[F1] Seizoen 2015 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 101 Laatste
Acties:
  • 267.755 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:05

Edd

BUT gaat morgen dus een drive through moeten doen. Ze hebben blijkbaar de MGU-H en Turbo vervangen volgens Cooper.
https://twitter.com/JensonButton/status/607313116632915968
Tough day today but we'll stay strong even though I'll be starting last with a drive through penalty to take! 😔 #nevergiveup #Canada2011

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:25
Ja mooi die Formule 1 van tegenwoordig. Over een paar races hebben we een kwart of meer van het veld dat drive throughs moet doen en grid penalties krijgt.

Mooi voor de naam van de sport.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:39
Of mooi voor Mercedes, die kan nu marketing voeren met het feit dat ze en de snelste motor hebben, én het makkelijk 6 races volhouden op 1 motor (!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Bah wie wil er nu rijden in een merk dat de mooiste sport ter wereld verneukt heeft? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Laatst online: 24-08 23:48

MrSleeves

You'll thank me later.

Liever dat dan in een Renault of een Honda die geen fatsoenlijke motor kunnen bouwen.

Het is toch bizar: de constructeur die zijn zaken het best voor elkaar hebben, hebben de sport verneukt. Je zou kunnen zeggen dat de rest dat gedaan heeft, omdat ze hun werk niet zo goed gedaan hebben als dat Mercedes dat gedaan heeft. |:(

Kan me herinneren dat dat bij Indianapolis 2015 ook zo was: Michelin brengt de verkeerde banden en Bridgestone krijgt vervolgens de schuld.

En fans beginnen nu al te zeuren dat het niet eerlijk was. Het is niet dat de regels halverwege gewijzigd zijn in het voordeel van Mercedes ofzo. Ze wisten het vanaf begin dus al die teams hebben zelf dit risico genomen.

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meintje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17:32
Het is de schuld van Mercedes dat de overige motorleveranciers incapabel blijken in het bouwen van een betrouwbare powerunit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over strategie gesproken,
Crashed/Gele vlaggen, na de eerste pitstop van Max zouden goed uitkomen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Misschien was iemand de :+ niet opgevallen? Verkeerde been uit bed deze zondagochtend?

Maar on a serious note, zelfs voor Mercedes is dit geen positieve reclame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:53

AzzKickah

06-CENSORED

Ik zeg knotsgekke race, Max P3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We kunnen wel een lijst maken van mensen waarvan we denken dat ze sowieso uitvallen.

Nasr- Ik vermoed dat de Nasr het einde niet gaat halen. Die loopt al het hele weekend te slingeren op de baan zodra hij gas geeft. los van de keer bij het opwarmen van de banden.
Ericsson- Ik denk dat Ericsson tegen het einde zijn concentratie kwijt is en dan wel een muur opzoekt.
Massa - Ik verwacht dat hij met iemand in botsing komt tijdens zijn inhaalrace.
Maldonado- Ik verwacht dat hij brutaal gaat rijden voorin en dat hij buiten zijn schuld om een wiel verliest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Ik hoop dat Verstappen een cleane race rijdt. Hij moet niet te veel gekke fouten gaan maken zeker niet vanuit zo'n laatste startplaats. Je merkt toch dat langzaam aan men Sainz als de betere coureur gaat zien omdat ie zo constant presteert. Zie bijv: http://www1.skysports.com...om-canadian-gp-qualifying

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-09 14:43
Iedereen geniet van Verstappen en van Sainz. Beide hebben ze hun kwaliteiten en charmes.

Iedereen met verstand van F1 zal inzien dat de resultaten in de race gelden. En dat je niks kunt doen aan een DNF door de motor. Of en gridstraf van 10 plaatsen door de motor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Exocet schreef op zondag 07 juni 2015 @ 10:18:
Ik hoop dat Verstappen een cleane race rijdt. Hij moet niet te veel gekke fouten gaan maken zeker niet vanuit zo'n laatste startplaats. Je merkt toch dat langzaam aan men Sainz als de betere coureur gaat zien omdat ie zo constant presteert. Zie bijv: http://www1.skysports.com...om-canadian-gp-qualifying
Maar dat is ook gewoon wel waar. Sainz rijdt superdegelijk en doet qua resultaten absoluut niet onder voor Max.
Max heeft wel een bak meer pech gehad. Pitstops, kapotte motoren, etc. En daar kijken de 'experts' echt niet overheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:36
Exocet schreef op zondag 07 juni 2015 @ 10:18:
Klopt, het wordt tijd dat hij een paar mooie cleane finishes krijgt.

Dit is wat ze tot nu toe gepresteerd hebben:
VerstappenSainz
AustraliëDNF9
Maleisië78
ChinaDNF13
BahrainDNFDNF
Spanje119
MonacoDNF10

Nu weet iedereen dat 3 van Max' DNFs veroorzaakt zijn door motorproblemen. Maar als je teamgenoot met hetzelfde materiaal de wagen wel bijna iedere keer netjes aan de finish krijgt, heb je toch een probleem.

Dus mijns inziens is het credo vandaag: je verlies pakken (de consequenties van alle straffen), een cleane race rijden en zien waar het schip strandt. Niemand verwacht vandaag van hem dat hij Gung-Ho naar de 6e plaats rijdt. Doe dat dan ook niet! Laat vandaag zien dat je ook berekenend kunt rijden, en niet alleen maar met het mes tussen de tanden.

En heel misschien valt het kwartje vandaag wel zijn kant op, wie zal het zeggen. Max die na 1 ronde z'n straf en nieuwe banden pakt. en een safety car die een ronde later de baan opkomt net als het hele veld het rechte stuk opblaast. Die kunnen dan dus pas een ronde later naar binnen waarna een reeds aangesloten Max na 3 ronden 1e ligt _/-\o_ .

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:08

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Het artikel is redelijk genuanceerd gelukkig. En laten we wel wezen, sainz is ook gewoon goed bezig.

Wat ik me trouwens nog afvraag over die gridstraffen: krijg je nu altijd 5 of 10 seconden straftijd? Ongeacht het aantal plaatsen wat je niet in kunt lossen? In theorie kun je natuurlijk meer dan 15 plekken straf krijgen en nog slechter kwalificeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

vhal

ಠ_ಠ

Sainz Jr. is gewoon goed bezig, beetje in de luwte van Verstappen maar ondertussen wel races uitrijden, beter kwalificeren en zijn punten bij elkaar sprokkelen. Daar kan geen roze 'ja maar...' Verstappen bril tegenop...

[ Voor 4% gewijzigd door vhal op 07-06-2015 11:58 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Zoals ik direct na de Q zei: het wordt steeds urgenter dat Max Sainz gaat verslaan in de Q.

Op zn mindt zal hij dichterbij moeten komen. Gemiddelde gat is twee tienden. Sainz staat op dezelfde low df setup als Max, dat is dus geen excuus.

Race telt, maar zoals Kimi laat zien is de Q retebelangrijk. Je kunt niet iedere race plaatsen goed maken. Plus; hoe verder naar achteren je start hoe meer risico.

Buitenlandse pers is het Q verschil nu aan t opmerken. Helmut Marko en Christian horner dus absoluut ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 11:18

Vos

AFCA

Het is zeker belangrijk, maar ik vraag bij af in hoeverre ze daar nu echt naar kijken in zijn 1e seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Nu online

vhal

ಠ_ಠ

Vos schreef op zondag 07 juni 2015 @ 12:03:
Het is zeker belangrijk, maar ik vraag bij af in hoeverre ze daar nu echt naar kijken in zijn 1e seizoen.
Ws wel bij Fernando Alonso :P

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:52

Martinspire

Awesomeness

alexbl69 schreef op zondag 07 juni 2015 @ 11:02:
[...]

Nu weet iedereen dat 3 van Max' DNFs veroorzaakt zijn door motorproblemen. Maar als je teamgenoot met hetzelfde materiaal de wagen wel bijna iedere keer netjes aan de finish krijgt, heb je toch een probleem.
Niet mee eens. Zijn meer mensen die gewoon duidelijk pech hebben met materiaal. Alonso/Button, Maldonado en Verstappen hebben dit seizoen gewoon pech gehad.

Maar jij weet ook dat die uitslagen vertekend zijn. Slechte pitstops van het team en sleche strategie hebben de races van max ook behoorlijk benadeeld. En elke keer als ie uitviel, lag ie voor zn teammate.

Dus nee, je kunt geen conclusies trekken aan hoe vaak iemand aan de finish komt, als de ander gewoon technische problemen heeft. Kijk liever naar de statistiek die hier laatst voorbij kwam, over hoeveel ronden de een voor de ander lag. Dat zegt mij meer dan de uitslagen. En ga ook kijken, pas in de laatste run van de kwalificatie lag Saints voor Max. Daarvoor geen enkele keer. Plus dat het de eerste kwalificatie voor Max is op deze baan ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 07-06-2015 12:16 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Vos schreef op zondag 07 juni 2015 @ 12:03:
Je wilt in ieder geval progressie zien. Gewoon een keer drie tiende voor Sainz in de Q. Hoeft niet elke race, maar als het straks 18-2 in Q sessies is, is dat behoorlijk slecht voor Max' vervolg.

Natuurlijk krijgt hij in 2016 weer een kans, maar dan neemt de druk enorm toe.

Ik ben benieuwd wat Max er zelf over zegt, moeite met de banden precies goed te krijgen? Neemt hij nog wat marge? Of is CS volgens hem de nieuwe Senna? (Pun intended 😉)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MikeyMan schreef op zondag 07 juni 2015 @ 11:13:
Het artikel is redelijk genuanceerd gelukkig. En laten we wel wezen, sainz is ook gewoon goed bezig.

Wat ik me trouwens nog afvraag over die gridstraffen: krijg je nu altijd 5 of 10 seconden straftijd? Ongeacht het aantal plaatsen wat je niet in kunt lossen? In theorie kun je natuurlijk meer dan 15 plekken straf krijgen en nog slechter kwalificeren.
If up to five grid places are unused, he must take a five-second stop-go penalty during the race. For six to 10 places, that becomes a 10-second stop-go, and for 11 places or more it’s a drive-through penalty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcm360
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Ik denk dat Max bewust kiest voor iets minder kwalificeren om vervolgens beter uit te komen in de race. Gemiddeld genomen kwalificeert hij niet dusdanig slecht dat het onhandig wordt voor de race, en in de race lijkt het vaak beter te gaan dan bij Sainz (al vertaalt zich dat door diverse onhandigheden niet in punten).

Maar om eens vooruit te kijken naar de race: ik denk dat er wel voldoende gaat gebeuren op de baan. Verstappen, Vettel en Massa starten achteraan, en zullen zich door het veld heen naar voren willen werken (en kunnen dat ook).
Vooraan ben ik benieuwd of de andere Williams en Ferrari mee kunnen komen met Mercedes, en misschien wel een leuk podium zonder tweemaal Mercedes kunnen maken. Ook de auto's van Lotus hebben wel wat van mijn belangstelling: gaan Maldonado en Grosjean het voor elkaar krijgen om de zeer goede startposities door de race heen te behouden, of is het kruit verspeeld?

Genoeg zaken dus die de race (in theorie) interessant kunnen maken, we gaan vanavond zien of dat ook zo gaat worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:24

Destruction

(ex-)Automonteur

We zullen zien wat er gebeurd. En inderdaad, de resultaten tot nu toe zeggen helemaal niks. Denk aan Rosberg vs. Schumacher.

Trouwens. Ik stoor me meer aan Saints dan aan Guido.. Kan een modje in de postwarning zetten dat het Sainz is?

Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Ik voorspel dat Max binnen een paar ronden voor Massa ligt. Daarna gaat Max degene die daarvoor ligt voorbij. Massa probeert het een ronde later op precies hetzelfde punt op precies dezelde manier een faalt hopeloos. Met fikse schade redt hij het nog net tot de pits en rijdt vervolgens roemloos zijn race uit ;)... en Max wordt 11de... net buiten de punten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

AzzKickah schreef op zondag 07 juni 2015 @ 09:33:
Ik zeg knotsgekke race, Max P3.
Ach.., nog steeds niet helemaal beter zie ik? Pak nog maar een pilletje en snel weer terug naar bed. :+

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:01
Ik zag in de snelheidsmeting op het achterste rechte stuk dat verstappen zijn auto wel zo heeft afgesteld dat hij wat meer topsnelheid heeft dan anders. Hij zal ook wel moeten wil hij een kans maken om hier anderen te willen inhalen.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:54
Destruction schreef op zondag 07 juni 2015 @ 13:06:
We zullen zien wat er gebeurd. En inderdaad, de resultaten tot nu toe zeggen helemaal niks. Denk aan Rosberg vs. Schumacher.

Trouwens. Ik stoor me meer aan Saints dan aan Guido.. Kan een modje in de postwarning zetten dat het Sainz is?
Van de 6x in dit topic is het 3x iemand die een correctie maakt. ;)

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

P.O. Box schreef op zondag 07 juni 2015 @ 13:07:
en Max wordt 11de... net buiten de punten :(
Zoiets verwacht ik ook, maar dat 'ie 11e is als het gevolg van die 10 seconden tijdstraf. :/

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Is er nog een kleine kans op regen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Laatst online: 11-09 22:10

krvabo

MATERIALISE!

Volgens google pas om middernacht, ietsjes te laat dus :P

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 11:52

Martinspire

Awesomeness

Señor Sjon schreef op zondag 07 juni 2015 @ 13:54:
[...]

Van de 6x in dit topic is het 3x iemand die een correctie maakt. ;)
Of gewoon alle (lastige) namen in de topicwarning opnemen. Zodat iedereen de volgende namen goed typt/copypaste:
  • Kimi Räikkönen
  • Sergio Pérez
  • Nico Hülkenberg
  • Roberto Merhi
  • Daniel Ricciardo
  • Daniil Kvyat
  • Carlos Sainz jr.
  • Valtteri Bottas
:>

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:02

Harrie

NederVlaming

Het nu wel lang wachten op de race zo op zondag... Nog 4 uurtjes!

Volgens gpupdate start Vettel wel nog voor Max:
http://www.gpupdate.net/n...and-prix-van-canada-2015/
Button er wel nog achter.

[ Voor 58% gewijzigd door Harrie op 07-06-2015 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dupje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 10:03
Naast de pitlane start van Button nu ook nog een DT voor vervangen van extra onderdelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

hardware-lover schreef op zondag 07 juni 2015 @ 13:09:
[...]

Ach.., nog steeds niet helemaal beter zie ik? Pak nog maar een pilletje en snel weer terug naar bed. :+
Was ik ziek dan? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dupje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 10:03
Trouwens. Door alle penalties denk ik dat we wel heel wat leuke inhaalacties/races gaan zien de rest van het seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
The Big Boss van Fiat Chrysler is vandaag aangekomen in Canada voor een meeting met Bernie. (https://twitter.com/adamcooperF1/status/607552037140733952)

Volgens de BBC is hij, samen met CVC Capital, eigenlijk de enige die tanken graag terug willen zien in 2017. http://m.bbc.com/sport/formula1/33027181

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De formula 1 wordt teveel gestuurd door besparingen, wat niet zo gek is aangezien het bereik door pay-to-watch vrij beperkt is geworden voor sponsors. Tanken had zoveel meer strategie teruggebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:35

JvS

Ik heb hem zelf ook

Destruction schreef op zondag 07 juni 2015 @ 13:06:

Dat gaat er alleen maar voor zorgen dat je je nog meer gaat storen. Nu niet alleen omdat het verkeerd geschreven is, maar ook omdat mensen dan de topicwarning hebben genegeerd.

Want helpen doet dat niet.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Verkeerde topic..?

Er moet ff ingebouwd worden dat je gewoon niet kunt posten als er 'Guido' of 'Saints' of iets dergelijks in je post staat :P
Nee nee zo werkt dat dus niet. Waar sloeg dat op?
hardware-lover schreef op zondag 07 juni 2015 @ 13:09:
[...]

En weet je die race uit 2011 nog? :+ :)

[ Voor 46% gewijzigd door AzzKickah op 07-06-2015 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Niet online
Button gaat niet starten vanuit de pitlane, maar toch vanaf de Grid. Aldus SkySports zojuist. Is volgens McLaren toch sneller om te doen.

Edit: Jenson moet zijn drive-trough binnen de eerste 3 rondes nemen https://twitter.com/SkySportsF1/status/607592731838435328

[ Voor 32% gewijzigd door Tralapo op 07-06-2015 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Nog 1 voor de regelkenners; als Max uitvalt vóór hij zijn 10 seconden straf kan nemen, wordt die dan doorgezet naar Oostenrijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roamor schreef op zondag 07 juni 2015 @ 19:19:
Nog 1 voor de regelkenners; als Max uitvalt vóór hij zijn 10 seconden straf kan nemen, wordt die dan doorgezet naar Oostenrijk?
Nee maar ik kan het niet onderbouwen met een stukje tekst van f1.com. Maar dat willen ze niet meer daarom moet je ook je grid straf in de pits uitzitten zodat je hem niet meeneemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

Roamor schreef op zondag 07 juni 2015 @ 19:19:
Ik weet het niet zeker, maar het meest logische lijkt mij dat dit bij zijn eindtijd wordt opgeteld.
Net zoals een tijdstraf die wordt uitgedeeld, maar niet meer ingewisseld kan worden tijdens de race.
Ik denk dat alleen niemand daar meer van wakker ligt op dat moment.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:43

RoyK

Hobby tekenaar

Okey, BBC is natuurlijk iets gekleurd. Maar het spat er nu wel echt af 8)

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Niet online
RoyK schreef op zondag 07 juni 2015 @ 19:38:
Okey, BBC is natuurlijk iets gekleurd. Maar het spat er nu wel echt af 8)
Ja, ach. Die ene keer dat ik Sport1 keek ging het ook enkel en alleen over Max. Niet gek natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Gridgirls are back! *O*

No more "George or Dave". :P

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Tralapo schreef op zondag 07 juni 2015 @ 19:41:
[...]

Ja, ach. Die ene keer dat ik Sport1 keek ging het ook enkel en alleen over Max. Niet gek natuurlijk.
True true, alleem kijken daar 100.000 mensen naar, de BBC misschien wel 50 miljoen? (Ik ga dat eens uitpluizen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

RoyK schreef op zondag 07 juni 2015 @ 19:43:
[...]

True true, alleem kijken daar 100.000 mensen naar, de BBC misschien wel 50 miljoen? (Ik ga dat eens uitpluizen)
Ja maar 'officieel' maakt de BBC televisie voor mensen in Engeland. Het is irrelevant hoeveel mensen buiten Engeland naar de BBC kijken, legaal dan wel illegaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Holy sh*t hou maar weer op met dat volkslied zeg :X :X :o

Dat is toch gvd geen zingen man. Dat mens zet gewoon een of ander raar stemmetje op.

[ Voor 43% gewijzigd door AzzKickah op 07-06-2015 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-09 15:03
Prachtig volkslied :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

My god wat SLECHT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:54

Pierre

Van nature lui!

Mijn vullingen doen er zeer van

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricardo246
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 13:29

ricardo246

Life's what you make it!

Zo, dat was een "lastig" volkslied...... mea culpa!

I have no special talent. I am only passionately curious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Nu online

vhal

ಠ_ಠ

Iets in mij zegt dat ik beter BBC kan kijken ipv Veronica...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

RoyK schreef op zondag 07 juni 2015 @ 19:43:
[...]

Hoezo is dat relevant? :? BBC wordt voor en door Engeland gemaakt. Dan is het toch niet belangrijk voor de content hoeveel andere nationaliteiten daarbij meekijken?

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

AzzKickah schreef op zondag 07 juni 2015 @ 19:45:
[...]

Ja maar 'officieel' maakt de BBC televisie voor mensen in Engeland. Het is irrelevant hoeveel mensen buiten Engeland naar de BBC kijken, legaal dan wel illegaal.
Neuh, BBC1 en 2 wordt in heel veel landen bekeken. Ik zat er niet ver naast. Een bericht uit 2011: 50 miljoen kijkers waar an 400.000 britten.
http://www.racexpress.nl/...dingen-te-stoppen/n/33650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Niet online
vhal schreef op zondag 07 juni 2015 @ 19:50:
Ik weet het wel zeker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricardo246

ricardo246

Life's what you make it!

vhal schreef op zondag 07 juni 2015 @ 19:50:
Niet iets, ik denk dat de meesten beamen dat de beeb het beste commentaar heeft....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Nu online

vhal

ಠ_ಠ

Helaas wel in gare SD kwaliteit via KPN Interactief :/

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Ik prefereer Sky lichtelijk boven BBC. Maar dat scheelt elkaar erg weinig. Ik schakel wel eens over tijdens de race ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricardo246

ricardo246

Life's what you make it!

vhal schreef op zondag 07 juni 2015 @ 19:53:
Helaas wel in gare SD kwaliteit via KPN Interactief :/
dat doe je jezelf aan ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Nu online

vhal

ಠ_ಠ

ricardo246 schreef op zondag 07 juni 2015 @ 19:53:
[...]

dat doe je jezelf aan ;-)
Mja, 100/100 glasvezel is niet alles... :+

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Wordt tijd dat er weer eens een WDC in de Wall of Champions eindigt. Is nu wel een tijd geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricardo246

ricardo246

Life's what you make it!

vhal schreef op zondag 07 juni 2015 @ 19:56:
[...]

Dat blijkt, keuzes, keuzes :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

vhal schreef op zondag 07 juni 2015 @ 19:56:
[...]

Dan heb je de Beeb toch wel in HD? Nr 724?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Niet online
AzzKickah schreef op zondag 07 juni 2015 @ 19:53:
Ik prefereer Sky lichtelijk boven BBC. Maar dat scheelt elkaar erg weinig. Ik schakel wel eens over tijdens de race ook.
True. Maar als de Beeb zendt dan kijk ik. Want 'gewoon' stabiel HD TV gaat bij mij toch voor gokken op streams die het niet altijd een hele race uithouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Tralapo schreef op zondag 07 juni 2015 @ 19:57:
[...]

True. Maar als de Beeb zendt dan kijk ik. Want 'gewoon' stabiel HD TV gaat bij mij toch voor gokken op streams die het niet altijd een hele race uithouden.
Heb een 50fps net-geen-HD stabiele acestream in Kodi hier...

Ik hoop echt op een knotsgekke start(crash).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

AzzKickah schreef op zondag 07 juni 2015 @ 19:58:
[...]

Ik zeg Maldonado met Grosjean en een hoop andere.. ;)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Massa, Merhi, Stevens, Verstappen en Button op soft, rest op supersoft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Idd, een start vol crashes is wel even geleden. :P

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricardo246

ricardo246

Life's what you make it!

AzzKickah schreef op zondag 07 juni 2015 @ 19:58:
[...]

Ik ook, maar ik gok dat de 2 mercs het op safe houden, en dus breed de eerste bocht in gaan, dan gaat het daarachter spannend worden :-0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Olav op RTL5 Veronica O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:37
Bart-Willem schreef op zondag 07 juni 2015 @ 19:59:
Idd, een start vol crashes is wel even geleden. :P
Mooi verjaardags cadeau, gefeliciteerd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Nu online

vhal

ಠ_ಠ

Edd schreef op zondag 07 juni 2015 @ 19:57:
[...]

Dan heb je de Beeb toch wel in HD? Nr 724?
Helaas pindakaas :(
Ach, we doen het er maar mee. Chaos na bocht 1?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Kan je ook enkel met supersoft rijden of heeft dat nogal een groot nadeel, zoals een extra stop maken?

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Laatst online: 16:31
Verstappen start mooi achter Vettel, kan ie 'm weer gebruiken zoals in Monaco. :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

Luxicon schreef op zondag 07 juni 2015 @ 20:01:
Kan je ook enkel met supersoft rijden of heeft dat nogal een groot nadeel, zoals een extra stop maken?
Nee, je moet beide compounds gebruiken in een race

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:25

Osxy

Holy crap on a cracker

Nee men is verplicht op beide soorten banden te rijden tenzij er tijdens de race regen valt.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Edd schreef op zondag 07 juni 2015 @ 20:01:
[...]

Nee, je moet beide compounds gebruiken in een race
Ah oke dan!

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

Nee, je moet VERPLICHT beide bandensoorten gebruiken. Supersoft heeft als nadeel dat het extra snel slijt, dus dan zul je inderdaad vaker moeten stoppen.

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Ben benieuwd of Max door de choas heen komt van ronde 1 met die slomere auto's voor hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Wat voor raar contract heeft Veronica eigenlijk, dat ze telkens de NA-races uitzenden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

naitsoezn schreef op zondag 07 juni 2015 @ 20:02:
Wat voor raar contract heeft Veronica eigenlijk, dat ze telkens de NA-races uitzenden?
Die worden over het algemeen 's avonds verreden en ze hoeven dan dus hun overdag-schema niet aan te passen op F1

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-09 21:38
Let's get it on! :)

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

Ready, set, go!

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
Had Max nou al Vettel te pakken bij de start???

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:13

sjaool

Every life should have 9 cats

VES 17

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Verstappen 17de.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
16 aldus BBC? Alweer ingehaald schijnbaar.

[ Voor 58% gewijzigd door nadroJ op 07-06-2015 20:05 ]

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

nadroJ schreef op zondag 07 juni 2015 @ 20:04:
Had Max nou al Vettel te pakken bij de start???
Zo te zien zit ie nog achter Vettel

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
Button is slim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
nadroJ schreef op zondag 07 juni 2015 @ 20:05:
16 aldus BBC? Alweer ingehaald schijnbaar.
17 aldus livetiming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Marc3l schreef op zondag 07 juni 2015 @ 20:00:
[...]

Mooi verjaardags cadeau, gefeliciteerd! :)
Thnx! Helaas werd het een saaie start. :P

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricardo246

ricardo246

Life's what you make it!

Bart-Willem schreef op zondag 07 juni 2015 @ 20:06:
[...]

Thnx! Helaas werd het een saaie start. :P
korte run naar bocht 1, dus lage snelheid, dus weinig maham (?)
Edit: VES moet even vaart maken.. VET is er al 2 voorbij

[ Voor 11% gewijzigd door ricardo246 op 07-06-2015 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
App is ook weer gaar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

ricardo246 schreef op zondag 07 juni 2015 @ 20:07:
[...]

korte run naar bocht 1, dus lage snelheid, dus weinig mayham (?)
Da's bij Monaco net zo en dat is ook wel eens een ramp geweest

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Laatst online: 23-08 16:32
Max zat net voor Vettel, maar nu er weer achtee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Dat was Sainz

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Krijgt Verstappen er bij de eerste pitsstop 10 seconden bij op?

...

Pagina: 1 ... 7 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links naar illegale streams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Vragen over hoe Sport1, Sport1Go of wat dan ook te ontvangen zijn offtopic en zullen in de prullenbak verdwijnen.

Welke zender zendt wat uit?

IRC: http://irc.tweakers.net/f1
Formule E: [Formule E] Seizoen 2014-2015
Algemeen Race Topic: Algemeen race topic Deel 2

Probeer bij 'breaking news' ook de bronnen te vermelden.