[F1] Seizoen 2015 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 94 ... 101 Laatste
Acties:
  • 267.793 views

Onderwerpen

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 14:53

AzzKickah

06-CENSORED

Net de quali gezien (vannacht laat thuis van vakantie :) ). Balen voor Max weer zeg! Maar we weten wat ie kan en zoals Brundle zei, ik verheug me op wederom een mooie inhaalrace.

En sodetetters wat een klap voor Kvyat zeg! :o Maar qua timing minder voor 'm.. duur foutje, nu met alle geruchten die rond gaan.

Button dikke pech, maar helaas maakt dat voor het resultaat toch niet veel uit.

Rosberg op pole verrassend aan de ene kant, aan de andere kant had ie 'm vorig jaar ook.
Hamilton had wel die 2 momenten in zijn snelle ronde, volgens mij had ie pole zat kunnen hebben.

Interessant, wordt wel een leuke race lijkt me zo! Zin in! :)F

Edit:
-O- En lees dus nu pas van Max' gridstraf... :(

[ Voor 5% gewijzigd door AzzKickah op 26-09-2015 13:22 ]

Verwijderd

Kan nog leuk worden tussen Kvyat en Max. Kvyat moet achteraan starten namelijk.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2015 13:29 ]

• Spollie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:49
Verwijderd schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 13:29:
Kan nog leuk worden tussen Kvyat en Max. Kvyat moet achteraan starten namelijk.
Vanuit de pits toch?

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08 23:48

MrSleeves

You'll thank me later.

Ryur schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 11:31:
@AdamCooper
"Re the VES penalty, FIA says he was slowing on the left in a safe position then moved across right onto the racing line and stopped"

Ik vraag me af waarom Max dan niet links heeft geparkeerd? Misschien was als hij rechts kon parkeren sneller om zijn auto terug te halen?
Bij links parkeren had hij niet weg kunnen komen. Het circuit is een acht en daar had hij moeilijk weg kunnen komen. Op zich wel zijn bedacht als hij het gered had.

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iTeV
  • Registratie: Juli 2014
  • Niet online
Iemand hier die zijn slaap op gaat offeren morgen om de race live te kunnen kijken?

Are you a one or a zero

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10:59

pinda powerrr

Slow down...

iTeV schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 14:46:
Iemand hier die zijn slaap op gaat offeren morgen om de race live te kunnen kijken?
Meldt zich O-)

Waiting on the world to change

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-09 16:11
+1

Dit valt relatief mee.
Ik sta/stond regelmatig op voor NASCAR of Indycar om de meest vreemde tijdstippen, of ik bleef wakker tot 5/6 uur 's ochtends.

Vorig jaar heb ik alle Formule 1 vrije trainingen gekeken, dus ook die 's nachts. Dit jaar is Japan de enige uitzondering.

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Nou ja half zeven opstaan is niet echt opofferen :)

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:54

TommyGun

Stik er maar in!

Duh! ;)

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:44
Wij allemaal toch in dit topic?

https://wren.co/join/Devian

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Mijn Sky HD+ box gaat voor mij invallen :+

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 18:52
* SnowDude meld zich voor morgen live kijken!

Tijdens de voorbeschouwing de broodjes in de oven en dan vanaf de start ontbijt op tafel

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

Nee wat denk je zelf, ik kijk alles live :Y

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• Tackleberry
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 22:11
Uiteraard morgen live kijken. Berg ontbijtspul op tafel en samen met iemand de race kijken. Dit is natuurlijk niets vergeleken met de goede oude tijd dat je om 4:00 de GP van Australië keek. :P

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
7:00..niet echt vroeg toch?

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Ik hoop ook eindelijk op weer eens wat gevechten in de top 6. Het is dat we Verstappen als afleiding verderop in het veld hebben, maar voorin gebeurt er dit seizoen echt weinig qua gevechten.

• iTeV
  • Registratie: Juli 2014
  • Niet online
Dacuuu schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 15:15:
[...]

7:00..niet echt vroeg toch?
Meh, ik gebruik het weekend zelf om lekker uit te slapen tot 11 uur ongeveer

Are you a one or a zero

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Tackleberry schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 15:15:
Uiteraard morgen live kijken. Berg ontbijtspul op tafel en samen met iemand de race kijken. Dit is natuurlijk niets vergeleken met de goede oude tijd dat je om 4:00 de GP van Australië keek. :P
wekker ging toch om 03:50 af vanochtend :X }:O :O :O

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:07
Roamor schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 15:20:
Ik hoop ook eindelijk op weer eens wat gevechten in de top 6. Het is dat we Verstappen als afleiding verderop in het veld hebben, maar voorin gebeurt er dit seizoen echt weinig qua gevechten.
Vergelijk het eens met deze race : YouTube: Your Favourite Singapore Grand Prix - 2010 Alonso Fends Off Vettel

(edit : embedden niet toegestaan)

Zal je vast beter bevallen. Een dikke 9 voor de vlammetjes :P

[ Voor 12% gewijzigd door asing op 26-09-2015 15:51 ]

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

• Pierre
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

Tackleberry schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 15:15:
Inderdaad met Fosters bier bij het ontbijt _/-\o_

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• Robsta86
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-09 13:42
+1.

Wel vanavond eerst m'n verjaardag vieren, zal waarschijnlijk nog niet meevallen morgenochtend dan :+

• AzzKickah
  • Laatst online: 12-09 14:53

AzzKickah

06-CENSORED

Natuurlijk staat het wekkertje! :)

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Weer mooie woorden over Verstappen op Sky:
https://vid.me/wY3i

[ Voor 5% gewijzigd door Exocet op 26-09-2015 16:24 ]

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Hoop veren weer voor Max. De opmerking dat hij wel moet uitkijken dat hij de limiet niet teveel pusht en gewond raakt speelt ook regelmatig in mijn achterhoofd.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:59

sjaool

Every life should have 9 cats

Absoluut, die race wil ik niet missen. Laptop op schoot, tablet met live timing ernaast, BBC en SkyF1 dan heb ik alles wel gedekt denk ik zo. :D

"When you grow up your heart dies"

• Spollie
Ik twijfel tussen de BBC en SkyF1.. waar geven ze normaal gesproken het beste commentaar?

• Adlermann
  • Nu online
robpol schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 16:41:
Ik twijfel tussen de BBC en SkyF1.. waar geven ze normaal gesproken het beste commentaar?
Persoonlijk vind ik BBC wat rustiger.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

robpol schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 16:41:
toch wel heel persoonlijk; beide zijn goed vertegenwoordigd op de lokatie. toch prefereer ik sky; analyses + ted :)

• sjaool

sjaool

Sky +1 Ze zijn zeer goed vertegenwoordigd op het circuit en hebben veel informatie plus interviews tijdens de race.

Ik weet niet of de reactie van Ricciardo op de crash van Kvyat al voorbij is gekomen inclusief beelden van meerdere camera's.

• asing
Deze al langs gekomen? https://vid.me/Mb4T

Post qualifying Max : https://vid.me/5t3n

[ Voor 34% gewijzigd door asing op 26-09-2015 17:18 ]

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Ieder top team wilt Max. Interview met Franz Tost door Sky F1 hoe hem te behouden. Prachtig https://vid.me/wY3i

[ Voor 9% gewijzigd door alwaysleft op 26-09-2015 19:04 ]

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08:34
Ja 06:00 (voorbeschouwing) valt mee. Alleen de vrije trainingen niet live gekeken.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

alwaysleft schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 19:03:
Ieder top team wilt Max. Interview met Franz Tost door Sky F1 hoe hem te behouden. Prachtig https://vid.me/wY3i
Van begin af aan is dat de intentie geweest; eerst 2jr STR, daarna verder kijken. Max is bijna van de clearasil af en gaat voorlopig niet weg uit de F1 :)F , overhaaste beslissingen zijn niet nodig.

Praktisch alle coureurs die bij Toro Rosso gereden hebben, hebben daar precies twee jaar gezeten. Om kennis te maken en ervaring op te doen over het F1 circus. Enige uitzonderingen zijn Daniil Kvyat (1jr) en Sébastien Buemi (3jr).

Denk dat Max niet gek moet doen, bij origineel plan blijven en net zoals Vettel en Riciardo ea de opleiding van 2jr uitvoeren :Y)

Die twee jaar is schijnbaar een 'gouden' regel binnen de F1, daarna is er een toekomst.. of niet. Dat hebben oa Lauda en Horner uitgesproken. (horner was bbc, lauda sky, ik ga beelden niet opzoeken)
AzzKickah schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 13:17:
En sodetetters wat een klap voor Kvyat zeg! :o Maar qua timing minder voor 'm.. duur foutje, nu met alle geruchten die rond gaan.
Button dikke pech, maar helaas maakt dat voor het resultaat toch niet veel uit.
blijven geruchten, Kvyat behoud gewoon zijn plek verwacht ik. Of.. doe isgek; Button switched naar RBL omdat mclaren de 4milj. salaris verhoging schijnbaar niet wil verzilveren ;-)
Rosberg op pole verrassend aan de ene kant, aan de andere kant had ie 'm vorig jaar ook.
Hamilton had wel die 2 momenten in zijn snelle ronde, volgens mij had ie pole zat kunnen hebben.

Interessant, wordt wel een leuke race lijkt me zo! Zin in! :)F
Moeten nog zien hoe de Mercedes jongens van de lijn gaan komen }) Gezien de herhalingen, liet Lewis steken vallen. Sinds die blonde krullen /3 lijkt ook zijn mojo gebleekt. En volgens Nico is dit (weer) een van zijn sterkste tracks O+

De williams zijn nauwelijks opgevallen. Maar hopelijk gaan we die wel in gevecht zien met de Redbull en/of Ferrari's. Ook meneer met het slappe handje (Grosjean) was bijzonder fanatiek, ondanks de situatie bij Lotus -O- De HULK staat ook wat terug, ingesloten door snel startende :') Mclaren autootjes. Hoop echt dat ze volgend jaar weer mee doen.

De huidige grid is zeker niet representatief voor de race, nodige autos uit positie. Dat gecombineerd met wat druppeltjes of een SC beloofd heel wat.

prachtig land, bijzondere cultuur, fanatieke fans en smakelijk eten circuit... ooit ... ooit
* himlims_ *zucht* ... Suzuka

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

himlims_ schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 20:02:
[...]
blijven geruchten, Kvyat behoud gewoon zijn plek verwacht ik. Of.. doe isgek; Button switched naar RBL omdat mclaren de 4milj. salaris verhoging schijnbaar niet wil verzilveren ;-)
Ik heb gelezen dat McLaren eigenlijk al volmondig "JA" tegen Button heeft gezegd. Button schijnt echter zelf nog niet zeker te zijn van zijn zaak mbt volgend seizoen.

Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Vervelend dat BBC F1 morgen niet live uitzend.
Word weer verplicht RTL kijken :/

Of bij internet uit de buurt blijven tot BBC de race uitzend.

Hmm :|

Smiling as the shit comes down...

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Destruction schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 20:07:
Ik heb gelezen dat McLaren eigenlijk al volmondig "JA" tegen Button heeft gezegd. Button schijnt echter zelf nog niet zeker te zijn van zijn zaak mbt volgend seizoen.
is post met ;) maar dat

Lauda told the BBC at the Japanese Grand Prix that he had spoken to Button about the situation.
I said to Jenson yesterday, fight your fight with [McLaren principal] Ron Dennis over money, because it is always the same. But then stay, because if you go, one of the last quick guys has gone,
Button, however, disputed that version.
We spoke as I was going for a pee, and I never understand him anyway,” said the 35-year-old, denying that money was at the heart of the issue
src

Bij de persbijeenkomst werd weer gezegd "Als een coureur niet voor je wilt rijden..."

Er is nog niets officieel, maar ik gok dat Button de handdoek in de ring gooit en Stoffel :)B zijn stoeltje overneemt.
ScrooLoose schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 20:14:
zolang er internet is O-)

[ Voor 8% gewijzigd door himlims_ op 26-09-2015 20:18 ]

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

:?
http://www.getyourfixture...otorsports/anyCompetition

Gewoon op de Beeb hoor

[ Voor 13% gewijzigd door Humma Kavula op 26-09-2015 20:19 ]

Wear Sunscreen!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

Niet live ;)
RTL zend het wel live uit.

/edit
Volgens de tv gids hier iig :?
Naja... zie het morgen vroeg wel :)

[ Voor 9% gewijzigd door ScrooLoose op 26-09-2015 20:22 ]

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Japanese Grand Prix, 25-27 September

Live across BBC TV, radio and the sport website

• Muffinn
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-09 21:59
ScrooLoose schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 20:20:
[...]

Niet live ;)
RTL zend het wel live uit.
Volgens deze link wel.

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

vhal

ಠ_ಠ

Wel fijn zo'n race in de ochtend. Ipv random kindermeuk in de ochtend mag onze dochter van 1 met papa naar de F1 kijken. :P Ze is toch altijd wakker om 6:30

Strava

• Dadona
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-09 18:11
En zo ontstaat een nieuwe generatie F1 fans. :) Maar goed, ik ben benieuwd of je de strijd gaat winnen. Ik moet nog even kijken of ik de race live ga kijken. Op zich zit er genoeg in qua elementen. Hamilton die erlangs moet, Raikkonen die sneller is dan Vettel, .. Max komt mij wel erg ver van achteren. Komt hij voorbij Sainz dan heeft hij het al goed gedaan denk ik.

De CSL/OT kroeg !

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-09 14:15

RoyK

Hobby tekenaar

Of bij internet uit de buurt blijven tot BBC de race uitzend.

Hmm :|
Ik heb een maand of drie geleden toch maar gekozen voor sport1 wn heeft me bijzonder positief verrast. Alles live ook de trainingen + veel ander spul zoals indycar, gp2 etc, allemaal live. Ik was het 'gedoe' wel erg zat met streams enzo. Bovendien kan je sport1 ook op je tablet of computer kijken.

Misschien een ideetje?!

Mijn portfolio op Instagram

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
RoyK schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 20:55:
[...]

Ik heb een maand of drie geleden toch maar gekozen voor sport1 wn heeft me bijzonder positief verrast. Alles live ook de trainingen + veel ander spul zoals indycar, gp2 etc, allemaal live. Ik was het 'gedoe' wel erg zat met streams enzo. Bovendien kan je sport1 ook op je tablet of computer kijken.

Misschien een ideetje?!
Ligt eraan hoeveel het kost :)

...

• Ryur
Luxicon schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 21:03:
[...]

10 euro p/m voor (alleen) via web en/of Tablet/mobiel: Sport1Go
13-15 euro p/m (via je tv aanbieder) voor ook op TV: Sport1

Met Sport1 heb je ook bijna altijd toegang tot Sport1Go (voor Ziggo, UPC & Caiway gebruikers sowieso)

[ Voor 3% gewijzigd door Ryur op 26-09-2015 21:08 ]

• defixje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-07 09:44
SnowDude schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 14:59:
* SnowDude meld zich voor morgen live kijken!

Tijdens de voorbeschouwing de broodjes in de oven en dan vanaf de start ontbijt op tafel
* defixje Meld zich ook voor morgen live, met natuurlijk een tablet ernaast voor Live Timing, met Max geselecteerd ;)

D3Fix, Ethical Hacker, Pokeraar, Programmeur

• defixje
vhal schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 20:37:
Wel fijn zo'n race in de ochtend. Ipv random kindermeuk in de ochtend mag onze dochter van 1 met papa naar de F1 kijken. :P Ze is toch altijd wakker om 6:30
Haha heerlijk, mijn oudste (6 jr) (heb er 3) zei vanavond dat hij ook wilde kijken. Dus morgenochtend maar is kijken of die al wakker is :) (wij hebben het geluk dat onze kids pas rond 8:00 wakker worden)

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

RoyK schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 20:55:
[...]

Misschien een ideetje?!
We gaan het een maandje proberen!
Even kijken wat er allemaal voor interessants op is, als het alleen bij F1 kijken blijft dan is het te duur.
We zullen zien :)

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

ScrooLoose schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 21:17:
[...]

We gaan het een maandje proberen!
Even kijken wat er allemaal voor interessants op is, als het alleen bij F1 kijken blijft dan is het te duur.
We zullen zien :)
Als ik me niet vergis kun je sport1 opzeggen als F1 klaar is (iedere maand opzegbaar)

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

Kwaliteit van de stream valt me nu al wat tegen, misschien beter die 5 euro meer kunnen betalen om in fullhd op tv te gaan kijken :)
Chromecast word ook ondersteunt zie ik, dat is wel goed :)

[ Voor 18% gewijzigd door ScrooLoose op 26-09-2015 21:24 ]

• defixje
RoyK schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 21:21:
[...]

Als ik me niet vergis kun je sport1 opzeggen als F1 klaar is (iedere maand opzegbaar)
Klopt idd, ik doe dit ook elke keer. Heb Sport1 alleen voor F1, maar vind het de moeite wel waard. Sowieso is de commentaar van Olav Mol (live) altijd super! (persoonlijke mening).

Met de samenvatting op Veronica vind ik eigenlijk dat ze niet echt de flow van de spanning volgen helaas.

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

In mijn ogen doet Veronica met die 20 minuten (want reclame :') ) een "moetje". Zodat er toch een beetje F1 op de publieke/commerciële Nederlandse tv is.

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

• Marc3l
Luxicon schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 21:03:
[...]

Zag dat je ook in het voetbal topic had gepost.
Sport 1 doet ook de Champions League en heb je vaak de keuze tussen 3/4 wedstrijden + schakelkanaal.

Ook heeft Sport 1 een onboard camera kanaal met F1 (zit op Sport 1 extra)

• alwaysleft
BBC zend gewoon live uit morgen.

• Moofnor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:03

Moofnor

King of my castle

Het wordt nu wel wat onduidelijk;
- de link onder dit topic geeft aan van wel
- net als de tvgids van nu.nl
- BBC heeft op zijn site allen van 5:00-6:00 staan (lokaal)
- tvgids.nl heeft het er niet in staan.

Voordat ik morgen al te vroeg mijn wekker zet, wat is het nou?:+

- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker

• Spollie
Moofnor schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 21:59:

Kwalificatie vanmorgen was ook live op de bbc, lijkt me sterk dat ze de race niet live uitzenden.

• Pierre
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

Die zenden ze uit.

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

Wat mij opvalt, is dat de NOS veel meer doet met F1 nu. Continu nieuwsfeitjes tussendoor en mini samenvattingen door het hele weekend heen. Nu is Louis Dekker (NOS journalist) best fanatiek, want hij zit zelfs op Facebook in de #Gomax mee te praten en soms komt het nieuws daar zelfs vandaan :+

Nu weten zij natuurlijk ook dat Max best een lange carrière tegemoet gaat. Zou het een mogelijkheid zijn voor de publieke omroep om de rechten hierop te kopen in enkele jaren? Of is dat echt veeeeeel te duur. Champions League zijn ze toch al kwijt, dus ze kunnen ff sparen :P

• defixje
robpol schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 22:01:
[...]

Kwalificatie vanmorgen was ook live op de bbc, lijkt me sterk dat ze de race niet live uitzenden.
Volgens mij zenden ze die gewoon uit

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:59

Edd

Moofnor schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 21:59:

Ik zou uitgaan van de eerdere link op de bbc-ste:
http://www.bbc.com/sport/0/formula1/30704154

Oftewel vanaf 05:00 BST op BBC One (Sorry, te lui om op te zoeken hoe laat dat hier is.. Ik gok 06:00 :+)
pinda powerrr schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 22:05:
Zou het een mogelijkheid zijn voor de publieke omroep om de rechten hierop te kopen in enkele jaren? Of is dat echt veeeeeel te duur.
Ik denk veeeel te duur.. Iets met de overheid die zich ermee bemoeit en de kosten wil drukken enzo.. ;)

-

• Daniel_Elessar
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-01-2022
Ik was hier ook al aan het zien in de tv gids en vond het niet in de ochtend terug. Enkel in de middag bij zowel de duiste zenders als de franse. Ik vond het al vreemd dat het hier in de middag zou zijn, ben er al zo veel jaren vroeg voor opgestaan maar nu toch aan het twijfelen. 7 uur de race dan zeker? Als ze om 6 uur beginnen is het voorbeschouwing en dan daarna de race.

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:48
Ik heb net op BBC One HD van 6.00 tot 10.00 de race geprogrammeerd, dat komt uit de EPG van Ziggo.

[ Voor 9% gewijzigd door Luqq op 26-09-2015 22:19 ]

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

Edd schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 22:08:

Ik denk veeeel te duur.. Iets met de overheid die zich ermee bemoeit en de kosten wil drukken enzo.. ;)
Maar Champions League dan? Dat was ook niet de goedkoopste....

Net ff snel gezocht, wisselende resultaten: CL kostte 10-20 mln/jaar
RTL Duitsland betaald 50 mln/jaar voor de F1 :X

Wat Sport1 heeft betaald kan ik zo snel niet vinden.

Man man....wat een geld.... 8)7

• alwaysleft
pinda powerrr schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 22:05:
Wat mij opvalt, is dat de NOS veel meer doet met F1 nu. Continu nieuwsfeitjes tussendoor en mini samenvattingen door het hele weekend heen. Nu is Louis Dekker (NOS journalist) best fanatiek, want hij zit zelfs op Facebook in de #Gomax mee te praten en soms komt het nieuws daar zelfs vandaan :+

Nu weten zij natuurlijk ook dat Max best een lange carrière tegemoet gaat. Zou het een mogelijkheid zijn voor de publieke omroep om de rechten hierop te kopen in enkele jaren? Of is dat echt veeeeeel te duur. Champions League zijn ze toch al kwijt, dus ze kunnen ff sparen :P
Ik gok meer dat een RTL 4 of Ziggo met zijn sportkanaal ( geruchten jack van gelder) er met de rechten vandoor gaat.

• sjaool

sjaool

Je hebt nu Sport 1 voor de F1 maar ik zou het erg gaaf vinden als het F1 kanaal van Sky gewoon wereldwijd beschikbaar zou komen. Ik denk dat daar echt een zeer grote markt voor is. De kwaliteit is gewoon erg hoog, bijna autoritair, en het zou voor de F1 als sport volgens mij ook erg goed zijn. Maar ik vrees dat ome Bernie hier niet aan wil.

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:13
sjaool schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 22:37:
Je hebt nu Sport 1 voor de F1 maar ik zou het erg gaaf vinden als het F1 kanaal van Sky gewoon wereldwijd beschikbaar zou komen. Ik denk dat daar echt een zeer grote markt voor is. De kwaliteit is gewoon erg hoog, bijna autoritair, en het zou voor de F1 als sport volgens mij ook erg goed zijn. Maar ik vrees dat ome Bernie hier niet aan wil.
Als ome Bernie daar niet aan wil zou het mooi zijn als ze/hij zelf direct de uitzendingen via internet gaat aanbieden. Als ze dan ook nog eens een team gelijkwaardig aan Sky voor elkaar zouden krijgen...En tijdens de race live commentaar in elke taal.
Daar zou ik dus wel geld voor over hebben. Gewoon abo per jaar, of voor mijn part per race.
Als daar geen plannen voor zijn, laat dan Sky inderdaad maar wereldwijd uitzenden!

Sky doet het een op een manier die ik erg goed vind. Veel achtergrond, zonder te doen alsof alle kijkers nitwits zijn die voor het eerst een F1 kijken, maar ook zonder het te moeilijk te maken.
Denk dat het helaas wereldwijd lastig wordt voor Sky aangezien er een hele grote markt is die geen Engels wil volgen tijdens de race. Voor de meeste Nederlanders geen probleem, maar een Duitser of Fransoos krijg je moeilijker zo ver.

Het gaat me niet eens om de prijs van sport1, maar ik vind het commentaar bij Sky en wat ze eromheen doen veel leuker dan wat Sport1 biedt.
Bij mij staat morgen dus ook weer beeld via BBC aan...en dan Sky commentaar.

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

• grolle
  • Laatst online: 10:26
Voor mij is Sky F1 ook DE voorkeur . Zelfs toen ik sport1 had keek ik liever een brake stream...
Morgen via BBC omdat ik niet thuis ben.

Thuis meestal een "sport duivels goede direct punt opslag bij tennis" aan het kijken via raspberry2. Als ik bij ziggo/kpn een skysports abbo had kunnen afsluiten had ik het direct gedaan. Die Brundel is echt goed, snel en erg scherp. En de rest van de sky crew ook

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Ryur schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 21:07:
[...]

10 euro p/m voor (alleen) via web en/of Tablet/mobiel: Sport1Go
13-15 euro p/m (via je tv aanbieder) voor ook op TV: Sport1

Met Sport1 heb je ook bijna altijd toegang tot Sport1Go (voor Ziggo, UPC & Caiway gebruikers sowieso)
Marc3l schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 21:50:
[...]

Zag dat je ook in het voetbal topic had gepost.
Sport 1 doet ook de Champions League en heb je vaak de keuze tussen 3/4 wedstrijden + schakelkanaal.

Ook heeft Sport 1 een onboard camera kanaal met F1 (zit op Sport 1 extra)
€ 10,- per maand klinkt nog niet zo heel gek.. dan is de F1 goed te volgen. De Primera Division en Champions League goed kunnen volgen is mooi meegenomen. Al mocht er van mij ook wel de Premier League bij, dat vind ik nog het mooist. Ik ga het een maandje proberen als ik morgenochtend al gebruik kan maken van Sport1Go.

...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die sport 1 go gebruiken. Kijk vooral op een pc dan heb je namelijk 4 schermen. Ik heb het zo ingedeeld.

vlnr

1. De normale tv feed.
2. Positie van de drivers op de baan.
3 Pits en onboard camera met berichten van de raceleiding zoals straffen rechts in de hoek(nu nog leeg).
4 Livetiming.

Er zijn nog 2 feeds maar die gebruik ik zelf nooit. Volgens mij is dat een onboard en de laatste weet ik niet.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/3056555/tweakers/IMG_4480.jpg

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

Denk dat ik race zelf op TV via chromecast ga volgen en dan de laptop op schoot met andere screens zoals hierboven :)

• asing
Ziggo komt met een apart F1 kanaal in de herfst. Dat, afgewisseld met de BBC zou heel leuk zijn!

Ga ik tegen de topicregels als ik ga vragen hoe jullie SkyF1 kijken?
ScrooLoose schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 23:27:
Denk dat ik race zelf op TV via chromecast ga volgen en dan de laptop op schoot met andere screens zoals hierboven :)
Ik heb eens één wedstrijd Sport1Go aangezet. God wat een drama. Google Chrome met chromecast werkte prima met een filmpje uit het archief. Live werkt het gewoon *NIET*. Dan maar de tablet met hdmi aan de tv (Asus TF101). Nou dat beeld stond meer stil dan dat het bewoog. Ik heb dus Olav via de tablet en surround set geluisterd en naar het beeld van RTL+ zitten kijken.

[ Voor 64% gewijzigd door asing op 26-09-2015 23:31 ]

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Je opmerking en je vraag zouden off topic zijn, maar ik vind ze net zo interessant als jij! ;)

Hier gaat de PC aan, Sport 1 Go app aan (HDMI aan TV gekoppeld) en kijken maar.

Sky is wel aangenamer (professioneler) om te kijken, vooral de boel er omheen.

[ Voor 81% gewijzigd door albino71 op 26-09-2015 23:38 ]

Te koop....

• asing
hier het artikel nog een keer : http://www.gpupdate.net/n...portzender-met-formule-1/

Als ik keuze heb tussen Sport1 en BBC (bijvoorbeeld met de races in Mexico en USA) dan kies ik de BBC. Olav is goed, maar de BBC is zoveel beter.

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Zo! Wekkertje gezet op 06:45! Wetrusten :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

asing schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 23:28:
Ga ik tegen de topicregels als ik ga vragen hoe jullie SkyF1 kijken?
[...]
Uh... ja. Er is via Google zat te vinden als je de juiste zoektermen ingeeft.

Ik neus de laatste tijd ook nogal rond op het F1 deel van Reddit en daar is ook veel interessante informatie en nieuws te vinden.

Alweer twee jaar oud maar hij is leuk, de Safety Car Pit Stop op Suzuka. :D

[ Voor 13% gewijzigd door sjaool op 27-09-2015 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defixje
sjaool schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 23:56:
[...]
Alweer twee jaar oud maar hij is leuk, de Safety Car Pit Stop op Suzuka. :D

[video]
LoL, die is wel erg leuk gedaan. Vooral al die bewegingen bij de wielen terwijl er niks mee gedaan wordt ;)

Ik ga nu maar mijn bedje in. Want dalijk gaat de wekker alweer voor de race.

Truste allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
Goedemorgen. Lekker aan de koffie nu! Wel nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
Goedemorgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09 20:45

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

:w Morge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zitten we er klaar voor, dames en heren?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2015 06:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
Ik zit er klaar voor, alleen is mijn aflos er nog niet... Dalijk met geringe haast naar huis :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 09:32

Gé Brander

MS SQL Server

Mogge allemaal. Waarom staat Verstappen op nummer 14 ipv 18 op de Live Timing. Wat heb ik gemist?
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/YsuqzNstrCAZnfX85MdYqtn4/medium.png
Zal nog wel aangepast moeten worden of zo.

[ Voor 64% gewijzigd door Gé Brander op 27-09-2015 06:33 ]

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
Gé Brander schreef op zondag 27 september 2015 @ 06:26:
Mogge allemaal. Waarom staat Verstappen op nummer 14 ipv 18 op de Live Timing. Wat heb ik gemist?
Vreemd, niks over gehoord verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
Hij had toch 3 grid plaatsen straf omdat ie zijn auto op een onveilige plek had gestrand? Of misschien toch niet.... :+

[ Voor 14% gewijzigd door Streskip op 27-09-2015 06:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

Streskip schreef op zondag 27 september 2015 @ 06:30:
Hij had toch 3 grid plaatsen straf omdat ie zijn auto op een onveilige plek had gestrand?
Daarom. En Kvyat op 10 slaat ook nerges op. Zal wel een foutje zijn.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
Gé Brander schreef op zondag 27 september 2015 @ 06:26:
Hhmm KVY die start in de pits + straf er niet bij?
Hier staat hij weer 15e http://livesportstreaming24.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Morge, koffie loopt door, beebs staan aan, rustig wakkert worden en over 30 minuten knallen d:)b

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

Marc3l schreef op zondag 27 september 2015 @ 06:30:
[...]

Hhmm KVY die start in de pits + straf er niet bij?
Hier staat hij weer 15e http://livesportstreaming24.com
En hier 17e
http://www.gpupdate.net/n...rand-prix-van-japan-2015/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 07:27

derx666

mecker ende blaet

moggel... druk topic :P Om hier alles te lezen heb je bijna een dagtaak aan :)

Ben benieuwd of Max ook vindt dat er hier zo moeilijk ingehaald kan worden zoals ze op de beebs zeggen.

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Nu online
Zo, genoeg koffie hier. Gister strategisch om 2200 gaan slapen, dus relatief fris :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

Nu staat het wel goed :)
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/snAFsbfrliCqwCVr7Tj2wRoH/medium.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

Moguh...

Maar eens weer op de BBC kijken ipv SKY, scheelt weer stress of de streams wel goed lopen. Maar eerst een bakkie koffie!

Wat was ook alweer de url van de livetiming? En dan niet die van f1.com?

[ Voor 22% gewijzigd door pinda powerrr op 27-09-2015 06:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:56
Present!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
pinda powerrr schreef op zondag 27 september 2015 @ 06:43:
Moguh...

Maar eens weer op de BBC kijken ipv SKY, scheelt weer stress of de streams wel goed lopen. Maar eerst een bakkie koffie!

Wat was ook alweer de url van de livetiming? En dan niet die van f1.com?
Goede morgen!
Deze http://livesportstreaming24.com?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
Mijn koffiemachine is kapot :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsta86
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-09 13:42
Valt toch wel tegen na 4 uurtjes slaap... M'n zwager zou ook om half 7 opstaan maar die ligt nog steeds te slapen haha.

Hoe dan ook, ik heb koffie, dus kom maar op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09 20:45

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Toch knap hé bij sport 1, een heel uur voorbeschouwing met veel koetjes en kalfjes, wil één van de gasten eens een keer lekker uitweiden met een leuk verhaal, is er ineens geen tijd meer. :>

Maar goed, het tweede bakkie koffie zit erin, laat maar komen die race :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

vhal

ಠ_ಠ

Mogguh :w

Kpn op de tablet loopt achter...

[ Voor 64% gewijzigd door vhal op 27-09-2015 06:59 ]

Strava

Pagina: 1 ... 94 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links naar illegale streams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Vragen over hoe Sport1, Sport1Go of wat dan ook te ontvangen zijn offtopic en zullen in de prullenbak verdwijnen.

Welke zender zendt wat uit?

IRC: http://irc.tweakers.net/f1
Formule E: [Formule E] Seizoen 2014-2015
Algemeen Race Topic: Algemeen race topic Deel 2

Probeer bij 'breaking news' ook de bronnen te vermelden.