Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2015/2016 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 43 ... 101 Laatste
Acties:
  • 163.973 views

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:08

v8power67

Psn: Mausosaurus

Nog steeds niet gezien wat cillissen nu fout deed... herhaling was alleen de goal.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Waar is Cillessen mee bezig :?

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:25
gambieter schreef op zondag 06 september 2015 @ 18:26:
[...]

Een Cilissen krijgt imo veel te veel krediet, net als vd Wiel. Daarentegen horen Krul en Pieters een kans te krijgen, maar worden ze nog steeds gepasseerd.

En ja hoor, 2-0 en Cilissen weer zwak.
Lekker makkelijk scoren is 't weer. Weer zwak? Cillesen heeft vaak genoeg Ajax en Nederlands elftal op 't WK op de been gehouden. Maar de waan van de dag regeert en we papegaaien graag met de meute mee.

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:30
Het Ierland scenario dan maar?

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
blind niet sterk genoeg. De vrij steunt zwak als die een sliding inzet ligt hij er voor. en over cillisen zeg ik niks...

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:26
JanW schreef op zondag 06 september 2015 @ 18:28:
[...]

Lekker makkelijk scoren is 't weer. Weer zwak? Cillesen heeft vaak genoeg Ajax en Nederlands elftal op 't WK op de been gehouden. Maar de waan van de dag regeert en we papegaaien graag met de meute mee.
Dit. Mijn inziens pas zijn eerste foutje.

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:00
Amaze86 schreef op zondag 06 september 2015 @ 18:27:
Mooi blijf cillisen maar selecteren,dit is gewoon een prutser.Krul moest allang nr1 zijn.
Alle wedstrijden waar hij top bezig was gaan we dan maar vergeten.
En op welke basis krijgt Krul zoveel krediet dat mensen hem beter vinden?

Het is niet alsof hij elke week zit te schitteren bij Newcastle.

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Wat een gezeur op Cilessen , heeft hij eerder een echte fout gemaakt in oranje?

Verwijderd

[...]

Cillessen is deze kwalificatie domweg niet goed bezig. Net zo min als Hiddink en nu Blind overigens.

Hoeft niet mooi, resultaten tellen. Speel desnoods met dat lelijke voetbal voortbrengende 5-3-2 systeem.

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Nederland maakt de kansen ook niet af en doet ook niet veel met de kansen. Er zijn toch wel 3 dikke kansen geweest. Kan Narsingh niet voor een verdediger vervangen worden, en dat iemand op het middenveld meer kan aanvallen?

[ Voor 31% gewijzigd door Luxicon op 06-09-2015 18:30 ]

...

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Nee hoor, Cilissen is wmb nooit de juiste keuze geweest, en heeft op het WK ook niet zoveel gepresteerd. Als hij geen Ajax-keeper was geweest was hij niet de nr 1 geweest.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• D-e-n
groggy schreef op zondag 06 september 2015 @ 18:28:
blind niet sterk genoeg. De vrij steunt zwak als die een sliding inzet ligt hij er voor. en over cillisen zeg ik niks...
Volgens heb jij wat tegen De Vrij

Verwijderd

Deadsy schreef op zondag 06 september 2015 @ 18:29:
[...]

Alle wedstrijden waar hij top bezig was gaan we dan maar vergeten.
En op welke basis krijgt Krul zoveel krediet dat mensen hem beter vinden?

Het is niet alsof hij elke week zit te schitteren bij Newcastle.
98% van de mensen die nu om Krul roepen hebben hem nog nooit een wedstrijd zien keepen. Maar het is nu eenmaal normaal geworden om een speler na een fout direct af te branden en te vervangen door de volgende.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:54

Quad

Doof

Goed, Cillesen had die bal makkelijk kunnen hebben, maar het had niet gehoeven als die ballen verdediging nu eens leerde voetballen ipv de bal aan een tegenstander geven! Daar begon de fout al..

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

Verwijderd

Dailey Blind wordt nu net zo misbruikt als Emanuelson dat wedstrijden lang is. Gozer wordt overal maar neer gezet.

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:59
Het waren inderdaad 2 fantastische dagen.. Benieuwd of opperprutser vOostveen ook opzout,

• Deadsy
gambieter schreef op zondag 06 september 2015 @ 18:29:
[...]

Nee hoor, Cilissen is wmb nooit de juiste keuze geweest, en heeft op het WK ook niet zoveel gepresteerd. Als hij geen Ajax-keeper was geweest was hij niet de nr 1 geweest.
Op het WK heeft hij Oranje vaak genoeg in de wedstrijd gehouden.

@XeNeRgY
Denk het ook. Net zoals veel mensen nog om Vorm zaten te schreeuwen voor de basis terwijl deze al lang 2e keus was bij zijn club.

[ Voor 16% gewijzigd door Deadsy op 06-09-2015 18:31 ]

Verwijderd

Deadsy schreef op zondag 06 september 2015 @ 18:30:
[...]

Op het WK heeft hij Oranje vaak genoeg in de wedstrijd gehouden.
In een 5-3-2 systeem is dat ook heel wat gemakkelijker.

• groggy
  • Niet online
D-e-n schreef op zondag 06 september 2015 @ 18:29:
[...]

Volgens heb jij wat tegen De Vrij
ik ben niet gecharmeerd van hem, maar zeg nou zelf een sliding en hij lag er voor. Hij steekt alleen een half voetje uit.. kom op. Achterin mag moet je wel wat harder zijn.

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Gewoon dat EK overslaan hebben we totaal niks te zoeken met zo'n slecht elftal.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Overslaan is niet nodig, je plaatst je toch al niet zo.

• D-e-n
groggy schreef op zondag 06 september 2015 @ 18:31:
[...]

ik ben niet gecharmeerd van hem, maar zeg nou zelf een sliding en hij lag er voor. Hij steekt alleen een half voetje uit.. kom op. Achterin mag moet je wel wat harder zijn.
Het is los van deze wedstrijd onze beste verdediger.

• Quad
  • Laatst online: 22:54

Quad

Doof

WK 2018 ook maar erbij, op deze manier.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• groggy
  • Niet online
D-e-n schreef op zondag 06 september 2015 @ 18:32:
[...]

Het is los van deze wedstrijd onze beste verdediger.
Mijn commentaar op hem in deze wedstrijd deel je dus met mee?

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:25
gambieter schreef op zondag 06 september 2015 @ 18:29:
[...]

Cruciale reddingen tegen Spanje waardoor het bij 1-0 en 1-1 bleef, ik krijg meer 't idee dat juist omdat hij de keeper van Ajax is jij en anderen hem ontzettend onder een vergrootglas leggen.

Ik ben het met je eens dat Krul ook een goede keeper is, en wellicht verdient hij ook een kans, maar als je eerste keeper het goed doet (al zal jij 't daar niet mee eens zijn) is er geen reden om zomaar te wisselen.

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:55

m0nk

16-09-2003 15.15

Narsingh, vd Wiel weer die rechterkant, snap het echt niet.. Misschien wordt het tijd voor PROMES!

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Verwijderd

3e op het wk en in een paar maanden het lachertje van europa.

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

dutchgio schreef op zondag 06 september 2015 @ 18:32:
Overslaan is niet nodig, je plaatst je toch al niet zo.
Klopt maar ook al zou je je kwalificeren gewoon niet doen wat een vreselijk slecht elftal. Ik heb volgens mij in de jaren dat ik kijk nog nooit zo'n slecht nederlands elftal gezien.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

• LZ86
Och, we hebben nu eenmaal een zwakke generatie. Die bar slechte bondscoach helpt ook niet.
Op t wk zijn hopelijk de talenten van nu uitgegroeid tot vedettes en kan er weer genoten worden van Oranje. Moet de Knvb wel even voor aanzetten want het huidige beleid werkt overduidelijk niet

• Deadsy
Verwijderd schreef op zondag 06 september 2015 @ 18:31:
[...]

In een 5-3-2 systeem is dat ook heel wat gemakkelijker.
Of het nu 4 of 5 spelers zijn die voor de doelman staan maakt niets uit. Het gaat er meer op wie die spelers zijn en bij de 4 die voor hem staan (al de hele kwalificatie reeks) zitten gewoon te veel zwakke spelers. Spelers die verdedigend te zwak zijn.

Nu gaan we Blind afrekenen om zijn veld spel terwijl hij nu op het middenveld word neergezet terwijl hij het bij zijn club goed doet als centrum verdediger.

Daarnaast staat hij niet echt bekend om zijn snelheid en wie mag hij op het middenveld dekken? Een sneller speler.

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:05
Als Nederland zo de turken zoveel ruimte blijft geven op het middenveld dan komt de 3-0 ook snel ben ik bang 🙈

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• D-e-n
groggy schreef op zondag 06 september 2015 @ 18:33:
[...]

Mijn commentaar op hem in deze wedstrijd deel je dus met mee?
Bij de 1-0 leek het verkeerd te staan. De 2-0 is gewoon een keepersfout

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-11 15:26

MrMonkE

★ EXTRA ★

ja Bossie
Eerder 3-0 dan 2-1

★ What does that mean? ★

• Joosie200
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 06 september 2015 @ 18:34:
3e op het wk en in een paar maanden het lachertje van europa.
Kan je een mooie meme van maken ala Telfort: van derde op het WK, naar je niet plaatsen voor het EK :+

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:13
D-e-n schreef op zondag 06 september 2015 @ 18:35:
[...]

Verdedigend zag het er ook niet bepaald lekker uit.

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:31
Ik heb niks met Ajax maar Cilessen maakt toch echt twee wedstrijden op rij fatale fouten, dat alleen al geeft de coach een reden om een ander een kans te geven.

Maar de coach zelf moet opstappen na vanavond, hij heeft de hele serie op de bank gezeten, eerst als assistent, nu als hoofdcoach. Tijd om zijn verantwoordelijkheid te nemen. Deze ploeg loopt voor geen meter en dat is in de eerste plaats zijn verantwoordelijkheid.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• LZ86
Daar was de 3e bijna

• Bossie
[...]

Misschien, maar dat deze situatie ontstaat kan je Cilessen niet aanrekenen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• MrMonkE

MrMonkE

★ EXTRA ★

Penalty maagd red Nederland door benen bij elkaar te houden.

★ What does that mean? ★

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19:47
Bijna 3-0,turken spelen beter.Nederland lijkt er geen zin in te hebben helaas.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• Exocet
  • Niet online
Van Persie laat zijn ervaring weer spreken...

Verwijderd

Deadsy schreef op zondag 06 september 2015 @ 18:34:
[...]

Of het nu 4 of 5 spelers zijn die voor de doelman staan maakt niets uit. Het gaat er meer op wie die spelers zijn en bij de 4 die voor hem staan (al de hele kwalificatie reeks) zitten gewoon te veel zwakke spelers. Spelers die verdedigend te zwak zijn.

Nu gaan we Blind afrekenen om zijn veld spel terwijl hij nu op het middenveld word neergezet terwijl hij het bij zijn club goed doet als centrum verdediger.

Daarnaast staat hij niet echt bekend om zijn snelheid en wie mag hij op het middenveld dekken? Een sneller speler.
Maakt wel degelijk uit of je met 5 of 4 verdedigers speelt. Al maakt het inderdaad ook wel uit welke spelers je waar zet. Blind speelt niet voor niets niet meer op het middenveld bij United. Daarin heb je gelijk.

Danny Blind heeft het lef niet te veranderen.

• Deadsy
Joosie200 schreef op zondag 06 september 2015 @ 18:36:
[...]

Kan je een mooie meme van maken ala Telfort: van derde op het WK, naar je niet plaatsen voor het EK :+
Tja het EK is ook niet echt iets bijzonders, dus waarom moeite doen voor de kwalificatie. Je moet je gewoon sparen voor dat WK want dat is toch veel mooier :+
Want stel je voor, elke 2 jaar moet je in de zomer een toernooi spelen, bah.

Er zitten gewoon teveel spelers bij de selectie die in de zomer niet geselecteerd willen worden.

• groggy
  • Niet online
[...]

Bij de 1-0 sprint hij niet direct en is hij het gevaar wat je ziet aankomen niet voor. Pas als het gevaarlijk wordt gaat hij sprinten.. Dat noem ik niet niet goed staan, maar je er gemakkelijk van af maken en daar kan ik slecht tegen.
Bij de 2-0 zelfde verhaal ja het is een keerpersfout, maar De vrij had ook hier het gevaar kunnen voorkomen door er vol in te gaan en er voor te gaan liggen. Dan had cillesen niets hoeven doen.

• ph4ge
  • Laatst online: 18:40
JanW schreef op zondag 06 september 2015 @ 18:34:
[...]

Cruciale reddingen tegen Spanje waardoor het bij 1-0 en 1-1 bleef, ik krijg meer 't idee dat juist omdat hij de keeper van Ajax is jij en anderen hem ontzettend onder een vergrootglas leggen.

Ik ben het met je eens dat Krul ook een goede keeper is, en wellicht verdient hij ook een kans, maar als je eerste keeper het goed doet (al zal jij 't daar niet mee eens zijn) is er geen reden om zomaar te wisselen.
Spanje schoot een bal tegen hem aan, maar daar staat hij ook voor. Verder geen indruk gemaakt. Maar de keeperskeuze is nog wel het kleinste probleem wat we hebben, lood om oud ijzer. De selectie is vreemd, de opstelling nog vreemder en de wedstrijd instelling en tactiek niet te ontdekken. De handvol beslissingen die iedereen wel begrijpt pakken ook niet goed uit en geluk heb je ook niet.

We kunnen wel zondebokken gaan zoeken, maar die zitten in Zeist en op de bank, die staan niet op het veld imo.

[ Voor 5% gewijzigd door ph4ge op 06-09-2015 18:40 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Dr. Strangelove
Sneijder... WTF.

Kan iemand mij uitleggen hoe een team binnen een jaar van een geslepen toernooiploeg die geen millimeter weggeeft kan afzakken naar dit?

• groggy
  • Niet online
mooi schot van Vd Wiel!

• LZ86
Dr. Strangelove schreef op zondag 06 september 2015 @ 18:39:
Sneijder... WTF.

Kan iemand mij uitleggen hoe een team binnen een jaar van een geslepen toernooiploeg die geen millimeter weggeeft kan afzakken naar dit?
Danny Blind

• Zingo
  • Laatst online: 22-11 08:46
Sneijder... WTF.

Een woord: Robben

Verwijderd

Sneijder... WTF.

Hoogmoed van trainers en wellicht ook spelers.

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19:47
Blind op CVM is gewoon niet te doen,hij laat alles door.Zet hem op links en waarom geen de jong op cvm....

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• Bossie
En Louie!

• dutchgio
  • Niet online
Is Van Gaal dan toch zo goed dat het met hem wel lukt?

• Joosie200
  • Niet online
Sneijder... WTF.

Andere coach, aanrommelen qua opstellingen, geen idee hebben qua tactiek plus de wil bij de spelers om te winnen lijkt foetsie, de wil om te vechten die ze voor Van Gaal wel wilden opbrengen ontbrak onder Hiddink en onder Blind. Die Turken willen winnen, doen het ook gewoon klaar. Oranje krijgt een paar kansen en benut ze niet, verdediging staat te slapen zodat de keeper kansloos is om een bal te keren.

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-11 15:09
Sneijder... WTF.

De verwachtingen waren toen ook niet al te hoog. Van Gaal heeft het gewoon slim gedaan, en we hadden geluk met individuele acties. In 2012 waren we ook de slechtste ploeg van het EK

• Dr. Strangelove
Het lijkt mij ook bij de trainer liggen, spelers zijn niet ineens individueel zoveel minder geworden. Om een of andere reden kunnen zowel Hiddink als Blind deze gasten niet aan het lopen krijgen.

En ja, Nederland zonder Robben is gewoon een matige ploeg.

• MrMonkE

MrMonkE

★ EXTRA ★

Sneijder... WTF.

Ja, het is je inmiddels misschien ontgaan maar nederland had een paar keer vet mazzel in brazilie.

★ What does that mean? ★

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:05
Sneijder... WTF.

Hiddink, die begon met een totaal andere formatie.

• dutchgio
  • Niet online
Gooi Blind er maar uit na deze wedstrijd, en Van Oostveen die de aanstelling mogelijk heeft gemaakt ook.
Tijd voor een frisse wind in zowel staf als selectie.

• Joosie200
  • Niet online
Dr. Strangelove schreef op zondag 06 september 2015 @ 18:42:
Meeste ploegen zonder hun sterspeler zijn een matige ploeg. Denk Argentinië zonder Messi, Nederland zonder Robben etc etc. Sterspelers die in een fractie het verschil kunnen maken, maar als ze er niet zijn het team niet kunnen oppeppen en meenemen op sleeptouw.

• ph4ge
Het lijkt mij ook bij de trainer liggen, spelers zijn niet ineens individueel zoveel minder geworden. Om een of andere reden kunnen zowel Hiddink als Blind deze gasten niet aan het lopen krijgen.

Zonder Robben hebben we nog steeds veel betere spelers dan IJsland, tjechie en zeker Turkije. Schei uit met dat excuus.

Overigens is de wil er ook wel. Het gaat buiten het veld mis.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Deadsy
Verwijderd schreef op zondag 06 september 2015 @ 18:37:
[...]

Maakt wel degelijk uit of je met 5 of 4 verdedigers speelt. Al maakt het inderdaad ook wel uit welke spelers je waar zet. Blind speelt niet voor niets niet meer op het middenveld bij United. Daarin heb je gelijk.

Danny Blind heeft het lef niet te veranderen.
Onze backs zijn verdedigend zeer zwak en moeten het vooral van hun aanvallende kwaliteiten hebben.
Dat maakt niets uit als je in het centrum 2 beesten van een verdedigers hebt staan maar dat hebben we niet. Daarom speelden we met 3 centrum verdedigers.

Al ging dit op het WK ook vaak puur uit mazzel goed, afstandsschoten die er niet ingingen omdat er 4 man voor het doel stonden waar de bal tegenaan knalde. Niet omdat de drie in het centrum zo goed speelden.

Tot dat we een centrum hebben dat echt goed speelt zou ik met backs spelen die zich vooral op het verdedigend taken concentreren.

[ Voor 4% gewijzigd door Deadsy op 06-09-2015 18:45 ]

Verwijderd

Ligt niet aan een enkele speler als Robben.

Zijn zat landen die minder zijn qua spelersmateriaal maar nu al wel zo goed als geplaatst zijn omdat het veel betere teams zijn.

• groggy
  • Niet online
ik hoop oprecht dat we het EK nog halen, maar gezien het huidige spelbeeld is het misschien goed om niet aanwezig te zijn. Zodat van een aantal spelers afscheid kan worden genomen en andere kunnen groeien. Maar bovenal dat ze er achter komen dat het niet vanzelfsprekend is om aanwezig te zijn bij een groot toernooi. In de hoop dat de wil om te winnen groter wordt en ze echt tot het uiterste willen gaan samen als een team, want alleen dan kan je grootse prestaties neerzetten

• dutchgio
  • Niet online
Joosie200 schreef op zondag 06 september 2015 @ 18:44:
[...]

Meeste ploegen zonder hun sterspeler zijn een matige ploeg. Denk Argentinië zonder Messi, Nederland zonder Robben etc etc. Sterspelers die in een fractie het verschil kunnen maken, maar als ze er niet zijn het team niet kunnen oppeppen en meenemen op sleeptouw.
Messi is al niet zo'n speler die van het oppeppen is, en daarnaast lopen er meer internationale sterren bij Argentinië. Messi is bij Argentinië juist vaak onzichtbaar.

Het klopt natuurlijk wel, maar voor Argentinië gaat dat echt niet op.

• Dr. Strangelove
MrMonkE schreef op zondag 06 september 2015 @ 18:43:
[...]

Ja, het is je inmiddels misschien ontgaan maar nederland had een paar keer vet mazzel in brazilie.
Tuurlijk maar een beetje mazzel heb je nodig en dwing je ook af. Met alleen mazzel wordt je geen derde op een WK.
ph4ge schreef op zondag 06 september 2015 @ 18:44:
[...]

Zonder Robben hebben we nog steeds veel betere spelers dan IJsland, tjechie en zeker Turkije. Schei uit met dat excuus.

Overigens is de wil er ook wel. Het gaat buiten het veld mis.
Ben ik het mee eens, maar Robben is wel de enige waar echt dreiging van uit gaat, dat mis je echt wel nu. Niettemin, ook deze elf moeten een stuk beter kunnen.

• Deadsy
groggy schreef op zondag 06 september 2015 @ 18:45:
ik hoop oprecht dat we het EK nog halen, maar gezien het huidige spelbeeld is het misschien goed om niet aanwezig te zijn. Zodat van een aantal spelers afscheid kan worden genomen en andere kunnen groeien. Maar bovenal dat ze er achter komen dat het niet vanzelfsprekend is om aanwezig te zijn bij een groot toernooi. In de hoop dat de wil om te winnen groter wordt en ze echt tot het uiterste willen gaan samen als een team, want alleen dan kan je grootse prestaties neerzetten
Iedereen hier hoopt het maar ik denk dat we allemaal te realistisch zijn.

Deze groep heeft een echt harde trainer nodig die er gewoon spelers naast durft te zetten of iemand naar huis durft te sturen.
Ik vind dat ook de staf weg mag, ik heb bizar weinig vertrouwen in v Basten en v Nistelrooy.

Of gewoon flink de knip trekken en Dickie halen. Als Dickie niets uit deze groep haalt dan ligt het puur aan de spelers.

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-11 12:22

Vuvuzela

My spire is forming

Sneijder... WTF.

433

I served in a company of heroes.

• MrMonkE

MrMonkE

★ EXTRA ★

Tijd voor een bakkie thee :)
Maar zoals het tot nu to gaat ben ik bang dat het na de rest op een of andere manier gewoon 3-0 is.

★ What does that mean? ★

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Het is allemaal slecht, net als de voorgaande wedstrijden. Een collectief falen.

[ Voor 21% gewijzigd door RoD op 06-09-2015 18:50 ]

• D-e-n
Het heeft niks met 433 te maken. Tegen Australië hadden we pas succes met 433. De kwalificatie deden we ook met 433.

Verwijderd

Deadsy schreef op zondag 06 september 2015 @ 18:44:
[...]

Onze backs zijn verdedigend zeer zwak en moeten het vooral van hun aanvallende kwaliteiten hebben.
Dat maakt niets uit als je in het centrum 2 beesten van een verdedigers hebt staan maar dat hebben we niet. Daarom speelden we met 3 centrum verdedigers.

Al ging dit op het WK ook vaak puur uit mazzel goed, afstandsschoten die er niet ingingen omdat er 4 man voor het doel stonden waar de bal tegenaan knalde. Niet omdat de drie in het centrum zo goed speelden.

Tot dat we een centrum hebben dat echt goed speelt zou ik met backs spelen die zich vooral op het verdedigend taken concentreren.
Wat betreft de backs kan ik je geen ongelijk geven. Dat idee van opkomende backs kan wel met 5-3-2 maar met een 4-3-3 systeem is dat vragen om problemen. Helemaal wanneer je geen killer als Nigel de Jong als vm laat spelen maar Blind, die wel vaker zijn directe tegenstander op die plek heeft laten lopen in het verleden, gelijk Wijnaldum daar ook nogal eens een handje van heeft overigens.

• Deadsy
Met veel man voor het doel hangen om zo afstandsschoten te blocken en dan hopen dat er een goal valt uit een mooie actie van Robben of Sneijder of v Persie.

Maar zo kun je niet altijd spelen. Want nu zit bv Robben er niet bij en een Depay is ook nog niet op dat niveau.

Op een gegeven moment moet je een nieuwe ploeg op bouwen en dat gaat niet als je zo blijft spelen als op het WK.
Het probleem is dat dezelfde zwakke spelers steeds weer geselecteerd worden. Narsingh word al bijna niet meer gedekt waardoor ze een man extra hebben

• LZ86
Narsingh en vd wiel eruit svp! Zet Dost er maar bij, de ballen komen wel voor het doel, maar de kansen worden niet afgemaakt. Promes heeft het in het NL elftal ook niet laten zien, maar slechter dan narsingh kan het niet. Je ziet al dat ie wordt overgeslagen door zijn medespelers

• ph4ge
Dr. Strangelove schreef op zondag 06 september 2015 @ 18:47:
Ben ik het mee eens, maar Robben is wel de enige waar echt dreiging van uit gaat, dat mis je echt wel nu. Niettemin, ook deze elf moeten een stuk beter kunnen.
Noem eens een speler van IJsland en Tsjechië die kan tippen aan Depay, Sneijder, van Persie etc? Zelfs onze mindere goden zijn veel beter.

Het gaat elders mis, de problemen op het veld vinden hun oorzaak op de bank, die weer hun oorzaak in Zeist hebben.

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-11 21:34
Depay is echt dramatisch weer, snelle aanval oranje. Bal bij Depay, hij wacht, hij wacht, hij wacht, onnodige schijnbeweging, balverlies.

• dutchgio
  • Niet online
Leon Zwiers schreef op zondag 06 september 2015 @ 18:51:
Narsingh en vd wiel eruit svp! Zet Dost er maar bij, de ballen komen wel voor het doel, maar de kansen worden niet afgemaakt. Promes heeft het in het NL elftal ook niet laten zien, maar slechter dan narsingh kan het niet. Je ziet al dat ie wordt overgeslagen door zijn medespelers
Dost zit thuis op de bank, dan moet De Jong dat gaan doen.
Die De Jong die in Duitsland/Engeland niet slaagde, het niveau niet aankon en weer terug naar Nederland ging.

• groggy
  • Niet online
Deadsy schreef op zondag 06 september 2015 @ 18:47:
[...]

Of gewoon flink de knip trekken en Dickie halen. Als Dickie niets uit deze groep haalt dan ligt het puur aan de spelers.
dick is ook geen tovenaar

• Deadsy
Verwijderd schreef op zondag 06 september 2015 @ 18:49:
[...]

Wat betreft de backs kan ik je geen ongelijk geven. Dat idee van opkomende backs kan wel met 5-3-2 maar met een 4-3-3 systeem is dat vragen om problemen. Helemaal wanneer je geen killer als Nigel de Jong als vm laat spelen maar Blind, die wel vaker zijn directe tegenstander op die plek heeft laten lopen in het verleden, gelijk Wijnaldum daar ook nogal eens een handje van heeft overigens.
Het gaat wel maar niet met ons centrum.

En betreffende Blind of de Jong op het centrum is het ook de vraag hoe je ze gebruikt.
Blind word nu anders gebruikt dan hoe de Jong gebruikt werd.

Blind word nu als spelverdeler gebruikt (vaak aan de bal), de Jong was er puur om zijn verdedigende kwaliteiten en kreeg zo min mogelijk de bal en werd mits mogelijk overgeslagen, de Jong kon zich puur op zijn man concentreren.

Daarnaast stond de Jong ook vaak vlak voor de verdediging waardoor het eigenlijk vaak een 5-2-3 was in plaats van de 4-4-3 die we op papier speelde.
Blind staat echt op het middenveld.

Van Blind word verwacht dat hij zijn man uitschakelt maar dat hij ook aanspeelbaar is en het spel opbouwt en dat kan hij niet. Dat zou de Jong ook niet kunnen.

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:28

Vos

AFCA

ph4ge schreef op zondag 06 september 2015 @ 18:51:
[...]

Noem eens een speler van IJsland en Tsjechië die kan tippen aan Depay, Sneijder, van Persie etc? Zelfs onze mindere goden zijn veel beter.

Het gaat elders mis, de problemen op het veld vinden hun oorzaak op de bank, die weer hun oorzaak in Zeist hebben.
Mentaliteit, knokken, vechten. De wil om te winnen, dát is het verschil.

Én geen persoonlijke fouten maken ;)

Mooi rustig EK zo, geen hoge bloeddruk en stem weg. Scheelt weer :p.

[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 06-09-2015 18:57 ]

• LZ86
dutchgio schreef op zondag 06 september 2015 @ 18:56:
[...]

Die De Jong die in Duitsland/Engeland niet slaagde, het niveau niet aankon en weer terug naar Nederland ging.
Je hebt gelijk :+ , vervloekt zij die Blind

• Deadsy
dutchgio schreef op zondag 06 september 2015 @ 18:56:
[...]

Dat de Jong zou falen in Duitsland zag iedereen die de speler en de club kende aankomen.
De Jong is een nr9 die rond het strafschop gebied rond hangt.
Gladbach is geen ploeg die de tegenstander continu onder druk zet maar is een counter ploeg met een snelle opbouw.

De Jong moet bij een club speler die druk zet maar voor een dergelijke club in een top competitie is hij niet goed genoeg.

@groggy
Het is geen tovenaar maar ik denk dat zijn opstelling wel beter in elkaar zou zitten.

[ Voor 6% gewijzigd door Deadsy op 06-09-2015 19:00 ]

• Bossie
Deadsy schreef op zondag 06 september 2015 @ 18:57:
[...]

Het gaat wel maar niet met ons centrum.

En betreffende Blind of de Jong op het centrum is het ook de vraag hoe je ze gebruikt.
Blind word nu anders gebruikt dan hoe de Jong gebruikt werd.

Blind word nu als spelverdeler gebruikt (vaak aan de bal), de Jong was er puur om zijn verdedigende kwaliteiten en kreeg zo min mogelijk de bal en werd mits mogelijk overgeslagen, de Jong kon zich puur op zijn man concentreren.

Daarnaast stond de Jong ook vaak vlak voor de verdediging waardoor het eigenlijk vaak een 5-2-3 was in plaats van de 4-4-3 die we op papier speelde.
Blind staat echt op het middenveld.

Van Blind word verwacht dat hij zijn man uitschakelt maar dat hij ook aanspeelbaar is en het spel opbouwt en dat kan hij niet. Dat zou de Jong ook niet kunnen.
Eens, daarvoor hadden Bommel die dat wel had, daarna de Jong die de bal afpakte en zsm bij de spelverdeler afleverde.

Verwijderd

De 2e helft is echt de laatste kans. Nu komt het erop aan. Huntelaar of De Jong erin en verdediger eruit. Verlies = geen EK Frankrijk, dan verdienen we het ook niet.

• Exocet
  • Niet online
We gaan alweer schuiven....

• dutchgio
  • Niet online
Wijnaldum erin, die is ook elke wedstrijd van Nederland onzichtbaar.
De Vrij er geblesseerd uit, zekerheidje Bruma achterin..

• groggy
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 06 september 2015 @ 19:00:
De 2e helft is echt de laatste kans. Nu komt het erop aan. Huntelaar of De Jong erin en verdediger eruit. Verlies = geen EK Frankrijk, dan verdienen we het ook niet.
eens huphup, 45 minuten knallen en er vol voor gaan!

• D-e-n
Nu blijkt de Vrij gewoon geblesseerd te zijn geweest?

• LZ86
En de falende rechterkant is intact gelaten....

• groggy
  • Niet online
dutchgio schreef op zondag 06 september 2015 @ 19:02:
Wijnaldum erin, die is ook elke wedstrijd van Nederland onzichtbaar.
De Vrij er geblesseerd uit, zekerheidje Bruma achterin..
puzzelen maar geen grote tactische wijziging...

• Deadsy
Bossie schreef op zondag 06 september 2015 @ 19:00:
[...]

Eens, daarvoor hadden Bommel die dat wel had, daarna de Jong die de bal afpakte en zsm bij de spelverdeler afleverde.
Anita zou in de de Jong rol kunnen spelen maar is toch een niveau minder.
Maar dan moet een van de andere middenvelders terug zakken om de taken van spelverdeler over te nemen.

Verwijderd

Oeps, Blind naar de CV voor de Vrij, en Wijnaldum voor Blind op het middenveld.

Voorzie dat er nog meer tegendoelpunten komen voor het Nederlands elftal op die manier.

• groggy
  • Niet online
D-e-n schreef op zondag 06 september 2015 @ 19:02:
Nu blijkt de Vrij gewoon geblesseerd te zijn geweest?
dat verklaart wel waarom hij liep te slapen, en niet 100% erin kleunde.. Dit valt de staf aan te rekenen.

• dutchgio
  • Niet online
Elke keer zo'n lange bal op Memphis heeft ook geen zin, tegen de tijd dat de bal bij Memphis is staan er 2 man om hem heen.

• Deadsy
Verwijderd schreef op zondag 06 september 2015 @ 19:03:
Oeps, Blind naar de CV voor de Vrij, en Wijnaldum voor Blind op het middenveld.

Voorzie dat er nog meer tegendoelpunten komen voor het Nederlands elftal op die manier.
Slechts 1 verandering in de verdediging is sowieso al niet genoeg.

De beste verdediger die we hebben eruit en de op een na beste erin. Dit had gewoon van begin af aan het centrum moeten zijn.
En dat ik de Vrij en Blind de twee beste opties noemt zegt al genoeg.

edit: Helemaal vergeten dat v Dijk er nu bijzit.
Had hem erin gezet in plaats van Bruma.

[ Voor 7% gewijzigd door Deadsy op 06-09-2015 19:06 ]

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:28

Vos

AFCA

groggy schreef op zondag 06 september 2015 @ 19:04:
[...]

dat verklaart wel waarom hij liep te slapen, en niet 100% erin kleunde.. Dit valt de staf aan te rekenen.
En hoe hij sprintte. Althans een poging tot.

[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 06-09-2015 19:06 ]

• groggy
  • Niet online
Vos schreef op zondag 06 september 2015 @ 19:06:
[...]

En hoe hij sprintte. Althans een poging tot.
welke sprint? die 10 minuten te laat werd ingezet?

• dutchgio
  • Niet online
Oh oh oh Wijnaldum. Narsingh 2.0.

• LZ86
Zo, bijna erin gekopt

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:13
Wat een enorme kopkans zeg.
Pagina: 1 ... 43 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor de FIFA-perikelen: [Voetbal] FIFA-perikelen en opvolging Blatter
Voor buitenlandse competities: [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2015/2016