voor het NL-elftal... wilde echter geen PSV'ers voor het hoofd stoten omdat ik toevallig twee (ex)-PSV'ers noemde :) daarom zei ik het wat voorzichtiger

[ Voor 4% gewijzigd door P.O. Box op 26-09-2015 13:18 ]

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-11 12:41
[...]

En als hij weer terug komt op top niveau dan is de kans aanwezig dat hij met regelmaat blessures zal hebben.

Sneijder, van Persie en Huntelaar zou ik niet meer meetellen omdat ze niet meer goed genoeg zijn om het verschil te maken en vaak zelfs onzichtbaar zijn. Zou er sowieso al mee beginnen iemand anders op de 10 te zetten. Bij Sneijder valt wanneer het niet loopt toch al snel terug op zijn afstandsschoten.

Dan heb je nog Robben, hij is top maar ontbreekt ook regelmatig.

Dus je moet vind ik een goed draaiend team opbouwen zonder de genoemde spelers. Mocht Robben dan fit zijn dan is dat gewoon een bonus.

• LZ86
Dost lijkt me wel een blijvertje aan het worden, die rijgt de ene na de andere goal in elkaar de laatste tijd. Meer waarde dan Huntelaar/v Persie die beiden aardig over hun top zijn.

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Leon Zwiers schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 16:38:
Dost lijkt me wel een blijvertje aan het worden, die rijgt de ene na de andere goal in elkaar de laatste tijd. Meer waarde dan Huntelaar/v Persie die beiden aardig over hun top zijn.
Volgens mij kunnen alle drie nog wel een paar jaartjes mee (sneijder/persie/hunterlaar), dit zijn spelers die het verschil kunnen maken en eigenlijk niets mis mee is. Echter kun je niet verwachten dat als de rest van het elftal bagger is dat hun alsnog altijd oranje redden.

De hele kwalificatie serie verlies je gewoon erg veel punten door persoonlijke fouten, door spelers die het niveau eigenlijk niet aankunnen. Van Gaal probeerde juist door zijn opstelling/systeem deze gebreken te maskeren terwijl juist Robben/Persie/Sneijder konden uitblinken.

Het gaat simpelweg niet lukken als we onszelf in de voet blijven schieten, dat het structureel is mag een behoorlijke hint zijn.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Deadsy
Bossie schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 19:02:
[...]

Volgens mij kunnen alle drie nog wel een paar jaartjes mee (sneijder/persie/hunterlaar), dit zijn spelers die het verschil kunnen maken en eigenlijk niets mis mee is. Echter kun je niet verwachten dat als de rest van het elftal bagger is dat hun alsnog altijd oranje redden.

De hele kwalificatie serie verlies je gewoon erg veel punten door persoonlijke fouten, door spelers die het niveau eigenlijk niet aankunnen. Van Gaal probeerde juist door zijn opstelling/systeem deze gebreken te maskeren terwijl juist Robben/Persie/Sneijder konden uitblinken.

Het gaat simpelweg niet lukken als we onszelf in de voet blijven schieten, dat het structureel is mag een behoorlijke hint zijn.
De hele kwalificatie reeks zijn Sneijder/persie/huntelaar niet in staat het verschil te maken.
Ja andere spelers maken fouten maar hun laten niets bijzonders zien, ze staan puur basis vanwege hun naam.

Ze vallen nu al tegen en als we het EK halen zullen ze volgend jaar plots wel het verschil kunnen maken?
En over 3 jaar dan?
Gewoon een nieuw team opbouwen en aan hun duidelijk maken dat als ze erbij willen blijven ze zich moeten schikken naar het team belang.
Mochten ze bij hun club een sterke reeks neerzetten dan kun je het heroverwegen maar de tijd van deze jongens is voorbij. Je moet nu een team opbouwen welke er over 3 jaar zal zijn en het is zeer onwaarschijnlijk dat hun er over 3 jaar nog bij zijn.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Goed om te zien dat Ajax Groningen al vroeg vast probeert te zetten, ookal lukt het niet altijd. Nu alleen zelf nog wat nauwkeuriger zodra de 16 van Groningen bereikt wordt

Verwijderd

Younes verrast positief met snelle inspeelacties en een goede dribbel.

• Deadsy
Verwijderd schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 20:36:
Younes verrast positief met snelle inspeelacties en een goede dribbel.
Toen die jongen naar Ajax ging kreeg ik van Duitse familie al te horen dat ze niet begrepen waarom Gladbach hem liet gaan en dat het een leuke speler is.
En wat ik tot nu toe van hem gezien heb is het echt een leuke speler vooral voor de betaalde prijs.
Als hij zo door blijft gaan is het gewoon een goede basis speler, al helemaal als hij nog een stapje beter word.

Gladbach heeft wel vaker leuke jeugdspelers maar stelt hoge eisen aan ze en als ze net niet goed genoeg zijn dan word er gewoon iemand gekocht en komt de jeugd speler niet meer aan de bak.

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik hoop van harte dat Milik tegen Feyenoord speelt :+

• Deadsy
PWM schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 20:54:
Ik hoop van harte dat Milik tegen Feyenoord speelt :+
En dan weet hij opeens wel het net te vinden :>

• Dadona
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-11 19:46
Had destijds prima mee kunnen doen met de Amsterdam Admirals.
Ook een soort van hattrick voor Milik, drie gemiste kansen op rij
Commentator Frank Snoeks
:P
Jemig... op deze manier is het alsof Groningen met 12 speelt. Ballen over schieten, schoten blokkeren. Top verdediger. :+

[ Voor 73% gewijzigd door Dadona op 26-09-2015 21:10 ]

De CSL/OT kroeg !

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:34

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

er vinden wel een hoop slordigheden plaats in de wedstrijd van ajax :X 8)7 alsof de slechtste pass een prijs gaat opleveren ~_~

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Verwijderd

Tete is wel echt een baas. Die is nog geen een keer voorbij gespeeld volgens mij.

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Mooie goal van Fisscher :9

XXXVI

• LZ86
PSV had het heul moeilijk met NEC, wel op 1-0 door een gelukkige afzwaaier welke voor de voeten kwam van de Jong. Ajax spel is weer niet om aan te gluren, staan wel comfortabel voor. De NL top stelt teleur, maarja echt weerstand krijgen ze niet.

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online

Hupske

AFCA

Gudelj speelt ook een meer dan verdienstelijke wedstrijd. Sterk in de passing vandaag en wint zijn duels ook.
Sowieso speelt Ajax gewoon goed vandaag. Komt ook doordat ze eens een tegenstander hebben die wat ruimte durft weg te geven.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik heb mijn Fox Sports net opgezegd. Ben er helemaal klaar mee.
  • De website, vorig jaar een oase van duidelijkheid, is verschrikkelijk, de zoekfunctie nergens zo slecht als daar
  • Vorig seizoen vlogen de hoogtepunten om je oren, niets meer dit seizoen
  • Samenvattingen komen erg laat (waarschijnlijk om kijkers naar TV te trekken)
  • TV ja, waar ik betaal voor een imitiatie van VI, met flutband en de "verrasende" gasten die ik overal zie: Geef me voetbal, geen spelletjes
Toen ik de aanleiding voor de pingel zocht van Cambuur-Utrecht (die had er vorig jaar binnen 5 minuten opgestaan), en nu weer helemaal NIETS kon vinden, knapte het. Ik kijk voortaan wel via ander bronnen.

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Vos

AFCA

Leon Zwiers schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 21:26:
PSV had het heul moeilijk met NEC, wel op 1-0 door een gelukkige afzwaaier welke voor de voeten kwam van de Jong. Ajax spel is weer niet om aan te gluren, staan wel comfortabel voor. De NL top stelt teleur, maarja echt weerstand krijgen ze niet.
Ik heb eerste helft van Ajax niet gezien, maar tweede helft was prima te kijken :?. Zat kansen, had makkelijk 5-0 moeten zijn.

Maar jij kijkt blijkbaar meerdere wedstrijden tegelijk ;).

[ Voor 10% gewijzigd door Vos op 26-09-2015 21:41 ]

• dutchgio
Leon Zwiers schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 21:26:
Wel gekeken?

Spel van Ajax was nu prima hoor, met name de tweede helft, maar nu werden de kansen niet afgemaakt. Met name Milik wat ongelukkig.

• LZ86
dutchgio schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 21:42:
[...]

Wel gekeken?

Spel van Ajax was nu prima hoor, met name de tweede helft, maar nu werden de kansen niet afgemaakt. Met name Milik wat ongelukkig.
Ik heb Ajax veel betere wedstrijden zien spelen de afgelopen jaren, Milik was inderdaad absoluut niet scherp. Maar goed, een fc Groningen wat waardeloos speelt laat al snel lijken dat Ajax goed stond te ballen. Ik vond het niet hoogstaand iig. NEC speelt iig wel verfrissend tegen PSV, jammer dat ze zichzelf niet belonen!

• Deadsy
PWM schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 21:39:
  • De website, vorig jaar een oase van duidelijkheid, is verschrikkelijk, de zoekfunctie nergens zo slecht als daar
  • TV ja, waar ik betaal voor een imitiatie van VI, met flutband en de "verrasende" gasten die ik overal zie: Geef me voetbal, geen spelletjes
Toen ik de aanleiding voor de pingel zocht van Cambuur-Utrecht (die had er vorig jaar binnen 5 minuten opgestaan), en nu weer helemaal NIETS kon vinden, knapte het. Ik kijk voortaan wel via ander bronnen.
Wie zijn de gasten dan? Ronald de Boer, Mario Been enzo?
Maar dat het een VI ripoff was had ik al gezien en dan ook nog een vrij slechte.

• Vos
  • Nu online

Vos

AFCA

Leon Zwiers schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 21:44:
[...]

Ik heb Ajax veel betere wedstrijden zien spelen de afgelopen jaren, Milik was inderdaad absoluut niet scherp. Maar goed, een fc Groningen wat waardeloos speelt laat al snel lijken dat Ajax goed stond te ballen. Ik vond het niet hoogstaand iig. NEC speelt iig wel verfrissend tegen PSV, jammer dat ze zichzelf niet belonen!
De afgelopen jaren... Er wordt ook niet gezegd dat het de beste wedstrijd van de laatst 5 jaar is.

Was prima te pruimen vond ik iig.

[ Voor 3% gewijzigd door Vos op 26-09-2015 21:46 ]

• PWM
  • Niet online

PWM

Deadsy schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 21:46:
[...]

Wie zijn de gasten dan? Ronald de Boer, Mario Been enzo?
Maar dat het een VI ripoff was had ik al gezien en dan ook nog een vrij slechte.
Ja, maar vanavond hebben we Keneth Perez en die jongen die ooit bij PSV gespeeld heeft.

• Deadsy
PWM schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 21:47:
[...]

Ja, maar vanavond hebben we Keneth Perez en die jongen die ooit bij PSV gespeeld heeft.
Bruggink?
Ik vind ze bijna allemaal slecht. De Boer is bang iets verkeerds te zeggen, van Halst vond ik vroeger wel goed maar weet het tegenwoordig allemaal beter, Been daar twijfel ik vaak aan of hij de wedstrijd wel gezien heeft.

Grote groep mensen die te vaak met dingen aan komt die we allemaal wel zien of waarvan de lippen wel bewegen maar ze zeggen niets.

edit:
Dan zijn er ook nog van die analisten waar het vrij duidelijk is dat ze op zoek zijn naar een baan als trainer. En dan niets verkeerds willen zeggen richting bepaalde clubs of een bepaalde trainer volledig afbranden.

[ Voor 16% gewijzigd door Deadsy op 26-09-2015 21:54 ]

• Hupske
  • Nu online

Hupske

AFCA

Als ze nu bij de Eretribune het bandje weghalen en de presentatoren veranderen naar iemand die wel verstand heeft is het gewoon prima te doen vind ik. Oftewel laat Kees het presenteren dan ben ik al stuk meer tevreden :)

• Deadsy
hupske schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 21:58:
Als ze nu bij de Eretribune het bandje weghalen en de presentatoren veranderen naar iemand die wel verstand heeft is het gewoon prima te doen vind ik. Oftewel laat Kees het presenteren dan ben ik al stuk meer tevreden :)
Dus volledig anders :D
Ik denk dat dit Fox gewoon ten onder gaat net zoals in het verleden Talpa.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:58

Quad

Doof

Kansloze actie van Arias, als hij niets had gedaan werd de bal gewoon achter getikt.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• PWM
  • Niet online

PWM

Lol @ die 2-1. Locadia stond al mijn zijn hoofd in positie toen die corner nog genomen moest worden :+ Alleen zijn directe man had dat niet door :+

• dutchgio
PWM schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 21:47:
[...]

Dat zijn niet echt de gasten toch, die zijn van FOX zelf en nu daar aangeschoven?

De gasten waren die Ajacied en die andere, weet daar de namen niet van.

• Hupske
  • Nu online

Hupske

AFCA

Deadsy schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 22:00:
[...]

Dus volledig anders :D
Ik denk dat dit Fox gewoon ten onder gaat net zoals in het verleden Talpa.
Ja die muur mag er wel in blijven is wel grappig item. Maar ze moeten gewoon tafel van Kees doen op dit tijdstip.

Denk dat dit Fox niet ten onder gaat. Die hebben geld genoeg. En ik ga zeker mijn abonnementje niet opzeggen. Tenslotte erg fijn om alle wedstrijden te zien.
PWM schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 21:39:
De website is idd een drama. Ben ook altijd 5 min aan t zoeken naar de live streams en de samenvattingen en goals duren lang voordat ze erop staan.

Maar nu ga je dus op geen legale manier de wedstrijden kijken? Waarbij de kwaliteit lekker brak is en kans op arabisch commentaar? :p

[ Voor 33% gewijzigd door Hupske op 26-09-2015 22:26 ]

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:58

Quad

Doof

Als Fox nu eens keek bij Sport1 en dan met html5 support dan was het stuk aangenamer.

Verder weinig te klagen over de streams.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

Verwijderd

Iedere week inderdaad prima kwaliteit en NL-commentaar. Of Engels, nog beter.

PSV komt goed weg. Wat dat betreft is het een groot verschil met vorig seizoen.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2015 22:57 ]

• LZ86
Verwijderd schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 22:57:
Iedere week inderdaad prima kwaliteit en NL-commentaar. Of Engels, nog beter.

PSV komt goed weg. Wat dat betreft is het een groot verschil met vorig seizoen.
Inderdaad zat goede streams, die gewoon Fox streamen.

PSV gaan dit jaar echt geen kampioen worden. Daar speelt de concurrentie te sterk voor en PSV zelf te zwak. Vandaag ook weer duidelijk hoe hard Guardado gemist werd.

• Dadona
Nou ja, ze winnen de wedstrijd wel. En iedere wedstrijd is weer één dichterbij de rentree van Guardado.

De CSL/OT kroeg !

• Deadsy
hupske schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 22:25:
[...]

Ja die muur mag er wel in blijven is wel grappig item. Maar ze moeten gewoon tafel van Kees doen op dit tijdstip.

Denk dat dit Fox niet ten onder gaat. Die hebben geld genoeg. En ik ga zeker mijn abonnementje niet opzeggen. Tenslotte erg fijn om alle wedstrijden te zien.
Met ten onder bedoel ik dan dat ze de stekker eruit trekken of het opeens volledig anders gaan doen.
Tijd geleden las ik dat de kijkcijfers van de voetbal programma's van Fox nogal tegenvallen.

Als die zo blijven dan ga je het natuurlijk niet zo blijven doen.
Al helemaal niet mocht het zo zijn dat je verlies draait.

• LZ86
Deadsy schreef op zondag 27 september 2015 @ 01:38:
[...]

Met ten onder bedoel ik dan dat ze de stekker eruit trekken of het opeens volledig anders gaan doen.
Tijd geleden las ik dat de kijkcijfers van de voetbal programma's van Fox nogal tegenvallen.

Verbaast me niets dat die cijfers tegenvallen, buiten de wedstrijden om is de kwaliteit van de uitzendingen echt om te huilen. Die v Gangelen is afgrijselijk. De "analisten" hebben allemaal een ontzettend gekleurde bril en boeien totaal niet ( vooral de Boer en Been erger ik me dood aan, enige uitzondering is Kenneth Perez ) Helene Hendriks is leuk om naar te kijken, maar daar komt ook totaal niets kwalitatiefs uit. en de VI/RTL-ripoff is gewoon triest.

VI is wat het is door de typische stamgasten aan die tafel. Zodra die Derksen/Boskamp kapt met TV kan je er donder op zeggen dat VI ook meteen klaar is.

Moet zeggen dat ik het commentaar langs de lijn nog wel vermakelijk vind hoor, interviews bij de rust e.d zijn altijd wel leuk. Maar de studioprogramma's van Fox zijn in en in triest. Zou het niet erg vinden als dat verdwijnt. Dan kan meteen de prijs van dat abbo flink omlaag.

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:56
Deadsy schreef op zondag 27 september 2015 @ 01:38:
[...]

Tja, wanneer ze slim zijn zetten ze deze programma's op het open net van Fox, de mensen betalen voor de live wedstrijden niet om kees Jansma een NOS/VI achtige setting na te zien doen

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

• Mosin
Klasse actie van Fischer gisteren. Ging er mooi langs en maakt hem leuk af!
Zo zie je maar weer, dat ze het echt wel kunnen. Aan de andere kant is het nu een: ''Bergkampiaanse'' goal. Het wordt een beetje gehyped, terwijl dit van mij wel standaard mag komen van Ajax voetballers.

Als je hem nu stift van 20 meter met 3 vingers in je neus, dat vind ik een ander verhaal :+

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Leon Zwiers schreef op zondag 27 september 2015 @ 04:21:
[...]

Moet zeggen dat ik het commentaar langs de lijn nog wel vermakelijk vind hoor, interviews bij de rust e.d zijn altijd wel leuk. Maar de studioprogramma's van Fox zijn in en in triest. Zou het niet erg vinden als dat verdwijnt. Dan kan meteen de prijs van dat abbo flink omlaag.
Ik hoop dat de commentator van gisteren, die iets in de richting zei van 'een rood-wit gestreepte stok en een hond', toen hij het had over de arbitrage, tijdens PSV-NEC, hier zijn congé voor krijgt?

Wat een walgelijke opmerking, zo live op TV. :r

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Verwijderd

Twee matige overwinningen van PSV in beker en competitie. Het meest vervelende is dat Luuk de Jong op onbeschofte wijze van het veld is geschopt, overigens door PSV-huurling Ritzmaier. Die is er voorlopig niet bij. We zullen de CL dus in moeten zonder Willems, Guardado en De Jong, drie van je beste spelers. Tegen Ajax zal dat niet veel anders zijn denk ik.

• Vos
  • Nu online

Vos

AFCA

Er is nog weinig bekend over De Jong? Ik lees dat hij misschien niet meedoet in de CL pot. Maar misschien valt het mee.

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Verwijderd schreef op zondag 27 september 2015 @ 10:48:
Twee matige overwinningen van PSV in beker en competitie. Het meest vervelende is dat Luuk de Jong op onbeschofte wijze van het veld is geschopt, overigens door PSV-huurling Ritzmaier. Die is er voorlopig niet bij. We zullen de CL dus in moeten zonder Willems, Guardado en De Jong, drie van je beste spelers. Tegen Ajax zal dat niet veel anders zijn denk ik.
Net als de schop tegen Guardado, de schop tegen Tanane, was dit ook een 'direct rood'-schop.

Absurd.

• Hupske
  • Nu online

Hupske

AFCA

Beetje jammer. Graafschap de betere partij. Had eigenlijk wel verdiend om te scoren. Was ook paar keer mogelijk, alleen onzorgvuldig met laatste pass.

En dan mag Willem weer makkelijk 2x scoren. Wedstrijd voorbij.
Wel lekker weertje om de wedstrijd te bekijken

• Sydney08
Zijn er nog mensen die vandaag voetbal gaan kijken? Echt spraakmakende wedstrijden zijn er niet of het moet Fey-Zwo zijn, maar die is eerder deze week ook al gespeeld.

In het buitenland ook geen leuke potten wat ik zo snel zag. Saaie zondag zo ;)

Tomorrow is not today!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:06
Ik heb me gisteren even licht geërgerd als Fc Groningen fan. Op studio sport werd totaaaal geen aandacht geschonken aan Fc Groningen. Ik zie na de wedstrijd Frank de Boer en Fischer 2x in beeld, niemand van de Fc Groningen....was wel benieuwd hoe Fc Groningen zo'n wedstrijd zag...
Nee hoor Ajax Ajax Ajax.......
(nu ben ik ook wat voor Ajax maar dan nog...)
Spacey23 schreef op zondag 27 september 2015 @ 13:34:
Zijn er nog mensen die vandaag voetbal gaan kijken? Echt spraakmakende wedstrijden zijn er niet of het moet Fey-Zwo zijn, maar die is eerder deze week ook al gespeeld.

Tis idd geen verheffende voetbaldag

[ Voor 36% gewijzigd door Harribo op 27-09-2015 13:35 ]

• RoD
  • Niet online

RoD

Ongelofelijk, wat is De Graafschap dom bezig. Eerst de bal ontzettend knullig verspelen, dan een domme overtreding maken, dan dom *veel* te vroeg inlopen op een vrije trap en je tweede gele kaart pakken.

Dan heb je al geen enorm potentieel aan voetbalkwaliteit en dan speel je ook nog eens op deze manier :X

• Mosin
Harribo schreef op zondag 27 september 2015 @ 13:34:
Ik heb me gisteren even licht geërgerd als Fc Groningen fan. Op studio sport werd totaaaal geen aandacht geschonken aan Fc Groningen. Ik zie na de wedstrijd Frank de Boer en Fischer 2x in beeld, niemand van de Fc Groningen....was wel benieuwd hoe Fc Groningen zo'n wedstrijd zag...
Nee hoor Ajax Ajax Ajax.......
(nu ben ik ook wat voor Ajax maar dan nog...)

[...]

Tis idd geen verheffende voetbaldag
Belachelijk he.. Ik vind Groningen wel een leuke ploeg! Helaas dat ze gister verloren, maar ze hebben echt geen misselijk team op het veld staan. Maar je weet hoe zulke dingen gaan met Ajax }:|
Spacey23 schreef op zondag 27 september 2015 @ 13:34:

Als het goed is, speelt Dortmund vandaag!

[ Voor 22% gewijzigd door Mosin op 27-09-2015 13:53 ]

• Sydney08
Mosin schreef op zondag 27 september 2015 @ 13:52:

Zag het inderdaad. In NL hebben Ajax en PSV al gespeeld, in Engeland en Spanje de top ook al en in Duitsland alleen Dortmund niet. Italië trekt me niet echt, maar daar speelt Inter nog.

Tomorrow is not today!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Mosin schreef op zondag 27 september 2015 @ 13:52:
[...]

Belachelijk he.. Ik vind Groningen wel een leuke ploeg! Helaas dat ze gister verloren, maar ze hebben echt geen misselijk team op het veld staan. Maar je weet hoe zulke dingen gaan met Ajax }:|

[...]

Groningen heeft gisteren bijna niks laten zien. Maar een interview achteraf met de trainer lijkt me wel normaal.

• RoD
  • Niet online

RoD

Wauw, en ondanks het gepruts maakt De Graafschap nog even 2-2 met 10 man :o Dat had ik toch niet meer verwacht. Willem II speelde echt helemaal niets meer klaar.

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
RoD schreef op zondag 27 september 2015 @ 14:16:
Wauw, en ondanks het gepruts maakt De Graafschap nog even 2-2 met 10 man :o Dat had ik toch niet meer verwacht. Willem II speelde echt helemaal niets meer klaar.
Ik denk dat Willem II te voet naar huis mag vandaag, 0-2 voorstaan en dan tegen 10 man komen te staan. En dan het toch nog weg geven tot 2-2. Knap van Willem II.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Mosin
Spacey23 schreef op zondag 27 september 2015 @ 14:14:
[...]

Zag het inderdaad. In NL hebben Ajax en PSV al gespeeld, in Engeland en Spanje de top ook al en in Duitsland alleen Dortmund niet. Italië trekt me niet echt, maar daar speelt Inter nog.
Ik het dat ook. De PL en La Liga vind ik nooit zo spectaculair.. Real kijk ik nog wel of wanneer ze tegen Barca spelen, maar daar blijft het wel zo'n beetje bij. Bundesliga krijgt altijd voorrang :D
Exocet schreef op zondag 27 september 2015 @ 14:15:
[...]

Groningen heeft gisteren bijna niks laten zien. Maar een interview achteraf met de trainer lijkt me wel normaal.
Dat zeg ik ook niet. Ik vind dat ze een leuke ploeg op het veld hebben staan, maar ik begrijp hem omdat Ajax toch altijd wel de aandacht krijgt of ze nu met 10-0 verliezen of met een magere 1-0 winnen.

• Dadona
Exocet schreef op zondag 27 september 2015 @ 14:15:
[...]

Even los van dat ik jullie punt zie, in het artikel op NOS.nl kun je een interview met Van der Looi zien: http://nos.nl/artikel/205...mbitieloos-groningen.html

De CSL/OT kroeg !

• Hupske
  • Nu online

Hupske

AFCA

Meer dan verdiend dit punt voor de Graafschap. Willem II had geen enkele intentie vandaag om te willen winnen.

• LZ86
Benieuwd of PEC meer een vuist kan maken dan afgelopen donderdag.

@ Ramzz Inderdaad walgelijke opmerking gisteren. Mag van mij wel een staartje krijgen.

Edit: Veijnovic :F

[ Voor 6% gewijzigd door LZ86 op 27-09-2015 14:44 ]

Pagina: 1 ... 64 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016