Ikea heeft naar ik weet alleen nog maar aluminium lijsten welke passen.noodel1988 schreef op donderdag 22 november 2018 @ 22:01:
Ophangsysteem: Check Waaghals website.
Al prefereer ik die van Ikea in lijstje.
Kroese doet mee met BlackFriday, alleen in de winkel, niet online.
Ik ben opzoek naar een platenspeler. Ik ben echt een beginner dus ik zoek iets voor een redelijke prijs om te ontdekken of het iets voor mij is. Nu ben ik heel erg aan het twijfelen tussen deze twee opties;
- De Denon DP300F + bluetooth adapter (nadeel 2x stroom nodig)
- De Teac TN-180-BT
Wie heeft ervaring met deze modellen? En vooral wat is het verschil. Ik lees wel een hoop slechte verhalen over GPO etc. maar deze twee modellen zijn volgens mij allebei wel prima.
- De Denon DP300F + bluetooth adapter (nadeel 2x stroom nodig)
- De Teac TN-180-BT
Wie heeft ervaring met deze modellen? En vooral wat is het verschil. Ik lees wel een hoop slechte verhalen over GPO etc. maar deze twee modellen zijn volgens mij allebei wel prima.
Meteen de vraag: waarom wil je een bluetooth adapter? 
Gewoon uit nieuwsgierigheid, wat geeft voor jou de meerwaarde?
De DP300F is overigens een prima platenspeler.
Gewoon uit nieuwsgierigheid, wat geeft voor jou de meerwaarde?
De DP300F is overigens een prima platenspeler.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Dat had ik er inderdaad wel even bij mogen zetten.. 
De platenspeler komt in een (open) kast te staan aan de ene kant van de kamer en de soundbar, waarnaar toe gestreamd wordt, staat aan de andere kant van de kamer, zit ongeveer 5 meter tussen.

De platenspeler komt in een (open) kast te staan aan de ene kant van de kamer en de soundbar, waarnaar toe gestreamd wordt, staat aan de andere kant van de kamer, zit ongeveer 5 meter tussen.
lk zou die Teac TN180 links laten liggen.
Geen 1/2" aansluiting voor een element, en volgens mij ook geen antiskating instelling (dus zéér goedkope/simpele arm).
Dat is dus geen apparaat wat de naam draaitafel waardig is imho. Op MP koop je een oude 2e handstafel voor 25 euro oid die beter is. (qua draaitafelprestaties)
Geen 1/2" aansluiting voor een element, en volgens mij ook geen antiskating instelling (dus zéér goedkope/simpele arm).
Dat is dus geen apparaat wat de naam draaitafel waardig is imho. Op MP koop je een oude 2e handstafel voor 25 euro oid die beter is. (qua draaitafelprestaties)
"man is not truly one, but truly two,"
Gaarne hier verder
Het Grote Vinyl Topic Deel 3
Het Grote Vinyl Topic Deel 3
Dit topic is gesloten.