Ik vond de Nubia al nice, maar misschien die maar annuleren en de K20 pro scoren.
Heeft Xiaomi al een Europese webshop gelijk aan Oneplus en Nubia?
De Nederlandse Mi site is er, maar voor het kopen van producten wordt je doorgestuurd naar Nederlandse bekende kanalen (Bol, KPN, Coolblue etc.) waar het aanbod verschilt.Joosie200 schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 10:22:
Ik vond de Nubia al nice, maar misschien die maar annuleren en de K20 pro scoren.
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
Hoe bedoel je dit?
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Dat was bij de Mi9 launch ook zo. Een week later was er een global variant.l3art schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 14:46:
Het lijkt er op dat de K20 geen band 20 ondersteund....
[Afbeelding]
Hopelijk een eventuele global versie wel.
Dit sluit mooi aan denk ik:
[ Voor 44% gewijzigd door dutchgio op 28-05-2019 18:25 ]
[ Voor 88% gewijzigd door hopiconjo op 29-05-2019 12:18 ]
Wat heb je aan zo'n video met alleen maar fake renders?hopiconjo schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 12:10:
Wacht geduldig af op Mi A3. Specs nog beetje onduidelijk maar ieder gval android one en band 20. hier mooie video YouTube: Xiaomi Mi A3-with snapdragon 730 processor,triple camera and premium...
klopt, had de verkeerde link; bedoelde de teaser. link is aangepastChinaGeek schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 12:14:
[...]
Wat heb je aan zo'n video met alleen maar fake renders?
Een stapje hoger dan de Poco en vergelijkbaar aan de Mi9.patrickkok schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 10:13:
In wat voor segment kan de k20 geplaatst worden?
Budget phone zoals de redmi serie?
Of de flagship versie zoals de mi9
Exclusie telefoon zoals de mix serie?
Of een budget flagship telefoon zoals de poco?
Verwijderd
Bang-for-buck flagship. Geen extra features zoals extra hoge resolutie, hogere refreshrates etc. De Mi9 is in dat opzicht ook geen echte flagship. De Mi serie gaat waarschijnlijk nog wel duurder worden en meer high-end in de toekomst (hebben ze al aangegeven).patrickkok schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 10:13:
In wat voor segment kan de k20 geplaatst worden?
Budget phone zoals de redmi serie?
Of de flagship versie zoals de mi9
Exclusie telefoon zoals de mix serie?
Of een budget flagship telefoon zoals de poco?
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2019 22:07 ]
Volgens Kimovil wordt band 20 ondersteund. verder hier unboxing filmpje YouTube: Xiaomi Mi 9T First Full Unboxing!JackL89 schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 17:35:
De K20 Pro gaat in Europa de Mi9T heten, goed nieuws! Als het toestel ook alle 4G banden ondersteunt, dan ben ik overtuigd.
nieuws: Xiaomi hint op komst opvolger Mi 9 met pop-upcamera - update
Ik heb twee smartphones, een android en een ios. Als een spel gelinkt is aan facebook, voor backup en om je data te rippen.
Keej, bedankt voor de uitleg. Ik begreep de test resultaten idd niet, ik dacht onbetrouwbaar maar toch 256GB met wat storingen.Verwijderd schreef op maandag 13 mei 2019 @ 14:24:
[...]
31.0 GByte OK (65075031 sectors)
218.8 GByte DATA LOST (459010217 sectors)
Dat kan best dat jij er 50GB aan muziek op hebt weggeschreven, maar ik kan je garanderen dat je daar maar 31GB van terug kan lezen![]()
Ik denk dat je je eigen testresultaten niet helemaal begrijpt.
Je kaartje heeft 31GB ruimte, maar doet alsof 'ie 256 heeft. Zodra de 31e GB vol is, begint hij gewoon weer aan het begin met overschrijven van je eerdere data.
[ Voor 48% gewijzigd door Piet91 op 17-07-2019 16:02 ]
[ Voor 23% gewijzigd door ibothead op 28-07-2019 10:04 ]
Mijn suggestie is om even de tekst in de roze kader onderaan de pagina te lezen 😉.Manke schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 17:29:
Een kleine (max 4.7") maar goede (china) smartphone, iemand een suggestie?
Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ
Als je besteld op hun eigen website is verzending naar NL gratis maar ook zonder btw en invoer tax?gjjvandenberg schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 19:31:
Realme 3 pro is vanaf vandaag officieel te bestellen op de eigen website voor verzending naar NL, hoogstwaarschijnlijk de 5 pro ook en wellicht zelfs de XT/pro.
Excuus voor de late reactie, voor zover ik weet wel, zou ze anders voor de zekerheid mailen.tuppes schreef op maandag 11 november 2019 @ 20:42:
[...]
Als je besteld op hun eigen website is verzending naar NL gratis maar ook zonder btw en invoer tax?
De link werkt niet.beezjeh schreef op woensdag 15 april 2020 @ 13:24:
Tip voor snelle beslissers. Niet op voorraad zoals veel dingen op dit moment maar wel een top prijs.
https://www.amazon.de/ZTE...=nl_NL&tag=peppercom09-21
Jiayu S3
In welke prijsklasse?DanielFeyenoord schreef op donderdag 21 mei 2020 @ 22:23:
[...]
*Blaast stof van dit topic af* Wat zijn momenteel de chinaphones met beste prijs/kwaliteits verhouding?
In de zomer van 2015 was de Jiayu S3 (mijn huidige telefoon) een mooie koop voor ca. €210. Ben benieuwd wat momenteel de pareltjes op de markt zijn in de prijsklasse 150-300eu, zo 5 jaar later.
Jiayu S3
De beste reviewsite vind ik: https://www.chinahandys.net/neues/ als je geen probleem hebt met de Duitse taal.DanielFeyenoord schreef op donderdag 21 mei 2020 @ 22:23:
[...]
De link werkt niet.
*Blaast stof van dit topic af* Wat zijn momenteel de chinaphones met beste prijs/kwaliteits verhouding?
https://inara.cz/elite/cmdr/425104/
Dat zijn dan ook, met alle respect, geen onbekende Chinese smartphones meer...Xaphod schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 13:11:
[...]
De beste reviewsite vind ik: https://www.chinahandys.net/neues/ als je geen probleem hebt met de Duitse taal.
Ik heb nu zelf een Xiaomi Redmi Note 7, ben er dik tevreden over. Inmiddels zijn ze al een paar nummers verder bij Redmi, ze krijgen altijd goede beoordelingen bij tests.
Klopt, maar op die website worden ook minder bekende merken getest.ChinaGeek schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 13:20:
[...]
Dat zijn dan ook, met alle respect, geen onbekende Chinese smartphones meer...
https://inara.cz/elite/cmdr/425104/
Logisch, een B en een C-merk is hoe dan ook minder dan een A-merk.Xaphod schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 13:29:
[...]
Klopt, maar op die website worden ook minder bekende merken getest.
Ik heb zelf ook Jiayu, Umi en nog een paar gehad, de Redmi bevalt me het beste.
[ Voor 13% gewijzigd door Harribo op 22-06-2020 12:58 ]
De meesten gebruiken nfc voor bankzaken, dus dat kan je zelf bepalen of dat noodzakelijk is.Harribo schreef op maandag 22 juni 2020 @ 12:55:
Ik zoek een xiaomi telefoon.
Met snapdragon, minimaal 4gb, liefst 6gb,max 6 inch scherm. Maximaal 200 e.
Die vind ik ook wel.
Enige wat ik mij afvraag is, heb ik nfc nodig?
Volgens mij gebruik je dat toch vnl om te kunnen betalen met een bank app?
En ik zie een batterij van 4000mah. Is dat niet veel te weinig?
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Met een Note 9 Pro zit je prima en zit je net boven die 200€ via Banggood.Harribo schreef op maandag 22 juni 2020 @ 12:55:
Ik zoek een xiaomi telefoon.
Met snapdragon, minimaal 4gb, liefst 6gb,max 6 inch scherm. Maximaal 200 e.
Die vind ik ook wel.
Enige wat ik mij afvraag is, heb ik nfc nodig?
Volgens mij gebruik je dat toch vnl om te kunnen betalen met een bank app?
En ik zie een batterij van 4000mah. Is dat niet veel te weinig?
[ Voor 5% gewijzigd door TVL op 22-06-2020 14:14 ]
Dat dacht ik wel. Kan ik zonder.PaT schreef op maandag 22 juni 2020 @ 13:00:
[...]
De meesten gebruiken nfc voor bankzaken, dus dat kan je zelf bepalen of dat noodzakelijk is.
Ik wil er wel een 2 a 3 jaar mee kunnen doen. Zit niet elke minuut op mijn smartphone maar wel een paar uur per dag4000 mAh is een prima (doorsnee) accu. Niet extreem groot, maar ook niet te klein.
Dank je. Maar is boven mijn budget en te groot.ChinaGeek schreef op maandag 22 juni 2020 @ 13:25:
[...]
Met een Note 9 Pro zit je prima en zit je net boven die 200€ via Banggood.
[ Voor 32% gewijzigd door Harribo op 22-06-2020 15:23 ]
Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.
Te groot?Harribo schreef op maandag 22 juni 2020 @ 15:12:
[...]
Dat dacht ik wel. Kan ik zonder.
[...]
Ik wil er wel een 2 a 3 jaar mee kunnen doen. Zit niet elke minuut op mijn smartphone maar wel een paar uur per dag
[...]
Dank je. Maar is boven mijn budget en te groot.
Dacht zelf aan deze
https://a.aliexpress.com/_BUKLIc
@Wobcat dank maar deze redmi 8 is goedkoper en met 6gb. En scherm is groter dan 6 inch.
Staat trouwens bij: not available in your country
Scheelt een 2/3 inch, en ik heb nu 5,5 inch en dat vind ik al groot zat eigenlijkChinaGeek schreef op maandag 22 juni 2020 @ 15:40:
[...]
Te groot?
De Redmi Note 8 is vrijwel net zo groot als de Redmi Note 9.
Wellicht even wachten tot je de Redmi 9 (dus niet Note) kunt krijgen, die zag er qua specs zeer aardig uit en zeer gunstig geprijsd.
Er komt morgen een variant met meer RAM.Harribo schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 13:26:
[...]
Scheelt een 2/3 inch, en ik heb nu 5,5 inch en dat vind ik al groot zat eigenlijk
De redmi 9 heeft in die prijsklasse geen 6gb.
Maar dank.
Heb wat chinese telefoons versleten maar vond xiaomi het fijnst.
Zijn veel betere alternatieven, met betere softwareondersteuning.Erazzzer schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 16:25:
Ik zie dat in Duitsland de ZTE Axon 11 beschikbaar is. Hij staat niet in de Pricewatch, maar de enige Nederlandse partij die ik kan vinden die hem verkoopt is de Kijkshop:
https://kijkshop.nl/telef...ones/zte-axon-11-4g-zwart
Nou brengt dit niet veel hoop met zich mee, maar iemand ervaring met dit toestel? Qua specs is het een net dingetje namelijk.
Zoals? Ik heb maar 1 voorwaarde, draadloos laden,ChinaGeek schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 16:31:
[...]
Zijn veel betere alternatieven, met betere softwareondersteuning.
Maar waarom kom je met die Axon 11 dan, als dat de enige voorwaarde is?Erazzzer schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 17:57:
[...]
Zoals? Ik heb maar 1 voorwaarde, draadloos laden,
Ja, en een niet te oud toestel, zodat er nog wel updates beschikbaar zijn.
Omdat er bijna geen telefoons onder de 700 euro te vinden zijn met de volgende zoekvelden:ChinaGeek schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 18:09:
[...]
Maar waarom kom je met die Axon 11 dan, als dat de enige voorwaarde is?
Die Axon 11 heeft ook geen draadloos laden.Erazzzer schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 18:15:
[...]
Omdat er bijna geen telefoons onder de 700 euro te vinden zijn met de volgende zoekvelden:
- Draadloos laden
- Beschikbaar sinds 1 nov 2019
- Android 10 (Van de Android 9 toestellen in de pricewatch verwacht ik niet dat ze heel snel met updates zijn. Anders hadden ze wel 10)
Hmm, dan ben ik bang dat ik daar maar gewoonweg van uit ben gegaan, omdat de 10 dat wel heeft.ChinaGeek schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 18:17:
[...]
Die Axon 11 heeft ook geen draadloos laden.
Dit is je lijstje:Erazzzer schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 18:23:
[...]
Hmm, dan ben ik bang dat ik daar maar gewoonweg van uit ben gegaan, omdat de 10 dat wel heeft.
Klopt, maar als je naar de toestellen kijkt die beschikbaar in Nederland zijn en niet te oud zijn kom je uit op:ChinaGeek schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 18:28:
[...]
Dit is je lijstje:
https://www.kimovil.com/e...battery-wireless-charging
Dus moet je je eis laten varenErazzzer schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 18:39:
[...]
Klopt, maar als je naar de toestellen kijkt die beschikbaar in Nederland zijn en niet te oud zijn kom je uit op:
- Huawei P30 pro n.e.
- Xiaomi Mi 10
- Samsung S20
Allemaal tussen de 600 en 700 euro. Wat ik echt belachelijk veel geld vind voor een telefoon.
De schermgrootte ja. De telefoon is alleen nagenoeg net zo groot.Harribo schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 13:26:
[...]
Scheelt een 2/3 inch, en ik heb nu 5,5 inch en dat vind ik al groot zat eigenlijk
De redmi 9 heeft in die prijsklasse geen 6gb.
Maar dank.
Heb wat chinese telefoons versleten maar vond xiaomi het fijnst.
[ Voor 61% gewijzigd door Harribo op 24-06-2020 09:30 ]
De Redmi 9 met 6GB komt in dezelfde prijsklasse:Harribo schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 08:46:
Ok dank, toch heeft redmi 8 in die prijsklasse 6gb. Dat is niet onbelangrijk. Apps worden steeds zwaarder
Het was trouwens zo jaren geleden dat mediatek (mtk) cpu's meer accu kosten ipv bijv snapdragon cpu's . Is dat nog steeds zo?
[ Voor 7% gewijzigd door ChinaGeek op 24-06-2020 09:30 ]
Duidelijk! Dank!ChinaGeek schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 09:29:
[...]
De Redmi 9 met 6GB komt in dezelfde prijsklasse:
https://www.gizchina.com/...3VChSHEBqvsuif9rAn3toV47k
Verder hoef je je over de batterij geen zorgen te maken bij de Xiaomi's.
En bij een global ROM zit standaard Nederlands ja. Moet je dus wel een model met Global ROM aanschaffen.
[ Voor 31% gewijzigd door Harribo op 05-10-2021 11:23 ]
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
Ik betaalde trouwens 115 op Ali voor de Poco X3 Pro 6gb. Zelfs staat bij Coolblue, ok niet de goedkoopste maar toch, voor een 239 euro. Dat is toch een fors verschil waardoor ik dus nog steeds wel bij Ali bestel.Joosie200 schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 20:44:
Sinds Xiaomi richting Europa kwam met verkooppunten, Oneplus via hun eigen kanalen doorbrak is dat shoppen in China voor een betaalbare Android lang niet lastig meer. En daarmee komt het oude bestaansrecht te vervallen van dit topic.
Chinese spionage!Ik type het trouwens op een Huawei
hahaha ja, hier toen ook van die plastic fantastic dingen...krissie100 schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 19:29:
Chinese telefoons van onbekende merken zijn mede door Xiaomi eigenlijk niet meer interessant. Vroeger heb ik allerlei merken gehad, Doogee, Leagoo, Elephone, Umidigi en ga zo maar door.
[ Voor 33% gewijzigd door Harribo op 05-10-2021 21:38 ]
Ben wel benieuwd naar je ervaring straks. Ik zit ook te kijken (note 10 pro) maar die prijsverschillen zijn wel erg groot. Wel staat er dat de VAT included is, maar in de tekst staat dat je het zelf moet betalen.... Ik hoop dat je er op terug wilt komen hier.Harribo schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 21:33:
[...]
Ik betaalde trouwens 115 op Ali voor de Poco X3 Pro 6gb. Zelfs staat bij Coolblue, ok niet de goedkoopste maar toch, voor een 239 euro. Dat is toch een fors verschil waardoor ik dus nog steeds wel bij Ali bestel.
Dus haal dat 'onbekende' dan maar weg in de titel, ik neem nog steeds het risico bij Ali.
Risico in dit geval want de shop mag veel voorkomen daar, het heeft zijn klantrecencies uit gezet, dat geeft niet meteen een goed gevoel.
Vanaf 1 juli betaal je voor bestellingen van buiten de EU altijd BTW, ook als de waarde onder de 22 euro ligt.Appeltjeeitje schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 13:19:
[...]
Ben wel benieuwd naar je ervaring straks. Ik zit ook te kijken (note 10 pro) maar die prijsverschillen zijn wel erg groot. Wel staat er dat de VAT included is, maar in de tekst staat dat je het zelf moet betalen.... Ik hoop dat je er op terug wilt komen hier.
Ik volg het zelf ook al even niet meer sinds ik eerst m'n Honor heb gekocht en daarna de Poco F1, maar het lijkt me een pak minder interessant te worden nu je de BTW niet meer kan 'ontduiken'. Wil je dan echt nog het risico nemen om rechtstreeks vanuit China te kopen, met zo goed als kansloze garantie claims als er iets mis is en voor een minieme prijswinst.dutchgio schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 13:31:
[...]
Vanaf 1 juli betaal je voor bestellingen van buiten de EU altijd BTW, ook als de waarde onder de 22 euro ligt.
Veel grote webshops (waaronder Aliexpress) voeren zelf de BTW door, dit kun je in je winkelmand zien.
Die betaal je dus direct bij je bestelling op Aliexpress zelf.
Ja dat weet ik. Ik doel in dit specifieke geval op de (erg) lage prijzen die een paar shops hanteren. Zoals Harribo een X3 Pro voor 119 euro koopt.dutchgio schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 13:31:
[...]
Vanaf 1 juli betaal je voor bestellingen van buiten de EU altijd BTW, ook als de waarde onder de 22 euro ligt.
Veel grote webshops (waaronder Aliexpress) voeren zelf de BTW door, dit kun je in je winkelmand zien.
Die betaal je dus direct bij je bestelling op Aliexpress zelf.
[ Voor 21% gewijzigd door Appeltjeeitje op 06-10-2021 20:24 ]
Daarom ben ik benieuwd naar de ervaringen van Harribodutchgio schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 09:43:
Het is dan wel verstandig om bij betrouwbare shops op Aliexpress te bestellen met een goede beoordeling.
"If it sounds to good to be true, it probably is"...
[ Voor 4% gewijzigd door elinx op 07-10-2021 12:19 ]
Ik had zoiets, soms moet je risico nemen. Meest duidelijke ervaring. Door schade en schande...Appeltjeeitje schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 10:36:
[...]
Daarom ben ik benieuwd naar de ervaringen van Harribo
[ Voor 26% gewijzigd door Harribo op 07-10-2021 13:27 ]
Ik ga mee in dit verhaal. Mijn ervaringen met AE en disputes zijn ook positief.Harribo schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 13:22:
[...]
Ik had zoiets, soms moet je risico nemen. Meest duidelijke ervaring. Door schade en schande...
Op zich ben je gedekt door Aliexpress zelf.
De shop is een grote aanbieder op Aliexpress.
Aliexpress heeft mij bij een paar problemen in het verleden, en ik zit er al jaren, goed geholpen.
Je moet alleen wel doorzetten, hun chat kost meerdere keren proberen soms. Een keer bij het frustrerende af, maar ok, uiteindelijk goed opgelost.
Komt bij dat Aliexpress zelf ook geen louche aanbieders wil neem ik aan.
Wrs mist er nog btw/vat..? . Ik zal daar achter komen
Ik zocht in het weekend op die goedkope prijzen, waren ze er niet. Door de week dan wel kreeg ik de indruk. Zelfde shop. Is logisch te beredeneren.
Begint net zo'n systeem als vliegtickets te worden?..dat zou het prijsverschil verklaren mss
Ik ben zelf ook benieuwd, laat het uiteraard weten
So far so good! Fingers crossed!Harribo schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 11:32:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Bij berichten->bestellingen staat dat de poco x3 verzonden is.
Bij de bestelling zelf weinig van te zien. Wel een track code fr. Wrs geen track informatie
Ik wacht af. Data van bezorgen neem ik met een korreltje zout.
Las ook dat er een chinese feestweek is? Zullen ze wel aan toe zijn daar
[ Voor 24% gewijzigd door Harribo op 11-10-2021 11:28 ]
Niet helemaal doorschieten met je conclusie.Harribo schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 10:43:
....Na heel veel jaren dat Aliexpress redelijk betrouwbaar was, schijnt daar nu een einde aan te zijn gekomen vrees ik......
[ Voor 3% gewijzigd door elinx op 11-10-2021 12:57 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Largamelion op 11-10-2021 12:54 ]
AliExpress kan pas ingrijpen als er klachten komen. Er zijn zoveel shops die slecht kort bestaan, dat ik aanneem dat ook zij het niet kunnen volgen. Ook shops die er slechts kort zijn hoeven niet persé scam te zijn, maar bieden bv slechts weinig producten aan en stoppen als dit is uitgeleverd.Largamelion schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 12:54:
.....
Wel benieuwd of AliExpress zelf zal tussenkomen en je jouw geld terugkrijgt.
Er is "iets" verzonden, daarom is er een trackingcode. Of dit echter je bestelde smartphone betreft, is de vraag.Harribo schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 17:19:
.....
Mijn bestelling is op 4 october verzonden stond er. De regel is dat na 10 dagen er een update moet komen voor wat betreft de tracking. Tracking nummer of niet.
Komt die er niet, dan kan ik een dispute/geschil openen op 15 october en word ik verder geholpen.....
[ Voor 8% gewijzigd door elinx op 11-10-2021 19:53 ]
Ben wel benieuwd of er al (goed) nieuws is......?Harribo schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 17:19:
Wordt vervolgd.
Dank voor de tip @elinx !
Hoort dit verhaal nu hier in dit topic nog thuis?
Gisteren was de deadline voor het tweede track moment voorbij. Dus ff gechat en nu is er een geschil aangemaakt door de Aliexpress medewerker. De verkoper, die tot nu toe niet reageert en niets meer verkoopt, heeft 5 dagen de tijd om met een zinnig antwoord te komen. Zo niet, krijg ik mijn geld terug.Appeltjeeitje schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 09:38:
[...]
Ben wel benieuwd of er al (goed) nieuws is......?
OK, klinkt alsof je geen schade gaat lijden. En wie weet......staat ineens de pakketbezorger voor de deur...Harribo schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 10:26:
[...]
Gisteren was de deadline voor het tweede track moment voorbij. Dus ff gechat en nu is er een geschil aangemaakt door de Aliexpress medewerker. De verkoper, die tot nu toe niet reageert en niets meer verkoopt, heeft 5 dagen de tijd om met een zinnig antwoord te komen. Zo niet, krijg ik mijn geld terug.
Tot nu toe vind ik de hulp en het bereiken van een medewerker tot 2x toe vrij goed. Ik doe het steeds rond een uur of twee middags.
Je moet dan wel op een gegeven moment aanklikken in de chat dat je met een medewerker wilt spreken. Denk als je dat knopje over het hoofd ziet, je lang kunt wachten.
Fijn zo. Nu afwachten.
Denk wel dat het belangrijk is dat je vrij snel reageert. Met dank aan @elinxAppeltjeeitje schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 10:28:
[...]
OK, klinkt alsof je geen schade gaat lijden. En wie weet......staat ineens de pakketbezorger voor de deur...
[ Voor 79% gewijzigd door Harribo op 27-10-2021 22:37 ]
Netjes!Harribo schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 11:12:
Over mijn aankoop : geld terug gestort gekregen gisteren!![]()
Daarmee blijft Aliexpress nog steeds betrouwbaar voor mij. Alleen dus wel letten op eventuele malafide verkopers.
[ Voor 11% gewijzigd door Eastend op 29-03-2023 12:08 ]
Fake Samsung S23Eastend schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 12:06:
€ 121,26€ price includes VAT voor 16 GB werkgeheugen en 1 TB intern geheugen![]()
In het eerste plaatje wordt al een andere processor genoemd dan in de tekst, en de telefoon ziet er heel anders uit dan in dat plaatje, maar voor de rest toch niet zo'n gekke mobiel? Wat mankeert hier nu aan? .....
Leice --> LeicaEastend schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 12:06:
€ 121,26€ price includes VAT voor 16 GB werkgeheugen en 1 TB intern geheugen![]()
In het eerste plaatje wordt al een andere processor genoemd dan in de tekst, en de telefoon ziet er heel anders uit dan in dat plaatje, maar voor de rest toch niet zo'n gekke mobiel? Wat mankeert hier nu aan?
Uiteraard 'Gliruis' opgezocht, maar Google schijnt het niet te kennen.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Specificaties:
Merknaam: GLIRUIS
Oorsprong: Cn
Model No: S23Ultra
Platform: Dimensity 9000, Deca Core (Latest 10 Core)
Dual sim
Screen: 6.8HD+ Full Display 1440*3200
Speaker: 1511 Box Speaker
Memory: 16GB RAM+1TB ROM
Multi Media: MP3/MP4/3GP/FM Radio/Bluetooth
Camera: 48MP+72MP
Languages: Muti-language support
Others: Android OS 13.0 System
Battery: 6800mAh Lithium-ion battery
https://nl.aliexpress.com...43040_0#nav-specification
[ Voor 4% gewijzigd door FitTiv op 29-03-2023 14:17 ]
Niemand durft zijn vingers eraan te brandenEastend schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 15:04:
Uiteraard klopt er niets van. Wish staat ook vol met deze meuk. Maar het zou wel leuk zijn als deze door Tweakers meegenomen wordt in een test.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq