Je hebt al een tijdje geen kinderstoelen/campingbedjes/kinderwagens meer.. Daar loop ik nog wel mee te slepen.
En dan ben ik toch weer blij met een station.
Oh, en er is natuurlijk nog wel meer dan Ford/Opel. Een Passat GTE is op zich ook niet verkeerd en zal me toch 225-250EUR per maand gaan schelen. Ook vind ik de V70 nog steeds een mooie wagen. Die kun je nu voor pak hem beet 48k helemaal vol opties rijden zo'n beetje. Met standverwarming etc. Denk alleen wel dat ik er spijt van ga krijgen. Oud model en aan de binnenkant veel weg van mijn huidige V60.
Heb juist wel een s-tronic genomen. Wil eigenlijk wel automaat gaan rijden. Zie hier en daar wel wat berichten dat hij niet super fijn zou zijn in de A4 maar wil dat zelf ondervinden. Vaak vallen de negatieve punten van de (autoweek) reviewers verder niemand op. Proefrit is met een TDI 190pk terwijl ik voor de benzine variant zou gaan. Die is nog ietsje rapper maar liggen wel bij elkaar in de buurt qua prestaties. Zag dat Audi zowaar ook wat acties met de A4 heeft. Beetje de catalogus prijs drukken.wvkreg schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 12:00:
Tja, een Audi rijden of een Ford / Opel. Ik bedoel die keuze is niet moeilijk toch? Veel plezier met de A4 proefrit. Pak wel de uitvoering met sportstoelen, tour pakket en 190pk als het kan. En handbak natuurlijk :-)
Oh, en er is natuurlijk nog wel meer dan Ford/Opel. Een Passat GTE is op zich ook niet verkeerd en zal me toch 225-250EUR per maand gaan schelen. Ook vind ik de V70 nog steeds een mooie wagen. Die kun je nu voor pak hem beet 48k helemaal vol opties rijden zo'n beetje. Met standverwarming etc. Denk alleen wel dat ik er spijt van ga krijgen. Oud model en aan de binnenkant veel weg van mijn huidige V60.
[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2016 13:51 ]