Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sonarr = Series
Radarr = Films
NZB Indexer = moet je hebben anders werkt het niet de betere zijn wel betaald en/of gesloten.
NZBGet werkt zeer goed met Sonarr (geen ervaring met Radarr gebruik ik niet maar zal prima werken) maar andere zullen ook werken.
Voor ondertitels gebruik ik voor Series Autosub (zolang je niet renamed werkt het prima).
Films kan met Kodi ;)
Vrij tijd heb je alleen nodig om te kijken ;)

MKV's waar de NL ondertitel al in zit zal je niet tot amper vinden met Sonarr/Radarr of welke automatisering programma.
Heeft er mee te maken dat er geen indexers zijn die gericht is op de nederlandse markt met NL subs.
En zeker na het stoppen van QoQ is het aanbod van complete MKV's tot een minimum beperkt.

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Incolumis
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21-05 21:11
TRaSH schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 14:22:
Sonarr = Series
Radarr = Films
NZB Indexer = moet je hebben anders werkt het niet de betere zijn wel betaald en/of gesloten.
NZBGet werkt zeer goed met Sonarr (geen ervaring met Radarr gebruik ik niet maar zal prima werken) maar andere zullen ook werken.
Voor ondertitels gebruik ik voor Series Autosub (zolang je niet renamed werkt het prima).
Films kan met Kodi ;)
Vrij tijd heb je alleen nodig om te kijken ;)

MKV's waar de NL ondertitel al in zit zal je niet tot amper vinden met Sonarr/Radarr of welke automatisering programma.
Heeft er mee te maken dat er geen indexers zijn die gericht is op de nederlandse markt met NL subs.
En zeker na het stoppen van QoQ is het aanbod van complete MKV's tot een minimum beperkt.
Je kunt ook Plex installeren en dan de Subzero plugin downloaden, die downloadt dan alle ondertitels. Als er geen Nederlandse subs zijn, schakelt ie over naar Engels, of wat je dan ook maar wilt. :)

als alternatief voor NZBGet kun je ook SABNZBD nemen.
Ook kun je een torrent-programma nemen als Transmission, qbittorrent, Deluge, Tixati, etc.
Alles kun je aan elkaar koppelen. Zodra de download klaar is, geeft het downloadprogramma een signaal naar Sonarr/Radarr zodat die zijn werk kan beginnen, zoals renamen, kopieren naar de folder, etc.

I hide at work because good employees are hard to find.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08 20:18
Dank voor de info.
Ik gebruik een Synology DS214 nas en spel via NFS alles af met mijn Zidoo mediaspeler. Deze heeeft zelf ee optie om zelf de ondertiteling te downloaden, nooit gebruikt omdat ik er nooit zo'n vertrouwen in had. Deed alles handmatig.
Op de Zidoo staat ook ZDMC (Kodi 17.6 fork), deze bouwt een mooie moviewwall op basis van de mappen en series.

Plex heb ik naar zitten kijken, maar meende dat ik vaak de melding kreeg dat mijn NAS hier niet krachtig genoeg voor zou zijn. In eerste instantie zou het mooi zijn als ik eerst aan content kom en deze goed hernoemd met ondertiteling in een map terecht komt. Dan maakt Kodi er een mooie poster van en kan ik hem afspelen.

Voor series snap ik dat er automatisch gezocht moet worden naar nieuwe afleveringen. Wat voor voordeel heeft als je op die manier films download? Ik kijk vaak welke releases er zijn en die download ik. Nu zou het andersom worden, dus op voorhand zet je films die je wat lijken in een zoeklijst en vanzelf wordt er dan gedownload?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het voordeel is dat je niet zelf hoeft te zoeken dat word gedaan voor je,
Mits jouw kwaliteit eis er tussen zit.

Ondertitels automatisch zoeken die goed werken is afhankelijk van de release naam ga je renamen dan kan het gebeuren dat de subs niet sync zijn.
Voor Kodi maakt het niet uit wat voor naam het bestand heeft op welk formaat iso, mkv of blu-ray folder structuur of wat dan ook.
Als de folder naam maar de juiste benaming heeft voor een film (imdb naam met jaartal tussen haakjes heeft bij mij nooit gefailed)
Nadeel met Plex is dat het een stuk kieskeuriger is en niet alle formaten ondersteund.

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Binnetie schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 21:46:

Plex heb ik naar zitten kijken, maar meende dat ik vaak de melding kreeg dat mijn NAS hier niet krachtig genoeg voor zou zijn. In eerste instantie zou het mooi zijn als ik eerst aan content kom en deze goed hernoemd met ondertiteling in een map terecht komt. Dan maakt Kodi er een mooie poster van en kan ik hem afspelen.
Zie hier. Ligt er aan waar het op afspeelt, maar transcoderen gaat plex niet doen op een ds214.
Voor series snap ik dat er automatisch gezocht moet worden naar nieuwe afleveringen. Wat voor voordeel heeft als je op die manier films download? Ik kijk vaak welke releases er zijn en die download ik. Nu zou het andersom worden, dus op voorhand zet je films die je wat lijken in een zoeklijst en vanzelf wordt er dan gedownload?
Het voordeel is, is dat je er niet meer naar in hoeft te kijken als je sickrage of iets soortgelijks installeert. Hij download als er een nieuwe release is. Je kunt zelfs instellen dat je een Telegram berichtje krijgt als hij een nieuwe aflevering heeft gedownload.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-08 20:33
Ik ben 'vroeger' begonnen met sickbeard, toen die ter zielen ging overgestapt op sonarr. Nu lees ik over sickrage, sickgear, medusa. Dan lees je weer dat de main devs van sickrage overgestapt zijn naar medusa. Weet iemand wat nu the way to go is? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMoUsYs
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:13
Ik ben heel tevreden over Sonarr, gebruik Medusa alleen voor een paar Nederlandse series die niet in Sonarr toegevoegd kunnen worden (Geen Engelse titel), maar die moet ik over het algemeen toch zelf downloaden
Worden niet online gezet

Check dit en help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirx_NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06:31
Binnetie schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 21:46:

Plex biedt ook een dlna optie, waarbij je ook niet afhankelijk bent van je cpu.
Maar als je in jou geval de nfs structuur een beetje logisch indeelt win je er met dlna eigenlijk niks mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had met plex dat hij zelf wou transcoden ook al kon mijn device het eigenlijk 1 op 1 afspelen,
zal wel instelling setting wezen.
Maar dat is off topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben de hele avond met Radarr aan het stoeien om te kijken hoe het werkt,
Heb dit ook met CP gedaan en ik loop eigenlijk tegen hetzelfde probleem aan.
Hoe maak ik met zoeken onderscheid tussen Echte BluRays(20-50 GB) en 1080 Rips(6-15GB x264).
Hij ziet bij mij alle films waar de naam BluRay in staat als "Bluray-1080p"
Heb ook geprobeerd om met de sizes te spelen maar dat maakt nog steeds weinig uit aangezien hij ze toch ziet als "Bluray-1080p".
Heb wel wat rond gegoogled maar de meeste mensen prefereren max van 10-15GB en dat is makkelijker in te stellen aangezien die ook als "Bluray-1080p" worden getagd en dan kijkt hij naar de groote.
Dacht eerst dat ik het moest zoeken in het profiel BR-Disk voor de originele bluray disks maar dat werkt dus ook niet.

Ben benieuwd hoe jullie dit probleem tackelen ?

Sorry zag te laat dat ik als laatste gepost had met mijn vraag anders had ik mijn post wel ge-edited,
kan mijn eigen post niet verwijderen.

[ Voor 8% gewijzigd door TRaSH op 01-09-2018 21:42 . Reden: Sorry zag te laat dat ik als laatste gepost had met mijn vraag anders had ik mijn post wel ge-edited, kan mijn eigen post niet verwijderen. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
@TRaSH Dat los je denk ik alleen op met "required, preferred, ignored" instellingen. Dus prefer of require "bluray-1080p".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfruit
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
@TRaSH
Bedoel je niet Remux-2160p? Die heb ik als cutoff in mijn standaardprofiel gezet. Zodra een film in die grootte uitkomt, vervangt die automatisch mijn bluray-1080p versie. Gebeurt niet al te vaak, maar wel af en toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nee heb geen 4K,
bedoel echt BluRays.
Dus Volledige Blu-Rays en Remuxes (untoched video en HD audio)
En daarnaast wil ik voor sommige films gewoon een 1080p Rip van rond de 10 GB.
Hoef geen HD audio voor een humor/lach film ga er niet harder van lachen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Ik heb me geregistreerd bij een NZBindexer en ben wat gaan testen met Radarr op een film waar een vriend van mij naar zocht. Het lijkt goed te gaan, de film wordt opgezocht (wilde 720P) en gedownload. Ik met nog wel wat met de filters gaan werken (wel/geen DTS etc).

Mijn zoekopdracht wordt gezocht en gedownload met NZBget. Hoe krijg ik uiteindelijk de ondertiteling onder de film? Dit kan handmatig maar hoe doen jullie dat?

Toevallig zie ik dat het downloaden van de film mislukt is (te weinig blocken), als ik op de NZBindex even zoek op 'film naam NL' dan kom ik 2 resultaten tegen. Dus hij is er ook met Nederlandse ondertiteling. Zo kan ik hem in 1x downloaden. Maar hoe doen jullie dat wanneer er geen release is met NL ondertiteling? Want het aanbod NL-releases lijken me na al het recente nieuws minder te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kijken op een ondertitels site en kijken of er NL subs voor zijn.
En anders wachten op retail subs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Dus je zoekt alsnog handmatig de ondertiteling op?
Als een film in de lijst staat weet je niet welke release hij download. Als er eentje niet lukt dan probeert hij een andere. Maar je ziet dan pas na het downloaden welke release je hebt om er ondertiteling bij te zoeken.
Nu loopt een HD ondertiteling vaak wel in sync met meerdere HD releases maar ik meende dat je met Radarr ook automatisch ondertiteling kon laten zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zoek ook handmatig films,
Aangezien ik nog aan het kijken ben hoe ik kan zorgen dat hij verschil maakt tussen 1080p rips en echte blu-ray.
En dat doet hij nog niet.
Als ik dat voor elkaar heb dan ga ik kijken naar het sub gedeelte.
Maar retail subs komen vrij vlot uit als je echte blu-ray of Remux zoekt.
Daarnaast kan het ook schelen dat je alleen de films pakt van bekende release groups
Daarnaast kan ik met Kodi ook op subs zoeken,
En dat gaat doen zolang ik de release naam niet teveel rename.
Maar dat is geen probleem aangezien Kodi op basis van folder naam kan scrapen en de file naam puur voor extra info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eureka18
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-08-2022
Hi Allemaal,

ik hoop dat iemand mij verder kan helpen want ik word hier nu al een paar weken krankjorum en ik kan nergens het antwoord vinden..

Ik probeer Sickrage te installeren. Alles gaat goed, totdat ik bij post-processing kom. Ik wil dan een subdirectory selecteren in de foler downloads, maar hij ziet geen enkele subdirectory (terwijl die er wel zijn). Ik heb ook al geprobeerd het adres handmatig in te vullen maar het log geeft dan het volgende aan:
2018-09-03 20:32:39 WARNING ThreadPoolExecutor-0_1 :: Unable to create directory /volume1/downloads/complete, dir not changed.
2018-09-03 20:32:30 WARNING ThreadPoolExecutor-0_1 :: Unable to open /volume1/downloads: OSError(13, 'Permission denied') / [Errno 13] Permission denied: '/volume1/downloads'
2018-09-03 20:32:25 WARNING ThreadPoolExecutor-0_1 :: Unable to open /volume1/downloads: OSError(13, 'Permission denied') / [Errno 13] Permission denied: '/volume1/downloads'
ik heb in mijn diskstation gekeken en ik heb SC-Media en SC-Download beiden read/write gegeven. Maar ik blijf het probleem houden dat hij de subdirectory.

Iemand een idee wat ik fout doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat voor sub directory is het en wat zijn de huidige permissies (wat en wie) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-08 18:40

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Ik krijg bij mijn schoonvader met geen mogelijkheid Sonarr meer geïnstalleerd, krijg continu de melding dat er niet genoeg schijfruimte zou zijn terwijl er nog 1.8TB beschikbaar is.

Probeer hem gewoon te installeren via het Package centre.

Verkeerde topic :o

[ Voor 5% gewijzigd door Rubman op 04-09-2018 10:40 ]

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Rubman schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 10:25:
Ik krijg bij mijn schoonvader met geen mogelijkheid Sonarr meer geïnstalleerd, krijg continu de melding dat er niet genoeg schijfruimte zou zijn terwijl er nog 1.8TB beschikbaar is.

Probeer hem gewoon te installeren via het Package centre.
Hoeveel volume's heb je en welke is de default?
Overigens zit je hier verkeerd met je vraag, hier is beter: [Synology] Packages

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eureka18
schumi2004 schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 09:11:
Wat voor sub directory is het en wat zijn de huidige permissies (wat en wie) ?
subdirectory heet complete (dus volumes1/downloads/complete/. staan nog een aantal andere subdirectories in /downloads/ en die zie ik ook niet.

Qua permissies heb ik de groep sc-media read/write gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
eureka18 schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 11:54:
[...]

subdirectory heet complete (dus volumes1/downloads/complete/. staan nog een aantal andere subdirectories in /downloads/ en die zie ik ook niet.

Qua permissies heb ik de groep sc-media read/write gegeven.
Ik bedoelde iets anders maar goed, probeer eens hetzelfde qua rechten maar nu voor sc-download

Het wordt ook zo aangegeven tijdens install:
https://github.com/SynoCo.../wizard/install_uifile#L9

[ Voor 14% gewijzigd door schumi2004 op 04-09-2018 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eureka18
schumi2004 schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 12:13:
[...]

Ik bedoelde iets anders maar goed, probeer eens hetzelfde qua rechten maar nu voor sc-download

Het wordt ook zo aangegeven tijdens install:
https://github.com/SynoCo.../wizard/install_uifile#L9
Sorry, vergeten te vermelden: sc-download heeft ook al deze permissies (read/write)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Ik ben inmiddels een stukje verder met testen, met Sonarr en Radarr i.c.m. NZBget op mijn NAS
Gisteravond een paar series als test gedaan (alleen laatste seizoen downloaden). Daar kwam meer als de helft niet compleet binnen (ik heb 3 usenetservers). Nu is het ook zo dat het downloaden van eerder afleveringen met de notice and takedown van de laatste jaren erg moeilijk gaat.
Wel mooi om te zien dat hij de afleveringen die nog moeten komen wel monitort. Ook de agendafunctie is handig.

Ik had gisteren als test een film in Radarr gezet: Jurassic Park Fallen Kingdom
Per toeval zag ik dat de film vandaag uit zou komen. En warempel een download, HD 1080P van 2.04GB. Ik zag dat ik in mijn profiel nog HDTV 1080 had staan, deze heb ik afgevinkt om toch wat betere kwaliteit te krijgen. Afwachten maar weer.

Wat eigenaardigheden waar ik naar moet kijken.
- Ik zie bij de films telkens een rode button met de tekst 'missing' staan, terwijl hij toch wel wat gedownload heeft. Dit zie ik ook bij series (0/08 afl gedownload terwijl ze allemaal gedownload zijn)
Afbeeldingslocatie: https://i204.photobucket.com/albums/bb128/Binnetie/season_zps4jm3jimj.jpg
Edit: tijdens het typen van dit bericht zie ik ineens dat ze groen zijn en de bestanden beschikbaar zijn... weet iemand hoe dit kan?

Ondertitels voor series zoeken doe ik nu met Auto-Sub, dit heb ik nog niet werkend, maar moet goed
komen. Welke tool gebruiken jullie voor het zoeken van ondertiteling bij een film? Het liefst op een Synology nas.

Hoe komen jullie nog aan oude afleveringen? Doen jullie dit via Usenet of Torrents?

Edit: en ja hoor, ineens heb ik ondertitels bij een aantal afleveringen van een serie. Ineens is de serie netjes verdeel in een map per seizoen. Dit had ik eerst niet. Weet iemand welke setting er voor zorgt dat je 15 uur later ineens een geordende serie hebt?
Dus:
Naam serie
--> seizoen 1
--> seizoen 2

[ Voor 11% gewijzigd door Binnetie op 04-09-2018 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Binnetie schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 15:26:
Ik ben inmiddels een stukje verder met testen, met Sonarr en Radarr i.c.m. NZBget op mijn NAS
Gisteravond een paar series als test gedaan (alleen laatste seizoen downloaden). Daar kwam meer als de helft niet compleet binnen (ik heb 3 usenetservers). Nu is het ook zo dat het downloaden van eerder afleveringen met de notice and takedown van de laatste jaren erg moeilijk gaat.
Wel mooi om te zien dat hij de afleveringen die nog moeten komen wel monitort. Ook de agendafunctie is handig.

Ik had gisteren als test een film in Radarr gezet: Jurassic Park Fallen Kingdom
Per toeval zag ik dat de film vandaag uit zou komen. En warempel een download, HD 1080P van 2.04GB. Ik zag dat ik in mijn profiel nog HDTV 1080 had staan, deze heb ik afgevinkt om toch wat betere kwaliteit te krijgen. Afwachten maar weer.

Wat eigenaardigheden waar ik naar moet kijken.
- Ik zie bij de films telkens een rode button met de tekst 'missing' staan, terwijl hij toch wel wat gedownload heeft. Dit zie ik ook bij series (0/08 afl gedownload terwijl ze allemaal gedownload zijn)
[afbeelding]
Edit: tijdens het typen van dit bericht zie ik ineens dat ze groen zijn en de bestanden beschikbaar zijn... weet iemand hoe dit kan?

Ondertitels voor series zoeken doe ik nu met Auto-Sub, dit heb ik nog niet werkend, maar moet goed
komen. Welke tool gebruiken jullie voor het zoeken van ondertiteling bij een film? Het liefst op een Synology nas.

Hoe komen jullie nog aan oude afleveringen? Doen jullie dit via Usenet of Torrents?

Edit: en ja hoor, ineens heb ik ondertitels bij een aantal afleveringen van een serie. Ineens is de serie netjes verdeel in een map per seizoen. Dit had ik eerst niet. Weet iemand welke setting er voor zorgt dat je 15 uur later ineens een geordende serie hebt?
Dus:
Naam serie
--> seizoen 1
--> seizoen 2
Ik heb het idee dat je af en toe Radarr en Sonarr door elkaar haalt?
In iedergeval, Radarr is een afgeleide van Sonarr en werken beide zo goed als hetzelfde. Vind 2,04 Gig overigens wel aan de kleine kant voor een 1080P film maar dat terzijde.
Er is geen setting die uren later ineens alles goed zet, of er is in de tussentijd met permissies gespeeld waardoor Sonarr/Radarr ineens wel de nodigde rechten had (meest waarschijnlijke) of iets anders.

Ik zou adviseren debug log te activeren en deze te bestuderen zelfde geld voor Auto Sub, DEBUG log.
Dat je niet alles compleet binnen heb gekregen lijkt me ook niet zo moeilijk in te vullen, je geeft het zelf al een beetje aan. Het kan helpen block account te nemen van andere usenet provider die iig op een andere backbone zit als je main.
Verder hoe het dan wel compleet gemaakt wordt moet je zelf maar invullen. Het lukt je nu al niet via usenet dus tja wat heb je dan aan opties nog over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
schumi2004 schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 15:53:
[...]

Ik heb het idee dat je af en toe Radarr en Sonarr door elkaar haalt?
In iedergeval, Radarr is een afgeleide van Sonarr en werken beide zo goed als hetzelfde. Vind 2,04 Gig overigens wel aan de kleine kant voor een 1080P film maar dat terzijde.
Er is geen setting die uren later ineens alles goed zet, of er is in de tussentijd met permissies gespeeld waardoor Sonarr/Radarr ineens wel de nodigde rechten had (meest waarschijnlijke) of iets anders.

Ik zou adviseren debug log te activeren en deze te bestuderen zelfde geld voor Auto Sub, DEBUG log.
Dat je niet alles compleet binnen heb gekregen lijkt me ook niet zo moeilijk in te vullen, je geeft het zelf al een beetje aan. Het kan helpen block account te nemen van andere usenet provider die iig op een andere backbone zit als je main.
Verder hoe het dan wel compleet gemaakt wordt moet je zelf maar invullen. Het lukt je nu al niet via usenet dus tja wat heb je dan aan opties nog over?
Sonarr gebruik ik voor series, Radarr voor films.
Qua rechten denk ik dat je gelijkt hebt. Want ik heb met de rechten zitten spelen voor Auto-Sub, toen Autosub ineens werkte (in de logging zag ik dat hij geen rechten had) gingen er ineens andere zaken ook werken.

Ik heb een blockaccount van Cheapnews en Freeusenet, Sunny is het hoofdaccount.
Misschien dat via Torrents de afleveringen langer beschikbaar blijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Binnetie schreef op dinsdag 4 september 2018 @ 16:04:
[...]

Sonarr gebruik ik voor series, Radarr voor films.
I know maar tekstueel leek het alsof het door elkaar liep ;)
Qua rechten denk ik dat je gelijkt hebt. Want ik heb met de rechten zitten spelen voor Auto-Sub, toen Autosub ineens werkte (in de logging zag ik dat hij geen rechten had) gingen er ineens andere zaken ook werken.
Ik zou sowieso bij problemen altijd je debug log checken, dit moet je enablen staat niet standaard aan ;)
Verder vind ik het persoonlijk handig notificaties te gebruiken voor elke actie die er plaats vind, grab, download, rename en import.
Dan hoef ik niet continue er bij te blijven zitten. Ik heb dan mijn queu gevuld en zie remote a.d.v. notifications of iets we lof niet lukt en zo zoek ik dan naar het issue.
Ik heb een blockaccount van Cheapnews en Freeusenet, Sunny is het hoofdaccount.
Misschien dat via Torrents de afleveringen langer beschikbaar blijven?
Ik geef je met torrents ook meer kans. Bij hoge uitzondering gebruik ik torrents als ik het echt niet gevonden krijg maar dat is echt maar zelden.
Ik heb dan ook nog steeds geen torrents ingericht omdat ik tot op heden alles nog steeds via usenet binnen haal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Had het wat door elkaar staan, sorry daarvoor.

Met notificaties wil ik nog gaan spelen, heb hier weinig kaas van gegeten. Ik zag de optie 'Notify my Android', maar deze site werkt niet meer. Ik heb nu iets ingesteld via Pushbullet. Welke gebruik jij? Voor nu is het wel leuk om even te kijken wat er allemaal gebeurd.

In Auto-sub heb ik debug logging aangezet en zo zag ik het probleem (nadat ik opnieuw subs ging zoeken).

Edit: Inderdaad is een release van 2.04GB erg weinig voor een 1080P film. Vandaar dat ik het direct heb aangepast. Ik zag al wel dat hij nu een WEBDL van 5.2GB pakte. Al een stukje beter en leuk om te zien hoe hij betere releases oppakt.

Edit2: Ik heb in de profielen de taal op Engels staan. Nu sloeg hij een release (met NL subs) over omdat ik Engels aan had staan. Staat deze bij jullie ook op Engels of op Dutch?
Afbeeldingslocatie: https://i204.photobucket.com/albums/bb128/Binnetie/1cecd5d6-83df-4df1-aca1-7425933b31b8_zps4u7pd3fq.jpg

[ Voor 42% gewijzigd door Binnetie op 04-09-2018 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Ik heb een serie aangezet, er is van 1 releasegroup een ondertiteling voor gemaakt. De serie wordt niet automatisch gedownload omdat hij niet voldoet aan mijn ingestelde 'eisen'.
Nu kan ik per aflevering deze los downloaden. Maar kan je ook aangeven dat hij de afleveringen download van die releasegroup? IkDacht dat je de serie kon editten en dan een tag meegeeft met de naam van de releasegroup, maar dit werkt niet.
Hoe doen jullie dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMoUsYs
Binnetie schreef op woensdag 5 september 2018 @ 09:41:
Ik heb een serie aangezet, er is van 1 releasegroup een ondertiteling voor gemaakt. De serie wordt niet automatisch gedownload omdat hij niet voldoet aan mijn ingestelde 'eisen'.
Nu kan ik per aflevering deze los downloaden. Maar kan je ook aangeven dat hij de afleveringen download van die releasegroup? IkDacht dat je de serie kon editten en dan een tag meegeeft met de naam van de releasegroup, maar dit werkt niet.
Hoe doen jullie dit?
Je kunt voor die serie een apart profiel aanmaken, met andere eisen

Check dit en help mee!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wat is je ingestelde eis,
Misschien zit daar je issue ?

Ik zelf maak erg veel gebruik van tags omdat ik zeer kritisch ben welke release ik wil.
Door die tags kan ik per serie aangeven welke release mijn voorkeur heeft.

Heb een soort mini tutorial gemaakt met screenshots.
Als ik thuis ben of wat meer tijd heb zal ik de links plaatsten

Sonarr How To Seperate Different WEB-DL Releases (iTunes.WEB-DL, AMZN.WEB-DL, NF.WEB-DL)

[url=" TRaSH-/Sonarr-Restrictions-For-Better-Quality-Releases "]Sonarr Restrictions For Better Quality Releases (Bad Quality (Video or Audio wise), Wrongly Tagged or Re-Tagged)[/url]

[ Voor 57% gewijzigd door TRaSH op 05-09-2018 12:03 . Reden: Links toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
TRaSH schreef op woensdag 5 september 2018 @ 10:43:
Wat is je ingestelde eis,
Misschien zit daar je issue ?

Ik zelf maak erg veel gebruik van tags omdat ik zeer kritisch ben welke release ik wil.
Door die tags kan ik per serie aangeven welke release mijn voorkeur heeft.

Heb een soort mini tutorial gemaakt met screenshots.
Als ik thuis ben of wat meer tijd heb zal ik de links plaatsten.
Ik heb de woorden gebruikt vanuit de TS:
Ignored:
CAM, CAMRIP, BDSCR, DDC, DVDSCR, DVDSCREENER, HC, HDCAM, HDTC, HDTS, HQCAM, HQTS, PDVD, SCR, SCREENER, TELECINE, TELESYNC, TC720P, .TC., -TC-, _TC_, .TS., -TS-, _TS_, WEBCAP, WEB & CAP, WEB-Cap, WEBRIP, WEB & Rip, WEB-Rip, WORKPRINT, WP, XviD,
exe, VLC,
danish, dksubs, dubbed, FRENCH, GERMAN, ita, ITALIAN, korean, korsub, SPANISH, swedish, swesub, truefrench, turkish

Preferred:
mkv, AVC, h.264, x264, 720p, 1080p, AC3, Dolby, TrueHD, DTS, DTS-HD
internal, proper, repack,
Dutch, Nederlands, NL, NLsubs, NLsubbed, English, Vlaams,
DC, director's & cut, extended & edition, EE, SE, special & edition
Wat ik gedaan heb is WEBRIP en WEB-RIP verwijderen en toen ging hij later ineens afleveringen downloaden (helaas allemaal incompleet op 1 na).

Begrijp ik het goed dat je een nieuwe restrictie kunt maken en die aan een tag kunt koppelen? Dus stel dat de restrictie is, must contain: [naam releasegroup] en daar hang je een tag aan genaamd [naam releasegroup] en je zoekt een nieuwe serie op en edit met als tag [naam releasegroup] dan triggert dit het zoekmechanisme dat hij alleen op die groep zoekt?
Afbeeldingslocatie: https://i204.photobucket.com/albums/bb128/Binnetie/bob_zpscfh3xduq.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door Binnetie op 05-09-2018 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Incompleet kan meerdere issues hebben
Gebruikte indexers,
Retentie je Usenet provider kan niet zover terug.
Verkeerde keus Usenet providers
Takedowns

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
TRaSH schreef op woensdag 5 september 2018 @ 10:59:
Incompleet kan meerdere issues hebben
Gebruikte indexers,
Retentie je Usenet provider kan niet zover terug.
Verkeerde keus Usenet providers
Takedowns
Daarvan ben ik me bewust.
De retentie is goed, de usenetproviders lijkt mij ook, ik denk dat het eerder de takedowns zijn.
Ik wil nog wel een andere NZB indexer toevoegen om te kijken of dat helpt. Daarnaast wil ik ook gaan kijken naar indexers via Torrents omdat een aflevering daar veel langer beschikbaar blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet niet hoe oud de afleveringen zijn,
Sunny heeft geen lange retentie.
1 indexer beveel ik nooit aan.

Met torrents komt wel wat meer kijken!
Persoonlijk zou ik in deze tijd weg blijven van openbare trackers.
En private trackers kom je niet zomaar in.

Sowieso niet zonder VPN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Dat is de grote twijfel, ik ben lid van een paar private trackers maar die bieden geen indexservice aan.

Sunny heeft 2000 dagen retentie. In dit geval gaat het om post van afleveringen tussen de 120 en 150 dagen. Dat moet goed te doen zijn, maar heel snel zijn ze weg dus ik vermoed een takedown.

Ik zie dat Cheapnews en Free-Usenet best een deel voor hun rekening nemen. Dan ga ik toch maar eens kijken naar een extra NZBindexer.

Wat is de nu de manier voor het vinden van een film met NL ondertiteling?
Ik heb nu een profiel aangemaakt met HD720P bluray en HD1080P bluray (deze hebben een maximale bestandsgrootte, dus geen volledige bluray's). Daar heb ik preferred tags aangemaakt met: NL, NLSUBS, NL-SUBS.
Ik heb getest met een film die een weekje uit is, maar er gebeurd niks. Moet ik voor deze tags nog een 'must obtain' filter aanmaken?

Afbeeldingslocatie: https://i204.photobucket.com/albums/bb128/Binnetie/Nederlands_zps7vhlmst3.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Heb de links toegevoegd in 1 van mijn vorige reacties.
Onthoud dit is voor Sonarr.
Zal globaal ook werken met Radarr.

Als de private trackers geen API hebben zou je evt naar jackett kunnen kijken die ondersteunt een aantal private trackers en dat werkt weer met Sonarr en Radarr.

Kan je nu al vertellen dat het steeds lastiger zal worden om films met nl ondertitels te vinden.
Zeker met enige kwaliteit.

Als je handmatig zoekt zal je zien waarom hij hem niet oppakt.
En kan je daarvandaan verder werken.

[ Voor 0% gewijzigd door TRaSH op 05-09-2018 12:12 . Reden: Typo T9 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Top! Ik ga je linkjes even bekijken.
Jackett heb ik over gelezen, maar het lijkt erop dat er voor mijn Synology model geen package is (heb een DS214).. Ik zie hem wel, dus ga hem installeren.

Ik heb handmatig even gezocht en kwam er achter dat er voor die film 1 versie met NL ondertiteling was, maar dit was een WEB-DL en die voldoet niet. Daarom vind hij niks.
Voor films ga ik Subliminal testen om ondertiteling voor te vinden, ach alles uitzoeken is best leuk om te doen.

[ Voor 5% gewijzigd door Binnetie op 05-09-2018 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja voor de knappe releases moet je even wat langer wachten.
Maar dan kan je wel meer van de film genieten.
Bij mij kan ik een film totaal waardeloos vinden als het beeld/geluid niet voldoet aan mij eisen.
Nu wacht ik liever 1-2 weken voor een fatsoenlijke release ipv als ik hem maar heb optie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik snap nog steeds niet dat men nog steeds opzoek is naar Dutch subbed releases.
Pak gewoon een gernomeerde scene release (bij voorkeur niet van die p2p meuk maar dat is mijn mening) en zoek de subs er los bij.

Die Dutch subbed release groepen doen niet anders imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Voor mij is het voornamelijk testen/onderzoeken en het is gemakkelijk omdat subs dan in sync zijn.
De film die ik testte was nu een week of 3 uit. Maar ik laat hem staan om te kijken wat er gebeurd en om er van te leren.

Ik wil graag films met DTS geluid, meer hoeft niet want mijn reciever ondersteund het niet. DD5.1 kan nog met een komediefilm. Deze manier van zoeken zorgt ook voor nieuwe inzichten. Zo wist ik niet dat er releases van 75GB zijn voor een film in 2160P. Erg mooi natuurlijk maar ik zie het verschil niet op mijn tv (en vind dat weer zonde van de ruimte op de harde schijf).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@schumi2004

Wat is er mis met P2P releases ?
Merendeels van de series zou P2P releases en de enigste fatsoenlijke series scène group is Deflate.

Met films weet ik dat de blu-ray van MTeam en HDChina afkomen en dat zijn beide P2P groups.
En die source word het meeste gebruikte voor de 1080p rips.

Of bedoel je dat anders ?
Dat met de nl subs ben ik wel eens.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Vergeet anders mijn P2P opmerking maar, ik kom van een plek waar men het niet zo heeft op P2P groups ;)

Belangrijkste ging om de Dutch subbed, ik kan dat maar niet begrijpen.

• Binnetie
Het gaat steeds beter met alles. Vanochtend had hij ineens een mooie aflevering gedownload.

Nu valt met met Radarr iets geks op. Ik heb een film erin gezet. Maar deze geeft maar 2 resultaten (eentje met heel klein formaat en eentje met Duitse audio).
Kijk ik bij de indexer dan zie ik heel veel resultaten.

Vreemde is dat de 2 resultaten van 1 indexer zijn en ik geen resultaten zie van de andere indexer

Maar weet iemand hoe dit kan? In Radarr maar 2 resultaten en bij de indexer een stuk of 80?
Binnetie schreef op donderdag 6 september 2018 @ 16:12:
Het gaat steeds beter met alles. Vanochtend had hij ineens een mooie aflevering gedownload.

Nu valt met met Radarr iets geks op. Ik heb een film erin gezet. Maar deze geeft maar 2 resultaten (eentje met heel klein formaat en eentje met Duitse audio).
Kijk ik bij de indexer dan zie ik heel veel resultaten.

Vreemde is dat de 2 resultaten van 1 indexer zijn en ik geen resultaten zie van de andere indexer

Maar weet iemand hoe dit kan? In Radarr maar 2 resultaten en bij de indexer een stuk of 80?
DEBUG log!!

Wat heb je nog meer ingesteld, ignore words misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denneke,,!
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 24-07 20:39
Nu een wel bekend fora op last van Brein gestopt is toch maar eens de mogelijkheden onderzocht om met mijn synology die enkele film te downloaden die niet op netflix komt. Nu heb ik radarr draaien en dusver lijkt dit goed te lopen. Ik vraag me alleen af wat de beste manier is voor NL subs.

Ik heb infuse op mijn aTV dus het selecteren is makkelijk. Ik zou alleen graag de kans op een sub in sync zoveel mogelijk willen vergroten en niet dat Radarr bijvoorbeeld versies download waar nooit een sub voor komt. Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
schumi2004 schreef op donderdag 6 september 2018 @ 18:02:
[...]

DEBUG log!!

Wat heb je nog meer ingesteld, ignore words misschien?
Ik heb het even zo gelaten, zag dat ik de andere indexer nog niet had toegevoegd aan Radarr. De andere indexer had we meer resultaten en ging downloaden.

Overigens vermoed ik ook nog een rechten probleem. Ik voeg een film toe, deze wordt gedownload, maar wordt na het downloaden niet naar een mapje [filmnaam (jaartal)] gezet. De film blijft dan de naam 'missing houden in het overzicht:
Ik zie deze error:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
[b]Message:[/b]
Couldn't import movie /volume1/Video/Temp/Complete/Jurassic.World.Fallen.Kingdom.2018.1080p.BluRay.x264-SPARKS/f597ef6a3c6c431998757d87dd08a04d.mkv: Access to the path is denied.

[b]Exception[/b]
System.UnauthorizedAccessException: Access to the path is denied.
  at System.IO.File.Move (System.String sourceFileName, System.String destFileName) [0x00116] in <cb410c64c7fa4e8d9841a0cbe4173d66>:0 
  at NzbDrone.Common.Disk.DiskProviderBase.MoveFile (System.String source, System.String destination, System.Boolean overwrite) [0x000e3] in <445f1ed19d7d40fc8d1f35855cc618bc>:0 
  at NzbDrone.Common.Disk.DiskTransferService.TryMoveFileVerified (System.String sourcePath, System.String targetPath, System.Int64 originalSize) [0x00047] in <445f1ed19d7d40fc8d1f35855cc618bc>:0 
  at NzbDrone.Common.Disk.DiskTransferService.TryMoveFileTransactional (System.String sourcePath, System.String targetPath, System.Int64 originalSize, NzbDrone.Common.Disk.DiskTransferVerificationMode verificationMode) [0x0018b] in <445f1ed19d7d40fc8d1f35855cc618bc>:0 
  at NzbDrone.Common.Disk.DiskTransferService.TransferFile (System.String sourcePath, System.String targetPath, NzbDrone.Common.Disk.TransferMode mode, System.Boolean overwrite, NzbDrone.Common.Disk.DiskTransferVerificationMode verificationMode) [0x003c2] in <445f1ed19d7d40fc8d1f35855cc618bc>:0 
  at NzbDrone.Common.Disk.DiskTransferService.TransferFile (System.String sourcePath, System.String targetPath, NzbDrone.Common.Disk.TransferMode mode, System.Boolean overwrite, System.Boolean verified) [0x0000e] in <445f1ed19d7d40fc8d1f35855cc618bc>:0 
  at NzbDrone.Core.MediaFiles.MovieFileMovingService.TransferFile (NzbDrone.Core.MediaFiles.MovieFile movieFile, NzbDrone.Core.Movies.Movie movie, System.String destinationFilePath, NzbDrone.Common.Disk.TransferMode mode) [0x0012b] in <d622740c3f6a4ed084b707bca6d9b562>:0 
  at NzbDrone.Core.MediaFiles.MovieFileMovingService.MoveMovieFile (NzbDrone.Core.MediaFiles.MovieFile movieFile, NzbDrone.Core.Parser.Model.LocalMovie localMovie) [0x0005a] in <d622740c3f6a4ed084b707bca6d9b562>:0 
  at NzbDrone.Core.MediaFiles.UpgradeMediaFileService.UpgradeMovieFile (NzbDrone.Core.MediaFiles.MovieFile movieFile, NzbDrone.Core.Parser.Model.LocalMovie localMovie, System.Boolean copyOnly) [0x000b0] in <d622740c3f6a4ed084b707bca6d9b562>:0 
  at NzbDrone.Core.MediaFiles.MovieImport.ImportApprovedMovie.Import (System.Collections.Generic.List`1[T] decisions, System.Boolean newDownload, NzbDrone.Core.Download.DownloadClientItem downloadClientItem, NzbDrone.Core.MediaFiles.MovieImport.ImportMode importMode) [0x0026e] in <d622740c3f6a4ed084b707bca6d9b562>:0

Het vreemde is wanneer ik weer rechten op de map zet dat de film later ineens de status 'downloaded' krijgt. En dus wel verwerkt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Denneke,,! schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 13:10:
Nu een wel bekend fora op last van Brein gestopt is toch maar eens de mogelijkheden onderzocht om met mijn synology die enkele film te downloaden die niet op netflix komt. Nu heb ik radarr draaien en dusver lijkt dit goed te lopen. Ik vraag me alleen af wat de beste manier is voor NL subs.

Ik heb infuse op mijn aTV dus het selecteren is makkelijk. Ik zou alleen graag de kans op een sub in sync zoveel mogelijk willen vergroten en niet dat Radarr bijvoorbeeld versies download waar nooit een sub voor komt. Thx
Ik wilde gaan testen met Subliminal, maar deze krijg ik niet gestart en zie telkens de melding dat ik moet downgraden in versie. Misschien dat het ook komt omdat afgelopen week Synocommunity slecht bereikbaar was.
Heb nu Sublight op de laptop staan om ondertiteling te zoeken en dat werkt erg goed. Gelijk maar ervoor gekozen om de ondertiteling in de MKV te muxen. Is wat meer werk maar dan heb ik gewoon 1 file.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denneke,,!
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 24-07 20:39
@Binnetie Hier start Subliminal ook niet dus vandaar maar handmatig. Ik kijk niks op mijn computer en ben dan ook niet echt van plan al die handelingen uit te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben nu zelf ook even met Radarr aan het stoeien om te leren hoe het werkt,
Heb het nu eindelijk voor mekaar dat hij echte full Blurays en encodes gescheiden kan houden(1).

Getest met NZBGet en dat werkt.
Nu ben ik met Qbittorrent bezig,
Hij vind iets en stuurt het naar QBitorrent en geeft het de juiste Category(zoals in de download client aangegeven in Radarr).
Qbittorrent is klaar met het downloaden van de torrent maar verder gebeurt er niks (we zijn ondertussen 3 uur verder)
in de logs eigenlijk ook niks te vinden er over,
enigste wat ik kan vinden is dt hij het naar Qbittorrent gestuurd heeft.

Heb wat gegoogled maar vind niet echt iets dat kloppend kan zijn met mijn sitiuatie.
Radarr loopt in een Vmware (net als Sonarr)
Qbittorrent loopt in een andere VMWare met kloppende "Remote Path Mappings" aangezien ik die ook gebruik voor Sonarr die wel werkt.

iemand nog tips waar ik het kan zoeken ?

1.(helaas werkt dat alleen met tags foutje van radarr dat hij alles met het woord bluray er in ziet als bluray merk ook al is het een x264 encode)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
TRaSH schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 13:51:
Ik ben nu zelf ook even met Radarr aan het stoeien om te leren hoe het werkt,
Heb het nu eindelijk voor mekaar dat hij echte full Blurays en encodes gescheiden kan houden(1).

Getest met NZBGet en dat werkt.
Nu ben ik met Qbittorrent bezig,
Hij vind iets en stuurt het naar QBitorrent en geeft het de juiste Category(zoals in de download client aangegeven in Radarr).
Qbittorrent is klaar met het downloaden van de torrent maar verder gebeurt er niks (we zijn ondertussen 3 uur verder)
in de logs eigenlijk ook niks te vinden er over,
enigste wat ik kan vinden is dt hij het naar Qbittorrent gestuurd heeft.

Heb wat gegoogled maar vind niet echt iets dat kloppend kan zijn met mijn sitiuatie.
Radarr loopt in een Vmware (net als Sonarr)
Qbittorrent loopt in een andere VMWare met kloppende "Remote Path Mappings" aangezien ik die ook gebruik voor Sonarr die wel werkt.

iemand nog tips waar ik het kan zoeken ?

1.(helaas werkt dat alleen met tags foutje van radarr dat hij alles met het woord bluray er in ziet als bluray merk ook al is het een x264 encode)
Mogelijk een rechtenprobleem? Ik heb hierboven een soortgelijk probleem gehad. Alles wordt gedownload maar verder gebeurd er niks en wordt er niks hernoemd. Maar hij geeft wel een error dat er iets denied is. Zet ik de rechten dan gaat het goed, lijkt wel of er op de een of andere manier rechten weer ontnomen worden, maar ik kijk dit even aan. Ik gebruik een Synology.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Binnetie schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 13:34:
[...]

Ik heb het even zo gelaten, zag dat ik de andere indexer nog niet had toegevoegd aan Radarr. De andere indexer had we meer resultaten en ging downloaden.
Toch handig dit volgende keer eerst te checken lijkt me!
Overigens vermoed ik ook nog een rechten probleem. Ik voeg een film toe, deze wordt gedownload, maar wordt na het downloaden niet naar een mapje [filmnaam (jaartal)] gezet. De film blijft dan de naam 'missing houden in het overzicht:
Ik zie deze error:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
[b]Message:[/b]
Couldn't import movie /volume1/Video/Temp/Complete/Jurassic.World.Fallen.Kingdom.2018.1080p.BluRay.x264-SPARKS/f597ef6a3c6c431998757d87dd08a04d.mkv: Access to the path is denied.

[b]Exception[/b]
System.UnauthorizedAccessException: Access to the path is denied.
  at System.IO.File.Move (System.String sourceFileName, System.String destFileName) [0x00116] in <cb410c64c7fa4e8d9841a0cbe4173d66>:0 
  at NzbDrone.Common.Disk.DiskProviderBase.MoveFile (System.String source, System.String destination, System.Boolean overwrite) [0x000e3] in <445f1ed19d7d40fc8d1f35855cc618bc>:0 
  at NzbDrone.Common.Disk.DiskTransferService.TryMoveFileVerified (System.String sourcePath, System.String targetPath, System.Int64 originalSize) [0x00047] in <445f1ed19d7d40fc8d1f35855cc618bc>:0 
  at NzbDrone.Common.Disk.DiskTransferService.TryMoveFileTransactional (System.String sourcePath, System.String targetPath, System.Int64 originalSize, NzbDrone.Common.Disk.DiskTransferVerificationMode verificationMode) [0x0018b] in <445f1ed19d7d40fc8d1f35855cc618bc>:0 
  at NzbDrone.Common.Disk.DiskTransferService.TransferFile (System.String sourcePath, System.String targetPath, NzbDrone.Common.Disk.TransferMode mode, System.Boolean overwrite, NzbDrone.Common.Disk.DiskTransferVerificationMode verificationMode) [0x003c2] in <445f1ed19d7d40fc8d1f35855cc618bc>:0 
  at NzbDrone.Common.Disk.DiskTransferService.TransferFile (System.String sourcePath, System.String targetPath, NzbDrone.Common.Disk.TransferMode mode, System.Boolean overwrite, System.Boolean verified) [0x0000e] in <445f1ed19d7d40fc8d1f35855cc618bc>:0 
  at NzbDrone.Core.MediaFiles.MovieFileMovingService.TransferFile (NzbDrone.Core.MediaFiles.MovieFile movieFile, NzbDrone.Core.Movies.Movie movie, System.String destinationFilePath, NzbDrone.Common.Disk.TransferMode mode) [0x0012b] in <d622740c3f6a4ed084b707bca6d9b562>:0 
  at NzbDrone.Core.MediaFiles.MovieFileMovingService.MoveMovieFile (NzbDrone.Core.MediaFiles.MovieFile movieFile, NzbDrone.Core.Parser.Model.LocalMovie localMovie) [0x0005a] in <d622740c3f6a4ed084b707bca6d9b562>:0 
  at NzbDrone.Core.MediaFiles.UpgradeMediaFileService.UpgradeMovieFile (NzbDrone.Core.MediaFiles.MovieFile movieFile, NzbDrone.Core.Parser.Model.LocalMovie localMovie, System.Boolean copyOnly) [0x000b0] in <d622740c3f6a4ed084b707bca6d9b562>:0 
  at NzbDrone.Core.MediaFiles.MovieImport.ImportApprovedMovie.Import (System.Collections.Generic.List`1[T] decisions, System.Boolean newDownload, NzbDrone.Core.Download.DownloadClientItem downloadClientItem, NzbDrone.Core.MediaFiles.MovieImport.ImportMode importMode) [0x0026e] in <d622740c3f6a4ed084b707bca6d9b562>:0
Melding is vrij duidelijk, access denied ;)
Het vreemde is wanneer ik weer rechten op de map zet dat de film later ineens de status 'downloaded' krijgt. En dus wel verwerkt is.
Dat is niet zo vreemd want zodra Radarr/Sonarr voldoende rechten heeft zul ie het download proces afmaken waar ie dat eerder vanwege rechten niet kon.

Hoe staan je permissies? (onder media management / advanced)
Radarr in onderstaande screenshot
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/vVFvRil.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denneke,,! schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 13:47:
@Binnetie Hier start Subliminal ook niet dus vandaar maar handmatig. Ik kijk niks op mijn computer en ben dan ook niet echt van plan al die handelingen uit te voeren.
Ik zou niet de package pakken maar een python virtual environment maken ofzo
schumi2004 in "[Synology] Packages"

Vervolgens kun je dit ook weer vrij simpel als een post-proces na een complete download laten starten enzo.

/edit
Oeps iets te snel gereageerd had vorige bericht moeten editten |:(

[ Voor 6% gewijzigd door schumi2004 op 08-09-2018 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-08 21:20

Tijntje

Hello?!

Even voorzichtig met de laatste upgrade van Medusa.
Bij mij start hij niet meer, zie ook https://github.com/pymedusa/Medusa/issues/5137

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Binnetie schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 13:54:
[...]

Mogelijk een rechtenprobleem? Ik heb hierboven een soortgelijk probleem gehad. Alles wordt gedownload maar verder gebeurd er niks en wordt er niks hernoemd. Maar hij geeft wel een error dat er iets denied is. Zet ik de rechten dan gaat het goed, lijkt wel of er op de een of andere manier rechten weer ontnomen worden, maar ik kijk dit even aan. Ik gebruik een Synology.
Nee geen rechten probleem,
Ik had ingesteld dat Radarr in QBittorrent als Initial State "Forcestart" zou gebruiken dit werkt prima onder Sonarr maar niet met Radarr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
schumi2004 schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 14:37:
[...]
Toch handig dit volgende keer eerst te checken lijkt me!

[...]
Melding is vrij duidelijk, access denied ;)

[...]

Dat is niet zo vreemd want zodra Radarr/Sonarr voldoende rechten heeft zul ie het download proces afmaken waar ie dat eerder vanwege rechten niet kon.

Hoe staan je permissies? (onder media management / advanced)
Radarr in onderstaande screenshot
[afbeelding]
Dankjewel, ik bedoelde dat de film dan verwerkt werkt maar de film erop niet meer. Terwijl ik ook op submappen rechten heb gegeven.

Heb geen permissions ingesteld, omdat het eerst goed leek te gaan. Zijn de permissions in jou screenshot goed? Heb jij een aparte user genaamd radarr?
Ik zie dat ik een user genaamd sc-radarr heb (wordt aangemaakt door de package). Dan is het jou screenshot overnemen en dan sc-radarr te gebruiken in plaats van radar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Binnetie schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 15:03:
[...]

Dankjewel, ik bedoelde dat de film dan verwerkt werkt maar de film erop niet meer. Terwijl ik ook op submappen rechten heb gegeven.

Heb geen permissions ingesteld, omdat het eerst goed leek te gaan. Zijn de permissions in jou screenshot goed? Heb jij een aparte user genaamd radarr?
Ik zie dat ik een user genaamd sc-radarr heb (wordt aangemaakt door de package). Dan is het jou screenshot overnemen en dan sc-radarr te gebruiken in plaats van radar?
Correct.

Ik zou echter eerder spelen met de rechten van de completed folder bedenk ik me net.
Je wilt namelijk dat de user sc-radarr of de group users daar voldoende rechten heeft om z'n werk af te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Ik had net precies hetzelfde. Access denied, rechten op completed folder gezet (waren afgevinkt) en het werkte weer.
Nu ingesteld zoals je screenshot, maar dan met sc-radarr. Kijken wat er nu gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Binnetie schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 18:53:
Ik had net precies hetzelfde. Access denied, rechten op completed folder gezet (waren afgevinkt) en het werkte weer.
Nu ingesteld zoals je screenshot, maar dan met sc-radarr. Kijken wat er nu gaat gebeuren.
Wie is de eigenlijke owner van je completed folder?

In mijn geval is dat nzbget, ik had in verleden ook altijd gezeik met rechten op deze folder en heb toen maar gewoon 777 ervan gemaakt.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
root@DS715:/volume2# ls -la downloads2
total 112
drwxrwxrwx+  8 nzbget-testing users  4096 Jan  4  2018 .
drwxr-xr-x  18 root           root   4096 Sep  3 14:46 ..
drwxrwxrwx   7 nzbget-testing users  4096 Aug 27 22:33 dst
drwxrwxrwx+  3 nzbget-testing users  4096 Jul 10 16:16 @eaDir
drwxrwxrwx  28 nzbget-testing users  4096 Sep  7 15:37 inter
drwxrwxrwx   2 nzbget-testing users 20480 Sep  8 05:51 nzb
drwxrwxrwx   2 nzbget-testing users 57344 Sep  8 05:51 queue
drwxrwxrwx   4 nzbget-testing users  4096 Sep  7 15:23 tmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn er alternatieven voor NZBhydra die nog goed op mijn DS214+ werken?

Ik heb NZBhydra v1 op mijn DS214+ draaien, dat gaat redelijk maar kan beter. Helaas heeft die geen updates meer. Ik heb NZBhydra v2 geprobeerd, maar dat krijg ik niet fatsoenlijk aan de praat.

Vandaar de vraag: zijn er alternatieven voor NZBhydra die op wat oudere hardware ook nog goed werkt?

Vergeten: ik heb NZBmegasearcher (of zoiets) gevonden, maar daar lijkt geen package van te bestaan voor mijn Synology.

[ Voor 14% gewijzigd door pven op 09-09-2018 12:56 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
@pven Wat kan er beter dan? Heb V1 hier op een 412+ draaien. Letterlijk 1x ingesteld en niet meer naar om hoeven kijken. Draait als een zonnetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pven schreef op zondag 9 september 2018 @ 12:51:
Ik heb NZBhydra v2 geprobeerd, maar dat krijg ik niet fatsoenlijk aan de praat.
Je kan ook kijken waarom niet en daar je probleem zieken,
ik denk zelf dat het probleem is dat die nu mono nodig heeft (dacht ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Freakster86 schreef op zondag 9 september 2018 @ 13:29:
@pven Wat kan er beter dan? Heb V1 hier op een 412+ draaien. Letterlijk 1x ingesteld en niet meer naar om hoeven kijken. Draait als een zonnetje.
Hij is enorm traag, en geeft veel te vaak timeouts. Ik weet uiteraard niet wat je precies hebt draaien, maar bij mij trekt ie het simpelweg niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denk dat je systeem het gewoon niet aan kan dan,
Bij mij werkt hij zonder problemen maar draai het niet op een NAS maar op een VMWare op mijn server.

Wat ik wel eens heb met NZBHydra is als ik iets zoek met een paar simpele woorden vind hij het niet,
maar als ik bv direct naar 1 van mijn indexers ga en daar handmatig zoek met dezelfde woorden vind hij het wel.
Dat is ook 1 van de redenen dat ik nzbhydra niet als mijn main indexer neerzet in Sonarr etc.
en alleen gebruik voor handmatig iets snel op te zoeken voor mijzelf of iemand anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
pven schreef op zondag 9 september 2018 @ 15:09:
[...]

Hij is enorm traag, en geeft veel te vaak timeouts. Ik weet uiteraard niet wat je precies hebt draaien, maar bij mij trekt ie het simpelweg niet.
Timeouts op welke manier? Geen verbinding met indexers, programma's, openen van webui?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Timeouts herken ik ook wel.
Op mijn DS214 draai ik de hele tijd met zo'n 80% geheugen gebruik en 80-95% processorgebruik.
Sommige packages zijn amper te bekijken (bij Download Station en DS Video), je krijgt dan een melding dat het packages niet kan laden of geen verbinding heeft.

Nu is een nieuwe nas altijd leuk, maar om dit nu alleen te doen voor de Sonarr, Radarr, mono, Jackett, NZBGet vind ik een beetje overdreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Freakster86 schreef op zondag 9 september 2018 @ 16:10:
[...]

Timeouts op welke manier? Geen verbinding met indexers, programma's, openen van webui?
Overal :)

De webui geeft regelmatig timeouts. Daarbij zie ik in de logging van de apps die hem benaderen veel timeouts langs komen.
Binnetie schreef op maandag 10 september 2018 @ 07:12:
Timeouts herken ik ook wel.
Op mijn DS214 draai ik de hele tijd met zo'n 80% geheugen gebruik en 80-95% processorgebruik.
Sommige packages zijn amper te bekijken (bij Download Station en DS Video), je krijgt dan een melding dat het packages niet kan laden of geen verbinding heeft.

Nu is een nieuwe nas altijd leuk, maar om dit nu alleen te doen voor de Sonarr, Radarr, mono, Jackett, NZBGet vind ik een beetje overdreven.
Ik heb er Lidarr nog bijdraaien, maar die heb ik uitgezet omdat de DS het anders niet meer trok. Een zwaardere kan bij mij geen kwaad. Maar ja, centjes ...

[ Voor 50% gewijzigd door pven op 10-09-2018 07:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
@pven @Binnetie Hoogst waarschijnlijk een geheugen probleem. Bij mijn 412+ liep ik met 1GB ook tegen flinke problemen aan rond 80% verbruik. DSM is niet echt een kei in het swappen van geheugen. CPU gebruik is een stuk minder van belang voor wat betreft prestaties. Een upgrade naar 2GB heeft letterlijk elk probleem dat ik had opgelost. DSM is ook veel responsiever. Maar goed, hebben jullie verder weinig aan, want in de 214(+) is het geheugen vast gesoldeerd. Radarr, Sonarr en NZBhydra zijn grootgebruikers qua geheugen. Enige wat je kunt doen is minder packages draaien, eventueel met een ingestelde taak andere dingen tijdelijke uitschakelen. Aangezien jullie tegen/over de 80% zitten denk ik dat alternatieve packages dezelfde problemen zullen geven.

Mocht je upgraden, kies een NAS met minimaal 2GB geheugen of waarbij het te upgraden is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roeleboel
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

roeleboel

en zijn beestenboel

@pven @Binnetie
Wat bij mij af en toe hielp was simpelweg een aantal packages (zeker Radarr en Sonarr) te herstarten, die gebruikten dan instant nog maar de helft van het geheugen (of soms zelfs minder) dan ervoor.
Bijgevolg: veel meer geheugen vrij, alle packages weer happy en vlot werkend.
Uiteindelijk had ik dat in een crontab gezet voor iedere nacht even de packages te herstarten.
(wel op andere nas dan de 214, maar principe zou hetzelfde moeten zijn)
tot zover mijn 2 eurocentjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Ik heb wat packages uitgezet en zak een paar procent. Van 80 naar 74%. Nu is mailserver misschien wel een geheugenslurper, helemaal als je de virusscanner aan hebt staan voor e-mail. Eigenlijk ben ik die nog wel nodig.
Heb ook een herstart lopen nu. Kijken of alles straks wat smoother draait. Anders zet ik Jackett uit. Tot nu toe heeft deze nog niet echt toegevoegde waarde gehad voor Sonarr en Radarr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
roeleboel schreef op maandag 10 september 2018 @ 10:05:
@pven @Binnetie
Wat bij mij af en toe hielp was simpelweg een aantal packages (zeker Radarr en Sonarr) te herstarten, die gebruikten dan instant nog maar de helft van het geheugen (of soms zelfs minder) dan ervoor.
Bijgevolg: veel meer geheugen vrij, alle packages weer happy en vlot werkend.
Uiteindelijk had ik dat in een crontab gezet voor iedere nacht even de packages te herstarten.
(wel op andere nas dan de 214, maar principe zou hetzelfde moeten zijn)
tot zover mijn 2 eurocentjes :)
Toevallig was ik net ook met de packages bezig. Geheugen is na de herstart 75% in gebruik (dat zal wel niet veel schelen). Maar misschien dat het wat uitmaakt als ik de packages handmatig even herstart. De CPU die telkens rond de 80-90% zat is nu maar aan het schommelen tussen de 15 en 40%.
Download Station reageert weer.

Nu weet ik even niet hoe je elke nacht een herstart kunt doen. Is dat mogelijk via de taakplanner van DSM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Binnetie schreef op maandag 10 september 2018 @ 10:13:
[...]

Toevallig was ik net ook met de packages bezig. Geheugen is na de herstart 75% in gebruik (dat zal wel niet veel schelen). Maar misschien dat het wat uitmaakt als ik de packages handmatig even herstart. De CPU die telkens rond de 80-90% zat is nu maar aan het schommelen tussen de 15 en 40%.
Download Station reageert weer.

Nu weet ik even niet hoe je elke nacht een herstart kunt doen. Is dat mogelijk via de taakplanner van DSM?
Interessant die herstarts, ga ik naar kijken.

In DSM6 is het wat lastig om dat geautomatiseerd te doen, maar ik denk wel dat het te scripten is. Ik zal een dezer dagen eens kijken. :Y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
@Binnetie @pven
Configuratiescherm - Hardware en stroom - Stroomschema - Maken
- Elke dag afsluiten om xx.xx
- Elke dag opstarten om xx.xx

Verwacht er echter geen wonderen van. De snelheidswinst was bij mij vaak van korte duur.

[ Voor 23% gewijzigd door Freakster86 op 10-09-2018 10:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roeleboel
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

roeleboel

en zijn beestenboel

pven schreef op maandag 10 september 2018 @ 10:32:
[...]

Interessant die herstarts, ga ik naar kijken.

In DSM6 is het wat lastig om dat geautomatiseerd te doen, maar ik denk wel dat het te scripten is. Ik zal een dezer dagen eens kijken. :Y)
via "task scheduler -> create -> scheduled task -> service" kan je een package stoppen of starten, zo dus 2 taken aanmaken (1x stop, 1x start)
Al ben ik niet 100% zeker of sonarr en radarr tussen de lijst van te kiezen packages zullen staan, heb die momenteel op een intel nuc draaien, en op het werk gaan ze het niet apprecieren als ik even sonarr/radarr ge installeren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Ik blijf maar klooien met de rechten bij elke nieuwe serie krijg ik een access denied, al heel vaak gekeken en de rechten staan goed (via File Station). Ik ga vanavond even proberen om via ssh als root in te loggen, dit wilde afgelopen weekend niet omdat hij mijn root wachtwoord niet accepteert (die hetzelfde is als mijn admin-account).

Wanneer ik handmatig de boel weer goed zet dan gaat het weer even goed. Zodra ik gekke zaken zie in Sonarr en weer terug kijk in de logging is er weer ergens een 'access denied' opgetreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Heb het met een omweg voor elkaar gekregen om via root in te loggen op mijn Synology.
De rechten staan op dit moment zo:

/Volume2/Series
Afbeeldingslocatie: https://i204.photobucket.com/albums/bb128/Binnetie/Folder%20series%20groups_zpslggsv8fi.jpg
Je ziet welke mogelijkheden qua groep

Owner mogelijkheden:
Afbeeldingslocatie: https://i204.photobucket.com/albums/bb128/Binnetie/Folder%20series%20owners_zps5mfikqma.jpg

De map waar de downloads terecht komen: /volume2/Series/Complete
Afbeeldingslocatie: https://i204.photobucket.com/albums/bb128/Binnetie/Complete%20folder%20groups_zpsmyelnvu6.jpg

Owner mogelijkheden:
Afbeeldingslocatie: https://i204.photobucket.com/albums/bb128/Binnetie/Complete%20folder%20owners_zps5syfufnn.jpg

Als ik het zo bekijk heb ik het idee dat NZBGet ook geen goede rechten heeft en daardoor bepaalde post-processingscripts niet konden draaien, maar dat terzijde.

Hoe moeten de rechten nu staan?
@schumi2004, ik zag ergens een bericht in het verleden van je dat je problemen had met de rechten en dan je deze permissions in Sonarr hebt aangepast (zoals we eerder hier bespraken). Maar in dat oude bericht was iemand die adviseerde om het uit te zetten, waarna het ineens weer werkte. Zoiets staat me nog bij, maar kan het bericht zo niet vinden. Met andere woorden: in Sonarr het kopje 'set permissions' op No zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je mappen structuur van je gehele setup is mij niet duidelijk.
Zit ik nu tegen de nzbget download folder aan te kijken of de definitieve Series locatie waar het allemaal heen geplaatst wordt?

Ik had dan namelijk iets verwacht als dit:
root@DS715:/volume2/downloads2/dst# ls -la
total 32
drwxrwxrwx 7 nzbget-testing users 4096 Aug 27 22:33 .
drwxrwxrwx+ 8 nzbget-testing users 4096 Jan 4 2018 ..
drwxrwxrwx 3 nzbget-testing users 4096 Sep 7 08:00 movies
drwxrwxrwx 20 nzbget-testing users 4096 Aug 21 22:58 music
drwxrwxrwx 4 nzbget-testing users 4096 Sep 11 05:52 series

Dus uitgeschreven:
Een downloads folder downloads2
Met hier in de destination dir (als download completed is) dst
En hier dan weer de categorie folders in: series en movies

Als ik naar jouw setup kijk dan heb je flink lopen hobbyen in de folder structuur (niet default iig)

Vervolgens worden mijn Series door Sonarr verplaatst naar:
root@DS715:/volume2# ls -la
drwxrwxrwx+ 24 sc-nzbdrone nzbdrone 4096 Sep 3 14:55 series2

Als je heel goed kijkt zie je dat ik vandaag de dag een 777 op deze folders heb staan omdat ik dat geneuzel met rechten een beetje beu was in het verleden, schijnt tegenwoordig al beter te zijn.

Ik zie in jouw voorbeelden ook helemaal niets van sc-download of sc-media terug komen?
Heb je misschien met geavanceerde machtigingen lopen spelen?
Mijn ervaring is als je maar lang genoeg rond klikt in je machtigingen opties je tegen dit soort issues kunt aanlopen.

Hoe jij je machtigingen nu moet zetten durf ik niet te zeggen daarvoor wil ik eerst weten hoe dingen geconfigureerd zijn maar als je overal vanaf wilt zijn zou ik gewoon een 777 geven op al je nzbget folders (dst, inter, queue etc) en deze folders nzbget user / group als owner geven.

Dit zelfde doe je voor je series folder, een 777 en als user/owner sc-nzbdrone/nzbdrone
En voor movies , 777 en als user/owner sc-radarr/radarr.

Niks geen geziek meer met al die rechten en group opties in DSM.

Die rechten geef ik overigens via de CLI niet via de GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Heb van het weekend de overstap gemaakt van CP naar Radarr. Allemaal prima, echter herkent Radarr zijn gedownloade files niet en/of de oude downloads vanuit CP. Iemand bekend met deze overstap? Het zal geloof ik te maken hebben met de mapnaam i.c.m. filenaam, maar zie even niet hoe ik dit exact moet doen en/of kan regelen voor nieuwe downloads vanuit Radarr.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ebayzo schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 11:13:
Heb van het weekend de overstap gemaakt van CP naar Radarr. Allemaal prima, echter herkent Radarr zijn gedownloade files niet en/of de oude downloads vanuit CP. Iemand bekend met deze overstap? Het zal geloof ik te maken hebben met de mapnaam i.c.m. filenaam, maar zie even niet hoe ik dit exact moet doen en/of kan regelen voor nieuwe downloads vanuit Radarr.
Hoe bedoel je precies?
Je bedoelt dat je je reeds gedownloade movies niet meer ziet in je Radarr omgeving?
Je heb ze wel geïmporteerd?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/inMZLiS.png

Owja, anders nog iets met debug.log ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

@schumi2004

Update: libmediainfo error gefixed. Nu eens kijken wat er gebeurt

*Aangevuld, zie onder. Heb ze inderdaad wel geïmporteerd en monitored maar hij blijft missing aangeven. Mappen lijkt hij wel te zien, maar de videofiles niet.

Missing
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/okH0dhj.png

Geen videofile
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/RGSsuNX.png

Stukje debuglog
18-9-11 11:28:01.1|Error|VideoFileInfoReader|mediainfo is required but was not found

[v0.2.0.1120] System.DllNotFoundException: libmediainfo.so.0
at (wrapper managed-to-native) NzbDrone.Core.MediaFiles.MediaInfo.MediaInfo:MediaInfo_New ()
at NzbDrone.Core.MediaFiles.MediaInfo.MediaInfo..ctor () [0x00006] in <d622740c3f6a4ed084b707bca6d9b562>:0
at NzbDrone.Core.MediaFiles.MediaInfo.VideoFileInfoReader.GetMediaInfo (System.String filename) [0x00021] in <d622740c3f6a4ed084b707bca6d9b562>:0

18-9-11 11:28:01.1|Error|DetectSample|[/media/nas/library/Movies/videobestand.mkv] has a runtime of 0, is it a valid video file?
18-9-11 11:28:30.7|Error|VideoFileInfoReader|mediainfo is required but was not found
Denk dat ik mijn vraag wellicht al beantwoord? Mediainfo issue? Had ook al een melding hierover in system, maar wist niet zo goed hoe ik dit moest oplossen.
MediaInfo could not be loaded libmediainfo.so.0
OS: Linux nasje 4.9.0-8-amd64 #1 SMP Debian 4.9.110-3+deb9u4 (2018-08-21) x86_64
Radar version: 0.2.0.1120
Mono Version: 4.6.2 (Debian 4.6.2.7+dfsg-1)

[ Voor 76% gewijzigd door Ebayzo op 11-09-2018 12:02 ]

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
@schumi2004 Ik heb er voor zover ik weer niet mee lopen rommelen.
Had wel ooit eens een probleem met NZBGet (toen ik nog gewoon uitsluitend met NZBGet downloadde en daar de links naar de NZB's in zette). Dit had ik uiteindelijk weer werkend, maar toen ik een paar post-processingscript wilde gebruiken werkte het niet (o.a. opruimen van de reclame en samples, video zonder subfolder in de downloaddirectory).

Mijn downloadfolder is /volume2/Series/Complete
Hier komt alles terecht, wanneer de download door NZBGet is uitgevoerd en Sonarr deze verwerkt heeft verschijnt er een mapnaam met de serie met hierin de afleveringen:
/Series/Complete/Naam serie/Seizoen x
Wanneer de afleveringen gedownload zijn, maar nog niet verwerkt dan komen ze dus terecht in /Series/Complete

Ik zit via Putty te kijken, maar krijg niet een overzicht van wat jij geeft: /volume2/Series# ls -la
Krijg telekns de melding, no such file or directory.

Ook snap ik even niet hoe je die user/owner zet:
Dit zelfde doe je voor je series folder, een 777 en als user/owner sc-nzbdrone/nzbdrone
En voor movies , 777 en als user/owner sc-radarr/radarr.
Kan ik die in WinSCP gewoon intypen?
Heb nu even op series een 777 gegeven en ook op de 'Complete'folder een 777 (groep en eigenaar heb ik laten staan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
@Ebayzo Bepaalde bestandstypes worden door Radarr niet herkend. Kwam ik ook achter toen ik laatst overstapte van CP naar Radarr. Kostte aardig wat moeite om het te achterhalen, maar vond uiteindelijk dit: Radarr unable to read ISO, WMV or AVI files #1336

Status is closed, maar is duidelijk niet opgelost. Kon er verder geen oplossing voor vinden, dus heb de paar films die ik had met .wmv en .avi verwijderd en opnieuw laten downloaden door Radarr. Mogelijk loop jij tegen hetzelfde probleem aan?

Voor wat betreft niet herkende downloads door Radarr zelf zou ik deze bestandsnamen in de ignore lijst opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

@Freakster86 @schumi2004 fixed. Thanks voor de reacties. Probleem was dus toch mediainfo. Hij is nu de lijst aan het bijwerken.

Wellicht dat er wat overblijft en ik nog wat aan je link heb. Bedankt valvast!

[ Voor 24% gewijzigd door Ebayzo op 11-09-2018 12:05 ]

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben(V)
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09:20
Binnetie schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 11:46:
@schumi2004 Ik heb er voor zover ik weer niet mee lopen rommelen.
Had wel ooit eens een probleem met NZBGet (toen ik nog gewoon uitsluitend met NZBGet downloadde en daar de links naar de NZB's in zette). Dit had ik uiteindelijk weer werkend, maar toen ik een paar post-processingscript wilde gebruiken werkte het niet (o.a. opruimen van de reclame en samples, video zonder subfolder in de downloaddirectory).

Mijn downloadfolder is /volume2/Series/Complete
Hier komt alles terecht, wanneer de download door NZBGet is uitgevoerd en Sonarr deze verwerkt heeft verschijnt er een mapnaam met de serie met hierin de afleveringen:
/Series/Complete/Naam serie/Seizoen x
Wanneer de afleveringen gedownload zijn, maar nog niet verwerkt dan komen ze dus terecht in /Series/Complete

Ik zit via Putty te kijken, maar krijg niet een overzicht van wat jij geeft: /volume2/Series# ls -la
Krijg telekns de melding, no such file or directory.

Ook snap ik even niet hoe je die user/owner zet:

[...]

Kan ik die in WinSCP gewoon intypen?
Heb nu even op series een 777 gegeven en ook op de 'Complete'folder een 777 (groep en eigenaar heb ik laten staan).
Knutselen met linux rechten is vrij zinloos.
De nieuwe DSM6 geschikte packages van de SynoCommunity werken niet via de linux rechten maar met ACL's

Rechten moet je uitdelen via de groepen sc-media en sc-download en verder overal afblijven.
Voor bestaande folders(+ subfolders) moet je even met FileStation die groeps rechten geven.

Lees deze wiki eens hoe het in elkaar zit.
https://github.com/SynoCo...iki/Permission-Management

En vergeet zeker het laatste stukje niet over die ACL's

All truth passes through three stages: First it is ridiculed, second it is violently opposed and third it is accepted as being self-evident.

• Binnetie
Ben(V) schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 22:04:
[...]

Knutselen met linux rechten is vrij zinloos.
De nieuwe DSM6 geschikte packages van de SynoCommunity werken niet via de linux rechten maar met ACL's

Rechten moet je uitdelen via de groepen sc-media en sc-download en verder overal afblijven.
Voor bestaande folders(+ subfolders) moet je even met FileStation die groeps rechten geven.

Lees deze wiki eens hoe het in elkaar zit.

En vergeet zeker het laatste stukje niet over die ACL's
Dank!
Want zelfs met 777 op de mappen werkt het niet.
Ik ga heb het artikel volgens mij al eens gelezen, maar meende in reactie ergens gelezen te hebben dat het niet op mij van toepassing was. Had het al bijna opgegeven en zat aan een volledig herinstallatie van de nas te denken of om een nieuwe aparte map te maken waar de downloads op binnenkomen.

Edit: Ik zie dat nu alle gebruikers lees en schrijfrechten hebben op de mappen, dat is niet de bedoeling. Maar blijkbaar is er wel wat veranderd. Dus blijkbaar wordt er wel door DSM iets meegedaan, zelfs als ik nu via DSM de rechten op een Serie map op alleen lezen zet wordt het overruld door de 777 die ik via WinSCP heb gegeven.

[ Voor 14% gewijzigd door Binnetie op 12-09-2018 09:08 ]

• Ben(V)
Je moet zelf niet prutsen met privs settings met winscp.
Winscp weet niets van ACL's dus wat die laat zien is zinloos.
Die ACL's zijn een layer exclusief voor DSM.

En een artikel lezen en negeren werkt natuurlijk niet.
Het wordt niet voor niets geschreven en als je iemand denkt het betere te weten en te roepen dat je het kunt negeren gebruikt hij de packages niet zelf en is een wijsneus.

Je moet gewoon doen wat er staat en dan werkt het.

De packages worden door duizenden anderen gebruikt en daar werkt het gewoon.
Het enige wat je zelf moet doen is de groepen sc-media en sc-download lees/schrijf rechten geven op bestaande folders want die zijn in het verleden zonder die rechten aangemaakt.

All truth passes through three stages: First it is ridiculed, second it is violently opposed and third it is accepted as being self-evident.

• Binnetie
Ben(V) schreef op woensdag 12 september 2018 @ 10:35:
Je moet zelf niet prutsen met privs settings met winscp.
Winscp weet niets van ACL's dus wat die laat zien is zinloos.
Die ACL's zijn een layer exclusief voor DSM.

En een artikel lezen en negeren werkt natuurlijk niet.
Het wordt niet voor niets geschreven en als je iemand denkt het betere te weten en te roepen dat je het kunt negeren gebruikt hij de packages niet zelf en is een wijsneus.

Je moet gewoon doen wat er staat en dan werkt het.

De packages worden door duizenden anderen gebruikt en daar werkt het gewoon.
Het enige wat je zelf moet doen is de groepen sc-media en sc-download lees/schrijf rechten geven op bestaande folders want die zijn in het verleden zonder die rechten aangemaakt.
Helder, ik heb de rechten teruggezet zoals het was en heb nu via je link opnieuw rechten gegeven. ACL moet dus geactiveerd worden? Want ik had hier nooit eerder van gehoord terwijl ik al heel lang met packages van Synocommunity werkte.

Bovendien werkt Auto-Sub zonder problemen in diezelfde 'Complete' map. Jij bent daar de package-man van toch?

In Sonarr of Radarr hoef ik geen rechten (onder het kopje permissions) te zetten?

[ Voor 4% gewijzigd door Binnetie op 12-09-2018 11:40 ]

• Ben(V)
Autosub werkt niet met ACL rechten, maar wel met dezelfde groepen sc-media en sc-download.

De nieuwe packages van de SynoCommunity werken wel met ACL's.
Dat hebben ze gedaan gelijk met het geschikt maken van hun packages voor DSM 6, omdat dat de weg is die Synology zelf heeft ingeslagen.

Je kunt beter ook beter binnen Sonarr en Radarr niet iets met de rechten gaan doen, want die werken ook alleen met de standaard linux rechten en snappen ook niets van ACL's.
Is ook helemaal niet nodig.

• Binnetie
Tot nu toe lijtk het goed te gaan met het opnieuw instellen van de rechten. Daarvoor ging het even goed en leken de rechten teruggezet te worden.
Ik heb verder niets met ACL gedaan. Op mijn ene harde schijf, heb ik deze optie ook niet in de machtingen, op mijn tweede harde schijf (volume2) heb ik deze mogelijkheid wel.
Dank voor zover, ik ga nog even verder testen.

Met name de juiste ondertiteling vinden is nog een dingetje. Soms gaat het goed, maar soms lopen ze ook erg uit sync. Ik rename de afleveringen van series niet zodat ze goed kunnen matchen.

• Ben(V)
Als je de mogelijkheid niet hebt dan zijn ACL's al geactiveerd.
Dat geld voor alles shares die aangemaakt zijn vanaf DSM 5.2

Als je een dingetje hebt met autosub en ondertitels die niet in sync zijn moet je iets in het autosub forum plaatsen en niet hier.

• Frid0
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 30-06 14:55
Hi,

Had een vraag, weet iemand hoe je oude films uit je Radarr kan verwijderen? Heb heel veel films verwijderd van mijn Syno DS412+. De 720p films en wil de meeste nu weer hebben maar in 1080p. Maar als ik nu kijk in Radarr denkt Radarr dat ik al mijn films heb nog maar heb er nog maar enkele die ik handmatig heb gedownload gister.

• Freakster86
  • Niet online
Blijkbaar heb ik ook nog steeds te maken met een rechten issue.
- Radarr met twee films foutmeldingen elke minuut, waarbij de downloads onder Activity tab blijven staan
- Sonarr kan blijkbaar de rechten op de aflevering zelf niet wijzigen.
Radarr:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
DownloadedMovieImportService    
Import failed, path does not exist or is not accessible by Radarr: 
/volume1/downloads/complete/movies/flimnaam/

ImportApprovedMovie 
Couldn't import movie /volume1/downloads/complete/movies/filmnaam: 
Access to the path "/volume1/media/movies/filmnaam/bestandsnaam.avi" is denied.

Sonarr
code:
1
2
Unable to apply permissions to: /volume1/media/series/serienaam/Season 2/Aflevering.mkv: 
Error setting file permissions: EPERM

Ik snap er niks van. Bij Sonarr lijkt gewoon alles goed te gaan en Radarr vertoont dit gedrag slechts bij enkele films. De rechten voor de groep en users staan gewoon goed, zoals hier staat aangegeven i.i.g. https://github.com/SynoCo...iki/Permission-Management

Blijft gezeik met die machtigingen en snap er steeds minder van. Wat kan ik hier aan doen? SSH, root en Chmod op de betreffende mappen? Elke google poging levert een nieuwe "oplossing" op..

Edit:
Zie via File Station dat op de submappen het volgende staat:
- eigenaar = sc_nzbdrone
- groep = sc_download

Moet eigenaar niet sc_download zijn?? Dus ssh, root en dan
code:
1
 chown -R owner:group /betreffende folders
?

[ Voor 9% gewijzigd door Freakster86 op 13-09-2018 17:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaMoUsYs
Frid0 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 10:59:
Hi,

Had een vraag, weet iemand hoe je oude films uit je Radarr kan verwijderen? Heb heel veel films verwijderd van mijn Syno DS412+. De 720p films en wil de meeste nu weer hebben maar in 1080p. Maar als ik nu kijk in Radarr denkt Radarr dat ik al mijn films heb nog maar heb er nog maar enkele die ik handmatig heb gedownload gister.
Je kunt voor alle films een "Update movie and scan disk" doen. (Bij System --> tasks)
Maar je kunt je Cutoff ook aanpassen naar 1080p en gaat ie als het goed is de films opnieuw zoeken.
Als je die cutoff niet aanpast kan het ook zomaar zijn dat ie weer 720p gaat downloaden

Check dit en help mee!

• Ben(V)
Freakster86 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 17:30:
Blijkbaar heb ik ook nog steeds te maken met een rechten issue.
- Radarr met twee films foutmeldingen elke minuut, waarbij de downloads onder Activity tab blijven staan
- Sonarr kan blijkbaar de rechten op de aflevering zelf niet wijzigen.
Radarr:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
DownloadedMovieImportService    
Import failed, path does not exist or is not accessible by Radarr: 
/volume1/downloads/complete/movies/flimnaam/

ImportApprovedMovie 
Couldn't import movie /volume1/downloads/complete/movies/filmnaam: 
Access to the path "/volume1/media/movies/filmnaam/bestandsnaam.avi" is denied.

Sonarr
code:
1
2
Unable to apply permissions to: /volume1/media/series/serienaam/Season 2/Aflevering.mkv: 
Error setting file permissions: EPERM

Ik snap er niks van. Bij Sonarr lijkt gewoon alles goed te gaan en Radarr vertoont dit gedrag slechts bij enkele films. De rechten voor de groep en users staan gewoon goed, zoals hier staat aangegeven i.i.g. https://github.com/SynoCo...iki/Permission-Management

Blijft gezeik met die machtigingen en snap er steeds minder van. Wat kan ik hier aan doen? SSH, root en Chmod op de betreffende mappen? Elke google poging levert een nieuwe "oplossing" op..

Edit:
Zie via File Station dat op de submappen het volgende staat:
- eigenaar = sc_nzbdrone
- groep = sc_download

Moet eigenaar niet sc_download zijn?? Dus ssh, root en dan
code:
1
 chown -R owner:group /betreffende folders
?
In de eerste plaats moet je nooit Sonarr of Radarr met de permissions laten knoeien op een Synology Nas.
En zelf moet je dat ook niet gaan doen en al helemaal niet met het eigenaarschap van folders en/of files.
Je maakt dingen alleen maar onwerkbaar.

Op een Synology Nas draaien vanaf DSM 6 alle packages onder een hidden "user" en die "user" zit ook niet meer in de groep "users" en je kunt ze in de GUI ook niet zien of rechten aan uitdelen.
Daarom heeft de SynoCommunity besloten de groepen sc-media en sc-download te introduceren om via die groepen met behulp van ACL's rechten te geven.

Je moet er voor zorgen dat de folder waar rechten op nodig zijn via die beide groepen sc-download en sc-media permissions hebben, dus alleen met die groepen werken en zeker niet op de commandline gaan grutten.
Wel moet je naast het toekennen van lees/schrijf rechten op hoofdfolder voor die groepen in het control panel, voor bestaande folders, subfolders en files die rechten uitdelen via FileStation.

Nieuwe files erven namelijk de rechten van de folder waar ze ingezet worden.
Dat is ook de reden waarom je niet in Radarr en Sonarr die rechten zelf moet laten zetten en het ook niet zelf doen want de package van de SynoCommunity werken met ACL's en niet met linux rechten en daar snappen Radarr en Sonarr niets van.

En uiteraard niet vergeten om de share te converteren naar ACL support als je oude (van voor DSM 6) shares hebt.
zie voor dit alles de wiki hieronder.

@Ben(V)
Allemaal mooi en aardig maar dat gaat natuurlijk alleen maar op als je start met DSM6 of in ieder geval met een schone lei begint.
Als je in mijn geval komt van DSM5 dan is het toch echt een heel ander verhaal en dan kan DSM6 allemaal het leuk bedacht hebben qua rechten structuur maar dat werkte in mijn situatie voor geen meter (en nog niet).

Just my 2 cents.

/edit:
Als jij mij kunt vertellen hoe ik mijn systeem weer op orde krijg qua DSM6 rechten strucuur krijg je van mij een pluim maar tot op heden werkt het via CLI ook gewoon.

[ Voor 24% gewijzigd door schumi2004 op 13-09-2018 21:15 ]

• Binnetie
Moet wel eerlijk zeggen dat het tot nu toe prima werkt met Sonarr en Radarr naar aanleiding van de Github link van Ben(V). Ik zie in de logging eindelijk eens niet elke minuut een boel regels over access denied of andere vreemde meldingen omdat er onvoldoende rechten zijn.
Ook lijkt het nu allemaal niet zo stroperig te werken, wordt steeds meer tevreden.

Gisteravond zag ik allemaal meldingen op mijn telefoon dat telkens dezelfde film werd gedownload, wat bleek: NZBGet had niet de goede rechten en hierdoor werd er niet uitgepakt en mislukt de download waarna Radarr vrolijk een nieuwe versie naar NZBGet stuurde.

Of dat de resultaten van oude series wat tegenvallen.
Eerst had ik wel eens dat Radarr minder vind dan de site van de indexer. Maar heb het ook andersom gehad. Dat de indexer minder vind dan via Radarr bij de indexer. Dit met name bij films voor die alternatieve name hebben. Maar goed daar kijk ik wel eens naar.

Klopt het dat wanneer je een serie toevoegt en een seizoen selecteerd (toggle sason monitored status) dat deze niet vanzelf gaat zoeken en downloaden? Als ik per aflevering op het vergrootglas klik dan gebeurd dit wel.

[ Voor 25% gewijzigd door Binnetie op 13-09-2018 22:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ben(V)
schumi2004 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 21:11:
@Ben(V)
Allemaal mooi en aardig maar dat gaat natuurlijk alleen maar op als je start met DSM6 of in ieder geval met een schone lei begint.
Als je in mijn geval komt van DSM5 dan is het toch echt een heel ander verhaal en dan kan DSM6 allemaal het leuk bedacht hebben qua rechten structuur maar dat werkte in mijn situatie voor geen meter (en nog niet).

Just my 2 cents.

/edit:
Als jij mij kunt vertellen hoe ik mijn systeem weer op orde krijg qua DSM6 rechten strucuur krijg je van mij een pluim maar tot op heden werkt het via CLI ook gewoon.
Nee het is zo gemaakt dat ook upgrades van DSM 5 versies prima werken.
We hebben het uitgebreid uitgetest, want het heeft nogal wat hoofdbrekers gekost door de wijzigingen die Synology in DSM 6 heeft doorgevoerd.

Gewoon doen wat ik geschreven heb en ook die wiki eens doorlezen.
Met name het converteren van je Shares naar ACL support is curciaal, maar eigenlijk wil ik iedereen aanraden dat te doen want Synology zelf gaat daar ook steeds meer gebruik van maken.
Converteren is "greyed out" als je share al ACL's support.
Dat geld voor alle shares die met DSM 5.2 of later zijn aangemaakt.

• Freakster86
  • Niet online
Ben(V) schreef op donderdag 13 september 2018 @ 20:50:
En uiteraard niet vergeten om de share te converteren naar ACL support als je oude (van voor DSM 6) shares hebt.
zie voor dit alles de wiki hieronder.

Als eerst, dit staat goed. Ik was die wiki al afgelopen alvorens hier te posten.

:X Als een kip zonder kop dit toch helemaal over het hoofd gezien... Zojuist gewijzigd. Even NAS herstarten en kijken en hoeverre de problemen aanhouden.
[...]
In de eerste plaats moet je nooit Sonarr of Radarr met de permissions laten knoeien op een Synology Nas.
En zelf moet je dat ook niet gaan doen en al helemaal niet met het eigenaarschap van folders en/of files.
Je maakt dingen alleen maar onwerkbaar.
Ik heb binnen Sonarr/Radarr m.b.t. rechten of instellingen die daarmee samenhangen niets gewijzigd.
Op een Synology Nas draaien vanaf DSM 6 alle packages onder een hidden "user" en die "user" zit ook niet meer in de groep "users" en je kunt ze in de GUI ook niet zien of rechten aan uitdelen.
Daarom heeft de SynoCommunity besloten de groepen sc-media en sc-download te introduceren om via die groepen met behulp van ACL's rechten te geven.

Je moet er voor zorgen dat de folder waar rechten op nodig zijn via die beide groepen sc-download en sc-media permissions hebben, dus alleen met die groepen werken en zeker niet op de commandline gaan grutten.
Wel moet je naast het toekennen van lees/schrijf rechten op hoofdfolder voor die groepen in het control panel, voor bestaande folders, subfolders en files die rechten uitdelen via FileStation.
Ja, en daar gaat het dus mis.

Het gaat dus om twee folders, de download folder en de media folder.
- /volume1/downloads (/complete/incomplete)
- /volume1/media/ (series en films in aparte folders)

Voor beide gedeelde mappen hebben sc_download en sc_media lees en schrijfrechten. Tevens hebben de individuele users lees en schrijfrechten. Moet ik dat allemaal uitzetten dan? Dat staat al zo sinds DSM 5 volgens mij.

Kan het zijn dat de eigenaar gewoon fout staat? Dat is nu dus sc_nzbdrone (joost mag weten waarom). Alle andere applicaties en betrokken groepen hebben alsnog lees en schrijfrechten, dus zou je toch denken dat het alsnog goed moeten zijn? Blijkbaar niet, maar goed...
Nieuwe files erven namelijk de rechten van de folder waar ze ingezet worden.
Dat is ook de reden waarom je niet in Radarr en Sonarr die rechten zelf moet laten zetten en het ook niet zelf doen want de package van de SynoCommunity werken met ACL's en niet met linux rechten en daar snappen Radarr en Sonarr niets van.
Ik kan niets converteren, dus dat ACL verhaal gaat helaas niet op. Voor wat betreft Radarr kan het kloppen, de filmmappen zijn reeds eerder aangemaakt door Couchpotato, dus misschien dat daar (ook) een fout in zit?

Voor wat betreft Sonarr gaat die vlieger niet op. Sonarr draait al vanaf DSM 5 mee en alles gaat op de voorgrond goed. Het is dat ik op het Radarr issure stuitte en eens een kijkje nam in het logboek van Sonarr. Maar los van de talloze logboek meldingen merk ik verder niks. Ik wil het desondanks oplossen, maar echt veel verder dan een chmod op alle (onderliggende) mappen kom ik niet als ik dit probleem google.

Dus ja, rechten staan onder gedeelde mappen goed. En via File Station kan ik enkel eigenaar en groep wijzigen, waarbij eigenaar nu sc_nzbdrone is en de andere opties gebruikers zoals Admin e.d. zijn. Groep is sc_download, sc_media wordt nergens genoemd.

Edit:
:X Zie eerste regels... Excuus aan @Ben(V)

• Ben(V)
Als je niets kan converteren staat dat al goed, dat had je natuurlijk zelf ook kunnen bedenken en het staat ook duidelijk in de wiki.
Als je alleen sc-download heb is dat ook prima.
Er zijn packages die de ene groep hebben en ander hebben de andere en sommige hebben beiden.
Als je wilt weten hoet het zit lees de wiki's die op de github van de SynoCommunity staan.

chmod moet je zeker niet aan beginnen dan verziek je de boel alleen maar en met de eigenaarschap moet je ook niet knutselen.

Het heeft allemaal niet zoveel met Radar of Sonarr zelf te maken, maar met de permissie structuur van DSM 6 en die van het package center.
Het maakt ook helemaal niets uit dat je het al onder DSM 5 had draaien.
Synology heeft wat trucen uitgehaalt om bestaande packages die voor DSM 6 geinstalleerd waren werkbaar te houden, maar door de nieuwe SynCommunity packages is dat niet meer nodig.

Je moet natuurlijk wel het laatste package van de SynoCommunity hebben en als het niet werkt heb je echt zelf iets lopen knutselen want het is uitgebreid getest en werkt bij heel veel mensen wel goed.

Pagina: 1 ... 36 ... 51 Laatste

Let op:
Als je een vraag stelt, vergeet dan niet:

Het bespreken van index sites en het vragen om invites is niet toegestaan!
Vragen naar wat de beste release groups zijn, is ook niet de bedoeling.
Het ongevraagd benoemen/vermelden van release groups is ook niet de bedoeling

Eerst in de debug logging te kijken (eventueel mee te posten via http://www.pastebin.com)
Het besturingssysteem te vermelden (OSX, Linux, Windows, NAS (Synology,QNAP,etc). En repository versie (Main of andere fork)