[F1] Seizoen 2015 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 41 ... 101 Laatste
Acties:
  • 267.810 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:21

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Max is ook lekker snel anders... bijna 8ste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:32
majoh schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 15:06:
Max is ook lekker snel anders... bijna 8ste.
9e is de goede kant van de grid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:22
Waarom heeft Max maar 1 rondje gereden? Banden sparen? Normaliter rijdt hij al wel weinig rondjes in Q3, maar zoals ik het heb kunnen zien was het nu slechts 1 rondje. Wellicht 2, maar weinig.

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:55

sjaool

Every life should have 9 cats

Qualifying was leuk en redelijk spannend. Nu maar hopen op een mooie race morgen. Negende voor Max is zeer netjes. :)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
nadroJ schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 15:07:
Waarom heeft Max maar 1 rondje gereden? Banden sparen? Normaliter rijdt hij al wel weinig rondjes in Q3, maar zoals ik het heb kunnen zien was het nu slechts 1 rondje. Wellicht 2, maar weinig.
Hij had nog maar 1 set nieuwe softs.

Overigens; in Q2 was zn middelste sector 30,2. In Q3 30.4. Zaten nog zelfs twee tiendes in, dan had hij Massa gepakt.

Desalniettemin prima kwalificatie voor Verstappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
nadroJ schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 15:07:
Waarom meer rondjes rijden als p8 het maximale is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:22
Arjantje72 schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 15:09:
[...]

Waarom meer rondjes rijden als p8 het maximale is.
Ja dat snap ik, maar in twee rondjes had hij wellicht wel P8 kunnen pakken, maar de banden sparen leek mij het meest logisch.

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Nu online
nadroJ schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 15:10:
[...]

Ja dat snap ik, maar in twee rondjes had hij wellicht wel P8 kunnen pakken, maar de banden sparen leek mij het meest logisch.
Daar zit ook iets in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-09 22:01
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CKwsOOEXAAAJEk-.jpg
"Push now Fernando" #F1
(bron)
:D :D

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Nu online
Die schoenen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13:11
Komt van het team denk ik, want gister zat Rick Winkelman ze bij Button te 'bewonderen'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

nadroJ schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 15:10:
[...]

Dat maakt toch niet uit in Q3? Die banden krijgen ze en leveren ze na Q3 weer in.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:18

AzzKickah

06-CENSORED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:26
Max op P9 *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Quad schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 15:37:
[...]
Dat maakt toch niet uit in Q3? Die banden krijgen ze en leveren ze na Q3 weer in.
Klopt, de deelnemers aan Q3 krijgen één extra set van de zachtste banden gekozen voor dat weekeinde. De race moet door de Q3 deelnemers gestart worden met de banden uit Q2 waarmee ze hun snelste tijd hebben gezet.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:39
Verwijderd schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 12:30:
Max blijft structureel problemen ervaren met de afstelling van zijn auto. Vorige trainingen en kwalificaties zelfde verhaal; heel erg zoekend naar balans en wegligging.
Mark Webber was tijdens de GP van Australië co-commentator en vertelde toen ze het over verstappen hadden dat hij hoopte dat hij snel een betere engineer krijgt in zijn carrière dan Xevi Pujolar. Webber vertelde dat hij hem bij Williams ook als engineer had maar had geen goed woord over voor hem.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 27-07 23:41
Lasmibalsingh schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 17:27:
[...]

Mark Webber was tijdens de GP van Australië co-commentator en vertelde toen ze het over verstappen hadden dat hij hoopte dat hij snel een betere engineer krijgt in zijn carrière dan Xevi Pujolar. Webber vertelde dat hij hem bij Williams ook als engineer had maar had geen goed woord over voor hem.
Hij is alleszins wel vol lof over Max.

- Deze advertentie is geblokkeerd door Pi-Hole -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Lasmibalsingh schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 17:27:
[...]
"....Yeah, Max will work with better Engineers then that at some stage", dat waren zijn woorden om precies te zijn.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
hardware-lover schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 17:40:
[...]

"....Yeah, Max will work with better Engineers then that at some stage", dat waren zijn woorden om precies te zijn.
Lol, "then THAT" :P
Dan is hij echt niet positief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
Ach, wellicht is die engineer gewoon te zacht, niet snel genoeg voor de coureur of niet echt uitgesproken (ik hoor hem nooit op de radio, éénzijdig verkeer). Met Webber lijkt mij dat een niet zo handige combinatie. Net zoals het dat met Coulthard niet was. (Ik herinner mij een mooie onboard met Coulthard in de regen, waarbij hij zat te foeteren dat ze de opties maar aan het overwegen waren, maar dat hij intussen wel even moest proberen de auto überhaupt op de baan te houden.)

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:57
Mark Webber bij Williams was ook al zo'n succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
Mark Webber, de 'Aussie grit' die heel z'n carriere een grotere mond had dan hij snel was ;-).

naarmate Max meer ervari g opdoet zal hij ook beter weten wat hij zoekt in een engineer. Voor nu maakt het niet heeelll veel uit lijkt me. Daarnaast werken er nog wel 10-20 man aan Max' kant van de garage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 10:04

Martinspire

Awesomeness

Vraagje voor de mensen die Sport1 via de tv hebben: is daar de kwalificatie al wel (of vrijwel direct) beschikbaar om nadien te kijken? Want via de site heb je vaak als je een uur of 2 later inschakelt, ie niet meer makkelijk terug te vinden is en (zoals nu) vaak niet alle beelden bevat. Probeerde te gaan kijken, maar beelden starten al bij laatste minuut van Q1. Verder staat ie ook nog niet bij de lijst van Gemist. Plus vaak nog problemen met bufferen of dat de Silverlight-player niet meer via Chrome werkt, maken dat ik eigenlijk wel wil overstappen naar de tv-versie. Is wel wat duurder, maar als die gewoon fatsoenlijk werkt, dan heb ik dat er nog wel voor over. Mijn ervaringen met de internet-variant is erbarmelijk.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 18:52
Martinspire schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 18:16:
Vraagje voor de mensen die Sport1 via de tv hebben: is daar de kwalificatie al wel (of vrijwel direct) beschikbaar om nadien te kijken? Want via de site heb je vaak als je een uur of 2 later inschakelt, ie niet meer makkelijk terug te vinden is en (zoals nu) vaak niet alle beelden bevat. Probeerde te gaan kijken, maar beelden starten al bij laatste minuut van Q1. Verder staat ie ook nog niet bij de lijst van Gemist. Plus vaak nog problemen met bufferen of dat de Silverlight-player niet meer via Chrome werkt, maken dat ik eigenlijk wel wil overstappen naar de tv-versie. Is wel wat duurder, maar als die gewoon fatsoenlijk werkt, dan heb ik dat er nog wel voor over. Mijn ervaringen met de internet-variant is erbarmelijk.
Replay TV van Ziggo werkt volgens mij alleen als je een Horizon abbo hebt. De functie staat aan op Sport1 met uitzondering van de 2 Sport1 extra kanalen. Je kan zelfs als de uitzending nog bezig is terug naar het begin van het programma.

Zelf heb ik gewoon een Humax DVB tuner met hdd er in zodat ik zelf alles opneem.

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

SnowDude schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 18:48:
[...]

Replay TV van Ziggo werkt volgens mij alleen als je een Horizon abbo hebt. De functie staat aan op Sport1 met uitzondering van de 2 Sport1 extra kanalen. Je kan zelfs als de uitzending nog bezig is terug naar het begin van het programma.

Zelf heb ik gewoon een Humax DVB tuner met hdd er in zodat ik zelf alles opneem.
Ja bij de internet player kan je ook terug als ie nog bezig is en vaak een programma later ook nog wel. Maar kom je bv 2 programma's later, dan begint ie vaak pas op de helft en als je nog later bent, dan staat ie er niet bij. Nu staat ie nog steeds niet bij gemist (terwijl hij toch echt om 15.00 was afgelopen). Dat vind ik dan ook erg slecht. Dat ie 4,5 uur later er nog steeds niet fatsoenlijk bij staat. Wel de 3e vrije training.

En oja, wie verzint het om bij de overzichten de sport eerst neer te zetten en dan pas de wedstrijd. Nu zie je namelijk alleen "Grand Prix van Hongarije " staan en niet of het P1, P2, P3, Quali of Race is. En bij het opstarten zie je het ook niet even aangegeven.

Kortom: is het bij de tv-versie van Sport1 zoveel beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 18:52
Martinspire schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 19:25:
[...]

Ja bij de internet player kan je ook terug als ie nog bezig is en vaak een programma later ook nog wel. Maar kom je bv 2 programma's later, dan begint ie vaak pas op de helft en als je nog later bent, dan staat ie er niet bij. Nu staat ie nog steeds niet bij gemist (terwijl hij toch echt om 15.00 was afgelopen). Dat vind ik dan ook erg slecht. Dat ie 4,5 uur later er nog steeds niet fatsoenlijk bij staat. Wel de 3e vrije training.

En oja, wie verzint het om bij de overzichten de sport eerst neer te zetten en dan pas de wedstrijd. Nu zie je namelijk alleen "Grand Prix van Hongarije " staan en niet of het P1, P2, P3, Quali of Race is. En bij het opstarten zie je het ook niet even aangegeven.

Kortom: is het bij de tv-versie van Sport1 zoveel beter?
De Replay functie bij je TV abbo is een dienst van Ziggo en niet van Sport1. Als engineer werk ik dagelijks met deze systemen en voor zover ik weet zijn er geen problemen bekend (ik werk alleen met de test systemen en niet met de systemen die de klanten gebruiken). De start en stop tijden bij ReplayTV zijn uiteraard wel afhankelijk van de info die de zenders verstrekken aan Ziggo.

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

SnowDude schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 19:47:
[...]
De Replay functie bij je TV abbo is een dienst van Ziggo en niet van Sport1. Als engineer werk ik dagelijks met deze systemen en voor zover ik weet zijn er geen problemen bekend (ik werk alleen met de test systemen en niet met de systemen die de klanten gebruiken). De start en stop tijden bij ReplayTV zijn uiteraard wel afhankelijk van de info die de zenders verstrekken aan Ziggo.
Wij hebben zelf ook geen Ziggo maar KPN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Martinspire schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 18:16:
Het is inderdaad vreemd dat de kwalificatie nu op dit moment nog steeds niet bij Gemist staat, dat is normaliter niet het geval.

Problemen met bufferen herken ik zelf niet, wel zou de stream wat mij betreft op een hogere bitrate mogen. Wat Silverlight betreft, je weet dat dit simpel op te lossen is door npapi weer te enablen via de flags optie? Voor hoelang het duurt natuurlijk, ik vraag me af of Google het geheel uit schakelen door durf te zetten...

On topic: Kan Hamilton de kwalificatie niet wat spannender maken door op het laatste moment maar 1 rondje te rijden? Net zoals Senna vroeger deed zeg maar, de hele grid was bezig met tijden zetten en Senna bleef binnen. En pas als iedereen klaar was ging die naar buiten om vervolgens gehakt te maken van de op dat moment snelste tijd ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

(jarig!)
Denk dat ie dan Rosberg helemaal over de rooie krijgt. :D

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
Ik vind het wel frappant dat Hamilton nu 9-1 voorstaat in het onderlinge kwalificatieduel met Rosberg, terwijl hij vorig jaar 7-12 verloor.

Iemand theorieën waarom dit zo omgeslagen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

(jarig!)
Aerodynamisch kapsel.

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Requiem19 schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 20:57:
Ja..., "you win some, you lose some". ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:07
Denk dat het ook echt te maken heeft met de geringe informatie die de coureurs tegenwoordig mogen ontvangen via de radio. Ik heb het gevoel dat die maatregel Ros enorm raakt op sportief gebied.

Verder een strakke kwali van Max. Bij Sainz scheelde het een haar of hij had zelfs Q2 niet eens gehaald.

[ Voor 21% gewijzigd door StealthyPeanut op 25-07-2015 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-09 07:29

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik vind het wel frappant dat Hamilton nu 9-1 voorstaat in het onderlinge kwalificatieduel met Rosberg, terwijl hij vorig jaar 7-12 verloor.

Ik denk dat Hamilton gewoon lekkerder in z'n vel zit en gewoon meer talent heeft. Vorig jaar kwam het er niet voldoende uit. Nu wel.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

bvk schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 20:36:
[...]

Het is inderdaad vreemd dat de kwalificatie nu op dit moment nog steeds niet bij Gemist staat, dat is normaliter niet het geval.
Ik zie het anders vaker hoor. Dat het heel lang duurt en dat de versie die je via de programmagids kunt opzoeken niet volledig is. Erg jammer
Problemen met bufferen herken ik zelf niet, wel zou de stream wat mij betreft op een hogere bitrate mogen.
Ik heb het vaak via Wifi. Het is alsof de buffer niet groot genoeg is. Terwijl mijn internetverbinding zelf snel genoeg moet zijn.
Wat Silverlight betreft, je weet dat dit simpel op te lossen is door npapi weer te enablen via de flags optie? Voor hoelang het duurt natuurlijk, ik vraag me af of Google het geheel uit schakelen door durf te zetten...
Ik heb die optie niet meer bij flags in elke Chrome die ik nu gebruik (wat momenteel 5 devices is). Draai niet overal de beta/dev maar hij staat er dus niet tussen. Ach, in IE11 doet ie het nog wel, dus dat is nog een optie. Maakt voor de player ook weinig uit.
On topic: Kan Hamilton de kwalificatie niet wat spannender maken door op het laatste moment maar 1 rondje te rijden? Net zoals Senna vroeger deed zeg maar, de hele grid was bezig met tijden zetten en Senna bleef binnen. En pas als iedereen klaar was ging die naar buiten om vervolgens gehakt te maken van de op dat moment snelste tijd ;)
Het ligt er volgens mij vooral aan dat Hamilton gewoon beter met deze auto om kan gaan. Qua banden sparen, opladen, waarschijnlijk ook bepaalde manier van remmen/gasgeven etc. Ik zie Rosberg namelijk helemaal niet als slechte trage rijder. Maar zoals met Vettel/Webber ligt de een de auto gewoon veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:51

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Ik meen gehoord/gelezen te hebben - nog voor de seizoensstart - dat de Pirelli compounds van dit jaar Hamilton beter zouden moeten liggen. Ik weet ff de bron niet meer (Peter Windsor of James Allen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:07
bvk schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 20:36:
[...]

Hamilton niet, maar Max deed het wel! Ik dacht eerst dat hij binnen zou blijven omdat beter dan 10e niet echt haalbaar zou zijn. Helaas heeft hij niet het materiaal om pole te trainen maar de gedachte is goed 8) .

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:07
Helaas heeft Max geen lange run kunnen oefenen met een volle tank..... Hopelijk pakt dit niet al te slecht uit morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Nu online
StealthyPeanut schreef op zondag 26 juli 2015 @ 00:20:
Helaas heeft Max geen lange run kunnen oefenen met een volle tank..... Hopelijk pakt dit niet al te slecht uit morgen.
Ik heb er wel goede hoop op.
Hij verbeterd zich elke wedstrijd (in mijn ogen) en laat zien dat hij gretig is, mijn enige maar is de Renault motor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De verbetering die ik vooral bij Hamilton zie is dat hij zich niet zo makkelijk meer laat opwinden door van alles. Vroeger deed hij regelmatig gekke dingen of reed hij veel te verhit rond. Hoewel hij nog steeds zo'n randje heeft, weet hij zichzelf een stuk beter te dempen en dat betaalt zich dubbel en dwars uit. Goed sturen kon hij altijd al en dat stukje extra consistent rijden was wat er nog miste.

Ondanks dat ik niet zijn grootste fan ben is het gewoon een erg goede coureur en lijkt hij zich als professional ook goed te ontwikkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-09 19:15

Racing_Reporter

Contentmaker

Verwijderd schreef op zondag 26 juli 2015 @ 03:01:
De verbetering die ik vooral bij Hamilton zie is dat hij zich niet zo makkelijk meer laat opwinden door van alles. Vroeger deed hij regelmatig gekke dingen of reed hij veel te verhit rond. Hoewel hij nog steeds zo'n randje heeft, weet hij zichzelf een stuk beter te dempen en dat betaalt zich dubbel en dwars uit. Goed sturen kon hij altijd al en dat stukje extra consistent rijden was wat er nog miste.

Ondanks dat ik niet zijn grootste fan ben is het gewoon een erg goede coureur en lijkt hij zich als professional ook goed te ontwikkelen.
Erg goede coureur, zonder meer mee eens. Maar de meltdown van Monaco vertelde me toch wel dat hij er nog niet helemaal is. Dan bedoel ik de meltdown in z'n hoofd om het team richting een pitcall te pushen terwijl dat helemaal niet nodig was, de bedreiging van Rosberg was niet reëel. Hoe zie jij dat?

Als je dit leest, heb je teveel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 26 juli 2015 @ 03:01:

Hij was vorig seizoen mentaal ook al erg behoorlijk stabiel. Zelfs het Spa incident pakte hij goed op door daarna een hele rits te winnen. Alleen (opnieuw) Monaco verwekte hij niet goed.

Desalniettemin was hij 80% van de races sneller dan Rosberg in 2014. Echter maakte hij meer foutjes in z'n banker laps en was Rosberg consistenter.

Ik vermoed dat het niet alleen z'n mentale aspect is, maar wellicht inderdaad het verbod op driver coaching, in combinatie met mentale, andere auto, andere approach en misschien ook wel verbod op FRIC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-09 00:34
Het niet zo goed kunnen verwerken van Monaco is misschien voor ons niet prettig om aan te zien maar als je het zelf verprutst dan snap ik het ook wel.. Vond het achteraf wel weer grappig omdat Vettel er nog even op in ging :P

We zien algemeen eigenlijk al weinig emotie..
[YouTube: https://youtu.be/R9nLEBKOEf0]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:28

Arfman

Drome!

Het is toch algemeen bekend dat de fout lag bij de pitmuur destijds? Daar heeft Wolff toch zelfs z'n excuses voor aangeboden?

Ik wil de gemiddelde Tweaker nog wel zien reageren als je een sure win door de neus geboord krijgt terwijl je met je teammate in de strijd om het wereldkampioenschap Formule 1 verwikkeld bent ...

* Arfman mompelt iets over stuurlui

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:07
Een coureur moet meerdere eigenschappen in zich hebben. Snel zijn is er maar één van. Communiceren over wat er veranderd moet worden is er ook één en communiceren met de pers ook, evenals het kunnen ontvangen van tegenslagen en omgaan met die knikker in je hoofd.

Al die eigenschappen zitten niet gecombineerd in 1 persoon. Snel zijn en altijd moeten winnen zijn prima voor F1 maar er staat een berg ongecontroleerde testosteron tegenover. Dat laatste moet gecoached worden. En dat lukt bij Hamilton steeds beter. :)

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
Ah, die schoenen van de Alonso & Button waar wij gister over hadden.
Dat zijn sponsor-schoenen van Johnny Walker. Speciale Golden Shoes, iets met 10 jaar sponsorship ofzo?

https://twitter.com/McLarenF1/status/625230416451137536

[ Voor 20% gewijzigd door Ryur op 26-07-2015 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Nu online
Ryur schreef op zondag 26 juli 2015 @ 11:03:
Ah, die schoenen van de Alonso & Button waar wij gister over hadden.
Dat zijn sponsor-schoenen van Johnny Walker. Speciale Golden Shoes, iets met 10 jaar sponsorship ofzo?

https://twitter.com/McLarenF1/status/625230416451137536
Alonso viel dus expres uit, kan iedereen die schoenen zien. Button zal straks ook zijn wagen duwen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
zozo Sport1, 31 jaar geleden dat Senna overleed.... tijd gaat snel... het voelt als 21 jaar geleden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Lichte regen volgens Coulthard, maar wellicht zet het niet door. Zou wel leuk zijn, een regenrace. :P

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
Nou, de verwachtingen zijn toch gewoon dat het droog zal zijn.

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:08
Welke coureur had er zo onbeschoft nog de pet op (was dat 1 van de red bull coureurs ?) tijdens de herdenking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Indrukwekkend eerbetoon voor Jules

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Indrukwekkend moment, coureurs in een cirkel, helmen in het midden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:13

Pierre

Van nature lui!

Adlermann schreef op zondag 26 juli 2015 @ 13:49:
Welke coureur had er zo onbeschoft nog de pet op (was dat 1 van de red bull coureurs ?) tijdens de herdenking.
Max

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duidelijk verschil in de racelijn tussen Hamilton en Rosberg. Hamilton heel erg strak tot het maximaal haalbare, en Rosberg wat voorzichtig en minder aggresief,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Laatst online: 24-08 23:48

MrSleeves

You'll thank me later.

Nico, kwam ook pas halverwege aanzetten.

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
Klopt, tijdens volkslied had hij hem sowieso afgedaan.
Maar tijdens het begin van de 1 minuut wel nog op ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Ai, dacht ik al ja. Mooie ceremonie wel, maar je hebt gewoon geen pet op tijdens zoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustSomeone
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:02
Sainz had hem ook nog op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Laatst online: 24-08 23:48

MrSleeves

You'll thank me later.

Adlermann schreef op zondag 26 juli 2015 @ 13:54:
[...]

Ai, dacht ik al ja. Mooie ceremonie wel, maar je hebt gewoon geen pet op tijdens zoiets.
Ja, maar op tijd zijn vind ik nog belangrijker..

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
MrSleeves schreef op zondag 26 juli 2015 @ 13:57:
[...]

Ja, maar op tijd zijn vind ik nog belangrijker..
Eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Laatst online: 13-09 11:45
Ja vond het niet echt lekker georganiseerd. Wel mooi eerbetoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09 20:45

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Hahah, geen groen, iedereen op het stuur prutsen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Was wel enige verwarring volgens mij nu ja.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:20

Vos

AFCA

Massa stond niet goed oid. Ah Mol zegt het ook nu :p.

Straf? ;)

[ Voor 44% gewijzigd door Vos op 26-07-2015 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
MAS stond wss niet goed!
Dat is een dure fout

[ Voor 31% gewijzigd door Ryur op 26-07-2015 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijken of Alonso zijn auto deze ronde overleeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Massa en de Hungaroring... Hij is te klein om de gele lijn te zien ;)

En Forza Ferrari!

[ Voor 16% gewijzigd door gambieter op 26-07-2015 14:07 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Laatst online: 13-09 11:45
Ferrari wow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Wie kreeg daar een dauw voor de eerste bocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
Goeie genade, dag Mercedes!

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000