Gundogan schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 21:24:
[...]
Dat mensen maar wat doen is wat CoD is. Domination is zo goed als onspeelbaar, zeker omdat je zo makkelijk scorestreaks krijgt daar en dus gaat iedereen de omg1337slayer uithangen voor z'n 'feeds' en 'youtube clips'. Alleen Safeguard valt nog wel mee. Weinig parties en zowaar lijkt iedereen een beetje de objective te spelen. Maar één objective is dan ook nog wel te volgen.

Voor de patch was het prima te spelen. Sure, soms zit je in potjes waar een team helemaal afgeslacht wordt, maar dat is meestal omdat de spelers gewoon te slecht zijn. De meeste potjes waren goed te spelen.
Daar komt ook bij: voor de patch zat ik in lobbies met max 2-3 echt goeie spelers, en meestal flink wat mindere spelers. Mocht je dan in een game komen waar je als enige de vlaggen pakt en dus dik gaat verliezen dan kun je nog altijd wat plezier hebben om met wat meer obscure wapens een leuk potje te hebben (en de obj dan maar vergeten). Na de patch zit ik elk potje in een lobbie met alleen maar multi-prestige gasten met KD > 2-3, als je team daar aan het verliezen is dan heb ik er ook weinig plezier aan om nog wat kills proberen te halen want dat lukt daar gewoon niet.
Wat me opvalt is dat in deze 'betere' lobbies (na de patch) altijd mensen zitten die DOM prima snappen maar het gewoon vertikken om de vlaggen te pakken. Met mindere spelers komt het vaak voor dat ze het wel proberen maar gewoon niet lukt (omdat ze op domme momenten proberen te cappen bijv). Met deze betere spelers is het duidelijk dat het ze gewoon niet boeit en dat ze gewoon kills willen halen.
En dan lukt het natuurlijk niet, want de andere spelers zijn ook goed! Nou ja, dan quitten ze maar na 2-3 min want ze hebben nog steeds geen killstreak kunnen halen. Zo eindigt bijna elk potje momenteel, 2-3 minuten kan ik in een volle lobby spelen en dan loopt een team leeg en is het potje voorbij. Zelfs als ik in het winnende team zit is het niet leuk.
Gundogan schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 21:24:
SBMM is er volgens mij niet (echt), eerder meer vraag dan de serverboer aankan en veels te weinig locaties (Midden-Oosten speelt vrolijk met 'ons' mee en volgens mij is er maar één Moskou server voor heel oost Europa, want die zie je ook vaak langskomen). Had zowaar net een trade kill (de fuck).
Ik snap niet waarom iedereen vol houdt dat er geen sbmm is. Het is gewoon echt overduidelijk hoor? Meteen na de patch van vorige week ofzo duurt het veel langer om lobbies te vinden, en kom ik altijd ALTIJD zonder uitzondering in een lobby met alleen maar prestige 1 of hoger. Het niveau is echt met 400% omhoog gegaan. Ik heb geen enkele keer meer een KD > 2 kunnen halen*.
Het was een tijdje geleden ook op de consoles volgens mij, en toen hebben ze het meteen terug gedraaid. Volgens Vonderhaar hadden ze geen sbmm toegevoegd maar hadden ze wel iets veranderd wat niet zo werkte als gepland, en meteen weer terug gedraaid. Ik hoop dus dat ze dit voor pc ook doen. Misschien is het niet sbmm maar het heeft een identiek effect.
Vandaag had ik ook heel erge lag spikes af en toe, zelfs dat mijn speler niet zo bewoog als ik indrukte. Ik dacht een paar keer dat ik tegen een andere speler of een randje aan het lopen was ofzo, maar het was gewoon lag en hij vertikte het om naar rechts te strafen. Snap niet helemaal hoe dit kan want mijn inputs draaien toch op de client en niet op de server, maar goed...
Kan met de double xp te maken hebben dat de servers het zwaarder hebben, maar voor de patch nooit problemen gehad ook niet met double xp weekend.
Gemiddelde ping ligt ook stuk hoger, hoewel ik zelf altijd ~33 heb had ik vandaag regelmatig mensen met > 100 in de server, voorheen heb ik dat heeeel zelden gezien, meestal max 60 ofzo.
*Dat vind ik verder prima, de paar potjes die ik uit kon spelen waren juist super leuk omdat ik toevallig mensen had die wel voor de vlaggen gingen. Daarna niet zoveel geluk meer gehad echter en niet echt meer kunnen spelen behalve in half lege teams of met mensen die maar gewoon wat zitten te campen 2 meter naast de capture cirkel.
[
Voor 9% gewijzigd door
NickThissen op 13-02-2016 21:43
]