Net zoals digime_lk heb ik enkele weken geleden heel toevallig via een vrijgezellendag 'airsoft' leren kennen. Ik had er wel al val gehoord maar ik linkte het teveel met paintball, iets wat ik wel graag doe maar ik het realisme hierin wel miste.
Nu met airsoft was dit helemaal niet zo, vanaf de eerste keer was ik zo onder de indruk dat ik met enkele dit nu al enkele keren heb gedaan.
Ook heb ik ook eens gekeken om te investeren in een wapen voor mezelf.
Dus ik ben naar de winkel geweest (enkele weken geleden) en daar hebben ze mij ook aangeraden niet direct te beginnen met het best-of-the-best en hebben ze me specna arms aangeraden als goede starter wapen.
Ik moet zeggen dat ik tot nu toe na ongeveer 20+ speeluren er wel tevreden over ben en echt niet kan klagen qua kwaliteit en werking. Maar ik zou het wapen wat willen upgraden/modden want looks wil ook wat natuurlijk en ik zit met 1 probleem en dat is het aimen.
Ik werk nog steeds met de standaard iron sights en op zich heb ik die goed afgesteld (denk ik toch), maar mijn probleem ligt hem het vaakst bij de verassingen in battle waar ik soms te veel tijd verlies met aimen dan wat ik zie met mensen met andere scopes.
Dus daarom zou ik graag wat vragen willen stellen aan jullie die er veel meer van kennen dan mezelf sinds ik nog maar een starter ben.
Nu eventjes melden dat ik op vandaag enkel maar binnen speel maar misschien volgende lente/zomer misschien eens buiten ook ga proberen.
Ik zou dus graag een nieuwe scope willen gebruiken om vlugger en gemakkelijker te aimen. Ik heb al wat info gezocht en ik weet dus dat er hierin zoveel soorten zijn.
Maar hoe weet ik wat er precies goed is? Natuurlijk hoe groter de scope hoe beter, maar je hebt hierin zoveel keuze dat ik vrees voor een foute keuze.
Als ik kijk naar de shop waar ik mijn aankopen doe ... ik weet gewoon niet hoe eraan te beginnen.
http://www.airsoftshop.be...es/optics/red-dot-sights/
Heeft er iemand een tip, voorkeur, ... voor wat goed is voor iemand die veel binnen airsoft doet?
Of zijn er betere websites/shops die natuurlijk ook leveren naar belgie met betere scopes en types?
Zijn er nog andere mogelijke upgrades dat ik kan doen aan mijn wapen om die "beter" te maken, of zou ik beter gewoon investeren in een scope en de rest sparen om later een betere wapen te kopen?
Is het investeren in een handgun/side arm belangrijk om competitief te zijn? Ik zie veel mensen een side gun hebben en heb er ook al aan gedacht maar ik vraag me af of dit een meerwaarde is in fight. Zeker met het ook op meer team/clan wars zicht in de toekomst.
Of waar zouden jullie het eerst in investeren zodat ik mijzelf kan verbeteren en hopelijk met tijd zo goed worden als de meeste hier op dit forum.
Sorry voor de lange post, maar dank op voorhand voor mij te willen helpen.