Het Grote Airsoft Topic deel 3/4 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 13 ... 49 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:08
Hmm 2ehands schoenen zijn wat mij betreft nogo.
Voor 100-120€ heb je nieuwe Magnum schoenen:

http://www.legerartikelen...ath=123_76&product_id=318

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Brrr moet echt niet aan 2ehands schoenen denken :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:10
Die Magnum Viper heb ik trouwens gepast. Hoewel ze lekker zitten, is enkel support zeer minimaal. Had meer het idee een sportschoen aan te hebben dan een wandelschoen/bergschoen/legerboot, maar zeker niet het gevoel dat mijn enkels gesteund worden. Voelde veel te flexibel aan. En daarbij teveel klachten over QC sinds ze in china fabriceren, maar nog steeds die premium prijs er aan hangt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Zondagavond NABV ingeschreven en VOG aangevraagd, maandag VOG betaald, vandaag al binnen :Y

Als het pasje van de NABV ook zo rap komt :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paranoidnl
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06-10 17:54

Paranoidnl

denkt teveel na over kippen

Kaap schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 21:47:
Zondagavond NABV ingeschreven en VOG aangevraagd, maandag VOG betaald, vandaag al binnen :Y

Als het pasje van de NABV ook zo rap komt :D
ik heb ook alles geregeld deze week, nu nog wachten op het pasje! :)

Who are we to question why the chicken crosses the road?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
Pasje wordt vrijdags gemaakt en lag dinsdag op de mat :)

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Zojuist betaald, all done, nu afwachten tot pas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekook
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:43
Zojuist m'n nieuwe hop chamber ontvangen van ProWin...
Wordt m'n eerst "upgrade" dus ben benieuwd in hoeverre m'n range zal toenemen.

Heb ook meteen van Maple Leaf een flathop bucking en nub erbij gedaan.

Heb wel nog altijd stock barrel maar deze zal uiteindelijk nog vervangen gaan worden voor een precision barrel, vraag me alleen of hier echt zoveel verschil in zal zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18:23

rsnubje

Testlabcoördinator

BDO: SweatyRs

Jup, stock barrel vs 6.03 of nog nauwer gaat zeker wel effect hebben. Sowieso gaat je FPS dan weer wat omhoog en vermoedelijk ook je range en nauwkeurigheid.

Uplay: Red--Death

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Pannekook schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 15:51:

Heb wel nog altijd stock barrel maar deze zal uiteindelijk nog vervangen gaan worden voor een precision barrel, vraag me alleen of hier echt zoveel verschil in zal zitten.
Juist wel. En als je geluk hebt, zit er vanuit de fabriek een kortere barrel in, waardoor je een iets langere kunt nemen zonder dat ie uitsteekt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekook
poor Leno schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 16:27:
[...]

Juist wel. En als je geluk hebt, zit er vanuit de fabriek een kortere barrel in, waardoor je een iets langere kunt nemen zonder dat ie uitsteekt :)
Dat valt eigenlijk wel mee, deze is precies tot de schroefdraad van de flashhider, dus deze is (in mijn ogen) precies lang zat. Zou ik eentje pakken die langer is denk ik dat deze uit gaat steken.

Maargoed, eerst ff kijken of de hopup alleen al wat winst in range oplevert. Vervolgens kan er nog altijd een barrel bij en eventueel een silencer of iets om nog een langere barrel te gebruiken :P

Nu nog ff kijken waar ik het beste kan testen, zit gelukkig een veld op 5 minuten fietsen afstand van mn huis _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Vanmorgen eindelijk een keuze kunnen maken voor uniform. Toen ik me net ging verdiepen wou ik Flecktarn, maar ik vond dat best wat neigen naar WW2 en die associatie wil ik niet. Toen dacht ik aan Marpat, maar uiteindelijk had ik het gevoel dat Marpat best hevig overkomt. Ik heb ook niet het idee dat je Marpat met iets kunt combineren dan alleen zichzelf, denk bijvoorbeeld als je voor een urban/cqb een keer een zwarte broek aantrekt en dan een UBAC erbij aantrekt.

Dus weer wezen zoeken en denken, tot ik uiteindelijk uitkwam bij MTP. Dat is het nieuwe pattern van het Britse leger. Feitelijk is dit Multicam maar dan in de bekende DPM stijl.

Via een UK surplus shop op Ebay heb ik een volledige unused set weten te bemachtigen, UBAC, combat trousers en jack, voor 82 pond :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Francis
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-06 21:38

Francis

Kawa Versys 1000

Pannekook schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 15:51:
Zojuist m'n nieuwe hop chamber ontvangen van ProWin...
Wordt m'n eerst "upgrade" dus ben benieuwd in hoeverre m'n range zal toenemen.

Heb ook meteen van Maple Leaf een flathop bucking en nub erbij gedaan.

Ik heb bijzonder slechte ervaringen met prowins... welke platform?

Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekook
Francis schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 09:22:
[...]

Ik heb bijzonder slechte ervaringen met prowins... welke platform?
Voor M4.. moet zeggen dat nu deze erin zit ik nog niet echt overtuigd ben (alleen op 3 mtr kunnen testen) want ik kan zo goed als niet de hopup afstellen. Het wieltje gaat dermate stroef dat deze niet draait wanneer deze in de replica..nu gaat het wel als ik bv een schroevendraaier gebruik maar kan niet echt "on the fly" afstellen (wat misschien ook niet nodig is als deze gewoon "vast" zit :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:03
Pannekook schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 10:37:
[...]

Voor M4.. moet zeggen dat nu deze erin zit ik nog niet echt overtuigd ben (alleen op 3 mtr kunnen testen) want ik kan zo goed als niet de hopup afstellen. Het wieltje gaat dermate stroef dat deze niet draait wanneer deze in de replica..nu gaat het wel als ik bv een schroevendraaier gebruik maar kan niet echt "on the fly" afstellen (wat misschien ook niet nodig is als deze gewoon "vast" zit :?
Bij mijn lonex moest ik de zijkanten van de hopup arm heel iets schuren omdat deze ook te stroef ging, misschien heb jij hetzelfde met de prowin.

I'm a photographer, not a terrorist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekook
citruspers schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 11:06:
[...]

Bij mijn lonex moest ik de zijkanten van de hopup arm heel iets schuren omdat deze ook te stroef ging, misschien heb jij hetzelfde met de prowin.
Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben, zal binnenkort eens wat schuurpapier er langsaf halen.
Neem aan dat dit erg minimaal zal zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Pannekook schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 11:08:
[...]

Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben, zal binnenkort eens wat schuurpapier er langsaf halen.
Neem aan dat dit erg minimaal zal zijn?
Idd (als dat het is) want als je te veel doet, gaat ie wiebelen in zn huisje.. links-rechts, waardoor t hopup effect 'schuin' op t balletje kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:22

m0nk

16-09-2003 15.15

Ik vond dat prowin wieltje ook maar ruk en had regelmatig feeding problemen met die hopup. Heb ze in mijn m4's vervangen voor Lonex hopups, sindsdien geen problemen meer..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekook
Zit er nog veel verschil of je nou metalen of aluminium hop-ups hebt?
Eerste opmerking die ik kreeg was om eentje van aluminium erin te zetten (vandaar de prowin)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Kaap schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 07:03:

tot ik uiteindelijk uitkwam bij MTP. Dat is het nieuwe pattern van het Britse leger. Feitelijk is dit Multicam maar dan in de bekende DPM stijl.

Via een UK surplus shop op Ebay heb ik een volledige unused set weten te bemachtigen, UBAC, combat trousers en jack, voor 82 pond :Y
Nice, welke shop? Zijn t in t echt ook precies dezelfde kleuren als 'gewone' multicam? (Alleen dan iets 'streperiger' ipv 'blobberiger'?)
Kan op internet niet echt goede pics vinden, en in t echt heb ik MTP niet gezien geloof ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0rDy
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:54
van de week naar het nac geweest om mn gbbr af te stellen, het eerste probleem is al opgedoken. Eerst dacht ik dat een slechte mag had omdat ie na 2x vuren een gasdump doet, bij het nac gebeurde dat vervolgens bij elke mag. achteraf bleek dat er door de eerste dump troep achter gebleven was waardoor de bolt niet meer vrij bewoog, schoonmaken hielp iets maar niet genoeg. Uiteindelijk zonder resultaat weer naar huis gegaan. De haat-liefde relatie is inmiddels tot stand, nu kijken of ik het hele zooitje goed werkend krijg voor de eerste skirm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
poor Leno schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 11:28:
[...]

Nice, welke shop? Zijn t in t echt ook precies dezelfde kleuren als 'gewone' multicam? (Alleen dan iets 'streperiger' ipv 'blobberiger'?)
Kan op internet niet echt goede pics vinden, en in t echt heb ik MTP niet gezien geloof ik..
militaryops.co.uk & kombatuk.com

MTP is Multicam in DPM. Wikipedia: Multi-Terrain Pattern
Crye's "Multicam" pattern was determined to be the best performing, across the widest range of environments (by a significant margin) and was subsequently selected as the basis for the new British MTP camouflage, and combined with the shapes of the existing British DPM pattern. The MTP pattern itself was not trialled against other patterns and its adoption was based solely on its similarity to the original Crye Multicam pattern.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Francis

Francis

Kawa Versys 1000

Pannekook schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 10:37:
[...]

Ik had op mijn G&G M4 misfeeds in het kwadraat...
Heb nu een niet al te dure hopup erin met s-hop en een flatnub. Moet nog ingeschoten worden en wat finetunen, tot 65-70 meter kaarsrecht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Francis schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:14:
[...]

Heb nu een niet al te dure hopup erin met s-hop en een flatnub. Moet nog ingeschoten worden en wat finetunen, tot 65-70 meter kaarsrecht :)
Nice! Wat was je reden voor een S-hop ipv een andere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekook
Francis schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:14:
[...]

Heb van de week ff snel thuis getest en heb geen enkele misfeed gehad (denk toch wel rond de 100bb's geschoten te hebben).

@degene die me de tip gaf te schuren, bedankt! Lijkt inderdaad goed te werken. Is nog net wat te stroef dus moet nog wat meer vanaf, maar het lijkt in ieder geval te werken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Francis

Francis

Kawa Versys 1000

poor Leno schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:31:
[...]

Nice! Wat was je reden voor een S-hop ipv een andere?
Sugru uitproberen samen met jongens van Combatshop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Francis schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:45:
[...]

Sugru uitproberen samen met jongens van Combatshop :)
Maar slijt dat spul niet ontzettend snel? Omdat t een soort plakgum is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Pannekook schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:31:
[...]

Heb van de week ff snel thuis getest en heb geen enkele misfeed gehad (denk toch wel rond de 100bb's geschoten te hebben).

@degene die me de tip gaf te schuren, bedankt! Lijkt inderdaad goed te werken. Is nog net wat te stroef dus moet nog wat meer vanaf, maar het lijkt in ieder geval te werken :D
Graag gedaan, fijn dat het werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Francis

Francis

Kawa Versys 1000

poor Leno schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:50:
[...]

Maar slijt dat spul niet ontzettend snel? Omdat t een soort plakgum is..
Het is meer een soort rubber. Meningen zijn erover verdeeld op teh interwebz... ik heb het net pas een paar games opzitten, dus kan daar iig nog niet over oordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Francis schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 11:20:
[...]

Het is meer een soort rubber. Meningen zijn erover verdeeld op teh interwebz... ik heb het net pas een paar games opzitten, dus kan daar iig nog niet over oordelen.
En werkt t nou beter dan een flat of G? Zat zelf aan 1 van die twee te denken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Francis

Francis

Kawa Versys 1000

Ik ben van een stock hopup naar de sugru gegaan, dus kan daar niet over oordelen.
Wat ik wel weet is dat geen een replica hetzelfde is. Sugru is goedkoop en je trekt het zo eraf.
Gewoon proberen dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0rDy
Hele avond staan frotten om de hk416 werkend te krijgen, geen resultaat, volgende week terug naar bunker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Dit weekend 10% off op alle Warrior artikelen bij UKTactical. Interesse om de DCS te bestellen. Echter, UUKTactical biedt geen maatkeuze voor de DCS, voor andere PCs wel. Ik weet dat de DCS in M en L gemaakt wordt. Tis dus maar de vraag welke maat ze nou verkopen, dat houdt me aan het twijfelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hurkies92
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-10 21:54
j0rDy schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 23:18:
Hele avond staan frotten om de hk416 werkend te krijgen, geen resultaat, volgende week terug naar bunker...
Hee Jordy, vervelend om te horen dat je problemen hebt met de replica.
Kom gerust even langs in de shop, dan helpen we je graag verder.

Met vriendelijke groet,

Edo
Bunker501

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Mijn NABV pas zal komende week binnenkomen. De regels gelezen te hebben, er wordt benoemd over je replica meenemen naar een shop/monteur voor onderhoud etc, maar moet ik ook een prive event aanmaken als ik voor het eerst een replica ga aanschaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:19

Hu9o

Schokkend

Kaap schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 17:28:
Mijn NABV pas zal komende week binnenkomen. De regels gelezen te hebben, er wordt benoemd over je replica meenemen naar een shop/monteur voor onderhoud etc, maar moet ik ook een prive event aanmaken als ik voor het eerst een replica ga aanschaffen?
Nee. Je moet hem wel direct mee naar huis nemen.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0rDy
hurkies92 schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 18:20:
[...]

Hee Jordy, vervelend om te horen dat je problemen hebt met de replica.
Kom gerust even langs in de shop, dan helpen we je graag verder.

Met vriendelijke groet,

Edo
Bunker501
Hoi edo, bedankt! Afspraak is al gemaakt, tot dan!

18 novemer naar op:killswitch in limburg (belgie), dagje skirmennin een oud ziekenhuis, zal wel veel kamertjes clearen worden! Sidearm gaat denk ik overuren draaien 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Heeft er iemand ervaring met andere hop ups in ICS recplica's? Zo ja met welke en wat is je ervaring ermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paranoidnl

Paranoidnl

eindelijk het pasje binnen!
Zaterdag naar Bunker501 om de eerste replica te kopen!

Tenzij het tegen valt ga ik voor de G&G CM16 SRL.

nog tips waar ik naar moet kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Ik zou zelf sowieso als eerste de FPS laten testen voordat je naar huis gaat met dat ding :P
Verder zou ik ff flink wat semi schieten en paar goede auto salvo's om te kijken of ie haperingen heeft of vast loopt(waarbij je dus van semi naar auto moet schakelen en weer terug). En even goed kijken of je 7.2 of 11.1 lipo gaat gebruiken en daar eventueel mee testen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• j0rDy
Of je een mafkees met een hk416 gbbr op de testbaan ziet zwaaien, die ff een handje geven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Welke 416 heb je trouwens? De nieuwe met de afstelbare hopup via het gasblock of een iets oudere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paranoidnl

Paranoidnl

j0rDy schreef op woensdag 1 november 2017 @ 19:16:
Of je een mafkees met een hk416 gbbr op de testbaan ziet zwaaien, die ff een handje geven ;)
Ik ben lang en blond :P als je me door hebt mag jij het ook doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0rDy
citruspers schreef op woensdag 1 november 2017 @ 20:47:
Welke 416 heb je trouwens? De nieuwe met de afstelbare hopup via het gasblock of een iets oudere?
Het oude model, de A5 voelde goed maar twijfelde over de externe hopup en ambi controls waardoor er meer parts op zitten en er meer stuk kan (hoewel mijne het nu ook niet doet) :+

Edit: zonder gekheid: de voornaamste reden dat ik voor het oude model heb gekozen is de "wobble" in de loop bij het nieuwe model, de oude is wat dat betreft wat robuuster...

[ Voor 25% gewijzigd door j0rDy op 01-11-2017 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ook hier is het pasje binnen, en vandaag arriveerde mijn Warrior Assault Recon Coyote :9~

Replica gaat pas met 13de maand komen, dus 2 maandjes op een houtje bijten. Gelukkig ga ik airsoften met iemand waarvan ik een replica mag lenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-10 16:58
rsnubje schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 13:45:
Heeft er iemand ervaring met andere hop ups in ICS recplica's? Zo ja met welke en wat is je ervaring ermee?
Ics Par MK3
Mijn eerste replica, out of de box goed echter als je deze een beetje aanpast ( bv. Precision Barrel ) nog beter. ( 350-355 fps )
feeding van midcaps is wel een dingetje, ik heb er weinig problemen meegehad ( Midcaps Ics, G&G ) echter er zijn zat mensen die dit wel hebben.

Ik vind de prijs kwaliteit goed van Ics, ook al speel ik er al een jaar niet meer mee i.v.m. de Asg Scorpions
( evo en carbine ) dan vind je Ics maar .......... >:) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

ErwinJ schreef op donderdag 2 november 2017 @ 07:27:
[...]

Ics Par MK3
Mijn eerste replica, out of de box goed echter als je deze een beetje aanpast ( bv. Precision Barrel ) nog beter. ( 350-355 fps )
feeding van midcaps is wel een dingetje, ik heb er weinig problemen meegehad ( Midcaps Ics, G&G ) echter er zijn zat mensen die dit wel hebben.

Ik vind de prijs kwaliteit goed van Ics, ook al speel ik er al een jaar niet meer mee i.v.m. de Asg Scorpions
( evo en carbine ) dan vind je Ics maar .......... >:) O-)
Ik heb ook een ICS Par MK3 met maple leaf barrel en andere nub, maar ben benieuwd of er wellicht een hopup unit is die dat wat beter tot zn recht laat komen. Met de RPs die ik nu heb, krijg ik toch de indruk dat t soms net niet helemaal lekker gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
j0rDy schreef op woensdag 1 november 2017 @ 22:24:
[...]

Het oude model, de A5 voelde goed maar twijfelde over de externe hopup en ambi controls waardoor er meer parts op zitten en er meer stuk kan (hoewel mijne het nu ook niet doet) :+

Edit: zonder gekheid: de voornaamste reden dat ik voor het oude model heb gekozen is de "wobble" in de loop bij het nieuwe model, de oude is wat dat betreft wat robuuster...
Me too :)
Al heeft de mijne wel een nieuw stukje op de bolt carrier nodig, de huidige is zo versleten dat hij niet meer open lockt bij een leeg magazijn....
Die van jou doet dat wel gewoon neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0rDy
citruspers schreef op donderdag 2 november 2017 @ 20:58:
[...]

Me too :)
Al heeft de mijne wel een nieuw stukje op de bolt carrier nodig, de huidige is zo versleten dat hij niet meer open lockt bij een leeg magazijn....
Die van jou doet dat wel gewoon neem ik aan?
Zover kom ik niet eens, na 2x schieten krijg ik een gasdump om onverklaarbare reden (replica en mags zijn nieuw). Zaterdag gaan we kijken waar het aan ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Misschien een van de through-body pins die je trigger assembly bij elkaar houden die scheef zitten (die trillen bij mij wel eens los met een gasdump als gevolg).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Paranoidnl

Paranoidnl

Mijn eerste replica aangeschaft :)
aankomende zondag maar eens testen bij balls and arrows!

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/J5l2PBp.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [m]engineer
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-05-2023
Paranoidnl schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 11:03:

[afbeelding]
Nice, Leuk ding ga je zeker plezier van hebben! Lekker licht en wendbaar.
Zit er standaard een mosfet in zo een combat machine?

Ik kon het niet laten en ben zelf ook maar weer met een projectje begonnen, Polarstar F2 in een VFC body. Kan niet wachten tot de body binnen komt!

Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/25f3okk.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Inmiddels ook mijn Brits MTP uniform binnen.Eigenlijk heb ik all benodigdheden wel, behalve een replica. Dat is even voor de 13de maand en zodoende heb ik nog wat tijd om te beslissen welke ik het liefste wil.

TM HK416D vs TM M4 SOPMOD vs TM M4 CQB

Voorkeur gaat voor alsnog uit naar de HK416D Devgru uitvoering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paranoidnl

Paranoidnl

Marijnsp schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 19:56:
[...]

Nice, Leuk ding ga je zeker plezier van hebben! Lekker licht en wendbaar.
Zit er standaard een mosfet in zo een combat machine?
er zit standaard een mosfet in.

heb jij nog tips voor het onderhoud en wat er gedaan moet worden om de replica in top conditie te houden?
ik heb het internet al afgezocht maar ik kan niet echt betrouwbare informatie vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [m]engineer
Paranoidnl schreef op woensdag 8 november 2017 @ 09:13:
[...]

heb jij nog tips voor het onderhoud en wat er gedaan moet worden om de replica in top conditie te houden?
ik heb het internet al afgezocht maar ik kan niet echt betrouwbare informatie vinden.
Ja en nee,
Ik ben persoonlijk meer van de hpa. Heb wel een paar aeg's gedaan maar tussentijds onderhoud gaat veel tijd in zitten.

Af en toe je barrel even schoon maken van binnen met een doekje.

Verder zou ik persoonlijk je aeg in elkaar laten tot hij het begeeft of hele rare geluiden gaat maken. Aangezien het een g&g is zal hij vanuit de fabriek redelijk geshimt zijn.

Als je nog nooit een aeg geshimt hebt of iets dergelijks maak je het waarschijnlijk eerder slechter dan beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Paranoidnl schreef op woensdag 8 november 2017 @ 09:13:
[...]

Wat @Marijnsp zegt, lekker beperken tot het schoonmaken van je barrel/bucking met wat keukenrol en schoonmaakalcohol. Eventueel kan je de replica zelf nog uit elkaar halen, maar daar win je vrij weinig mee omdat bijna alles in de gearbox gebeurt. En die wil je als beginner nou juist niet uit elkaar halen (en als het een G&G is zit alles de komende tijd wel snor).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paranoidnl

Paranoidnl

citruspers schreef op woensdag 8 november 2017 @ 12:00:
[...]

Wat @Marijnsp zegt, lekker beperken tot het schoonmaken van je barrel/bucking met wat keukenrol en schoonmaakalcohol. Eventueel kan je de replica zelf nog uit elkaar halen, maar daar win je vrij weinig mee omdat bijna alles in de gearbox gebeurt. En die wil je als beginner nou juist niet uit elkaar halen (en als het een G&G is zit alles de komende tijd wel snor).
Betreft inderdaad een G&G en de gearbox loshalen was ook niet de bedoeling.
het ging mij meer over de barrel en dergelijke, ik heb vanuit de winkel een busje met spray gekregen die ik volgens de handleiding in het gat van de balletjes moet spuiten.
over de barrel had ik het ook al gevonden.

verder is er geen schoonmaak of iets dergelijks nodig?
en in welke frequentie moet ik hem schoonmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [m]engineer
Paranoidnl schreef op woensdag 8 november 2017 @ 13:13:
[...]

Betreft inderdaad een G&G en de gearbox loshalen was ook niet de bedoeling.
het ging mij meer over de barrel en dergelijke, ik heb vanuit de winkel een busje met spray gekregen die ik volgens de handleiding in het gat van de balletjes moet spuiten.
over de barrel had ik het ook al gevonden.

verder is er geen schoonmaak of iets dergelijks nodig?
en in welke frequentie moet ik hem schoonmaken?
Hmm ik zou toch op passen met die spray. Wat is het?
Bedoel je in de hopup spuiten of in je magazijn?

Nee, alleen je barrel af en toe. En als je het idee hebt dat je hop up minder goed gaat werken je bucking een keer schoon maken met water en zeep. (of vervangen :p )

[ Voor 3% gewijzigd door [m]engineer op 08-11-2017 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0rDy
Paranoidnl schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 11:03:

[afbeelding]
Mooi ding! Ga je veel plezier van hebben! Ik heb je niet meer gezien, was ook om 11 uur al weer onderweg naar huis...

Afgelopen zaterdag terug geweest met de gbbr, lang verhaal kort: alle 3 de extra mags waren slecht (hoeveel pech kan je hebben) maar door bunker501 netjes opgelost door ze allemaal te vervangen, topservice! Hopelijk is dit geen voorbode geweest voor de rest van mijn gbbr avontuur, volgende week zaterdag gaan we het meemaken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [m]engineer
Gaat er toevallig iemand zondag skirmen in Veldhoven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
Wil zondag ook skirmen maar het weer ziet er slecht uit.. indoor of is een dagje modderploeteren ook wel prima?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:19

Hu9o

Schokkend

Ik heb ook wel eens in de regen gespeeld. Hoewel je toch minder nat wordt dan dat je zou denken, is het niet mijn favoriet.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prestige93
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 24-07-2024
Marijnsp schreef op donderdag 9 november 2017 @ 19:48:
Gaat er toevallig iemand zondag skirmen in Veldhoven?
ik ga redelijk vaak naar veldhoven, dit weekend dan weer niet helaas

Steam: http://steamcommunity.com/id/Prestige93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-10 13:40
prestige93 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 16:47:
[...]

ik ga redelijk vaak naar veldhoven, dit weekend dan weer niet helaas
Is het al beetje gewijzigd in veldhoven laatste keer dat ik er geweest ben was volgens mij begin dit jaar.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prestige93
Cyrus The Virus schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 16:55:
[...]

Is het al beetje gewijzigd in veldhoven laatste keer dat ik er geweest ben was volgens mij begin dit jaar.
durf niet te zeggen hoe het in het begin van het jaar was.
redelijk begroeid maar niet vervelend veel.

vooral leuk als je een rustig arcade dagje wil spelen, fairplay heb ik nog nooit problemen mee gehad daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-10 13:40
prestige93 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 16:58:
[...]

durf niet te zeggen hoe het in het begin van het jaar was.
redelijk begroeid maar niet vervelend veel.

vooral leuk als je een rustig arcade dagje wil spelen, fairplay heb ik nog nooit problemen mee gehad daar.
Er zouden in het bos nog wat meer heuvels en grachten komen begreep ik geen idee of dat al zo is.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prestige93
er is wel wat loopgraven werk in het bos gedeelte, kwa heuvels niks speciaals, wel staat het redelijk goed vol met gebouwen en dergelijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
Het is voor morgen Helenaveen geworden, vooralsnog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prestige93
ik ga toch weer een dagje naar Veldhoven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paranoidnl

Paranoidnl

We trotseren de regen wel.op balls and arrows

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
Veel plezier allemaal :)

Edit: topdag gehad, jullie ook?

Moet echt een primary gaan kiezen.. moet een knappe AEG worden. Huur replicas zijn net niet machientjes, een hogere rof en (veel) betere dracht is echt nodig. Ik ga me maar weer verdiepen.

[ Voor 82% gewijzigd door NiGeLaToR op 12-11-2017 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paranoidnl

Paranoidnl

NiGeLaToR schreef op zondag 12 november 2017 @ 09:03:

Moet echt een primary gaan kiezen.. moet een knappe AEG worden. Huur replicas zijn net niet machientjes, een hogere rof en (veel) betere dracht is echt nodig. Ik ga me maar weer verdiepen.
Prima dag gehad, paar mooie streaks!
Nog een keer flink op men plaat gegaan en heb de halve polder aan modder aan de broek gehad maar was het waard!

Mijn G&G cm16 srl is mij in ieder geval goed bevallen! Eerste keer was top. Moet hem alleen keer afstellen over afstand met de hopup.

Iemand daar nog tips of filmpjes voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
@Paranoidnl grappig, ik heb m’n oog laten vallen op de G&G CM16 Predator.

Geen ervaring met hopup afstelling dus.. nog. Gebruik je de burst modus ook wel ‘s?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paranoidnl

Paranoidnl

NiGeLaToR schreef op zondag 12 november 2017 @ 21:45:
@Paranoidnl grappig, ik heb m’n oog laten vallen op de G&G CM16 Predator.

Geen ervaring met hopup afstelling dus.. nog. Gebruik je de burst modus ook wel ‘s?
vandaag nog predator in mijn handen gehad van iemand anders! tof ding!

Burst mode heb ik vandaag niet gebruikt. Balls and arrows is nogal een bos veld en ik vond het geen toegevoegde waarde daar. je staat toch op semi als je gericht schiet en je sprayt voor suppression op vol auto.

binnenkort wil ik een keer naar arnhem toe om indoor CQB te spelen en daar lijkt burst mode me juist wel weer handig. maar ik denk dat het een kwestie is van: Leuk dat het er is.

kleine tip: zoek even op internet of je moet opletten voor de mosfet.
die in de SRL die ik heb vind 7.4V lipo's niet zo leuk en ik speel dus met 11.1V.
daarnaast kijk in de winkel even of je genoeg ruimte voor je batterij hebt. die van mij past maar fijn is anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
@Paranoidnl thanks voor de tips!
CQB is tot nu toe altijd semi ivm de korte afstanden, dus dan is burst wellicht nooit echt heel handig. 11.1v is ook prima, dan blaas je er in auto nóg meer balletjes doorheen.

Balls ‘n arrows is de volgende stop voor ons. Hoop dan met eigen primary :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paranoidnl

Paranoidnl

NiGeLaToR schreef op zondag 12 november 2017 @ 22:03:
@Paranoidnl thanks voor de tips!
CQB is tot nu toe altijd semi ivm de korte afstanden, dus dan is burst wellicht nooit echt heel handig. 11.1v is ook prima, dan blaas je er in auto nóg meer balletjes doorheen.

Balls ‘n arrows is de volgende stop voor ons. Hoop dan met eigen primary :)
pro tip: Neem schonen kleren mee voor in de auto en vuilnis zakken voor de smerige rotzooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
Paranoidnl schreef op zondag 12 november 2017 @ 22:34:
[...]

pro tip: Neem schonen kleren mee voor in de auto en vuilnis zakken voor de smerige rotzooi.
Precies, net als met paintball buiten.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aksnes
  • Laatst online: 17:58
Paranoidnl schreef op zondag 12 november 2017 @ 21:53:
[...]

kleine tip: zoek even op internet of je moet opletten voor de mosfet.
die in de SRL die ik heb vind 7.4V lipo's niet zo leuk en ik speel dus met 11.1V.
daarnaast kijk in de winkel even of je genoeg ruimte voor je batterij hebt. die van mij past maar fijn is anders.
Heb je iets aangepast om de SRL te gebruiken met 11.1v?

Ik heb hem zelf ook. Een van de eerste uit de serie. En daar zat een fout in dat de mosfet veel te gevoelig was . Met als gevolg dat bij een kleine stroomdip hij al volledig blokkeerde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-07 20:35

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Topicstarter
Ik heb helaas te weinig tijd om me momenteel bezig te houden met Airsoft (inclusief hier op tweakers), de startpost is ook al een tijdje niet meer bijgewerkt. Heeft er iemand tijd/zin om mede auteur te worden en het een beetje op te leuken :)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• prestige93
NiGeLaToR schreef op zondag 12 november 2017 @ 09:03:

Ik heb een Krytac Trident SPR + PDW mk2 bundel liggen met heel wat extra's, gebruik hem niet meer aangezien ik eigenlijk alleen mijn VSR-10 gebruik.
extra's:
-Kingkong mosfet (voor DMR gebruik)
-Meerdere veren afhankelijk van upper reciever gebruik je natuurlijk een andere veer.
-1-4,5x rifle scope
-Holosight
-Bipod
-Prometheus 6.01 barrel voor de SPR reciever
-2 silencers (beide upper's 1)
-6 progun midcaps (130 rounds)
-2 point sling
-2x 7.4 lipo
-1x 11.1 lipo
-lipo smart charger

verdere is hij maar 3x gebruikt aangezien de sniper meer mijn ding is.
enige schade is de ambidex fire-selector, hiervan is het schroefje dol en heb ik dus met de dremel moeten verwijderen, volgens mij had ik nog wel een nieuwe fire-selector liggen.

ik weet niet wat je budget is maar misschien is dat iets voor je?

range is super, vooral met de SPR loop natuurlijk, mocht je indoor gaan wissel je naar de korte loop voor een compact CQB monster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paranoidnl

Paranoidnl

Aksnes schreef op maandag 13 november 2017 @ 08:59:
[...]

Heb je iets aangepast om de SRL te gebruiken met 11.1v?

Ik heb hem zelf ook. Een van de eerste uit de serie. En daar zat een fout in dat de mosfet veel te gevoelig was . Met als gevolg dat bij een kleine stroomdip hij al volledig blokkeerde.
Ik heb niets gedaan om dit werkend te krijgen. Alleen maar de batterij aangesloten.

Komt uit de doos op deze manier.

Heb jij hem al geupgrade naar iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aksnes
  • Laatst online: 17:58
Paranoidnl schreef op maandag 13 november 2017 @ 15:54:
[...]

Ik heb niets gedaan om dit werkend te krijgen. Alleen maar de batterij aangesloten.

Komt uit de doos op deze manier.

Heb jij hem al geupgrade naar iets?
Mij is het sterk afgeraden tijdens de koop. Ondanks dat er 11.1v compatible op zou staan. De bedrading en connectors zouden het gewoon niet aankunnen en te warm worden. Maar als hij al een tijd vlekkenloos draait bij jou ga ik het ook wel eens proberen! Ben benieuwd of ik daar nog wat voordelen uit ga halen.

Bij mij zit er ondertussen een langere barrel & Nieuwe hopup in. En de volledige bedrading is vervangen toen de mosfet ertussen uit gehaald is omdat hij problemen had met elke batterij uit mijn collectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paranoidnl

Paranoidnl

Aksnes schreef op maandag 13 november 2017 @ 16:05:
[...]

Mij is het sterk afgeraden tijdens de koop. Ondanks dat er 11.1v compatible op zou staan. De bedrading en connectors zouden het gewoon niet aankunnen en te warm worden. Maar als hij al een tijd vlekkenloos draait bij jou ga ik het ook wel eens proberen! Ben benieuwd of ik daar nog wat voordelen uit ga halen.

Bij mij zit er ondertussen een langere barrel & Nieuwe hopup in. En de volledige bedrading is vervangen toen de mosfet ertussen uit gehaald is omdat hij problemen had met elke batterij uit mijn collectie.
Ik heb hem nog maar 1x gebruikt hoor.
Dit was ook pas de tweede keer airsoften
Verder niet ervaren dat die warm werd maar het was koud afgelopen zondag :P

Ik had het issue al vaker gelezen op internet voor ik hem kocht en het werd mij bij bunker501 nogmaals bevestigd toen we met 7.4 schoten. Met de 11.1 lipo heb ik het op 5 minuten na een hele dag volgehouden bij balls and arrows :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [m]engineer
Haha ik had op het laatste moment mijn replica verkocht (aangezien er een nieuwe komt)
Dus helaas niet kunnen skirmen afgelopen zondag.
Ik krijg net ook een berichtje dat mijn nieuwe body binnen is :)
Voor de F2 binnen is nog maar gewoon even als aeg gebruiken!

Heeft iemand ervaringen met de Acetech AC6000 chronograph?
Ik heb namelijk van horen zeggen dat deze een stuk beter zijn dan de xcortech. (Ontwikkeld door ex medewerkers van xcortech.)

Prijs is ook nog eens het zelfde / lager.

YouTube: Acetech AC6000 Chrono Review

[ Voor 12% gewijzigd door [m]engineer op 14-11-2017 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Geen ervaring met Acetech en bijzonder weinig vertrouwen in whatareyoubuyen's youtube filmpjes.
Ik heb zelf een goedkope xcortech van Aliexpres gehaald. De precisie is dan misschien wat minder betrouwbaar, maar als je naar de variatie tussen de chronometers op verschillende velden kijkt maakt dat toch weinig uit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• [m]engineer
Nee inderdaad. Ik snap wat je bedoeld.
Dan laat ik die chrono maar links liggen.

Hij is binnen :D
Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/2wr20ch.jpg

Morgen een doos Enolas en bbs bestellen. :) *kuch*Dus mocht je nog interesse hebben *kuch*

[ Voor 17% gewijzigd door [m]engineer op 14-11-2017 23:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NiGeLaToR
G&G GC16 Predator Battleship Grey is onderweg 8)
Net even anders :+

Afbeeldingslocatie: https://www.softairstore.de/media/image/product/29091/md/43211991_g-g-gc16-predator-airsoft-mit-etu-in-battleship-grey-f_1~2.jpg

[ Voor 51% gewijzigd door NiGeLaToR op 17-11-2017 07:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0rDy
Ik vind hem gaaf! Zijn de rails en upper nou uit 1 stuk of is dat het watermerk in het plaatje?

Net de proef op de som genomen in de garage, alles mags achter elkaar leeg geschoten met de gbbr, geen enkel probleem! Zin in morgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paranoidnl

Paranoidnl

sinds paar weken dus in het bezit van een G&G CM16 SRL en ik ben eigenlijk wel benieuwd wat nou upgrade opties zijn die ik zelf zonder ervaring kan uitvoeren.

ik heb mezelf er nog weinig in verdiept.
Gezien mijn woonplaats zal ik voornamelijk outdoor spelen en dus op grotere afstanden
ik ben dus vooral geinteresseerd in accuracy en range.

Bij balls and arrows schoot hij 340~ FPS en wil eigenlijk niet boven het limiet komen gezien dit mijn enige replica is.

Verder ben ik nog opzoek voor een side arm. de WE glocks lijken me tof, het liefst 1 met semi en full auto.
of misschien de PPQ. iemand tips voor een eerste goedkope side arm op gas/c02.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
@j0rDy jep, 1 stuk. Tis volledig metaal, maar toch licht. Ik vind een vlakke upper mooi en de tech in deze lijn van G&G is fijn.

Tevens voegt deze goed, het viel met proberen op dat veel replicas te klein zijn. Buttstock te kort, grip te klein. Deze is lang genoeg zodat ik ‘m goed kan aanleggen en hanteren. Kijk er naar uit om ermee te spelen :)

Zie bijv:

YouTube: G&G GC16 PREDATOR BATTLESHIP GREY REVIEW + CRONO TEST

[ Voor 14% gewijzigd door NiGeLaToR op 17-11-2017 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

De rail/handguard en upper zijn 2 delen ;)
Zie hier zijaanzicht:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/AimqF3j.png

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NiGeLaToR
Heb ‘m inmiddels binnen en al een hoop geleerd! De loop stond scheef, dat kwam omdat de inbus aan de voorzijde van de loop los zat en hij in de rail kon bewegen.
Verder kwam ie erg droog uit de doos en repeteerde niet goed, beetje siliconen olie en er kwam in ene een stroom bb’s uit.. wow.

Verder maakt ie veel meer lawaai dan verwacht, is de accu kleiner dan verwacht en issie over 12-15 meter accuraat genoeg om een paaltje permanent te raken. Wat een fijn ding! Oh en in full auto gaan je bb’s erg snel op :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Kaap schreef op woensdag 8 november 2017 @ 07:21:
Inmiddels ook mijn Brits MTP uniform binnen.
En? Hoe is ie in t echt? Is het mooier dan de 'gewone' multicam?

Het verschilt van merk tot merk, maar de gewone multicam vind ik toch een beetje 'roze' ofzo.. Zit er in de MTP meer groen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
poor Leno schreef op zondag 19 november 2017 @ 15:23:
[...]

En? Hoe is ie in t echt? Is het mooier dan de 'gewone' multicam?

Het verschilt van merk tot merk, maar de gewone multicam vind ik toch een beetje 'roze' ofzo.. Zit er in de MTP meer groen?
Prima eigenlijk, of er meer groen in zit weet ik niet. Zover ik weet is het gewoon Multicam, alleen is de tekening iets meer zoals het bekende DPM.

Wat ik het enige minpunt vind is dat de zakken op de broek voorzien zijn van een knoop i.p.v. velcro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Kaap schreef op zondag 19 november 2017 @ 16:14:
[...]

Prima eigenlijk, of er meer groen in zit weet ik niet. Zover ik weet is het gewoon Multicam, alleen is de tekening iets meer zoals het bekende DPM.

Wat ik het enige minpunt vind is dat de zakken op de broek voorzien zijn van een knoop i.p.v. velcro.
Dat is natuurlijk op te lossen door de broek even langs te brengen bij een 'oud vrouwtje', die fixed dat vast zo :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
poor Leno schreef op zondag 19 november 2017 @ 16:19:
[...]

Dat is natuurlijk op te lossen door de broek even langs te brengen bij een 'oud vrouwtje', die fixed dat vast zo :)
De UBAC zit trouwens heerlijk. Die Britse vlag op de arm staat ook erg mooi :Y

Kan sowieso wel even een statusupdate geven over mijn gear verzameling:

- unissued British surplus MTP unifrom (UBAC/BDU/TDU)
- Warrior Assault Recon plate carrier coyote
- Warrior Assault Pathfinder chestrig coyote
- Warrior Assault single point molle sling coyote
- Camelbak Thermalbak 3L
- Aimpoint Comp M2 (real deal)
- Revision Locust

Op het sinterklaaslijstje voor vriendin en schoonouders staat:
- Mechanic M-pact gloves coyote
- Facewrap coyote
- Invader kniebeschermers
- Tokyo Marui Speedloader
- PTS Lens protector
- British MTP beanie

Dan neem ik binnenkort van een vriend van mij nog 7 TM recoil 5.56 mags over. En met de 13de maand schaf ik mijn replica aan. Het wordt een HK416D, maar de uitvoering ben ik nog over aan het dubben.

Afbeeldingslocatie: http://www.camoraids.com/wp-content/uploads/2014/09/theme9.jpg
vs
Afbeeldingslocatie: https://www.hyperdouraku.com/airgun/tm_hk416delta/images/title.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door JeroenNietDoen op 19-11-2017 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [m]engineer
Kaap schreef op zondag 19 november 2017 @ 16:28:
[...]

De UBAC zit trouwens heerlijk. Die Britse vlag op de arm staat ook erg mooi :Y

Kan sowieso wel even een statusupdate geven over mijn gear verzameling:

- unissued British surplus MTP unifrom (UBAC/BDU/TDU)
- Warrior Assault Recon plate carrier coyote
- Warrior Assault Pathfinder chestrig coyote
- Warrior Assault single point molle sling coyote
- Camelbak Thermalbak 3L
- Aimpoint Comp M2 (real deal)
- Revision Locust

Op het sinterklaaslijstje voor vriendin en schoonouders staat:
- Mechanic M-pact gloves coyote
- Facewrap coyote
- Invader kniebeschermers
- Tokyo Marui Speedloader
- PTS Lens protector
- British MTP beanie

Dan neem ik binnenkort van een vriend van mij nog 7 TM recoil 5.56 mags over. En met de 13de maand schaf ik mijn replica aan. Het wordt een HK416D, maar de uitvoering ben ik nog over aan het dubben.

[afbeelding]
vs
[afbeelding]
Persoonlijk zou ik voor de zwarte gaan maar er dan een hk416 stock op zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Marijnsp schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 14:40:
[...]

+1

Als je een desert/tan replica wil is een SCAR de voor de hand liggende keuze. De 416 ziet er imho gewoon veel beter uit in zwart, mits je inderdaad de "juiste" stock hebt. Al moet ik toegeven dat een Magpul CTR stock er ook prima uit ziet op de mijne:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/6z3mLXU.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/8lnWc6P.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door citruspers op 21-11-2017 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Marijnsp schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 14:40:
[...]

Dus je bedoelt de reguliere HK416D van TM :? Ik vind die buttstock ook mooier, de barrel extension trouwens ook. Zat er zelf ook al aan te denken.

Eigenlijk heb je wel gelijk. Die Devgru heeft weliswaar een fore-grip, maar ik wil liever zon angled fore-grip van Magpul. Ik wil wel graag een single point sling gebruiken, ik zou dan wel een screw-on swivel moeten kopen. Maar goed, die gewone versie is ook 5 tientjes goedkoper, dus dat heft elkaar op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [m]engineer
Kaap schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 21:48:
[...]

Dus je bedoelt de reguliere HK416D van TM :? Ik vind die buttstock ook mooier, de barrel extension trouwens ook. Zat er zelf ook al aan te denken.

Eigenlijk heb je wel gelijk. Die Devgru heeft weliswaar een fore-grip, maar ik wil liever zon angled fore-grip van Magpul. Ik wil wel graag een single point sling gebruiken, ik zou dan wel een screw-on swivel moeten kopen. Maar goed, die gewone versie is ook 5 tientjes goedkoper, dus dat heft elkaar op.
Haha ik denk het wel, Ik bedoel zo iets:
Afbeeldingslocatie: https://www.hkparts.net/shop/pc/catalog/A/HKP-00052/D/HK-416-MR-556-German-E1-Rear-Stock-Mil-Spec-1.jpg

Maar die zit indd ook op deze (en dat is dus de normale):
http://www.airsoftshop.be...arui-next-gen-hk416d.html

Alleen is die weer een stukje langer en ben ik persoonlijk niet zo van de lange replica's haha.

Een CTR stock is ook altijd mooi!

[ Voor 14% gewijzigd door [m]engineer op 22-11-2017 10:51 ]

Pagina: 1 ... 13 ... 49 Laatste