Sowieso schrijf je zo!
Dat zeiden ze ja, maar waarom weet ik niet exactLuxicon schreef op zondag 07 juni 2015 @ 20:08:
Krijgt Verstappen er bij de eerste pitsstop 10 seconden bij op?
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Lees ff de afgelopen 6 pagina's terug
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Doe ik wel als de race is afgelopen
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Dan remmen zeTristan schreef op zondag 07 juni 2015 @ 20:12:
Waarom zie ik soms het mist achterlicht knipperen?
Dat gaat alleen aan als ze x% elektriciteit "harvesten" en ze dus trager optrekken/langzamer rijden.Tristan schreef op zondag 07 juni 2015 @ 20:12:
Nee
[ Voor 20% gewijzigd door tdw op 07-06-2015 20:13 ]
~ James May
Is dat niet het oplaadsysteem?Tristan schreef op zondag 07 juni 2015 @ 20:12:
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Moet VES ook doen. Alleen dan profiteer je van een evt. SC.Edd schreef op zondag 07 juni 2015 @ 20:13:
Dat was een vroege pit van VET..
VET gokt op een vroege SCEdd schreef op zondag 07 juni 2015 @ 20:13:
Dat was een vroege pit van VET..
I have no special talent. I am only passionately curious.
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Mijn Flickr; Sony A7iii
...
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Sowieso schrijf je zo!
Prachtige actie daarvoor van Massa!
[ Voor 43% gewijzigd door Vos op 07-06-2015 20:18 ]
EDIT: VES en NASiTeV schreef op zondag 07 juni 2015 @ 20:17:
Dat was een mooi gevecht tussen ericson en massa
Eh nee, die inhaalactie zat eraan te komen.NickThissen schreef op zondag 07 juni 2015 @ 20:17:
11 rondjes niet in beeld en niemand ingehaald en het moment dat hij in beeld komt haalt hij in, toeval?
[ Voor 59% gewijzigd door Erapaz op 07-06-2015 20:20 ]
"When you grow up your heart dies"
[ Voor 3% gewijzigd door Tristan op 07-06-2015 20:20 ]
Prachtige inhaalactie van Max inderdaad!Vos schreef op zondag 07 juni 2015 @ 20:17:
Eindelijk Nasr voorbij...
Een goeie regisseur ziet alles natuurlijk, op 'tig schermen, en schakelt gewoon op het juiste moment.NickThissen schreef op zondag 07 juni 2015 @ 20:17:
11 rondjes niet in beeld en niemand ingehaald en het moment dat hij in beeld komt haalt hij in, toeval?
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
That's it? Alsof Veronica overdag en 's nachts / 's ochtends zulk denderend aanbod heefttdw schreef op zondag 07 juni 2015 @ 20:02:
[...]
Die worden over het algemeen 's avonds verreden en ze hoeven dan dus hun overdag-schema niet aan te passen op F1

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Vergeet alle foto's niet van de winnaar die het net over gaan na de race.RoyK schreef op zondag 07 juni 2015 @ 20:21:
Toch vraag ik me wel eens af of het voor een sponsor nou zo geweldig is om de NR1 te sponsoren. Hoeveel seconde hebben jullie Hamilton na de start nog in beeld gehad?
Verwijderd
Bij mij niet.Bart-Willem schreef op zondag 07 juni 2015 @ 20:23:
Nasr weer voor Verstappen?
NeeBart-Willem schreef op zondag 07 juni 2015 @ 20:23:
Nasr weer voor Verstappen?
Sowieso schrijf je zo!
Euhm, Veronica zendt nog steeds pas vanaf 18:00 uur uit hè. Dus ze kunnen niet anders.naitsoezn schreef op zondag 07 juni 2015 @ 20:22:
[...]
That's it? Alsof Veronica overdag en 's nachts / 's ochtends zulk denderend aanbod heeft![]()
Overdag zat daar vroeger Fox Kids. Nu Disney Channel geloof ik.
[ Voor 10% gewijzigd door Tralapo op 07-06-2015 20:26 ]
Jep, daar lijkt het wel op..NickThissen schreef op zondag 07 juni 2015 @ 20:25:
VES lijkt toch aardig kansloos, had nog gehoopt dat hij aan het eind van de grid nog wat leuks zou kon doen maar lijkt er niet echt op. Met de penalty er bij straks moet er toch wat geks gebeuren wil hij nog in de punten komen.
Van tevoren Max in de punten schatten is toch wel erg veel wishful thinking.NickThissen schreef op zondag 07 juni 2015 @ 20:25:
VES lijkt toch aardig kansloos, had nog gehoopt dat hij aan het eind van de grid nog wat leuks zou kon doen maar lijkt er niet echt op. Met de penalty er bij straks moet er toch wat geks gebeuren wil hij nog in de punten komen.
Sowieso schrijf je zo!
Verwijderd
Het zijn wel de langzame banden waarop hij gestart is.NickThissen schreef op zondag 07 juni 2015 @ 20:25:
Nog een leuke klapper misschien Hulkenberg klaagde geloof ik over zijn auto, en Kvyat kreeg ook al feedback van zijn team dat er iets wel heel erg heet werd.NickThissen schreef op zondag 07 juni 2015 @ 20:25:
Fingers crossed. Hopen op een mazzeltje. Het is Canada!

Dat zei ik niet (maar hopen kan natuurlijk altijd), maar had verwacht dat er wel wat meer spektakel zou zijn achter in de grid waar normaal weinig gebeurt.nadroJ schreef op zondag 07 juni 2015 @ 20:26:
[...]
Van tevoren Max in de punten schatten is toch wel erg veel wishful thinking.
Vettel is sneller dan Hamilton op de "langzamere" band en Horner zegt net nog dat softs de betere band is. Helaas dus...Verwijderd schreef op zondag 07 juni 2015 @ 20:26:
[...]
Het zijn wel de langzame banden waarop hij gestart is.
Sowieso schrijf je zo!
Maar Alonso maakt het hem moeilijk
[ Voor 15% gewijzigd door nadroJ op 07-06-2015 20:29 ]
Sowieso schrijf je zo!

...
Volgens mij wel inderdaad.Luxicon schreef op zondag 07 juni 2015 @ 20:29:
Ging Verstappen er op dezelfde plaats op de baan voorbij?
Sowieso schrijf je zo!
Super actie weer!nadroJ schreef op zondag 07 juni 2015 @ 20:27:
Max pakt Alonso. Ook netjes gedaan.
Hoeveel kan Max er in theorie nog pakken op deze manier? Stuk of vijf? Of meer...?
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ves is sneller dan Sainz
Vijf? Nooit. De verschillen worden steeds kleiner.Fiber schreef op zondag 07 juni 2015 @ 20:30:
[...]
Super actie weer!
Hoeveel kan Max er in theorie nog pakken op deze manier? Stuk of vijf? Of meer...?
maar krijgt zo VET in zijn versnellingsbak ;-)Edd schreef op zondag 07 juni 2015 @ 20:31:
[...]
En Verstappen is ietsje sneller in rondetijden t.o.v. die Heilige.
[ Voor 29% gewijzigd door Luxicon op 07-06-2015 20:31 ]
...
VET heeft net VES ingehaald...alexbl69 schreef op zondag 07 juni 2015 @ 20:32:
VES kakt ineens wel in met zijn rondetijden...
Team orders misschien. Je weet het nietalexbl69 schreef op zondag 07 juni 2015 @ 20:32:
VES kakt ineens wel in met zijn rondetijden...
~ James May
Fixed it. Nog steeds zijn die zones veel te lang.NickThissen schreef op zondag 07 juni 2015 @ 20:31:
Die tweede DRS zone is echt overbodig, maakt geen zak uit of je snel of langzaam uit de chicane komt je wordt toch wel ingehaald. Was beter geweest om het bij 1 te houden.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Of tijd voor nieuwe banden?
Waar is die tijdstraf van Max voor? Kan ie straks weer overnieuw beginnen...
[ Voor 18% gewijzigd door Fiber op 07-06-2015 20:34 ]
Hij staat toch op de harde band? Dat zou betekenen dat ie nog 25/30 rondjes op deze set moet ofzo?
~ James May
Ja nou ja... kun je lang over discussieren maar op de goeie plek is DRS niet zo erg vind ik. 1e zone hier vind ik prima, omdat de auto's weinig draft genereren kun je op zo'n lang recht stuk wel wat inhaal acties maken die er anders niet zouden zijn. Het effect is wel veel te groot vind ik.Señor Sjon schreef op zondag 07 juni 2015 @ 20:33:
[...]
Fixed it. Nog steeds zijn die zones veel te lang.
Maar het tweede stuk is gewoon onzinnig, een chicane is uitdagend vooral of je er snel uit komt, als je dan gewoon je DRS open kan zetten maakt dat ook niet meer uit en is het gewoon een snelheids drempel om te pesten.
Dat is nou de racing spirit!
Lijkt me wel machteloos in die auto nu...
Wat zei hij nou precies? Ik verstond er geen drol van.alexbl69 schreef op zondag 07 juni 2015 @ 20:35:
Groot gelijk Alonso. Dat idiote eco-gehouwehoer!!
Precies. Ik kon het niet helemaal verstaan. Maar ik begreep dat hij er niet aan mee wil doen? Racen met die bak toch?alexbl69 schreef op zondag 07 juni 2015 @ 20:35:
Groot gelijk Alonso. Dat idiote eco-gehouwehoer!!
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Hij moest zuiniger gaan rijden, had ie geen zin in :-)Tristan schreef op zondag 07 juni 2015 @ 20:36:
[...]
Wat zei hij nou precies? Ik verstond er geen drol van.
Er werd hem verteld dat hij in moest houden ivm brandstofbesparing. Zijn antwoord: "fuck it, ik wil racen"Tristan schreef op zondag 07 juni 2015 @ 20:36:
[...]
Wat zei hij nou precies? Ik verstond er geen drol van.
En terecht.ricardo246 schreef op zondag 07 juni 2015 @ 20:36:
[...]
Hij moest zuiniger gaan rijden, had ie geen zin in :-)
Hij moet alleen zijn straf slim plannen, dus een SC is een must wil hij inn de buurt komen van P10...
Button houdt zich wel aan de team orders van brandstof besparenjjust schreef op zondag 07 juni 2015 @ 20:38:
Wel een groot verschil in rondetijden Alonso en Button. Hoe zou dat komen?
~ James May
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
[ Voor 20% gewijzigd door Señor Sjon op 07-06-2015 23:50 ]
"When you grow up your heart dies"
Wishful thinking?
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links naar illegale streams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Vragen over hoe Sport1, Sport1Go of wat dan ook te ontvangen zijn offtopic en zullen in de prullenbak verdwijnen.
Welke zender zendt wat uit?
IRC: http://irc.tweakers.net/f1
Formule E: [Formule E] Seizoen 2014-2015
Algemeen Race Topic: Algemeen race topic Deel 2
Probeer bij 'breaking news' ook de bronnen te vermelden.