1
Leolinedance schreef op maandag 11 januari 2016 @ 11:57:
[...]
Je kunt altijd een maandagmorgen exemplaar getroffen hebben. Ik heb juist hele goede ervaringen met Seat/VW. Ik vind het kort door de bocht om op basis van één ervaring een heel merk (in dit geval zelfs meerdere merken) af te schrijven.
Ik zal er niet te diep op ingaan maar de problemen waren niet exemplarisch. 100-en (zo niet 1000-en) mensen met problemen met soort gelijke motorconfiguraties van 2.0 tdi en de dsg van destijds. Google is your friend als je er meer over wilt weten, er is destijds best veel op diverse fora's overgeschreven. Als er nou geen andere mensen waren ja dan kun je het een maandagochtendexemplaar noemen helaas was dit in deze niet zo. Olieverbruik was onlangs nog iets over in de media, heb dit niet gevolgd dus geen idee of het ook over deze blokken gaat of alleen over recente maar er ging wel gelijk een alarmbel af toen ik het hoorde.
Wat belangrijk is, is service en dit is ver te zoeken. Alles kan kapot, als je het voor je klant maar goed oplost en de klant met een goed gevoel weg laat gaan. Waarschijnlijk is pon gewoon vergeten hoofdstuk 2 uit het leerboek hoe om te gaan met klanten door zijn medewerkers te laten lezen

Hoofdstuk 3 administratie hebben ze dan wel weer goed op orde, altijd binnen 24 uur een factuurtje a 95per dag voor een touran
Dus ja ik stap er niet snel meer in aangezien ik de organisatie heb leren kennen op het moment dat iets niet werkt en de service afdeling aan het werk moet.. De techniek zal naar ik verwacht nu wat beter zijn en dit debakel is misschien wel over maar voor dat ik weer geloof na de ervaringen moeten we misschien 10 jaar verder zijn
Ik hoop voor mijn collega tweaker dat zijn passat weer snel rijd maar de post hierboven geeft mij alweer een groot deja-vu en dat was uiteindelijk waar ik op reageerde en ik poste niet iets om zo maar iets af te branden zoals je suggereer. Het is onderbouwd een geen flame-war om de vw gekken op stang te jagen dat die bijten.
Noot: de passat was wel mooooooooooooi

Als ze nou ooit weer zo'n mooie auto maken stap ik misschien wel sneller dan over 10 jaar weer een keer in een vw

Maar goed terug naar de leaseauto!