Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2015/2016 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 46 ... 101 Laatste
Acties:
  • 163.973 views

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:00
dutchgio schreef op zondag 06 september 2015 @ 19:54:
[...]

Slecht verleden, slechte jeugd.
Heel kort: vader won de loterij en ging er met geld van door. Zoiets.
Van daar dat hij Depay, zijn vaders naam, niet genoemd wil hebben.
Kan ik begrijpen, als het mijn vader was zou ik ook niets met hem te maken willen hebben. Maar waarom behoud hij dan wel zijn achternaam? Waarom neemt hij dan niet de naam van zijn moeder?

Zo moeilijk is dat niet.

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:00
Waarom doet een land dat voor 98% in Azie ligt, mee aan een Europees kampioenschap?
Niet dat het mij iets uitmaakt, maar ik vroeg het mij opeens af.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Zijn wel hele grote talenten hoor, niets Ajax bril maar een PSV heeft ze niet.

Met de schutterende Van de Wiel was de roep om Tete een kans te geven juist alleen maar groter.
Nog meer omdat Riedewald nu ook nog op een niet-vertrouwde positie moest spelen.
Maar Riedewald deed het prima.

Op het middenveld is er nog genoeg keus en daardoor komt Bazoer niet direct in aanmerking.

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:17

St@m

@ Your Service

Misschien kunnen we ook nog even zeuren over de tattoo's en gekleurde schoenen, dan hebben we dat inclusief de naam van Memphis deze week ook weer 3x gehad.. :/

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
St@m schreef op zondag 06 september 2015 @ 19:54:
[...]

Al die mensen die hier komen trollen en het 'nice' vinden dat NL zo goed als uitgeschakeld is.. Nee die kunnen wel wegblijven.
Onzin, 'Centraal voetbaltopic' geen 'leve Oranjetopic'. En het voetbal van Oranje was kut deze kwalificatie. Dan hoeven we niet massaal te janken dat het allemaal zo vreselijk is, dan is het gewoon een logisch gevolg dat we er niet bij gaan zijn. En dat mag best gezegd worden.

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-11 15:26

MrMonkE

★ EXTRA ★

carpebios schreef op zondag 06 september 2015 @ 19:57:
Waarom doet een land dat voor 98% in Azie ligt, mee aan een Europees kampioenschap?
Israel doet ook mee.

Ik wil maar zeggen..

★ What does that mean? ★

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06-11 18:17
Waarom doet Israël mee in de kwalificatie?

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Vasthouden aan van der wiel en Narsingh dan houdt het meteen op he

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:28

Vos

AFCA

Bundin schreef op zondag 06 september 2015 @ 19:58:
[...]

Onzin, 'Centraal voetbaltopic' geen 'leve Oranjetopic'. En het voetbal van Oranje was kut deze kwalificatie. Dan hoeven we niet massaal te janken dat het allemaal zo vreselijk is, dan is het gewoon een logisch gevolg dat we er niet bij gaan zijn. En dat mag best gezegd worden.
Inderdaad, je speelt zoveel wedstrijden om voldoende punten te pakken. Als je dat dan niet lukt is het gewoon eigen domme schuld. En gewoon terecht dat we vierde staan.

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-11 20:39
Waarschijnlijk omdat 98% van de bevolking in het europese deel woont.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:17

St@m

@ Your Service

Bundin schreef op zondag 06 september 2015 @ 19:58:
[...]

Wel apart altijd dat het mensen zijn die hier anders nooit te vinden zijn. Op het moment dat ze kunnen trollen zijn ze er als de kippen bij.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:20
Ach, deze 2 potjes waren natuurlijk al verloren bij het selectiebeleid. Dost, nigel de Jong, v Beek hsdden in elk geval veel meer potentie dan wat Blind had geselecteerd. 1e wedstrijd verloren omdat ie de enige spits eruit haalt tegen IJsland, 2e omdat de Turken gewoon veel meer vuur en strijd hadden, en Blind weer tot 15 minuten voor het einde wacht met ingrijpen...

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
aicaramba schreef op zondag 06 september 2015 @ 20:00:
[...]

Waarschijnlijk omdat 98% van de bevolking in het europese deel woont.
Nee.

• Deadsy
Vos schreef op zondag 06 september 2015 @ 19:55:
[...]

Klopt. Die moet imo op 10 spelen en anders komt het er niet echt uit.
En ik begrijp eigenlijk niet waarom hij niet op de 10 speelt.
Van Sneijder word ik een beetje moe :+ . Ja Sneijder legt grote afstanden af tijdens de wedstrijd maar het is te vaak afstandsschot na afstandsschot.
En zo goed als vroeger zijn de afstandsschoten van Sneijder niet meer.
Ik zou graag willen zien dat hij vaker de combinatie aangaat en in de ruimtes loopt maar hij valt te snel terug op zijn schot.

• carpebios
Ik vroeg waarom, niet om een wedervraag te stellen. Dat Israel meedoet is dan ook heel vreemd toch?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Verwijderd

Over deze twee wedstrijden gezien:

Door het ijs:
Van der Wiel
Cillessen
Martins Indi
Sneijder
Narsingh
Promes
Memphis

Dat zijn er gewoon te veel...

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:30
Hun witte tenue kan zo weer in de kast. Geen speler heeft een meter teveel gelopen of een sliding gemaakt. Wat een verschil met de Turken.

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

Weg

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:15

Fiber

Beaches are for storming.

Waarom doen de Britten met vier ploegen mee? Waarom doet Israël mee? Waarom doet Kazachstan mee? Omdat ze zijn aangesloten bij de UEFA en omdat dit waarschijnlijk historisch zo gegroeid is...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• Deadsy
Toewan schreef op zondag 06 september 2015 @ 19:59:
[...]

Waarom doet Israël mee in de kwalificatie?
Omdat er in Azie diverse landen zitten die niet goed overweg kunnen met Israel.
En ik heb soms het gevoel dat dit met Turkije ook zo is.
Mja Turkije ligt tenminste voor een klein deel nog in Europa.

• Bundin
  • Niet online
Geld. Groot land, daarnaast genoeg ethnische Turken die in Europese landen wonen. Goed voor reclame- en sponsoropbrengsten als die ook allemaal kijken. Voor Israël: historie, veel Israelische families oorspronkelijk Europees, buitensluiten is politieke zelfmoord.

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:31
Verwijderd schreef op zondag 06 september 2015 @ 20:01:

Door het ijs:
Van der Wiel
Cillissen
Martins Indi
Sneijder
Narsingh
Promes
Memphis

Grapje toch? Ik vond hem tegen IJsland redelijk en vandaag heel goed spelen. Vandaag op één voorzet na alles raak. Hij zet 3x een man 1 op 1 met de keeper. Helemaal niet zelfzuchtig. Ik snap niet dat jij die mening hebt.

• Exocet
  • Niet online

Door het ijs:
Van der Wiel
Cillissen
Martins Indi
Sneijder
Narsingh
Promes
Memphis

Cillesen en Memphis waren minder dan andere wedstrijden, maar die hebben wel het niveau.

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-11 15:09
Volgens mij was Nigel de Jong ook gewoon een cruciale speler. Ballen afpakken, aanvallen afstoppen of desnoods neerschoppen.

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Cyphax

Moderator LNX
Coltrui schreef op zondag 06 september 2015 @ 19:48:
WTF? Geen Nederland op het EK?
Als ik het goed heb is er buiten Robben geen wereldschokkend materiaal dat gemist wordt tov het afgelopen WK?

Watskeburt?
Tja, dat is een goede vraag. Ik snap er niks van. Individueel zijn het goede spelers, maar het is geen sterk team. Ze zijn niet creatief, en ze maken teveel fouten zonder dat daar iets positiefs tegenover staat.
Beetje een diep dal waar het elftal in zit. Maargoed; daar kan je natuurlijk wel weer uit klimmen. Er komt vanzelf weer een weg omhoog. :)

Saved by the buoyancy of citrus

• Deadsy

Door het ijs:
Van der Wiel
Cillissen
Martins Indi
Sneijder
Narsingh
Promes
Memphis

Ga je Promes nu afrekenen op 2 vrij korte invalbeurten?

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:21
Misschien moeten we mensen ook selecteren op de plek waar ze bij hun club spelen... niet een of andere regenboogopstelling waar men geen ervaring heeft.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• carpebios
Bundin schreef op zondag 06 september 2015 @ 20:03:
[...]

Geld. Groot land, daarnaast genoeg ethnische Turken die in Europese landen wonen. Goed voor reclame- en sponsoropbrengsten als die ook allemaal kijken. Voor Israël: historie, veel Israelische families oorspronkelijk Europees, buitensluiten is politieke zelfmoord.
Dank voor dit antwoord!

• dutchgio
  • Niet online
Fleximex schreef op zondag 06 september 2015 @ 20:03:
[...]

Grapje toch? Ik vond hem tegen IJsland redelijk en vandaag heel goed spelen. Vandaag op één voorzet na alles raak. Hij zet 3x een man 1 op 1 met de keeper. Helemaal niet zelfzuchtig. Ik snap niet dat jij die mening hebt.
Nee echt gewoon niet.
Memphis heeft geen bal geraakt.
Heeft nog vrij weinig laten zien op echt niveau, bij United ook alleen 2 keer tegen Brugge, in de Premier League zie je hem niet.

• LZ86
Goed, tegen wie moeten we in de wk kwalificatie? Dan kan jomg oranje alvast worden klaargestoomd

Wat betreft Israel, de halve wereld haat dat land, aziatische bond waar ze bij zouden moeten zitten nogal wat landen in die Israel het liefst platbombarderen. Dat zijn geen fijne wedstrijden lijkt me zo.

[ Voor 51% gewijzigd door LZ86 op 06-09-2015 20:08 ]

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:32

Bullet NL

Eigen Wijs

Moet Blind weg? Ik heb niet het idee dat het hem de laatste 2 wedstrijden wel gaat lukken...
Helemaal een nieuwe wind door de KNVB technische staf dus?

Cogitationis poenam nemo patitur

Verwijderd

Deadsy schreef op zondag 06 september 2015 @ 20:03:
[...]

Ga je Promes nu afrekenen op 2 vrij korte invalbeurten?
Brengt niets extra... alle wedstrijden die hij speelde verloren. Nee, jammer dat dit tegenwoordig het niveau is van het NL elftal.

• dutchgio
  • Niet online
Blind lijkt me geen optie meer, dat werkt gewoon niet.

• Lekkerboeie86
Blind moest maar eens met ruilen met Frank de Boer.

Verwijderd

dutchgio schreef op zondag 06 september 2015 @ 20:04:
[...]

Nee echt gewoon niet.
Heeft nog vrij weinig laten zien op echt niveau, bij United ook alleen 2 keer tegen Brugge, in de Premier League zie je hem niet.
Dit. Veel balverlies, vallen... moet zijn man voorbij, maar dat lukt te weinig.

• rik86
  • Laatst online: 17:56
Lekkerboeie86 schreef op zondag 06 september 2015 @ 20:07:
Prima plan, weten we ook gelijk wie geen landskampioen wordt ;)

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Als Nederland er niet bij zou zijn op het EK - het is nog goed mogelijk te kwalificeren tenslotte - dan kunnen jullie gewoon voor België supporteren - gesteld dat die zich kwalificeren. :)F :)B

Al ware dat waarschijnlijk toch te pijnlijk voor de meeste oranjesupporters

[ Voor 22% gewijzigd door YellowOnline op 06-09-2015 20:10 ]

Verwijderd

Ik vond Bruma de beste speler aan onze kant. Dan doe je wat verkeerd, als je speelt om te winnen.

Verwijderd

Het is ook steeds hetzelfde liedje: door blunders achterin loop je direct achter de feiten aan. Ezel, steen, blijft zich maar stoten...

• dutchgio
  • Niet online
YellowOnline schreef op zondag 06 september 2015 @ 20:09:
Als Nederland er niet bij zou zijn op het EK - het is nog goed mogelijk te kwalificeren tenslotte - dan kunnen jullie gewoon voor België supporteren (gesteld dat die zich kwalificeren). :)F :)B
Dat is een beetje hetzelfde als voor Ajax te zijn omdat Feyenoord toch nooit kampioen wordt. :+

• Fleximex
dutchgio schreef op zondag 06 september 2015 @ 20:04:
[...]

Nee echt gewoon niet.
Hij zet 3x een man vrij voor de keeper. Ik herhaal het nog maar eens. Dat noem ik geen bal raken. Verder speelde hij gewoon goed.
Het verlies van vandaag is ook best geflateerd. Eerste 2 goals zijn meerdere individuele fouten achter elkaar. Derde goal lag aan de scheids die gewoon verzaakt te fluiten voor overduidelijk vasthouden.
Turkije heeft 5 kansen gehad en 3 keer gescoord. Voor mij is er heel veel perspectief om van dit team weer een winnend team te maken.

Ik weet zeker dat Van Gaal met deze selectie gewoon makkelijk de kwalificatie door was gekomen. De vleugelverdedigers liepen amper mee naar voren. Dat moet je als coach gewoon afdwingen.

• Deadsy
Lekkerboeie86 schreef op zondag 06 september 2015 @ 20:07:
Dat je niets met Ajax hebt, ok. Maar is de haat zo groot :P

Er word wel eens gezegd dat Hiddink er alleen voor de sier zat en om Blind wat te beschermen en dat Blind dus de hele tijd de verantwoordelijke man geweest is.
Als dat klopt hoeven we hem niet alleen op deze 2 wedstrijden af te rekenen maar kunnen we dat doen op basis van de hele reeks.

En al zouden we hem alleen op deze 2 potjes afrekenen. Vd Wiel en Narsingh vallen tegen IJsland al vies tegen. En de wedstrijd erna staan ze gewoon weer basis wtf.

Er word wel eens gezegd dat de Boer toen hij bij Oranje zat een grote rol speelde en dat toen hij weg ging het opeens minder ging.

Misschien hem vragen om toch een dubbel rol op zich te nemen.

Je hebt dan de kans dat hij Ajax spelers zal voortrekken maar ik betwijfel dat dit wel zo slecht zou zijn op bepaalde posities.

• LZ86
Verwijderd schreef op zondag 06 september 2015 @ 20:07:
[...]

Dit. Veel balverlies, vallen... moet zijn man voorbij, maar dat lukt te weinig.
Hijs zijn man veel voorbij gekomen anders, zijn man had ook al wel rood mogen hebben na een hele slinger aan overtredingen op hem. De enige echt gevaarlijke voorzetten kwamen van hem. Turkse verdediging hadden de handen vol aan m, dan is het niet gek dat niet elke bal van zijn schoen een genialiteit is. Geef m de tijd, dit wordt onze grote sterspeler van het kaliber Ronaldo.

Alleen jammer dat de rest zo ontzettend slecht is, net zoals het team va de echte Ronaldo :+

• Fiber

Fiber

Fleximex schreef op zondag 06 september 2015 @ 20:03:
[...]

Als je met 3-0 verliest heeft niemand goed gespeeld in mijn ogen.
Goron schreef op zondag 06 september 2015 @ 20:03:
Volgens mij was Nigel de Jong ook gewoon een cruciale speler. Ballen afpakken, aanvallen afstoppen of desnoods neerschoppen.
Tegen een land als Turkije had je hem best kunnen gebruiken denk ik. En Kuyt als rechtsback had het vast beter gedaan als Van der Wiel. En ik mis Van der Vaart nog steeds. Desnoods inplaats van Sneijder.

Maar het grootste gemis was denk ik Ron 'beton' Vlaar...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• Coltrui
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Cyphax schreef op zondag 06 september 2015 @ 20:03:
[...]

Tja, dat is een goede vraag. Ik snap er niks van. Individueel zijn het goede spelers, maar het is geen sterk team. Ze zijn niet creatief, en ze maken teveel fouten zonder dat daar iets positiefs tegenover staat.
Beetje een diep dal waar het elftal in zit. Maargoed; daar kan je natuurlijk wel weer uit klimmen. Er komt vanzelf weer een weg omhoog. :)
Dat ligt dan toch aan de begeleiding, niet? Laatste wedstrijden die ik zag waren die van het WK - ik snap inderdaad ook niet dat het met quasi hetzelfde materiaal tegenvalt. Ik hoop dat jullie snel uit het dal klimmen, want een groot tornooi waar de tribune niet af en toe sfeervol oranje kleurt, is raar.

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Verwijderd schreef op zondag 06 september 2015 @ 20:06:
[...]
alle wedstrijden die hij speelde verloren.
Als dat het criterium is kun je als speler in oranje nu nooit goed spelen. 8)7

Depay staat altijd in dubbele dekking en krijgt toch nog heel wat ballen voor, dat je dan ook nog verwacht dat hij er nog een paar inschiet lijkt me niet heel redelijk.

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

dutchgio schreef op zondag 06 september 2015 @ 20:10:
[...]

Dat is een beetje hetzelfde als voor Ajax te zijn omdat Feyenoord toch nooit kampioen wordt. :+
Niet echt: Ajax en Feyenoord spelen in dezelfde competitie. Als NL er niet bij zou zijn en B wel, dan zijn ze logischerwijze ook geen concurrenten.

Ik heb bijvoorbeeld een hekel aan Club Brugge als Standard-aanhanger, maar ik supporter wel voor hen in de Europese competities.

Algemener: NL, wees getroost met de gedachte dat België ook 15 jaar onder de grasmat lag na het WK van 1998 om daarna beter dan ooit terug te komen. Zo zal het NL ook vergaan: generaties komen, generaties vergaan. (... maar voetbal zal altijd blijven bestaan :+)

[ Voor 21% gewijzigd door YellowOnline op 06-09-2015 20:15 ]

Verwijderd

bwerg schreef op zondag 06 september 2015 @ 20:12:
[...]

Als dat het criterium is kun je als speler in oranje nu nooit goed spelen. 8)7

Depay staat altijd in dubbele dekking en krijgt toch nog heel wat ballen voor, dat je dan ook nog verwacht dat hij er nog een paar inschiet lijkt me niet heel redelijk.
Had jij het gevoel dat Promes het verschil ging maken toen hij er inkwam? Narsingh, Promes, lood om oud ijzer.

• Fleximex
Fiber schreef op zondag 06 september 2015 @ 20:12:
[...]

Dat is wel heel kortzichtig. De spits kan niks doen aan de fouten die De Vrij en Bruma bij de eerste goal maken. En Blind en Cillessen bij de tweede.

Zo slecht werd er vandaag niet gespeeld. Gewoon meerdere 100% kansen. Alleen regelmatig zat er opeens een bar slechte pass tussen of ging er in de verdediging iets fout. Het zit ook gewoon tegen hoor.

• dutchgio
  • Niet online
Fleximex schreef op zondag 06 september 2015 @ 20:10:
[...]

Hij zet 3x een man vrij voor de keeper. Ik herhaal het nog maar eens. Dat noem ik geen bal raken. Verder speelde hij gewoon goed.
Het verlies van vandaag is ook best geflateerd. Eerste 2 goals zijn meerdere individuele fouten achter elkaar. Derde goal lag aan de scheids die gewoon verzaakt te fluiten voor overduidelijk vasthouden.
Turkije heeft 5 kansen gehad en 3 keer gescoord. Voor mij is er heel veel perspectief om van dit team weer een winnend team te maken.

Ik weet zeker dat Van Gaal met deze selectie gewoon makkelijk de kwalificatie door was gekomen. De vleugelverdedigers liepen amper mee naar voren. Dat moet je als coach gewoon afdwingen.
Nee hij speelde juist slecht, dit is niet de Memphis die goed speelt.

Hij wil 'te graag' en dan mislukt het juist.
Memphis kan helemaal geen voorzet geven. Dat 3x een man vrij voor de keeper zetten klopt ook niet, want als die bal goed was, zou dat 3x een goal zijn geweest.

Kijk desnoods de samenvatting Man U - Brugge terug.

• Fiber

Fiber

Fleximex schreef op zondag 06 september 2015 @ 20:14:
[...]

Dat is wel heel kortzichtig. De spits kan niks doen aan de fouten die De Vrij en Bruma bij de eerste goal maken. En Blind en Cillessen bij de tweede...
Wel hoor: Vier keer scoren. Of desnoods vier assists... :)

• Yarisken
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-11 16:34
Als sinds ik jong was is Nederland steeds een topland geweest qua voetbal. In elke grote club bijna speelde wel een nederlander. Waar is het misgegaan ? Bij ajax had je elk jaar een lichting die het ging maken .... .
Ik volg het nederlands voetbal niet van dichtbij , ben belg.
Er zijn geen persoonlijkheden meer zoals bv Edgar Davids, Kluivert, etc...
Memphis vind ik wel sterk spelen. Die kan je weinig aanwrijven.

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

YellowOnline schreef op zondag 06 september 2015 @ 20:13:
[...]

Niet echt: Ajax en Feyenoord spelen in dezelfde competitie. Als NL er niet bij zou zijn en B wel, dan zijn ze logischerwijze ook geen concurrenten.

Ik heb bijvoorbeeld een hekel aan Club Brugge als Standard-aanhanger, maar ik supporter wel voor hen in de Europese competities.
Veel Belgen - ik ook - supporterden gedurende de helledagen van het immer en overal afwezige Belgische nationale team voor Oranje. Maar goed, mathematisch is het nog mogelijk, laat ons hopen dat dat gekke, gezellige oranje volkje er gewoon bij is :)

• Fleximex
dutchgio schreef op zondag 06 september 2015 @ 20:15:
[...]

Nee hij speelde juist slecht, dit is niet de Memphis die goed speelt.

Hij wil 'te graag' en dan mislukt het juist.
Memphis kan helemaal geen voorzet geven. Dat 3x een man vrij voor de keeper zetten klopt ook niet, want als die bal goed was, zou dat 3x een goal zijn geweest.

Kijk desnoods de samenvatting Man U - Brugge terug.
Dus het lag aan Memphis dat Klaassen, Wijnaldum en De Jong nog in de laatste minuut die bal er niet in koppen/schieten _O-

• LZ86
Ben benieuwd wie Blind nu weer de schuld gaat geven. Vast niet zijn eigen gefaal.

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:31
Coltrui schreef op zondag 06 september 2015 @ 20:12:
[...]

Dat ligt dan toch aan de begeleiding, niet? Laatste wedstrijden die ik zag waren die van het WK - ik snap inderdaad ook niet dat het met quasi hetzelfde materiaal tegenvalt. Ik hoop dat jullie snel uit het dal klimmen, want een groot tornooi waar de tribune niet af en toe sfeervol oranje kleurt, is raar.
Ik vrees dat België toch echt de eer van de Lage Landen hoog moet gaan houden voorlopig; op zich zit er zat kwaliteit en potentie in deze ploeg om er in elk geval het WK 2018 mee te halen maar de leiding moet worden vervangen. Ik ben erg bang dat de KNVB Blind alsnog die kwalificatieserie gaat laten doen vanaf volgend jaar onder het mom 'hij heeft geen kans gehad zich te bewijzen in vier wedstrijden'.

Dat is codswallop omdat hij er al veel langer zit en al veel langer dus vorm geeft aan deze ploeg, die in een jaar tijd 7 keer verloren heeft. Maar ik vrees dat het wel gebeurt en we dus ook het WK niet gaan halen, die kwalificatieserie is niet mals voor Nederland met Frankrijk en Zweden in een poule en er is dus fors werk aan de winkel.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• dutchgio
  • Niet online
Dat zeg ik niet, maar van 3x de Klaassen, Wijnaldum en De Jong 1 op 1 op de keeper af zetten was geen sprake.

• Exocet
  • Niet online
Wie heeft de uitzendrechten voor het EK? Die zullen ook wel balen.

Verwijderd

Fleximex schreef op zondag 06 september 2015 @ 20:17:
[...]

Dus het lag aan Memphis dat Klaassen, Wijnaldum en De Jong nog in de laatste minuut die bal er niet in koppen/schieten _O-
Hou is op met die provocerende smileys. Memphis is het grote talent voor de toekomst en stelt gewoon teleur tot op heden. Hij kan nog veel beter, veel balverlies en loopte zich ook regelmatig vast. Ja, hij legde hem een paar keer goed voor, maar kwam zelf zijn man nauwelijks voorbij. Ik had hem liever een paar keer het strafschopgebied in zien dribbelen.

• Rubberen
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 22:39
Iemand die weet waar men online België - Cyprus kan volgen?

Verwijderd

Leon Zwiers schreef op zondag 06 september 2015 @ 20:18:
Ben benieuwd wie Blind nu weer de schuld gaat geven. Vast niet zijn eigen gefaal.
Ronald de Boer liet voorafgaande aan de wedstrijd nog weten 'het hoeft niet mooi' en dat is precies waar het om gaat, om het resultaat, helemaal op toernooien als het EK en het WK.

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Rubberen schreef op zondag 06 september 2015 @ 20:22:
Iemand die weet waar men online België - Cyprus kan volgen?
Kunnen jullie zonder proxy aan sporza.be? Daar wordt ie straks uitgezonden...

• Rubberen
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 22:39
Coltrui schreef op zondag 06 september 2015 @ 20:25:
[...]

Kunnen jullie zonder proxy aan sporza.be? Daar wordt ie straks uitgezonden...
Normaal gezien wel, ik zal het zeker proberen, thnx!

• Fleximex
Verwijderd schreef op zondag 06 september 2015 @ 20:22:
[...]

Hou is op met die provocerende smileys. Memphis is het grote talent voor de toekomst en stelt gewoon teleur tot op heden. Hij kan nog veel beter, veel balverlies en loopte zich ook regelmatig vast. Ja, hij legde hem een paar keer goed voor, maar kwam zelf zijn man nauwelijks voorbij. Ik had hem liever een paar keer het strafschopgebied in zien dribbelen.
Ik provoceer helemaal niet. Maar zijn mening is flink tegenstellend aan die van mij dat ik het bijna grappig vind. Jammer dat jij ergens iets van te maken wat er niet is.

Verwijderd

Hoor ik Blind nu bij van Gelder wederom de schuld leggen bij de spelers?

• Lekkerboeie86
Die kruisjes op je jas gewoon volhouden Danny! Je bent een echte! :w

• LZ86
Verwijderd schreef op zondag 06 september 2015 @ 20:26:
Hoor ik Blind nu bij van Gelder wederom de schuld leggen bij de spelers?
Yup |:(, whahahah narsingh niet meer... Hij heeft helemaal niks gepresteerd Blind. Open je ogen sukkel...

[ Voor 20% gewijzigd door LZ86 op 06-09-2015 20:29 ]

• Deadsy
Fiber schreef op zondag 06 september 2015 @ 20:12:
[...]

[...]

Tegen een land als Turkije had je hem best kunnen gebruiken denk ik. En Kuyt als rechtsback had het vast beter gedaan als Van der Wiel. En ik mis Van der Vaart nog steeds. Desnoods inplaats van Sneijder.

Maar het grootste gemis was denk ik Ron 'beton' Vlaar...
Deed het op het WK goed maar die is zo vaak geblesseerd dat je er niet meer aan moet beginnen.

En ik neem aan dat je de Bundesliga niet zo volgt. Bij vd Vaart is het beste al lang van af en de instelling is er ook niet meer.

Gewoon Klaasen op 10.

• dutchgio
  • Niet online
Van der Vaart zit inmiddels op de bank in het zonnetje in Spanje, jij volgt de Bundesliga wel? :+

• LZ86
V Gelder legt Blind lekker het vuur aan de schenen :).

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Rubberen schreef op zondag 06 september 2015 @ 20:26:
[...]

Normaal gezien wel, ik zal het zeker proberen, thnx!
http://sporza.be/cm/sporz...ep_B_speeldag_8/1.2430603

Mulder alert!

[ Voor 4% gewijzigd door Coltrui op 06-09-2015 20:32 ]

Verwijderd

Leon Zwiers schreef op zondag 06 september 2015 @ 20:28:
[...]

Yup |:(, whahahah narsingh niet meer... Hij heeft helemaal niks gepresteerd Blind. Open je ogen sukkel...
Ongelooflijk wat hij zegt: 'Je moet altijd in de spiegel kijken' om vervolgens weer over te gaan op het benoemen van de persoonlijke fouten van spelers.

Blind geeft ten overstaan van van Gelder geen blijk van enige zelfkritiek.

Blijft hij op die manier door gaan met de invulling van zijn bondscoachschap dan voorzie ik niet snel een verbetering in de resultaten van het Nederlands elftal.

• dutchgio
  • Niet online
Die lijkt het wel te doen, dus kunnen lekker België kijken.
Die winnen vast wel, alhoewel. cyprus thuis, altijd lastig. ;)

Wou net zeggen, ben je van de ene Mulder af, zit bij de Belgische Sporza de andere. :+

[ Voor 26% gewijzigd door dutchgio op 06-09-2015 20:33 ]

• Yarisken
dutchgio schreef op zondag 06 september 2015 @ 20:32:
Wij hebben op dit moment de duurste ploeg ter wereld :-).

• Lekkerboeie86
Hij doet een Schreudertje.. _O-

• Deadsy
dutchgio schreef op zondag 06 september 2015 @ 20:30:
Van der Vaart zit inmiddels op de bank in het zonnetje in Spanje, jij volgt de Bundesliga wel? :+
Je zegt het zelf al, hij zit op de bank. Ik geloof dat het zelfs de tribune is want hij heeft geloof ik een blessure.

Maar ik weet wel hoe goed hij vorig jaar in Duitsland was, dus reken ik hem daar op af.
Ik betwijfel dat hij zodra hij weer fit is beter zal zijn dan vorig jaar.

• LZ86
:)F Nou hup Belgie!!!! :)B

• dutchgio
  • Niet online
Deadsy schreef op zondag 06 september 2015 @ 20:33:
[...]

Je zegt het zelf al, hij zit op de bank. Ik geloof dat het zelfs de tribune is want hij heeft geloof ik een blessure.

Maar ik weet wel hoe goed hij vorig jaar in Duitsland was, dus reken ik hem daar op af.
Ik betwijfel dat hij zodra hij weer fit is beter zal zijn dan vorig jaar.
Hij heeft voor z'n familie gekozen om naar Spanje te verhuizen, het sportieve vlak is wel gedaan.
Ook niet in heel erg goede ploeg dus denk dat dat niks meer wordt. In ieder geval in Oranje echt niet meer.

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Als ze vroeg scoren wel. Maar België heeft op papier een goede ploeg als je kijkt naar individueel talent, maar ik moet die Wilmots niet. Er staat nog steeds niet de ploeg tussen de lijnen die het zou moeten zijn.
Veel individuele fouten, weinig oplossingen tegen een ploeg die een dubbele muur opstelt en heel vaak non-chalant bij voorsprong. Ook het laatste half uur slaat meestal nergens op. Maar goed, iedereen roept hosanna - ik heb zo mijn twijfels.

• Yarisken

Wou net zeggen, ben je van de ene Mulder af, zit bij de Belgische Sporza de andere. :+
Mulders is bij ons een cultfiguur :-). Wij zijn daar eigenlijk dol op :-)

Verwijderd

Fleximex schreef op zondag 06 september 2015 @ 20:26:
[...]

Ik provoceer helemaal niet. Maar zijn mening is flink tegenstellend aan die van mij dat ik het bijna grappig vind. Jammer dat jij ergens iets van te maken wat er niet is.
Bijna grappig? Je mag het ermee oneens zijn, totaal oneens zelfs, maar houd de discussie vriendelijk en gebruik geen belachelijkmakende smileys. De analist van dienst, Youri Mulder, vind Memphis ook 'zwaar tegenvallen'. Er zijn er meer die dat vinden, doe dan niet of iedereen het verkeerd ziet behalve jij.

• dutchgio
  • Niet online
Ach laat hem in die droom dat Memphis goed speelde, als hij dat als enige zo vindt..

• Yarisken
Coltrui schreef op zondag 06 september 2015 @ 20:35:
[...]

Als ze vroeg scoren wel. Maar België heeft op papier een goede ploeg als je kijkt naar individueel talent, maar ik moet die Wilmots niet. Er staat nog steeds niet de ploeg tussen de lijnen die het zou moeten zijn.
Veel individuele fouten, weinig oplossingen tegen een ploeg die een dubbele muur opstelt en heel vaak non-chalant bij voorsprong. Ook het laatste half uur slaat meestal nergens op. Maar goed, iedereen roept hosanna - ik heb zo mijn twijfels.
Met een andere trainer winnen we vlotjes het EK. Nu winnen we telkens met een klasseflits. Dat blijft niet duren.

• Deadsy
dutchgio schreef op zondag 06 september 2015 @ 20:35:
[...]

Hij heeft voor z'n familie gekozen om naar Spanje te verhuizen, het sportieve vlak is wel gedaan.
Ook niet in heel erg goede ploeg dus denk dat dat niks meer wordt. In ieder geval in Oranje echt niet meer.
Hij zelf heeft al diverse keren aangegeven dat het hoofdstuk Oranje voor hem nog niet is afgesloten.
Maar hij is al lang niet meer goed genoeg voor Oranje. Bij Tottenham was het nog wat maar dat is al een tijdje geleden.

De jaren bij HSV was het op alle vlakken niet goed genoeg en ook wanneer hij wel wedstrijd fit is zal dat in Spanje niet anders zijn.

Bij Oranje moet men gewoon de knoop doorhakken betreffende bepaalde spelers.
En dat moet misschien ook gebeuren bij spelers van naam zoals Sneijder.

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Yarisken schreef op zondag 06 september 2015 @ 20:17:
Als sinds ik jong was is Nederland steeds een topland geweest qua voetbal. In elke grote club bijna speelde wel een nederlander. Waar is het misgegaan ? Bij ajax had je elk jaar een lichting die het ging maken .... .
Ik volg het nederlands voetbal niet van dichtbij , ben belg.
Er zijn geen persoonlijkheden meer zoals bv Edgar Davids, Kluivert, etc...
Memphis vind ik wel sterk spelen. Die kan je weinig aanwrijven.
Dat is toch niet zo gek?

De spelers die jij noemt, en vele anderen, zijn groot geworden bij hun club. Prijzen gepakt, paar jaar in eerste gespeeld en hebben toen ze echt goed waren, een stap gezet.

Tegenwoordig worden ze met 16 opgepikt op het trainingsveld bij Feyenoord, of worden ze na 2 jaar in het 1ste en 1 kampioenschap op zak weggekocht.

Alle toppers in spe, die wegkwijnen in de tweede elftallen van Chelsea, City en andere "clubs" die het voetbal in de wereld verpesten.

Dit gaat alleen maar erger worden.

• Coltrui
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Yarisken schreef op zondag 06 september 2015 @ 20:38:
[...]

Met een andere trainer winnen we vlotjes het EK. Nu winnen we telkens met een klasseflits. Dat blijft niet duren.
Dat precies. Het is een opa voor die vedetten. Heeft nooit een aandeel in een overwinning, het zijn altijd de spelers zélf die er voor zorgen. O, ik vergeet dat zijn wissels soms de partij wel doen kantelen, maar dat gaat dan om invallende spelers waarvan iedereen al weken op voorhand zei dat ze moeten starten.

Edit: Moet wel zeggen dat ik het vandaag eens ben met zijn opstelling.

Courtois,
Vertonghen, Vermaelen, Kompany, Alderweireld
Nainggolan, Witsel, Fellaini
Hazard, Benteke, De Bruyne

[ Voor 14% gewijzigd door Coltrui op 06-09-2015 20:43 ]

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21-11 10:55
Wat mij vooral stoort is dat we nu letterlijk via de achterdeur ons alsnog kunnen kwalificeren. Bij een 16 landen opzet was je allang de pineut geweest.

Toch zie ik het met een Houdini act nog lukken ook, Turkije moet nog maar zien te winnen in Tsjechie.

Maar nogmaals: We hebben niks op het EK te zoeken momenteel. Totaal, maar dan ook echt totaal geen teamspirit. Iedereen loopt met faalangst op het veld.

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

PWM schreef op zondag 06 september 2015 @ 20:39:
[...]

Dat is toch niet zo gek?

De spelers die jij noemt, en vele anderen, zijn groot geworden bij hun club. Prijzen gepakt, paar jaar in eerste gespeeld en hebben toen ze echt goed waren, een stap gezet.

Tegenwoordig worden ze met 16 opgepikt op het trainingsveld bij Feyenoord, of worden ze na 2 jaar in het 1ste en 1 kampioenschap op zak weggekocht.

Alle toppers in spe, die wegkwijnen in de tweede elftallen van Chelsea, City en andere "clubs" die het voetbal in de wereld verpesten.

Dit gaat alleen maar erger worden.
Yep, mee eens.

Ook het Bosman arrest is een vreselijk uit de klauwen gelopen ellende.

Te koop....

• Unrealiac
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14:02
Ik hoop dat we bij het EK toch wel eens andere truitjes krijgen. Deze default addidas is echt pover.

Here's to you Nicola and Bart

• Yarisken
Vlassie1980 schreef op zondag 06 september 2015 @ 20:40:
Wat mij vooral stoort is dat we nu letterlijk via de achterdeur ons alsnog kunnen kwalificeren. Bij een 16 landen opzet was je allang de pineut geweest.

Toch zie ik het met een Houdini act nog lukken ook, Turkije moet nog maar zien te winnen in Tsjechie.

Maar nogmaals: We hebben niks op het EK te zoeken momenteel. Totaal, maar dan ook echt totaal geen teamspirit. Iedereen loopt met faalangst op het veld.
Op een jaartje kan veel gebeuren hé. Dik jaar geleden hadden jullie brons op het WK.

• Deadsy
Het zou al helpen als er een bondscoach was met een logisch selectiebeleid en een logische opstelling/tactiek.

bv Blind moet zijn man uitschakelen, aanspeelbaar zijn, het spel verdelen en ook nog de verdediging helpen.
Dat kan hij niet, daar is hij niet goed genoeg voor. De Jong zou dit ook niet kunnen.

Spelers die de vorige wedstrijd niets lieten zien (en ook bij hun club niet) mogen beide wedstrijden in de basis staan.

• dutchgio
  • Niet online
Het is bij wijze van Ajax afgelopen seizoen.
4 jaar kampioen, en het jaar daarna wordt een ondergrens bereikt, zonder al te veel grote veranderingen, maar toch slecht voetbal en geen enkele prijs.

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Hahaha die afsluiting van Jack.

• Fleximex
Verwijderd schreef op zondag 06 september 2015 @ 20:36:
[...]

Bijna grappig? Je mag het ermee oneens zijn, totaal oneens zelfs, maar houd de discussie vriendelijk en gebruik geen belachelijkmakende smileys. De analist van dienst, Youri Mulder, vind Memphis ook 'zwaar tegenvallen'. Er zijn er meer die dat vinden, doe dan niet of iedereen het verkeerd ziet behalve jij.
Gast stop eens met onzin te schrijven. Het is geen "belachelijkmakende" smiley hoe ik hem gebruik. Ik vind het grappig dat hij niet dezelfde mening heeft als mij.
En dat ging trouwens over dat hij vond dat de voorzetten van Memphis niet goed waren. Niet over of Memphis goed of slecht speelde.
Ik doe helemaal niet of ik gelijk heb. Ik geef gewoon mijn mening. Ik kan er niks aan doen dat jij het zo opvat als dat jij het opvat.
Ik vind dit gewoon 3x een 100% kans en een goede voorzet van Memphis:
http://gfycat.com/FirsthandAlienatedCub
En vind het grappig dat dutchgio dat niet vind. Sorry.

• Deadsy
Matige bondscoach, matige spelers en dan na de wedstrijd nog wat slechte analisten.

Het is straf op straf op straf.

• Fiber

Fiber

Op zich ook wel mee eens hoor. Als we het EK niet halen, en daar lijkt het wel op mag van mij iedereen van boven de 'pak 'm beet' 27 afzwaaien en hebben we wat mij betreft een jaar of wat om te bouwen aan een frisse nieuwe ploeg.

Onder een nieuwe frisse coach en een nieuw bestuur ook natuurlijk.

• Fleximex
Fiber schreef op zondag 06 september 2015 @ 20:17:
[...]

Wel hoor: Vier keer scoren. Of desnoods vier assists... :)
Ja ok. Dat klopt ook wel :P
Maar ik vond niet iedereen slecht spelen.

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:28
Ik vind zelf ook dat Memphis als een van de betere gespeeld heeft. Langer balcontact, meer zelfvertrouwen, meer gevaar. Dat moet gewoon blijven groeien en dan uiteindelijk wie weet niveau richting Robben.

Zelf heb ik nu als instelling, de aankomende wedstrijden zijn voorbereiding voor het WK.

• LZ86
8) Zeg eens rode duivels.. Nog geen goals? Valt me toch tegen hoor 8)
Pagina: 1 ... 46 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016