Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2015/2016 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 61 ... 101 Laatste
Acties:
  • 163.963 views

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-11 22:17
toolkist schreef op zondag 20 september 2015 @ 12:55:
Zet een middenveld van 3 man neer waarbij je kiest uit Clasie, Klaassen, Wijnaldum en Ziyech en je kunt de komende jaren prima vooruit.
Prima is een groot woord denk ik. Clasie heeft door blessures nog niets kunnen laten zien in de PL. Bij Newcaste zie je Wijnaldum terug in de opstellingen op papier, zo onzichtbaar speelt hij. Klaassen en Ziyech hebben een stap hoger dan de Eredivisie uberhaupt nog niet gemaakt. Nog niet direct een middenveld waarvan menig nationaal elftal bang voor zal zijn.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
De statistieken van Zyech zijn natuurlijk prima maar dit is wel bij een subtopper in Nederland. Laat hem eerst maar eens een seizoen bij een Nederlandse topclub dit soort statistieken laten zien. Daar krijg je toch net minder ruimte en tijd...

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Pff, 1-1 bij Roda - Feyenoord.

Vermeer had weer een fout(je). Vrije trap ging er in zijn hoek in, mag nooit gebeuren naar mijn mening.

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:56
Rust bij Roda - Feyenoord.

Terechte tussenstand denk ik zo, al had Toornstra die enorme kans na 14 minuten natuurlijk gewoon moeten benutten. De aanvallers van Roda staan goed te ballen, verdediging van F heeft het er lastig mee. Vraag me wel af hoe lang ze het volhouden.

Vond Vermeer raar staan bij die vrije trap ( die er trouwens schitterend inging )

Enige jammere is dat trieste publiek die Elia aan het uitfluiten zijn.

Zie Feyenoord nog wel winnen als bij Roda de energie een beetje opraakt en de slordigheden uit het spel verdwijnen. Zou wel Toornstra wisselen, die staat weer eens bar slecht te spelen.

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Een middenvelder die bij Twente vorig seizoen in 38 wedstrijden zelf 15x scoort en 18 assists geeft, zou ik nu al wel een kans durven geven.

Als je ziet wat er de afgelopen jaren mocht opkomen draven bij Oranje... Maar goed, dat is nu toch te laat.

• JST94
Leon Zwiers schreef op zondag 20 september 2015 @ 13:24:
Rust bij Roda - Feyenoord.

Terechte tussenstand denk ik zo, al had Toornstra die enorme kans na 14 minuten natuurlijk gewoon moeten benutten. De aanvallers van Roda staan goed te ballen, verdediging van F heeft het er lastig mee. Vraag me wel af hoe lang ze het volhouden.

Vond Vermeer raar staan bij die vrije trap ( die er trouwens schitterend inging )

Enige jammere is dat trieste publiek die Elia aan het uitfluiten zijn.

Zie Feyenoord nog wel winnen als bij Roda de energie een beetje opraakt en de slordigheden uit het spel verdwijnen. Zou wel Toornstra wisselen, die staat weer eens bar slecht te spelen.
Karsdorp wordt ook uitgefloten. Geen idee waarom om eerlijk te zijn. Zou het zijn vanwege de geseponeerde rode kaarten?

Nummer 11(?) deelde trouwens een (lichte) elleboog uit aan Karsdorp. Smerig ventje. Zelfde als Griffiths volgens mij, kwam met gestrekt been en noppen vooruit in op Kongolo. Die actie deed me meteen denken aan Moreno gisteren.

Verder mag Feyenoord niet zoveel weggeven in verdedigend opzicht. Vd Heijden wordt compleet weggespeeld.

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:02
ik222 schreef op zondag 20 september 2015 @ 13:20:
De statistieken van Zyech zijn natuurlijk prima maar dit is wel bij een subtopper in Nederland. Laat hem eerst maar eens een seizoen bij een Nederlandse topclub dit soort statistieken laten zien. Daar krijg je toch net minder ruimte en tijd...
Het is misschien juist wel knapper dat hij het bij zo'n slecht draaiend team presteert. We hebben wel meer talentvolle middenvelders, maar dat zijn andere types. Clasie is verdedigend, Klaasen en Wijnaldum zijn lopers en veel minder verfijnd. Zeker als je zoals de huidige bondscoach zo vastgeroest zit aan de Hollandse school heb je een type als Ziyech nodig. Sneijder laat het gewoon ook niet meer zien en zal alleen maar minder worden.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• LZ86
JST94 schreef op zondag 20 september 2015 @ 13:27:
[...]

Karsdorp wordt ook uitgefloten. Geen idee waarom om eerlijk te zijn. Zou het zijn vanwege de geseponeerde rode kaarten?

Nummer 11(?) deelde trouwens een (lichte) elleboog uit aan Karsdorp. Smerig ventje. Zelfde als Griffiths volgens mij, kwam met gestrekt been en noppen vooruit in op Kongolo. Die actie deed me meteen denken aan Moreno gisteren.

Verder mag Feyenoord niet zoveel weggeven in verdedigend opzicht. Vd Heijden wordt compleet weggespeeld.
v/d Heijden gaat nog rood pakken als het zo doorgaat inderdaad. Maar ik vraag me af of de Roda spelers het hoge tempo wel volhouden, die pijp gaat een keer leeg.

Zou wel wisselen. Botteghin erin voor v/d heijden en Toornstra d'r uut voor Vilhena.

Die overtredingen... Tjah, misschien ziet de scheids in de rust wat beelden en gaat ie wat beter opletten, ik vond die Griffiths-overtreding nou niet zo leip als die van Moreno, die raakte net wat hoger, maar een gele kaart had het zeker wel mogen zijn ja.

[ Voor 13% gewijzigd door LZ86 op 20-09-2015 13:30 ]

• PWM
  • Niet online

PWM

Inmiddels vind ik een punt ook wel prima :+

Is weer niet veel voorin.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Het is wel een vermakelijke wedstrijd voor de neutrale toeschouwer. Beide kanten proberen het en beide kanten krijgen kansen. Ben benieuwd hoe dit afloopt.

• ph4ge
vraagt me af wanneer Gio ingrijpt. staan toch een paar spelers in die totaal niet in de wedstrijd zitten.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• PWM
  • Niet online

PWM

De wraak van de KNVB is dat overtredingen op Elia lekker niet met een kaart bestraft worden :+ Of de bal nou 20 meter verder ligt of niet.

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 19:21

Qu3st

Wedstrijd is ingezakt, Roda begint moe te worden. Ik denk dat Feyenoord met 3 punten naar huis gaat.

• PWM
  • Niet online

PWM

Hebben we niemand beter dan Bilal :(

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Dat vind ik niet zo'n punt. Wel dat Gio wederom alleen poppetjes wisselt. Hij denkt kennelijk nog steeds dat hij met zijn opstellingen op het goede pad zit.

• LZ86
Ja, die wissel gaat natuurlijk niet veel opleveren. Feyenoord wle beter dan Roda in de 2e helft, Toornstra had er weer een moeten maken. Gelijkspel hangt in de lucht, maar Feyenoord kan als het even aanzet 3 punten scoren.

• ph4ge
PWM schreef op zondag 20 september 2015 @ 14:00:
Hebben we niemand beter dan Bilal :(
Achabar anders proberen. Denk dat hij goed om Kramer kan spelen.

• D-e-n
  • Nu online
Leon Zwiers schreef op zondag 20 september 2015 @ 14:04:
Ja, die wissel gaat natuurlijk niet veel opleveren. Feyenoord wle beter dan Roda in de 2e helft, Toornstra had er weer een moeten maken. Gelijkspel hangt in de lucht, maar Feyenoord kan als het even aanzet 3 punten scoren.
Misschien beter van niet. Dan denkt Gio nog dat hij goed bezig is.

• LZ86
We zagen weer even de echte Nelom. Wat een "voorzet"

Toornstra er eindelijk uit, alleen jammer dat Gio dan Immers ering gooit. Wat heeft Vilhena m misdaan zeg.

• D-e-n
  • Nu online
Wederom alleen een poppetje gewisseld en ook nog zes minuten voor tijd. Waarom probeert Gio niet eens wat anders? Ik begin me zorgen te maken over het feit of hij het überhaupt wel ziet.

• LZ86
Ik denk inmiddels dat Gio niet echt geschikt is voor het hoofdtrainerschap bij Feyenoord.
hoe dan ook, dit zal wel een gelijkspelletje blijven. Knap gedaan van Roda, wat een lekker potje hebben die gespeeld. Feyenoord voor het eerst niet echt abominabel slecht gespeeld, maar het ontbreekt ( nog steeds ) aan scherpte voor de goal. Dat en een zwak middenveld en abominabel wisselbeleid maakt dat Feyenoord het zichzelf ontzettend moeilijk maakt.

Edit: En in de laatste minuut van de verlenging 2 x een voorbeeld van gebrek aan scherpte

[ Voor 62% gewijzigd door LZ86 op 20-09-2015 14:28 ]

• ph4ge
Dat is wel een vroege conclusie, maar echt lekker loopt het niet terwijl er genoeg andere opties zijn. Er lijkt voorlopig meer Rutten dan Koeman in Gio te zitten. Hij zet niks om, wisselt hooguit een poppetje.

Toornstra is het helemaal kwijt lijkt het wel. Uiteindelijk is het lastig voetballen zonder creativiteit tegen zo'n verdedigende tegenstander.

• LZ86
Vind het ook wel grappig dat de Twente supporters om Rutten schreewen. Hebben die vorig seizoen geslapen?

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-11 11:48
Niet vervelend bedoeld, maar dit verhaaltje horen we nu al bijna 10 jaar lang elk jaar weer...

Eerst was Verbeek niet goed genoeg en moest weg, toen moest Been ineens weg omdat ie niet goed genoeg was. Toen was Koeman na 3 seizoenen ineens niet meer geschikt als trainer, dan werd Rutten op de laatste speeldag ineens ontslagen omdat hij niet goed genoeg was. En nu gaat het alweer zoemen rond van Bronckhorst....

Beweer hier niet dat het niet aan de trainers ligt, maar het lijkt soms dat als het eventjes niet zo lekker loopt in Rotterdam, meteen de trainer aan de beurt is.

• Sydney08
  • Laatst online: 02-03-2023
Ik denk dat ze in Rotterdam teveel verwachten. Kampioenschap is eigenlijk niet mogelijk met deze selectie en veel geld om kwaliteit te kopen is er niet. Plek 3 is gewoon waar ze zich op moeten richten en ik denk dat dat wel moet lukken.

Tomorrow is not today!

• LZ86
Krukar schreef op zondag 20 september 2015 @ 14:30:
Niet vervelend bedoeld, maar dit verhaaltje horen we nu al bijna 10 jaar lang elk jaar weer...

Eerst was Verbeek niet goed genoeg en moest weg, toen moest Been ineens weg omdat ie niet goed genoeg was. Toen was Koeman na 3 seizoenen ineens niet meer geschikt als trainer, dan werd Rutten op de laatste speeldag ineens ontslagen omdat hij niet goed genoeg was. En nu gaat het alweer zoemen rond van Bronckhorst....

Beweer hier niet dat het niet aan de trainers ligt, maar het lijkt soms dat als het eventjes niet zo lekker loopt in Rotterdam, meteen de trainer aan de beurt is.
Je hebt gelijk hoor, alhoewel Koeman prima liep, maar zelf wegging voor nieuwe uitdagingen, maar kan je het wel met ons eens zijn dat qua wissels ( en vaak ook basisopstellingen ) Gio tot nu toe aardig mis zit? De goede resultaten van de eerste wedstijden verbloemen een beetje dat het helemaal niet loopt bij Feyenoord.

Qua spelersmateriaal zou Feyenoord mee moeten doen om het kampioenschap, het is dan aan de trainer om de koppen de goede kant op te krijgen, scherp te krijgen en de poppetjes op de goede plaats te zetten.

Tot nu toe kan Gio nou niet echt bewijzen dat ie bovenstaande goed onder de knie heeft.

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:04

Shabbaman

Got love?

Toen was Koeman na 3 seizoenen ineens niet meer geschikt als trainer
Volgens mij was Koeman er toch vooral zelf wel klaar mee hoor.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

• LZ86
Goed, nu maar eens kijken wat Ajax doet.

• ph4ge

Geen van de coaches die jij hier noemt was niet populair bij het publiek. Alleen Rutten was men wel klaar mee na die hele soap over zn vertrek.

Het is gewoon realistisch dat je verwacht dat Feyenoord van Roda wint.

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:51
Die Gudelj is weer zwaar ondermaats, even banken als het aan mij ligt.

XXXVI

• Sydney08
Goede goal El Ghazi!

Tomorrow is not today!

Verwijderd

Zo, mooie goal hoor!
ephymerous schreef op zondag 20 september 2015 @ 14:57:
Die Gudelj is weer zwaar ondermaats, even banken als het aan mij ligt.
Je vraagt je echt af of er eigenlijk wel scouts werken bij Ajax.

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2015 15:05 ]

• JST94
Eerder zwak verdedigd, kon zo tussen 3 man doorwandelen zonder ook maar een echte schijnbeweging te maken. Daarna goed koelbloeding ingeschoten.

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
JST94 schreef op zondag 20 september 2015 @ 15:06:
Eerder zwak verdedigd, kon zo tussen 3 man doorwandelen zonder ook maar een echte schijnbeweging te maken. Daarna goed koelbloeding ingeschoten.
Zo doet Messi dat ook :)

...

• LZ86
2-0, dat is alvast voorbij. jammer dat ze dat niet tegen betere tegenstanders doen voor NL voetbal.

• Sydney08
2-0 Millik :)

Tomorrow is not today!

Verwijderd

Hoppa. Mooi voor Milik! Nu vasthouden en dan uitlopen op de concurrentie :)

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:00

Quad

Doof

Fijn, lekker met 0-2 in een uitwedstrijd de rust in.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• ik222
  • Niet online
Zo de punten zitten in de tas :)

• Sydney08
Ajax speelt ook een stuk beter dan Excelsior. Hopelijk zetten ze in de 2e helft ook aan!

Tomorrow is not today!

• ik222
  • Niet online
Excelsior speelt anti voetbal, iets met bussen parkeren zoals ze dat tegenwoordig schijnbaar noemen.

• Quad

Quad

Doof

ik222 schreef op zondag 20 september 2015 @ 15:19:
Excelsior speelt anti voetbal, iets met bussen parkeren zoals ze dat tegenwoordig schijnbaar noemen.
Nu wel 2 goals, normaliter bij Ajax wordt dat een 0-0 of een 1-1 wedstrijdje.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• ik222
  • Niet online
Ajax doet het prima inderdaad, rustig rondspelen en wachten op de kansen. En 2 uit 4 benutten is prima.

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:56
Kan iemand mij vertellen waarom er een vrije trap was voor excelsior, niemand werd geraakt. Uiteindelijk was er niks aan de hand, maar ik zag het niet.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:24

Vos

AFCA

Kevinp schreef op zondag 20 september 2015 @ 15:42:
Kan iemand mij vertellen waarom er een vrije trap was voor excelsior, niemand werd geraakt. Uiteindelijk was er niks aan de hand, maar ik zag het niet.
Goeie vraag. Denk extra instructies na Moreno zijn actie ;).

Als je Riedewald zijn gele kaart ziet...

[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 20-09-2015 15:44 ]

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:06
http://www.vi.nl/nieuws/b...t-hij-alles-kan-maken.htm
Prima actie van Sankoh, vooral als hij zegt: 'Ik zie hem wel in Rotterdam. Misschien speelt hij daar minuten''
Die laat tenminste zien een vent met ballen te zijn.

• Kevinp
Ik vraag me af hoe hasselbank nu geel kan krijgen alles leek erop dat niemand het gezien had, de vierde man?

Verwijderd

Verliest PSV, profiteert Ajax optimaal naar het zich laat aanzien maar presteert Feyenoord wederom ondermaats. Wat is er toch met Feyenoord aan de hand dat van Bronckhorst die selectie maar niet aan het voetballen weet te krijgen tot nog toe? Het ziet er niet uit wat Feyenoord op de mat legt.

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-11 12:41
Mosin schreef op zondag 20 september 2015 @ 15:46:
http://www.vi.nl/nieuws/b...t-hij-alles-kan-maken.htm
Prima actie van Sankoh, vooral als hij zegt: 'Ik zie hem wel in Rotterdam. Misschien speelt hij daar minuten''
Die laat tenminste zien een vent met ballen te zijn.
Ze komen met Kazim zo vaak negatief in het nieuws dat ik me afvraag waarom ze hem er niet eens naast zetten.

• JST94
Deadsy schreef op zondag 20 september 2015 @ 15:49:
[...]

Ze komen met Kazim zo vaak negatief in het nieuws dat ik me afvraag waarom ze hem er niet eens naast zetten.
Kazim stond er naast vandaag.

Verwijderd

ph4ge schreef op zondag 20 september 2015 @ 14:05:
[...]

Achabar anders proberen. Denk dat hij goed om Kramer kan spelen.
Achahbar zit vooralsnog zelden in de wedstrijdselectie. Van Bronckhorst kiest voor zogenaamde zekerheden. Blijkbaar onzekerder als startende hoofdtrainer dan hij wel wil laten doen geloven.

Feyenoord is niet goed bezig geweest in de transferperiode, in de zin dat zowel Boëtius als Sleegers en Manu mochten vertrekken. Terwijl dat juist de spelers zijn die acties konden maken want onvoorspelbaar kunnen zijn in hun voetbal.

Het resultaat laat zich zien in de wedstrijden die Feyenoord vooralsnog op de mat heeft gelegd in de competitie.

• Mosin
Deadsy schreef op zondag 20 september 2015 @ 15:49:
[...]

Precies, zo iemand wil je niet in je team hebben.
Wat ik mooi aan Sankoh vind, is dat hij gewoon zegt: ''Hij mag een toontje lager gaan zingen''. Zodra hij minuten maakt in Rotterdam, dan gaat Kazim natuurlijk direct op de man spelen. Hopelijk kan Sankoh hem dan wat afhandig maken.

Je lost niet alles op met geweld, zoals Sankoh ook al zei: ''Als hij echt zo goed is, stond hij wel in het veld'' Op woorden alles al verteld. Staat Sankoh al met een dikke 1-0 voor.

• Deadsy
JST94 schreef op zondag 20 september 2015 @ 15:51:
[...]

Kazim stond er naast vandaag.
Sorry, ik bedoelde buiten de selectie.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Dat roept Sankoh ook alleen omdat ze met een punt wegkomen. Wint Feyenoord, dan gaat ie echt niet dit soort opmerkingen maken ;)

• JST94
Mosin schreef op zondag 20 september 2015 @ 15:52:
[...]
Je lost niet alles op met geweld, zoals Sankoh ook al zei: ''Als hij echt zo goed is, stond hij wel in het veld'' Op woorden alles al verteld. Staat Sankoh al met een dikke 1-0 voor.
Op woorden alles verteld? Daarom moest hij tegen gehouden worden om bij Kazim te komen.

• D-e-n
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 20 september 2015 @ 15:48:
Wat is er toch met Feyenoord aan de hand dat van Bronckhorst die selectie maar niet aan het voetballen weet te krijgen tot nog toe? Het ziet er niet uit wat Feyenoord op de mat legt.
Waar de leiding van Ajax te weinig beseft dat er af en toe gepoetst moet worden en het element ervaring nog wel eens over het hoofd ziet vergeet men bij Feyenoord dat er ook nog gewoon gevoetbald moet worden en dat jeugd ook positieve invloed kan hebben op een elftal.

Zolang Gio, als zijn voorganger, iedere keer maar teruggrijpt op jongens als Kazim en Immer en Vilhena en Achahbar niet eens een kans krijgen dan weet je zeker dat je progressie kunt vergeten. Dan is dit wat het is: veel knokken, lang meedoen maar aan het eind kom je voetballend tekort.

Het virus zit overigens in heel de club volgens mij. Er zou een coach moeten komen die het echt eens over een andere boeg gooit

Verwijderd

El Ghazi loopt toch al meerdere keren kinderlijk eenvoudig bij meerdere verdedigers weg. Als hij die skill verder ontwikkelt kan het wel eens een grote voetballer worden.

• Mosin
JST94 schreef op zondag 20 september 2015 @ 15:57:
[...]

Op woorden alles verteld? Daarom moest hij tegen gehouden worden om bij Kazim te komen.
Ja, hij had vast wel iets willen zeggen.
Ben je matties met Kazim? Hoe weet je dat hij hem wou slaan. Als hij dingen geroepen heeft die niet kunnen, dan spreek je zo'n figuur aan.

En dan wint hij het vervolgens met woorden in plaats van fuck you en pussy te roepen. Feyenoord fan much? ;)

• Deadsy
D-e-n schreef op zondag 20 september 2015 @ 15:59:
[...]

Waar de leiding van Ajax te weinig beseft dat er af en toe gepoetst moet worden en het element ervaring nog wel eens over het hoofd ziet vergeet men bij Feyenoord dat er ook nog gewoon gevoetbald moet worden en dat jeugd ook positieve invloed kan hebben op een elftal.

Zolang Gio, als zijn voorganger, iedere keer maar teruggrijpt op jongens als Kazim en Immer en Vilhena en Achahbar niet eens een kans krijgen dan weet je zeker dat je progressie kunt vergeten. Dan is dit wat het is: veel knokken, lang meedoen maar aan het eind kom je voetballend tekort.

Het virus zit overigens in heel de club volgens mij. Er zou een coach moeten komen die het echt eens over een andere boeg gooit
Bij Feyenoord moet eens iemand de ballen hebben om sommige spelers gewoon te verkopen.
Immers heeft een top instelling maar is niet goed genoeg voor het niveau waar Feyenoord naartoe wil, dat ze terug blijven grijpen op hem betekend dat andere spelers geen tot weinig minuten krijgen.

Bij Ajax willen ze alleen een ervaren speler halen als deze het team echt beter maakt en duidelijk beter is dan de jeugd die er is. En die spelers willen alleen komen als Ajax ze een flink salaris betaald en juist daar is Ajax nogal huiverig voor.

Ajax wil geen 2mln+ betalen aan een speler omdat ze bang zijn dat de andere dragende speler dan ook een flinke salaris verhoging willen. of dat de nieuwe ster tegenvalt en voor 2mln+ op de bank zit.

Ajax wil deze spelers geloof ik prestatie contracten aanbieden maar dat willen deze spelers vaak niet. Ze gaan dan liever ergens spelen waar ze een garantie hebben op het salaris.

PSV heeft met Guardado gewoon in de roos geschoten. Een goede ervaren speler die geld niet als prioriteit ziet maar die gewoon wil spelen.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:33

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Hoor ik een groep (geen idee welke) nou Suarez oh o roepen? Kan ook zijn dat ik lichtelijk doof ben :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Kevinp
Deadsy schreef op zondag 20 september 2015 @ 16:07:
[...]

Bij Feyenoord moet eens iemand de ballen hebben om sommige spelers gewoon te verkopen.
Immers heeft een top instelling maar is niet goed genoeg voor het niveau waar Feyenoord naartoe wil, dat ze terug blijven grijpen op hem betekend dat andere spelers geen tot weinig minuten krijgen.

Bij Ajax willen ze alleen een ervaren speler halen als deze het team echt beter maakt en duidelijk beter is dan de jeugd die er is. En die spelers willen alleen komen als Ajax ze een flink salaris betaald en juist daar is Ajax nogal huiverig voor.

Ajax wil geen 2mln+ betalen aan een speler omdat ze bang zijn dat de andere dragende speler dan ook een flinke salaris verhoging willen. of dat de nieuwe ster tegenvalt en voor 2mln+ op de bank zit.

Ajax wil deze spelers geloof ik prestatie contracten aanbieden maar dat willen deze spelers vaak niet. Ze gaan dan liever ergens spelen waar ze een garantie hebben op het salaris.

PSV heeft met Guardado gewoon in de roos geschoten. Een goede ervaren speler die geld niet als prioriteit ziet maar die gewoon wil spelen.
Dat komt mogelijk ook deels omdat deze spelers vaak een tijdje minder gepresteerd hebben. Ik zou ze ook geen vol contract aanbieden. Je krijgt bij ajax geloof ik 1 miljoen per jaar. Laten we zeggen, dat krijg ik niet ;). Wanneer Sneijder 3 jaar geleden terug was gekomen bij wijze van dan waren er misschien wel wat openingen geweest. Maar spelers die steeds vaker op de bank belanden en dan denken het "even" te gaan doen in de eredivisie tja...

Verwijderd

Frankie is als enige tenminste wel fanatiek.

• Deadsy
Kevinp schreef op zondag 20 september 2015 @ 16:12:
[...]

Dat komt mogelijk ook deels omdat deze spelers vaak een tijdje minder gepresteerd hebben. Ik zou ze ook geen vol contract aanbieden. Je krijgt bij ajax geloof ik 1 miljoen per jaar. Laten we zeggen, dat krijg ik niet ;). Wanneer Sneijder 3 jaar geleden terug was gekomen bij wijze van dan waren er misschien wel wat openingen geweest. Maar spelers die steeds vaker op de bank belanden en dan denken het "even" te gaan doen in de eredivisie tja...
Yup, de spelers die willen komen hebben niet meer het niveau om de betreffende rol in te vullen en zijn vaak minder dan de spelers die er al zijn (Heitinga).
De spelers die nog wat zouden kunnen toevoegen willen niet omdat ze ergens anders een veelvoud vangen van wat Ajax wil betalen (Sneijder).

En dan heb je nog de spelers die niet meer goed genoeg zijn maar zich wel te goed voelen voor de Eredivisie en dan ook nog teveel vragen (vd Vaart).

Een Heitinga heeft dan wel de liefde voor Ajax en voelt zich ook niet te goed voor de Eredivisie maar heeft spijtig genoeg niet het niveau.

ps. En wat Ajax nu weer nalaat is om meer goals te maken.

• toolkist
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 20 september 2015 @ 16:12:
Frankie is als enige tenminste wel fanatiek.
En is degene die mij wakker houdt. 't valt weer niet mee wat Ajax laat zien.

Verwijderd

toolkist schreef op zondag 20 september 2015 @ 16:17:
[...]

Eens, al kan ik me wel voorstellen dat Excelsior uit (met alle respect) niet bepaald motiverend is wanneer je eerder dezelfde week EL gespeeld hebt.

• Deadsy
Verwijderd schreef op zondag 20 september 2015 @ 16:19:
[...]

Eens, al kan ik me wel voorstellen dat Excelsior uit (met alle respect) niet bepaald motiverend is wanneer je eerder dezelfde week EL gespeeld hebt.
Zou het wel moeten zijn wanneer je niet gewonnen hebt. En al helemaal voor spelers zoals Gudelje die op al op het randje zitten tussen basis en bank.

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:35
Ok eerste helft van Ajax. 2e helft matig maar snap de wissels van de Boer ook niet helemaal. Excelcior moet komen en probeert het ook maar je haalt als je snelheid naar de kant en wisselt dat voor schone.

Ok als je el Ghazi en Fisher wil sparen dat kan de enige reden zijn.

Had dan liever Schone voor Gudelj gezien en Younes voor een van de aanvallers

[ Voor 12% gewijzigd door Crysania op 20-09-2015 16:27 ]

• Quad

Quad

Doof

Verwijderd schreef op zondag 20 september 2015 @ 16:19:
[...]

Motiverend? In de amateurcompetities zijn spelers tot het bot gemotiveerd om de wedstrijd te winnen, ze krijgen geen geld niks noppes nada. Als je ziet hoe ze dan op het veld bij Ajax rondlopen dan wordt je daar best wel zenuwachtig van.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

toolkist schreef op zondag 20 september 2015 @ 16:17:
Tja, mooi is anders.... maar aan de andere kant, Ajax pakt gewoon drie punten en PSV en Feyenoord laten punten liggen. Prima weekend dus. Heracles gaat dit nooit volhouden met zo'n smalle selectie, dus de echte concurrentie laat het volopig liggen :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Je kunt geen fan zijn van het voetbal wat Ajax in de eredivisie op de mat legt (en veel van mijn vrienden zijn dat allesbehalve als Ajax-supporter) feit is wel dat het dodelijk effectief is vooralsnog: 0(!) doelpunten tegen.

• toolkist
  • Niet online
Han schreef op zondag 20 september 2015 @ 16:27:
[...]

Tja, mooi is anders.... maar aan de andere kant, Ajax pakt gewoon drie punten en PSV en Feyenoord laten punten liggen. Prima weekend dus. Heracles gaat dit nooit volhouden met zo'n smalle selectie, dus de echte concurrentie laat het volopig liggen :)
Qua resultaat niks te klagen nee. Maar je mag heel blij zijn dat je tegen, met alle respect, Excelsior speelt en niet uit tegen Heerenveen, Groningen, of Roda bv. Teams waar Ajax het vaak lastig tegen heeft.
Verwijderd schreef op zondag 20 september 2015 @ 16:30:
Je kunt geen fan zijn van het voetbal wat Ajax in de eredivisie op de mat legt (en veel van mijn vrienden zijn dat allesbehalve als Ajax-supporter) feit is wel dat het dodelijk effectief is vooralsnog: 0(!) doelpunten tegen.
Helaas, Twente vorige week vergeten? ;)

[ Voor 24% gewijzigd door toolkist op 20-09-2015 16:31 ]

• Deadsy
Het is goed dat je de punten pakt terwijl je niet echt goed speelt. Maar het probleem is dat het te vaak gebeurt.
In de 2e helft hadden ze gewoon het tempo een kwartier omhoog moeten gooien en dan waren ze er met 3 of 4-0 overheen gegaan.

• Quad

Quad

Doof

2 doelpunten tegen in de Eredivisie. ;) Tegen FC Twente.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

Verwijderd

Quad schreef op zondag 20 september 2015 @ 16:34:
[...]

2 doelpunten tegen in de Eredivisie. ;) Tegen FC Twente.
Oeps. Foutje mijnerzijds! :F

Verwijderd

Quad schreef op zondag 20 september 2015 @ 16:27:
[...]

Motiverend? In de amateurcompetities zijn spelers tot het bot gemotiveerd om de wedstrijd te winnen, ze krijgen geen geld niks noppes nada. Als je ziet hoe ze dan op het veld bij Ajax rondlopen dan wordt je daar best wel zenuwachtig van.
Die teams hebben spelers die voetballen omdat ze het fantastisch vinden als hobby en vrije tijdsbesteding. Die kiezen er volledig zelf voor.

In het betaald voetbal zijn er genoeg spelers die er veel minder zin in hebben en misschien helemaal niet gevoetbald zouden hebben als ze er niet toevallig erg goed in zouden zijn of wanneer het weinig zou verdienen. Zeker bij de huidige generatie mensen kan dat tot motivatie problemen leiden en daardoor slordig spel.

• Quad

Quad

Doof

Dan nog, je krijgt pegels voor wat je op de mat neerlegt, als mijn baas mij zo zou zien rondsjokken dan hoefde ik de volgende dag niet terug te komen op het werk.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 00:15

Hupske

AFCA

Vitesse staat al op 1-0. Gaat geweldig weer bij De Graafschap. Simpele corner die erin gekopt word.
Weer geen punten voor De Graafschap vandaag haha.

En 2-0. Mooi doelpunt van Vitesse. Gaat erg makkelijk, zoals altijd tegen De Graafschap :F Ook niet verrassend als je een Linthorst achterin hebt lopen.

[ Voor 35% gewijzigd door Hupske op 20-09-2015 17:08 ]

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

hupske schreef op zondag 20 september 2015 @ 16:53:
Vitesse staat al op 1-0. Gaat geweldig weer bij De Graafschap. Simpele corner die erin gekopt word.
Weer geen punten voor De Graafschap vandaag haha.
De Graafschap gaat proberen om het negatieve record van RBC te verbreken; degraderen met minder dan 9 punten over een heel seizoen... De Graafschap heeft met dit team niks maar dan ook niks te zoeken in de eredivisie.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Hupske

Hupske

AFCA

Han schreef op zondag 20 september 2015 @ 17:08:
[...]

De Graafschap gaat proberen om het negatieve record van RBC te verbreken; degraderen met minder dan 9 punten over een heel seizoen... De Graafschap heeft met dit team niks maar dan ook niks te zoeken in de eredivisie.
Ik denk dat dat niet gaat gebeuren. Tegen AZ heeft DG ongelooflijk pech gehad met alle goals die van richting werden veranderd. Tevens een levensgrote kans gemist om op 2-1 voorsprong te komen. Tegen Zwolle waren ze de eerste helft gewoon de betere partij alleen vergeten ze te scoren. Tegen Roda verlies je met 1-0. Waar eigenlijk beide ploegen ook geen enkele kans hebben gehad.

DG moet alleen blijven vast houden in hun spelopvatting en ze gaan vanzelf een keer punten pakken. Zeker tegen de andere mindere goden in de Eredivisie. (Moet positief blijven he :P )

[ Voor 3% gewijzigd door Hupske op 20-09-2015 17:14 ]

• toolkist
  • Niet online
Groningen komt op 1-0, maar volgens mij stond Linssen toch echt hinderlijk buitenspel.

Verwijderd

Quad schreef op zondag 20 september 2015 @ 16:39:
Dan nog, je krijgt pegels voor wat je op de mat neerlegt, als mijn baas mij zo zou zien rondsjokken dan hoefde ik de volgende dag niet terug te komen op het werk.
Dat is allemaal waar maar geldt hier veel minder. Spelers worden over het algemeen niet snel vervangen als ze ongemotiveerd spelen, daarvan heeft Ajax genoeg voorbeelden rondwandelen. Er zijn genoeg mensen die, door gebrek aan opleiding, geen keuze hebben qua baan maar genoegen moeten nemen met een bepaalde baan. Ik kan me dan ook voorstellen dat je minder gemotiveerd bent dan wanneer je actief solliciteert en de baan van je dromen krijgt. Een deel van de voetballers is er gewoon ingerold vanuit de jeugd en heeft niet echt gekozen voor dit beroep. Denken dat een voetballer iedere wedstrijd zin heeft om te voetballen is echt een sprookje.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2015 17:29 ]

• ik222
  • Niet online
Tja het spel van Ajax was niet best maar we pakken wel gewoon de drie punten in een uitwedstrijd na een Europese week.

En aangezien alle concurrenten voor de titel ook nog eens punten laten liggen hoor je mij niet klagen.

Natuurlijk is goed voetbal leuk maar het gaat om het resultaat.

• ph4ge
Han schreef op zondag 20 september 2015 @ 17:08:
Geen zorgen, ze moeten nog 2 keer tegen Feyenoord en als er 1 team kampioen is in punten morsen tegen degradanten dan is het Feyenoord wel.

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:50
ik222 schreef op zondag 20 september 2015 @ 17:29:

Natuurlijk is goed voetbal leuk maar het gaat om het resultaat.
In een toernooi misschien. In de competitie wil ik wel sprankelend voetbal zien, zeker tegen Excelsior.

• Hupske

Hupske

AFCA

Nou. 3-0. Mooie blunder van Propper achterin. Die denkt volgens mij dat die nog in JL speelt vandaag.

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:37
chim0 schreef op zondag 20 september 2015 @ 18:10:
[...]

In een toernooi misschien. In de competitie wil ik wel sprankelend voetbal zien, zeker tegen Excelsior.
Sinds wanneer zijn wedstrijden tegen teams die de bus parkeren sprankelend? Sprankelende wedstrijden vinder meer plaats tegen de top van de competitie (als je gelukt hebt ;) )

Float like a butterfly, sting like a bee.

• JST94
Mosin schreef op zondag 20 september 2015 @ 16:03:
[...]

Ja, hij had vast wel iets willen zeggen.
Ben je matties met Kazim? Hoe weet je dat hij hem wou slaan. Als hij dingen geroepen heeft die niet kunnen, dan spreek je zo'n figuur aan.

En dan wint hij het vervolgens met woorden in plaats van fuck you en pussy te roepen. Feyenoord fan much? ;)
Als je iets tegen hem wilt vertellen lijkt het me niet dat je tegen moet worden gehouden door anderen toch?

Jep, Feyenoord fan die blij is dat Kazim niet meer in de basiself staat, nu nog de tribune op. :)

• Deadsy
Weet iemand trouwens hoeveel Kazim verdient?

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:50
martinusz schreef op zondag 20 september 2015 @ 18:35:
[...]

Sinds wanneer zijn wedstrijden tegen teams die de bus parkeren sprankelend? Sprankelende wedstrijden vinder meer plaats tegen de top van de competitie (als je gelukt hebt ;) )
Niet, maar dat bedoel ik juist. In de CL, EL, EK of WK gaat iedereen voor het resultaat (lees: geld), dus dan ga je puur voor resultaat en parkeer je waar nodig de bus. Competitie is gewoon competitie, dus dan wil je wel mooi voetbal laten zien en dat wil het publiek ook. Tuurlijk wil het publiek in een toernooi ook mooi voetbal zien, maar de meeste teams gaan toch vaak voor het resultaat.

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 19:21

Qu3st

Deadsy schreef op zondag 20 september 2015 @ 18:59:
Weet iemand trouwens hoeveel Kazim verdient?
Hij verdient een tribuneplekje! Maar qua geld geen idee, vast veel te veel.

[ Voor 4% gewijzigd door Qu3st op 20-09-2015 19:24 ]

Verwijderd

Zie zojuist nog het doelpunt van Roda. Toch wel heel apart dat een club als Feyenoord zo'n slecht muurtje neer zet en dat Vermeer zo ver voor zijn doel staat. Zijn toch wel kostbare fouten van een club waar je beter van mag verwachten. (Geldt overigens ook voor de corners van Feyenoord.)

• Deadsy
Weer eens lekker leeg bij Vitesse.

Laat het aan iemand uit een ander land zien en die gaan denken dat de club een straf heeft.

• Mosin
JST94 schreef op zondag 20 september 2015 @ 18:39:
[...]

Als je iets tegen hem wilt vertellen lijkt het me niet dat je tegen moet worden gehouden door anderen toch?

Jep, Feyenoord fan die blij is dat Kazim niet meer in de basiself staat, nu nog de tribune op. :)
Ja, dat wordt vaak uit automatisme gedaan. Hij zal vast wel willen slaan, maar ik denk dat Sankoh niet de enige is die schijtziek van hem wordt.
Hij zet gewoon jou club voor lul, en dat wilt geen ene Feyenoorder.

Als hij dingen aan het roepen was, had v. Bronckhorst gewoon moeten zeggen dat hij 1 week niet welkom is. In ieder geval moet hij zijn gedrag achterwegen laten.

[ Voor 15% gewijzigd door Mosin op 20-09-2015 19:44 ]

Verwijderd

Kazim lijkt wel een beetje last te hebben van ADHD wanneer hij op het bankje moet zitten.

• JST94
Mosin schreef op zondag 20 september 2015 @ 19:42:
[...]

Ja, dat wordt vaak uit automatisme gedaan. Hij zal vast wel willen slaan, maar ik denk dat Sankoh niet de enige is die schijtziek van hem wordt.
Hij zet gewoon jou club voor lul, en dat wilt geen ene Feyenoorder.

Als hij dingen aan het roepen was, had v. Bronckhorst gewoon moeten zeggen dat hij 1 week niet welkom is. In ieder geval moet hij zijn gedrag achterwegen laten.
Ik heb geen idee wat Kazim naar Sankoh heeft staan roepen, maar als het iets zou zijn wat niet door de beugel zou kunnen zou hij echt wel zijn aangesproken door de technische staf.

• Mosin
JST94 schreef op zondag 20 september 2015 @ 20:54:
[...]

Ik heb geen idee wat Kazim naar Sankoh heeft staan roepen, maar als het iets zou zijn wat niet door de beugel zou kunnen zou hij echt wel zijn aangesproken door de technische staf.
Hmm, dat weet ik nog niet zo zeker. Ik neem aan dat Kazim toch aparte dingen heeft geroepen.
Nogmaals, hij wilt hem daar terecht op aanspreken.

• thobe
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-09 18:11
Deadsy schreef op zondag 20 september 2015 @ 19:33:
Weer eens lekker leeg bij Vitesse.

Laat het aan iemand uit een ander land zien en die gaan denken dat de club een straf heeft.
Dat krijg je met een te groot stadion en een te kleine achterban. Zie je bij Utrecht ook. Overigens zijn er in Spanje/Italië genoeg clubs waar je denk ik een nog lagere bezettingsgraad zal vinden.

Vitesse speelde vandaag erg slordig. Na de 2-0 ontbrak iedere wil om door te drukken, De Graafschap had makkelijk opzij gezet kunnen worden met 5-0. Je mag overigens nog van geluk spreken dat na rust de 2-1 niet valt, en De Graafschap mocht van geluk spreken dat drie slaande bewegingen geen rood is...

• JST94
Mosin schreef op zondag 20 september 2015 @ 21:01:
[...]

Hmm, dat weet ik nog niet zo zeker. Ik neem aan dat Kazim toch aparte dingen heeft geroepen.
Nogmaals, hij wilt hem daar terecht op aanspreken.
Zolang ik niet weet wat Kazim echt geroepen heeft tijdens de wedstrijd kan ik niet oordelen of dat terecht is of niet.

Dat Kazim zich laat uitlokken door de supporters van RJC is wel erg dom natuurlijk. Past wel een beetje bij hem.

• Deadsy
thobe schreef op zondag 20 september 2015 @ 21:11:
[...]

Dat krijg je met een te groot stadion en een te kleine achterban. Zie je bij Utrecht ook. Overigens zijn er in Spanje/Italië genoeg clubs waar je denk ik een nog lagere bezettingsgraad zal vinden.

Vitesse speelde vandaag erg slordig. Na de 2-0 ontbrak iedere wil om door te drukken, De Graafschap had makkelijk opzij gezet kunnen worden met 5-0. Je mag overigens nog van geluk spreken dat na rust de 2-1 niet valt, en De Graafschap mocht van geluk spreken dat drie slaande bewegingen geen rood is...
Ik heb eens het % lijstje van Italie gezien, best wel lachwekkend.
Een stadion moet geloof ik bepaalde aantallen halen om de kosten te dekken en dan vraag ik me toch af hoeveel geld Vitesse overhoud per wedstrijd.

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:37
chim0 schreef op zondag 20 september 2015 @ 19:02:
[...]

Niet, maar dat bedoel ik juist. In de CL, EL, EK of WK gaat iedereen voor het resultaat (lees: geld), dus dan ga je puur voor resultaat en parkeer je waar nodig de bus. Competitie is gewoon competitie, dus dan wil je wel mooi voetbal laten zien en dat wil het publiek ook. Tuurlijk wil het publiek in een toernooi ook mooi voetbal zien, maar de meeste teams gaan toch vaak voor het resultaat.
Wat ik bedoelde is is dat je tegen die geparkeerde bussen wel leuk/mooi voetbal wilt laten zien, maar daar heb je toch echt een tegenstander voor nodig die van de goal afkomt en zelf ook wilt voetballen.
Daarom zijn de wedstrijden tegen de kleintjes nooit echt leuk, tenzij ze echt er niks van bakken en je een keer met 5 of 6-0 wint, maar dat gebeurd niet zo vaak meer.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Pagina: 1 ... 61 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016