Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2015/2016 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 63 ... 101 Laatste
Acties:
  • 163.963 views

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-11 16:39
PauseBreak schreef op woensdag 23 september 2015 @ 11:22:
[...]
En op zich kan ik me wel redelijk vinden in wat je zegt, maar ook verdedigers / verdedigende middenvelders liggen tegenwoordig om de haverklap op de grond.
Daarnaast heb je tegenwoordig ook gewoon minder 'harde en stevige' voetballers. Zeker in de Eredivisie. Dat mag niet meer want die zouden niet goed genoeg kunnen voetballen. Als je er dan een hebt die gewoon wél doorloopt (Vlaar of Moreno of een van die lui bij ADO achterin bijv.) dan valt het halve land eroverheen. Dus ook achterin zie je steeds meer duikelaars. Daarom vind ik ook dat het steeds meer naar elkaar toe aan het groeien is en dat aanvallers sneller het credo "aansteller" krijgen opgeplakt om de door jou genoemde redenen (sneller en behendiger en kunnen dus ook behendiger vallen / vallen met meer snelheid), niet omdat ze zich ook daadwerkelijk meer aanstellen.
De positieve uitzondering in Nederland hierop is Karsdorp. Keihard en blijft voor ELKE bal gaan waar hij zich ook bevind en stelt zich bijna nooit aan en doet bijna nooit aan swalbes (maten naaien ala Suares). Van oorsprong een aanvaller die nu misschien wel de beste rechtsback van Nederland aan het worden is. Zeker na de pas 6 wedstrijden zover is hij voor mij de grootste revelatie van dit seizoen en staat elke week zonder kapsones als een baas op het veld.

Als elke speler van zijn leeftijd deze mentaliteit had dan was de eredivisie een hele andere competitie.

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:50
Nou, de laatste tijd zie je ook veel verdedigers vallen met hun armen in de lucht. Vooral bij corners, waar het duwen en trekken is, dus iedereen heeft er een handje van. Maar dat het irritant is? Ja!

Hmm, wat gaat het vanavond worden? Ajax - De Graafschap of trainen. Toch maar trainen. :D Wel om 21:00 uur Real Madrid. :9~

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07:07

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Laat Karsdorp nu eerst maar eens een seizoen goed voetballen voor dat we hem weer helemaal de hemel in prijzen na 6 wedstrijden. Hij loopt de longen uit zijn lijf en heeft gewoon goed en degelijk gevoetbald dat is zeker.

Aan het einde van vorig seizoen stond hij positioneel vaak niet goed en kwamen er vaak onnodige overtredingen (overigens net als de rest van het elftal), dan is het mentaal ook meteen een stuk minder.

Als je je daar uit kunt onttrekken (wat ook een Clasie bijvoorbeeld niet kon) dan heb je pas echt mentaliteit. Niet na 6 wedstrijden aardig te voetballen.

ps. Karsdorp heeft ontzettend veel potentie en hoop ook dat hij het gaat redden tot in het NL elftal etc. echter moeten we niet doen alsof hij nu een verlosser is.

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
PEC Zwolle gaat samenwerking aan met SC Genemuiden

Het heeft er natuurlijk niets mee te maken, maar het is wel grappig dat PEC en Genemuiden voorafgaand aan de wedstrijd (PEC - ADO) een 'gouden' overeenkomst zijn aangegaan.

[ Voor 19% gewijzigd door Luxicon op 23-09-2015 16:36 ]

...

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:06
Chrosser schreef op woensdag 23 september 2015 @ 14:37:
Laat Karsdorp nu eerst maar eens een seizoen goed voetballen voor dat we hem weer helemaal de hemel in prijzen na 6 wedstrijden. Hij loopt de longen uit zijn lijf en heeft gewoon goed en degelijk gevoetbald dat is zeker.

Aan het einde van vorig seizoen stond hij positioneel vaak niet goed en kwamen er vaak onnodige overtredingen (overigens net als de rest van het elftal), dan is het mentaal ook meteen een stuk minder.

Als je je daar uit kunt onttrekken (wat ook een Clasie bijvoorbeeld niet kon) dan heb je pas echt mentaliteit. Niet na 6 wedstrijden aardig te voetballen.

ps. Karsdorp heeft ontzettend veel potentie en hoop ook dat hij het gaat redden tot in het NL elftal etc. echter moeten we niet doen alsof hij nu een verlosser is.
Karsdorp heeft al bijna een goed seizoen er op zitten. ;) Het duurt bij de ene speler alleen wat langer voordat het opvalt bij het grote publiek dan bij de andere speler. Tegen bijv. Roma en Sevilla speelde hij ook geweldig.

Overigens had ik liever dat hij wel ter aarde was gestort bij die elleboogstoot van het weekend, want nu heeft Feyenoord er niks aan dat die speler achteraf geschorst is. Was die rode kaart wel gegeven dan had dat misschien wel 2 punten opgeleverd.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-11 16:39
Chrosser schreef op woensdag 23 september 2015 @ 14:37:

Doe ik ook zeker niet en in de Kuip is men niet zo snel met iemand op een voetstuk zetten na pas een paar wedstrijden. Ben alleen zeer positief verrast hoe snel hij zich ontwikkelde de laatste weken en ik denk idd dat hij de nieuwe rechtsback van Nederland gaat worden de komende jaren. Idd de wedstrijden tegen het beste team uit de EL vorig jaar (Sevilla) speelde hij een wereld pot maar te wisselvallig bij andere wedstrijden vorig seizoen. Dat is tot nu toe eigenlijk nog niet het geval geweest. Bijna elke week is hij de beste speler van de wedstrijd en loopt soms meer KMs dan Kuyt (en dat zegt wat!!!).

Ik hoop alleen dat hij nu ook een eerlijke en terechte kans gaat krijgen van "onze" bondscoach om dat te laten zien maar die zal zich wel Blind houden hiervoor .... 8)7 >:) :+

• Luxicon
Top Oss en Eindhoven zijn inmiddels uitgeschakeld door een amateurclub en de Eagles staan nu 2-2 in de verlenging tegen HSC '21 topklasser uit Haaksbergen. (beiden hebben 1 x rood).
Twente staat met 1-0 voor tegen Groningen.

Feyenoord lijkt me morgen wel van PEC te winnen, uit speelt PEC niet zo heel goed en ze missen Ryan Thomas, die voor de nodige dreiging en creativiteit zorgt. Menig zal daarom linksbuiten staan, en die heeft tot nu toe vrij weinig laten zien. Hij maakt hier en daar mooie acties, maar hebben geen rendement gehad.

[ Voor 41% gewijzigd door Luxicon op 23-09-2015 19:20 ]

...

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
Luxicon schreef op woensdag 23 september 2015 @ 19:04:
Top Oss en Eindhoven zijn inmiddels uitgeschakeld door een amateurclub en de Eagles staan nu 2-2 in de verlenging tegen HSC '21 topklasser uit Haaksbergen. (beiden hebben 1 x rood).
Twente staat met 1-0 voor tegen Groningen.

Feyenoord lijkt me morgen wel van PEC te winnen, uit speelt PEC niet zo heel goed en ze missen Ryan Thomas, die voor de nodige dreiging en creativiteit zorgt. Menig zal daarom linksbuiten staan, en die heeft tot nu toe vrij weinig laten zien. Hij maakt hier en daar mooie acties, maar hebben geen rendement gehad.
Feyenoord speelt zowel uit als thuis op het moment nou niet echt super, ik dicht PEC helaas zeker wel kansen toe. 50-50 morgen. Groningen zou gewoon moeten winnen van Twente, maargoed die hebben nog ruim een half uur om de score recht te trekken.

Edit: 2-1 Groningen O-)

• Luxicon
Leon Zwiers schreef op woensdag 23 september 2015 @ 19:46:
[...]

Feyenoord speelt zowel uit als thuis op het moment nou niet echt super, ik dicht PEC helaas zeker wel kansen toe. 50-50 morgen. Groningen zou gewoon moeten winnen van Twente, maargoed die hebben nog ruim een half uur om de score recht te trekken.
We gaan het zien morgen. Groningen staat inmiddels met 2-1 voor en Go Ahead door na penalty's. Op zich wel leuk met hun fanatieke publiek.

...

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:23
Ajax tot nu toe veel sterker, maar echt heel grote kansen zijn er nog niet. Hooguit 1 a 2 gehad.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Die goal gaat vanzelf.vallen zo.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:19

Quad

Doof

Hij is gevallen inmiddels. ;)

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Luxicon
Weer Fisscher. Persoonlijk vind ik hem 1 van de beste spelers van Ajax, beter dan Milik (omdat Milik een beetje klungelig oogt in z'n spel en denk ik voetballend een stuk minder kan brengen dan Fisscher).

...

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:04

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Fischer had altijd last van medespelerblindheid binnen de zestien. Dat lijkt hij wat kwijt te raken en dan heeft hij wel een drive die ze goed kunnen gebruiken. Continu tegen en werken doen er weinig.

Milik zie ik vaak gewoon hard op doel schieten in de hoop dat hij er gewoon in vliegt. Soms is het weergaloos geplaatst maar je vraagt je dan bijna af of het bewust is.

[ Voor 30% gewijzigd door Gonadan op 23-09-2015 21:45 ]

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:56
Luxicon schreef op woensdag 23 september 2015 @ 21:33:
Weer Fisscher. Persoonlijk vind ik hem 1 van de beste spelers van Ajax, beter dan Milik (omdat Milik een beetje klungelig oogt in z'n spel en denk ik voetballend een stuk minder kan brengen dan Fisscher).
Fischer kan een speler worden net als El Ghazi welke publiek trekt.

Overigens wat is het met Bosz aan de hand. Hij heeft rood gehad, maar gaat niet naar de tribune?

Op zoiets kan toch maar één straf staan en dat is een heel seizoen op de tribune zitten?

Plek genoeg in ieder geval in Arnhem.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-11 12:41
Kevinp schreef op woensdag 23 september 2015 @ 21:53:
[...]

Fischer kan een speler worden net als El Ghazi welke publiek trekt.

Overigens wat is het met Bosz aan de hand. Hij heeft rood gehad, maar gaat niet naar de tribune?

Op zoiets kan toch maar één straf staan en dat is een heel seizoen op de tribune zitten?

Plek genoeg in ieder geval in Arnhem.
Was het misschien voor iemand anders op de bank?

• Gynnad
Bosz naar de tribune, 3x rood voor Vitesse en de 1-1 van Heracles in blessuretijd!

• Luxicon
Wat is er bij Heracles - Vitesse aan de hand? Vitesse heeft 3 x rood te pakken en er zijn al 12 minuten blessuretijd verstreken?

edit: net stond dat op flashscore.nl, maar inmiddels staat er dat de gelijkmaker in de 94e minuut gescoord is.

p.s. ik kan niet zo makkelijk op vorige berichten reageren, omdat ik nu via m'n mobiel reageer. Fisscher blijkt dus wel potentie te hebben.

[ Voor 17% gewijzigd door Luxicon op 23-09-2015 22:08 ]

...

• Quad

Quad

Doof

Pfft, als dat tegenwoordig 'maar' een schouderduw is.. Die vent knalt als een bazooka z'n hele lichaam in het lijf van El Ghazi.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Gonadan

Gonadan

Niet zo lui hè, ik doe het ook via mobiel. Overigens wordt het al makkelijker als je die extra 's' weg laat. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• FDMK
  • Laatst online: 08:59
Bizar dat Heitinga nu ook niet speelt.

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

• Deadsy
Luxicon schreef op woensdag 23 september 2015 @ 22:07:
Wat is er bij Heracles - Vitesse aan de hand? Vitesse heeft 3 x rood te pakken en er zijn al 12 minuten blessuretijd verstreken?

p.s. ik kan niet zo makkelijk op vorige berichten reageren, omdat ik nu via m'n mobiel reageer. Fisscher blijkt dus wel potentie te hebben.
De wedstrijd heeft zover ik gelezen heb een tijdje stil gelegen.
Met zo veel kaarten en het stil leggen kan ik me wel voorstellen dat er een onderzoek zou kunnen komen vanuit de KNVB.

Fischer zal denk ik nog een tijdje nodig hebben om op een constant niveau te komen en dan kunnen we denk pas zien of hij echt een stap vooruit gezet heeft.

• Kevinp
  • Laatst online: 16:56
nu dus met 8 man. Maar dit kan vitesse wel eens punten kosten ook in de competitie. Zeker wanneer 3 spelers niet mee mogen doen.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

• Quad

Quad

Doof

Rooke schreef op woensdag 23 september 2015 @ 22:09:
Bizar dat Heitinga nu ook niet speelt.
Hij mag eindelijk een WU doen..
Goede speler om erbij te hebben, doodzonde dat die niet op het veld staat ja.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
Dus 4x rood eigenlijk zelfs

• FDMK
Quad schreef op woensdag 23 september 2015 @ 22:15:
[...]

Je verwacht van hem dat hij dat lamlendige aanpakt. De tweede helft is echt niet om aan te gluren.

• Quad

Quad

Doof

Johnny Johnny Johnny, duidelijk wie de grote favoriet bij Ajax is. :)

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Deadsy
Quad schreef op woensdag 23 september 2015 @ 22:15:
[...]

Niet goed genoeg.
Hij is misschien beter dan sommige reserve spelers maar niet beter dan de spelers die 1e keus zijn voor het centrum.
Als je hem al laat spelen zul je hem als laatste man moeten gebruiken zodat hij nooit van ver hoeft te komen.

• FDMK
Deadsy schreef op woensdag 23 september 2015 @ 22:23:
[...]

Niet goed genoeg.
Hij is misschien beter dan sommige reserve spelers maar niet beter dan de spelers die 1e keus zijn voor het centrum.
Als je hem al laat spelen zul je hem als laatste man moeten gebruiken zodat hij nooit van ver hoeft te komen.
Wanneer heb jij hem zien spelen om tot dit oordeel te komen?

• Quad

Quad

Doof

Juist zijn ervaring is goud waard, en ervaring is wat er mist bij Ajax.. Sowieso is het team in onbelans qua ervaring.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Quad

Quad

Doof

HEITINGA!!!!!!!!!!!! *O* *O*

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Top van Heitinga wat een kerel is het ook *O* *O* *O*

p.s. het is nu 3-1 voor Heracles d:)b

• Deadsy
Rooke schreef op woensdag 23 september 2015 @ 22:24:
[...]

Wanneer heb jij hem zien spelen om tot dit oordeel te komen?
Afgelopen jaar bij Hertha en het jaar ervoor een paar keer bij Fulham.
De wedstrijden bij Hertha heb ik met regelmaat volledig gezien.

Het is niet zonder reden dat hij bij beide clubs op de bank terecht gekomen is en dat Hertha hem gratis liet vertrekken.

Hij is traag en heeft niet het inzicht om dit te compenseren.

• Gonadan

Gonadan

Haha briljant. Ik hoopte dat hij wat vuur kon brengen maar dit is nog leuker. :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Quad

Quad

Doof

Ghehe, ik zie in de herhaling dat hij hem onbewust op z'n kop krijgt. :')
Mazzeltje dus!

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• bobsquad
  • Niet online
Johnny in oranje :P

• Luxicon
Geweldig zeg, m'n oude club Berkum (ik voetbalde daar in B1) staat met 4-3 voor tegen Cuijck. :P

Inmiddels is het 4-4. Wat een wedstrijd, jammer dat dat niet live te zien is via internet.

Berkum door na penalty's. Mooie prestatie voor een hoofdklasser. :)

[ Voor 47% gewijzigd door Luxicon op 23-09-2015 22:52 ]

...

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 19:21

Qu3st

Deadsy schreef op woensdag 23 september 2015 @ 22:28:
[...]

Afgelopen jaar bij Hertha en het jaar ervoor een paar keer bij Fulham.
De wedstrijden bij Hertha heb ik met regelmaat volledig gezien.

Het is niet zonder reden dat hij bij beide clubs op de bank terecht gekomen is en dat Hertha hem gratis liet vertrekken.

Hij is traag en heeft niet het inzicht om dit te compenseren.
Dan kan ie makkelijk mee voetballen met Ajax

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Heitinga wordt wel even welkom geheten zeg :)

XXXVI

• Deadsy
Qu3st schreef op woensdag 23 september 2015 @ 22:32:
[...]

Dan kan ie makkelijk mee voetballen met Ajax
Als ze alle 11 weer eens slecht spelen dan past hij er perfect bij.

Bij Hertha was het vaak het probleem dat hij echt domme dingen deed, dingen die je zou verwachten van een jonge debutant.
Hij ging vaak zijn man op een afstand dekken terwijl hij niet de snelheid heeft om het gat te dichten.
Liet vaak zijn man weg lopen bij dode spel momenten en liet hem ook regelmatig in zijn rug staan en dan verloor hij hem vaak uit het oog.
Allemaal van die rare dingen die je niet zou verwachten van een speler met zijn ervaring.

Kan natuurlijk zijn dat het puur was omdat hij in Duitsland niet lekker in zijn vel zat maar het zijn niet dingen waar je op zit te wachten. Helemaal niet van een speler waarvan je zou willen dat hij de andere jonge spelers aanstuurt (deed hij in Duitsland trouwens niet, alhoewel dat ook de taalbarrière kan zijn).

edit:
Komt er vandaag nog een samenvatting? Want Vitesse dat moet ik gewoon zien, betwijfel dat ik de enige ben.

[ Voor 5% gewijzigd door Deadsy op 23-09-2015 22:51 ]

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-11 13:50
Ja, waarom Fox op 2 kanalen Ajax aan het uitzenden was is mij een raadsel. Ik had graag over geschakeld naar die andere wedstrijd.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Hoop gelul en reclame bij Fox zeg, best wel irritant.

Krankzinnige wedstrijd, Heracles tegen Vitesse. Zelden dat een scheidsrechter zoveel werk moet verrichten, met 3 rode kaarten (of 4? coach moest ook naar de tribune), 2 penalties en het kort staken van de wedstrijd. Vitesse laat zichzelf ook behoorlijk van een negatieve kant zien.

• Deadsy
RoD schreef op woensdag 23 september 2015 @ 23:03:
Hoop gelul en reclame bij Fox zeg, best wel irritant.

Krankzinnige wedstrijd, Heracles tegen Vitesse. Zelden dat een scheidsrechter zoveel werk moet verrichten, met 3 rode kaarten (of 4? coach moest ook naar de tribune), 2 penalties en het kort staken van de wedstrijd. Vitesse laat zichzelf ook behoorlijk van een negatieve kant zien.
Wat is het minimaal aantal veldspelers, 7 toch?

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:51
Deadsy schreef op woensdag 23 september 2015 @ 22:36:
[...]

Als ze alle 11 weer eens slecht spelen dan past hij er perfect bij.

Bij Hertha was het vaak het probleem dat hij echt domme dingen deed, dingen die je zou verwachten van een jonge debutant.
Hij ging vaak zijn man op een afstand dekken terwijl hij niet de snelheid heeft om het gat te dichten.
Liet vaak zijn man weg lopen bij dode spel momenten en liet hem ook regelmatig in zijn rug staan en dan verloor hij hem vaak uit het oog.
Allemaal van die rare dingen die je niet zou verwachten van een speler met zijn ervaring.

Kan natuurlijk zijn dat het puur was omdat hij in Duitsland niet lekker in zijn vel zat maar het zijn niet dingen waar je op zit te wachten. Helemaal niet van een speler waarvan je zou willen dat hij de andere jonge spelers aanstuurt (deed hij in Duitsland trouwens niet, alhoewel dat ook de taalbarrière kan zijn).

edit:
Komt er vandaag nog een samenvatting? Want Vitesse dat moet ik gewoon zien, betwijfel dat ik de enige ben.
Op SBS zo geloof ik...

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Deadsy
Mijn dank is groot. Ik zat bij Fox te kijken met het idee dat ze daar misschien wat gaan doen.

• Martinusz
Deadsy schreef op woensdag 23 september 2015 @ 23:15:
[...]

Mijn dank is groot. Ik zat bij Fox te kijken met het idee dat ze daar misschien wat gaan doen.
Eerst Piet nog overleven ;)
Kuyt terug bij Feyenoord: 270 minuten zonder schot op doel. Heitinga terug bij Ajax: doelpunt na 3 minuten.
:+

• Deadsy
martinusz schreef op woensdag 23 september 2015 @ 23:20:
[...]

Eerst Piet nog overleven ;)

[...]
:+
Stel Heitinga doet dit nu elke wedstrijd. Dan sta ik hier mooi voor lul :+

edit:
Nu kan Twente zich volledig focussen op de competitie.

[ Voor 11% gewijzigd door Deadsy op 23-09-2015 23:33 ]

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Luxicon schreef op woensdag 23 september 2015 @ 22:31:
Geweldig zeg, m'n oude club Berkum (ik voetbalde daar in B1) staat met 4-3 voor tegen Cuijck. :P

Inmiddels is het 4-4. Wat een wedstrijd, jammer dat dat niet live te zien is via internet.

Berkum als in Berkum, Zwolle, Overijssel? :D

Ben heel benieuwd naar vandaag om 20:45 uur. Ben erbij in de kuip. Rematch en voor de competitie doen we het dit jaar nog eventjes dunnetjes over :+ Beginnen in de kuip om te winnen in de kuip. _/-\o_

• LZ86
Heeft veel geholpen voor twente zeg, dat ontslag van Schreuder :+ . Wat een bedroevende club is dat geworden.

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Luxicon schreef op woensdag 23 september 2015 @ 22:31:

Ik weet niet hoe oud je bent, maar wellicht hebben we elkaar getroffen in de jeugd (SVI hier)
Joosie200 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 00:08:
[...]

Ben heel benieuwd naar vandaag om 20:45 uur. Ben erbij in de kuip. Rematch en voor de competitie doen we het dit jaar nog eventjes dunnetjes over :+ Beginnen in de kuip om te winnen in de kuip. _/-\o_
Ja natuurlijk, die kakkers! :+ (ligt er eentje naast me te slapen)

[ Voor 32% gewijzigd door St@m op 24-09-2015 01:04 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Afbeeldingslocatie: http://images.foxsports.nl/images/rest/Photo/Photo/General/62/50/41/625041_Editorial_1438.jpg

Probeert ie zijn hoofd eraf te trekken :?

EDIT:

Ben maar eens gaan kijken :p Makelie maakte en fout in bovenstaand opstootje, daar hadden meer consequenties aan moeten zitten.

Voor de rest echter, zijn de 3 rode (3 keer 2 geel) allemaal terecht. Ben geen fan van hem als scheidsrechter, maar de Vitesse spelers hebben het toch echt zelf gedaan hier.

[ Voor 50% gewijzigd door PWM op 24-09-2015 08:35 ]

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-11 22:17
Joster schreef op woensdag 23 september 2015 @ 22:56:
Ja, waarom Fox op 2 kanalen Ajax aan het uitzenden was is mij een raadsel. Ik had graag over geschakeld naar die andere wedstrijd.
Dinsdagavond was dat ook al zo, met PSV - Cambuur op twee kanalen. Voordeel was wel dat Bayern Munchen - Wolfsburg toen nog een alternatief was.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13:34
Leon Zwiers schreef op donderdag 24 september 2015 @ 00:30:
Heeft veel geholpen voor twente zeg, dat ontslag van Schreuder :+ . Wat een bedroevende club is dat geworden.
Veel jeugd. Alleen Ziyech blijft een constant gevaar. Totdat Tibbling erin kwam en Maduro zich meer met Hakim mocht bezighouden.

Bedroevende eerste helft in de Euroborg. Bejaardentempo, vrijwel heel tweakers had het bij kunnen benen. Daardoor leek het ook nog alsof Twente er wel wat van zou kunnen. In die 45 minuten hadden ze het ook gewoon al af kunnen maken.
Tweede helft wat gif erbij, de dramatische Hiariej eraf (en waarom Hoesen eraf moest ipv De Leeuw is me een raadsel) en hoppa. We liepen er redelijk makkelijk door, alleen maken we het dan onvoldoende af om het laatste kwartier rustig uit te kunnen voetballen.

Nee.. Twente gaat het nog zwaar krijgen dit seizoen. En Groningen moet niet zo arrogant doen met 3 wisselingen en een bejaardentempo tegen Twente. Twente is niet best, maar blijft eredivisie.

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21-11 17:21

StrongArmLance

Endless flow

readytoflow schreef op woensdag 16 september 2015 @ 21:19:
Mijn God! Weer eens een voetbal kippenvel momentje!

Wat een goal!
Dat doet ie ook geen 2e keer meer in z'n leven. Lekker moment CL Barcelona! Held!
Beetje een late reactie, maar Florenzi's ding, naast overal op het veld kunnen spelen, is een beetje mooie goals maken.

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
Bij dat knokpartijtje was hij voor beide partijen te aardig inderdaad, maar ik kan me voorstellen dat 't lastig beoordelen is wie nou wat deed daar. Helemaal met het beperkte kleurverschil in de tenues, wit/zwart gestreept en geel/zwart gestreept, ik moet zeggen dat ik dat ook niet echt handig vind...

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 18-11 20:05

PauseBreak

derp!

rik86 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 11:47:
Bij dat knokpartijtje was hij voor beide partijen te aardig inderdaad, maar ik kan me voorstellen dat 't lastig beoordelen is wie nou wat deed daar. Helemaal met het beperkte kleurverschil in de tenues, wit/zwart gestreept en geel/zwart gestreept, ik moet zeggen dat ik dat ook niet echt handig vind...
Het is inderdaad een stuk makkelijker om dat op tv-beelden terug te kijken. Hopelijk gebeurt dat ook in Zeist en worden beide ploegen alsnog juist bestraft voor wat er daar gebeurde.

Nee, merp!

• LZ86
Inmiddels heeft ADO inderdaad een Chinees op de bank bij de technische staf "ter ondersteuning" van Fraser.

Grappig detail is dat ie geen visum heeft, geen Engels/NL spreekt en bij flink wat corruptie schandalen is betrokken. Ik denk dat wel wel dag kunnen gaan zeggen tegen ADO als deze ontwikkelingen zich zo doorzetten.

[ Voor 5% gewijzigd door LZ86 op 24-09-2015 12:28 ]

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Leon Zwiers schreef op donderdag 24 september 2015 @ 12:27:
Inmiddels heeft ADO inderdaad een Chinees op de bank bij de technische staf "ter ondersteuning" van Fraser.

Grappig detail is dat ie geen visum heeft, geen Engels/NL spreekt en bij flink wat corruptie schandalen is betrokken. Ik denk dat wel wel dag kunnen gaan zeggen tegen ADO als deze ontwikkelingen zich zo doorzetten.
jammer. ADO was juist een ploeg met een eigen identiteit. (of je er fan van was of niet maakt hierin niet uit)
Vitesse is ook al verkocht. Alleen de grote clubs die van oudsher de boel al bij elkaar kopen lijken overeind te blijven. Eigenlijk is de Jupiler league dus een stuk leuker. (en Europees stelt die ongeveer even weinig voor als de eredivisie)

alles kan off-topic

• m0nk
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Het was al lang bekend dat Wang een chinees op de bank wilde hebben om zo te kunnen proeven wat het Nederlands/westerse voetbal is (buiten het feit dat het voetbal momenteel ver te zoeken is bij Den Haag). Wordt weer een hoop opgeblazen in de media (lees: telegraaf) de laatste dagen. Er is geen enkele intentie van Wang om de hele club en de identiteit overhoop te gooien of om Hongbo als opvolger van Fraser aan te gaan stellen.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

• Player1S
  • Laatst online: 21:04

Player1S

Probably out in the dark

m0nk schreef op donderdag 24 september 2015 @ 14:51:
Het was al lang bekend dat Wang een chinees op de bank wilde hebben om zo te kunnen proeven wat het Nederlands/westerse voetbal is (buiten het feit dat het voetbal momenteel ver te zoeken is bij Den Haag). Wordt weer een hoop opgeblazen in de media (lees: telegraaf) de laatste dagen. Er is geen enkele intentie van Wang om de hele club en de identiteit overhoop te gooien of om Hongbo als opvolger van Fraser aan te gaan stellen.
Je moet je serieus afvragen waarom je een ADO of Vitesse zou kopen terwijl er nog voldoende Engelse clubs beschikbaar zijn.
Beide zijn niet gekocht om de club te helpen. Er zit iets achter.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• m0nk
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

L1nt schreef op donderdag 24 september 2015 @ 15:04:
[...]
Je moet je serieus afvragen waarom je een ADO of Vitesse zou kopen terwijl er nog voldoende Engelse clubs beschikbaar zijn.
Beide zijn niet gekocht om de club te helpen. Er zit iets achter.
vd Kallen (vorige eigenaar) wilde van Den Haag af. In Den Haag zijn heel veel chinese bedrijven gevestigd. Via een van de eigenaren van die bedrijven zijn ze in contact gekomen met Wang die in eerste instantie op zoek was naar een club in ik dacht Engeland, Duitsland of Italie. ADO kon voor maar 8 miljoen overgenomen worden, relatief goedkoop. Er was veel ruimte voor verbeteringen en was gunstig gelegen in de regio Haaglanden. En alsnog geschikt om een brug te slaan naar het chinese voetbal. Een heel ander verhaal dan de overname van bijv. Vitesse..

[ Voor 4% gewijzigd door m0nk op 24-09-2015 15:12 ]

• Deadsy
PWM schreef op donderdag 24 september 2015 @ 08:13:
[afbeelding]

Probeert ie zijn hoofd eraf te trekken :?

EDIT:

Ben maar eens gaan kijken :p Makelie maakte en fout in bovenstaand opstootje, daar hadden meer consequenties aan moeten zitten.

Voor de rest echter, zijn de 3 rode (3 keer 2 geel) allemaal terecht. Ben geen fan van hem als scheidsrechter, maar de Vitesse spelers hebben het toch echt zelf gedaan hier.
Aye. De kaarten waren gewoon terecht en het waren eigenlijk allemaal wel domme overtredingen.
Bij dat opstootje heeft hij geloof ik slechts 2 gele kaarten gegeven en daar stond ik wel van te kijken want als hij daar 4 stuks gegeven had dan had niemand iets kunnen zeggen. Maar ik denk dat hij dit niet omdat hij het niet allemaal gezien heeft.

En Bosz moet de overtredingen nog maar eens bekijken want hij zat na de wedstrijd echt onzin te praten. En dat hij naar de tribune moest zal ook wel niet zomaar geweest zijn.
Bosz moet niet naar de scheidsrechter wijzen maar eens een praatje met zijn eigen spelers gaan voeren want ze waren het zelf schuld.

• Player1S
  • Laatst online: 21:04

Player1S

Probably out in the dark

m0nk schreef op donderdag 24 september 2015 @ 15:11:
[...]

vd Kallen (vorige eigenaar) wilde van Den Haag af. In Den Haag zijn heel veel chinese bedrijven gevestigd. Via een van de eigenaren van die bedrijven zijn ze in contact gekomen met Wang die in eerste instantie op zoek was naar een club in ik dacht Engeland, Duitsland of Italie. ADO kon voor maar 8 miljoen overgenomen worden, relatief goedkoop. Er was veel ruimte voor verbeteringen en was gunstig gelegen in de regio Haaglanden. En alsnog geschikt om een brug te slaan naar het chinese voetbal. Een heel ander verhaal dan de overname van bijv. Vitesse..
Als je het zelf maar gelooft :X

Om in de Nederlandse top te komen heb je niet veel nodig maar om in Europa mee te kunnen doen veel meer. Een paar spelers om de CL mee te kunnen doen zullen een gigantisch salaris willen waar menig Engelse club nog de hik van krijgen want zo'n speler komt niet naar Nederland voor die paar CL wedstrijden en het mooie landschap.

Ook koop je geen Nederlandse club om mee te pochen. Hooguit Feyenoord of Ajax maar die zijn niet beschikbaar.

Die brug naar het Chinese voetbal is leuk maar net zo leuk als Chelsea 3 zijn....

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• m0nk
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Ik sprak van de week nog met een chinese vriend van me, die elke thuis wedstrijd naast Wang in de skybox zit over die hele overname en ik ben er wel gerust op dat het allemaal wel goed gaat komen. Bij buitenlandse overnames in het voetbal hebben de negatieve zaken de overhand, ook in Nederland (zie vitesse), maar dat betekend niet dat dat altijd het geval moet zijn. Volgens mij is de doelstelling ook niet om in de CL mee te spelen met een club als Den Haag, dat zou onhaalbaar zijn, maar als je mee kunt spelen in de subtop van de eredivisie en wat Europese wedstrijden kan spelen kan dat financieel ook wel wat opleveren. En misschien is dat de investering wel waard. Het gaat ook maar om een koopsom van "maar" 8 miljoen. En Den Haag heeft de laatste jaren winst gedraaid, dus dat zal ook wel mee spelen..

Wat Wang nog wel moet leren/verbeteren is zijn communicatie, die is niet altijd even goed.. :+

[ Voor 5% gewijzigd door m0nk op 24-09-2015 15:30 ]

• Luxicon
Joosie200 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 00:08:
[...]

Inderdaad, maar daar was je inmiddels al wel achter denk ik. :)
St@m schreef op donderdag 24 september 2015 @ 01:02:
[...]

Ik weet niet hoe oud je bent, maar wellicht hebben we elkaar getroffen in de jeugd (SVI hier)

[...]

Ja natuurlijk, die kakkers! :+ (ligt er eentje naast me te slapen)
28, ik heb ook bij SVI gespeeld (D3) voor een jaar, daarna gingen we verhuizen en stopte ik daar.

...

• LZ86
o....m....g

Immers op de tribune. Zou gio dan eindelijk het licht zien??
Verder lijkt het me een prima opstelling, ben wel benieuwd naar Gustafson. Jammer dat Kuyt nog steeds op de rechterflank staat, maar goed. Hij is daar gelukkig vaak weg om ruimte te creëren voor Karsdorp. We gaan het zien, zal een lastige avond worden.

• Luxicon
Oh oh.. van der Hart noodgedwongen op doel.. en dan missen ze Ryan Thomas ook nog..Normaal gesproken lijkt het me 3-1 voor Feyenoord, maar we zullen het zien. :)

Edit: haha, de centrale verdediger is nu de tweede keeper. De keeper van Jong Zwolle is onbereikbaar.

[ Voor 55% gewijzigd door Luxicon op 24-09-2015 20:35 ]

...

• Gynnad
Luxicon schreef op donderdag 24 september 2015 @ 20:28:
Oh oh.. van der Hart noodgedwongen op doel.. en dan missen ze Ryan Thomas ook nog..Normaal gesproken lijkt het me 3-1 voor Feyenoord, maar we zullen het zien. :)

Edit: haha, de centrale verdediger is nu de tweede keeper. De keeper van Jong Zwolle is onbereikbaar.
Vergeet niet dat PEC Zwolle boven Feyenoord staat in de competitie ranglijst, ik zou de wedstrijd toch niet onderschatten. Ik verwacht ik 2-1 of 1-2.

• Luxicon
Wat een keeper, mooi gekopt (niet dus), maar die moest v.d Hart gewoon hebben. ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Luxicon op 24-09-2015 21:06 ]

...

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14-11 13:20

CR1691

Hero of Time

Van der Hart is inderdaad een grabbelaar. Dit moet je gewoon kunnen winnen al is dat met Feyenoord helaas niet zo vanzelfsprekend. Kramer staat toch iedere keer op de goede plek.

PSN: Finally_Chris

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Feyenoord heeft een makkie vanavond.. PEC speelt slecht.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• PWM
  • Niet online

PWM

Deze wedstrijd lijkt op vorige seizoen, zeker de eerste maanden.

Feyenoord heerst, Zwolle kan het niet bijbenen en verdedigd alleen. Feyenoord tikt ze allemaal weg..... Tot de 16. Want gevaarlijk, wordt het allemaal niet.

• Luxicon
Elia en Kasdorp kunnen steeds mooi via de zijkant aanvoer leveren, maar zolang het nog 1-0 is (en v.d. Hart geen gekke acties uithaalt) kan het nog. Net zag ik de herhaling weer, maar de bal valt gewoon tussen zijn armen door. Alsof hij de bal wil vangen, en misgrijpt.

[ Voor 29% gewijzigd door Luxicon op 24-09-2015 21:41 ]

...

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:39
argro schreef op donderdag 24 september 2015 @ 09:02:
[...]
Dinsdagavond was dat ook al zo, met PSV - Cambuur op twee kanalen. Voordeel was wel dat Bayern Munchen - Wolfsburg toen nog een alternatief was.
Simpel: de wedstrijden die ervoor zaten konden uitlopen, in dat geval was op Fox 3 de 20:45u wedstrijd begonnen en kon op 1 de verlenging + pennies uitgezonden worden.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

PWM schreef op donderdag 24 september 2015 @ 21:23:
Deze wedstrijd lijkt op vorige seizoen, zeker de eerste maanden.

Feyenoord heerst, Zwolle kan het niet bijbenen en verdedigd alleen. Feyenoord tikt ze allemaal weg..... Tot de 16. Want gevaarlijk, wordt het allemaal niet.
Dat is altijd het probleem bij Feyenoord. Scorend vermogen en kansen creëren.
Heb de stream maar uitgezet, hapert aan alle kanten..dan maar Rijnmond :|

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:20
Had PEC vorig jaar een hele goede keeper, nu heeft het 2 matige keepers...
Zowel Begois als Van De Hart zijn beiden niet zo best.
Voetballend ook al niet zo best, die Van der Hart.

Tot aan deze wedstrijd ging dat goed, maar dat gaat je toch punten kosten in de loop van het seizoen.

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Begois bewijst week in week uit een prima keeper te zijn voor PEC, ook vorige seizoenen altijd een goede invaller. Kost je geen punten, maar zal ze ook niet snel pakken.

• Luxicon
Tja, 2 blunders, zo ga je het nooit wat winnen.

Begois keept inderdaad heel prima dit seizoen.

[ Voor 38% gewijzigd door Luxicon op 24-09-2015 22:04 ]

...

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Goede les voor zondag

• PWM
  • Niet online

PWM

Heb liever dat Feyenoord zondag wint ipv vandaag. Beide keren is echter beter ;)

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Laten we maar voor beide keren gaan. Wil ook wel weer eens die beker winnen.

• Luxicon
Nou, v.d. Hart, leuke keeper, maar niet geschikt voor PEC. Misschien dat hij met het vertrouwen op kan klimmen, maar dat lijkt er nu niet echt op..

[ Voor 43% gewijzigd door Luxicon op 24-09-2015 22:12 ]

...

• ph4ge
Lekker om eens een keer niet met geknepen billen te zitten in de slotfase.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• PWM
  • Niet online

PWM

Fijn, onze losgeslagen Turk mag ook nog even meedoen.

Edit: Mooi, word ook uitgefloten bij opkomst.

[ Voor 31% gewijzigd door PWM op 24-09-2015 22:17 ]

• ph4ge
PWM schreef op donderdag 24 september 2015 @ 22:15:
Fijn, onze losgeslagen Turk mag ook nog even meedoen.

Edit: Mooi, word ook uitgefloten bij opkomst.
Schandalig, eigen spelers fluit je niet uit. Ook niet na wat vage beschuldigingen in de media.

• PWM
  • Niet online

PWM

ph4ge schreef op donderdag 24 september 2015 @ 22:36:
[...]

Schandalig, eigen spelers fluit je niet uit. Ook niet na wat vage beschuldigingen in de media.
Kazim doet het ook gewoon op beeld ;)

Hij staat voor alles wat Feyenoord niet zou moeten willen zijn. Laat hem maar eens gewoon 4-5 wedstrijden zich gedragen, kijken we wel verder.

Verwijderd

Van Bronckhorst eindelijk eens lef getoond door gebruik te maken van de mogelijkheden die hij heeft met al die selectiespelers die Feyenoord onder contract heeft. En het resultaat liet zich direct aan zien in het spel van Feyenoord.

Vind het opmerkelijk dat het gros van de trainers veel te weinig gebruik maken van verrassende tactische vondsten. Daarmee kun je zo veel voordeel behalen.

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Vos

AFCA

En als het niet goed uitpakt dan word je daar weer op afgetrekend...

[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 24-09-2015 23:08 ]

Verwijderd

Mwah, zowel Feyenoord, Ajax als PSV hebben meer dan voldoende voetbal know how in huis om tegenstanders goed te kunnen analyseren en daar hun voordeel mee te doen met hun grote hoeveelheid selectiespelers.

Verras je tegenstander en je staat direct al op een 1-0 voorsprong door het initiatief naar je toe te trekken en dat niet meer uit handen te geven.

• ph4ge
PWM schreef op donderdag 24 september 2015 @ 22:39:
Kazim doet het ook gewoon op beeld ;)

Hij staat voor alles wat Feyenoord niet zou moeten willen zijn. Laat hem maar eens gewoon 4-5 wedstrijden zich gedragen, kijken we wel verder.
Sinds wanneer steunen we Feyenoord alleen als het goed gaat? |:( Nee, het is ook niet mijn held, maar je eigen spelers uitfluiten kan echt niet. Laat dat veroordelen op basis van vage verhalen en het opblazen van randzaken lekker over aan de media en supporters van andere clubs. Hij doet zn best en daarmee verdient hij steun.

[ Voor 17% gewijzigd door ph4ge op 24-09-2015 22:56 ]

• PWM
  • Niet online

PWM

ph4ge schreef op donderdag 24 september 2015 @ 22:49:
[...]
Sinds wanneer steunen we Feyenoord alleen als het goed gaat? |:(
Wij steunen Feyenoord en spelers altijd. Niemand zal Kazim uitfluiten voor mindere wedstrijden.
Nee, het is ook niet mijn held, maar je eigen spelers uitfluiten kan echt niet. Laat dat veroordelen op basis van vage verhalen en het opblazen van randzaken lekker over aan de media en supporters van andere clubs. Hij doet zn best en daarmee verdient hij steun.
Bij elk opstootje staat hij vooraan. Continu boos, verongelijkt. Altijd klagen richting de scheidsrechter en grensrechter.

Dan laten weten de opstootjes die de media meldt nog buiten beschouwing.

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:13
Was de 2e ring nou gesloten in de Arena of zag ik dat verkeerd? Dacht dat iedereen wel terug was van vakantie? :D

Verwijderd

Dir Makaay toch! Kreeg het toch maar mooi voor elkaar Feyenoord - Ajax te trekken voor de volgende ronde.

PSV lijkt een makkie te hebben.

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Mooie pot hoor maar jammer dat de Klassieker al zo vroeg in het bekertoernooi komt. Anderzijds kan je wel als kandidaat zijnde een andere kandidaat er gelijk uitgooien nu.

Verwijderd

Wel lekkere reeks wedstrijden voor Ajax:

22 okt: Fenerbahce - Ajax
25 okt: Vitesse - Ajax
27/28/29 okt: Feyenoord - Ajax
31 okt: Ajax - Roda
5 nov: Ajax - Fenerbahce
8 nov: Feyenoord - Ajax

• Martinusz
Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 00:23:
Wel lekkere reeks wedstrijden voor Ajax:

22 okt: Fenerbahce - Ajax
25 okt: Vitesse - Ajax
27/28/29 okt: Feyenoord - Ajax
31 okt: Ajax - Roda
5 nov: Ajax - Fenerbahce
8 nov: Feyenoord - Ajax
Ik voorspel eerder een treurige reeks voor Ajax :+

• Lekkerboeie86
Lekkere loting hoor! Kom maar op! In een kuip zoals gisteravond kan alleen Feyenoord winnen.

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-11 22:46
Ik heb het niet gecontroleerd, maar ik kan me amper herinneren wanneer Feyenoord voor het laatst van Ajax won. Ik zie zo'n wedstrijd altijd somber in :(

Verwijderd

Lekkerboeie86 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 23:26:
Was de 2e ring nou gesloten in de Arena of zag ik dat verkeerd? Dacht dat iedereen wel terug was van vakantie? :D
Geen idee waar jij naar gekeken hebt maar er werd gisteren helemaal niet gespeeld in de Arena :+

Zeker mooie loting inderdaad! Weinig kans voor Feyenoord met een Ajacied in de goal :D

Het schijnt overigens dat Buttner momenteel 3e linksback bij Dinamo is en daarom moet vertrekken vanwege zijn hoge salaris. Helaas weer een perfect voorbeeld van verkeerde carrierekeuzes als je het voetbaltechnisch bekijkt.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2015 07:56 ]

• Lekkerboeie86
Het is inderdaad een beetje geluk hebben met de scheidsrechter, maar als de KNVB Blom naar Eindhoven stuurt maken we al wat meer kans :p

Ik heb nogsteeds vertrouwen in Gio en de alle spelers. En we gaan echt niet 2x verliezen van de rivaal.
Pagina: 1 ... 63 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016