En belofte maakt schuld :Scallius schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 11:54:
[...]
Die zit er al op! Zal nog wel een keer meer kiekjes maken..

En belofte maakt schuld :Scallius schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 11:54:
[...]
Die zit er al op! Zal nog wel een keer meer kiekjes maken..
Vaak bu'j te bang!
Voorlopig staan alleen de schokdempers voor op de planning. Die lijken een beetje z'n beste tijd gehad te hebben aangezien hij al snel op z'n topmounts leunt.DopdeDouwer schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 23:08:
Lekker roffel hoor, juiste velgen ook.
Ziet er goed uit. Nog plannen mee?
[ Voor 10% gewijzigd door Scallius op 21-10-2015 00:01 ]
Nice alle achterstallige standaard puntjes dus netjes verholpen.Scallius schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 23:58:
[...]
Voorlopig staan alleen de schokdempers voor op de planning. Die lijken een beetje z'n beste tijd gehad te hebben aangezien hij al snel op z'n topmounts leunt.
Wat betreft het raamverhaal, de windgeluiden komen vanaf de raamstijlen, niet van de spiegels.
Momenteel is het volgende gebeurd :
-Velgen opgeknapt. Zijn volledig geschuurd en gepoedercoat. Zijn in werkelijke nieuwstaat. Ze zijn vrij zeldzaam aan het worden en dus ook behoorlijk aan de prijs.
-Raammechanisme passagierskant vervangen. Helaas nu ook hier windgeruis (daarvoor alleen bij bestuurderskant). Dus er zal wel een probleem zijn in het aansluiten van de zijruit.
-Beurt gehad
-Bekend ABS systeem probleem opgelost door computer te fixen.
-Nieuwe dynamo
-Nieuwe stuurpomp
-Bumpers gespoten, parkeerdeukjes eruit gehaald en een vreemde roestplek behandeld op het dak. Waarschijnlijk is de achterruit een keer vervangen en tijdens het vervangen de lak beschadigd.
-Facelift knippers en voorgrille. Twijfel nog of ik de originele knippers weer terug moet plaatsen, aangezien ze niet helemaal matchen met de koplampen. Alleen vind ik de heldere knippers wel een stuk beter. Heldere koplampen zijn out of the picture vanwege de 500-600€ prijskaart.
Voorlopig kan ik er dus wel weer even tegenaan. Financiën ook weer een beetje aanspekken :-D
[ Voor 14% gewijzigd door DopdeDouwer op 22-10-2015 00:19 ]
Verwijderd
Maar dat is bij achterruitverwarming toch ook al 20 jaar zo?GrooV schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 10:49:
Van de week in mijn v40 uit 2013 er achter gekomen dat als ik mijn vooruit verwarming aanzet dat ook mijn buitenspiegels verwarmd worden. Zo leer je elke keer weer een nieuwe feature
Ik heb mijn velgen gebracht naar Wheelcare (in Oss). Als je het bedrag er voor over hebt, houd je er serieus knappe wielen aan over. Voor mij was het 'm wel waard want de Triton velg is echt serieus geld waard op dit moment.DopdeDouwer schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 10:13:
[...]
Nice alle achterstallige standaard puntjes dus netjes verholpen.
Moet mijn tritons ook eens opknappen. De mijne zijn al een keer "opgeknapt" met zwart hart... Staat wel mooi maar moet nodig weer opnieuw gedaan worden, en de rand ook die standaard snel loslatende lak heeft. Binnenkort de winterbanden er weer onder dan kunnen ze aangepakt worden. Heb nog even gedacht aan gepolijste wielranden...
Ze zijn nieuw. Zitten er misschien 4 maanden onder. Hoort het dan dat de auto zichzelf optilt als je max instuurt? (Neus komt omhoog)MEN-O schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 12:34:
Blauw is wel goed, ze zullen wel versleten zijn. voor een T5 zijn ze dikker ivm bredere banden.
Ik wist niet eens dat het er op zat. Bij Volkswagen staat het altijd aan namelijkVerwijderd schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 11:38:
[...]
Maar dat is bij achterruitverwarming toch ook al 20 jaar zo?
Nee ; iig bij mij gebeurt dat niet. Overigens vermijd ik max instuur ivm die blokjes en de slijtage van eea. Kraakr het ook ?Scallius schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 13:08:
[...]
Ze zijn nieuw. Zitten er misschien 4 maanden onder. Hoort het dan dat de auto zichzelf optilt als je max instuurt? (Neus komt omhoog)
Het kraakte eerst wel, maar na het invetten niet meer. Wel is de draaicirkel zo groot als een lijnbus, maar dat zal wel de auto eigen zijn door de overdwars liggende motor.MEN-O schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 15:20:
[...]
Nee ; iig bij mij gebeurt dat niet. Overigens vermijd ik max instuur ivm die blokjes en de slijtage van eea. Kraakr het ook ?
Serieus? Dat vreet namelijk nogal wat brandstof..GrooV schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 14:20:
[...]
Ik wist niet eens dat het er op zat. Bij Volkswagen staat het altijd aan namelijk
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Moet je eens in een V70 van 2000-2008 stappen, die dingen hebben een draaicirkel als een mammoet tanker. Maten van mij moeten altijd lachen als ik ergens moet keren of straatje draaien..Scallius schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 15:35:
[...]
Het kraakte eerst wel, maar na het invetten niet meer. Wel is de draaicirkel zo groot als een lijnbus, maar dat zal wel de auto eigen zijn door de overdwars liggende motor.
[ Voor 57% gewijzigd door DopdeDouwer op 21-10-2015 23:22 ]
Verwijderd
Daar hebben ze vast wel een oplossing voor bij VWGAIAjohan schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 18:12:
[...]
Serieus? Dat vreet namelijk nogal wat brandstof..
Ik weet niet of bij mijn C30 de spiegels ook aan gaan als ik het knopje voorruitontwaseming indruk, wel als ik de achterruitverwarming aanzet.
Zelfs mijn Peugeot 106 had dat![]()
Tilt shift foto
Ah, dat verklaart mijn kraken. Vorig jaar draagarmen vervangen, en zijn die blokken dus ook los gekomen. Zaten helemaal onder de bagger dus had ze mooi schoongemaakt en ontvet. Nu heb ik met maximale stuuruitslag ook een krakend rubberachtig geluid. Had al een vermoeden dat het daar vandaan kwam, maar weet het nu dus zekerScallius schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 15:35:
[...]
Het kraakte eerst wel, maar na het invetten niet meer. Wel is de draaicirkel zo groot als een lijnbus, maar dat zal wel de auto eigen zijn door de overdwars liggende motor.
[ Voor 6% gewijzigd door -tom-562 op 22-10-2015 20:10 ]
Vaak bu'j te bang!
Kraken zit 'm inderdaad in dat blokje. Die horen volledig ingevet te zijn.-tom-562 schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 20:10:
[...]
Tilt shift foto![]()
[...]
Ah, dat verklaart mijn kraken. Vorig jaar draagarmen vervangen, en zijn die blokken dus ook los gekomen. Zaten helemaal onder de bagger dus had ze mooi schoongemaakt en ontvet. Nu heb ik met maximale stuuruitslag ook een krakend rubberachtig geluid. Had al een vermoeden dat het daar vandaan kwam, maar weet het nu dus zeker
Straatje keren en te krappen parkeergarages vermijd ik ook het liefst zo veel mogelijk met mijn S80
Verwijderd
Verwijderd
Wat belet je om er een te kopen. Zo rij ik al mn lievelings auto's.Aight! schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 20:31:
Ik mis de grote vierkante fijne stations
Jammer van die V90.
Ik heb de blauwe onder de 18 inch Triton velgen met Michelin Sports. Dealer zei dat de blokken volledig onder het vet horen te zitten.Verwijderd schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 07:36:
Uitslagbegrenzers moetenniet ingevet wprden. Controleer of de juiste maat is gemonteerd je hebt per type bandenmaat andere. Herken je aan de kleur van het plastic.
Verder checken of het plastic wat om die begrenzers zit niet gescheurd is. Dat zorgt voor dat geluid. Dat blik op blik geluid. En als plastic gescheurd en geen zin om hier nieuwe voor te halen is een dikke laag ductape ook prima
Verwijderd
Alles is 100% origineel bij mij. Enige verschil was dat na montage van nieuwe draagarmen ik alles schoon heb gemaakt. Ik vond alles al zo baggervet op die blokkenVerwijderd schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 07:36:
Uitslagbegrenzers moetenniet ingevet wprden. Controleer of de juiste maat is gemonteerd je hebt per type bandenmaat andere. Herken je aan de kleur van het plastic.
Verder checken of het plastic wat om die begrenzers zit niet gescheurd is. Dat zorgt voor dat geluid. Dat blik op blik geluid. En als plastic gescheurd en geen zin om hier nieuwe voor te halen is een dikke laag ductape ook prima
Vaak bu'j te bang!
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2015 23:39 ]
Vaak bu'j te bang!
Nou ik rij 45.000 km per jaar of zo, weet niet of dat verstandig is met een oudere auto. Kan het niet hebben om als ik de auto nodig heb dat hij niet start. Klussen kan ik zelf helemaal niet dus lijkt me sowieso niet zo handig. Daarbij heb vindt ik de luxe van moderne auto's ook wel fijnVerwijderd schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 07:38:
[...]
Wat belet je om er een te kopen. Zo rij ik al mn lievelings auto's.
Oude mercedes en ouwe volvo
Tel daar maar een liter bij hoor, bij mij geeft hij gemiddeld 5.8L aan, maar als ik tank kom ik uit op 6,6L-7,8L.-tom-562 schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 11:54:
Ohja, wie trouwens zegt dat een 5-cilinder turbo (benzine) niet zuinig kan zijn, moet dit eens zien:
[afbeelding]
Van Nijmegen naar Maarssen, gewoon netjes aan het snelheidslimiet gehouden en op de CC
Living the American Dream
Die van mijn S80 is verrassend nauwkeurigAight! schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 12:38:
[...]
Nou ik rij 45.000 km per jaar of zo, weet niet of dat verstandig is met een oudere auto. Kan het niet hebben om als ik de auto nodig heb dat hij niet start. Klussen kan ik zelf helemaal niet dus lijkt me sowieso niet zo handig. Daarbij heb vindt ik de luxe van moderne auto's ook wel fijn. Heb nu een V70 uit 2003.
[...]
Tel daar maar een liter bij hoor, bij mij geeft hij gemiddeld 5.8L aan, maar als ik tank kom ik uit op 6,6L-7,8L.
Ze zijn erg optimistisch.
Vaak bu'j te bang!
Velgen van een V50 passen wel op een V60, en volgens mij is de ET waarde van de V50 en de V70 gelijk. Zou moeten passen dus, hoewel ze op een V60 iets naar binnen of buiten vallen.Stampertje schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 12:48:
Weet 1 van jullie of de velgen van een V60 op een V70 passen (beide modeljaar 2015)
Verwijderd
Dat slaat nergens op dat oude auto;s niet betrouwbaar zijn of niet luxe zijn. Zo rij ik al jaren een 740 van 1986 en een V70 van 2002. De V70 heeft ons al veel vaker in de steek gelaten. Problemen met ABS, kapotte stekker op printplaat. Mijn 740 heeft ook ABS, nooit kapotte stekker gehad. Problemen met boordcomputer, vocht in computer, iemand heeft bedacht dat de computer in de motorruimte moest. Bij 740 zit die in de auto aan bestuurderskant.Aight! schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 12:38:
[...]
Nou ik rij 45.000 km per jaar of zo, weet niet of dat verstandig is met een oudere auto. Kan het niet hebben om als ik de auto nodig heb dat hij niet start. Klussen kan ik zelf helemaal niet dus lijkt me sowieso niet zo handig. Daarbij heb vindt ik de luxe van moderne auto's ook wel fijn. Heb nu een V70 uit 2003.
[...]
Verwijderd
Mooi stukje en mee eens.Verwijderd schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 10:09:
[...]
Dat slaat nergens op dat oude auto;s niet betrouwbaar zijn of niet luxe zijn. Zo rij ik al jaren een 740 van 1986 en een V70 van 2002. De V70 heeft ons al veel vaker in de steek gelaten. Problemen met ABS, kapotte stekker op printplaat. Mijn 740 heeft ook ABS, nooit kapotte stekker gehad. Problemen met boordcomputer, vocht in computer, iemand heeft bedacht dat de computer in de motorruimte moest. Bij 740 zit die in de auto aan bestuurderskant.
Problemen met alarm van V70, iedere keer accu leeg, bleken de beweging en hellingssensor in interieur te zijn. 740 heeft geen alarm, dus kan het probleem ook niet ontstaan. Centrale deurvergrendeling van V70 werkte niet meer op de achterklep. Dacht de kabelboom, helemaal vervangen, bleek het relaiskast in de achterruimte te zijn. De relais hangen verticaal, dus die gaan doorhangen en maken geen goed contact. 740 heeft dit probleem niet, alle relais staan horizontaal. V70 kraakt in interieur en ophanging, 740 niet. En ik heb er al diverse gehad, dat ding hoor je amper op de slechte belgische wegen waar ik helaas regelmatig op moet rijden.
En het hatigste probleem het opvreten van koplamp lampen. Bij de V70 ieder jaar wel rechts of links moeten vervangen. Bij de 740 toen ik die kocht in 2008 1x lampjes vervangen, wilde bepaald merk erin hebben. En sindsdien rij ik met dezelfde. Verder de draaicirkel even snel keren is een no go bij de V70, de 740 gooi je het stuur om zonder de bocht ruimer te hoeven nemen en je bent gekeerd![]()
Ik rij beide graag, alles kan ik bij beide zelf doen. En er zijn ook gewoon een hoop vlakken waar zo een V70 van een 740 wint. Veiligheid, Topsnelheid, de remmen, kwaliteit van originele audio installatie etc. Maar dat een oudere auto slechter is dan een moderne en onbetrouwbaar is de reinste onzin.
En ook op luxe gebied, de 740 is volledig elektrisch. Verwarmde stoelen en buitenspiegel, alles elektrisch. Elektrisch verstelbare stoel met geheugen. ABS, tractiecontrol (ja eerste bouwjaar, 1985 optioneel bij Volvo), cruisecontrol en Airco, maar die werkt al jaren niet meer. Moet het systeem omzetten naar milievriendelijkere vloeistof.
Ik rij ca 50k per jaar en ik leg de kilometers graag in beide af.
Verwijderd
Gewoon goedkope stalen van marktplaats?MartijnAbel schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 10:58:
Iemand van jullie nog een goedkoop setje 17inch LM liggen wat op een V50 past? Heb een retegoedkoop setje nodig voor mijn zielige winterbandjes die in het hok staan
Heb ik al naar gekeken, maar die zijn gewoon niet te vinden in 17inch met naafgat 63.4 en helaas kan er bij een stalen velg ook niet gebruik gemaakt worden van een opvulring als het naafgat te groot is. Vandaar dat ik zoek naar LMVerwijderd schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 12:11:
[...]
Gewoon goedkope stalen van marktplaats?
Dan is mijn boordcomputer gewoon eigenwijs!-tom-562 schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 13:40:
[...]
Die van mijn S80 is verrassend nauwkeurig
Ik snap het ook wel van een oude auto dat die ook luxe kunnen zijn. Maar een Volvo of ander premium merk rijdt een jonger model met nieuwe snufjes toch iets ontspannender dan een oudere generatie? Ik vind dat in ieder geval, smaken zullen waarschijnlijk verschillen. Een vriend van me rijdt juist heerlijk ontsnappen in zijn 244, ik vindt dat dat ding een takke herrie maakt (oke, hij hoeft maar 15 km werk verkeer..)Verwijderd schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 12:10:
[...]
Mooi stukje en mee eens.
Maar de kans dat een oudere auto meer achterstallig onderhoud heeft is natuurlijk groter dan een 'nieuwe' auto.Mensen denken dan vaak > des te ouder de auto, des te meer er stuk/onbetrouwbaar is (sowieso vallen mensen vaak om als je zegt dat er 300k op de teller staat). Dus ja, aan de ene kant snap ik zulke mensen ook nog wel
Verwijderd
Tja, smaken verschillenAight! schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 18:40:
[...]
Dan is mijn boordcomputer gewoon eigenwijs!![]()
[...]
Betere isolatie, die gekke snufjes zoals BLIS of Adaptieve CC, ESP, DCTS, hillstop, automaat met meerdere versnellingen, etc.
Ja die dingen kunnen ook allemaal stuk gaan helaas. Dat is is meestal met innovaties toch?
Stop chasing the dream, you're already living it
Verwijderd
hoezo? 855 is gewoon de station aanduiding van de 850; 854 is de sedanJazzy schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 10:55:
Een 850 denk ik.Maar welkom en laat die foto's maar komen!
Knopje TP uitzetten toch?[TAG]Speedy schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 10:51:
Sinds gisteren ook toegetreden tot de Volvo rijders, zal binnenkort even een fototje maken van mijn "nieuwe" aanwinst. Het is een 855 T5 Luxury met automaat uit 96. Best ff wennen als je alleen splinternieuwe leasewagens gewend bent
Nu zit er een SC 805 radio in, prima ding, maar het filenieuws komt keihard binnen. Helaas heb ik er geen handleiding bij, maar wellicht weet iemand hier hoe ik dat kan uitzetten en het volume gewoon blijft?
[ Voor 4% gewijzigd door Mx. Alba op 29-10-2015 09:33 ]
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Ach natuurlijk.Verwijderd schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 11:41:
hoezo? 855 is gewoon de station aanduiding van de 850; 854 is de sedan
Verwijderd
Bedankt!Verwijderd schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 15:18:
Mooie bak! automaat of handgeschakeld?
Ik denk dat je voor die sleutels en remote naar de dealer moet
[ Voor 7% gewijzigd door MetalMarty op 29-10-2015 15:20 ]
[ Voor 27% gewijzigd door MartijnAbel op 29-10-2015 15:57 ]
Verwijderd
Mooie wielen, ik heb zelf ook al een hele tijd een set 18'' R velgen op de verlanglijst staan voor de V70MartijnAbel schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 15:55:
Hij staat er eindelijk weer netjes bij sinds Juni dit jaar. Eindelijk maar weer eens schoon gemaakt
Deze week nog even Xenon bestellen en folie voor de achterruiten. Projectjes genoeg voor deze winter
Hadden ze dat ondertussen ook al niet weer afgeschaft?Orion84 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 16:05:
Dat krijg je als je ooit een vervangende set besteld hebt vanwege diefstal / verlies van een plaat. Daarmee ben je dus te onderscheiden van iemand die mogelijk met jouw originele platen rondrijdt.
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2015 16:15 ]
Verwijderd
Op mijn Peugeot 205 had ik een '2' staanOrion84 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 16:18:
Oh, dat zou zomaar kunnen, geen idee. Heb daar zelf nooit mee te maken gehad, maar dat is wel waar die 1'tjes (of 2, 3 etc. bij herhaling) voor staan.
Het zijn naar mijn weten geen originele velgen. Maar staan idd wel mooiVerwijderd schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 16:12:
[...]
Mooie wielen, ik heb zelf ook al een hele tijd een set 18'' R velgen op de verlanglijst staan voor de V70
[...]
Hadden ze dat ondertussen ook al niet weer afgeschaft?
Verwijderd
Ja origineel heeft wel mijn voorkeur maar het is geen vereiste, set imitatie is vaak maar de helft van het geld ofzoMartijnAbel schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 16:51:
[...]
Het zijn naar mijn weten geen originele velgen. Maar staan idd wel mooi
Niet origineel zijn ze qua aanschafprijs ook nog wel te doen.
Het was inderdaad zo simpelJoostk schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 21:59:
Ja waarschijnlijk is het de functie TP uit zetten genoeg.
En veel plezier met die dikke 855.
Kom maar door met die fotos.
Valt best mee qua verbruik toch? Ik maak me er nooit zo druk om, elke auto mag gerust nog slechter zijn qua verbruik, merk je er nog minder van als het met kleine stapjes gaat[TAG]Speedy schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 18:04:
[...]
Het was inderdaad zo simpelbedankt in ieder geval! (Jazzy uiteraard ook
)
Heb snel wat foto's met de telefoon gemaakt, maar voor het idee:
[afbeelding]
[afbeelding]
Het rammelt wat her en der, de stoel is wat versleten en er zitten wat halve achtergebleven carkits in, maar al met al ben ik er tot op heden erg tevreden mee. Voelt wel apart zo'n eigen auto ... enige wat ik direct mis is de tankpas, 70 liter af rekenen met dit verbruik is ff wennen![]()
Binnenkort laat ik er andere banden opzetten, hij staat nu op B-merk banden en ik ben daar persoonlijk geen fan van. Voor de rest rijd het top, motor is lekker, dit type automaat ben ik niet gewend en moet m'n rijstijl er wel op aanpassen (had hiervoor een handgeschakelde Leon FR), maar dat past wel bij de auto.
En natuurlijk het geluid in vergelijk met de diesels die ik gehad heb. Binnen een subtiele roffel en leuk meespelen van de turbo.
Vaak bu'j te bang!
Mooie bak hoor! Vond dat zelf een zeer fijne cruise wagen, heb hem helaas moeten weg doen omdat ik te veel kilometers reed en de kofferbak ruimte.MetalMarty schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 15:16:
Ik heb kortgeleden mijn allereerste auto gekocht.
Wat is dat een mooi gevoel zeg.
En best een mooie en luxe auto als eerste auto al zeg ik het zelf
Klopt, kwam ik verdomde snel achter-tom-562 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 20:54:
Korte stukjes zijn killing voor Volvo's wat betreft verbruik
In een periode zoals b.v. de kerstvakantie (heb dan meestal 2 weken vrij ook) jaag ik er bijna een tank (=80 liter) doorheen (boodschappen, op bezoek bij familie in de buurt etc).. En dan heb ik maar 500 km gereden ofzo
Vaak bu'j te bang!
Verwijderd
Thanks! Dat gaat zeker lukken. De eerste paar 1000km's zitten er al op.Aight! schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 21:39:
[...]
Mooie bak hoor! Vond dat zelf een zeer fijne cruise wagen, heb hem helaas moeten weg doen omdat ik te veel kilometers reed en de kofferbak ruimte.
Veel roffelende kilometers gewenst!
Bij de S70 is beetje wisselend volgens mij, heb laatst wel een sleutelboer gebeld, maar die kon ze van de S70 niet dupliceren. En qua afstandsbediening kan ik nergens wat vinden eigenlijk. Afstandsbediening is wel fijn want zonder kan ik m'n alarm niet af zetten...Joostk schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 22:41:
Over sleutel laten bijmaken ik ben ook wezen kijken voor een sleutel laten bijmaken voor mijn 850 en dat kan gewoon bij de normale sleutelboer in de stad. Zou voor een S70 toch ook zo moeten kunnen lijkt me.
[ Voor 15% gewijzigd door MartijnAbel op 30-10-2015 10:54 ]
Vraag me ook af of er particulieren zijn die het echt hebben, zou zoiets ook wel willen.MartijnAbel schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 10:49:
Iemand hier die Vida heeft en in het Noorden woont?
Ivm het inbouwen van Xenon zou ik graag het automatisch inschakelen van de koplampen uit willen zetten.
Of is hier een trucje voor zodat ik dit zelf kan doen?
[ Voor 5% gewijzigd door GAIAjohan op 30-10-2015 10:56 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Ja idd, ook nog een optie. Zal sowieso eens om me heen informeren of iemand dat kanGAIAjohan schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 10:54:
[...]
Vraag me ook af of er particulieren zijn die het echt hebben, zou zoiets ook wel willen.
Vind zelf altijd lampen ook ook nogal overdone. Anders samen eenzmisschien levert het korting op
.
Dat gefluit zijn dat niet de stukjes plastic van de voorruit? Dat was bij mijn 440 altijd het geval, gewoon eraf trekken of met ducktape vastmakenMinneyar schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 11:12:
@[TAG]Speedy; Mooie aanwinst, stiekem zou ik ooit nog wel eens een 855 willen, het liefst natuurlijk een vla gele T5-R of een brandweer rode R. Alleen krijg ik die er niet door bij mevr Minneyar, te groot, te duur enz.
Laatst voor het eerst in mijn broers V70c R gereden, dat is toch ook wel erg geniaal. Wel gevaarlijk want je zit zo, zonder dat je het doorhebt, op illegale snelheden.
Ondertussen is mijn 440 de 430.000 km gepasseerd, en die begint nu wel wat ouderdomskwaaltjes te vertonen.
Zo heb ik sinds kort regelmatig, maar niet altijd, boven de 110 km/u een extra gefluit, en gaan alle dashboardlampjes, behalve het voorgloei- en het oliedruklampje, af en toe aan, als ik het knipperlicht gebruik. Laatst stonden ze zelfs vrolijk mee te knipperen met het knipperlicht, en heel af en toe gaan ze gewoon willekeurig een seconde branden. Zal wel ergens een draadje niet helemaal goed meer zijn.
3 Februari moet hij weer voor de APK, dus na 3 december maar eens heen. Mocht hij er zonder al te veel gekke dingen doorkomen, gaan we maar eens kijken wat dat allemaal veroorzaakt.
Ha, dat zou heel goed kunnen, daar zitten wel wat losse flapjes aan ja. Thanks.Aight! schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 18:49:
[...]
Dat gefluit zijn dat niet de stukjes plastic van de voorruit? Dat was bij mijn 440 altijd het geval, gewoon eraf trekken of met ducktape vastmaken
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Zoiets vermoed ik inderdaad ook. Heb allen weinig zin om er achter te duiken, dat wordt weer in allerlei oncomfortabele hoekjes wringenJoopieboy schreef op zondag 01 november 2015 @ 15:15:
Dat met de teller zal wss een massaprobleem zijn achter je tellerbak, keer losmaken, opschuren en opnieuw vastmaken.
Verwijderd
Mijn S80 is zuiniger dan mijn Mazda 626 en mijn oude 940 met aanhanger/caravans trekken. Mazda 626 2.0, 1:7Verwijderd schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 01:30:
hang er maar eens een sleurhut achter; 1:5... Van Luxemburg naar huis 70 liter weggeblazen op 340km
Rijdt overigens wel heerlijk in de Moezel met de T5 heuvel op-heuvel af (lekker knallen, zonder de caravan dan)
Verbruik maakt me normaal gesproken geen reet uit, als het ergens rond de 1:10 is dan weet ik in ieder geval dat er niets aan de hand is
Vaak bu'j te bang!
---RAWE CEEK!!!---
Verwijderd
kettingbotsing, ik was de laatste van de 5. mevrouw twijfelde of ze de snelweg of parralelweg wou nemen. dus ging ze vol in de remmen voor de toerit dus.Aight! schreef op maandag 02 november 2015 @ 17:56:
Wat is er gebeurd eigenlijk?
[ Voor 28% gewijzigd door Aight! op 02-11-2015 21:28 ]
Verwijderd
onderzoek/politierapport die ik wederom naar de verzekering moest sturen voor schadeafwikkeling.Aight! schreef op maandag 02 november 2015 @ 21:27:
Van die mevrouw moeten ze het rijbewijs afnemen!
Maar balen joh, als je erachter op klapt ben ben je toch altijd vaak de schuldige? Voor de verzekering en zo?
Of is na onderzoek gebleken dat mevrouw een gevaarlijke situatie creëerde?
Jup. Sterker nog, het hoesje wat ik gekocht had bleek niet helemaal 100% te passen. Het hoesje wat er nu op zit heeft het broertje van m'n vriendin van z'n werk meegenomen
Vaak bu'j te bang!
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq