Het Grote Airsoft Topic deel 3/4 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 10 ... 49 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:28

Player1S

Probably out in the dark

Gister ging het redelijk. De G&P bleek een belachelijke RoF te hebben met een 11.1 lipo.
Helaas geen confirmed kills kunnen registreren. Wel zelf vaak genoeg geraakt en ze hadden het vooral voorzien op mn gezicht :(

Binnenkort maar naar Daarle. Daar is het net iets minder dicht begroeit dus hopelijk wat meer kans op kills.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17:10

rsnubje

Testlabcoördinator

BDO: SweatyRs

Hopelijk had je goede bescherming ;)

Uplay: Red--Death

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• prestige93
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 24-07-2024
VOG is eindelijk binnen nu snel doorsturen zodat ik hopelijk ook snel mijn NABV pas heb.
Keuze van AEG is ook gemaakt, tegen de tijd dat ik mijn pasje heb nog even langs bij U13 om te kijken of het is wat ik wil: https://www.unit13shop.eu...article&aid=21229&lang=nl

Veel out of the box upgrades en heel veel upgrades beschikbaar.

Steam: http://steamcommunity.com/id/Prestige93

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• citruspers
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:56
Welkom!

Je hebt om te beginnen al 2 voordelen. Een budget van 500 euro is best aardig, en je hoeft natuurlijk niet alles in 1 keer te kopen.

Hier een kort budget aankooplijstje om je een idee te geven hoe ver je kan komen met jouw budget:

Essentials:

Replica: Krytac is mooi, maar niet te betalen hier in NL, tenzij je in 1 keer door je budget heen wil zijn. Ik ben zelf begonnen met een Specna Arms SA-B03. Genoeg ruimte voor upgrades (in het geval van de barrel en hopup zelfs zeer wenselijk), maar wel een nette metalen behuizing. Kosten zo'n 200-300 euro tegenwoordig inclusief crappy batterij en lader. Goed genoeg voor je eerste skirms, maar wel iets wat je snel wil vervangen. gunfire.pl is de europese distributeur.

Face mesh (om je tanden te beschermen): 5-10 euro

Oogbescherming: Pyramex I-force (20-30 euro) of Bolle Tracker. Beiden zijn bekende merken en hebben de juiste keurmerken.

Biodegradeable BB's. Deze haal ik meestal wel in Nederland. G&G bio .25 voor buiten, .23 voor binnen.

Done. In principe ben je nu klaar om te skirmen.

Ook handig om meteen te hebben:

Handschoenen (ik ben wel fan van de Mechanix serie) ~30 euro (of goedkopere werkhandschoenen)

Sling (om je replica aan te hangen) - 10 euro

Midcap magazijnen. Zo'n hicap magazijn werkt prima en kan veel balletjes dragen, maar rammelt als een gek en je bent constant aan het wieltje aan het draaien. Ik ben zelf wel fan van de duurdere G&G Thermold magazijnen, maar Specna of Dboys/Boyi stalen magazijnen doen het ook prima. 35 euro voor 5 stuks

Speedloader (deze heb je nodig om midcap magazijnen te vullen). Ze zijn goedkoop (en goedkoop gebouwd), dus haal er twee voor als je de eerste sloopt). ~5 euro per stuk

Handig om te hebben, maar niet essentieel:

Lipo accu en balance charger (ik vind die van Nuprol wel goed werken) - ~50-60 euro

Plate carrier/combat vest/tacrig/tactische bretels - 40 euro op taiwangun. Handig om je magazines mee te nemen, en bij de meeste krijg je al wat pouches meegeleverd.

Camouflagebroek. Belangrijker dan een camouflagejack, want daar zit toch je platecarrier over heen. Koop 'm bij de dump, of bestel hem online en onthoud: als je een type camouflage hebt, moet je eigenlijk de rest van je kleding ook in dat type kopen. Plate carriers, pouches en dergelijke kun je het beste in 1 kleur kopen (tan, olive, coyote).

Camouflagepet. Houdt de zon uit je gezicht en zorgt er voor dat je iets minder zichtbaar bent. - 10 euro

Tips:

Probeer zoveel mogelijk van taiwangun en ebay/aliexpress te halen. Nederlandse airsoftwinkels hanteren soms belachelijke marges.

I'm a photographer, not a terrorist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0rDy
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:23
Goede lijst! Ik zou ook voor handschoenen, vest en overige gear aliexpress checken, het meeste van mijn spul komt daar vandaan en is voor een beginner meer dan prima!

En vergeet schoenen niet! goede hoge schoenen zijn echt een must, vooral als je in het bos gaat skirmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Ik ben het wel eens dat de mechanix handschoenen fijn zijn :) Betreft accus en laders zou ik dan liever geen aliexpress doen ivm quality checks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3m3d7
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-10 14:49
citruspers schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 10:35:
[...]

Super goed antwoord over gear
Top, dit heeft mij veel geholpen, lekker nuchter en eerlijk antwoord waar ik mee verder kant, bedankt!

d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-10 16:58
R3m3d7 schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 21:15:
[...]

Top, dit heeft mij veel geholpen, lekker nuchter en eerlijk antwoord waar ik mee verder kant, bedankt!

d:)b
Ik zou zeker nog verder sparen 500,- is een start , ik heb het zelf ondervonden na een jaar Airsoft en 3000,- verder O-) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3m3d7
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-10 14:49
ErwinJ schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 07:27:
[...]

Ik zou zeker nog verder sparen 500,- is een start , ik heb het zelf ondervonden na een jaar Airsoft en 3000,- verder O-) .
Ja snap ik maar dat gaat niet gebeuren, mijn potje is 500 euro en ik wilde graag weten of ik daarmee airsoft plezier kan beleven of dat je echt minimaal aan b.v. duizend moet denken om plezier te hebben.

Een soort best buy guide met verschillende budgetten zou super handig zijn, ik heb er nu eentje gekregen en daar ben ik erg blij mee!

Ik ga overmorgen op vakantie maar daarna ga ik ermee aan de slag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• citruspers
rsnubje schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 16:14:
Ik ben het wel eens dat de mechanix handschoenen fijn zijn :) Betreft accus en laders zou ik dan liever geen aliexpress doen ivm quality checks.
Eens! Vandaar ook mijn suggestie voor de nuprol lader en accu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

[...]
Ik ben nu een half jaar NABV lid en zit ook al zeker op 1500 :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• j0rDy
Kwam deze video tegen toen ik begon met airsoften wat een mooie indicatie geeft wat je nodig hebt en wat het kost om te beginnen:

[ Voor 4% gewijzigd door j0rDy op 06-07-2017 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Wel leuk gedaan :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XzeroD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-07 20:35

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Topicstarter
[...]

Na 6 jaar wil ik geen eens weten wat ik er door heen heb gehaald met Airsoft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0rDy
Aankomende zaterdag naar King Forest in Valburg, nog meer mensen van hier aanwezig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Nop, eerst vakantie :) Ik zag wel net de uitnodiging ervoor verschijnen in mn groepsapp :P

[ Voor 60% gewijzigd door rsnubje op 10-07-2017 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

j0rDy schreef op maandag 10 juli 2017 @ 08:15:
Aankomende zaterdag naar King Forest in Valburg, nog meer mensen van hier aanwezig?
Nope, sorry. Komende weekenden lekker genieten van de kids. Daarna ga ik waarschijnlijk naar Daarle.

Overigens vond ik Kings Forest beetje TE begroeid om echt leuk te spelen. Maar misschien ligt dat gewoon aan mij hoor.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0rDy
L1nt schreef op maandag 10 juli 2017 @ 15:13:
[...]

Nope, sorry. Komende weekenden lekker genieten van de kids. Daarna ga ik waarschijnlijk naar Daarle.

Overigens vond ik Kings Forest beetje TE begroeid om echt leuk te spelen. Maar misschien ligt dat gewoon aan mij hoor.
Klopt, persoonlijk is het mij iets teveel woodland maar het is nou eenmaal lekker dichtbij :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

j0rDy schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 12:50:
[...]

Klopt, persoonlijk is het mij iets teveel woodland maar het is nou eenmaal lekker dichtbij :X
Dat heb ik nu met Daarle :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0rDy
Ik moet zeggen dat ik toch erg veel lol heb gehad afgelopen zaterdag in Kings Forest, zelfs in de meest dichte woodland.

Ik merkte dat mijn sidearm (ics ble) af en toe problemen gaf, ondanks dat deze alleen single shot is bleef hij soms hangen en vuurde meerdere malen achter elkaar, zelf 1x bij het doorladen bij een nieuw magazijn. Iemand enig idee waar dit door zou kunnen komen? Ik gebruik ultrair maar heb nog een nieuwe bus nuprol liggen, misschien deze eens proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AutisticPinguin
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:42
Afgelopen zondag voor de tweede keer en voor het eerst met volledig eigen gear gespeeld in Assendelft bij RSL Airsoft. Groot bos met ruim honderd man. Best wel dicht begroeid en met veel braamstruiken.

Het begin was een beetje (voor mij dan) saai, veel defensief werk en erg rustig bij het te bewaken object. Na de pauze meer actief de front linie opgezocht en dat was toch wel erg vet. Speelde voor het eerst met mijn Krytac CRB en die heeft het uitstekend gedaan. Zeer content mee.

Aan het einde van de dag nog een (sneller) zombie spel. Ik heb me weer enorm vermaakt en ik ben bang dat ik er een nieuwe hobby bij heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:46

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Aan het einde van de dag nog een (sneller) zombie spel. Ik heb me weer enorm vermaakt en ik ben bang dat ik er een nieuwe hobby bij heb...
:? :? :?

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutisticPinguin
:? :? :?
Je speelt met twee teams, rood en geel. En vier man zonder team, de "zombies". Die kunnen je aanraken zodat jij je team kleur verliest en dus ook bij het zombie kamp hoort.

Uiteindelijk dan de bedoeling dat de zombie infectie verspreidt en dat er niemand meer over is met een rood of geel bandje.

Was op zich wel grappig, een member (net zombie geworden) van een squad vroeg over de com waar zijn team zat. Kreeg natuurlijk antwoord en hij meteen die kant op gelopen. Eenmaal daar iedereen aangetikt en waren ze allemaal zombie. >:) Nou ja, je had er bij moeten wezen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0rDy
Zomie is een leuke spelvariant ja, maar zover ik weet kunnen zombies niet praten ;)

Speaking of comsetjes, gister mn baofeng transeiver binnen gekregen, binnenkort maar eens de wereld van zendamateurs induiken, ben totaal onbekend met die dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutisticPinguin
Een com set staat ook nog op m'n verlanglijst. Binnenkort ook maar eens in verdiepen, voornamelijk welke oplossing ik wil gaan gebruiken. Aan een helm of een losse headset, los oortje of met bijv. een keel microfoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0rDy
Zojuist mijn sidearm even uit elkaar gehaald, waarschijnlijk gewoon vuil dat zich aan het smeersel in het gas is blijven kleven, verbaast me na een skirm of 2/3 eigenlijk, is dat normaal? Eens kijken hoe ik dit het beste kan schoonmaken...is remmenreiniger om het vuil te verwijderen en silliconenspray om het weer in te vetten iets of kan ik het beter alleen schoonmaken en het vet in het gas zijn werk laten doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Ik denk dat alcohol ook wel prima werkt om schoon te maken. Siliconen spray inderdaad om alles weer lekker te laten lopen. Maar bij een beetje matig weer of soms ook wat warmer, hoor ik toch betere verhalen over Nuprol. Tot nu toe zelf ook geen problemen mee gehad. Ik gebruik zelf de groene.

[ Voor 40% gewijzigd door rsnubje op 18-07-2017 19:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• j0rDy
De enige alcohol die ik in huis heb is whisky, heb het dus maar met een beetje remmenreiniger en wat papieren doeken gedaan en daarna ingesmeerd met silliconenspray, werkt weer als een nieuwe! toen die vies was had ik ook betere resultaten met de nuprol, merk dat die wat vetter is dus lijkt me alleen maar beter (wel vaker schoonmaken).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

j0rDy schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 19:31:
Zojuist mijn sidearm even uit elkaar gehaald, waarschijnlijk gewoon vuil dat zich aan het smeersel in het gas is blijven kleven, verbaast me na een skirm of 2/3 eigenlijk, is dat normaal? Eens kijken hoe ik dit het beste kan schoonmaken...is remmenreiniger om het vuil te verwijderen en silliconenspray om het weer in te vetten iets of kan ik het beter alleen schoonmaken en het vet in het gas zijn werk laten doen?
volgens mij is het wel te adviseren om na elke skirm even je replica's schoon te maken. Zeker een GBB pistol. Even de slede eraf, vuil weg halen, drupje olie/siliconen en weer in elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prestige93
Iemand ervaring met Delta Airsoft, the Manor in Waalwijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
prestige93 schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 12:54:
Iemand ervaring met Delta Airsoft, the Manor in Waalwijk?
Redelijk klein en behoorlijk uit balans door 1 trap naar de tweede verdieping in 1 spawn, en eentje in het midden. Zeker geen veld voor grote replica's.

Verder wel leuke orga. Sweep the floor is een leuke gametype (koffer met een bepaalde route door het veld heen brengen terwijl het andere team verdedigt met gelimiteerde spawns).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Enige wat ik meerdere keren uit mijn team kreeg te horen is dat er cheaters waren, maar ik ben er zelf nog niet geweest. Hoeft niet altijd zo te zijn natuurlijk.

[ Voor 13% gewijzigd door rsnubje op 20-07-2017 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:46

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

AutisticPinguin schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 09:03:
[...]

Je speelt met twee teams, rood en geel. En vier man zonder team, de "zombies". Die kunnen je aanraken zodat jij je team kleur verliest en dus ook bij het zombie kamp hoort.

Uiteindelijk dan de bedoeling dat de zombie infectie verspreidt en dat er niemand meer over is met een rood of geel bandje.

Was op zich wel grappig, een member (net zombie geworden) van een squad vroeg over de com waar zijn team zat. Kreeg natuurlijk antwoord en hij meteen die kant op gelopen. Eenmaal daar iedereen aangetikt en waren ze allemaal zombie. >:) Nou ja, je had er bij moeten wezen. :)
Klinkt leuk! Maar kan je zombies dan wel neerschieten? Zeker enkel headshots ofzo? :P

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutisticPinguin
Ja, zombies kunnen geschoten worden. Gelukkig niet alleen headshots!

Aanstaande zondag ga ik naar het Balls and Arrows veld. Iemand van hier die ook daar aanwezig is? Zal voor mij de eerste keer zijn daar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Iemand aankomende zondag te vinden in Daarle?

Ik ben te herkennen aan een M16 in Diemaco C7 style met Elcan en echte Thermold mags.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Ik ga waarschijnlijk naar Paintballworld of Airsoft Inc. Even afhankelijk van de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirr0r
  • Laatst online: 09-09-2024
Hallo hier, ik heb eindelijk de knoop doorgehakt en

Aanstaande zaterdag ga ik met een maat van mij voor het eerst een skirm joinen bij bunker hill in Daarle.
Zoveel zin in en ook al helemaal internet af aan het gaan voor gear die ik dan mogelijk zou willen aanschaffen haha.

ik denk dat ik alleen nog wel een gezichtsmasker wil aanschaffen voor zaterdag, ik heb wat filmpjes gezien wat er toch best pijnlijk uitzag.

Iemand nog tips voor een eerste skirm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Een masker is geen overbodige luxe inderdaad. Afhankelijk van de locatie krijg je die meestal wel aangeboden. Handschoenen zijn vaak ook wel fijn omdat ik toch wel merk dat ik er regelmatig op geschoten word en als je handen gaan zweten glijdt je replica mogelijk uit je handen/slechte grip. Geen idee of ze die overal aanbieden. Een hoofddeksel naar keuze evt. Ik draag zelf altijd een pet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• j0rDy
Masker en veiligheidsbril krijg je over het algemeen bij je huurkit, ik zou in ieder geval handschoenen, pet of ander hoofddeksel (muts) en goede schoenen meenemen!

[ Voor 3% gewijzigd door j0rDy op 24-07-2017 22:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• prestige93
Gisteren was het dan eindelijk zo ver, mijn eerste eigen replica!
Had genoeg geld opzij gezet dus meteen voor iets leuks gegaan, de Krytac Trident MKII SPR.
Uit de doos bleek hij 430FPS te schieten, beetje te natuurlijk.

Eenmaal thuis de replica uit elkaar gehaald om de veer in te korten.
demontage en montage gingen me goed af het was een stuk simpeler als ik verwacht had zeker met de duidelijke handleiding die ze erbij leveren, het enige wat ik niet wist (en niet over na dacht) is dat de geknipte kant van de veer richting de loop moest, dit heb ik dus niet gedaan.

Na de replica weer compleet gemonteerd en klaar te hebben kapt hij er na 2 schoten direct mee.
Helemaal in de stres dat ik hem binnen 1 uur gesloopt had opzoek gegaan naar het probleem, dit bleek de zekering te zijn, gelukkig had ik nog een passende maar deze overleefde het eerste schot ook niet.

Gelukkig was dit probleem bekend bij Qtac en wisten ze me zo te vertellen dat de veer omgedraaid moest worden.

Vanmiddag maar weer even verder knutsellen en hopen dat dit inderdaad de oplossing is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diefightdie
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 05-10 00:10
Aankomend weekend 3D in Daarle!

Anyone else?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

diefightdie schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 10:56:

Anyone else?
Jup. Zondag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirr0r
diefightdie schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 10:56:

Anyone else?
Zaterdag. Voor de allereerste keer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diefightdie
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 05-10 00:10
Nice nice!
Wij gaan met een paar man uit ons team een weekend. Helaas is het grootste deel met vakantie of heeft iets gepland.

Daarle is ruim 2u rijden voor ons, dus gaan we altijd een weekend. +- 5 weekenden per jaar

Eerste keer dat ik met m'n nieuwe HPA met Recoil stock ga skirmen :D

[ Voor 19% gewijzigd door diefightdie op 27-07-2017 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirr0r
diefightdie schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 15:35:
Nice nice!
Wij gaan met een paar man uit ons team een weekend. Helaas is het grootste deel met vakantie of heeft iets gepland.

Daarle is ruim 2u rijden voor ons, dus gaan we altijd een weekend. +- 5 weekenden per jaar

Eerste keer dat ik met m'n nieuwe HPA met Recoil stock ga skirmen :D
Vet hoor! Nouja voor mij is Daarle 20min rijden. En wij hebben hele goede verhalen gehoord over de organisatie dat we onze eerste keer hier willen proberen. Mocht het ons bevallen dan willen we elke maand hier sowieso gaan skirmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0rDy
Veel plezier allen! Ik wil volgende week vrijdag mijn eerste pistol and shotgun only skirm pakken, ben benieuwd hoe dat gaat bevallen!

Zojuist bericht gehad, skirm gaat niet door :( (ik was de enige aanmelding :X)

[ Voor 23% gewijzigd door j0rDy op 29-07-2017 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09:34

Hu9o

Schokkend

j0rDy schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 17:02:
Veel plezier allen! Ik wil volgende week vrijdag mijn eerste pistol and shotgun only skirm pakken, ben benieuwd hoe dat gaat bevallen!

Zojuist bericht gehad, skirm gaat niet door :( (ik was de enige aanmelding :X)
Balen! Anders had je zeker gewonnen...

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0rDy
Ja zeker gewonnen maar airsoft is wel een sport die pas echt leuk is met minimaal 2 deelnemers ;)

Kan ik hier nog iemand blij maken met een pistol holster in de kleur tan? Verkeerd bezorgd en ga hem niet terugsturen naar china.

Afbeeldingslocatie: http://www.airstrike.lt/image/cache/data/product-3929/M51613051-TAN(1)(7)-600x600.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door j0rDy op 30-07-2017 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirr0r
Nou,

Een hele toffe zaterdag gehad bij Bunker Hill.
Zaterdagavond al gelijk mijn NABV pas aangevraagd :P
Nu is het dus tijd om te gaan kijken naar een leuke replica.
Ik wil iets wat te combineren is tussen CQB en Long range. Maar weet bij god niet hoe en waar ik op moet letten bij het zoeken.

kreeg zaterdag mee dat een mosfet systeem aangeraden werd.
Iemand enige tips bij het zoeken?
uitrusting ben ik ook al aan het bekijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Volgens mij heeft Krytac wel 1 van de betere guns met ingebouwde mosfets. Daarop volgt denk ik Ares Amoeba. G&G heeft er ook een paar, zoals de predator, maar daarvan lees ik dat die mosfet vaak stuk gaat en afgelopen zondag ook zien gebeuren bij een teammaat van me. Die heeft sinds kort ook een predator en die stopte er plots mee. De wiring zat nog goed, nieuwe accu's hielpen ook niet, dus vermoedelijk mosfet.

Wat je ook kunt doen is een M4 of iig een gearbox v2 gebaseerde replica kopen en daarin een echte mosfet laten zetten zoals de ASCU of Gate Titan. Die laatste heb ik zelf ook sinds een paar maanden en is echt super, veel mogelijkheden en doet het zeer goed.

Voordeel van Krytac is imo dat de meeste daarvan wel goed zijn voor een degelijke range en nauwkeurigheid, out of the box, maar vaak ook prima voor CQB werken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• j0rDy
Vergeet de nieuwe ICS M.A.R.S niet, ook deze heeft een ingebouwde mosfet maar als je het budget hebt zou ik voor de krytac gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutisticPinguin
Hier ook een groot fan van de Krytac Trident serie. Ik heb een CRB die out of the box erg goed speelt. En inderdaad met ingebouwde mosfet. Degelijke componenten, goede range en nauwkeurigheid.

Kijk naar de MKII versie zoals de: https://www.qtac.nl/airso.../12081-trident-mk2-crb-fg

[ Voor 18% gewijzigd door AutisticPinguin op 31-07-2017 14:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eli3l
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-05 03:09
Afgelopen zaterdag voor het eerst mee geweest naar een skirm, was in Dark Forrest n georganiseerd door Bassie (voormalig Bows and Arrows). Ik ben verkocht!

Was met een maatje mee, mocht zijn Amoeba AM15 gebruiken. Eerste helft met scope gespeeld, vrij vervelend met een beslaande bril. Tweede helft met red dot en ski bril gespeeld, stukken beter. Aangesloten bij een paar gasten die ik niet kende en de pot uiteindelijk kunnen winnen met zijn allen.

Enig minpuntje is dat ik nogsteeds niet kan lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Heel herkenbaar. Ik kon na mn 1e keer niet fatsoenlijk lopen voor 3 dagen.
Met matig zicht door mn bril zie ik mn red dot altijd eigenlijk, dus dat is zeker wel chill. Voor lange afstanden, ofwel buiten, dus natuurlijk wel wat minder handig. Helaas is een heldere bril in de zomer een beetje lastig, of ik moet gewoon nog de ideale bril vinden, maar ski bril oid vind ik niks.

Zondag dus naar PBW in Arnhem geweest. Ik daar de hele dag gespeeld met de gedachte, goh mn replica schiet ineens maar ~320 FPS meer, zojuist thuis gechrono'ed, schiet ie doodleuk 350-355... Lekker dan :P Wel heb ik nog feed issues met mn nieuwe 12:1 gear icm 11.1v. 7.4v ging prima tho. Binnenkort eens testen of een delay chip wel nodig was. Schiet zo'n 35 RPS. Mocht iemand nog tips hebben, gaarne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nst6ldr
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online

nst6ldr

Down with Big Tech.

Als iemand nog ideeën heeft tegen een beslagen bril... Afgelopen zondag bij Balls & Arrows waren het tropische omstandigheden: flink dichtgegroeid, regen, klam en benauwd. Ik was om de twee minuten m'n bril aan het schoonvegen.

Verder wel mooie hits gemaakt met m'n Bar-10, om en nabij de 80 meter iemand gepakt die achter een caravan school. Ik kon z'n hoofd door het raam en de deur zien :+

Hoe Android ten einde kwam - Ben je wel kritisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0rDy
je hebt anti-fog spray van o.a. nuprol maar je kan ook aan de slag met een beetje scheerschuim. Ikzelf heb naast mn gewone bril ook goggles met een lens die boven en onder vrij is van het montuur, deze gebruik ik eigenlijk alleen binnen maar zijn bij mij nog niet beslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Meer dan anti fog spray zou ik ook niet weten. Maar zelfs dan moet je een beetje geluk hebben. Of een afgesloten bril, zoals een ski-bril.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09:34

Hu9o

Schokkend

nst6ldr schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 08:31:
Als iemand nog ideeën heeft tegen een beslagen bril... Afgelopen zondag bij Balls & Arrows waren het tropische omstandigheden: flink dichtgegroeid, regen, klam en benauwd. Ik was om de twee minuten m'n bril aan het schoonvegen.

Verder wel mooie hits gemaakt met m'n Bar-10, om en nabij de 80 meter iemand gepakt die achter een caravan school. Ik kon z'n hoofd door het raam en de deur zien :+
Ik heb zo'n bril die niet rondom aangesloten zit op het montuur, maar een kier heeft. Zo kan er nog een beetje lucht langs. Werkt normaal prima. Maar afgelopen Zondag bij Balls and Arrows was het inderdaad mega klam na de regenval. Ook mijn bril besloeg :(.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eli3l
j0rDy schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 09:05:
je hebt anti-fog spray van o.a. nuprol maar je kan ook aan de slag met een beetje scheerschuim. Ikzelf heb naast mn gewone bril ook goggles met een lens die boven en onder vrij is van het montuur, deze gebruik ik eigenlijk alleen binnen maar zijn bij mij nog niet beslagen.
Ik heb toen inderdaad die Nuprol anti-fog spray gebruikt op 2 verschillende brillen en dat werkte op beiden niet. De bril die ik uiteindelijk heb gebruikt werkte prima, het model is vergelijkbaar met een kleine skibril.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nst6ldr
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online

nst6ldr

Down with Big Tech.

Eli3l schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 12:32:
[...]

Ik heb toen inderdaad die Nuprol anti-fog spray gebruikt op 2 verschillende brillen en dat werkte op beiden niet. De bril die ik uiteindelijk heb gebruikt werkte prima, het model is vergelijkbaar met een kleine skibril.
Heb je een link? Ik ben sniper dus als ik geen moer kan zien dan is dat best wel een handicap.

Hoe Android ten einde kwam - Ben je wel kritisch?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Eli3l
nst6ldr schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 19:17:
[...]

Heb je een link? Ik ben sniper dus als ik geen moer kan zien dan is dat best wel een handicap.
Die bril was niet van mij, deze ziet er het zelfde uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0rDy
Precies die heb ik dus voor binnen, perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirr0r
Ik ben ook nog op zoek naar een bril maar dan op sterkte. bij hans anders en specsavers kunnen ze niet aan de norm voldoen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Mirr0r schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 11:27:
Ik ben ook nog op zoek naar een bril maar dan op sterkte. bij hans anders en specsavers kunnen ze niet aan de norm voldoen :(
ik heb bril met inzetstukje. Koste me €50 om glazen in het inzetstukje te krijgen.
Gekocht bij www.army-company.nl maar daar lijken ze nu uitverkocht.

Is voor de Swiss Eye Raptor iirc

[ Voor 4% gewijzigd door Player1S op 02-08-2017 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

Wat zijn trouwens de meest recente inzichten qua buckings en nubs? Ik gebruik nu een Modify flat hop bucking in mijn AUG, de nub van dat setje past niet goed, dus een stukje gum gesneden als nub en dat werkt redelijk, heb wel vrij snel last van overhop.

Welke combinaties gebruiken de mensen hier, en zijn jullie er tevreden over? (Iemand met een maple leaf? of Firefly?)

(Heb een AA 6.03 barrel, Airsoftpro hop-up kamer en 0.25 bb's, ik vermoed dat ik nog een beetje range kan winnen met zwaardere bb's en betere bucking en nub)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

@dr.lowtune
Ik gebruik een maple leaf bucking icm een maple leaf barrel 6.02mm 29CM. Dit werkt vooralsnog prima, maar ik gebruik eigenlijk altijd 0.20g. Ik heb helaas niet echt kunnen zien of het qua afstand veel uitmaakte met mn nieuwe barrel tov mn stock barrel met stock bucking. Ik weet alleen dat het goed werkt en ik ~10 FPS extra erbij kreeg.

De standaard nub van mn ICS Par MK3 werkte nog prima, dus die is niet vervangen.

[ Voor 9% gewijzigd door rsnubje op 02-08-2017 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CDA441
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-02 11:22
Vandaag m'n eerste CO2 GBB gekocht, wat een machine! :9
Is een KWC Taurus PT99 met full auto.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/S8bSEl3l.jpg

Verbruikt zo'n 1 12g co2 per 2 magazijnen. In full auto natuurlijk nog meer :/
Leuk ding om mee te schieten in de achtertuin. Is een aanvulling op m'n 4.5mm Co2 luchtpistool.
Is ook wel wat veiliger om mee te schieten dan met metalen bb's.
Wou ook geen 1911 want daar heb al genoeg van. Single action is niets voor mij :+

Ik vraag me wel af waar je een HPA conversion kit van ANT kan halen, scheelt een boel co2 cartridges en geld na een lange tijd, en die zou normaal passen op m'n PT99 zonder enige modificaties.

Mijn motorblog | Mijn motovlogkanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Good looking gun :)

Zijn er hier trouwens mensen met ervaring met high speed builds? Ofja, 30-35 rps.

[ Voor 8% gewijzigd door rsnubje op 04-08-2017 20:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mirr0r
Vandaag VOG binnengekregen en gelijk opgestuurd :)

Ook vandaag bij bunker 501 in Oldenzaal een ghost ballistic bril gekocht

En... Mijn eerste replica. Een G&G RK103 Evo crane

Kan helaas weinig over vinden op het internet :(
Deze was nu in de aanbieding en ik vond hem er prachtig uitzien voor mijn budget.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Welkom bij de club!
Schiet die niet veel te hard? Op de site staat ~440 FPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirr0r
Thanks!

Dat weet ik dus niet, ik lees weer op andere sites 330 340 360.

Ik ga sowieso als ik mijn replica ga ophalen even vragen hoe en wat. Want hij moet wel 360fps zitten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aksnes
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 06-10 22:01
Mirr0r schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 00:12:
Thanks!

Dat weet ik dus niet, ik lees weer op andere sites 330 340 360.

Ik ga sowieso als ik mijn replica ga ophalen even vragen hoe en wat. Want hij moet wel 360fps zitten.
Ik zou even bellen voor het ophalen of ze hem kunnen downgraden mocht hij te hard schieten. Dat zal je een extra ritje en teleurstelling bij het ophalen besparen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirr0r
Zojuist gebeld en het was geen enkel probleem. Ze kunnen daar ter plekke het FPS van 440 terugbrengen naar 360.
Kost me wel 25 euro begreep ik en kon het zo bij het ophalen laten doen (+- 30min werk)
Ga denk ik ook gelijk nog een Hicap mag bij aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Zeker weten dat je een hicap mag wil? Moet je regelmatig bij draaien zodat ie goed blijft feeden en het rammelt. Als je een mid cap neemt heb je dat niet en opzich zijn 100-130 BB's ook best veel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirr0r
ik lees dat het veel geouwehoer is met mid caps vooral het smeren ervan.
Met een hi cap moet ik er geen kijken na hebben begreep ik.
en als ik een mid cap neem moet ik er minstens 2 nemen denk ik anders red ik het niet met 130 bb's :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Mid cap is volgens mij zo simpel als er siliconenspray in spuiten en een keer vullen en legen. Ik heb liever dat ik op het veld niet steeds hoef te draaien en 1x in de zoveel tijd even siliconen erin spuit, dan wel en bijna niks hoef te doen aan mn mag. Zul je net zien dat je op een belangrijk moment moet gaan draaien.

Overigens zijn er denk ik genoeg mid caps die weinig onderhoud nodig hebben. Het is niet alsof je na elke game ze in moet spuiten.

[ Voor 17% gewijzigd door rsnubje op 07-08-2017 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirr0r
Dan ben ik verkeerd geinformeerd denk ik.
Ik begreep namelijk dat je elke keer bij het vullen van een mid cap siliconen spray in moet doen en dan kwart vullen met bb's eruit en dan weer insprayen en dan 3 kwart vullen, legen en dan weer vullen met siliconen spray en dan vol met bb's.

Maar als het maar 1 x in de 10 keer vullen is ofzo dan kan ik dat best nog wel overwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Ook even de moeite waard door te lezen:
https://www.reddit.com/r/...dcap_mags_definitive_yes/

Vooralsnog heb ik het bij mijne ook nog niet nodig gevonden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XzeroD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-07 20:35

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Topicstarter
Ik doe alleen onderhoud na een skirm of 5, of het moet een skirm zijn geweest met veel modder/regen/stof dan na de skirm.

Mijn stappenplan:
  1. Midcap helemaal uit elkaar halen
  2. Pak een wattenstaafje, en haal deze droog door de sleuven heen (zorg dat je de hoeken goed mee neemt)
  3. Doe nu een druppeltje siliconenspray op de andere kant van het wattenstaafje
  4. Haal het wattenstaafje met de natte kant door de sleuven heen
  5. Zorg dat de sleuf niet nat achterblijft
  6. Zorg dat er geen troep aan de veer zit, ga hier ook langs met een wattenstaafje met siliconen
  7. Zet midcap weer in elkaar
Door eerst droog door de sleuven heen te gaan haal je alle grote troep alvast weg, door daarna nat er door heen te gaan haal je alle kleine troep weg (stof, klein meuk) aangezien het blijft plakken aan de wattenstaaf.

Op zich is dit een okay video, alleen hij gebruikt excessive siliconenspray wat echt overbodig is.Met een klein beetje kan je het ook al enorm goed schoonmaken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Mijn nieuwste aanwinst. Geen uitleg nodig denk ik :P
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/HdYe8gQ.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutisticPinguin
Heel mooi! Is dat de LVOA? Wat een geweldig apparaat! Bij een Nederlandse shop vandaan?

Ik heb nu een CRB maar een 2e gaat of een HK416 of 417 worden of een Krytac LVOA of SPR. Teveel keuzes...

Veel plezier ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Thanks! Inderdaad een lvoa. Bunker501 en Qtac verkopen die tegenwoordig. Wel het exacte amerikaanse model, dus out of the box schiet ie gewoon 400-410 FPS.

De SPR hoor ik ook goede verhalen over. @prestige93 heeft er recentelijk 1 gekocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mirr0r
Mooie apparaat!! @rsnubje

Als mijn pasje nou morgen nog binnenkomt (word vandaag gemaakt)
Kan ik mijn replica morgen ook ophalen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Cool :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutisticPinguin
Gaat er iemand 13-8 nog naar Balls & Arrows?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Nope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoOnEeN
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:56
Ik gebruik hi-cap flash mags, die hebben niet zo'n irritant wieltje. Een keer of 5 aan het koord trekken en je schiet hem leeg. Maakt wel lawaai bij het trekken eraan, maar dat doe je toch maar weinig met 360 bb's.

Wij zijn 20-08 bij B&A overigens :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0rDy
rsnubje schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 18:52:
Mijn nieuwste aanwinst. Geen uitleg nodig denk ik :P
[afbeelding]
Wow dik apparaat! Maar wel uitleg nodig ;) : waarom als je een goede ics hebt met mosfet?
En wat ga je met je ics par doen?

Ik zit mezelf ook te verdiepen in wat upgrades, wat moest je precies aanpassen voor de titan bij de gearbox?

[ Voor 13% gewijzigd door j0rDy op 11-08-2017 21:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

j0rDy schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 21:27:
[...]

Wow dik apparaat! Maar wel uitleg nodig ;) : waarom als je een goede ics hebt met mosfet?
En wat ga je met je ics par doen?

Ik zit mezelf ook te verdiepen in wat upgrades, wat moest je precies aanpassen voor de titan bij de gearbox?
Die ICS wordt voornamelijk mn snelle gun voor binnen en afentoe buiten, gezien de RoF.
Van de LVOA wil ik eigenlijk uiteindelijk een DMR maken. I know, dat wordt onwijs gehaat, maar t lijkt me gewoon leuk. Maar sowieso ga ik er eerst een paar keer mee normaal schieten.

Mbt de Titan in de ICS gearbox, dit is ongeveer wat je weg moet halen:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Tq9u3u9.png

Hier moet je op de gele plek een dun stukje plastic doen, wat wel vrij stevig is, om de veer tegen te houden van dat dingetje ervoor. Of, je kunt het doen op de manier die je on de rode ring ziet.
Verder kun je de safety lever eruit laten, of beter gezegd, je hebt geen keus. Maar die is ook niet meer nodig met een Titan erin.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/gBPlmGT.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door rsnubje op 11-08-2017 21:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mirr0r
Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/0MI156475DT60r2HVeD2UG0RYBH3RCIHnZq7bhXyctvZyBUs5aPIiYB2OY3g90n_imyo4gx9ZDfRg3cbKRtuzDXMi5zEzchJ81ZgO3oDexPVy5X3RujrTd9PaXTfRPYPAYwlijptAz0=w1421-h800-no

Daar is die dan :D
Alleen nog ff de scope goed aanpassen.
Crosshair staat veelste hoog. Krijg het niet zo 1 2 lager :(

[ Voor 39% gewijzigd door Mirr0r op 14-08-2017 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Je afbeelding doet het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0rDy
rsnubje schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 21:51:
[...]

Die ICS wordt voornamelijk mn snelle gun voor binnen en afentoe buiten, gezien de RoF.
Van de LVOA wil ik eigenlijk uiteindelijk een DMR maken. I know, dat wordt onwijs gehaat, maar t lijkt me gewoon leuk. Maar sowieso ga ik er eerst een paar keer mee normaal schieten.

Mbt de Titan in de ICS gearbox, dit is ongeveer wat je weg moet halen:
[afbeelding]

Hier moet je op de gele plek een dun stukje plastic doen, wat wel vrij stevig is, om de veer tegen te houden van dat dingetje ervoor. Of, je kunt het doen op de manier die je on de rode ring ziet.
Verder kun je de safety lever eruit laten, of beter gezegd, je hebt geen keus. Maar die is ook niet meer nodig met een Titan erin.
[afbeelding]
pfoe, ziet er uit als veel werk, zit te denken om te beginnen aan mn eerste upgrades, maar misschien moet ik dan toch maar gaan voor een plug en play setje als de WARFET.

Aankomende zaterdag met het hele team naar Valburg, nog meer mensen aanwezig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Als je een dremel hebt, valt het wel mee hoor :P
Als je de warfet goed wilt gebruiken, zou ik hem wel aan je contacts solderen. Dan heb je sowieso volledige functionaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirr0r
Heb mijn plaatje ff ge edit haha had verkeerde link blijkbaar.
Ik lees dat je via de top of the scope de hoogte regeld.
Heb gister kapje eraf gehad en zag dus inderdaad een stel schroef. Maar nu weet ik niet of ik dan <- UP moet of juist de naar rechts. er staat bij 1/4 100 yds. welke kant ik ook op ga er lijkt niks te veranderen aan mijn crosshair :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

De stand van je scope veranderd, niet de crosshair zelf. Als je schiet zul je dit ook zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• j0rDy
rsnubje schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 09:30:
Als je een dremel hebt, valt het wel mee hoor :P
Als je de warfet goed wilt gebruiken, zou ik hem wel aan je contacts solderen. Dan heb je sowieso volledige functionaliteit.
Dat is ook weer waar, zit er aan te denken om dan gelijk alles aan te pakken, dan moet de gearbox toch open en kan ik net zo goed gelijk de dremel er langs halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Haha, dat is wel waar. Tis ook maar net hoe handig je bent natuurlijk.

Nieuwe grip en paracord er doorheen :)
Ook een NanoAAB erbij, maar die moet ik nog inbouwen.
Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/126969321669787648/346698776062197760/image.jpg

[ Voor 59% gewijzigd door rsnubje op 14-08-2017 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan57
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 07-09 07:32
Ik ben zelf zondag voor het eerst in Valburg aanwezig. Ben erg benieuwd wat de "storyline" inhoud. Iemand daar ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0rDy
Milan57 schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 08:02:
Ik ben zelf zondag voor het eerst in Valburg aanwezig. Ben erg benieuwd wat de "storyline" inhoud. Iemand daar ervaring mee?
Leuk! ik ben er zaterdag met de arcade gameplay, heb zelf nog nooit storyline gedaan dus kan het je helaas niet vertellen. Als ik een gok moet doen krijg je een of meerdere grotere missies die je moet vervullen met je team in tegenstelling tot de kortere games bij arcade die voornamelijk bestaan uit team deathmatch, capture the flag, defend the castle etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• prestige93
het weekend van de 26e weer een mooi weekend gepland staan bij Fort Barchon.
eerste keer dat ik een volledig weekend naar een event ga, ben benieuwd hoe het gaat bevallen.

nog andere tweakers aanwezig?

[ Voor 8% gewijzigd door prestige93 op 18-08-2017 14:36 ]

Pagina: 1 ... 10 ... 49 Laatste