Vettel had hij niet gepakt hoor
Niet zoveel plekken verder dan nu helaas... P4 of 5 misschien.Barfman schreef op zondag 20 september 2015 @ 15:33:
Waar had max gereden met een goede start pffff
"When you grow up your heart dies"
Dit maakt het wel een mooi verhaal natuurlijk.Barfman schreef op zondag 20 september 2015 @ 15:33:
Waar had max gereden met een goede start pffff
Laten we hopen op nog een incidentje in de kopgroep
Sainz aan een touwtje achter Max.
"When you grow up your heart dies"
Aan kop beginnen ze nu ook sneller te rijden met 1:50'ers.
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Nét op tijd dat de Race Director doorheeft dat de twee TR's op Grosjean z'n staart zit. Ik had Sainz even een teken gegeven dat hij zo de kans krijgt om Grosjean aan te vallen. Hoe meer punten ze kunnen scoren vandaag, hoe beter het is voor TR.
Als je dit leest, heb je teveel tijd.
Een soort Hongarije?Robsta86 schreef op zondag 20 september 2015 @ 15:35:
Laten we hopen op nog een incidentje in de kopgroep
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Sky over Sainz: He's so young, Max Verstappen's girlfriend is actually older dan him as well
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
BAM! P8!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Tsja, om nou met een 15 jarige bakvis op de grid te verschijnen...sanderb schreef op zondag 20 september 2015 @ 15:36:
Sky over Sainz: He's so young, Max Verstappen's girlfriend is actually older dan him as well
JAAAA
Next !
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
SUPER nice, Max is heerlijk bezig
[ Voor 53% gewijzigd door nadroJ op 20-09-2015 15:38 ]
Sowieso schrijf je zo!
Ik teken ervoor.
Pfft, GRO houdt de Torro Rosso's wel beetje tegen.
W00t! VES is erop en erover!
⏩ PVOutput☀️
Omg Sainz !
Sainz!!

⏩ PVOutput☀️
Hahaaaaaaaaaaa, super van Sainz. Het ging nét!
Lomp van Sainz
Sainz voorbij witte lijn met 4 wielen?!
Basement Bios ---- Exo-S
Sainz gaat een straf krijgen voor die actie ben ik bang....
Je komt uit friesland?Racing_Reporter schreef op zondag 20 september 2015 @ 15:38:
Hahaaaaaaaaaaa, super van Sainz. Het ging nét!
Sainz ging wel met 4 wielen buiten de baan bij die inhaalactie, ik vrees een straf...
Einde voor Verstappen z'n snelste ronde-aspiraties. Vettel is er voorbij. Helaas
Hij ging wel heeeeel erg wijd, met een auto aan de buitenkant.
VES alleen langzamer dan VET en RIC...
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Max gaat nu rap op weg naar Perez... Hopen dat hij hem ook clean kan pakken
RTL commentaar... "Es kan doch nicht sein das die jungsport Verstappen die schnelste runde fahrt..."
Que?
gewoon jaloers! en bang...JackBol schreef op zondag 20 september 2015 @ 15:40:
RTL commentaar... "Es kan doch nicht sein das die jungsport Verstappen die schnelste runde fahrt..."
PER is wel een linke om in te halen, deze zal de deur wel proberen dicht te houden
Zou wel moeten anders zou recht door gaan bij de chicane op Monza ook gewoon toegestaan moeten worden.Boktor schreef op zondag 20 september 2015 @ 15:39:
Sainz ging wel met 4 wielen buiten de baan bij die inhaalactie, ik vrees een straf...
How do you save a random generator ?
Dat was als grap wat Vettel zou denken.JackBol schreef op zondag 20 september 2015 @ 15:40:
May the Force be with you
Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!
Oh, OK... Een grap... je verwacht het niet hè, bij DuitsersKroontjesPen schreef op zondag 20 september 2015 @ 15:42:
[...]
Dat was als grap wat Vettel zou denken.
Het ging net, dat is wat anders
En toen kon ik niet meer in de Sport 1 stream komen... daar betaal je dan voor...
Met dit tempo is Kyvat nog een mogelijkheid... 0,5 sec per ronde, ng zo'n 8~9 rondes te gaan. Als hij een beetje vlot langs Perez kan.
[ Voor 18% gewijzigd door JackBol op 20-09-2015 15:45 ]
Moet hij eerst PER nog voorbij.JackBol schreef op zondag 20 september 2015 @ 15:44:
Met dit tempo is Kyvat nog een mogelijkheid... 0,5 sec per ronde, ng zo'n 8~9 rondes te gaan.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Wou net zeggen... Als hij zo soepel langs Perez komt moet het kunnenJackBol schreef op zondag 20 september 2015 @ 15:44:
Met dit tempo is Kyvat nog een mogelijkheid... 0,5 sec per ronde, ng zo'n 8~9 rondes te gaan. Als hij een beetje vlot langs Perez kan.
Moet je maar RTL Plus reclame kijken, dan krijg je tussendoor nig eens een formule 1 blok van en paar minutenKiwi schreef op zondag 20 september 2015 @ 15:44:
En toen kon ik niet meer in de Sport 1 stream komen... daar betaal je dan voor...
Concentré overflakkee 
Olav is weer lekker bezig
Olav is weer lekker bezig
Het zal verminderen, en dan is het welke auto uiteindelijk de langste adem heeft.JackBol schreef op zondag 20 september 2015 @ 15:44:
Met dit tempo is Kyvat nog een mogelijkheid... 0,5 sec per ronde, ng zo'n 8~9 rondes te gaan.
Max knalt geweldig hard, slijt natuurlijk wel iets wat meer rubber.
Maar we wachten af! met spanning
⏩ PVOutput☀️
SAI kreeg nette horen dar hij op zijn banden moet Letten ivm PER op het einde vd race
I have no special talent. I am only passionately curious.
Bottas had er 27 opzitten met de SS...VES nu 17...moet kunnen dushimlims_ schreef op zondag 20 september 2015 @ 15:45:
Dan heeft ie wel lang op de SS gereden
Zoals het er nu naar uit ziet is Singapore is de showcase voor VES.Quad schreef op zondag 20 september 2015 @ 15:46:
[...]
Het zal verminderen, en dan is het welke auto uiteindelijk de langste adem heeft.
Max knalt geweldig hard, slijt natuurlijk wel iets wat meer rubber.
Maar we wachten af! met spanning
Volgens mij maakt 't niet uit al moeten ze voor Japan de hele wagen vervangen...
In het begin van de race dacht ik mwoa laat maar, maar mooie race tot nu toe!
Ze zijn wakker.robpol schreef op zondag 20 september 2015 @ 15:47:
Gaat de regie nog wakker worden?
De live commentary pagina van formula1.com ligt eruit, dat is dan wel weer jammer
Zou verstappen op de weg ook zo bumperkleven?
http://en.espn.co.uk/sing...188285.html?template=liveRobsta86 schreef op zondag 20 september 2015 @ 15:48:
De live commentary pagina van formula1.com ligt eruit, dat is dan wel weer jammer
Er is een hele grote internetstoring in Amerika.Robsta86 schreef op zondag 20 september 2015 @ 15:48:
Bye bye Button...
BUT out
Max erop en erover hopelijk snel
[ Voor 69% gewijzigd door nadroJ op 20-09-2015 15:49 ]
Sowieso schrijf je zo!
Jóh, meldde ik ook al 10 minuten geleden dat Vettel de snelste ronde aan had gescherptQuad schreef op zondag 20 september 2015 @ 15:48:
VET heeft de 1:50.07 als snelste tijd.
Uh, dat was een andere tijd.Racing_Reporter schreef op zondag 20 september 2015 @ 15:49:
[...]
Jóh, meldde ik ook al 10 minuten geleden dat Vettel de snelste ronde aan had gescherpt
Maar NVT nu, RIC zit eronder met 1.50.041
⏩ PVOutput☀️
Nou kom op Max, niet te lang in de vuile lucht van Perez blijven rondhangen. Carlos komt ook al wat dichterbij en is zo in DRS range.
you're welcome, f1.com doet het weer btw
VES is over anderhalve week jarig, hij mag dan afrijden.
⏩ PVOutput☀️
Af en toe refreshen. auto-refresh van ze is buggyRobsta86 schreef op zondag 20 september 2015 @ 15:48:
Zul je zien dat die zakt.....Quad schreef op zondag 20 september 2015 @ 15:50:
Sainz lijkt Verstappen voorbij te streven.
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Je mag tegenwoordig al op je 17e afrijden toch?Quad schreef op zondag 20 september 2015 @ 15:50:
Nee hoor.. VES houdt expres in om KERS te laden voor z'n actie op PER.wcduck schreef op zondag 20 september 2015 @ 15:52:
Sport1 werkt niet, en daar betaal je voor....
Hij heeft 4 uur aan autorijles.
⏩ PVOutput☀️
Max is aan het sparen voor een aanvalwcduck schreef op zondag 20 september 2015 @ 15:52:
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links naar illegale streams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Vragen over hoe Sport1, Sport1Go of wat dan ook te ontvangen zijn offtopic en zullen in de prullenbak verdwijnen.
Welke zender zendt wat uit?
IRC: http://irc.tweakers.net/f1
Formule E: [Formule E] Seizoen 2014-2015
Algemeen Race Topic: Algemeen race topic Deel 2
Probeer bij 'breaking news' ook de bronnen te vermelden.
Zoals altijd, links naar illegale streams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Vragen over hoe Sport1, Sport1Go of wat dan ook te ontvangen zijn offtopic en zullen in de prullenbak verdwijnen.
Welke zender zendt wat uit?
IRC: http://irc.tweakers.net/f1
Formule E: [Formule E] Seizoen 2014-2015
Algemeen Race Topic: Algemeen race topic Deel 2
Probeer bij 'breaking news' ook de bronnen te vermelden.