Dat is een D2 MY2016.
Die schakelindicator slaat idd echt nergens op...tenzij je die 1 op 30 wil halenyeehaw schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 08:40:
Dat is een D2 MY2016.
Echt fijn vind t blok t niet heb ik het idee.
Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.
Ik kan me haast niet voorstellen dat je zuiniger rijdt als je motor loopt te hakkelen aan de onderkant van z'n vermogen, maar ja ze zullen er wel over nagedacht hebben
Voordeel van de V40 koppeling vind ik bij inparkeren dat een beetje gas bij geeft, nog steeds erg prettigyeehaw schreef op maandag 14 december 2015 @ 21:37:
[...]
De koppeling inderdaad, altijd leuk als iemand je auto even meeneemt en dan gelijk 3 keer stilstaat![]()
Maar je hebt inderdaad geen last met meekomen met het verkeer. Rijdt goed door. Alleen geeft de auto bij 90 al aan dat je naar z'n zes moet schakelen. Dat zou ik niet aanraden, aangezien die bij 140km/u pas 2000 toeren draait
Oe dat lijkt me wel goed voor de rust aan boord. Wij hebben een DS3 die bij 130 ongeveer 2500-2750 toeren draait. Maar lekker stil is het dan niet meer in de auto.yeehaw schreef op maandag 14 december 2015 @ 21:37:
[...]
aangezien die bij 140km/u pas 2000 toeren draait
Wat dat betreft ben ik wel benieuwd welke auto van deze drie dat het beste voor elkaar heeft:
- Volkswagen Golf 1.6 TDI BM 5 versn. ? bron
- Opel Astra K 1.6 CDTi 6 versn.
- BMW 1-serie 116d EDE 6 versn.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Ik heb in de 1-serie proefgereden en die is wel wat feller qua optrekken als de V40, maar het is ook heel rustig aan boord. Andere auto's geen ervaring mee.
Hmm.. ik heb een Golf 1.6 TDI BM met 6 versnellingen.LuPo schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 09:27:
[...]
Oe dat lijkt me wel goed voor de rust aan boord. Wij hebben een DS3 die bij 130 ongeveer 2500-2750 toeren draait. Maar lekker stil is het dan niet meer in de auto.
Wat dat betreft ben ik wel benieuwd welke auto van deze drie dat het beste voor elkaar heeft:
]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
Op autoweek staat ook 6 versnellingen inderdaad. Website van volkswagen doet sowieso een beetje raar want ik zie bij de 1.6 TDI handbak ook geen voorbeeldfoto van de auto. Terwijl ik dat wel zie bij de 1.6 TDI automaat. Dit is overigens al maanden zo want ik check geregeld de websites van deze merken.DeluxZ schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 09:45:
[...]
Hmm.. ik heb een Golf 1.6 TDI BM met 6 versnellingen.
Dat een DS3 remoerig is bij 130 heeft niet zoveel te maken met het toerental van de motor, maar meer met het gebrek aan isolatie van de motor/cabine. Vroeger deed mijn BMW 4000+ toeren bij 130 (wel benzine) in de 5 en was toen ook niet heel remoerig.LuPo schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 09:27:
[...]
Oe dat lijkt me wel goed voor de rust aan boord. Wij hebben een DS3 die bij 130 ongeveer 2500-2750 toeren draait. Maar lekker stil is het dan niet meer in de auto.
Over het algemeen hoe hoger je in de auto klasses gaat, hoe beter de geluidsisolatie is en dus hoe minder remoerig het in de auto is. Dat is ook vaak de reden waarom je in hogere klasse auto's geen premium audio nodig hebt. Op de snelweg kan je de radio op "normale" volumes houden, waarbij niet premium audio nog prima geluid produceren.
Binnen de premium merken heb je natuurlijk ook weer wat verschil.
Zo is een Audi A3 beter geïsoleerd dan een VW Golf, maar een Passat CC is dan weer vele malen beter geïsoleerd dan een Audi A3. Opvallend feit: een Passat is beter geïsoleerd heeft binnen minder lawaai dan bv. een BMW 3.
Zo is een Audi A3 beter geïsoleerd dan een VW Golf, maar een Passat CC is dan weer vele malen beter geïsoleerd dan een Audi A3. Opvallend feit: een Passat is beter geïsoleerd heeft binnen minder lawaai dan bv. een BMW 3.
[ Voor 6% gewijzigd door HyperBart op 15-12-2015 10:10 ]
Volkswagen wil de passat steeds meer premium maken, alleem maar voordeliger voor de consument want dan moeten merken als Ford met de Mondeo ook meedoenHyperBart schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 10:10:
Binnen de premium merken heb je natuurlijk ook weer wat verschil.
Ah vandaar, ik rij in een D4 uit 2014 en 90-100 in de 6e versnelling is redelijk te doen. Niet supersnel, maar acceptabele acceleratie voor dagelijks gebruik op de openbare weg iigyeehaw schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 08:40:
Dat is een D2 MY2016.
Heerlijk met inparkeren iddJ0YR1D3R schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 09:17:
[...]
Voordeel van de V40 koppeling vind ik bij inparkeren dat een beetje gas bij geeft, nog steeds erg prettigOverigens kan schakelen naar 6 prima bij 90, zeker wanneer je max. 100 km/h gaat rijden.
Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.
Hier D4: bij 170km/u op de autobahn, was het met 4 man in de auto, nog steeds gewoon te communiceren met mensen achterin en de radio ook nog aan. Ligt vnml aan de isolatie en banden. Windgeruis rondom A stijl/spiegels begint dan ook te spelen. Rond de 1800 toeren is meest rustig qua motor.LuPo schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 09:27:
[...]
aarrggg
Auto zou 17 dec. geleverd worden. Voorloop auto waar nog geen winterbanden opzitten. Vandaag telefontje ontvangen. De auto is nog niet klaar. KOmt, omdat ik speciaal leer heb gekozen en dat wordt weer door een ander bedrijf gedaan....De auto staat er al 3+ weken. wtf.
Donderdag ga ik naar Duitsland dus heb wel winterbandjes nodig. De standaard locatie van Athlon is aan het verhuizen dus kunnen geen bandjes omzetten voor het weekend.. #@)*@&#@&.
Weer lekker aan de bellerij om het voor elkaar te krijgen. Gedoe soms :[
Moest er ff uit
Auto zou 17 dec. geleverd worden. Voorloop auto waar nog geen winterbanden opzitten. Vandaag telefontje ontvangen. De auto is nog niet klaar. KOmt, omdat ik speciaal leer heb gekozen en dat wordt weer door een ander bedrijf gedaan....De auto staat er al 3+ weken. wtf.
Donderdag ga ik naar Duitsland dus heb wel winterbandjes nodig. De standaard locatie van Athlon is aan het verhuizen dus kunnen geen bandjes omzetten voor het weekend.. #@)*@&#@&.
Moest er ff uit
Waarom heb je winterbanden nodig in Duitsland. Het vriest niet dus ze hebben op dit moment absoluut geen nut,tenzij je de Alpen in gaat.
Maar, als je dan eenmaal de eerste KMs er mee maakt geniet je er wel meer vanUnknown Alien schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 10:37:
aarrggg
Moest er ff uit
Prima.
Dusseldorf. Las als de weers omstandigheden ernaar zijn dan is het verplicht. Nou het is onder de 7gr. Liever geen risico nemen.Z___Z schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 11:26:
Waarom heb je winterbanden nodig in Duitsland. Het vriest niet dus ze hebben op dit moment absoluut geen nut,tenzij je de Alpen in gaat.
Dit leer pakket vind ik een STUK mooier dan standaard. Dus ja klopt wel, maar zolang wachten is irritant :[tikkietrugjaap schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 12:10:
[...]
Maar, als je dan eenmaal de eerste KMs er mee maakt geniet je er wel meer van
Vziw werken ze veel samen met Euromaster. Hier iig wel. Als je dus de auto gewoon laat leveren en ook alvast een afspraak maakt met de bandenfiliaal of de bandenbus, kun je vrij vlot klaar zijn.Unknown Alien schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 10:37:
aarrggg
Ze komen morgen de auto omruilen met een auto met winterbanden.
Octavia met een DSG bakkie
Octavia met een DSG bakkie
Poe.. ze doen daar wel moeilijk bij Athlon zeg. Dit wordt al je derde voorloopauto in paar maand toch?
Me 3e idd. Nou ze doen niet moeilijk. Athlon rental pakt het mooi en snel op.
De dealer zijn leer bouwer is een muts. Als de auto daar dik 3 weken staat en 2 dagen van te voren aangeeft dat hij het niet redt... :[
De dealer zijn leer bouwer is een muts. Als de auto daar dik 3 weken staat en 2 dagen van te voren aangeeft dat hij het niet redt... :[
hmm toch vervelend iedere keer een andere auto. VWb die leer bouwer: Je hebt het verhaal alleen van je dealer, misschien ligt de waarheid iets in het midden.Unknown Alien schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 15:26:
Me 3e idd. Nou ze doen niet moeilijk. Athlon rental pakt het mooi en snel op.
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
Hierbij dus:Leolinedance schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 03:36:
Mijn Mercedes C350e gisteren opgehaald. Wat een fantastische kleur, cavansietblauw. Post binnenkort wel wat foto's.

Ik heb nog maar weinig gereden want ik rij de lange stukken nog even in mijn 'oude' leaseauto. Maar wat ik tot nu toe heb ervaren is erg positief. Zeer krachtig natuurlijk, en een erg mooi interieur. Ik vind het bedieningssysteem nog wat wennen maar dat is waarschijnlijk een kwestie van straks een paar dagen rijden.
Grootste pluspunt tot nu toe vind ik de verlichting. Ik kom van halogeenverlichting en dan is deze LED verlichting echt een verademing. Komend weekend het Burmester audiosysteem maar eens goed gaan testen!
Leuk om te zien dat er toch nog meer mensen eens buiten het grijs en zwart denken.
Mijn broer heeft gisteren ook net de zijne opgehaald, in ook een niet alledaagse kleur. Sorry voor de slechte foto
Mijn broer heeft gisteren ook net de zijne opgehaald, in ook een niet alledaagse kleur. Sorry voor de slechte foto

Ik heb nog geen kans gehad om goede foto's te makenwvkreg schreef op zondag 13 december 2015 @ 21:39:
[...]
Ehm ja, mee eens het is (te) licht. Ik wilde ook geen geld uitgeven aan lichtpakket, wellicht jammer.
Waar zijn jouw foto's? :-)
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Blijft een knappe auto die nieuwe c klasse. Helemaal in die kleur en als C350e! Geweldig interieur ook.Leolinedance schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 23:22:
[...]
Hierbij dus:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb nog maar weinig gereden want ik rij de lange stukken nog even in mijn 'oude' leaseauto. Maar wat ik tot nu toe heb ervaren is erg positief. Zeer krachtig natuurlijk, en een erg mooi interieur. Ik vind het bedieningssysteem nog wat wennen maar dat is waarschijnlijk een kwestie van straks een paar dagen rijden.
Grootste pluspunt tot nu toe vind ik de verlichting. Ik kom van halogeenverlichting en dan is deze LED verlichting echt een verademing. Komend weekend het Burmester audiosysteem maar eens goed gaan testen!
Hele mooie auto met inderdaad een erg mooie kleur!Leolinedance schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 23:22:
[...]
Hierbij dus:
[afbeelding]
[afbeelding]
Een van de redenen waarom ik ook voor een rode heb gekozen. Buiten dat ik het de mooiste kleur vind die je een Renault Kadjar kan geven, is hij ook nog eens prima terug te vinden op het parkeerterrein, waar 80% leaseauto is in standaard lease-zwart/grijs/wit/_VoiD_ schreef op woensdag 16 december 2015 @ 04:39:
Leuk om te zien dat er toch nog meer mensen eens buiten het grijs en zwart denken.
[...]
Liefde maakt een smal bed breed!
Nu de dekens nog...
Hij is goedgekeurdLeolinedance schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 23:22:
[...]
Hierbij dus:
[afbeelding]
[afbeelding]
Pff, maak je niet druk, die 7 graden grens is een marketingverhaal van de bandenfabrikantenUnknown Alien schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 12:17:
Dusseldorf. Las als de weers omstandigheden ernaar zijn dan is het verplicht. Nou het is onder de 7gr. Liever geen risico nemen.

Onder winterse omstandigheden wordt in Duitsland gladheid door ijzel en sneeuw verstaan.
Dit inderdaad.Sjakie2001 schreef op woensdag 16 december 2015 @ 10:25:
[...]
Pff, maak je niet druk, die 7 graden grens is een marketingverhaal van de bandenfabrikanten
Onder winterse omstandigheden wordt in Duitsland gladheid door ijzel en sneeuw verstaan.
Aangezien we morgen weer de 15 graden gaan aantikken gewoon gaan en niet ingewikkeld doe.
De marketing machine van die bandenboeren werkt in ieder geval wel goed, want er zijn erg veel mensen die denken dat dit allemaal maar verplicht is en nodig is. Met 7 graden rij ik liever op de normale banden door duitsland. Helaas zitten ze bij mij er al sinds oktober onder en heb alleen nog maar nadelen gehad. Mag morgen weer op pad naar Berlin, bij hoge snelheden heb je echt een flink langere remweg. Iets om rekening mee te houden
Mooie auto sowieso. Kan het kloppen dat hij/zij in 'het echt' wat paarser kleurt dan op foto? Ik zag namelijk laatst een C350e (op de A12, jij?) in het donkerblauw waarbij deze een soort paarsig teintje leek te hebben. Heel mooi om te zien.Leolinedance schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 23:22:
[...]
Hierbij dus:
[afbeelding]
[afbeelding]
Prima.
Mooie kleur van je Kadjar inderdaad! Datzelfde geldt voor de Mazda 3. Ook in rood wat mij betreft het mooist!RvL schreef op woensdag 16 december 2015 @ 07:15:
[...]
Hele mooie auto met inderdaad een erg mooie kleur!
[...]
Een van de redenen waarom ik ook voor een rode heb gekozen. Buiten dat ik het de mooiste kleur vind die je een Renault Kadjar kan geven, is hij ook nog eens prima terug te vinden op het parkeerterrein, waar 80% leaseauto is in standaard lease-zwart/grijs/wit/
Is dit niet Briliantblauw? M'n buurman heeft een in cavansietblauw en de mijne is briliantblauw, en die van jou heeft precies dezelfde kleur als de mijne.Leolinedance schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 23:22:
[...]
Hierbij dus:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ook nice!_VoiD_ schreef op woensdag 16 december 2015 @ 04:39:
[afbeelding]
Ik begin er nu zelf aan te twijfelenZ___Z schreef op woensdag 16 december 2015 @ 12:03:
[...]
Is dit niet Briliantblauw? M'n buurman heeft een in cavansietblauw en de mijne is briliantblauw, en die van jou heeft precies dezelfde kleur als de mijne.
Heb écht cavansietblauw aangevraagd, maar kan natuurlijk een foutje van de leasemaatschappij zijn geweest. Maar ik vind het niet erg in ieder geval!
Tja..en wat nou als je een overijverige pliesie manneke treft?Sjakie2001 schreef op woensdag 16 december 2015 @ 10:25:
[...]
Pff, maak je niet druk, die 7 graden grens is een marketingverhaal van de bandenfabrikanten
Was vergeten dat je in Dusseldorf ook een milieu kaart moet hebben. Nu al te laat met bestellen. Gokje wagen. Ben er al vaak geweest en nooit zo,n vignet gekocht.
Zo'n sticker (Umweltplakette)? Ik was destijds ook te laat met bestellen, en ik heb 'm toen bij een Tüv-station/vestiging gehaald in Duitsland. Ik spreek slecht Duits, zij sprak geen Engels/Nederlands, maar stond binnen 5 minuten weer buiten met sticker. En dan is ie nog een stuk goedkoper dan hier ook.Unknown Alien schreef op woensdag 16 december 2015 @ 13:47:
[...]
Tja..en wat nou als je een overijverige pliesie manneke treft?
Was vergeten dat je in Dusseldorf ook een milieu kaart moet hebben. Nu al te laat met bestellen. Gokje wagen. Ben er al vaak geweest en nooit zo,n vignet gekocht.
Als ik het goed heb begrepen ben je in Duitsland verplicht winterbanden te hebben als de omstandigheden ernaar zijn. Ze delen geen bekeuringen uit, maar er komt wel een gedoe met aansprakelijkheid *als* je in winterse omstandigheden bij een ongeluk betrokken bent op je "slicks".
ahh. Ik spreek geen klap Duits helaas.Gaius schreef op woensdag 16 december 2015 @ 14:09:
[...]
Zo'n sticker (Umweltplakette)? Ik was destijds ook te laat met bestellen, en ik heb 'm toen bij een Tüv-station/vestiging gehaald in Duitsland. Ik spreek slecht Duits, zij sprak geen Engels/Nederlands, maar stond binnen 5 minuten weer buiten met sticker. En dan is ie nog een stuk goedkoper dan hier ook.
Zal eens googlen op Tüv-station/vestiging
thanks
Die zit zowat in ieder dorpje. Op weg naar Berlijn (afgelopen oktober) ook op de snelweg in Duitsland en random afslag genomen en een dorp ingereden. Bij een tankstation even vragen en ze kunnen je zo vertellen waar zo'n Tüv station is......het is overigens (in ons geval) niet veel meer dan twee grote garageboxen naast elkaar met een brug erinUnknown Alien schreef op woensdag 16 december 2015 @ 14:25:
[...]
ahh. Ik spreek geen klap Duits helaas.
thanks
[ Voor 3% gewijzigd door TheVMaster op 16-12-2015 14:36 ]
Vraag naar een Feinstaubplakette, Umweltplakette is de oude naam.
This footer is intentionally left blank
Die bekeurt niet aangezien er geen winterse omstandigheden zijn die dit vereisen.Unknown Alien schreef op woensdag 16 december 2015 @ 13:47:
[...]
Als er 50cm sneeuw ligt en hij is overijverig dan krijg je vast wel een prent.
Het is briljantblauw.. Morgen de mijne ophalenLeolinedance schreef op woensdag 16 december 2015 @ 12:21:
[...]
Ik begin er nu zelf aan te twijfelen![]()
Heb écht cavansietblauw aangevraagd, maar kan natuurlijk een foutje van de leasemaatschappij zijn geweest. Maar ik vind het niet erg in ieder geval!
Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.
Is nog veel makkelijker te regelen. GWK op de (grote) stations verkoopt ze ook namelijk. Kwestie van even met de papieren naar de balie en zo'n ding afrekenen. Hebben alleen de groene overigens. De rest met je wel via de ANWB of in DLD zelf halen,Unknown Alien schreef op woensdag 16 december 2015 @ 14:25:
[...]
ahh. Ik spreek geen klap Duits helaas.
thanks
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Ik was afgelopen weekend in Dusseldorf, ook daar pas aan zo'n sticker gedacht. Bij het eerste de beste tankstation gestopt en naar gevraagd, maar daar zeiden ze dat je dat niet nodig hebt in Dusseldorf. Bij het hotel zeiden ze hetzelfde. Dus komt vast goed inderdaad. Ook al zegt ongeveer elke Nederlandse site dat het daar wel verplicht is en staat er dat je een Umweltzone binnen rijdt als je de stad binnen rijdt..Unknown Alien schreef op woensdag 16 december 2015 @ 13:47:
[...]
Meerderheid van de buitenlandse auto's die ik daar heb gezien hadden ook geen milieusticker
[ Voor 9% gewijzigd door Tankiej op 16-12-2015 21:51 ]
Ik ben ook vaak in Duitse steden geweest, maar nergens miljeuzones gezien. Weet ook niet hoe streng ze controleren, maar in principe zijn alle benzineauto's van de afgelopen 10 jaar in categorie groen 4 en ik rij in een Duitse auto, maar dat zal wel niet uitmaken
Mocht je een milieuzone inrijden, dan wordt dat vaak wel erg duidelijk aangegeven op het asfalt, bebording en camerasystemen voor registraties. Je moet wel je best doen om dat niet te merken.
Iemand trouwens al een idee wanneer de Audi A5 een opvolger krijgt?
Iemand trouwens al een idee wanneer de Audi A5 een opvolger krijgt?
You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.
http://www.carmagazine.co...e-new-a5s-coming-in-2016/
Eind 2016 begin 2016 ziet het er naar uit.
Hier worden de leasewagens standaard met die sticker uitgeleverd. +-15 dienstreizen per jaar naar Duitsland met de wagen.
Eind 2016 begin 2016 ziet het er naar uit.
Hier worden de leasewagens standaard met die sticker uitgeleverd. +-15 dienstreizen per jaar naar Duitsland met de wagen.
Vandaag de 308SW blue lease executive (14% diesel) in ontvangst genomen. Ze moesten er bij deze dealer dit jaar nog 900 afleveren 
Pic:

Pic:
Bij mij doet het plaatje het niet.san.okk schreef op woensdag 16 december 2015 @ 23:24:
Vandaag de 308SW blue lease executive (14% diesel) in ontvangst genomen. Ze moesten er bij deze dealer dit jaar nog 900 afleveren
Pic:
[afbeelding]
Nvm. In mijn eigen quote doet de link het wel
[ Voor 6% gewijzigd door tikkietrugjaap op 17-12-2015 08:14 ]
Prima.
Dinsdag mijn 14% Toyota Auris ophalen, bij Toyota konden ze begin december nog gewoon Toyota's leveren in alle kleuren. Wel relaxed, Peugeot zit niet in onze merkenlijst, anders had ik gelijk voor die gegaan....san.okk schreef op woensdag 16 december 2015 @ 23:24:
Pic:
[afbeelding]
Denk dat de leverancier die Toyota's allemaal op 31-12 zet, dan kunnen ze in Januari nog mensen voorzien van een 14% auto. Volgend jaar neemt natuurlijk geen mens een hybride voor 21% (ik doe het ook voor het milieu
rm -r *
Mischien even het grote plaatje delen...kan niet op de thumb klikken op je OneDrive...san.okk schreef op woensdag 16 december 2015 @ 23:24:
Pic:
[afbeelding]
Z___Z schreef op woensdag 16 december 2015 @ 22:09:
Ik ben ook vaak in Duitse steden geweest, maar nergens miljeuzones gezien.
Inderdaad. Ik weet iig van Berlijn, Munchen en Frankfurt waar ik de zones heb zien startenRomeoJ schreef op woensdag 16 december 2015 @ 22:33:
Mocht je een milieuzone inrijden, dan wordt dat vaak wel erg duidelijk aangegeven op het asfalt, bebording en camerasystemen voor registraties. Je moet wel je best doen om dat niet te merken.
Vaak zit er eentje vlak langs de snelweg, zodra je ergens een grens over rijdtUnknown Alien schreef op woensdag 16 december 2015 @ 14:25:
Leeg - Sinds 20180907
Ik kon de mijne afgelopen zaterdag ophalen en het stond zowel binnen als buiten helemaal vol met 308 SW's. Zie dat jij de versie hebt zonder dakrails en chromen sierlijsten rond de ramen. Heb ik nog geluk gehad blijkbaar.san.okk schreef op woensdag 16 december 2015 @ 23:24:
Goede keuze!san.okk schreef op woensdag 16 december 2015 @ 23:24:
Pic:
[afbeelding]
Hier de mijne

Geen dakdragers of chrome omlijsting, maar daarom had ik de kleur ook van zwart naar Parelmoer veranderd. Helaas daardoor ook geen 2de usb aansluiting in het dashboard kastje
Verwijderd
kreeg net mn lijst met keuze uit voorloop.
- Opel Astra ST 1.4 Business+
- Ford Focus 1.0 HB Ecoboost Econetic Lease Titanium
- Renault Captur Dci S&S Dynamique
de laatste is een diesel de rest benzine. Bouwjaren 2012/2013.
Heeft iemand een idee welke de beste keuze zou zijn?
Dan zou ik lekker die Ford pakken eig, schijnen erg goed te rijden!Verwijderd schreef op donderdag 17 december 2015 @ 13:49:
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Haha, wat dacht je? Ik sta toch nog wel even achter die verhuiswagen, maak ik gelijk een foto?Rev! schreef op donderdag 17 december 2015 @ 13:12:
[...]
Goede keuze!
Hier de mijne
[afbeelding]
[afbeelding]
Geen dakdragers of chrome omlijsting, maar daarom had ik de kleur ook van zwart naar Parelmoer veranderd. Helaas daardoor ook geen 2de usb aansluiting in het dashboard kastje
Mooie kar hoor.
Prima.
Jup, had er toen al wel 2km ingeredentikkietrugjaap schreef op donderdag 17 december 2015 @ 13:52:
[...]
Haha, wat dacht je? Ik sta toch nog wel even achter die verhuiswagen, maak ik gelijk een foto?
Mooie kar hoor.
Bediening van de Radio vind ik niet echt geweldig btw, dat was in de Fiesta veel beter en logischer geregeld. Ook van nummer wisselen duurt langer dan in de Fiesta. En wie verzint het dat je met een scrollwiel moet wisselen tussen de nummers, hierdoor kan je ook onmogelijk doorspoelen in een nummer. Kunnen jullie bij DAB NOP1/2/3 kiezen?(dus niet Radio NOP) Ik heb gelezen dat je via die kanalen ook TV kan kijken, wat de aflever meneer ook tegen me zei.
[ Voor 43% gewijzigd door Rev! op 17-12-2015 14:24 ]
En dan moet je nagaan dat het in de Fiesta zelfs niet altijd logisch isRev! schreef op donderdag 17 december 2015 @ 14:10:
[...]
Jup, had er toen al wel 2km ingereden
Bediening van de Radio vind ik niet echt geweldig btw, dat was in de Fiesta veel beter en logischer geregeld. Ook van nummer wisselen duurt langer dan in de Fiesta. En wie verzint het dat je met een scrollwiel moet wisselen tussen de nummers, hierdoor kan je ook onmogelijk doorspoelen in een nummer. Kunnen jullie bij DAB NOP1/2/3 kiezen?(dus niet Radio NOP) Ik heb gelezen dat je via die kanalen ook TV kan kijken, wat de aflever meneer ook tegen me zei.
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Dat paarse zie ik er (nog) niet in. En op de A12 heb ik nog niet gereden met deze auto, dus dat was ik niet.tikkietrugjaap schreef op woensdag 16 december 2015 @ 11:22:
[...]
Mooie auto sowieso. Kan het kloppen dat hij/zij in 'het echt' wat paarser kleurt dan op foto? Ik zag namelijk laatst een C350e (op de A12, jij?) in het donkerblauw waarbij deze een soort paarsig teintje leek te hebben. Heel mooi om te zien.
Ik zou 100% voor de Focus gaan.Verwijderd schreef op donderdag 17 december 2015 @ 13:49:
Lijkt me stug, NPO1/2/3 zit op DVB-T niet op DAB+, heel ander protocol, heel andere frequenties. Wel zit er op Radio 1/2/3 zogenaamde slideshows (data service), dat kunnen ze gebruiken voor plaatjes van de artiest. Daar doet momenteel alleen de NPO aan inderdaad, de andere DAB+ aanbieders gebruiken de bandbreedte alleen voor muziek.Rev! schreef op donderdag 17 december 2015 @ 14:10:
[...]
Kunnen jullie bij DAB NOP1/2/3 kiezen?(dus niet Radio NOP) Ik heb gelezen dat je via die kanalen ook TV kan kijken, wat de aflever meneer ook tegen me zei.
rm -r *
Efficiënt, foto maken als er een verhuisbus voor je staatRev! schreef op donderdag 17 december 2015 @ 13:12:
[...]
Goede keuze!
Hier de mijne
[afbeelding]
[afbeelding]
Wij kozen toch voor de 20% versie omdat de 14% duurder was en dat bijna niet opweegt tegen het bijtellingsvoordeel. Maar dat is dan vanuit een ondernemersoogpunt ipv werknemer. Bovendien was benzine voldoende.
[ Voor 15% gewijzigd door YoshiBignose op 18-12-2015 08:57 ]
Facts don't care about your feelings
Niet lullig bedoelt, maar als je op deze manier je kenteken onzichtbaar maakt dan heeft het weinig zin natuurlijk.Rev! schreef op donderdag 17 december 2015 @ 13:12:
[...]
Goede keuze!
Hier de mijne
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb het idee dat de 308sw de nieuwe megane estate is geworden onder leaserijders. In de klasse absoluut de mooiste van dit moment imo, maar beetje jammer dat iedereen ermee rond rijdt.
Mag volgend jaar ook een nieuwe uitkiezen, ik neig naar de megane hatchback 2016, volgens reviews mooie auto. Alternatief is de Leon of 308..
Mag volgend jaar ook een nieuwe uitkiezen, ik neig naar de megane hatchback 2016, volgens reviews mooie auto. Alternatief is de Leon of 308..
[ Voor 5% gewijzigd door Sport_Life op 19-12-2015 23:21 ]
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Ach ja, zo zijn er altijd wel een paar populaire modellen omdat ze veel bieden voor de bijtelling. De megane was dat een jaar of drie geleden. Tegenwoordig kun je je kont niet meer keren vanwege alle V40's en 308's. Dat zal je altijd houden.
Ik heb mijn auto gister opgehaald:

Xbox Live: Miesjh NL
Weet iemand hoe het volgende zit, stel je kiest in 2016 een auto uit 2015 bij de dealer om te leasen, heb je dan nog het oude bijtellingstarief of vervalt dat omdat het in 2016 op naam komt?
Float like a butterfly, sting like a bee.
Het gaat om de datum wanneer de auto op kenteken is gezet.martinusz schreef op zondag 20 december 2015 @ 09:33:
Weet iemand hoe het volgende zit, stel je kiest in 2016 een auto uit 2015 bij de dealer om te leasen, heb je dan nog het oude bijtellingstarief of vervalt dat omdat het in 2016 op naam komt?
Ah top, vandaar dat de dealers natuurlijk ook groots inslaanMiesjh schreef op zondag 20 december 2015 @ 09:34:
[...]
Het gaat om de datum wanneer de auto op kenteken is gezet.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Verwijderd
Mooie wagen de Passat. Vind persoonlijk alleen de blauwe accenten lelijk op de GTE. Maar goed, dat moet je maar voor lief nemen.
Nice, en ik moet zeggen, op deze foto lijkt de passat bijna een SUV...
OEwww...vette shit...maar eh...volgens mij parelmoer wit en die 18" velgjes.....dat is exact dezelfde uitvoering die ik ook krijg
Als het goed is is die van mij afgelopen donderdag of vrijdag op kenteken gezet....ik kan niet wachten, wauw wat een vette bak is dat Miesjh!Miesjh schreef op zondag 20 december 2015 @ 09:34:
[...]
Het gaat om de datum wanneer de auto op kenteken is gezet.
[ Voor 30% gewijzigd door TheVMaster op 20-12-2015 14:12 ]
Ze gaan echt als warme broodjes momenteel, je ziet ze dan ook echt overal rijden.san.okk schreef op woensdag 16 december 2015 @ 23:24:
Pic:
[afbeelding]
Ik wordt bijna nog bijzonder met m'n golf
Mijne zal er ook wel ergens tussen staan, alleen was bij mijn dealer nog niet binnen en voorzover ik weet nog niet op naam. Hopelijk deze week nog nieuws....san.okk schreef op woensdag 16 december 2015 @ 23:24:
Pic:
[afbeelding]
Mijn v40 komt morgenochtend. Thuisbezorgd nota bene, da's wel zo makkelijk aangezien het mijn eerste leaseauto is en er dus geen terug hoeft. Ik ben erg benieuwd naar hoe hij gaat rijden aangezien het mijn eerste echt nieuwe auto is. Bij alle vorige stond er toch minstens 80k op de teller.
Crosspost uit Heb je iets nieuws... Deze week opgehaald:

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.
Ik zou persoonlijk nooit in een Astra rijden. Vroeger in allerlei Opels gereden en keer op keer verbaasde ik mij erover hoe versleten en krakkemikkig het interieur was na 80dkm. Ford Focus heb ik vroeger ook gereden (de 150pk versie) en dat is een goed rijdende auto. Gaat lekker hard door de bocht, heerlijke auto. De Captur heb ik niet in gereden, maar het dieselblok uit die auto schijnt ook in de Clio te liggen, en daar heb ik wel in geredenVerwijderd schreef op donderdag 17 december 2015 @ 13:49:
Lang verhaal kort: Ik zou de Focus pakken als je het leuk vind om hard door de bocht te gaan, en als je een hekel hebt aan tanken en schakelen pak je de Captur
Mooi hoor!Taigu schreef op zondag 20 december 2015 @ 23:06:
[afbeelding]
Erg mooie auto ook....Taigu schreef op zondag 20 december 2015 @ 23:06:
[afbeelding]
Van deze drie zou ik de Captur pakken. Ik heb de Clio gehad als voorloper met de 1.5 dCi die ook in de Captur ligt. De Captur zelf heb ik een weekje als huurauto gehad. Dat is in alle opzichten een opgeblazen versie van de Clio. Alles is wat groter, hoger, breder, maar ziet er bijna hetzelfde uit als in de Clio. Hij is verbazingwekkend stil en comfortabel. Hij is duidelijk niet bedoeld om hard bochten mee om te gaan. De afwerking is ook op B-segment niveau. Niet slecht, maar net niet zo mooi of luxe als een C-segmenter.
Als je een iets beter aangeklede wil zou ik de Focus pakken. Van de 1.0 hoor ik goede verhalen, maar ik verwacht dat de Captur rustiger rijdt. De 1.0 in de Focus moet je redelijk op toeren houden om vlot te rijden. Dat doet imho afbreuk aan het sportieve imago van de Focus. Ik ben geen fan van het dashboard van de huidige Focus van voor de facelift, dus komt deze toch op de tweede plaats.
De Astra komt op de derde plek omdat hij nog wat logger oogt en is. Het is een relatief zware auto met een beetje een ouderwetse motor. Als je de ruimte nodig hebt is het wel een optie, anders zou ik één van de andere twee pakken. Het nieuwe model is een stuk frisser: heeft moderne motoren en is een stuk afgevallen.
Wat heb je voor auto gekozen als opvolger, en wat is je gebruikspatroon?
Als je een iets beter aangeklede wil zou ik de Focus pakken. Van de 1.0 hoor ik goede verhalen, maar ik verwacht dat de Captur rustiger rijdt. De 1.0 in de Focus moet je redelijk op toeren houden om vlot te rijden. Dat doet imho afbreuk aan het sportieve imago van de Focus. Ik ben geen fan van het dashboard van de huidige Focus van voor de facelift, dus komt deze toch op de tweede plaats.
De Astra komt op de derde plek omdat hij nog wat logger oogt en is. Het is een relatief zware auto met een beetje een ouderwetse motor. Als je de ruimte nodig hebt is het wel een optie, anders zou ik één van de andere twee pakken. Het nieuwe model is een stuk frisser: heeft moderne motoren en is een stuk afgevallen.
Ik heb hem al 2 maanden, maar ik wil mijn Golf GTE ook graag met jullie delen:
Wat zit er op:
Golf GTE Nieuwe Auto | ||
![]() | ![]() | ![]() |
![]() |
Wat zit er op:
- Executive Plus pakket
- Zijruiten achter en achterruit getint, 65% lichtabsorberend
- Bekleding, leder 'Vienna'
- Bestuurderstoel, elektrisch verstelbaar
- Panorama-schuif-/kanteldak, elektrisch bedienbaar
- Trekhaak
- Car-Net e-Remote Online diensten
- Spiegelpakket
- Winterpakket
- Zij-airbags achter
- Dodehoeksensor (Side Assist) met uitparkeerassistent
- Automatische afstandsregeling (Adaptive Cruise Control)
- Grootlichtassistent (Light Assist)
- Lane Assist met Dynamic Light Assist
I have no special talent. I am only passionately curious.
Mooie uitvoering! Is dit de deep black pearl ? Ik had een carbon steel grey besteld, maar de productie is uitgesteld tot week 5 van 2016 en de dealer heeft nu een deep black pearl aangeboden. Ik heb deze uitvoering geaccepteerd en volgende week wordt de auto geleverd.
Kun je de auto, indien aan een laadpunt, voorverwarmen of is dit een extra optie? Ik dacht het wel, maar de dealer zei wat anders tegen mij. Ik heb vergeleken met jouw uitvoering geen trekhaak, grootlichtassistent en lane assist, maar wel 18" nogaro velgen, keyless access en achteruitrijcamera. Lederen bekleding wordt na levering ingebouwd.
Kun je de auto, indien aan een laadpunt, voorverwarmen of is dit een extra optie? Ik dacht het wel, maar de dealer zei wat anders tegen mij. Ik heb vergeleken met jouw uitvoering geen trekhaak, grootlichtassistent en lane assist, maar wel 18" nogaro velgen, keyless access en achteruitrijcamera. Lederen bekleding wordt na levering ingebouwd.
Mooie auto! Wat me wel opvalt is dat er Hankook banden op lijken te liggen. Dit wordt toch niet af-fabriek gemonteerd?Taigu schreef op zondag 20 december 2015 @ 23:06:
[afbeelding]
You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.
Dankje! Volgens mij worden veel MB's afgeleverd met Hankook. Lijkt me stug dat de dealer ze er onder heeft gezet?RomeoJ schreef op maandag 21 december 2015 @ 13:58:
[...]
Mooie auto! Wat me wel opvalt is dat er Hankook banden op lijken te liggen. Dit wordt toch niet af-fabriek gemonteerd?
Edit, af fabriek: http://www.carservice-barneveld.nl/Hankook
Overigens afgeleverd met zomerbanden, welk merk/type winterband heeft jullie voorkeur?
[ Voor 17% gewijzigd door Taigu op 21-12-2015 14:36 ]
Ik kan NPO1 en NPO3, en SBS6 "kijken" in mn C4 Cactus met DAB+. Echter met 1 a 2 frames per seconde, dus je zit meer een diashow te kijken dan echt tv beeldralfbosz schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 07:56:
[...]
Lijkt me stug, NPO1/2/3 zit op DVB-T niet op DAB+, heel ander protocol, heel andere frequenties. Wel zit er op Radio 1/2/3 zogenaamde slideshows (data service), dat kunnen ze gebruiken voor plaatjes van de artiest. Daar doet momenteel alleen de NPO aan inderdaad, de andere DAB+ aanbieders gebruiken de bandbreedte alleen voor muziek.
PSN/XBOX : Murzeltje1976
WTF trouwens, mijn kenteken is op 1 cijfer na gelijk aan die van jousan.okk schreef op woensdag 16 december 2015 @ 23:24:
Pic:
[afbeelding]
Verrek:Murzeltje schreef op maandag 21 december 2015 @ 14:37:
[...]
Ik kan NPO1 en NPO3, en SBS6 "kijken" in mn C4 Cactus met DAB+. Echter met 1 a 2 frames per seconde, dus je zit meer een diashow te kijken dan echt tv beeld
http://radio-tv-nederland.nl/dab/dmb.html
Nooit van gehoord, benieuwd of mijn Toyota dat ondersteunt...
rm -r *
Verwijderd
Goedemiddag!
Ik mag in 2016 een nieuwe leaseauto bestellen en zit even met 2 vragen. Wellicht is er hier een ervaringsdeskundige actief... :-)
1. Mijn netto salaris ligt € 300 p/m hoger als ik besluit om afstand te doen van een leaseauto. Dat is gebaseerd op een cataloguswaarde van € 25.000 en een bijtelling van 21%. Ik vind € 300 netto een behoorlijk bedrag maar kan ik gevoeglijk aannemen dat een eigen auto evengoed nog duurder is tegenwoordig? Ik heb altijd lease gereden en heb dan ook geen idee wat de verhoudingen zijn...
2. Ik kan een auto kiezen in categorie 2. Als ik zou besluiten om een auto uit categorie 1 te kiezen dan wordt het leasesurplus toegevoegd aan mijn bruto inkomen. Aan welk maandelijks bedrag moet ik dan globaal denken?
Alvast dank voor uw reacties!
M.v.g.
Ik mag in 2016 een nieuwe leaseauto bestellen en zit even met 2 vragen. Wellicht is er hier een ervaringsdeskundige actief... :-)
1. Mijn netto salaris ligt € 300 p/m hoger als ik besluit om afstand te doen van een leaseauto. Dat is gebaseerd op een cataloguswaarde van € 25.000 en een bijtelling van 21%. Ik vind € 300 netto een behoorlijk bedrag maar kan ik gevoeglijk aannemen dat een eigen auto evengoed nog duurder is tegenwoordig? Ik heb altijd lease gereden en heb dan ook geen idee wat de verhoudingen zijn...
2. Ik kan een auto kiezen in categorie 2. Als ik zou besluiten om een auto uit categorie 1 te kiezen dan wordt het leasesurplus toegevoegd aan mijn bruto inkomen. Aan welk maandelijks bedrag moet ik dan globaal denken?
M.v.g.
Je zult zelf moeten berekenen of het rijden van een lease auto goedkoper is dan het rijden van een eigen auto. Vergeet dan ook de brandstof niet (eventuele km vergoeding bij het rijden van een eigen auto), afschrijving, verzekeringen, wegenbelasting, etc...Verwijderd schreef op maandag 21 december 2015 @ 16:39:
Goedemiddag!
M.v.g.
Daarnaast heb je het over categorie 2, geen idee welke categorie dat is. Dat is per bedrijf/werkgever verschillend.
Verwijderd
Ik verwacht zo'n 40/50k te gaan rijden. Het is ook maar voorloop, moet volgens contract eerste jaar voorloop.. Daarna zelf lease en dan een klasse hoger.gwystyl schreef op maandag 21 december 2015 @ 11:51:
Van deze drie zou ik de Captur pakken. Ik heb de Clio gehad als voorloper met de 1.5 dCi die ook in de Captur ligt. De Captur zelf heb ik een weekje als huurauto gehad. Dat is in alle opzichten een opgeblazen versie van de Clio. Alles is wat groter, hoger, breder, maar ziet er bijna hetzelfde uit als in de Clio. Hij is verbazingwekkend stil en comfortabel. Hij is duidelijk niet bedoeld om hard bochten mee om te gaan. De afwerking is ook op B-segment niveau. Niet slecht, maar net niet zo mooi of luxe als een C-segmenter.
Gewoon even alle gegevens op papier zetten en uitrekenen wat het kost. Als ik een eigen auto zou gaan rijden krijg ik 300 euro (bruto) bovenop mij salaris en nog eens 0,19 cent per kilometer. Al met al een aardig bedrag maar aangezien ik gewoon een leuke auto wil rijden kost een eigen auto met 40k per jaar zo'n 500 euro per maand en dan hebben we het nog niet eens over de onvoorziene kosten.Verwijderd schreef op maandag 21 december 2015 @ 16:39:
Goedemiddag!
M.v.g.
Ik heb dus gekozen om een lease auto te gaan rijden. Als ik onder mijn leasebudget zou blijven, zou ik dat bedrag ook nog eens uitgekeerd krijgen (bruto). Alleen ik ga er juist wat over heen...
Wat categorie 2 is, verschilt per werkgever natuurlijk. Ben meer benieuwd naar je leasebudget. Daar kunnen wij meer mee
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ik heb de gewone zwarte uitvoering, ik zit meestal in de auto en vond de duurdere lak te duur (wel mooi!).funkylicious schreef op maandag 21 december 2015 @ 12:30:
Mooie uitvoering! Is dit de deep black pearl ? Ik had een carbon steel grey besteld, maar de productie is uitgesteld tot week 5 van 2016 en de dealer heeft nu een deep black pearl aangeboden. Ik heb deze uitvoering geaccepteerd en volgende week wordt de auto geleverd.
Aangezien ik een af-fabriek trekhaak en panorama dak heb kon ik geen 18 inch af-fabriek bestellen (anders geen 7% bijtelling). De huidige velgen doen wel een beetje pijn aan mijn ogen, maar het werd te duur met achteraf monteren. Ik ben uiteindelijk qua aankleding voor alle veiligheids-opties gegaan en comfort binnen. Als die systemen me 1 keer redden, heb ik ze er al uit was mijn gedachte.
Keyless heb ik bewust niet besteld, ik vind het een drama op mijn vrouw d'r auto (Suzuki Swift), misschien niet de beste graadmeter
Als je het Car-net (e-remote) hebt, kun je middels een app en in de auto instellen dat de auto voorverwarmd wordt op uur X, dag Y (mits er voldoende batterij power over is, of je aan een paal hangt). Je kan ook schema's via Internet of in de auto programmeren ( dus iedere werkdag om 08:00 je auto verwarmd op 22.0°C (en de ruit verwarming kan je ook instellen). Helaas gaat de stoel verwarming niet mee. Let wel dat de mobiele app met enige regelmaat moeite heeft om verbinding met je auto te maken, en dat het direct aansturen van de verwarming zo'n 3 to 4 minuten duurt voordat het signaal is ontvangen en teruggekoppeld is naar je mobiel ( in mijn geval een Samsung Galaxy S5 mini).
Top auto, en zeker in zwart en grijs varianten vind ik hem op zijn mooist..
Alvast veel plezier met je nieuwe auto
Zeker wel! Heb ik ook onder mijn C350e..RomeoJ schreef op maandag 21 december 2015 @ 13:58:
[...]
Mooie auto! Wat me wel opvalt is dat er Hankook banden op lijken te liggen. Dit wordt toch niet af-fabriek gemonteerd?
Nice, ook briljantblauw? En heb je een geheim kenteken als optie genomen?Taigu schreef op zondag 20 december 2015 @ 23:06:
[afbeelding]
[ Voor 9% gewijzigd door Leolinedance op 21-12-2015 21:26 ]
De meeste premium merken leveren tegenwoordig Hankook. Dit zijn fantastische banden, zeker als je normaal conti's ofzo gewent bent. Een mini bijv plakt letterlijk aan de weg met Hankook'sTaigu schreef op maandag 21 december 2015 @ 14:03:
[...]
Dankje! Volgens mij worden veel MB's afgeleverd met Hankook. Lijkt me stug dat de dealer ze er onder heeft gezet?
Edit, af fabriek: http://www.carservice-barneveld.nl/Hankook
Overigens afgeleverd met zomerbanden, welk merk/type winterband heeft jullie voorkeur?
Onder de banden fabrikant is dit een grote speler die zich in de bovenkant van de markt probeert te bewegen. Onbekend is onbemind zegt men wel eens
Ik zou toch echt voor de andere velgen gegaan zijn... Verder een mooie auto! Mijn GTE heb ik alweer een jaar, nog elke dag blij mee.ricardo246 schreef op maandag 21 december 2015 @ 19:07:
[...]
Ik heb de gewone zwarte uitvoering, ik zit meestal in de auto en vond de duurdere lak te duur (wel mooi!).
Aangezien ik een af-fabriek trekhaak en panorama dak heb kon ik geen 18 inch af-fabriek bestellen (anders geen 7% bijtelling). De huidige velgen doen wel een beetje pijn aan mijn ogen, maar het werd te duur met achteraf monteren. Ik ben uiteindelijk qua aankleding voor alle veiligheids-opties gegaan en comfort binnen. Als die systemen me 1 keer redden, heb ik ze er al uit was mijn gedachte.
Keyless heb ik bewust niet besteld, ik vind het een drama op mijn vrouw d'r auto (Suzuki Swift), misschien niet de beste graadmeter![]()
Als je het Car-net (e-remote) hebt, kun je middels een app en in de auto instellen dat de auto voorverwarmd wordt op uur X, dag Y (mits er voldoende batterij power over is, of je aan een paal hangt). Je kan ook schema's via Internet of in de auto programmeren ( dus iedere werkdag om 08:00 je auto verwarmd op 22.0°C (en de ruit verwarming kan je ook instellen). Helaas gaat de stoel verwarming niet mee. Let wel dat de mobiele app met enige regelmaat moeite heeft om verbinding met je auto te maken, en dat het direct aansturen van de verwarming zo'n 3 to 4 minuten duurt voordat het signaal is ontvangen en teruggekoppeld is naar je mobiel ( in mijn geval een Samsung Galaxy S5 mini).
Top auto, en zeker in zwart en grijs varianten vind ik hem op zijn mooist..
Alvast veel plezier met je nieuwe auto
Dan heb jij waarschijnlijk geen trekhaak (af-fabriek) en/of panorama dak.MrAcid schreef op maandag 21 december 2015 @ 22:22:
[...]
Ik zou toch echt voor de andere velgen gegaan zijn... Verder een mooie auto! Mijn GTE heb ik alweer een jaar, nog elke dag blij mee.
Toen ik de auto bestelde waren de grotere velgen +500€, maar niet mogelijk in combo met de eerder genoemde opties (anders 14% ipv 7%).
Later bestellen en monteren was ernstig duur (+2000 (Dat was inclusief korting dealer)) wat zich vertaalde in ongeveer 40€ / maand.
My phylosophy: Ik geef minder om de buitenkant, meer om wat er binnen in de auto zit.
Dus ook geen metallic...
Hoe heb jij je auto aangekleed met accessoires en qua kleur?
Ik zou ook niet voor uiterlijk gaan. Een Golf is al jarenlang niets bijzonders dus er is toch niemand die je ziet rijden.
Facts don't care about your feelings
Dit topic is gesloten.