Ja, het was volle bak. Het was mijn eerste skirm met eigen gear en had daar afgesproken met een vriend van me. En die was weer met zijn team en aanhang. Zodoende was team blauw een aardige club bekenden.prestige93 schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 15:49:
[...]
ik wil de wel gaan was alleen uitverkoch, helaas
Wereld van verschil om met eigen gear te spelen. Veel comfortabeler om in te spelen, waar ik op de gast skirms na halve dag uitgeput was door die lompe vesten etc, had ik nu nergens last van. En met je eigen replica merk je opeens dat je ook kills gaat maken dan met zon huur proppeschieter.
Alhoewel ik nu een Revision Locust heb en beslaan al veeeeel minder is, ben ik van mening dat een gewone veiligheidsbril met een insert op sterkte echt een must is. Ik heb vorige week al een Revision Sawfly gekocht en binnenkort laat ik de insert op sterkte maken. Dit was dus mijn laatste skirm met goggle.
Ook zon mesh masker blijft een onaangenaam ding. Maakt het lastig om goed door je reddot heen te kijken. Ik zag daar jongens lopen met een compactere variant, dan zit er alleen mesh voor je mond/neus i.p.v. ook op je wangen. Die maar eens bestellen.
Maar goed, halverwege de ochtend jammed mijn Tokyo Marui HK416D. Op full auto een burst en weer naar single lost het op. Het lijkt erop dat als je de trigger klein beetje intrekt, maar niet doorhaalt, dat hij dan de cycle niet kan afmaken. Hoorde van enkele mensen daar dat het een bekend euveltje is dat zichzelf oplost naar mate dat je je triggerfinger trained.