"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Weet inderdaad niemand. Ik verwacht van niet, aangezien de prijs van de Two naar verwachting een stuk hoger wordt en de twee toestellen elkaar dus op die manier niet in de weg zitten qua prijs.power_user schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 17:04:
Verwachten jullie opnieuw een prijsdaling van de OPO als de OPT eenmaal is aangekondigd/uitgebracht?
Wat we wel weten is dit:
Dat ze de One iig nog wel blijven verkopen. Maar verder is het dus gissen.jahallow schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 13:42:
[...]
In de AMA op Reddit over de Oneplus 2 gaven ze aan dat ze de 1 ook nog blijven verkopen.
FCG
Elke fabrikant doet van tevoren alsof zijn camera echt geweldig is, terwijl we dat uiteindelijk maar nog moeten zien. Camera teasers vind ik altijd weinig betrouwbaar.
Ondanks dat deze man wel betrouwbaar klinkt door te zeggen dat het ook weer niet de beste smartphone camera ooit is, is er verder ook weinig bijzonders dat hij meldt. Laser autofocus springt er nog het meest uit, maar daar blijft het wel bij.
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar deze review laat mij niet echt warmlopen voor de OnePlus Two.
[ Voor 35% gewijzigd door THWIT op 15-07-2015 09:39 ]
[ Voor 7% gewijzigd door jeka op 15-07-2015 10:32 ]
FCG
Een camera heeft mij nog nooit doen warmlopen voor een smartphone eerlijk gezegd. Build quality, accuduur en prijs (en originele features zoals CM, tap-to-wake, fingerprint...?) zijn de dingen die mij warm doen lopen.THWIT schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 09:28:
Tsja toch zegt dit zo weinig... Deze review is natuurlijk totaal niet onbevooroordeeld, aangezien deze reviewer dus een samenwerking heeft met OnePlus.
Elke fabrikant doet van tevoren alsof zijn camera echt geweldig is, terwijl we dat uiteindelijk maar nog moeten zien. Camera teasers vind ik altijd weinig betrouwbaar.
Ondanks dat deze man wel betrouwbaar klinkt door te zeggen dat het ook weer niet de beste smartphone camera ooit is, is er verder ook weinig bijzonders dat hij meldt. Laser autofocus springt er nog het meest uit, maar daar blijft het wel bij.
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar deze review laat mij niet echt warmlopen voor de OnePlus Two.
MKBHD is wel een baas he, die gaat echt niet z'n naam te grabbel gooien door bevooroordeeld te zijn voor dit soort dingen. Daar prikt iedereen toch zo doorheen? Noem me naïef, maar ik durf wel te zeggen dat dit een volledig onbevooroordeelde review is.
Haha dat was precies wat ik dacht na het bekijken van dat filmpje.THWIT schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 09:28:
Hoewel ik 'm natuurlijk graag direct zou willen hebben is er wat mij betreft (nog) niet echt een killerfeature geteased waardoor ik mijn OPO als minderwaardig beschouw.
[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic
[ Voor 11% gewijzigd door Wackmack op 16-07-2015 00:52 ]
Direct als in "nadat je een invite hebt weten te bemachtigen (wat lang zou kunnen duren)"Versteegrob schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 23:10:
Fuckkkkk net voor mijn verjaardag laat ik mij opo vallen: (Goeie reden om direct de opvolger te kopen
.
Inboedelverzekering?Versteegrob schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 23:10:
Fuckkkkk net voor mijn verjaardag laat ik mij opo vallen: (Goeie reden om direct de opvolger te kopen

Goede tip
Hahaha dat ja, met de opo was ik er redelijk snel bij. Kan niet wachten tot dat de one plus two er is.born4trance schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 04:39:
[...]
Direct als in "nadat je een invite hebt weten te bemachtigen (wat lang zou kunnen duren)"
[ Voor 89% gewijzigd door RoD op 19-07-2015 23:01 ]
.
[ Voor 95% gewijzigd door RoD op 19-07-2015 23:02 ]
Hier nog wat nieuwe info omtrent invites van de OnePlus.net blog:
https://blog.oneplus.net/...-system-new-and-improved/
[ Voor 46% gewijzigd door RoD op 19-07-2015 23:02 ]
.
Ik heb gedacht dat bovenstaande alleen gebeurd als ik vlakbij de telefoon ben met mijn hand. Proximity sensor? Maar ik geloof dat het ook wel eens gebeurd als ik verder van de telefoon af ben. Ik heb dit al sinds CM11... daarna CM12, CM12.1 en nu met Exodus. Steeds clean geflashed.
Iemand een idee of dit een instelling kan zijn? Mijn stroomverbruik is wel prima nu in Exodus na een van de laatste updates die ik gedaan heb :):)
Ik vrees dat je in de verkeerde topic zit 😉 maar wat jij zegt gelijkt op 'omgevingsdisplay'Tierelier schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 21:51:
Een raadsel waar ik nog mee zit is mijn lockscreen met klok en datum die vaak aan slaat in half gedempte toestand. (mijn klok is standaard, niet customized, geen eigen widged). Ik ben er nog steeds niet achter hoe dat kan.
Ik heb gedacht dat bovenstaande alleen gebeurd als ik vlakbij de telefoon ben met mijn hand. Proximity sensor? Maar ik geloof dat het ook wel eens gebeurd als ik verder van de telefoon af ben. Ik heb dit al sinds CM11... daarna CM12, CM12.1 en nu met Exodus. Steeds clean geflashed.
Iemand een idee of dit een instelling kan zijn? Mijn stroomverbruik is wel prima nu in Exodus na een van de laatste updates die ik gedaan heb :):)
Dit is inderdaad het verkeerde topic, haha.Tierelier schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 21:51:
Een raadsel waar ik nog mee zit is mijn lockscreen met klok en datum die vaak aan slaat in half gedempte toestand. (mijn klok is standaard, niet customized, geen eigen widged). Ik ben er nog steeds niet achter hoe dat kan.
De functie is overigens uit te zetten via settings-scherm en verlichting- omgevingsdisplay.
Ik geloof niet dat het heel veel stroom kost, maar als je de functie verder niet handig vindt en niet gebruikt, kun je t altijd uitschakelen. Scheelt altijd wat.
ArepolVersteegrob schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 23:10:
Fuckkkkk net voor mijn verjaardag laat ik mij opo vallen: Goeie reden om direct de opvolger te kopen
Pourquoi? Heb er nog weinig over gelezen, gezien, maar ziet er prima uit toch?moh.moh schreef op zondag 19 juli 2015 @ 18:16:
De camera lijkt teleur te gaan stellen
OIS had ik wel gewild, maar heb ik al jaren niet gehad en die foto's zijn ook goed imo.
[ Voor 41% gewijzigd door CLB op 19-07-2015 18:52 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
waarom gaan jullie niet voor een lg g4 ?
deze is ook al rond 400/425 te krijgen
Wat kan je dan een nieuwe LG G4 krijgen voor dat bedrag? Het voordeel van dit toestel is namelijk vooral haar prijs/kwaliteitsverhouding.Aggressor schreef op zondag 19 juli 2015 @ 18:53:
misschien een stomme vraag ... de one plus two gaat waarschijnlijk duurder kosten.
waarom gaan jullie niet voor een lg g4 ?
deze is ook al rond 400/425 te krijgen
het toestel is heel goedkoop te krijgen met een abonnement van gsmweb of tmobile.
de meeste sluiten een abonnement af en verkopen het toestel.
Ik heb zelf ook 1 gekocht met 64gb sd kaart voor 420
-edit-
http://www.marktplaats.nl...et-garantie-400-euro.html
http://www.marktplaats.nl...48508347-lg-g4-nieuw.html
http://www.marktplaats.nl...op-lg-g4-zwart-nieuw.html
[ Voor 42% gewijzigd door Aggressor op 19-07-2015 19:03 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Allemaal foto's en video's die in daglicht zijn geschoten en daar zie ik zelfs al ruis in. Als de camera geen grondige upgrade krijgt, en dan voornamelijk 's nachts of bij kunstmatig licht, dan skip ik de OP2CLB schreef op zondag 19 juli 2015 @ 18:50:
[...]
Arepol
[...]
Pourquoi? Heb er nog weinig over gelezen, gezien, maar ziet er prima uit toch?
OIS had ik wel gewild, maar heb ik al jaren niet gehad en die foto's zijn ook goed imo.
Over de LG G4 die je kan verkrijgen via marktplaats: ik heb niet zoveel vertrouwen in de verkopers van marktplaats om hun het product te laten verzenden. Daarom moet ik deze dan zelf ophalen, terwijl ik liever zittend op mijn luie gat wacht tot mijn toestel bij mij thuis wordt geleverd.
Een belangrijke onderscheiding wat OnePlus voor mij betreft is ook de hoeveelheid software support. Dit is IMHO een van de weinige toestellen welke in custom rom menig Nexus toestel rivaliseert, denk aan dingen als Multi-boot, Sailfish en Ubuntu Touch; de wat meer excentrieke dingen, welke ik toch leuk vind om mee te experimenteren.
De grootste verandering die ik echter hoop te zien; is dat OnePlus dit jaar haar eigen design heeft. Vorig jaar was het duidelijk geinspireerd op een OPPO toestel. Dit jaar, met de extra tijd die ze hebben, hoop ik echt een eigen design te zien. En dan vooral ook een beetje proportioneel design de OPO is veel te groot voor haar schermdiagonaal. Ik moet toegeven dat LG daar tegenwoordig, zeker vanaf de G2, heel goed mee bezig is
Kijk hoeveel mensen hem al beoordeeld hebbenCLB schreef op zondag 19 juli 2015 @ 21:33:
Hmm: http://www.oppomart.com/oneplus-2.html, staan wat gekke dingen tussen, dat wel...

Vreemd... Sws al vanwege die vele reviews. Daarnaast: de prijs weer een paar tientjes hoger, nu zelfs 499. Daarnaast, de scherm resolutie. Geen full HD, maar zelfs "2k". Weet niet wat ik ervan moet denken.CLB schreef op zondag 19 juli 2015 @ 21:33:
Hmm: http://www.oppomart.com/oneplus-2.html, staan wat gekke dingen tussen, dat wel...
Wat betreft de LG snap ik niet waar dat ineens vandaan komt, daarnaast kan ik zo lang de OPT nog niet officieel is aangekondigd echt geen keuze maken tussen die twee telefoons of beargumenteren waarom de een beter is dan de ander...
Nog 7 dagen en dat weten we het allemaal, samen met de aankondiging van Motorola precies op tijd voor mij om alsnog te kiezen om gebruik te maken van de 100 euro cashback voor de S6.
Dan kan je beter wachten op een nexus.Edzeau schreef op maandag 20 juli 2015 @ 19:17:
Ik kijk enorm uit naar dit toestel! Laatste paar jaar Samsung en HTC toestellen gehad, bijna allemaal met hun eigen schil, maar daar ben ik wel weer klaar mee. Wil nu graag weer eens een (bijna) kaal Android. Ben daarom ook erg benieuwd naar OxygenOS.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Of gewoon een custom ROM flashen op je HTC/Samsung.
Dual SIM bevestigd volgens mij: http://www.technobuffalo....eatures-dual-sim-microsd/ (zoals mohmoh al aangaf hierboven, maar ik kon niet zoveel met de chinese tekens
[ Voor 32% gewijzigd door floriz87 op 21-07-2015 10:25 ]
Eerste wat ik dacht, liever expandable storage met MicroSD dan dual sim....floriz87 schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 10:19:
[...]
Dual SIM bevestigd volgens mij: http://www.technobuffalo....eatures-dual-sim-microsd/ (zoals mohmoh al aangaf hierboven, maar ik kon niet zoveel met de chinese tekens)
maar ik lees:
"It turns out the new phone will offer dual SIM support, which is a pretty popular feature in some countries. More interesting is the possibility that one of those SIM card slots could double as a microSD holster, something we’ve seen recently in a few other phones. That would give the OnePlus 2 expandable storage"
Als dat klopt vind ik dat wel een hele chille feature.
Vind het wat apart dat ze deze feature alleen uitmeten op Weibo, aka de Chinese Twitter en niet op hun fora.
Helemaal mee eens (ook altijd gedaan met mijn vorige toestellen), maar merk dat ik daar een beetje klaar mee ben. Als je eenmaal begonnen bent met flashen, blijf je maar door gaan, en daar heb ik de tijd/zin niet meer voor.floriz87 schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 10:19:
[...]
Dual SIM bevestigd volgens mij: http://www.technobuffalo....eatures-dual-sim-microsd/ (zoals mohmoh al aangaf hierboven, maar ik kon niet zoveel met de chinese tekens)
Overigens lijkt een Nexus mij ook wel weer wat, maar zal nog wel een tijdje duren + waarschijnlijk stukken duurder. Ik wacht het allemaal nog even af.
Voor zover ik weet zijn er tegenwoordig ook custom ROMs met OTA, misschien is zoiets dan handig voor je?Edzeau schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 14:40:
[...]
Helemaal mee eens (ook altijd gedaan met mijn vorige toestellen), maar merk dat ik daar een beetje klaar mee ben. Als je eenmaal begonnen bent met flashen, blijf je maar door gaan, en daar heb ik de tijd/zin niet meer voor.
Overigens lijkt een Nexus mij ook wel weer wat, maar zal nog wel een tijdje duren + waarschijnlijk stukken duurder. Ik wacht het allemaal nog even af.
Het is anders niet van gezegd dat die Nexus 5 de prijs krijgt van de oude Nexus 5. Met de Nexus 6 was Google eigenlijk overgestapt op een nieuwe filosofie dat hun Nexus lijn best wat duurder mocht en ik betwijfel of ze hier alweer van afstappen met hun nieuwe Nexus 5. Ik verwacht eerlijk gezegd dat die ongeveer hetzelfde geprijsd gaat worden als de OPT418O2 schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 14:46:
Er komt ook een nieuwe nexus 5 he, die kan wel eens goedkoper worden dan de OP2
Nee maar dat verwacht ik wel. De 6 was ook meer toestel dan de 5.THWIT schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 17:53:
[...]
Het is anders niet van gezegd dat die Nexus 5 de prijs krijgt van de oude Nexus 5. Met de Nexus 6 was Google eigenlijk overgestapt op een nieuwe filosofie dat hun Nexus lijn best wat duurder mocht en ik betwijfel of ze hier alweer van afstappen met hun nieuwe Nexus 5. Ik verwacht eerlijk gezegd dat die ongeveer hetzelfde geprijsd gaat worden als de OPT
We zien t in oktober wel (dan komen ze toch?)
Dat is inderdaad goed om te weten! Thanks!floriz87 schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 15:50:
[...]
Voor zover ik weet zijn er tegenwoordig ook custom ROMs met OTA, misschien is zoiets dan handig voor je?
Desondanks ben ik ook erg benieuwd naar de OP2, nog een weekje wachten en we weten meer.
als het klopt, dan vind ik de 32GB nogal tegen vallen...
Ik hoop juist op meer opslag, afgelopen vakantie was 64GB ideaal, mooie lading films mee.
Kan me haast niet voorstellen dat de opvolger opeens de helft aan opslag heeft. Ook kon ik me al niet voorstellen dat de telefoon een hardware button heeft. Die renders daar zijn ook echt vreselijk lelijk.Medic schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 12:53:
http://androidworld.nl/ni...hinese-keuringsinstantie/
als het klopt, dan vind ik de 32GB nogal tegen vallen...
Ik hoop juist op meer opslag, afgelopen vakantie was 64GB ideaal, mooie lading films mee.
Precies dat..nu is het echt een hele vreemde vogel vanaf de achterkant. Zit je dan niet snel voor de camera met je hand als je in portrait een foto maakt?melvinnie schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 13:44:
Ik ben wel teleurgesteld met het uiterlijk, ik had liever de camera hoger gezien en de vingerafdrukscanner achterop.

De OPO was mooier.. Blijf benieuwd tot de aankondiging!
Edit: Er zit wel een extra knop onder de volumeknoppen, dedicated fotoknop oid?
[ Voor 8% gewijzigd door Salmon op 22-07-2015 13:51 ]
Staat al een paar posts boven je.Mattehh schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 14:17:
Eerste afbeeldingen zijn gelekt: http://www.apparata.nl/ni...-oneplus-two-gelekt-13958
Ik Juist niet. Lijkt me namelijk erg onhandig als je telefoon op je bureau oid hebt liggen. Moet je hem steeds optillen om te ontlocken. En hoe meer hardware knoppen hoe beter. Dus een vingerafdrukscanner/homeknop is voor mij juist een mooie verwelkoming.melvinnie schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 13:44:
Ik ben wel teleurgesteld met het uiterlijk, ik had liever de camera hoger gezien en de vingerafdrukscanner achterop.
Net als de Dual sim, mocht dat ook in de europeese versie komen
Waarom optillen? Je kunt toch gewoon double tap to wake doen?Roobje schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 15:33:
[...]
Ik Juist niet. Lijkt me namelijk erg onhandig als je telefoon op je bureau oid hebt liggen. Moet je hem steeds optillen om te ontlocken. En hoe meer hardware knoppen hoe beter. Dus een vingerafdrukscanner/homeknop is voor mij juist een mooie verwelkoming.
Net als de Dual sim, mocht dat ook in de europeese versie komen
Ik vind het overigens wel een mooi toestel zo in eerste instantie, de vingerprintscanner is zoals Roobje zei een mooie verwelkoming.
Hoe wil je dan je vinger op de scanner leggen zonder het toestel op te tillen?Dattack schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 15:35:
[...]
Waarom optillen? Je kunt toch gewoon double tap to wake doen?
Ik vind het overigens wel een mooi toestel zo in eerste instantie, de vingerprintscanner is zoals Roobje zei een mooie verwelkoming.
Wat mij opvalt:
- zelfde materiaal op de achterkant: goede zaak. Dit onderscheidende materiaal beviel mij in ieder geval zeer goed.
- vingerafdrukscanner op de voorkant: concurrentie heeft al aangetoond dat dit simpelweg de beste plek is. Wat er wel aan opvalt is de fysieke button. Zien jullie t mensen: dit wijst erop dat het op dit moment dus toch nog niet mogelijk is een vingerafdrukscanner in een capacitieve knop te maken, zoals jullie eerder beweerden, mbt de nieuwste technieken van Qualcomm.
- 32 GB. Het zal mij niet verbazen als dat is ipv de 16 GB versie. Het lijkt mij niet voor de hand liggend dat de 64 GB versie verminderd wordt.
- toch wel meer dan Full-HD. Wederom dus een soort "2k", zoals eerder ook beweerd werd.
Al met al oogt dit een degelijke update. Zoals je verwacht bij een nieuwe versie van een telefoon na een jaar. Maar is dat dan een fikse meerprijs waard? We zullen zien.
Dus omdat het niet geïntegreerd lijkt, is het nog niet mogelijk?THWIT schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 18:07:
Zien jullie t mensen: dit wijst erop dat het op dit moment dus toch nog niet mogelijk is een vingerafdrukscanner in een capacitieve knop te maken, zoals jullie eerder beweerden
Tevens is het nog maar afwachten of het een knop is, of net zoals bij de One M9+ alleen een sensor.
Als er een microSD-kaartslot aanwezig is, primaHet lijkt mij niet voor de hand liggend dat de 64 GB versie verminderd wordt.
Nog niet confirmed heh- toch wel meer dan Full-HD. Wederom dus een soort "2k", zoals eerder ook beweerd werd.
sorry jongens, vakantie wifi, hier ging FF wat mis, dubbelpost....
[ Voor 88% gewijzigd door THWIT op 22-07-2015 18:23 . Reden: excuus ]
Wat ik bedoel te zeggen is dat het me al bijzonder leek dat OnePlus de eerste fabrikant zou zijn die zo'n, toch redelijk vernieuwde techniek zou toepassen. En als t alleen een sensor is, net als bij de M9+, wat overigens ook best kan ja, heeft het dus al helemaal niks met die Qualcomm technologie te maken.CLB schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 18:10:
[...]
Dus omdat het niet geïntegreerd lijkt, is het nog niet mogelijk?
Tevens is het nog maar afwachten of het een knop is, of net zoals bij de One M9+ alleen een sensor.
Nope, maar ik hoor t toch wel erg vaak voorbij komen de laatste dagen.[...]
Nog niet confirmed heh
Jij had het over het unlocken. Dat kun je ook simpel doen door double tap to wake te doen, dus in zo'n situatie is die scanner niet nodig. Dat was meer mijn punt.Roobje schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 15:37:
[...]
Hoe wil je dan je vinger op de scanner leggen zonder het toestel op te tillen?
Maar je snapt zijn punt toch ook? Bij alle telefoons met vingerafdrukscanner op de achterkant was de kritiek dat ie in minder situaties ideaal geplaatst was dan scanners die op de voorkant staan. Dus zou t mooi zijn als de OPT vingerafdrukscanner wel op de voorkant zit.Dattack schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 19:35:
[...]
Jij had het over het unlocken. Dat kun je ook simpel doen door double tap to wake te doen, dus in zo'n situatie is die scanner niet nodig. Dat was meer mijn punt.
Zeker! De voorkant is ook een betere plaats.THWIT schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 21:06:
[...]
Maar je snapt zijn punt toch ook? Bij alle telefoons met vingerafdrukscanner op de achterkant was de kritiek dat ie in minder situaties ideaal geplaatst was dan scanners die op de voorkant staan. Dus zou t mooi zijn als de OPT vingerafdrukscanner wel op de voorkant zit.
Unlocken en uit de slaapstand halen zijn voor mij twee verschillende stappen. Tap to wake is om het toestel wakker te maken/scherm aan zetten. Unlocken is via een slider, code, patroon of vingerscan het toestel te ontgrendelen.Dattack schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 19:35:
[...]
Jij had het over het unlocken. Dat kun je ook simpel doen door double tap to wake te doen, dus in zo'n situatie is die scanner niet nodig. Dat was meer mijn punt.
Dus daarbij is het onhandig als je vingerprintscanner onderop het toestel zit, want dan ben je alsnog aangewezen op je code. Dus als je zo'n scanner op je toestel heb, zet het dan op een plek waarbij je hem altijd gebruiken kunt, dus op de voorkant IMO.
Dom van me, dat dat is heel wat anders inderdaad.Roobje schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 14:09:
[...]
Unlocken en uit de slaapstand halen zijn voor mij twee verschillende stappen. Tap to wake is om het toestel wakker te maken/scherm aan zetten. Unlocken is via een slider, code, patroon of vingerscan het toestel te ontgrendelen.
Dus daarbij is het onhandig als je vingerprintscanner onderop het toestel zit, want dan ben je alsnog aangewezen op je code. Dus als je zo'n scanner op je toestel heb, zet het dan op een plek waarbij je hem altijd gebruiken kunt, dus op de voorkant IMO.

Niemand vindt flashen per sé leuk, mensen vinden optimaliseren leuk. Als de stockrom goed is, hoeft een groot deel niet meer te flashen denk ik.Tierelier schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 16:42:
Ik denk dat het de meerprijs waard is. Heb gehoord dat deze telefoon bijna geen bugs meer zal hebben. Loopt stabiel als ieder a-merk. Flashen hoeft niet per se meer want hij loopt vrijwel zonder problemen. Wel jammer ergens; vind het flashen net leuk te vinden... Misschien dat ik de OPO nog een tijdje blijf gebruiken naast de OPT zodat ik kan blijven flashen, lol
Er van uitgaande dat er niks mee is gedaan; veelbelovend.
Tsja, wordt niet bij elke telefoon gezegd dat ie stabiel loopt en bug vrij is? Kan me niet voorstellen dat men bij de OPO aankondiging zei: we gaan een telefoon releasen, maar jongens, hij kan nog wel wat bugs hebben.Tierelier schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 16:42:
Ik denk dat het de meerprijs waard is. Heb gehoord dat de OPT bijna geen bugs meer zal hebben. Loopt stabiel als ieder a-merk. Flashen hoeft niet per se meer want hij loopt vrijwel zonder problemen. Wel jammer ergens; begin het flashen net leuk te vinden... Misschien dat ik de OPO nog een tijdje blijf gebruiken naast de OPT zodat ik kan blijven flashen, lol
Eerst zien, dan geloven
Alleen hopen dat hij snel beschikbaar is en de prijs rond de 400 euro ligt.
4 GB ram is misschien momenteel wat zinloos, maar als ik de afgelopen maanden/jaren met android merk hoe vaak er wel niet ergens een memory leak zit en de tijd die het kost voor het gefixed wordt is het fijn als je gewoon aardig wat geheugen hebt voordat hij leeg gelopen isBPP schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 21:05:
Specs zien er weer top of the bill uit en hoewel niet alle specs nodig zijn (4GB ram, QHD) zijn het toch dingen waar ik voor betaal. Dan mogen ze er wat mij betreft inzitten ook. Ben een sucker voor snufjes in je telefoon.
Daarnaast is het gewoon wat toekomst proof. Ik heb met mn huidige mobiel (samsung galaxy s3) vooral het probleem dat het ram geheugen gewoon echt veel te weinig is inmiddels met zn 1 GB in Lollipop. Voor een nieuw mobieltje wil ik echt minstens 3 GB hebben en als het even kan 4 zodat ik me daar voorlopig geen zorgen over hoef te maken. Ik hou de Oneplus 2 iig scherp in de gaten en als het allemaal wat is (en ik mezelf overtuig dat ik echt wel een nieuwe mobiel kan gebruiken
Geen (spam) linkjes aub
Ben benieuwd, als ik het goed begrijp, als je er een krijgt, moet je die ook binnen 24 uur gebruiken, anders gaat hij naar de volgende....
[ Voor 88% gewijzigd door The Wizard op 25-07-2015 16:21 ]
Je staat op plaats nummerSuperKneus schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 16:13:
Ik zie dat er al 10.532 mensen op de wachtlijst zijn. Ik registreer mijn email en de teller staat op 12833. Pfffffff
18,721 / 18,721
Ah shit had die pagina over invites wel gelezen toen de mail kwam maar niet naar beneden gescrolt..nu sta ik boven de 20kVersteegrob schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 17:01:
[...]
Je staat op plaats nummer
18,721 / 18,721

Ben eigenlijk wel heel benieuwd hoe ze de eerste invites gaan spreiden

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube
Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.
Bekijk op YouTubeToestemming nodig voor bekijken van YouTube
Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.
Bekijk op YouTube[ Voor 34% gewijzigd door CLB op 25-07-2015 19:36 ]
Hoe dan ook, nog steeds een aardige score.
Tevens weten we niks over software, hardware, terugklokken enzovoort van deze of die andere test.
Nope. Krijg dezelfde meldingJoach1m schreef op zondag 26 juli 2015 @ 00:13:
Is iemand nu nog in staat om zich in te schrijven voor de reserveringslijst? Ik krijg nu steeds "subscribe failed".
Edit: ik heb me zojuist kunnen aanmelden
[ Voor 9% gewijzigd door pvtonger op 26-07-2015 09:05 ]
Wel zie ik een aanzienlijke verbetering in de screen-to-body ratio; de bezems op de OPO zijn gewoon belachelijk groot en dit lijkt ten minste iets te zijn verbeterd.
Ik ook zojuist. Dank je wel.pvtonger schreef op zondag 26 juli 2015 @ 00:31:
[...]
Nope. Krijg dezelfde melding
Edit: ik heb me zojuist kunnen aanmelden
Zijn er mensen die vannacht live gaan kijken?
Ik zou een nachtje wachten als ik jou was...Daanoz schreef op zondag 26 juli 2015 @ 10:07:
Zijn er mensen die vannacht live gaan kijken?
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Yesmichielvz schreef op zondag 26 juli 2015 @ 12:03:
Krijg je een mailtje als het gelukt is om een invite aan te vragen?
Eeh, ja, inderdaad.CLB schreef op zondag 26 juli 2015 @ 10:14:
Ik zou een nachtje wachten als ik jou was...
Ok, iemand die dinsdagnacht gaat kijken?
Waarschijnlijk wel...Daanoz schreef op zondag 26 juli 2015 @ 12:52:
Ok, iemand die dinsdagnacht gaat kijken?
Mock-up op basis van TENAA / filmpjes:

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)
Dit topic is alleen bedoeld voor het discussiëren en ervaringen delen over de OnePlus 2, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden en prijzen: [OnePlus 2] Levertijden & Prijzen
- Accessoires: [OnePlus 2] Het Grote Accessoires Topic.
- Rooten en Custom Rom's: [OnePlus 2] Rooten & Custom Rom's
- RMA aanvragen en service: [OnePlus] RMA & Support.