Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2015/2016 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 57 ... 101 Laatste
Acties:
  • 163.969 views

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-11 15:17

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

bottom line schreef op woensdag 16 september 2015 @ 22:36:
Ligt het aan mij of fluit de scheids enorm in het voordeel altijd van Lyon. Die hadden zoveel meer kaarten moeten gekregen hebben.. 2x rood voor Gent in duels wanneer Lyon spelers hetzelfde doen, niets voor krijgen. Zelfs slechts geel voor 'natrappen' aan een Lyon speler :')
Twee belachelijke rode kaarten als je het mij vraagt!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Ik vond die eerste anders best wel terecht.. Hij kwam lomp met gestrekt been erin.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-11 20:16
Quad schreef op woensdag 16 september 2015 @ 22:51:
Ik vond die eerste anders best wel terecht.. Hij kwam lomp met gestrekt been erin.
Een Lyon speler heeft juist dezelfde situatie gehad in deze match, en daar werd het spel gewoon verder gespeeld

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Dat heb ik niet gezien ivm switch. ;)

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-11 20:16
Quad schreef op woensdag 16 september 2015 @ 22:58:
Dat heb ik niet gezien ivm switch. ;)
Weet niet zeker maar denk een minuut of 12.. Of dat was een andere fout

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Kaap schreef op woensdag 16 september 2015 @ 17:06:
[...]

Dat heb ik nou als ik fans van eredivisie clubs hoor.

[...]

Right...hoe laat spelen de andere nederlandse clubs vanavond?
Misschien begrijp je mij verkeerd. Natuurlijk is het gemiddelde niveau hoger, maar het is echt niet zo dat iedere wedstrijd smullen is. Dat is gewoon onzin. Die ploegen hebben tig miljoenen te besteden, maar 7 van de 10 wedstrijden is echt niet leuker om te kijken als (ik noem maar wat) Heracles - Utrecht. (al zal iedere ploeg in de BPL 99 van de 100x winnen van de twee genoemde ploegen).
In de Spaanse competitie ligt het niveau nog weer een stukje hoger, al zijn daar natuurlijk ook gewoon draken van wedstrijden. Zelfs Barcelona en Real Madrid zijn soms vaak niet om aan te gluren.

Ja, ik ben fan van de eredivisie, maar ik kijk ook wel regelmatig een potje buitenlands voetbal, en het is echt niet zo dat ik dan steenvast op het puntje van mijn stoel zit. Ook daar worden tenenkrommende fouten gemaakt en is het voetbal vaak niet om over naar huis te schrijven.

Overigens:
PSV - Manchester United 2-1
Manchester City - Juventus 1-2
Dinamo Zagreb - Arsenal 2-1
Chelsea - Macc. Tel Aviv 4-0

Dat is één winstpartij in de eerste ronde.. Dat is echt niet best voor zulke grootmachten in het clubvoetbal. Ik durf nu al wel te voorspellen dat er geen 1 BPL ploeg bij de laatste 4 in de CL zit. Misschien Chelsea bij de laatste 8. Het niveau is daar echt niet meer heel hoog hoor. Maar nog altijd beter dan de Eredivisie.

[ Voor 24% gewijzigd door St@m op 17-09-2015 00:49 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• ETzPliskin

ETzPliskin

Quad schreef op woensdag 16 september 2015 @ 22:51:
Ja je kan ze inderdaad terecht noemen, maar dan moet de scheidsrechter de lijn doortrekken en Lyon minstens even zwaar bestraffen.

Onze keeper is wel een held :D

Verwijderd

Het niveau in de PL zal weer omhoog gaan, omdat ze meer geld hebben vanwege de nieuwe TV-deal. Meer geld = beter niveau. Zo zwart-wit is het.

Guardado een hele tijd geblesseerd vrees ik. Enkelbanden zijn waarschijnlijk gescheurd. Leek verdacht veel op een bewussie van Smalling, vreemd dat er op TV zo weinig aandacht aan werd besteed.

Dat is misschien het verschil tussen de miljonairs van grootmacht United en onze eigen Eredivisie-spelers, als die uit de wedstrijd worden geschopt heeft dat minder nieuwswaarde.

• mefjoew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21-11 08:47
Is het niet vooral de (ouderwetse) spelopvatting die in Engeland gehanteerd wordt die zorgt voor de dramatische resultaten van PL-teams? Schijnbaar nogal simpel je als team hiertegen te wapenen, net als tegen een team dat typisch Nederlands speelt bijvoorbeeld. Engels voetbal oogt spectaculair, maar internationaal is de speelwijze niet succesvol.

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-11 23:36

TTLCrazy

Listen to Frankie

Verwijderd schreef op donderdag 17 september 2015 @ 08:27:
Dat is misschien het verschil tussen de miljonairs van grootmacht United en onze eigen Eredivisie-spelers, als die uit de wedstrijd worden geschopt heeft dat minder nieuwswaarde.
Die voetballers bij PSV zijn ook allemaal miljonairs hoor. Het enige verschil is het aantal nullen en het cijfertje wat ervoor staat.

[ Voor 73% gewijzigd door TTLCrazy op 17-09-2015 09:28 ]

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:37
Wat denken we van Ajax - Celtic vanavond?
Mogelijk dat de Boer met Klaassen in de spits begint en dus Milik passeert voor deze wedstrijd. Daarnaast opvallend dat Serero waarschijnlijk ook gaat starten, die nog geen minuut heeft gespeeld dit seizoen, opmerkelijke keuzes dus.

Float like a butterfly, sting like a bee.

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-11 15:35
Vind Klaassen in de spits een aanfluiting van het spitsenaankoop beleid van Ajax. Telegraaf heeft er ook een artikel over:
http://www.telegraaf.nl/t...rkhof_voor_spitsen__.html
Milik en Sanogo worden dus eigenlijk door de Boer niet goed genoeg gevonden om tegen Celtic te spelen.........

Hattrick: Thorgal Eagles

• mefjoew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21-11 08:47
bregweb schreef op donderdag 17 september 2015 @ 09:52:
Vind Klaassen in de spits een aanfluiting van het spitsenaankoop beleid van Ajax. Telegraaf heeft er ook een artikel over:
http://www.telegraaf.nl/t...rkhof_voor_spitsen__.html
Milik en Sanogo worden dus eigenlijk door de Boer niet goed genoeg gevonden om tegen Celtic te spelen.........
Sanogo zit niet bij de selectie ivm blessure (alweer). Overigens is keuze voor Klaassen eentje die je moet zien in het licht van de wedstrijd. Daarover schrijft de Telegraaf ook in het door jou gelinkte artikel. Feit is dat Ajax gewoon niet rendeert met een pure spits.

[ Voor 17% gewijzigd door mefjoew op 17-09-2015 10:01 ]

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:06
PSV heeft ook wel op goede wilskracht gewonnen. Engelsen hanteren de meest idiote bedragen voor spelers tegenwoordig. Als je die prijzen ziet voor onbekende spelers...

Van Coman bij Bayern kun je natuurlijk ook wat zeggen, maar die doet erg goed zijn werk. Gister assist op Götze afgeleverd. Het is nog even afwachten wat hij op het hoge toneel neerzet tegen Real, Barca, Dortmund en Wolfsburg.

Florenzi maakte trouwens wel een geniale goal, wtf gewoon _/-\o_ :D
Gister waren er meer van zulke goaltjes. Müller plaatste die bal ''per ongeluk'' loepzuiver in het hoekje :o

[ Voor 27% gewijzigd door Mosin op 17-09-2015 09:59 ]

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:00

PauseBreak

derp!

Mosin schreef op donderdag 17 september 2015 @ 09:58:
PSV heeft ook wel op goede wilskracht gewonnen. Engelsen hanteren de meest idiote bedragen voor spelers tegenwoordig. Als je die prijzen ziet voor onbekende spelers...
Het vertekent ook enorm. Ja, er gaan enorme bedragen over en weer in het Engelse voetbal, maar veel ervan blijft binnen Engeland en gaat over Engelse talenten. En die zijn dan weer zo duur door het beleid van de FA met betrekking tot de home-grown regel.

Nee, merp!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21-11 14:32

KipCurreh

Nightcrawler

Ik was gister op Gent-Lyon (CL mini-abo), en ik moet zeggen vanuit mijn standpunt was het toch wel 2 x rood hoor. Dejaeghere gaat wel heel lomp naar de bal, en Foket lijkt hem onderuit te trekken..
Maar dan moet Lyon idd ook 2x rood krijgen natuurlijk

Heb nog geen beelden gezien trouwens...

Maar jongens, wat een match van Depoitre, die gast is echt niet normaal goed... En ze hebben met Mitrovic echt een goede koop gedaan in de defensie, denk dat ie geen enkel kopbalduel verloren heeft (ook al heeft Lyon niet echt grote jongens lopen vooraan :) )

Al bij al gingen we toch met gemengde gevoelens naar huis, vooral omdat je het gevoel kreeg dat er echt wel meer in zat.. Lyon was met momenten echt nergens... Maar goed, met een punt hoeven we gezien de omstandigheden ook niet klagen dan zeker...

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:19

Wom

Uiteindelijk een prima resultaat voor Gent, maar wat me meer tegenviel was het stadion eigenlijk. Gloednieuw gezet en van buiten erg fraai. Maar op TV zie je vooral veel beton doordat het publiek ver van het veld zit. Jammer vond ik dat eigenlijk. Dacht dat de meeste stadions daar juist van wilde afstappen om meer beleving te kweken.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• ETzPliskin

ETzPliskin

KipCurreh schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:18:
Ik was gister op Gent-Lyon (CL mini-abo), en ik moet zeggen vanuit mijn standpunt was het toch wel 2 x rood hoor. Dejaeghere gaat wel heel lomp naar de bal, en Foket lijkt hem onderuit te trekken..
Maar dan moet Lyon idd ook 2x rood krijgen natuurlijk

Heb nog geen beelden gezien trouwens...

Maar jongens, wat een match van Depoitre, die gast is echt niet normaal goed... En ze hebben met Mitrovic echt een goede koop gedaan in de defensie, denk dat ie geen enkel kopbalduel verloren heeft (ook al heeft Lyon niet echt grote jongens lopen vooraan :) )

Al bij al gingen we toch met gemengde gevoelens naar huis, vooral omdat je het gevoel kreeg dat er echt wel meer in zat.. Lyon was met momenten echt nergens... Maar goed, met een punt hoeven we gezien de omstandigheden ook niet klagen dan zeker...
Depoitre is inderdaad echt goed. Ook de verdediging (buiten die dekkingfout) staat ook echt wel goed. Op het middenveld is Neto soms wel wat wisselvallig, maar wat een passes kan die geven! Kums is gewoon top. Foket kan gewoon blijven lopen tot de laatste minuut lijkt het.

Aanvallend kan er denk ik wel nog veel verbeterd worden. Depoitre is goed, maar nog niet constant. Raman is vrij onrustig en te overhaast, en Simon lijkt zijn goede vorm niet te vinden. Die heeft ook maar 1 goede actie gedaan. Ook Pedersen lijkt maar 1 of 2 wedstrijden te kunnen spelen zonder blessure. Een echte killer spits ontbreekt nog in mijn ogen.

Dejaegere heeft ook enkel standje 'voluit', waardoor hij dan zulke domme fouten maakt (alhoewel hij op het laatste moment nog lijkt in te houden, maar het is inderdaad rood). Millicevic lijkt ook zijn betere vorm terug te vinden.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

bregweb schreef op donderdag 17 september 2015 @ 09:52:
Milik staat er niet in omdat er met een ander systeem wordt gespeeld, met Klaassen als valse spits. Daarmee trek je de verdediging uit elkaar en vallen er gaten voor de vleugelspelers. Heeft dus niks met wel of niet goed bevonden te maken. Ik snap deze keuze wel, helemaal tegen Celtic, die zich tegen een reguliere opstelling verdedigend prima staande weet te houden. Tegen een tegenstander zonder spits zal dat schakelen zijn voor Celtic, daar wil de Boer gebruik van maken... Ik verwacht dat El Gahzi veel ruimte gaat krijgen vanavond....

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21-11 20:54

Niku

Alagaesii

Nu er toch gesproken wordt over stadions, ik heb eens op de stadions zitten letten waar CL gespeeld wordt. Er zitten toch troosteloze creaties bij zeg, tribunes ver weg van het veld aan de korte kant, trimbanen, bij Roma moest gisteren het halve stadion rondom de aanhang van Barca leeg worden gelaten, etc.

Doe mij maar het wat kleinere Philips stadion waar de tribunes aan alle vier de kanten ongeveer op het veld beginnen.

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Het is toch wat he, zowel Shaw als Rafinha door een zelfde soort tackel de rest van het seizoen geblesseerd. Beide overigens potentieel topspelers.

Ajax zie ik niet zo ver komen eerlijk gezegd, PSV is een volwassen ploeg die gelukkig wel voort kan borduren op vorig jaar, ondanks vertrek van Depay en Wijnaldum. En ze missen Willems als een tijdje.
Ajax speelt naar mijn mening slap voetbal, met weinig flair. Dus niet het voetbal waarvoor ik fan ben van Ajax De houding komt slap over. In 95 stond er ook een jong team, maar die kon wel knokken en met passie spelen. Klaassen vind ik op zijn positie lang niet zo goed, als bijvoorbeeld v.d. Vaart en Sneijder dat waren. Ze hadden gewoon door moeten gaan in de CL en nu moeten ze het bewijzen tegen ploegen die niet bekend staan dat je daar even van wint.

...

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:43

Rhapsody

In Metal We Trust

Luxicon schreef op donderdag 17 september 2015 @ 13:01:
Het is toch wat he, zowel Shaw als Rafinha door een zelfde soort tackel de rest van het seizoen geblesseerd. Beide overigens potentieel topspelers.

Ajax zie ik niet zo ver komen eerlijk gezegd, PSV is een volwassen ploeg die gelukkig wel voort kan borduren op vorig jaar, ondanks vertrek van Depay en Wijnaldum. En ze missen Willems als een tijdje.
Ajax speelt naar mijn mening slap voetbal, met weinig flair. Dus niet het voetbal waarvoor ik fan ben van Ajax De houding komt slap over. In 95 stond er ook een jong team, maar die kon wel knokken en met passie spelen. Klaassen vind ik op zijn positie lang niet zo goed, als bijvoorbeeld v.d. Vaart en Sneijder dat waren. Ze hadden gewoon door moeten gaan in de CL en nu moeten ze het bewijzen tegen ploegen die niet bekend staan dat je daar even van wint.
Dat is het precies. Ze kunnen allemaal prima voetballen, maar gewoon niet knokken. Dat kan PSV wel.

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

• Bossie
  • Laatst online: 23:58
Rhapsody schreef op donderdag 17 september 2015 @ 13:04:
[...]

Dat is het precies. Ze kunnen allemaal prima voetballen, maar gewoon niet knokken. Dat kan PSV wel.
Idd, het is vanavond ook weer de mannen tegen de jongens.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• bregweb
Han schreef op donderdag 17 september 2015 @ 11:52:
[...]

Milik staat er niet in omdat er met een ander systeem wordt gespeeld, met Klaassen als valse spits. Daarmee trek je de verdediging uit elkaar en vallen er gaten voor de vleugelspelers. Heeft dus niks met wel of niet goed bevonden te maken. Ik snap deze keuze wel, helemaal tegen Celtic, die zich tegen een reguliere opstelling verdedigend prima staande weet te houden. Tegen een tegenstander zonder spits zal dat schakelen zijn voor Celtic, daar wil de Boer gebruik van maken... Ik verwacht dat El Gahzi veel ruimte gaat krijgen vanavond....
Maar wat is Milik dan wel? Geen echte diepe spits die er elke wedstrijd 1 in prikt, maar als valse spits kun je hem ook al niet gebruiken.....

Wil Milik niet afvallen, gaat meer om het totale plaatje. Dit wist Ajax vorig jaar ook al en dan halen ze Sanogo gaan. Nee, geen geld uitgeven aan een spits, we halen nog een extra middenvelder en laten we Heitinga ook maar nemen, ter versterking van de kleedkamer.

Het is toch te zot voor worden dat Ajax bij een achterstand en nog 10 minuten te spelen als enige optie heeft om vd Hoorn in de spits te zetten 8)7

Word tijd dat Ajax de portemonnee trekt voor een spits, dan kan Klaassen op het middenveld blijven voetballen.

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-11 16:39
bregweb schreef op donderdag 17 september 2015 @ 15:19:
[...]
Word tijd dat Ajax de portemonnee trekt voor een spits, dan kan Klaassen op het middenveld blijven voetballen.
Ik ben geen Ajax fan maar zelfs voor de grootste haters is het onbegrijpelijk dat Ajax hiermee kampt en zo loopt te schuiven met een speler van het caliber Klaassen wat naar mijn mening één van de betere spelers/talenten is in Nederland.

Als buitenstaander valt mij wel één ding op en dat is dat dit probleem steeds groter is geworden sinds Frank de Boer er zit. Misschien eens tijd voor een grote naam als coach? Zeker nu ook Cruijff zich begint terug te trekken is dit misschien wel een goed moment want het lijkt me sterk dat dit alleen aan de scouting ligt.

• Han
  • Niet online

Han

bregweb schreef op donderdag 17 september 2015 @ 15:19:
Maar wat is Milik dan wel? Geen echte diepe spits die er elke wedstrijd 1 in prikt, maar als valse spits kun je hem ook al niet gebruiken.....
Milik is een nummer 9 en die past niet in de tactiek die de Boer vanavond wil hanteren.. ;)
Wil Milik niet afvallen, gaat meer om het totale plaatje. Dit wist Ajax vorig jaar ook al en dan halen ze Sanogo gaan. Nee, geen geld uitgeven aan een spits, we halen nog een extra middenvelder en laten we Heitinga ook maar nemen, ter versterking van de kleedkamer.
a) Milik is gewoon nog steeds de spits van Ajax 1, daar veranderd niks aan, ook al gaan ze vanavond voor een andere tactiek zonder spits, maar met Klaassen als valse spits. De verdedigers van Celtic zijn niet gewend door te dekken. Wanneer Klaassen zich uit de spits laat zakken, kan hij tussen de linies spelen. Dekken de centrale verdedigers wél door op Klaassen, dan creëert Ajax ruimte voor de buitenspelers om loopacties achter de laatste lijn te maken. Puur een tactische overweging om zonder Milik, dus spits, te spelen. Klaassen vervangt Milik niet, Ajax vervangt de nr. 9 positie door een valse spits.

b) Sanogo hebben ze voor een jaar gehuurd om zo Zivkovic te kunnen verhuren zodat deze een seizoen in de eredivisie kan spelen in plaats van op de bank plaats te nemen achter Milik.

c) weet jij hoeveel ze betalen voor Sanogo? ;) En een extra middenvelder? Ze hebben Gudelj aangetrokken en afscheid genomen van Zimling. Daarnaast mochten Duarte en Serero vertrekken.
Het is toch te zot voor worden dat Ajax bij een achterstand en nog 10 minuten te spelen als enige optie heeft om vd Hoorn in de spits te zetten 8)7
Dat is niet de enige optie die ze hebben ;)

Echter als ze tegen een muur van verdedigers aanlopen dan hebben ze aan voetballend vermogen weinig. Dan is het juist handig om iemand extra in te brengen als bijvoorbeeld vd Hoorn, die zeer kopsterk is en Ajax daardoor hoge ballen voor kan slingeren...
Nee, het wordt tijd dat Ajax eens zelf een fatsoenlijke spits opleidt die wel rendeert in het Ajax systeem. Reguliere spitsen renderen gewoonweg niet in het Ajax systeem (wat ze wat mij betreft gisteren nog overboord mogen gooien).
rikoos schreef op donderdag 17 september 2015 @ 15:24:
Ik ben geen Ajax fan maar zelfs voor de grootste haters is het onbegrijpelijk dat Ajax hiermee kampt en zo loopt te schuiven met een speler van het caliber Klaassen wat naar mijn mening één van de betere spelers/talenten is in Nederland.

Als buitenstaander valt mij wel één ding op en dat is dat dit probleem steeds groter is geworden sinds Frank de Boer er zit. Misschien eens tijd voor een grote naam als coach? Zeker nu ook Cruijff zich begint terug te trekken is dit misschien wel een goed moment want het lijkt me sterk dat dit alleen aan de scouting ligt.
Het ligt aan het systeem wat Ajax tracht te voetballen... het systeem is gewoon achterhaald als de pest en totaal niet meer effectief in het huidige voetbal. Al zet je Dzeko in de spits voor 5 miljoen in het jaar, die maakt in het huidige Ajax systeem ook geen 20+ doelpunten. Als je geen fatsoenlijke ballen krijgt dan kun je niet scoren, zo simpel is het. Een elftal moet in dienst van de spits spelen, niet andersom. De Boer is hier absoluut mede-schuldig aan, die blijft maar vasthouden aan dit systeem. Het wordt tijd dat men anders gaat voetballen, in ieder geval stoppen met altijd voetballend naar oplossingen blijven zoeken. Dit levert zo veel balverlies op, metname op plekken waar dat direct gevaar oplevert. En dat continue breien achterin word ik zo langzamerhand ook extreem moedeloos van. Leuk voor de statistieken qua balbezit, maar totaal niet effectief. Wel handig voor de Boer, want die kan weer claimen dat ze de overhand hadden en de wedstrijd gedomineerd hebben (maar toch stiekem geen resultaat hebben gehaald.)

[ Voor 34% gewijzigd door Han op 17-09-2015 15:42 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• bregweb
Han schreef op donderdag 17 september 2015 @ 15:31:
[...]
Nee, het wordt tijd dat Ajax eens zelf een fatsoenlijke spits opleidt die wel rendeert in het Ajax systeem. Reguliere spitsen renderen gewoonweg niet in het Ajax systeem (wat ze wat mij betreft gisteren nog overboord mogen gooien).
[...]
Goed plan, dan heeft Ajax eindelijk in spits in.....2019? O-)

• bregweb
Han schreef op donderdag 17 september 2015 @ 15:31:
Het ligt aan het systeem wat Ajax tracht te voetballen... het systeem is gewoon achterhaald als de pest en totaal niet meer effectief in het huidige voetbal. Al zet je Dzeko in de spits voor 5 miljoen in het jaar, die maakt in het huidige Ajax systeem ook geen 20+ doelpunten. Als je geen fatsoenlijke ballen krijgt dan kun je niet scoren, zo simpel is het. Een elftal moet in dienst van de spits spelen, niet andersom. De Boer is hier absoluut mede-schuldig aan, die blijft maar vasthouden aan dit systeem. Het wordt tijd dat men anders gaat voetballen, in ieder geval stoppen met altijd voetballend naar oplossingen blijven zoeken. Dit levert zo veel balverlies op, metname op plekken waar dat direct gevaar oplevert. En dat continue breien achterin word ik zo langzamerhand ook extreem moedeloos van. Leuk voor de statistieken qua balbezit, maar totaal niet effectief. Wel handig voor de Boer, want die kan weer claimen dat ze de overhand hadden en de wedstrijd gedomineerd hebben (maar toch stiekem geen resultaat hebben gehaald.)
Dit ben ik volledig met je eens

• Han
  • Niet online

Han

bregweb schreef op donderdag 17 september 2015 @ 15:42:
Goed plan, dan heeft Ajax eindelijk in spits in.....2019? O-)
En zie daar het probleem... al verwacht ik veel van Sam Hendriks. Maar het zou simpeler zijn om van het huidige systeem af te stappen en gewoon zoals een regulier team te gaan voetballen. Ajax heeft gewoon het materiaal er niet voor om zo te voetballen. Prachtig dat Johan Cruijff er mee weg loopt, maar die hoort in het museum thuis, samen met zijn gedachtengoed. Geen kwaad woord over die man vanwege zijn verleden, maar hij begint bijna net zo zielig te worden als Willem van Hanegem. Johan Cruijff is al tientallen jaren niet meer actief in de voetballerij en kijkt waarschijnlijk met weemoed elke week zijn betamax banden af en vindt om die reden dat Ajax met dat oude systeem moet gaan voetballen. Daar heb je een selectie á la Barcelona voor nodig, met stuk voor stuk sterspelers. Met minder materiaal gaat dat gewoon niet.

• Han
  • Niet online

Han

Overigens wordt op dit moment de stad Groningen onveilig gemaakt en vernield door een paar randdebielen die zich 'supporter' noemen van Olympique Marseille... Achterlijke rukkers :r

edit:
let eens goed op dat oma'tje in de wit/grijze regenjas, en met name op waar ze zit... enkele seconden nadat ze is gevlucht vliegen de stoelen en flessen op die plek door de lucht... :X

[ Voor 79% gewijzigd door Han op 17-09-2015 16:29 ]

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23:07

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Han schreef op donderdag 17 september 2015 @ 15:59:
[...]

En zie daar het probleem... al verwacht ik veel van Sam Hendriks. Maar het zou simpeler zijn om van het huidige systeem af te stappen en gewoon zoals een regulier team te gaan voetballen. Ajax heeft gewoon het materiaal er niet voor om zo te voetballen. Prachtig dat Johan Cruijff er mee weg loopt, maar die hoort in het museum thuis, samen met zijn gedachtengoed. Geen kwaad woord over die man vanwege zijn verleden, maar hij begint bijna net zo zielig te worden als Willem van Hanegem. Johan Cruijff is al tientallen jaren niet meer actief in de voetballerij en kijkt waarschijnlijk met weemoed elke week zijn betamax banden af en vindt om die reden dat Ajax met dat oude systeem moet gaan voetballen. Daar heb je een selectie á la Barcelona voor nodig, met stuk voor stuk sterspelers. Met minder materiaal gaat dat gewoon niet.
Helemaal eens met Han.. Maar wat is het huidige ajax systeem eigenlijk? Eindeloos breien totdat een speler als El Ghazi er genoeg van heeft en dan zelf het klusje klaart? Het gedachtegoed van de tactiek snap ik niet goed, of het is gewoon extreem slecht waarneembaar door een slechte uitvoering?

Aan de andere kant moeten we nu niet PSV de hemel in gaan prijzen door de wedstrijd van United en de week ervoor tegen Feyenoord. Ze lopen ook gewoon tegen 2 gelijke spelen aan in de competitie. Maar wat je wel kunt zien is dat Cocu de instructie geeft eenmaal in balbezit te zijn zo snel en doelgericht mogelijk naar de goal wil. Die visie is zowel vorig seizoen als ook dit jaar wel terug te zien. iets meer op de positie bekeken houdt Luuk de Jong de ballen vast, legt breed op de zijkanten en die geven weer voor op de Jong of andere inkomende mensen (Althans dit seizoen).

Een dergelijk patroon kan ik bij Ajax moeilijk ontdekken..

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Han schreef op donderdag 17 september 2015 @ 16:09:
Overigens wordt op dit moment de stad Groningen onveilig gemaakt en vernield door een paar randdebielen die zich 'supporter' noemen van Olympique Marseille... Achterlijke rukkers :r

edit:
let eens goed op dat oma'tje in de wit/grijze regenjas, en met name op waar ze zit... enkele seconden nadat ze is gevlucht vliegen de stoelen en flessen op die plek door de lucht... :X
Ik zou wel willen maar je link doet het niet :P

Last.fm | Code Talks

• Han
  • Niet online

Han

Chrosser schreef op donderdag 17 september 2015 @ 16:14:
Een dergelijk patroon kan ik bij Ajax moeilijk ontdekken..
Het enige patroon wat ik kan ontdekken is dat ik na 90 minuten Ajax kijken vervolgens ook weer 90 minuten bezig ben om mijn tenen uit de kromming te halen.. :P

Wat Ajax probeert te doen, dus waar het zogenaamde Ajax systeem voor staat, is een aangepast 4-3-3 systeem zonder met een echte 'nummer tien' spelen. Dus veel leunen op de buitenspelers en opkomende backs. Gewoonweg dodelijk met dit materiaal. Helemaal als men achterin voetballend onder de druk uit wil komen.

Ajax zou gewoon in een 4-4-2-ruit moeten gaan spelen;

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
          Cillessen

Tete - Veltman - Riedewald - Dijks

Klaassen

Gudelj - Bazoer - Schöne

El Ghazi - Milik/ Fischer

Waarbij je nog kunt switchen met Bazoer en Klaassen, maar dan heb je een betere bezetting op het middenveld en twee spitsen voorin.
Afvalzak schreef op donderdag 17 september 2015 @ 16:16:
Ik zou wel willen maar je link doet het niet :P
Hmmm, hier wel :P

Origineel artikel: http://www.rtvnoord.nl/ni...oninger-binnenstad-update

[ Voor 20% gewijzigd door Han op 17-09-2015 16:33 ]

• Martinusz
Han schreef op donderdag 17 september 2015 @ 16:09:

edit:
Echt wat een debielen, gaat toch nergens over. Snap nooit waarom dat hele zooitje niet wordt opgepakt? Isoleer die handel en allemaal afvoeren (met paar extra klappen erbij van de wapenstok). Let maar op zijn er straks maar 5 ofzo opgepakt...

• Bossie
bregweb schreef op donderdag 17 september 2015 @ 15:43:
[...]

Dit ben ik volledig met je eens
50/50; het Ajax systeem kan prima werken alleen niet met het materiaal dat Ajax heeft.
Echter zie ik Ajax ook geen spelers halen waar het eventueel wel mee zou kunnen werken :X

Ajax zou uit kunnen groeien tot de Arsenal van de Europe League. Elk jaar lekker meedoen, maar nooit een serieuze titelkandidaat en daarnaast op landelijk niveau af en toe eens de bekert pakken.

Zo jammer dit, Ajax moet zorgen dat het weer op CL niveau komt echter zie ik dat voorlopig niet gebeuren.
Dit seizoen is helaas al verspeeld :F .

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21-11 10:55
martinusz schreef op donderdag 17 september 2015 @ 16:40:
[...]

Echt wat een debielen, gaat toch nergens over. Snap nooit waarom dat hele zooitje wordt opgepakt? Isoleer die handel en allemaal afvoeren (met paar extra klappen erbij van de wapenstok). Let maar op zijn er straks maar 5 ofzo opgepakt...
Misschien toch eens tijd om uitsupporters te weren bij Europese wedstrijden? Je haalt echt tuig naar binnen. Het kan ook heel vaak goed gaan, kijk maar hiernaar:

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:48
Tegen Rapid zoveel tegengoals incasseren was natuurlijk totaal onnodig maar de vraag is of dat aan het systeem lag. Vergeet niet: Ajax heeft gewoon een jonge ploeg. Het kan wellicht aantrekkelijker maar dat kost misschien weer punten.

De vergelijking met de ploeg van 1995 is bezopen. Daar zat vooral aanvallend meer kwaliteit in en vergeet Rijkaard en Blind niet.

• Bossie
D-e-n schreef op donderdag 17 september 2015 @ 17:12:
Tegen Rapid zoveel tegengoals incasseren was natuurlijk totaal onnodig maar de vraag is of dat aan het systeem lag. Vergeet niet: Ajax heeft gewoon een jonge ploeg. Het kan wellicht aantrekkelijker maar dat kost misschien weer punten.

De vergelijking met de ploeg van 1995 is bezopen. Daar zat vooral aanvallend meer kwaliteit in en vergeet Rijkaard en Blind niet.
Ajax kiest er bewust voor om een jonge ploeg te hebben. Of de tegengoals tegen Rapid Wien onnodig waren dat maakt niet, het resultaat verandert niet.

De vergelijking met 1995 zie je mij ook niet maken, maar dat Ajax jaar op jaar achteruit gaat is duidelijk.

• D-e-n
@bossie
Hierboven zag ik 1995 een aantal keer voorbij komen. Ook zie ik steeds kritiek op De Boer. Terwijl die toch steeds kampioen is geworden ondanks vele verkopen. Dat vind ik dus niet terecht.

• Han
  • Niet online

Han

D-e-n schreef op donderdag 17 september 2015 @ 17:39:
@bossie
Hierboven zag ik 1995 een aantal keer voorbij komen. Ook zie ik steeds kritiek op De Boer. Terwijl die toch steeds kampioen is geworden ondanks vele verkopen. Dat vind ik dus niet terecht.
Omdat je in de eredivisie nog wel weg kan komen met die 4-3-3 maar internationaal het gewoon aflegt. Dat Ajax altijd een jonge ploeg heeft is een reden te meer om een ander systeem te kiezen. Het 4-3-3 is behoorlijk aanvallend en vergt enorm veel discipline en kracht op het middenveld. Met een 4-4-2 bouw je meer zekerheid in.

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:23
Ajax vanavond inderdaad zonder Milik, Bazoer is geschorst:

Cillessen, Tete, Veltman, Riedewald, Dijks, Gudelj, Fischer, Sinkgraven, El Ghazi, Klaassen, Younes

Bank #Ajax: Boer, Van Rhijn, Van der Hoorn, Viergever, Serero, Schone, Milik.

Vrij aanvallende opstelling, ben benieuwd. Younes speelde bij Jong Ajax afgelopen keer wel erg goed.

edit: Heitinga niet bij de selectie zelfs.

[ Voor 19% gewijzigd door Gynnad op 17-09-2015 17:51 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Verwijderd

Han schreef op donderdag 17 september 2015 @ 17:43:
[...]

Omdat je in de eredivisie nog wel weg kan komen met die 4-3-3 maar internationaal het gewoon aflegt. Dat Ajax altijd een jonge ploeg heeft is een reden te meer om een ander systeem te kiezen. Het 4-3-3 is behoorlijk aanvallend en vergt enorm veel discipline en kracht op het middenveld. Met een 4-4-2 bouw je meer zekerheid in.
Vernam eergisteren dat menige supporter van Juventus die 4-4-2 veel te aanvallend vond...

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 01:29
Gynnad schreef op donderdag 17 september 2015 @ 17:50:

Cillessen, Tete, Veltman, Riedewald, Dijks, Gudelj, Fischer, Sinkgraven, El Ghazi, Klaassen, Younes

Vrij aanvallende opstelling, ben benieuwd. Younes speelde bij Jong Ajax afgelopen keer wel erg goed.

Ook Heitinga is geblesseerd dacht ik, zit daardoor niet bij de selectie.
Opmerkelijke opstelling wel.
Men sprake eerder van Sinkgraven op links en Serero in de basis, maar dat klopt dus niet.
Youness speelt.

Klaassen in de spits is afwachten. Jammer dat Milik gepasseerd wordt.

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 19:21

Qu3st

Gynnad schreef op donderdag 17 september 2015 @ 17:50:

Ik ben heel benieuwd naar Younes.

Verwijderd

Kan me vergissen hoor maar volgens mij zal Ajax niet zo veel moeite mogen hebben met die houthakkers van Celtic.

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:06
PauseBreak schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:18:
[...]

Het vertekent ook enorm. Ja, er gaan enorme bedragen over en weer in het Engelse voetbal, maar veel ervan blijft binnen Engeland en gaat over Engelse talenten. En die zijn dan weer zo duur door het beleid van de FA met betrekking tot de home-grown regel.
Het heeft dus in principe te maken met spelers die gewoon bij hun eerste clubs moeten blijven om ervaring te krijgen?

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:00

PauseBreak

derp!

martinusz schreef op donderdag 17 september 2015 @ 16:40:
[...]

Echt wat een debielen, gaat toch nergens over. Snap nooit waarom dat hele zooitje niet wordt opgepakt? Isoleer die handel en allemaal afvoeren (met paar extra klappen erbij van de wapenstok). Let maar op zijn er straks maar 5 ofzo opgepakt...
Dit soort dingen gebeuren normaliter nooit, en zeker niet op deze schaal, in Stad. Politie is er dus ook totaal niet aan gewend of op de juiste wijze op voorbereid.
Maar goed, die mensen moeten ook weer terug, dus gewoon met de ANPR op de A7 en A28 gaan staan en alle Franse platen langs de weg zetten lost het probleem ook op.

[ Voor 13% gewijzigd door PauseBreak op 17-09-2015 18:30 ]

Nee, merp!

• Blauwschaap
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-11 10:19
Verwijderd schreef op donderdag 17 september 2015 @ 18:17:
Kan me vergissen hoor maar volgens mij zal Ajax niet zo veel moeite mogen hebben met die houthakkers van Celtic.
Het verleden heeft regelmatig anders uitgewezen...

Op dit moment heeft Ajax moeite met elke tegenstander van enig niveau.

• iChaos
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:04

iChaos

It's Lupus.

Voor wie vanavond ook in de gaten wil houden hoe het er op de Turkse velden aan toe gaat bij Fenerbahce - Molde, deze officiele stream doet het hier prima: http://www.trt.net.tr/anasayfa/canli.aspx?y=tv&k=trt1

Werkt ook een stuk beter dan NU.nl deed de afgelopen twee dagen :)

Edit: thefuck, lijkt erop dat ze hem bij de eerste seconde van de wedstrijd hebben afgesloten.

[ Voor 28% gewijzigd door iChaos op 17-09-2015 19:02 ]

• Bossie
Blauwschaap schreef op donderdag 17 september 2015 @ 18:35:
[...]

Het verleden heeft regelmatig anders uitgewezen...

Op dit moment heeft Ajax moeite met elke tegenstander van enig niveau.
Geen idee wat te verwachten van deze wedstrijd, zoals eerder gezegd zijn het de mannen van Celtic tegen de jongens van Ajax. Celtic oogde sterk tegen Malmo? maar ging uiteindelijk ook af.

• dutchgio
Nou gaat lekker..
Wel heeeeel erg makkelijk.

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 01:10
Zo, dat was Ajax

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Zo, direct maar schakelen naar Groningen.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Blauwschaap
Bossie schreef op donderdag 17 september 2015 @ 19:06:
[...]

Geen idee wat te verwachten van deze wedstrijd, zoals eerder gezegd zijn het de mannen van Celtic tegen de jongens van Ajax. Celtic oogde sterk tegen Malmo? maar ging uiteindelijk ook af.
Begin is in ieder geval niet best...jongetje Sinkgraven wordt afgetroefd door de mannen van Celtic.

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Talent, die Sinkgraven :+

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01:12

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

cilly leek er ook niet best uit te zien bij dat doelpunt <.<

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• dutchgio
Weer Sinkgraven die zo voor de 16 een trucje wil doen en daarmee de bal verliest..
Nog niet helemaal hersteld van die eerdere Europese wedstrijd waarin hetzelfde gebeurde?

• Luxicon
Het was ook wel goed uitgespeeld, maar ik zou zeggen dat er verdedigend wel wat aan te doen was. Dit was wel heel simpel.

...

• LZ86
Valt me bij NL clubs trouwens steeds meer op dat de steekpass verdwijnt, gaat altijd balletje breed naar de vleugels. Een splijtende steekpass heb ik al een tijdje niet meer gezien op de NL velden. ( Op die bal van Karsdorp na afgelopen weekend )

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
En Sinkgraven verspeelt weer simpel de bal net als bij de eerste tegengoal tegen Rapid.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Leon Zwiers schreef op donderdag 17 september 2015 @ 19:11:
Valt me bij NL clubs trouwens steeds meer op dat de steekpass verdwijnt, gaat altijd balletje breed naar de vleugels. Een splijtende steekpass heb ik al een tijdje niet meer gezien op de NL velden. ( Op die bal van Karsdorp na afgelopen weekend )
Het tempo ligt er doorgaans ook te laag voor. Kijk maar eens hoe zo'n verdediging van Celtic staat. Die kunnen gewoon rustig hun positie houden en de beschikbare ruimte afschermen.

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

wat een schitterende doelpoging van die celtic speler :+ :+
(edit : typo's)

[ Voor 18% gewijzigd door HanG-BuiK-ZwijN op 17-09-2015 19:14 ]

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• PWM
  • Niet online

PWM

Sinkgraven had gewoon nog lekker 2 jaartjes bij Heerenveen moeten spelen. Nu kan hij lekker over 2 seizoenen naar Willem II

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
is er iemand wel scherp bij ajax?

• PWM
  • Niet online

PWM

Dijks zat er wel lekker op net.

• Martinusz
Leon Zwiers schreef op donderdag 17 september 2015 @ 19:11:
Moet ook wel kunnen natuurlijk, als je tegenstander inzakt kom je niet ver met je steekpass, daar moet wel ruimte voor liggen achter de verdediging. Maar wel eens, de buitenspelers worden nauwelijks bereikt via diepte passen, allemaal via de backs in de voetjes om vervolgens hun man niet te kunnen passeren.

• LZ86
Dijks steekt er altijd wel bovenuit ja, lekkere speler.
De rest van Ajax zoals gewoonlijk weer armoe troef. Jammer, ik hoop dat ze nog winnen. NL heeft punten nodig.
martinusz schreef op donderdag 17 september 2015 @ 19:21:
[...]

Moet ook wel kunnen natuurlijk, als je tegenstander inzakt kom je niet ver met je steekpass, daar moet wel ruimte voor liggen achter de verdediging. Maar wel eens, de buitenspelers worden nauwelijks bereikt via diepte passen, allemaal via de backs in de voetjes om vervolgens hun man niet te kunnen passeren.
Of het gaat een keer wel, maar dan gaat die el Ghazi weer eens voor eigen succes waar ie beter had kunnen afgeven.

[ Voor 62% gewijzigd door LZ86 op 17-09-2015 19:22 ]

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Tete ook weer prima.

• Luxicon
Fischer en Tete vind ik ook lekker spelen.

...

• dutchgio
Sinkgraven moet je gewoon weer hangend linksbuiten zetten of op 10, maar dat laatste komt ie bij Ajax toch niet aan spelen toe.

Die kan verdedigend helemaal niets toevoegen en wil het ook allemaal veel te mooi oplossen, dat moet je zo dicht bij je eigen goal gewoon niet doen.

• LZ86
Nou, Gudelj en Sinkgraven doen dat weer lekker knullig zeg.

Edit: Mooie goal! Kom op Ajax!

[ Voor 22% gewijzigd door LZ86 op 17-09-2015 19:25 ]

• Exocet
  • Niet online
Wauw, wat een aanval!

• Luxicon
Lekker, super van zowel Younes, Klaassen en Fischer, netjes :)

...

• Badeend
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:52
ai, Groningen 1-0 achter... Op zich spelen ze niet slecht, maar ik mis nog wat lef

• PWM
  • Niet online

PWM

Mooi doelpunt, goed overzicht gehouden.

• Blauwschaap
Leuk dat Younes ook iets kan laten zien. Nu hopen dat Ajax niet weer op kinderlijke wijze een doelpunt gaat weggeven.

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

ajax moet nu gelijk bijschakelen en het voor de rust afmaken , niks balletje breed of terug, met een hoog tempo vooruit voetballen. Goed gedaan van Fischer btw.

• dutchgio
Mooi snel de 1-1, dat scheelt dan al weer.

• Exocet
  • Niet online
Eindelijk iemand die een actie durft en kan maken

• LZ86
Younes kan meteen in de basis blijven staan. Leuke speler zeg!

• Martinusz
Younes wordt denk ik wel een smaakmaker als hij blessure vrij blijft, dat is zijn grootste probleem.

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-11 22:17
Leon Zwiers schreef op donderdag 17 september 2015 @ 19:24:
Nou, Gudelj en Sinkgraven doen dat weer lekker knullig zeg.
Ik dacht zelfs even met weemoed terug aan Lucas 'maar op de training is hij altijd heel goed' Andersen. Nou, dan weet je wel dat het niet veel soeps is.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
PWM schreef op donderdag 17 september 2015 @ 19:17:
Sinkgraven had gewoon nog lekker 2 jaartjes bij Heerenveen moeten spelen. Nu kan hij lekker over 2 seizoenen naar Willem II
Hij was bij Heerenveen al te vaak wisselvallig en te vaak negatief aanwezig. Dit komt niet echt als een verrassing ofzo.

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:02
El Ghazi probeert uit stilstand mensen voorbij te gaan, Younes maakt gewoon tempo en gelijk resultaten. Wat een verschil zeg, en wat een verademing.

• LZ86
Even tussendoor wat anders:
VI.nl meld dat Ziyech voor Marokko interlands gaat spelen..... wat ontzettend zonde zou dat zijn zeg.

• Gonadan
  • Laatst online: 20:04

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Snap ik wel, dat is tegenwoordig aansprekender dan oranje. :')

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Badeend
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:52
Meh :/

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-11 12:41
Tja die extra man bij de doel lijn is dus ook goed besteed geld.

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-11 21:34
Deadsy schreef op donderdag 17 september 2015 @ 19:41:
Tja die extra man bij de doel lijn is dus ook goed besteed geld.
Die hebben nog nooit een goede beslissing gemaakt volgens mij

• D-e-n
Leon Zwiers schreef op donderdag 17 september 2015 @ 19:35:
Even tussendoor wat anders:
VI.nl meld dat Ziyech voor Marokko interlands gaat spelen..... wat ontzettend zonde zou dat zijn zeg.
Danny Blind maakt meer kapot dan je lief is...

• Gonadan
  • Laatst online: 20:04

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
:F

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Terranova
D-e-n schreef op donderdag 17 september 2015 @ 19:42:
[...]

Danny Blind maakt meer kapot dan je lief is...
Bullshit, dat Ziyech een oefenpotje voor Marokko gaat spelen is absoluut niet blinds schuld, bovendien mag hij daarna alsnog voor Nederland uitkomen, dus aub hou op met dat gezeik.

• LZ86
Groningen 0-2 achter, en Ajax 1-2 achter.... Tsjah

• Luxicon
Wat een drama zeg daar achterin.

...

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

hoe mag ie die uberhaupt zo makkelijk binnenkoppen 8)7

• Blauwschaap
Misschien moet Ajax bij PSV een spoedcursus "hoe blijf ik scherp in een wedstrijd" volgen. Echt ongelooflijk.

• dutchgio
Gudelj plat naar de grond.

• D-e-n
Terranova schreef op donderdag 17 september 2015 @ 19:43:
[...]

Bullshit, dat Ziyech een oefenpotje voor Marokko gaat spelen is absoluut niet blinds schuld, bovendien mag hij daarna alsnog voor Nederland uitkomen, dus aub hou op met dat gezeik.
Het zegt wel iets dat hij het overweegt

• Terranova
D-e-n schreef op donderdag 17 september 2015 @ 19:44:
[...]

Het zegt wel iets dat hij het overweegt
Ja, maar dat is de schuld van Blind zeker...

• D-e-n
Hij had hem op zijn minst in de voorselectie kunnen opnemen.
Pagina: 1 ... 57 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016