Vandaag iets compleets anders dan normaal.
Een review van een Transparante doos!
Waarom nu in hemelsnaam in DIT topic?
Omdat ik al langer op zoek was naar een goede doos voor mijn 7" singles
Na mijn lange zoektocht heb ik mijn oog uiteindelijk laten vallen op deze transparante doos van de Hema.

NL:
http://www.hema.nl/winkel...ort_by=%2B+vnl_list_price
BE:
http://www.hema.be/nl/win...&fh_secondid=pbe_39822599
Specs:
- transparant
- met deksel, makkelijk afsluitbaar
- op elkaar te stapelen en in elkaar te schuiven (als deze sluitbaar zijn)
- gemaakt van stevig kunststof
- afmetingen: box:19 cm x 23 cm x 26 cm
- inhoud: 10 liter
Na wat meten met 33x33 servetten in de winkel (bij gebrek aan een meetlat/liniaal) besloten deze mee te nemen (en af te rekenen aan de kassa).
Hij past namelijk niet zo goed onder je jas in
Maar voor 3 euro kan je niet sukkelen natuurlijk.
Bij thuiskomst direct is gekeken hoe het past en wat foto's gemaakt:
Het label waar je nog is op kan dubbelchecken of het de goede doos is.
De voorzijde met al mijn singles in.
Met de deksel erop gelegd. Van de voorkant sluit hij af, maar langs achteren niet (zonder de singles te beschadigen). Als ik de singles wat schuin zou leggen glijden ze om dus dan moet daar iets komen om op te vullen als ik de doos compleet zou willen sluiten. Echter, nu kan er ook geen stof ofzo inkomen dus maakt het ook niet uit.
Zijkant met deksel. zoals u kan zien, steekt hij achter iets omhoog.
De zijkant zonder het deksel erop.
En voorlopig met nog wat opvulling zodat ze niet omglijden. Mijn doosje met kleine dingen in zoals mijn stikkertjes waarmee ik mijn dividers en mijn labels maak, mijn reserve headshell enz.
Op dit moment zitten er 20 7" singles in. Dus ik schat dat er zeker toch wel een 50 in kunnen.
Het label op de doos kwam heel gemakkelijk los zonder lijmresten achter te laten.
Jammer dat hij nét niet compleet af te sluiten is. In de toekomst wel als ik er genoeg heb en ze ietswat schuin kunnen liggen. Maar al bij al héél blij met mijn 3 euro aankoop

Ik geef deze doos daarom 4,5 op 5! Als hij compleet afsluitbaar was dan was het 5 op 5!
Verder nog veel werk op discogs gedaan om het wat beter te ordenen enz. waar ik toch ook weer een goeie 2 uur aan heb gespendeerd. Het begint goed te komen