Toon posts:

Het Grote Vinyl Topic Deel 2 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 99 100 101 Laatste
Acties:
  • 559.728 views

• noodel1988
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:41
Ophangsysteem: Check Waaghals website.
Al prefereer ik die van Ikea in lijstje.

Kroese doet mee met BlackFriday, alleen in de winkel, niet online.

Trakt | Last.fm | discogs

• B2
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:13

B2

wa' seggie?

noodel1988 schreef op donderdag 22 november 2018 @ 22:01:
Ophangsysteem: Check Waaghals website.
Al prefereer ik die van Ikea in lijstje.

Kroese doet mee met BlackFriday, alleen in de winkel, niet online.
Ikea heeft naar ik weet alleen nog maar aluminium lijsten welke passen.

• Shifty47
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 00:22
Ik ben opzoek naar een platenspeler. Ik ben echt een beginner dus ik zoek iets voor een redelijke prijs om te ontdekken of het iets voor mij is. Nu ben ik heel erg aan het twijfelen tussen deze twee opties;
- De Denon DP300F + bluetooth adapter (nadeel 2x stroom nodig)
- De Teac TN-180-BT

Wie heeft ervaring met deze modellen? En vooral wat is het verschil. Ik lees wel een hoop slechte verhalen over GPO etc. maar deze twee modellen zijn volgens mij allebei wel prima.

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 22:07
Meteen de vraag: waarom wil je een bluetooth adapter? :)
Gewoon uit nieuwsgierigheid, wat geeft voor jou de meerwaarde?
De DP300F is overigens een prima platenspeler.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

• Shifty47
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 00:22
Dat had ik er inderdaad wel even bij mogen zetten.. 8)7

De platenspeler komt in een (open) kast te staan aan de ene kant van de kamer en de soundbar, waarnaar toe gestreamd wordt, staat aan de andere kant van de kamer, zit ongeveer 5 meter tussen.

• mr_petit
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02:13
lk zou die Teac TN180 links laten liggen.
Geen 1/2" aansluiting voor een element, en volgens mij ook geen antiskating instelling (dus zéér goedkope/simpele arm).
Dat is dus geen apparaat wat de naam draaitafel waardig is imho. Op MP koop je een oude 2e handstafel voor 25 euro oid die beter is. (qua draaitafelprestaties)

"man is not truly one, but truly two,"

• Mrs Redhair
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:23
Gaarne hier verder
Het Grote Vinyl Topic Deel 3

Instagram:Ambitielozemeisjes

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01:48

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Topicstarter
klikkie

Wise enough to play the fool

Pagina: 1 ... 99 100 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee