Iemand Gudelj hebben? Gratis af te halen. Wel met enige gebreken, zo raakt ie standaard zn man kwijt bij hoekschoppen
Nou, als het zo doorgaat hangt het van AZ en PSV af of we nog een beetje aanhaken in europa en daaruit nog inkomsten krijgen. Anders wordt het verschil met de subtop daar nog groter
Oproepen en laten spelen in een officieel duel, dan ligt ie voor 5 jaar oftewel de rest van z'n carrière vast voor Oranje.
Zullen we wat dat betreft ook maar gelijk alle jeugdspelers in nederland met een dubbele nationaliteit oproepen?D-e-n schreef op donderdag 17 september 2015 @ 19:46:
Hij had hem op zijn minst in de voorselectie kunnen opnemen.
Als ze zo goed zijn als Ziyech wel jaTerranova schreef op donderdag 17 september 2015 @ 19:47:
[...]
Zullen we wat dat betreft ook maar gelijk alle jeugdspelers in nederland met een dubbele nationaliteit oproepen?
Hij is 22 en een bepalende speler in de eredivisie. Er zijn er voor minder uitgenodigd door BlindTerranova schreef op donderdag 17 september 2015 @ 19:47:
[...]
Zullen we wat dat betreft ook maar gelijk alle jeugdspelers in nederland met een dubbele nationaliteit oproepen?
goed hopen dat frank de boer wat beters dan een peper heeft om ze scherp te krijgen de 2de helft, heb nog wel wat mad dog 357 collector's edition thuis anders
. ga 2de helft misschien straks nog kijken , nu eerst zelf voetballen op de trainng
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Dat Groningen achter staat ok maar Ajax.... Dat had ik niet verwacht. Verdedigend zakt Ajax weer door het ijs. Op zich logisch als je hun eerdere Europese wedstrijden tegen Rapid Wien bekijkt.
Psv heeft dat beter bekeken door Moreno te halen
Psv heeft dat beter bekeken door Moreno te halen
Ik wist niet dat we Ziyech op mochten roepen. Als dat gewoon kan, en het gebeurt niet is dat belangrijk. Makkelijk iemand die in de huidige top hoort.
Verwijderd
Nou moe, schakelde zojuist in, zag nog een stukje van de eerste helft en maakt Celtic 1-2?
Hoe is dat nu mogelijk? Wie was de betere in de eerste helft?
Hoe is dat nu mogelijk? Wie was de betere in de eerste helft?
Inderdaad, want één verliespartij van Ajax is direct funest..Leon Zwiers schreef op donderdag 17 september 2015 @ 19:47:
Nou, als het zo doorgaat hangt het van AZ en PSV af of we nog een beetje aanhaken in europa en daaruit nog inkomsten krijgen. Anders wordt het verschil met de subtop daar nog groter
--
Al met al is het maar wat slapjes, net de 0-1 zie je dat ze beginnen te drukken en ook echt wel kansen krijgen, maar zo gauw de 1-1 valt laten ze het weer volkomen lopen. Mis eigenlijk vooral de scherpte achterin die je in de eerste eredivisie duels wel zag.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Celtic maakte 2 goals...Verwijderd schreef op donderdag 17 september 2015 @ 19:49:
Hoe is dat nu mogelijk?
Gaat om de manier waarop. Als je terecht een wedstrijd verliest dan begint echt niet iedereen gelijk te piepen. Maar de manier waarop die twee goals vallen is gewoon te triest voor woorden...Gynnad schreef op donderdag 17 september 2015 @ 19:50:
[...]
Inderdaad, want één verliespartij van Ajax is direct funest..
Ajax moet gewoon punten halen, klaar.
Allebei niet.Verwijderd schreef op donderdag 17 september 2015 @ 19:51:
[...]
Was Celtic de bovenliggende partij of Ajax?
Laten we eerst dit seizoen eens afwachten. Thans is 1 wedstrijd gespeeld, zijn 2 bezig en volgen nog (tenminste) 2 halve wedstrijden en 21 hele wedstrijden. De winst van PSV is mooi, maar alleen die winstpartij gaat Nederland ook niet doen aanhaken natuurlijk.Leon Zwiers schreef op donderdag 17 september 2015 @ 19:47:
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
Maakt voor de coëfficiënten niet uit.D-e-n schreef op donderdag 17 september 2015 @ 19:56:
Maar niet van een ploeg van het niveau Celtic
Nou, recent werd nog gelijk gespeeld tegen ADO Den Haag en SC Heerenveen. Eén zwaluw is mooi, maar maakt nog geen zomer.D-e-n schreef op donderdag 17 september 2015 @ 19:56:
Maar niet van een ploeg van het niveau Celtic
chillessen zit ook weer compleet mis bij die corner ik snap niet dat die nooit ter discussie staat bij ajax en Nederland
Inderdaad zie psv, tenminste zoals ze gisteren speelden, niet verliezen van dit Celtic
Absoluut waar! Maar met Ajax zie ik het niet echt meer goed komen. Ze maken elk duel met serieuze tegenstand dezelfde fouten en worden dan keihard afgestraft. Van Groningen had ik zowieso al niet veel verwacht in europaargro schreef op donderdag 17 september 2015 @ 19:52:
[...]
Laten we eerst dit seizoen eens afwachten. Thans is 1 wedstrijd gespeeld, zijn 2 bezig en volgen nog (tenminste) 2 halve wedstrijden en 21 hele wedstrijden. De winst van PSV is mooi, maar alleen die winstpartij gaat Nederland ook niet doen aanhaken natuurlijk.
Het is nog een beetje gemaskeerd door het goede begin in de competitie, maar in de competitie gaat het ook nog wel mis zo. Een PSV, Heerenveen, Feyenoord en Vitesse straffen dit soort slap spel lijkt mij ook wel af.
Inderdaad. Vooralsnog zie ik het als incident. Een goeie wedstrijd compenseert niet al die treurige wedstrijden tegen oost-Europese landen waar Nederlandse clubs ten onder gingen. Feit is dat we het in de laatste paar jaar gewoon bijzonder slecht doen en het niveau geen aanleiding voor optimisme geeft.argro schreef op donderdag 17 september 2015 @ 19:57:
[...]
Nou, recent werd nog gelijk gespeeld tegen ADO Den Haag en SC Heerenveen. Eén zwaluw is mooi, maar maakt nog geen zomer.
Lijkt alsof de Europa league het slechtste in de ploegen naar boven haalt. Hoeveel nederlagen wel niet in de afgelopen jaren...
Vergeet niet dat Ajax ook nog tegen Fenerbahce moet. Daar maken ze op deze manier geen enkele kans tegen.
je bedoelt fenerbache die thuis nu 1-1 staat tegen molde ja daar moet je bang voor zijn
Maar hoe kan dat? We verliezen van ploegen uit competities die veel beroerder zijn. Celtic.... kan het erger?RoD schreef op donderdag 17 september 2015 @ 19:59:
[...]
Inderdaad. Vooralsnog zie ik het als incident. Een goeie wedstrijd compenseert niet al die treurige wedstrijden tegen oost-Europese landen waar Nederlandse clubs ten onder gingen. Feit is dat we het in de laatste paar jaar gewoon bijzonder slecht doen en het niveau geen aanleiding voor optimisme geeft.
Wel zo gunstig alsdat gelijk blijft, en inderdaad, dat valt eigenlijk best wel tegen dan ja.Erik82 schreef op donderdag 17 september 2015 @ 20:01:
je bedoelt fenerbache die thuis nu 1-1 staat tegen molde ja daar moet je bang voor zijn
Net als dat Ajax tegen Celtic tegenvalt.
Rapid Wien. Tsjernomorets OdessaD-e-n schreef op donderdag 17 september 2015 @ 20:02:
[...]
Maar hoe kan dat? We verliezen van ploegen uit competities die veel beroerder zijn. Celtic.... kan het erger?
Je kunt ook overdrijven. De laatste berichten in dit topic over Celtic, voor de wedstrijd tegen Ajax, gingen over de verwachting dat Celtic de CL zou halen of dat Celtic op een haar na de CL had gemist.
PSV deed ook genoeg fout maar één ding maakte mij bij, daar was werklust. PSV was bereid te werken voor elke bal, bij Ajax staat de helft stil een kijkt naar de rest. Dáár baal ik nog het meest van.Blauwschaap schreef op donderdag 17 september 2015 @ 19:44:
Misschien moet Ajax bij PSV een spoedcursus "hoe blijf ik scherp in een wedstrijd" volgen. Echt ongelooflijk.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat was bij Ajax niet anders, zei het een paar maanden terug.argro schreef op donderdag 17 september 2015 @ 20:06:
[...]
Je kunt ook overdrijven. De laatste berichten in dit topic over Celtic, voor de wedstrijd tegen Ajax, gingen over de verwachting dat Celtic de CL zou halen of dat Celtic op een haar na de CL had gemist.
Dat zou niet best zijn als die winnen, straks heb je dus 3 concurrenten.Erik82 schreef op donderdag 17 september 2015 @ 20:11:
2-1 molde inmiddels:P
Nou nee, Celtic strandde pas in de laatste voorronde. Ajax al in die daarvoor.dutchgio schreef op donderdag 17 september 2015 @ 20:11:
[...]
Dat was bij Ajax niet anders, zei het een paar maanden terug.
Poe, het houd niet over dat spel van Ajax
XXXVI
Haalt Ajax nou z'n gevaarlijkste speler er af...?
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Hm minder dat Younes eraf gaat.. had toch op Sinkgraven gehoopt.
Edit: oke, die is er eindelijk af nu.
Edit: oke, die is er eindelijk af nu.
[ Voor 24% gewijzigd door Luxicon op 17-09-2015 20:19 ]
...
Of je laat hem leeg spelen en weer stuk gaan.Exocet schreef op donderdag 17 september 2015 @ 20:18:
Haal je beste speler eraf...
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zoals ik zei, die maanden eerder, was het ook de verwachting dat Ajax de CL wel zou halen. Net als Celtic.argro schreef op donderdag 17 september 2015 @ 20:17:
[...]
Nou nee, Celtic strandde pas in de laatste voorronde. Ajax al in die daarvoor.
Celitc wint de eerste wedstrijd, Akax de tweede resultaat hetzelfde; beiden geen CL maar EL.
Ajax speelt eerst gelijk tegen Rapid Wien en verliest de tweede wedstrijd. Niet net als Celtic dus.dutchgio schreef op donderdag 17 september 2015 @ 20:20:
[...]
Zoals ik zei, die maanden eerder, was het ook de verwachting dat Ajax de CL wel zou halen. Net als Celtic.
Celitc wint de eerste wedstrijd, Akax de tweede resultaat hetzelfde; beiden geen CL maar EL.
Resultaat over 2 wedstrijden telt, een gelijkspel alleen niet.argro schreef op donderdag 17 september 2015 @ 20:25:
[...]
Ajax speelt eerst gelijk tegen Rapid Wien en verliest de tweede wedstrijd. Niet net als Celtic dus.
En het resultaat is hetzelfde.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Nou Celtic met 10 man verder.
Maar of dat helpt...
Maar of dat helpt...
Nu zou je eigenlijk nog een lange sterke man moeten brengen. Celtic gaat echt niet anders spelen nu.
ajax tegen 10 man is drama remember milan
Als ik Fischer was geweest had ik ook niet begrepen waarom mijn trainer Gudelj laat staan...
Het resultaat is inderdaad dat zowel Ajax als Celtic geen CL spelen, maar Celtic deed het in de voorronde wel aanmerkelijk beter. Het overleefde de voorlaatste voorronde, in tegenstelling tot Ajax en in de laatste voorronde verloor Celtic op doelsaldo van Malmö, een ronde die Ajax niet eens wist te bereiken.dutchgio schreef op donderdag 17 september 2015 @ 20:26:
[...]
Resultaat over 2 wedstrijden telt, een gelijkspel alleen niet.
En het resultaat is hetzelfde.
[ Voor 74% gewijzigd door argro op 17-09-2015 20:34 ]
Meestal niet naar mijn idee. Gek genoeg...dutchgio schreef op donderdag 17 september 2015 @ 20:29:
Nou Celtic met 10 man verder.
Maar of dat helpt...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Dit is nou niet echt een aanvallende wissel te noemen, maar een normale toch. Nu staat Ajax eigenlijk verdedigend met een extra man.
...
Inderdaad , gudelj eruit leek me uitermate logischargro schreef op donderdag 17 september 2015 @ 20:31:
Als ik Fischer was geweest had ik ook niet begrepen waarom mijn trainer Gudelj laat staan...
Cruijff zegt dat als je er niet door komt moet je ruimte maken minder aanvallers dus. Of zo.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ajax en gebruik maken van een man meer? Lang niet gezien....
Molde was sowieso wel een concurrent. Ik zie geen reden om die vantevoren al af te schrijven.
Of gewoon je spelers wisselen die een wanprestatie leverenGonadan schreef op donderdag 17 september 2015 @ 20:32:
Cruijff zegt dat als je er niet door komt moet je ruimte maken minder aanvallers dus. Of zo.
Dan heb je snel genoeg een hele hoop ruimte
Qua naam de kleinste, maar allesbehalve dat dus.
Wat nou lucky Ajax.
[ Voor 4% gewijzigd door Gonadan op 17-09-2015 20:37 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Napoli 5-0 tegen Brugge is ook wel een flinke tussenstand.
Verwijderd
Ajax valt me niet mee, ze staan volkomen terecht achter. Nu worden ze sterker, tegen 10 man, daarvoor was Celtic de bovenliggende partij met de betere kansen.
Ik denk wel dat ze alsnog gaan winnen.
Younes speelde goed en aantrekkelijk, maar die had wel het levensgrote voordeel om tegen een trage houten klaas van 1.90m te mogen spelen, zo'n rechtsback komt ie dit jaar niet meer tegen. Eens kijken hoe hij het doet tegen een snelle, beweeglijke back.
Ik denk wel dat ze alsnog gaan winnen.
Younes speelde goed en aantrekkelijk, maar die had wel het levensgrote voordeel om tegen een trage houten klaas van 1.90m te mogen spelen, zo'n rechtsback komt ie dit jaar niet meer tegen. Eens kijken hoe hij het doet tegen een snelle, beweeglijke back.
Nou, daar is ie dan toch. Keeper zag er vreemd uit zeg
Lintje en basisplaats die man!
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Daar is ie alPWM schreef op donderdag 17 september 2015 @ 20:39:
2-2 zou al veel schelen in het vervolg.
Wat slecht gekeept zeg
Verwijderd
(K)lasse Schoene!
Een van de beste spelers in de selectie. Schande dat die man niet veel vaker speelt.
Een van de beste spelers in de selectie. Schande dat die man niet veel vaker speelt.
Zei het toch.dutchgio schreef op donderdag 17 september 2015 @ 20:21:
Gudelj is het vrijetrappen nemen ook verleerd. Schöne kan dat beter, maarja, die speelt vrijwel nooit.
Hopelijk krijgen we vandaag ongelijk. het begin is er!albino71 schreef op donderdag 17 september 2015 @ 20:33:
Ajax en gebruik maken van een man meer? Lang niet gezien....
Schöne zal toch wel een basisplaats bedongen hebben bij FdB?
Gudelj moet echt nog leren wat mannenvoetbal is.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Prima om vandaag, wat dat aangaat, de plank volledig mis te slaan.Fiber schreef op donderdag 17 september 2015 @ 20:41:
[...]
Hopelijk krijgen we vandaag ongelijk. het begin is er!
Leren wat mannenvoetbal is zorgt er toch niet voor dat je een vrije trap waarvoor je minuten lang de tijd neemt huizenhoog over te schieten?Gonadan schreef op donderdag 17 september 2015 @ 20:42:
Gudelj moet echt nog leren wat mannenvoetbal is.
Maar misschien wel om een keer bij z'n man te blijven bij hoekschoppen tegen.argro schreef op donderdag 17 september 2015 @ 20:43:
[...]
Leren wat mannenvoetbal is zorgt er toch niet voor dat je een vrije trap waarvoor je minuten lang de tijd neemt huizenhoog over te schieten?
Pfff. Wat een afzwaaier. Nu toch al een paar keer gezien dat de bal echt 10+ meter langs de goal wordt geschoten.
Wat ik niet snap is dat Ajax nooit echt van afstand schiet. Misschien is Serero niet de man daarvoor, maar die staat daar echt megaveel vrij om lekker op af te leggen.
...
Ik doel op die kopbal waar hij een butsje krijgt en verontwaardig kijkt.argro schreef op donderdag 17 september 2015 @ 20:43:
[...]
Leren wat mannenvoetbal is zorgt er toch niet voor dat je een vrije trap waarvoor je minuten lang de tijd neemt huizenhoog over te schieten?
GVD
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Shit. Dat was de kans. Zo een komt er wss niet meer.
Milik mag ook maar huisTk55 schreef op donderdag 17 september 2015 @ 20:44:
Gudelj ga maar naar huis
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016