Douglas neutraliseerde zich indertijd tot Nederlander om vervolgens nooit opgeroepen te worden. Waar speelt die gozer tegenwoordig en hoe doet ie het daar?Deadsy schreef op zondag 06 september 2015 @ 19:05:
[...]
Slechts 1 verandering in de verdediging is sowieso al niet genoeg.
De beste verdediger die we hebben eruit en de op een na beste erin. Dit had gewoon van begin af aan het centrum moeten zijn.
En dat ik de Vrij en Blind de twee beste opties noemt zegt al genoeg.
Hoe kan je die missen !!! Zo zonde dit...
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Auw, Wijnaldum... Het is maar de vraag of we zoveel meer van dergelijke kansen krijgen.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Wijnaldum, ook onvoldoende. Waar is Huntelaar of mijn part de Jong om deze ballen te koppen?
XXXVI
Ik zeg Douglas en Engelaar terug. Geen idee of ze uberhaupt nog voetballen maar goed
Wel goed gelopen van Wijnaldum
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Goedzo WIjnaldum, die heeft vast een leuke zonvakantie voor komende zomer geboekt tijdens de rust.
★ What does that mean? ★
Tjemig Wijnaldum... Zo een moet echt tussen de palen, wat slecht
EngelaarGoron schreef op zondag 06 september 2015 @ 19:08:
Ik zeg Douglas en Engelaar terug. Geen idee of ze uberhaupt nog voetballen maar goed
Die kwam afgelopen seizoen bij het noodlijdende FC Twente al niet aan het voetballen, komt daar al tekort.
Die heeft echt z'n beste tijd gehad.
Douglas daarentegen...
Zou best een optie kunnen zijn, net zo als Van Dijk.
Wat zo wrang is dat als Wijnaldum deze maakt het waarschijnlijk nog gaat lukken ook. De Turken worden dan nerveus, maar als je zo je kansen verprutst worden ze alleen maar zekerder van hun zaak.
ik ben bang dat je gelijkt hebtMiki schreef op zondag 06 september 2015 @ 19:09:
Wat zo wrang is dat als Wijnaldum deze maakt het waarschijnlijk nog gaat lukken ook. De Turken worden dan nerveus, maar als je zo je kansen verprutst worden ze alleen maar zekerder van hun zaak.
Ja dat wel.
Nu 1 doelpunt maken, dat komt dan een beetje uit het niets.
Dan ligt de wedstrijd wel weer volledig open en heb je tijd zat om er nog 1 te maken.
Maar hoe langer die eerste uitblijft...
Nu 1 doelpunt maken, dat komt dan een beetje uit het niets.
Dan ligt de wedstrijd wel weer volledig open en heb je tijd zat om er nog 1 te maken.
Maar hoe langer die eerste uitblijft...
Die liet zich geloof ik vooral neutraliseren om zo eenvoudiger een transfer richting bepaalde landen te maken.Verwijderd schreef op zondag 06 september 2015 @ 19:07:
[...]
Douglas neutraliseerde zich indertijd tot Nederlander om vervolgens nooit opgeroepen te worden. Waar speelt die gozer tegenwoordig en hoe doet ie het daar?
Hij zat in Rusland maar was geen echte basis speler geloof ik (ik volg de competitie niet dus ik ga puur af op de cijfertjes). Zit nu bij Tranzonspor.
Maar een echte top verdediger is dat ook niet. Had 1 top seizoen bij Twente maar maakte ook vrij veel fouten.
Dat is het probleem met spelers die we uit het oog verliezen. We denken aan de mooie momenten maar vergeten de slechte momenten.
@dutchgio
Als we Duitsers waren dan konden we met die goal wachten tot de 89e minuut om dan in de 90e de 2-2 te maken en dan in de verlenging de winnende.
[ Voor 9% gewijzigd door Deadsy op 06-09-2015 19:13 ]
Hahaha zo mooi! Die commentator: waarom lukt het Narsingh nooit om die bal in de 16 te krijgen?
Het valt op!
Het valt op!
Het ontbreekt ook aan power. Van Dijk en de Jong moeten er echt in. Je hebt echt grote sterke spelers nodig om de boel te forceren.
Verwijderd
Aha! Dank voor deze info. Wel jammer voor Douglas trouwens. Dat zijn carrière niet zo is gelopen als hij graag had gezien waarschijnlijk.Deadsy schreef op zondag 06 september 2015 @ 19:12:
[...]
Die liet zich geloof ik vooral neutraliseren om zo eenvoudiger een transfer richting bepaalde landen te maken.
Hij zat in Rusland maar was geen echte basis speler geloof ik (ik volg de competitie niet dus ik ga puur af op de cijfertjes). Zit nu bij Tranzonspor.
Maar een echte top verdediger is dat ook niet. Had 1 top seizoen bij Twente maar maakte ook vrij veel fouten.
Dat is het probleem met spelers die we uit het oog verliezen. We denken aan de mooie momenten maar vergeten de slechte momenten.
@dutchgio
Als we Duitsers waren dan konden we met die goal wachten tot de 89e minuut om dan in de 90e de 2-2 te maken en dan in de verlenging de winnende.
Zie zojuist een goede kopkans voor de Turken die maar net mis ging. Goedemorgen, met 3-0 was het echt wel einde verhaal v.w.b. deze wedstrijd.
Het lullige is dat de ballen die nu voor worden geramd door nederland uitstekend zouden zijn voor Hintelaar.
★ What does that mean? ★
Let eens goed op Narsingh. Hij heeft voor elke actie/voorzet gewoon 5 seconden te lang of 5 stappen te veel nodig. Hij is gewoon niet efficiënt als hij de bal heeft.Leon Zwiers schreef op zondag 06 september 2015 @ 19:12:
Hahaha zo mooi! Die commentator: waarom lukt het Narsingh nooit om die bal in de 16 te krijgen?
Het valt op!
Zó hoor je te koppen!
Misschien heeft Danny de verkeerde Narsingh geselecteerd, zijn broerdutchgio schreef op zondag 06 september 2015 @ 19:13:
Is Narsingh wel rechtsbenig?
Misschien eens op linksbuiten met links proberen op de training.
Die van Cambuur?Miki schreef op zondag 06 september 2015 @ 19:15:
[...]
Misschien heeft Danny de verkeerde Narsingh geselecteerd, zijn broer
Alles beter dan deze Narsingh.
terug op cilessen!
★ What does that mean? ★
Klaasen kan je ook maar beter uit z'n lijden verlossen. Komt heel weinig van zijn passes aan en is ook watte blue voor deze pot.
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Verwijderd
Besluiteloosheid bj het Nederlands elftal is groot wanneer het speelt op de helft van de helft van Turkije, breien breien en nog een breien. Daarmee speel je de Turken niet stuk.
Weer zo'n domme kaart door van der Wiel gepakt.
Sneijder wil alleen maar afstandschieten zeg, daar heb je niet zoveel aan. En woei!!! V/ d wiel geschorst!
Yup, heeft het perfecte lichaam voor een centrum verdediger maar dat was het dan ook, maakte bij Twente ook domme fouten.Verwijderd schreef op zondag 06 september 2015 @ 19:15:
[...]
Aha! Dank voor deze info. Wel jammer voor Douglas trouwens. Dat zijn carrière niet zo is gelopen als hij graag had gezien waarschijnlijk.
Zie zojuist een goede kopkans voor de Turken die maar net mis ging. Goedemorgen, met 3-0 was het echt wel einde verhaal v.w.b. deze wedstrijd.
We zitten vaak om hem te schreeuwen maar iemand die echt top is gaat niet voor 1.5mln van Rusland naar Turkije, laten we eerlijk zijn.
We moeten gewoon hopen dat de jonge spelers zich goed ontwikkelen zoals een Beek van Feyenoord of een Riedewald van Ajax.
Maar ik betwijfel dat we ooit 3 echte top opties zullen hebben voor het centrum, als we er 2 hebben mogen we al heel blij zijn.
O gut, wat een verlies dat vd Wiel geschorst is de volgende pot.
Dan kunnen we beter helemaal niet gaan en een automatisch 3-0 verlies accepteren
@MrMonkE
Huntelaar?
Die was de vorige wedstrijd echt helemaal onzichtbaar. Of heb je hem in de 2e helft aan de bal gezien
[ Voor 5% gewijzigd door Deadsy op 06-09-2015 19:21 ]
ik weet ook niet wat hij fout deedD-e-n schreef op zondag 06 september 2015 @ 19:20:
Was dat wel een kaart?
Klaassen en vd Wiel er maar af, 2 spitsen erbij. V. Persie erachter. Pompen maar.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Riedewald speelt wel prima, kun je niks van zeggen ook al is het in zo'n slechte wedstrijd.
Gewoon laten staan met Blind centraal.
Gewoon laten staan met Blind centraal.
Danny is wel blind ....
Nee joh, daar heb je de laatste 10 minuten voor!groggy schreef op zondag 06 september 2015 @ 19:22:
hup danny wisselen, je moet actie ondernemen!
Turken parkeren de bus?groggy schreef op zondag 06 september 2015 @ 19:22:
hup danny wisselen, je moet actie ondernemen!
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Tijd voor 3-2-2-3 met drie spitsen ofzo. Als narsinghs bal dan afwijkt staat er vast wel 1 spits in de buurt
Moeten we het jammer vinden?
Als het zo blijft gaan we niet door. Dan maakt de uitslag niet zo heel veel uit.
Dan moeten we de rest van de kwalificatie reeks gewoon jong talent de kans geven en spelers zoals vd Wiel buiten de selectie laten.
Misschien denkt Blind wel dat er geen verbetering mogelijk is.
En misschien heeft hij gelijk.
★ What does that mean? ★
Er lijkt geen enkele speler te zijn die geloofd in een overwinning. Wat een treurige vertoning zeg.
Inderdaad, wel jammer dat Klaassen zo wordt misbruikt.St@m schreef op zondag 06 september 2015 @ 19:21:
Klaassen en vd Wiel er maar af, 2 spitsen erbij. V. Persie erachter. Pompen maar.
[ Voor 17% gewijzigd door ephymerous op 06-09-2015 19:25 ]
XXXVI
Nu al? Al vanaf de 1e goal. En maar zuigen en zuigen. En de scheids gaat gewoon mee.Exocet schreef op zondag 06 september 2015 @ 19:23:
Dat tijdrekken nu al... Pffff
Je moet iets proberen, dit werkt sowieso niet. Van mij part zet je krul in de spits, ik wil actie!MrMonkE schreef op zondag 06 september 2015 @ 19:23:
Misschien denkt Blind wel dat er geen verbetering mogelijk is.
Uh oh.. Promesses Promesses
★ What does that mean? ★
Of je gooit Memphis maar rechts, want met z'n stijve rechtervoet zal hij op links niet 1 voorzet geven.
En Narsingh kun je beter met een rood shirt het veld in sturen.
En Narsingh kun je beter met een rood shirt het veld in sturen.
Die zal nooit op 10 spelen tenzij Sneijder een blessure heeft.ephymerous schreef op zondag 06 september 2015 @ 19:23:
[...]
Inderdaad, wel jammer dat Klaassen zo wordt misbruikt.
Ik weet niet meer tegen wie maar in deze reeks mocht hij 1x op 10 spelen omdat Sneijder een blessure had en hij deed dat toen top. Een echte opkomende 10 die in de gaten sprong.
Omg Promes weer.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
staat al weer op 4?
Is die competitie net begonnen?
★ What does that mean? ★
spannende wissel van danny.Quad schreef op zondag 06 september 2015 @ 19:25:
Omg Promes weer.
Bij lage ballen wel
Heeft ie wel de lengte voor.dutchgio schreef op zondag 06 september 2015 @ 19:25:
Kan Promes goed koppen?
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Nou.. Promes dus.. Blind Blind Blind.. Of start met hem of gebruik hem niet.. Zal die over 10 minuten wel een andere spits inbrengen..
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
In Rusland beginnen ze eerder met de competitie geloof ik vanwege de winter.MrMonkE schreef op zondag 06 september 2015 @ 19:26:
staat al weer op 4?
Dus die zullen al meer wedstrijden gespeeld hebben dan de Nederlandse clubs.
IK zeg sowieso danny de lana uit na vanavond. Gaan we de volgende pot als een soort crowdcoach fungeren. Via je digiD stemmen voor de opstelling.St@m schreef op zondag 06 september 2015 @ 19:26:
Nou.. Promes dus.. Blind Blind Blind.. Of start met hem of gebruik hem niet.. Zal die over 10 minuten wel een andere spits inbrengen..
Desnoods stuur je Bruma naar voren.
Maar met Memphis + Promes hen je dus 2 buitenspelers die juist niet kunnen voorzetten.
Tenminste, dat voornamelijk niet doen maar met hun rechter c.q. Linkerbeen naar binnen trekken en zelf schieten.
Dan heb je aan een extra spits ook vrij weinig.
Maar met Memphis + Promes hen je dus 2 buitenspelers die juist niet kunnen voorzetten.
Tenminste, dat voornamelijk niet doen maar met hun rechter c.q. Linkerbeen naar binnen trekken en zelf schieten.
Dan heb je aan een extra spits ook vrij weinig.
Dus wie gaan we op het EK steunen en wie moet Blind opvolgen.
Dat vind ik ook wel een goede, gewoon democratie voor wie speelt.groggy schreef op zondag 06 september 2015 @ 19:28:
[...]
IK zeg sowieso danny de lana uit na vanavond. Gaan we de volgende pot als een soort crowdcoach fungeren. Via je digiD stemmen voor de opstelling.
Duitsland en Vd Brom
Tis wel een lef coach he die blind...
Zet de jong er eens in man.. probeer het gewoon je staat 2-0 achter man...
En mijn hemel eat veel onnodig balverlies laatste minuten zeg... nu weer sneijder..
Zet de jong er eens in man.. probeer het gewoon je staat 2-0 achter man...
En mijn hemel eat veel onnodig balverlies laatste minuten zeg... nu weer sneijder..
IJsland/Belgie en Jan Boskamp die slaat er wel wat leven inDeadsy schreef op zondag 06 september 2015 @ 19:29:
Dus wie gaan we op het EK steunen en wie moet Blind opvolgen.
Dan heeft de helft van de selectie na 1 dag al schouder blessures.Goron schreef op zondag 06 september 2015 @ 19:30:
[...]
IJsland/Belgie en Jan Boskamp die slaat er wel wat leven in
Waar zit Gertjan Verbeek eigenlijk nu?
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Is er niet al ergens een petitie om massaal te gaan tekenen zodat Blind oprot
Blind is buiten incapabel ook respectloos. Huntelaar 15 minuten laten warmlopen en dan weer naar de bank sturen. Op basis waarvan kiezen voor Luuk de Jong?
XXXVI
2. Bundesliga, bij Vfl Bochum of iets dergelijks.
Verbeek dus.
Verbeek dus.
[ Voor 16% gewijzigd door dutchgio op 06-09-2015 19:32 ]
2e Bundesliga. En hij doet t erg goed geloof ik.BeefHazard schreef op zondag 06 september 2015 @ 19:31:
Waar zit Gertjan Verbeek eigenlijk nu?
I served in a company of heroes.
Zozo z'n eigen zoon eraf. Goedzo Blind, laat zien dat je niet bang bent!!
Dat is ook gewoon zn 2e gele natuurlijk. Pech dwing je af.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Inderdaad, had rood moeten zijn.
Maar gevalletje "kuipvrees", scheidsrechter durft hem niet te geven.
Maar gevalletje "kuipvrees", scheidsrechter durft hem niet te geven.
Verwijderd
Dekt zichzelf alvast in.St@m schreef op zondag 06 september 2015 @ 19:32:
Deksels, net staat de Jong er in en scoort hij al bijna de 2-1.
Damn bijna gelijk de jong...
Aye Bochum. Maar hij zal nooit bij een club stoppen.dutchgio schreef op zondag 06 september 2015 @ 19:32:
2. Bundesliga, bij Vfl Bochum of iets dergelijks.
Twijfel ook dat hij van bepaalde spelers respect zal krijgen.
De volgende wedstrijd zou ik graag eens Snejder niet als 10 willen zien maar Klaassen als 10.
Sneijder laat soms mooie dingen zien maar ook vaak niets. Misschien is het eens tijd voor een andere nr10. Iemand die niet continu van afstand gaat schieten.
zo eerste kans van de Jong, zou Blind dat opgemerkt hebben? Vast niet omdat ie Blind heet.. Badoem tssh
Puur indekken tegen de onvermijdelijke kritiek die hij na zn ontslag gaat krijgen.St@m schreef op zondag 06 september 2015 @ 19:32:
Overigens zou ik hem juist nu niet wisselen. Haal bruma er dan uit.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016