Het is de E8 EC in de kleur Piano White geworden. Vandaag bij kookpunt opgehaald voor €1139. Het scheelt maar een euro of zestig vergeleken met de Mediamarkt in Duitsland, voor dat prijsverschil had ik geen zin om naar Duitsland te rijden. Een andere kleur (Piano White) zou wel wat goedkoper zijn geweest, maar m'n vrouw wilde wit. 🤷♂️Mawlana schreef op woensdag 13 november 2024 @ 13:50:
Ik ben sinds september 2017 in het bezit van een De'Longhi Magnifica ECAM 20.110.B, mijn eerste koffiemachine zonder cups/pads. Dit apparaat heb ik gekocht voordat ik m'n vrouw heb leren kennen, dit is het enige apparaat dat ze nog niet heeft vernieuwd.
Toegegeven, ik zou het ook fijn vinden als ze zelf cappuccino of latte macchiato voor zichzelf en bezoek kan zetten. Ze wil zelf namelijk nooit melk opschuimen.
Ik roep al enkele jaren dat ik de Jura E8 wil, maar ik stelde dat telkens uit (grote aankoop, en we willen verhuizen maar dat gaat voorlopig niet meer). Dus ik ben nu in de race voor een nieuwe koffiemachine.
De vraag is: de E8 - EB of EC? Scheelt pak 'm beet 200 euro als ik idealo.de mag geloven. Ik twijfel of ik dan wel de Cool Control erbij wil, ik denk dat de glazen melkhouder van Jura net zo goed is aangezien ze niet de hele dag door koffie drinkt. Of drinkt ze niet omdat ze me niet 24/7 wil lastigvallen?
Eerste indruk: wat is ie stil!
Ik gebruik al jaren de House Blend bonen van brandzaak trouwens.
Update: ik zie net dat Expert in Duitsland de prijs van de witte heeft verlaagd naar €1029. Dat scheelt dus €110 tov wat ik vandaag heb betaald.
[ Voor 9% gewijzigd door Mawlana op 29-11-2024 20:54 ]