Keuze leaseauto - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 52 53 Laatste
Acties:
  • 304.543 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• runner83
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-02 13:14
Anoniem: 463903 schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 19:26:
[...]

Zou je jouw configuratie kunnen beschrijven van de A3 limousine en wat dit heeft gekost. Daar ben ik erg benieuwd naar, aangezien jij ook voor de Adrenalin Sport bent gegaan.
Als het goed is staat op de vorige pagina mijn configuratie.
Wat ik wel gezien heb is dat elke LM andere prijzen hanteerde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nextware
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:37
Uiteindelijk is de keuze toch gevallen op de Opel Astra. Daarbij hebben we de volgende configuratie gekozen:

Model: Astra New 1.6 CDTI 81kW S/S Innovation Sports Tourer
Kleur: Deep Sky Blue
Bekleding: Lederen bekleding Siena II, Jet Black

De volgende optiepakketten erbij genomen:

Innovation+ pakket
NAVI900 IntelliLink pakket
Winterpakket I (verwarmd stuur + stoelen)

En, omdat het budget het toeliet, de volgende accessoires erbij genomen:

Metaallak (verplicht ivm gekozen kleur)
Lichtmetalen velgen 7,5 x 17" multispaaks
IntelliLux adaptieve LED matrix verlichting
Bestuurdersstoel 8-voudig elektrisch verstelbaar en elektrisch inklapbare buitenspiegels met geheugenfunctie
Deelbare achterbank (40/20/40)
Elektrisch bedienbaar schuif- en kanteldak
Vrachtrooster (ivm 2 honden)
Harde ladingmat (ivm 2 honden)

En nu ongeveer 4,5 maanden wachten... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:04

Mx. Alba

hen/die/zij

4,5 maanden??? Dat is inderdaad best lang... Maar ja, in 2008 moest ik 6 maanden wachten op mijn Prius. Nu "maar" 3 maanden op mijn V40...

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rico
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-06 19:58

Rico

Wie dit leest is gek....

@nextware: Kun je mooi in het weekend als begravenisondernemer bezig want die astra lijkt net een lijkenwagen met die rare daklijn. :) :)

[ Voor 3% gewijzigd door Rico op 10-04-2016 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ik moet nog 3 jaar me m'n huidige maar 1 ding weet ik zeker, m'n volgende leaseauto wordt een automaat :P

En uit nieuwsgierigheid, zijn er hier mensen die alleen maar zakelijke km's rijden en hoe doen die hun kmadministratie? Zijn er LM die een " blackbox" aanbieden voor dit doel?
Het wagenpark thuis ondergaat een paar veranderingen als we gaan verhuizen en ik wil dan toch nog eens kijken naar alleen zakelijk rijden. Alleen geen zin in veel administratie en naheffingen.

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Oogje schreef op zondag 10 april 2016 @ 13:31:
Ik moet nog 3 jaar me m'n huidige maar 1 ding weet ik zeker, m'n volgende leaseauto wordt een automaat :P

En uit nieuwsgierigheid, zijn er hier mensen die alleen maar zakelijke km's rijden en hoe doen die hun kmadministratie? Zijn er LM die een " blackbox" aanbieden voor dit doel?
Het wagenpark thuis ondergaat een paar veranderingen als we gaan verhuizen en ik wil dan toch nog eens kijken naar alleen zakelijk rijden. Alleen geen zin in veel administratie en naheffingen.
Je kan evt even naar www.kilometertje.nl kijken!

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105569

Zijn er nog berijders van de nieuwe A4 die me kunnen helpen met de keus tussen;

Audi Sound System vs B&O; Is de eerste echt (nog) zo slecht? Ben zeker geen audiofiel maar mag wel graag op hoog volume naar goede muziek luisteren. Heb tot nu toe alleen in een demo gereden met de standaard audio. Dat was een drama.. Zie ook veel negatieve reviews staan van de ASS upgrade. Heb nu een V60 met high performance audio. Ook geen B&O/Bose maar zeer goed te doen.

PL Design vs Sport; Neig naar Sport, maar vind de 18" 10 spaak dynamiek velgen mooi. Deze zijn alleen op de design te krijgen helaas.. Toch voor Sport gaan en "maar" de 18" 10 spaak V erop zetten? Ook mooi, heb deze alleen nog niet in het echt kunnen zien.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 105569 op 11-04-2016 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leolinedance
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:38
2 vragen aan de C350e rijders:

- Sinds de Mercedes Me app geupdate is zie ik niks meer over de status van de batterij. Hoe kan ik zien of de auto aan het laden is en/of wat de huidige capaciteit is? Dit kon in de vorige versie wel.
- Hebben jullie wel bekerhouders in de auto? Het lijkt erop dat ik deze ben vergeten, maar ik kan mij ook niet herinneren dat ze in de optielijst stonden?

edit:

Nog 1 vraag:

- Waar is de pre-heat functie gebleven in de Mercedes Me app?

[ Voor 10% gewijzigd door Leolinedance op 11-04-2016 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAndyx
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-03 13:04
Anoniem: 105569 schreef op maandag 11 april 2016 @ 10:47:
Audi Sound System vs B&O; Is de eerste echt (nog) zo slecht? Ben zeker geen audiofiel maar mag wel graag op hoog volume naar goede muziek luisteren.
Ik rij nu met een A3 (huidige model, tenzij je de facelift al kan bestellen) inclusief Audi sound system. Hoewel het erg persoonlijk is vind ik het prima klinken. Waar ik me aan stoor is dat er een soort limiter ingrijpt als ik de muziek vrij hard heb staan. Dan kan je m harder zetten maar er gebeurd niks meer met het volume.

[ Voor 6% gewijzigd door xAndyx op 11-04-2016 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Modbreak:En we kunnen hier verder:

Keuze leaseauto - Deel 4
Pagina: 1 ... 52 53 Laatste

Dit topic is gesloten.