Mijn accu begeeft het sinds een paar weken. Bellen ging nog, maar zodra ik meer dan 1 filmpje afspeelde viel de telefoon uit terwijl hij nog 50% accu aangaf. En daarna niet meer opstarten want de accu is leeg.
Na op zoek te zijn geweest naar een nieuwe 5" heb ik vandaag de accu vervangen.
€16,75 vs €750 voor de nieuwe Pixel of een degelijke 5" is het gewoon niet waard.
De N5 kan in mijn opzicht nog prima een paar jaar mee!
Daarna maar eens kijken wat de Cubot S9 gaat kosten en de recensies zijn (als die er überhaupt nog komt).
Heerlijke telefoon blijft het.
De originele uit de telefoon is van Sony (2013-09-23). En is na 3 jaar dikker geworden (5,8mm dik). Het kapje aan de achterkant stond bol.
Op de vervanger staat niet dat hij van Sony is, dus wat is "origineel"?
Opdruk is wel identiek en productiedatum: medio 2015-11 (jaar oud dus).
De nieuwe is 4,6mm dik (uit mijn hoofd, weet niet meer precies).
Scheelt toch behoorlijk die 1,2mm, en het kapje past weer normaal.
Na op zoek te zijn geweest naar een nieuwe 5" heb ik vandaag de accu vervangen.
€16,75 vs €750 voor de nieuwe Pixel of een degelijke 5" is het gewoon niet waard.
De N5 kan in mijn opzicht nog prima een paar jaar mee!
Daarna maar eens kijken wat de Cubot S9 gaat kosten en de recensies zijn (als die er überhaupt nog komt).
Heerlijke telefoon blijft het.
Hier gekocht: https://www.shopcore.nl/l...ers&utm_campaign=tweakersAikon schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 21:55:
Productiedatum staat vaak wel op de accu toch? Overigens kan namaak wel echt slecht zijn, maar ook even goed als origineel. Je weet het gewoon niet, en met een originele weet je het wel in principe.
De originele uit de telefoon is van Sony (2013-09-23). En is na 3 jaar dikker geworden (5,8mm dik). Het kapje aan de achterkant stond bol.
Op de vervanger staat niet dat hij van Sony is, dus wat is "origineel"?
Opdruk is wel identiek en productiedatum: medio 2015-11 (jaar oud dus).
De nieuwe is 4,6mm dik (uit mijn hoofd, weet niet meer precies).
Scheelt toch behoorlijk die 1,2mm, en het kapje past weer normaal.
[ Voor 54% gewijzigd door DJMaze op 19-10-2016 11:36 ]
Maak je niet druk, dat doet de compressor maar