De Axon 7 Mini is een mid-range smartphone voorzien van een 5,2-inch Full HD AMOLED-paneel. Met een 5,2" scherm is de Axon 7 Mini niet bepaald 'mini' te noemen. Maar het toestel is wel iets kleiner dan de Axon 7, die heeft namelijk een 5,5" scherm. Helaas zijn ook de specificaties een stuk minder. De ZTE Axon 7 Mini heeft een metalen unibody-behuizing en wordt aangedreven door een octa-core Snapdragon 617 SoC, in combinatie met 3 Gb RAM en 32 GB opslaggeheugen. Er is Android 6.0 Marshmallow op geïnstalleerd. Andere features zijn LTE, ondersteuning voor dual SIM en een 2.705 mAh batterij. Op de achterkant bevindt zich een vingerafdruksensor en een 13 Megapixel camera met 4K-opnamemogelijkheid. De selfie-camera is een variant met 8 Megapixel. Het toestel wordt verkocht vanaf september voor een prijs van €299,-.
Terug naar Inhoudsopgave
De ZTE Axon 7 Mini ondersteunt de volgende frequenties:
Alle in Nederland gebruikte 4G banden worden ondersteund. Terug naar Inhoudsopgave Terug naar Inhoudsopgave Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur me dan een DM.
Terug naar Inhoudsopgave |
Tja, bij mini had ik ook een 5 inch scherm verwacht.
Verder zijn de specificaties allemaal net wat minder dan de Axon 7
Ik heb vroeger wel de HTC one mini gehad, die had een 4,3 inch scherm.
5.5 of 5.2 is een dermate klein verschil dat het voor mij persoonlijk niet interessant is.
Liever 150 euro meer voor een toestel met top specs.
5.5 of 5.2 is een dermate klein verschil dat het voor mij persoonlijk niet interessant is.
Het is inderdaad zeker jammer dat de 'Mini' versie gewoon een andere telefoon is met mindere specs. Maar goed kennelijk is het heel lastig om een kleine telefoon uit te brengen met top specs. Zelfs Sony is er dit keer niet in geslaagd.Viper® schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 11:30:
De soc is wel sneller dan van de x compact.
ik zie ik zie wat jij niet ziet
Anoniem: 57411
Heb ze beiden eens in de hand gehad, die .3inch is voor mij net het verschil zijn tussen comfortabel met een hand en onhandig klungelen.Viper® schreef op vrijdag 2 september 2016 @ 11:30:
Ik zie een Dolby Atmos logo achterop de telefoon staan. Ondersteunt hij dat als je een cast verbinding met een audio/video apparaat maakt? Lijkt me erg sterk dat de telefoon Atmos geluid geeft uit die 2 speakertjes namelijk.
Your Friendly Neighborhood Moderator
Ik heb de grote broer en afaik is het niet meer dan de ingebouwde eq, die ik persoonlijk nooit aan heb. Speakers klinken wel fantastisch overigens, indien vergelijkbaar, beter dan alle concurrenten die ik tot nu toe heb gehoord (M7, M8, 10)Jorgen schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 23:22:
Ik zie een Dolby Atmos logo achterop de telefoon staan. Ondersteunt hij dat als je een cast verbinding met een audio/video apparaat maakt? Lijkt me erg sterk dat de telefoon Atmos geluid geeft uit die 2 speakertjes namelijk.
Anoniem: 546236
Beste forumleden,
Ik heb laatst een ZTE 7mini gekocht van een Chinese webshop. Toestel draait op Android 5.1
Ik heb deze op NL taal ingesteld en zie vaak nog menu’s en instellingen nog in het Engels.
En als ik het toestel naar de fabriek instellingen wil terug zetten, zie ik alleen Chinese taal, en geen NL of op z’n in het Engels.
Wie herkend dit probleem?
En ik wil naar een nieuwe versie android maar weet niet of dit gaat helpen.
En ik zou ook niet weten hoe je van versie 5.1 naar een hogere versie moet.
alvast bedankt voor jullie hulp en advies.
Ik heb laatst een ZTE 7mini gekocht van een Chinese webshop. Toestel draait op Android 5.1
Ik heb deze op NL taal ingesteld en zie vaak nog menu’s en instellingen nog in het Engels.
En als ik het toestel naar de fabriek instellingen wil terug zetten, zie ik alleen Chinese taal, en geen NL of op z’n in het Engels.
Wie herkend dit probleem?
En ik wil naar een nieuwe versie android maar weet niet of dit gaat helpen.
En ik zou ook niet weten hoe je van versie 5.1 naar een hogere versie moet.
alvast bedankt voor jullie hulp en advies.
Beste,
ik heb zojuist de OTA voor nougat gedownload en in de root geplaats, maar na de update zegt mijn telefoon uiteindelijk nog altijd dat hij op 6.0.1 draait inc de beveilings patch van januari. Heeft iemand enig idee waar het mis gaat ?
ik heb zojuist de OTA voor nougat gedownload en in de root geplaats, maar na de update zegt mijn telefoon uiteindelijk nog altijd dat hij op 6.0.1 draait inc de beveilings patch van januari. Heeft iemand enig idee waar het mis gaat ?
Pagina: 1
Let op:
Voor Levertijden & Prijzen: [ZTE Axon 7 Mini] Levertijden & Prijzen.
Voor Levertijden & Prijzen: [ZTE Axon 7 Mini] Levertijden & Prijzen.