Iemand ervaring met een Dye i5 mask ?
De i4 is bekend en heeft zich volgens mij goed bewezen.
De i4 is bekend en heeft zich volgens mij goed bewezen.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Doen waar jij je goed bij voelt is vooral mijn tip hier, als je het gaat forceren wordt het minder leuk om te doen als hobby/sport.L1nt schreef op maandag 9 januari 2017 @ 09:54:
Goed. Nieuw jaar, nieuwe ronde nieuwe kansen. Scheiding is in afrondende fase. Huis zo goed als zeker verkocht zonder al te veel verlies.
Toch maar de pas verlengt en zit nu beetje op een kruispunt. Of toch eind van het jaar pas opzeggen en replica bij kameraad opbergen en max 6x per jaar als introducee mee of verlengen en in mei een betere replica erbij scoren.
G&G is een goed merk, inderdaad wat prijziger maar kwaliteit is zeker niks mis mee. De pre-geupgraded gearboxen zijn leuk, maar over het algemeen niet veel bijzonders tegen over een gewone gearbox, hooguit wat andere gears etc. De Thermold en markings vind ik dan wel weer tof, geeft toch dat beetje extra waar jij naar op zoek bent. De Elcan die erbij zit is natuurlijk ook een plus!Dub nu over 2 opties. Ik wil sowieso een M16 met een Elcan om de oude Diemaco C7 look te hebben zoals het leger tot paar jaar terug had voor de grote upgrade.
optie 1: All out gaan en de G&G GC7 kopen (http://gunfire.nl/product...ssault-Rifle-Replica.html)
Pro: - C7 markings (maar niet 100% correct)
- Elcan erbij
- Aardig goed merk
- pre upgraded gearbox
- 1 Thermold mag erbij voor de authentic look
Con: - duur
- best wel duur (IMHO)
Specna mag misschien een budget merk zijn, maar voor een budget merk is het wel 1 van de betere (al zullen de meningen hierover verschillen uiteraard).Optie 2: Specna Arms SA-B06 (http://gunfire.nl/product...-B06-carbine-replica.html)
Pro: - Goedkoper
- hoor goede verhalen over Specna (prijs kwaliteit verhouding is goed)
con: - Elcan los kopen (nog eens 100+ euro)
- Specna is wel meer budget merk
- geen Thermold mag erbij (geen dealbreaker maar toch)
Wat is jullie ongezouten mening??
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Ik ben zelf erg tevreden met mijn SA-B03. Lekker veel metaal, veel replacement parts beschikbaar en niet al te duur. Verder werken mijn G&G Thermold mags er trouwens prima in, maar ook de goedkopere Dboys stalen STANAG mags werken prima.L1nt schreef op maandag 9 januari 2017 @ 09:54:
Optie 2: Specna Arms SA-B06 (http://gunfire.nl/product...-B06-carbine-replica.html)
Wouter_96 schreef op maandag 9 januari 2017 @ 15:35:
Zo even een BB'tje opgooien.![]()
Is er Animo voor een Tweakers skirm v2.1?
En in hoeverre zijn XzeroD en Hogader weer geïnteresseerd in het organiseren/ helpen met organiseren?
ik ben in iedergeval geïnteresseerd om het te organiseren eventueel met wat hulp. Zelf heb ik hier genoeg tijd voor om het goed uit te werken!![]()
Mocht er wat animo zijn zal ik eens een poll maken voor een veld en daarna een datum prikken.
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
De eerste Tweaker Skirm heeft mij kennis laten maken met Airsoft 3jaar geleden(2014 dacht ik????).Wouter_96 schreef op maandag 9 januari 2017 @ 15:35:
En in hoeverre zijn XzeroD en Hogader weer geïnteresseerd in het organiseren/ helpen met organiseren?
ik ben in iedergeval geïnteresseerd om het te organiseren eventueel met wat hulp. Zelf heb ik hier genoeg tijd voor om het goed uit te werken!![]()
Mocht er wat animo zijn zal ik eens een poll maken voor een veld en daarna een datum prikken.
Gewoon een specna arms kopenL1nt schreef op maandag 9 januari 2017 @ 09:54:
Goed. Nieuw jaar, nieuwe ronde nieuwe kansen. Scheiding is in afrondende fase. Huis zo goed als zeker verkocht zonder al te veel verlies.
Toch maar de pas verlengt en zit nu beetje op een kruispunt. Of toch eind van het jaar pas opzeggen en replica bij kameraad opbergen en max 6x per jaar als introducee mee of verlengen en in mei een betere replica erbij scoren.
Dub nu over 2 opties. Ik wil sowieso een M16 met een Elcan om de oude Diemaco C7 look te hebben zoals het leger tot paar jaar terug had voor de grote upgrade.
optie 1: All out gaan en de G&G GC7 kopen (http://gunfire.nl/product...ssault-Rifle-Replica.html)
Pro: - C7 markings (maar niet 100% correct)
- Elcan erbij
- Aardig goed merk
- pre upgraded gearbox
- 1 Thermold mag erbij voor de authentic look
Con: - duur
- best wel duur (IMHO)
Optie 2: Specna Arms SA-B06 (http://gunfire.nl/product...-B06-carbine-replica.html)
[ Voor 28% gewijzigd door eL_Jay op 10-01-2017 15:36 ]
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Als ik 1 van de 2 koop wil ik ook gewoon klaar zijn en niet nog eens x bedrag kwijt zijn aan upgrades. Dus in dat opzicht lijkt de G&G het beste out of the box.Marijnsp schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 15:27:
[...]
Gewoon een specna arms kopen![]()
Ik ben begonnen met een specna arms sa-b01.
Na 1 skirm omgebouwd naar keymod met een mancraft pdik er in. (met wat upgrades)
(Ik had het niet zo op een aeg)
Nu ook een p&j (van taiwangun) omgebouwd naar een p* jack. Mooi ding, maar zeggen dat ik die plastic handguard snel zat was en daar ook maar keymod op heb gezet.
Ja, een g&g is in feite beter. Echter denk ik dat je daar in de praktijk niet veel van gaat merken. Je zal ook de g&g toch zelf moeten downgraded. (gunfire doet dat meestal niet zo netjes)L1nt schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 15:35:
[...]
Als ik 1 van de 2 koop wil ik ook gewoon klaar zijn en niet nog eens x bedrag kwijt zijn aan upgrades. Dus in dat opzicht lijkt de G&G het beste out of the box.
Mist je het er voor over hebt zou je kunnen kijken naar een mancraft. Hiermee haal je makkelijk 3 tot 5 joule.eL_Jay schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 15:33:
Blijf het raar vinden dat een niet van echt te onderscheiden full-metal replica volkomen legaal is en een duidelijk van echt te onderscheiden semi-replica plastic luchtbuks als een HW40 illegaal:S
Hoeveel joule doet een full-power airsoft met steel-bb's? Als die 3 tot 5 joule halen lijkt me dat een leuke zolder-plinker. Stuk gezonder ook dan die kilo's lood die ik er nu verschiet.
[ Voor 34% gewijzigd door Plainside op 11-01-2017 08:51 ]
Even mijn 2cent.Wouter_96 schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 21:10:
Aangezien er zeker interesse is heb ik even een poll gemaakt. Laten we eerst een locatie uitkiezen!
Poll: Tweakers Skirm v2.1 Locatie
• Wild Mountain - Weert
• Veluwe Airsoft - Hulshorst
• Balls & Arrows - Lelystad
• Bunkerhill - Daarle
• RSL Airsoft - Assendelft
• ATC - Helenaveen
• Outpost Delta 19 - Gasselte
• Overige
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Als je anders stemt vermeld de locatie dan in een reactie. Ik zal deze zo goed mogelijk proberen bij te houden. Aangezien we zoveel mogelijk mensen willen meekrijgen moet de locatie wel beschikken over huurkits. Zo kunnen we ook de beginnende tweakers een leuke dag bezorgen!
PSN: Flix20-NL
Lelystad is geen vereiste voor mij (woon zelf centraal) maar een beetje centraal lijkt mij wel logisch ja. Vanuit groningen naar weert rijden zou ik persoonlijk voorbij laten gaan.Flix20 schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 09:10:
[...]
Even mijn 2cent.
Is het wat locatie betreft niet handiger een centrale locatie te nemen zoals een Balls&Arrow of Veluwe?
Dat maakt het wat toegankelijker voor groter publiek.
Ik kan me best voorstellen dat mensen die uit het noorden des land komen wel interesse hebben in de Tweakerskirm, maar geen zin/middelen hebben om daarvoor naar Limburg te moeten afreizen.
En ja, ik ben het met je eens dat B&A of Veluwe niet het meest interessante veld is.
vorige keer zijn we naar Arnhem gegaan(alsnog redelijk in het midden noord/zuid gezien).
Dat was ideaal omdat je daar met een groep van 20man al een priveskirm kan regelen.
Dude, laatste keer dat jij bent wezen airsoften is 1,5 jaar geledenFlix20 schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 09:10:
[...]
Even mijn 2cent.
Is het wat locatie betreft niet handiger een centrale locatie te nemen zoals een Balls&Arrow of Veluwe?
Dat maakt het wat toegankelijker voor groter publiek.
Ik kan me best voorstellen dat mensen die uit het noorden des land komen wel interesse hebben in de Tweakerskirm, maar geen zin/middelen hebben om daarvoor naar Limburg te moeten afreizen.
En ja, ik ben het met je eens dat B&A of Veluwe niet het meest interessante veld is.
vorige keer zijn we naar Arnhem gegaan(alsnog redelijk in het midden noord/zuid gezien).
Dat was ideaal omdat je daar met een groep van 20man al een priveskirm kan regelen.
K to the KillaZ
Insert vies grapje hier
Moest jou natuurlijk ff tijdgeven om op mijn level te komen.KillaZ schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 10:09:
[...]
Dude, laatste keer dat jij bent wezen airsoften is 1,5 jaar geledenWat weet jij nou van Lelystad?
![]()
Lelystad is prima als we het rechterdeel kunnen regelen voor een priveskirm. Bespaart ons de jungle in de zomer.
K to the KillaZ
YAY!XzeroD schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 11:30:
Ben uiteraard weer bereid om te organiseren! Vorige keer kwam het helaas niet van maar blij dat er weer een hoop animo is, vast houden!
Beginnen bij de basis zeg ik altijd, laten we eerst kijken hoeveel animo er voor is, of Hogader die momenteel op vakantie is ook zin heeft om te helpen, en dan kunnen we kijken wat er valt te regelen qua patches of pink elephantsPlainside schreef op maandag 16 januari 2017 @ 11:41:
[...]
YAY!
De eerste was zeker een leuke ervaring.
Moeten nu ook wel weer een speciaal itempje voor elkaar krijgen(zoals de henkie patch).
XzeroD schreef op maandag 16 januari 2017 @ 16:58:
[...]
Beginnen bij de basis zeg ik altijd, laten we eerst kijken hoeveel animo er voor is, of Hogader die momenteel op vakantie is ook zin heeft om te helpen, en dan kunnen we kijken wat er valt te regelen qua patches of pink elephants
Heel toevallig afgelopen zondag terug gekomen van vakantie.Wouter_96 schreef op maandag 9 januari 2017 @ 15:35:
Verwijderd
Nee nog niet geweest, had de beta package gekocht alleen nooit wat van gekomen ivm botbreuken tijdens die periode. Mogelijk staat het nog wel op mijn lijstje.Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 15:48:
Ik heb mij altijd ver gehouden van het hele airsoft gebeuren, gewoon omdat ik eenmaal terug in de burgermaatschappij als burger, een ander leven heb opgebouwd alleen nu ik collega veteraan Marc Pollen zie en wat hij heeft opgezet, dan bekruipt mij het gevoel van"zullen we dan toch maar weer voor old times sake?" Denk er nog over na.
Iemand al bij hem geweest want hij heeft wel de credits om je e.e.a. bij te leren.
Ik begrijp dat je Airsoft heel serieus neemt?XzeroD schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 08:33:
[...]
Nee nog niet geweest, had de beta package gekocht alleen nooit wat van gekomen ivm botbreuken tijdens die periode. Mogelijk staat het nog wel op mijn lijstje.
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Je had die andere gast moeten zienTijgert schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 13:19:
[...]
Ik begrijp dat je Airsoft heel serieus neemt?
Uhm jaTijgert schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 13:19:
[...]
Ik begrijp dat je Airsoft heel serieus neemt?
[ Voor 12% gewijzigd door XzeroD op 19-01-2017 14:57 ]
Locatie is idd belangrijk.XzeroD schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 23:34:
Qua locatie trouwens voor de TW skirm, moeten ook even bekijken hoeveel interesse er is. Leukste net zoals vorig jaar dat het alleen maar TW mensen zijn. Aan de hand daarvan moeten we een veld kiezen, want een te groot veld met te weinig spelers is niks, een te klein veld met te veel spelers is ook niks.
Daarnaast my opinion, je doet al aan een dure hobby als je dan ook nog gaat zeuren dat je ver moet rijden... (uitgezonderd als je geen eigen vervoer hebt). Je bent een die-hard in het veld, dan ook daar buiten
Ik heb nota bene nog nooit van die plaats gehoord haha.citruspers schreef op maandag 23 januari 2017 @ 12:56:
Nog een optie voor de tweakers skirm: Chapter 4 airsoft.
Ik was er afgelopen zaterdag en het is een leuke binnen arena die erg geschikt is voor 14-20 man (zeker als je een beetje speelt met de respawn regels).
De prijs voor een priveskirm is erg schappelijk (minder dan je p.p betaalt voor een normale skirm) en ze hebben huurkits. Qua locatie is het echter wel wat minder centraal gelegen....
Sinds 2011 nog niet gebeurd bij mij, en ik speel altijd zonder masker. Je krijgt ditCraven schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 18:19:
Ik twijfel toch of ik wil beginnen...
http://9gag.com/gag/aVDn58w?ref=android
Selfquote. Mocht iemand het gemist hebben.Wouter_96 schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 21:10:
Aangezien er zeker interesse is heb ik even een poll gemaakt. Laten we eerst een locatie uitkiezen!
• Wild Mountain - Weert
• Bunkerhill - Daarle
• ATC - Helenaveen
• Overige
Tussenstand:
[afbeelding]
Als je anders stemt vermeld de locatie dan in een reactie. Ik zal deze zo goed mogelijk proberen bij te houden. Aangezien we zoveel mogelijk mensen willen meekrijgen moet de locatie wel beschikken over huurkits. Zo kunnen we ook de beginnende tweakers een leuke dag bezorgen!
Ik doe dit nu ook al een aantal jaar maar dit zul je (vrijwel zeker) niet tegenkomen hier in Nederland. Al zou ik voor CQB wel nog een extra masker aanraden. Al een paar keer binnen wat bb´s opgevangen binnen 3 meter. Buiten is het imo echt overbodig.Craven schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 18:19:
Mesh masker dragen en het zal gewoon niet gebeuren.Craven schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 18:19:
Dit komt echt niet voor in Nederland of die persoon moet veel te hard schieten. Ben een keer 1 tot 2 meter onder vuur genomen door iemand die van schrik de trigger overhaalde en loop omhoog trok. Kreeg 1 bb op mijn hand en 1 ook op mijn kin. Bijna dezelfde plek als hij. De bb blijft echt niet hangen (bij langen na niet) maar de plek blijf je wel zeker voor 1 maand zien.Craven schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 18:19:
Daarom speel ik altijd maar full faceUtoka schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 08:48:
[...]
Dit komt echt niet voor in Nederland of die persoon moet veel te hard schieten. Ben een keer 1 tot 2 meter onder vuur genomen door iemand die van schrik de trigger overhaalde en loop omhoog trok. Kreeg 1 bb op mijn hand en 1 ook op mijn kin. Bijna dezelfde plek als hij. De bb blijft echt niet hangen (bij langen na niet) maar de plek blijf je wel zeker voor 1 maand zien.
MacBook Pro 13'' (2016 TB) 512gb SSD | iPhone 6s | Synology DS213+
Update: In het kader van de geplande upgrade werkzaamheiden @ Da Factory gepland in de maand Februar1 is er goedkeuring gegeven door de gemeente om nogs eens 2500m3 extra ruimte te geven voor airsoftdoeleinden. Dat wil zeggen het stuk bij de Gif kamer met de gesloten deur zal worden open gezet en er 2 extra ingangen zullen worden gemaakt in de ruimte erachter. Die ingangen komen uit in het midden van de pussy room en nog 1 in het kamer met de lange houten trap en grijze kast. Gevolg is dat kamers die voorheen doodlopend waren dat niet meer zijn en straks in een nieuwe CQB parcours zullen uitkomen zonder doodlopende einden. Het wordt eigenlijk een nieuwe gebouw in een bestaande gebouw ingericht met deftige panelen ipv de tradionele blauwe zeilen waar we om bekend staan... Eigenlijk is het zo dat de mensen die zich hebben ingeschreven voor het evenement 11+19 feb al een eerste kennis making zullen hebben met dit nieuwe parcours van 2500 m3 .. More news later.. .. .
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
XzeroD schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 20:19:
[...]
Sinds 2011 nog niet gebeurd bij mij, en ik speel altijd zonder masker. Je krijgt dit
A: als er geen fps testen zijn gedaan, of mensen met hun fps tijdens de game kloten.
B: een sniper van te dichtbij schiet, of een AEG/whatever van dichtbij schiet
C: je gewoon heel heel heel veel pech hebt
Wouter_96 schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 20:45:
[...]
Selfquote. Mocht iemand het gemist hebben.![]()
[...]
Ik doe dit nu ook al een aantal jaar maar dit zul je (vrijwel zeker) niet tegenkomen hier in Nederland. Al zou ik voor CQB wel nog een extra masker aanraden. Al een paar keer binnen wat bb´s opgevangen binnen 3 meter. Buiten is het imo echt overbodig.
Plainside schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 08:05:
[...]
Mesh masker dragen en het zal gewoon niet gebeuren.
En zelfs zonder zoals de meer ervaren mensen hierboven zeggen het komt zelden voor.
Mijn sarcasm kwam niet helemaal over zie ikpietertie schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 20:27:
[...]
Daarom speel ik altijd maar full face![]()
Lange tijd niet aanwezig geweest op dit topic. Heb bijna een jaar niet gespeeld. 3e kind is inmiddels al weer 6 maandjes dus alles loopt hier weer wat soepeler. Zaterdag naar Ghost Town.
Vanmiddag een Tokyo Marui 5.1 gold match gekocht. Zaterdag even testen
Molle combat vest | €35 |
Tactical sunglasses | €17 |
Mesh face mask | €6 |
Quick hook (molle) | €2 |
balaclava | €4 |
2x elastic clip (molle) | €4 |
4x mag pouch | €8 |
2 point gun sling | €10 |
Gloves (dunne) | €3 |
3ltr water backpack | €14 |
Molle waterslang houder | €2 |
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Nog niet gekocht, dit is de wish list. Ja komt uit China. Wish.com heeft een behoorlijke selectie kwam ik achter.Hu9o schreef op zondag 29 januari 2017 @ 09:36:
Waar heb je die spullen gekocht? China zeker, gezien de prijs.
[ Voor 46% gewijzigd door Craven op 29-01-2017 20:36 ]
Wil je hier even nog wel op een puntje corrigeren.Craven schreef op zondag 29 januari 2017 @ 09:57:
[...]
Edit
Hoe figulieren jullie de compatibility tussen al die componenten uit voor je gun?
[ Voor 91% gewijzigd door Flix20 op 30-01-2017 10:34 ]
Compatibiliteit is vooral een kwestie van ervaring. Er zijn een aantal standaarden die je vanzelf gaat herkennen (zowel qua naam als uiterlijk). Die chinese sites hebben vaak geen goede omschrijving (proberen vooral zoveel mogelijk keywords in de titel te zetten), maar zo op het ook kan je al een hoop te weten komen over de aansluiting.Craven schreef op zondag 29 januari 2017 @ 09:57:
[...]
Nog niet gekocht, dit is de wish list. Ja komt uit China. Wish.com heeft een behoorlijke selectie kwam ik achter.
Edit
Hoe figulieren jullie de compatibility tussen al die componenten uit voor je gun? Ik heb nu deze op het oog:
http://gunfire.nl/product...-V19-Carbine-replica.html
Met extra hi cap mags:
http://gunfire.nl/product...ine-for-M4-M16-black.html
Grip:
http://gunfire.nl/product...tyczny-TD-M-L-czarny.html
Sight:
https://geek.wish.com/sea...=56823c39ce92202697eac10b
Ja daar kwam ik net ook al achter. Replica of AA dus. Snap de "sociale gevoeligheid" niet helemaal persoonlijk. Maar dat zal per persoon verschillen. Ik ben voor mijn berg met vragen inmiddels hierheen verhuist. Is denk ik een wat passender plek dan hier.Flix20 schreef op maandag 30 januari 2017 @ 10:28:
Ebay is de beste vriend van de airsofter.
[...]
Wil je hier even nog wel op een puntje corrigeren.
Gezien de sociale gevoeligheid van het onderwerp 'airsoft' proberen we de term "gun" niet te gebruiken maar spreken we van een 'replica'.
Wat compatibiliteit betreft;
Neem aan dat je wel snapt dat AR type magazijnen in AR platform gaan en AK in AK's etc.
Dat gezegd hebben, sommige merken magazines werken/passen beter in bepaalde merken replica's etc.
Kwestie van ff googlen. 100% passen zal het haast nooit worden, zeker met de lagere segment replica's omdat de QC daar gewoon niet naar is.
Maar een wiggelend magazijn in je replica is met een paar 'tactisch' geplaatste stukjes tape zo verholpen.
Grips en sights en de aansluitingen ga ik me nog even in verdiepen. Maar dit is zo te zien ook een kwestie van ervaring op doen. Ik zal ergens gewoon mee moeten doen met een open skirm als introducee.citruspers schreef op maandag 30 januari 2017 @ 16:56:
[...]
Compatibiliteit is vooral een kwestie van ervaring. Er zijn een aantal standaarden die je vanzelf gaat herkennen (zowel qua naam als uiterlijk). Die chinese sites hebben vaak geen goede omschrijving (proberen vooral zoveel mogelijk keywords in de titel te zetten), maar zo op het ook kan je al een hoop te weten komen over de aansluiting.
Die sight heeft zo te zien bijvoorbeeld een standaard RIS/picatinny rail aansluiting (de meest voorkomende aansluiting). Als je replica dus rails heeft zal deze wel passen.
Als je replica daarentegen alleen Keymod aansluitingen heeft (piemelvormige gaten in de handguard) zul je een andere sight moeten zoeken, of een Keymod -> RIS adapter.
De Grip is zo te zien M-lok, dat kom je minder vaak tegen op AR's (muv de SCAR en ACR, zo uit mijn hoofd).
Die magazijnen zou ik niet doen, hicaps moet je zelf constant opwinden, rammelen als een gek en worden eigenlijk alleen door introducee's en mensen die niet willen herladen gebruikt.
Zeker stalen mags rammelen doorgaans wel een beetje, maar dat is makkelijk te fixen met tape. Of je koopt G&G thermold magazijnen, die heb ik en een teammaat en lijken iets strakker in de replica te zitten.
Doen het trouwens ook prima in mijn Specna SA-B03, al gebruik ik daarvoor nu dboys short midcaps.
Ik wil overigens best wel helpen met organiseren. Alleen weet ik niet hoeveel ik voor je kan betekenen als noob airsofter zonder NABV license.Wouter_96 schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 21:10:
• Wild Mountain - Weert
• Bunkerhill - Daarle
• ATC - Helenaveen
• Overige
Tussenstand:
[afbeelding]
Pics or didnt happenpietertie schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 16:34:
Van het weekend mijn TM hi capa 5.1 gold match kunnen testen. Man man, wat een heerlijke replica! Zo dondersaccuraat out of the box. Ik schrok de eerste keer wel toen ik de trekker overhaaldemijn KSC G17 had iets minder blowback.
Wat mij betreft echt een aanrader!
Van de replica of het spel? Van de replica kan ik maken, maar heb nog geen gopro op mn hoofd hangen... dus van het spel heb ik 0,0 footage...
replica ofcpietertie schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 09:56:
[...]
Van de replica of het spel? Van de replica kan ik maken, maar heb nog geen gopro op mn hoofd hangen... dus van het spel heb ik 0,0 footage...
Niet actief mee bezig momenteel, ik wacht nog even wat nieuwe terreinen af die eraan zitten te komen.dr.lowtune schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 08:18:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het er qua nieuwe t.net skirm voor staat, want het is best wel stil hier!
Verwijderd
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2017 08:38 ]
Er zijn vele brillen beschikbaar met inserts voor de brildragers. google daar eens op. Betreft rainx... Officieel is rainx niet geschikt voor kunstof. Probeer eensde Nuprol Antifog. Bij ons in het team en bijna iedereen die ik ken gebruiken ze dit. Ik spuit dit s ochtends tijdens de gear prep op de skirm ff mooi uitpoetsen en ik kan bijna de hele dag spelen zonder beslaan. Meestal in de lunch pauze ff bijpoetsen just in case.Verwijderd schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 00:24:
Ik ga binnenkort met een vriend een keer mee als introducé, heb er veel zin in! En nee ik ga niets kopen.. zoals de TS mij al heeft aangeraden(misschien een uitzondering daargelaten)
Enige vraagje waar ik mee zit is de oogbescherming, ik ben brildragend en vroeg me af welke vorm van gezicht-/oogbescherming dan het prettigst is met betrekking tot pasvorm, comfort en beslaan?
Replica (in één keer goed!) kan ik van hem lenen dus dat scheelt al wat in de huurkosten. Daarom zou ik het niet erg vinden om een paar tientjes in een goede bril of masker te steken. Ik heb namelijk geen zin om de hele dag met een beslagen bril rond te lopen of een bril die niet lekker zit.
edit: het betreft een normale bril, dus geen oversized hipsterding o.i.d.
edit2: ondertussen deze video gevonden waar hij RainX aanraad om de bril mee in te smeren, iemand ervaring? YouTube: Airsoft Nederland: Phantom Tactical Goggles ook voor brildragers
Verwijderd
Thanks! je hebt me de juiste kant opgestuurd. Zo snel nog geen NL winkel gevonden maar ik weet nu in ieder geval waar ik naar moet vragen, ik wil hem sowieso even passen in een 'echte' winkel.Nohead schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 11:17:
[...]
Er zijn vele brillen beschikbaar met inserts voor de brildragers. google daar eens op. Betreft rainx... Officieel is rainx niet geschikt voor kunstof. Probeer eensde Nuprol Antifog. Bij ons in het team en bijna iedereen die ik ken gebruiken ze dit. Ik spuit dit s ochtends tijdens de gear prep op de skirm ff mooi uitpoetsen en ik kan bijna de hele dag spelen zonder beslaan. Meestal in de lunch pauze ff bijpoetsen just in case.
[ Voor 29% gewijzigd door citruspers op 03-03-2017 13:49 ]
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
Blijven bewegen... Campen heeft geen zinRobinFoot schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 13:05:
Ik ga volgende week voor het eerst, in Nijmegen! 10 vs 10. Nog tips?
I am the great Cornholio!
[ Voor 109% gewijzigd door naitsoezn op 24-04-2017 15:47 ]
Ha, het veld was klein, geen bos of iets dergelijks. Spray and pray was een tactiek, net als campen. Was leuk, maar een echte skirm lijkt mij veel mooier.
Sorry, heb het gepost in VAOTristan schreef op maandag 24 april 2017 @ 15:45:
[mbr]*knip* Geen V&A in dit topic, eventueel zou je in Vraag & Aanbod overig terecht kunnen. [/]
Grrrr... bestelling geannuleerd. Niet meer leverbaar.L1nt schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 14:19:
Lange tijd niet meer gespeeld maar nu wel druk met voorbereiden weer te gaan.
Straks vakantiegeld + belastingcenten en dan de G&G GC7 aanschaffen.
Tijdje terug al een SL14 aangeschaft om mn midcaps te laden en zojuist poging ondernomen om 4 Thermold Midcap magazijnen aan te schaffen om de Nld-look (pre C7 upgrade) uit te breiden.
Binnenkort wat nieuwe kleren en camelbag erbij en dan gaan met der banane.
Zeker weten?L1nt schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 12:28:
[...]
Thermold M4/M16 mags zoals Nederland heeft zijn in High cap beschikbaar en via ebay ook als low cap maar echt nergens kun je midcaps vinden. Enige plek die mogelijk kan leveren vraagt €40 verzendkosten.
Die zoek ik helaas niet. Ik zoek deze: http://www.classicarmy.com/product/p218pcitruspers schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 13:21:
[...]
Zeker weten?
https://www.risenairsoft.nl/m4-mag-midcap-120rds-zwart.html
Bij Risen heb ik er zondag nog een paar zien hangen in de showroom (al weet ik de kleur niet zeker).
Legends heeft ze ook:
http://www.airsoft-legend...cap-120rds-black-fde.html
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
Hmpf, beetje het format van de SHAT Introduction to Airsoft gejatcitruspers schreef op maandag 24 april 2017 @ 19:24:
[afbeelding]
* citruspers heeft TTD deel 1 afgerond
Erg leuke tweedaagse training van Airsoft Heaven onder leiding van (ex)defensie airsofters. Ik heb erg veel geleerd over hoe je als team patrouilleert, communiceert en (onder vuur) manouvreert.
Zeker een aanrader!
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Een organisator mag onbeperkt introducees aanmelden, dus je kan gewoon bij een organisator terecht met huurkits. Daarvoor heb je niet 15 extra mensen nodigSaffie_time schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 15:17:
Als ik het goed begrijp mogen we als groep vrienden (man of 15) nog steeds nergens in NL terecht zonder dat er 15 anderen zijn die ons als introducé mee nemen?
Dat zou betekenen dat we dan weer richting onze zuiderburen moeten gaan om een dagje aan de slag te kunnen?
[ Voor 50% gewijzigd door rsnubje op 10-05-2017 14:30 ]
Uplay: Red--Death
Klopt, maar helaas nog geen tijd voor gehad. Inmiddels mag hij even een reboot hebben, nieuwe filmpjes, updates etc.rsnubje schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 14:12:
Je mag trouwens 2 introducees per persoon en niet 1Maar wat XzeroD zegt is inderdaad ook een mogelijkheid.
@XzeroD Kleine opmerking trouwens, ik lees net de TS nog eens door en voor zover ik weet zijn de Tornado "granaten" inmiddels wel gewoon toegestaan op de meeste banen. Moet je denk ik wel eerst even navragen per baan.
Waarom dan een NABV lidmaatschap als je alleen met huurkits speelt (tenzij je vaak wilt gaan spelen)?Plainside schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 07:48:
Ik hoop dat we snel wat meer weten, weet ik wanneer ik vrij moet vragen van werk haha.
Ga komende maanden maar eens kijken naar een NABV lidmaatschap en dan maar tijdelijk met huurkits spelen tot ik op mezelf woon.
Ik zeg CQB bij Unit 13 te SittardXzeroD schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 09:27:
Helaas echt druk met andere dingen, maar aangezien het topic redelijk tot vaak dood is ben ik benieuwd naar de interesse. Als iemand interesse heeft het over te nemen (liefst uiteraard met organisatie ervaring!) PM me even!
[...]
Waarom dan een NABV lidmaatschap als je alleen met huurkits speelt (tenzij je vaak wilt gaan spelen)?
Asus Rog B350-F, Ryzen 3700X, 16 Gb, Asus ROG 2070 Ti
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq