Het is sowieso fatsoenlijke navi. Ik was bij de dealer, en aangezien Skoda gewoon VW is had je 2 navi systemen, wat bij VW De RNS 315 was is bij Skoda de Amundsen dacht ik, en wat bij VW de RNS510 (nu Discover Pro) is bij Skoda de euh...weet de naam even niet meer, maar datzelfde systeem met andere naam.
Dus met dat idee stapte ik bij de dealer naar binnen zaterdag. Wat blijkt nu, de 'oude' RNS315/Amundsen wordt niet meer geleverd op de Octavia. Wat nu als 'klein' wordt beschouwd is eigenlijk de RNS 510, maar dan 1,5 inch kleiner, waar de oude RNS315 echt véél kleiner was.
Ik was daar blij verrast over, want om die reden wilde ik inderdaad upgraden, maar dat ga ik nu niet meer doen. Die 'nieuwe kleine' navi is meeeeeer dan voldoende, en ziet er ook echt hetzelfde uit als de grote navi, alleen 1,5" kleiner scherm, kaarweergave etc is ook allemaal hetzelfde.
Dus voor de navi hoef ik het niet te doen. Dan blijven over de spiegels, maar dat die wel of niet inklappen vind ik totaal niet interessant, en of ze automatisch dimmen ook niet, dus dat geld ga ik niet uitgeven.
nee, die auto is prima compleet zo voor mij, dus ik denk dat het die wordt
Och ja, je moet toch wat he.