Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Uplay: Red--Death
Keuze van AEG is ook gemaakt, tegen de tijd dat ik mijn pasje heb nog even langs bij U13 om te kijken of het is wat ik wil: https://www.unit13shop.eu...article&aid=21229&lang=nl
Veel out of the box upgrades en heel veel upgrades beschikbaar.
Welkom!R3m3d7 schreef op zondag 2 juli 2017 @ 14:27:
Lang verhaal over gear
Je hebt om te beginnen al 2 voordelen. Een budget van 500 euro is best aardig, en je hoeft natuurlijk niet alles in 1 keer te kopen.
Hier een kort budget aankooplijstje om je een idee te geven hoe ver je kan komen met jouw budget:
Essentials:
Replica: Krytac is mooi, maar niet te betalen hier in NL, tenzij je in 1 keer door je budget heen wil zijn. Ik ben zelf begonnen met een Specna Arms SA-B03. Genoeg ruimte voor upgrades (in het geval van de barrel en hopup zelfs zeer wenselijk), maar wel een nette metalen behuizing. Kosten zo'n 200-300 euro tegenwoordig inclusief crappy batterij en lader. Goed genoeg voor je eerste skirms, maar wel iets wat je snel wil vervangen. gunfire.pl is de europese distributeur.
Face mesh (om je tanden te beschermen): 5-10 euro
Oogbescherming: Pyramex I-force (20-30 euro) of Bolle Tracker. Beiden zijn bekende merken en hebben de juiste keurmerken.
Biodegradeable BB's. Deze haal ik meestal wel in Nederland. G&G bio .25 voor buiten, .23 voor binnen.
Done. In principe ben je nu klaar om te skirmen.
Ook handig om meteen te hebben:
Handschoenen (ik ben wel fan van de Mechanix serie) ~30 euro (of goedkopere werkhandschoenen)
Sling (om je replica aan te hangen) - 10 euro
Midcap magazijnen. Zo'n hicap magazijn werkt prima en kan veel balletjes dragen, maar rammelt als een gek en je bent constant aan het wieltje aan het draaien. Ik ben zelf wel fan van de duurdere G&G Thermold magazijnen, maar Specna of Dboys/Boyi stalen magazijnen doen het ook prima. 35 euro voor 5 stuks
Speedloader (deze heb je nodig om midcap magazijnen te vullen). Ze zijn goedkoop (en goedkoop gebouwd), dus haal er twee voor als je de eerste sloopt). ~5 euro per stuk
Handig om te hebben, maar niet essentieel:
Lipo accu en balance charger (ik vind die van Nuprol wel goed werken) - ~50-60 euro
Plate carrier/combat vest/tacrig/tactische bretels - 40 euro op taiwangun. Handig om je magazines mee te nemen, en bij de meeste krijg je al wat pouches meegeleverd.
Camouflagebroek. Belangrijker dan een camouflagejack, want daar zit toch je platecarrier over heen. Koop 'm bij de dump, of bestel hem online en onthoud: als je een type camouflage hebt, moet je eigenlijk de rest van je kleding ook in dat type kopen. Plate carriers, pouches en dergelijke kun je het beste in 1 kleur kopen (tan, olive, coyote).
Camouflagepet. Houdt de zon uit je gezicht en zorgt er voor dat je iets minder zichtbaar bent. - 10 euro
Tips:
Probeer zoveel mogelijk van taiwangun en ebay/aliexpress te halen. Nederlandse airsoftwinkels hanteren soms belachelijke marges.
En vergeet schoenen niet! goede hoge schoenen zijn echt een must, vooral als je in het bos gaat skirmen!
Top, dit heeft mij veel geholpen, lekker nuchter en eerlijk antwoord waar ik mee verder kant, bedankt!
Ik zou zeker nog verder sparen 500,- is een start , ik heb het zelf ondervonden na een jaar Airsoft en 3000,- verderR3m3d7 schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 21:15:
[...]
Top, dit heeft mij veel geholpen, lekker nuchter en eerlijk antwoord waar ik mee verder kant, bedankt!

Ja snap ik maar dat gaat niet gebeuren, mijn potje is 500 euro en ik wilde graag weten of ik daarmee airsoft plezier kan beleven of dat je echt minimaal aan b.v. duizend moet denken om plezier te hebben.ErwinJ schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 07:27:
[...]
Ik zou zeker nog verder sparen 500,- is een start , ik heb het zelf ondervonden na een jaar Airsoft en 3000,- verder.
Een soort best buy guide met verschillende budgetten zou super handig zijn, ik heb er nu eentje gekregen en daar ben ik erg blij mee!
Ik ga overmorgen op vakantie maar daarna ga ik ermee aan de slag.
Eens! Vandaar ook mijn suggestie voor de nuprol lader en accursnubje schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 16:14:
Ik ben het wel eens dat de mechanix handschoenen fijn zijnBetreft accus en laders zou ik dan liever geen aliexpress doen ivm quality checks.
Ik ben nu een half jaar NABV lid en zit ook al zeker op 1500ErwinJ schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 07:27:
[...]
Ik zou zeker nog verder sparen 500,- is een start , ik heb het zelf ondervonden na een jaar Airsoft en 3000,- verder.
[ Voor 4% gewijzigd door j0rDy op 06-07-2017 13:40 ]
Na 6 jaar wil ik geen eens weten wat ik er door heen heb gehaald met AirsoftErwinJ schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 07:27:
[...]
[ Voor 60% gewijzigd door rsnubje op 10-07-2017 13:46 ]
Nope, sorry. Komende weekenden lekker genieten van de kids. Daarna ga ik waarschijnlijk naar Daarle.j0rDy schreef op maandag 10 juli 2017 @ 08:15:
Aankomende zaterdag naar King Forest in Valburg, nog meer mensen van hier aanwezig?
Overigens vond ik Kings Forest beetje TE begroeid om echt leuk te spelen. Maar misschien ligt dat gewoon aan mij hoor.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Klopt, persoonlijk is het mij iets teveel woodland maar het is nou eenmaal lekker dichtbijL1nt schreef op maandag 10 juli 2017 @ 15:13:
[...]
Nope, sorry. Komende weekenden lekker genieten van de kids. Daarna ga ik waarschijnlijk naar Daarle.
Overigens vond ik Kings Forest beetje TE begroeid om echt leuk te spelen. Maar misschien ligt dat gewoon aan mij hoor.

Dat heb ik nu met Daarlej0rDy schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 12:50:
[...]
Klopt, persoonlijk is het mij iets teveel woodland maar het is nou eenmaal lekker dichtbij
Ik merkte dat mijn sidearm (ics ble) af en toe problemen gaf, ondanks dat deze alleen single shot is bleef hij soms hangen en vuurde meerdere malen achter elkaar, zelf 1x bij het doorladen bij een nieuw magazijn. Iemand enig idee waar dit door zou kunnen komen? Ik gebruik ultrair maar heb nog een nieuwe bus nuprol liggen, misschien deze eens proberen.
Het begin was een beetje (voor mij dan) saai, veel defensief werk en erg rustig bij het te bewaken object. Na de pauze meer actief de front linie opgezocht en dat was toch wel erg vet. Speelde voor het eerst met mijn Krytac CRB en die heeft het uitstekend gedaan. Zeer content mee.
Aan het einde van de dag nog een (sneller) zombie spel. Ik heb me weer enorm vermaakt en ik ben bang dat ik er een nieuwe hobby bij heb...
Aan het einde van de dag nog een (sneller) zombie spel. Ik heb me weer enorm vermaakt en ik ben bang dat ik er een nieuwe hobby bij heb...
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Je speelt met twee teams, rood en geel. En vier man zonder team, de "zombies". Die kunnen je aanraken zodat jij je team kleur verliest en dus ook bij het zombie kamp hoort.![]()
![]()
Uiteindelijk dan de bedoeling dat de zombie infectie verspreidt en dat er niemand meer over is met een rood of geel bandje.
Was op zich wel grappig, een member (net zombie geworden) van een squad vroeg over de com waar zijn team zat. Kreeg natuurlijk antwoord en hij meteen die kant op gelopen. Eenmaal daar iedereen aangetikt en waren ze allemaal zombie.
Speaking of comsetjes, gister mn baofeng transeiver binnen gekregen, binnenkort maar eens de wereld van zendamateurs induiken, ben totaal onbekend met die dingen.
[ Voor 40% gewijzigd door rsnubje op 18-07-2017 19:40 ]
volgens mij is het wel te adviseren om na elke skirm even je replica's schoon te maken. Zeker een GBB pistol. Even de slede eraf, vuil weg halen, drupje olie/siliconen en weer in elkaar.j0rDy schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 19:31:
Zojuist mijn sidearm even uit elkaar gehaald, waarschijnlijk gewoon vuil dat zich aan het smeersel in het gas is blijven kleven, verbaast me na een skirm of 2/3 eigenlijk, is dat normaal? Eens kijken hoe ik dit het beste kan schoonmaken...is remmenreiniger om het vuil te verwijderen en silliconenspray om het weer in te vetten iets of kan ik het beter alleen schoonmaken en het vet in het gas zijn werk laten doen?
Redelijk klein en behoorlijk uit balans door 1 trap naar de tweede verdieping in 1 spawn, en eentje in het midden. Zeker geen veld voor grote replica's.prestige93 schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 12:54:
Iemand ervaring met Delta Airsoft, the Manor in Waalwijk?
Verder wel leuke orga. Sweep the floor is een leuke gametype (koffer met een bepaalde route door het veld heen brengen terwijl het andere team verdedigt met gelimiteerde spawns).
[ Voor 13% gewijzigd door rsnubje op 20-07-2017 13:29 ]
Klinkt leuk! Maar kan je zombies dan wel neerschieten? Zeker enkel headshots ofzo?AutisticPinguin schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 09:03:
[...]
Je speelt met twee teams, rood en geel. En vier man zonder team, de "zombies". Die kunnen je aanraken zodat jij je team kleur verliest en dus ook bij het zombie kamp hoort.
Uiteindelijk dan de bedoeling dat de zombie infectie verspreidt en dat er niemand meer over is met een rood of geel bandje.
Was op zich wel grappig, een member (net zombie geworden) van een squad vroeg over de com waar zijn team zat. Kreeg natuurlijk antwoord en hij meteen die kant op gelopen. Eenmaal daar iedereen aangetikt en waren ze allemaal zombie.Nou ja, je had er bij moeten wezen.
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Aanstaande zondag ga ik naar het Balls and Arrows veld. Iemand van hier die ook daar aanwezig is? Zal voor mij de eerste keer zijn daar.
Ik ben te herkennen aan een M16 in Diemaco C7 style met Elcan en echte Thermold mags.
Aanstaande zaterdag ga ik met een maat van mij voor het eerst een skirm joinen bij bunker hill in Daarle.
Zoveel zin in en ook al helemaal internet af aan het gaan voor gear die ik dan mogelijk zou willen aanschaffen haha.
ik denk dat ik alleen nog wel een gezichtsmasker wil aanschaffen voor zaterdag, ik heb wat filmpjes gezien wat er toch best pijnlijk uitzag.
Iemand nog tips voor een eerste skirm?
[ Voor 3% gewijzigd door j0rDy op 24-07-2017 22:37 ]
Had genoeg geld opzij gezet dus meteen voor iets leuks gegaan, de Krytac Trident MKII SPR.
Uit de doos bleek hij 430FPS te schieten, beetje te natuurlijk.
Eenmaal thuis de replica uit elkaar gehaald om de veer in te korten.
demontage en montage gingen me goed af het was een stuk simpeler als ik verwacht had zeker met de duidelijke handleiding die ze erbij leveren, het enige wat ik niet wist (en niet over na dacht) is dat de geknipte kant van de veer richting de loop moest, dit heb ik dus niet gedaan.
Na de replica weer compleet gemonteerd en klaar te hebben kapt hij er na 2 schoten direct mee.
Helemaal in de stres dat ik hem binnen 1 uur gesloopt had opzoek gegaan naar het probleem, dit bleek de zekering te zijn, gelukkig had ik nog een passende maar deze overleefde het eerste schot ook niet.
Gelukkig was dit probleem bekend bij Qtac en wisten ze me zo te vertellen dat de veer omgedraaid moest worden.
Vanmiddag maar weer even verder knutsellen en hopen dat dit inderdaad de oplossing is.
Anyone else?
Jup. Zondag.
Wij gaan met een paar man uit ons team een weekend. Helaas is het grootste deel met vakantie of heeft iets gepland.
Daarle is ruim 2u rijden voor ons, dus gaan we altijd een weekend. +- 5 weekenden per jaar
Eerste keer dat ik met m'n nieuwe HPA met Recoil stock ga skirmen
[ Voor 19% gewijzigd door diefightdie op 27-07-2017 15:36 ]
Vet hoor! Nouja voor mij is Daarle 20min rijden. En wij hebben hele goede verhalen gehoord over de organisatie dat we onze eerste keer hier willen proberen. Mocht het ons bevallen dan willen we elke maand hier sowieso gaan skirmen.diefightdie schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 15:35:
Nice nice!
Wij gaan met een paar man uit ons team een weekend. Helaas is het grootste deel met vakantie of heeft iets gepland.
Daarle is ruim 2u rijden voor ons, dus gaan we altijd een weekend. +- 5 weekenden per jaar
Eerste keer dat ik met m'n nieuwe HPA met Recoil stock ga skirmen
Zojuist bericht gehad, skirm gaat niet door

[ Voor 23% gewijzigd door j0rDy op 29-07-2017 17:50 ]
Balen! Anders had je zeker gewonnen...j0rDy schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 17:02:
Veel plezier allen! Ik wil volgende week vrijdag mijn eerste pistol and shotgun only skirm pakken, ben benieuwd hoe dat gaat bevallen!
Zojuist bericht gehad, skirm gaat niet door(ik was de enige aanmelding
)
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Kan ik hier nog iemand blij maken met een pistol holster in de kleur tan? Verkeerd bezorgd en ga hem niet terugsturen naar china.

[ Voor 19% gewijzigd door j0rDy op 30-07-2017 21:26 ]
Een hele toffe zaterdag gehad bij Bunker Hill.
Zaterdagavond al gelijk mijn NABV pas aangevraagd
Nu is het dus tijd om te gaan kijken naar een leuke replica.
Ik wil iets wat te combineren is tussen CQB en Long range. Maar weet bij god niet hoe en waar ik op moet letten bij het zoeken.
kreeg zaterdag mee dat een mosfet systeem aangeraden werd.
Iemand enige tips bij het zoeken?
uitrusting ben ik ook al aan het bekijken.
Wat je ook kunt doen is een M4 of iig een gearbox v2 gebaseerde replica kopen en daarin een echte mosfet laten zetten zoals de ASCU of Gate Titan. Die laatste heb ik zelf ook sinds een paar maanden en is echt super, veel mogelijkheden en doet het zeer goed.
Voordeel van Krytac is imo dat de meeste daarvan wel goed zijn voor een degelijke range en nauwkeurigheid, out of the box, maar vaak ook prima voor CQB werken.
Kijk naar de MKII versie zoals de: https://www.qtac.nl/airso.../12081-trident-mk2-crb-fg
[ Voor 18% gewijzigd door AutisticPinguin op 31-07-2017 14:37 ]
Was met een maatje mee, mocht zijn Amoeba AM15 gebruiken. Eerste helft met scope gespeeld, vrij vervelend met een beslaande bril. Tweede helft met red dot en ski bril gespeeld, stukken beter. Aangesloten bij een paar gasten die ik niet kende en de pot uiteindelijk kunnen winnen met zijn allen.
Enig minpuntje is dat ik nogsteeds niet kan lopen...
Met matig zicht door mn bril zie ik mn red dot altijd eigenlijk, dus dat is zeker wel chill. Voor lange afstanden, ofwel buiten, dus natuurlijk wel wat minder handig. Helaas is een heldere bril in de zomer een beetje lastig, of ik moet gewoon nog de ideale bril vinden, maar ski bril oid vind ik niks.
Zondag dus naar PBW in Arnhem geweest. Ik daar de hele dag gespeeld met de gedachte, goh mn replica schiet ineens maar ~320 FPS meer, zojuist thuis gechrono'ed, schiet ie doodleuk 350-355... Lekker dan
Verder wel mooie hits gemaakt met m'n Bar-10, om en nabij de 80 meter iemand gepakt die achter een caravan school. Ik kon z'n hoofd door het raam en de deur zien
Ik heb zo'n bril die niet rondom aangesloten zit op het montuur, maar een kier heeft. Zo kan er nog een beetje lucht langs. Werkt normaal prima. Maar afgelopen Zondag bij Balls and Arrows was het inderdaad mega klam na de regenval. Ook mijn bril besloegnst6ldr schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 08:31:
Als iemand nog ideeën heeft tegen een beslagen bril... Afgelopen zondag bij Balls & Arrows waren het tropische omstandigheden: flink dichtgegroeid, regen, klam en benauwd. Ik was om de twee minuten m'n bril aan het schoonvegen.
Verder wel mooie hits gemaakt met m'n Bar-10, om en nabij de 80 meter iemand gepakt die achter een caravan school. Ik kon z'n hoofd door het raam en de deur zien
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Ik heb toen inderdaad die Nuprol anti-fog spray gebruikt op 2 verschillende brillen en dat werkte op beiden niet. De bril die ik uiteindelijk heb gebruikt werkte prima, het model is vergelijkbaar met een kleine skibril.j0rDy schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 09:05:
je hebt anti-fog spray van o.a. nuprol maar je kan ook aan de slag met een beetje scheerschuim. Ikzelf heb naast mn gewone bril ook goggles met een lens die boven en onder vrij is van het montuur, deze gebruik ik eigenlijk alleen binnen maar zijn bij mij nog niet beslagen.
Heb je een link? Ik ben sniper dus als ik geen moer kan zien dan is dat best wel een handicap.Eli3l schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 12:32:
[...]
Ik heb toen inderdaad die Nuprol anti-fog spray gebruikt op 2 verschillende brillen en dat werkte op beiden niet. De bril die ik uiteindelijk heb gebruikt werkte prima, het model is vergelijkbaar met een kleine skibril.
Die bril was niet van mij, deze ziet er het zelfde uit.nst6ldr schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 19:17:
[...]
Heb je een link? Ik ben sniper dus als ik geen moer kan zien dan is dat best wel een handicap.
ik heb bril met inzetstukje. Koste me €50 om glazen in het inzetstukje te krijgen.Mirr0r schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 11:27:
Ik ben ook nog op zoek naar een bril maar dan op sterkte. bij hans anders en specsavers kunnen ze niet aan de norm voldoen
Gekocht bij www.army-company.nl maar daar lijken ze nu uitverkocht.
Is voor de Swiss Eye Raptor iirc
[ Voor 4% gewijzigd door Player1S op 02-08-2017 11:49 ]
Welke combinaties gebruiken de mensen hier, en zijn jullie er tevreden over? (Iemand met een maple leaf? of Firefly?)
(Heb een AA 6.03 barrel, Airsoftpro hop-up kamer en 0.25 bb's, ik vermoed dat ik nog een beetje range kan winnen met zwaardere bb's en betere bucking en nub)
Ik gebruik een maple leaf bucking icm een maple leaf barrel 6.02mm 29CM. Dit werkt vooralsnog prima, maar ik gebruik eigenlijk altijd 0.20g. Ik heb helaas niet echt kunnen zien of het qua afstand veel uitmaakte met mn nieuwe barrel tov mn stock barrel met stock bucking. Ik weet alleen dat het goed werkt en ik ~10 FPS extra erbij kreeg.
De standaard nub van mn ICS Par MK3 werkte nog prima, dus die is niet vervangen.
[ Voor 9% gewijzigd door rsnubje op 02-08-2017 15:59 ]
Is een KWC Taurus PT99 met full auto.

Verbruikt zo'n 1 12g co2 per 2 magazijnen. In full auto natuurlijk nog meer

Leuk ding om mee te schieten in de achtertuin. Is een aanvulling op m'n 4.5mm Co2 luchtpistool.
Is ook wel wat veiliger om mee te schieten dan met metalen bb's.
Wou ook geen 1911 want daar heb al genoeg van. Single action is niets voor mij
Ik vraag me wel af waar je een HPA conversion kit van ANT kan halen, scheelt een boel co2 cartridges en geld na een lange tijd, en die zou normaal passen op m'n PT99 zonder enige modificaties.
Zijn er hier trouwens mensen met ervaring met high speed builds? Ofja, 30-35 rps.
[ Voor 8% gewijzigd door rsnubje op 04-08-2017 20:47 ]
Ook vandaag bij bunker 501 in Oldenzaal een ghost ballistic bril gekocht
En... Mijn eerste replica. Een G&G RK103 Evo crane
Kan helaas weinig over vinden op het internet
Deze was nu in de aanbieding en ik vond hem er prachtig uitzien voor mijn budget.
Schiet die niet veel te hard? Op de site staat ~440 FPS.
Dat weet ik dus niet, ik lees weer op andere sites 330 340 360.
Ik ga sowieso als ik mijn replica ga ophalen even vragen hoe en wat. Want hij moet wel 360fps zitten.
Ik zou even bellen voor het ophalen of ze hem kunnen downgraden mocht hij te hard schieten. Dat zal je een extra ritje en teleurstelling bij het ophalen besparen.Mirr0r schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 00:12:
Thanks!
Dat weet ik dus niet, ik lees weer op andere sites 330 340 360.
Ik ga sowieso als ik mijn replica ga ophalen even vragen hoe en wat. Want hij moet wel 360fps zitten.
Kost me wel 25 euro begreep ik en kon het zo bij het ophalen laten doen (+- 30min werk)
Ga denk ik ook gelijk nog een Hicap mag bij aanschaffen.
Met een hi cap moet ik er geen kijken na hebben begreep ik.
en als ik een mid cap neem moet ik er minstens 2 nemen denk ik anders red ik het niet met 130 bb's
Overigens zijn er denk ik genoeg mid caps die weinig onderhoud nodig hebben. Het is niet alsof je na elke game ze in moet spuiten.
[ Voor 17% gewijzigd door rsnubje op 07-08-2017 15:51 ]
Ik begreep namelijk dat je elke keer bij het vullen van een mid cap siliconen spray in moet doen en dan kwart vullen met bb's eruit en dan weer insprayen en dan 3 kwart vullen, legen en dan weer vullen met siliconen spray en dan vol met bb's.
Maar als het maar 1 x in de 10 keer vullen is ofzo dan kan ik dat best nog wel overwegen.
https://www.reddit.com/r/...dcap_mags_definitive_yes/
Vooralsnog heb ik het bij mijne ook nog niet nodig gevonden.
Mijn stappenplan:
- Midcap helemaal uit elkaar halen
- Pak een wattenstaafje, en haal deze droog door de sleuven heen (zorg dat je de hoeken goed mee neemt)
- Doe nu een druppeltje siliconenspray op de andere kant van het wattenstaafje
- Haal het wattenstaafje met de natte kant door de sleuven heen
- Zorg dat de sleuf niet nat achterblijft
- Zorg dat er geen troep aan de veer zit, ga hier ook langs met een wattenstaafje met siliconen
- Zet midcap weer in elkaar
Op zich is dit een okay video, alleen hij gebruikt excessive siliconenspray wat echt overbodig is.Met een klein beetje kan je het ook al enorm goed schoonmaken.

Ik heb nu een CRB maar een 2e gaat of een HK416 of 417 worden of een Krytac LVOA of SPR. Teveel keuzes...
Veel plezier ermee!
De SPR hoor ik ook goede verhalen over. @prestige93 heeft er recentelijk 1 gekocht.
Als mijn pasje nou morgen nog binnenkomt (word vandaag gemaakt)
Kan ik mijn replica morgen ook ophalen
Wij zijn 20-08 bij B&A overigens
Wow dik apparaat! Maar wel uitleg nodigrsnubje schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 18:52:
Mijn nieuwste aanwinst. Geen uitleg nodig denk ik
[afbeelding]
En wat ga je met je ics par doen?
Ik zit mezelf ook te verdiepen in wat upgrades, wat moest je precies aanpassen voor de titan bij de gearbox?
[ Voor 13% gewijzigd door j0rDy op 11-08-2017 21:29 ]
Die ICS wordt voornamelijk mn snelle gun voor binnen en afentoe buiten, gezien de RoF.j0rDy schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 21:27:
[...]
Wow dik apparaat! Maar wel uitleg nodig: waarom als je een goede ics hebt met mosfet?
En wat ga je met je ics par doen?
Ik zit mezelf ook te verdiepen in wat upgrades, wat moest je precies aanpassen voor de titan bij de gearbox?
Van de LVOA wil ik eigenlijk uiteindelijk een DMR maken. I know, dat wordt onwijs gehaat, maar t lijkt me gewoon leuk. Maar sowieso ga ik er eerst een paar keer mee normaal schieten.
Mbt de Titan in de ICS gearbox, dit is ongeveer wat je weg moet halen:

Hier moet je op de gele plek een dun stukje plastic doen, wat wel vrij stevig is, om de veer tegen te houden van dat dingetje ervoor. Of, je kunt het doen op de manier die je on de rode ring ziet.
Verder kun je de safety lever eruit laten, of beter gezegd, je hebt geen keus. Maar die is ook niet meer nodig met een Titan erin.

[ Voor 6% gewijzigd door rsnubje op 11-08-2017 21:53 ]
Daar is die dan
Alleen nog ff de scope goed aanpassen.
Crosshair staat veelste hoog. Krijg het niet zo 1 2 lager
[ Voor 39% gewijzigd door Mirr0r op 14-08-2017 10:17 ]
pfoe, ziet er uit als veel werk, zit te denken om te beginnen aan mn eerste upgrades, maar misschien moet ik dan toch maar gaan voor een plug en play setje als de WARFET.rsnubje schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 21:51:
[...]
Die ICS wordt voornamelijk mn snelle gun voor binnen en afentoe buiten, gezien de RoF.
Van de LVOA wil ik eigenlijk uiteindelijk een DMR maken. I know, dat wordt onwijs gehaat, maar t lijkt me gewoon leuk. Maar sowieso ga ik er eerst een paar keer mee normaal schieten.
Mbt de Titan in de ICS gearbox, dit is ongeveer wat je weg moet halen:
[afbeelding]
Hier moet je op de gele plek een dun stukje plastic doen, wat wel vrij stevig is, om de veer tegen te houden van dat dingetje ervoor. Of, je kunt het doen op de manier die je on de rode ring ziet.
Verder kun je de safety lever eruit laten, of beter gezegd, je hebt geen keus. Maar die is ook niet meer nodig met een Titan erin.
[afbeelding]
Aankomende zaterdag met het hele team naar Valburg, nog meer mensen aanwezig?
Als je de warfet goed wilt gebruiken, zou ik hem wel aan je contacts solderen. Dan heb je sowieso volledige functionaliteit.
Ik lees dat je via de top of the scope de hoogte regeld.
Heb gister kapje eraf gehad en zag dus inderdaad een stel schroef. Maar nu weet ik niet of ik dan <- UP moet of juist de naar rechts. er staat bij 1/4 100 yds. welke kant ik ook op ga er lijkt niks te veranderen aan mijn crosshair
Dat is ook weer waar, zit er aan te denken om dan gelijk alles aan te pakken, dan moet de gearbox toch open en kan ik net zo goed gelijk de dremel er langs halen...rsnubje schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 09:30:
Als je een dremel hebt, valt het wel mee hoor
Als je de warfet goed wilt gebruiken, zou ik hem wel aan je contacts solderen. Dan heb je sowieso volledige functionaliteit.
Nieuwe grip en paracord er doorheen
Ook een NanoAAB erbij, maar die moet ik nog inbouwen.

[ Voor 59% gewijzigd door rsnubje op 14-08-2017 19:00 ]
Leuk! ik ben er zaterdag met de arcade gameplay, heb zelf nog nooit storyline gedaan dus kan het je helaas niet vertellen. Als ik een gok moet doen krijg je een of meerdere grotere missies die je moet vervullen met je team in tegenstelling tot de kortere games bij arcade die voornamelijk bestaan uit team deathmatch, capture the flag, defend the castle etc.Milan57 schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 08:02:
Ik ben zelf zondag voor het eerst in Valburg aanwezig. Ben erg benieuwd wat de "storyline" inhoud. Iemand daar ervaring mee?
eerste keer dat ik een volledig weekend naar een event ga, ben benieuwd hoe het gaat bevallen.
nog andere tweakers aanwezig?
[ Voor 8% gewijzigd door prestige93 op 18-08-2017 14:36 ]