@
RudyL
De Alta HR heeft geen fysieke knop dus die zal nooit een stopwatch functie gaan ondersteunen. De Charge 2 heeft wel een ingebouwde stopwatch functie. Als je een wedstrijd fluit gebruik je de stopwatch en bij het hardlopen start je gewoon een activiteit. Waarschijnlijk kun je ook de activiteit modus gebruiken als 'stopwatch' tijdens het fluiten maar dan kun je niet de klok tussentijds stilzetten (je stopt de activiteit en start hierna weer een nieuwe en de tijd begint vanaf 0 te tellen). Ik heb de Charge 2 nooit gebruikt, dus dat laatste kan ik niet controleren (de Charge HR werkt op die manier).
Hoe ben je nu tot de Charge 2 en Alta HR gekomen? Dus meer activity trackers en geen sport/smartwatch? De Fitbit Surge is ook nog een alternatief als je graag een Fitbit wilt. De Blaze is er ook nog maar die stopwatch functie werkt niet handig, omdat het beeld na een aantal seconden op zwart gaat en dat is niet handig voor een stopwatch.

Buiten Fitbit, kan ik je de Garmin vivoactive HR aanbevelen.
[
Voor 25% gewijzigd door
PatrickC op 03-08-2017 21:54
]
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm