Is het het waard om Black Ops 3 aan te schaffen? Lees dat de reviews niet al te geweldig zijn en dat er ook niet wauw over word gepraat? Wil hem trouwens aanschaffen voor PC
Je hebt 10 punten om te verdelen. Als je de red dot achterwege laat heb je dus een punt om in iets anders te verdelen. Bijvoorbeeld een perk. Er zijn echter maar een paar wapens waar ik geen red dot of dergelijke op gebruik. Dit zijn de kuda, icr, hvk, vesper en vmp. Bij deze wapens is de iron sight goed genoeg. het is en blijft echter een persoonlijke voorkeur. Ik kan mij voorstellen dat je als beginner echt een red dot op elk wapen fijn vindt.Magic schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 10:02:
De laatste call of duty die ik op de console gespeeld heb is modern warfare 2 geweest, daarna enkel black ops nog even op de PC gedaan. Nu 1,5 week terug (net voor het xp weekend) begonnen met Black Ops 3.
Hoewel ik wellicht de slechtste speler ooit ben (zit nu op een k/d van 0,52, maar langzaam stijgend), vind ik het toch erg belonend, elke kill voelt verdiend, en elke death ook. (soms na terugkijken van de match, geniale feature).
Vraagje, ik zie veel mensen spelen gewoon met de iron sights, zelf heb ik het gevoel dat red dot veel praktischer is. Zit daar een verdere reden achter dan de mogelijkheid om een extra grenade of perk te kiezen?
Ik vind dat hele spm gedoe maar bullshit. Ik speel alleen maar hc domination en ik heb een spm van 375 omdat ik wel objective speel. Verder ben ik maar gewoon een slechte speler want met een k/d van 0.77 ben ik vaak de minste in de lobby. Het vervelende is dat ik door mijn spm vaak in lobby's kom met allemaal prestige masters en dan is voor mij de lol er snel vanaf omdat:
1: Er geen objective speelstijl meer is. Ze gaan allemaal alleen maar voor kills
2: Ze dusdanig snel zijn dat ik geen kans krijg om een punt te veroveren.
Daarnaast is het continu dat vijanden achter mij spawnen. Echt om de haverklap in mijn rug geschoten terwijl ik zeker weet dat ze er niet waren toen ik voorbij liep.
Voor mij is er de lol helaas vanaf.
1: Er geen objective speelstijl meer is. Ze gaan allemaal alleen maar voor kills
2: Ze dusdanig snel zijn dat ik geen kans krijg om een punt te veroveren.
Daarnaast is het continu dat vijanden achter mij spawnen. Echt om de haverklap in mijn rug geschoten terwijl ik zeker weet dat ze er niet waren toen ik voorbij liep.
Voor mij is er de lol helaas vanaf.
Zeker de moeite waard wat mij betreft. Heb vroeger cod2, cod4 en modern warfare 2 erg veel gespeeld. Daarna eigenlijk niet meer, tot deze en het bevalt me zeer goed.Verwijderd schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 11:29:
Is het het waard om Black Ops 3 aan te schaffen? Lees dat de reviews niet al te geweldig zijn en dat er ook niet wauw over word gepraat? Wil hem trouwens aanschaffen voor PC
Een paar voor- en nadelen op een rijtje:Verwijderd schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 11:29:
Voordelen:
- Game mechanics zijn over het algemeen degelijk;
- Veel content;
- Guns zijn over het algemeen vrij balanced;
- Map design is over het algemeen vrij goed.
Nadelen:
- Je speelt het grootste gedeelte van de tijd maar een paar maps (bepaal zelf maar of dit een nadeel is) en andere maps zal je weinig tot nooit zien;
- Pay 2 win RNG based guns uit random drops;
- Af en toe zijn er patches die de game tijdelijk kapot maken;
- Sommige game modes bevatten tot wel 0% van de spelers, waardoor het moeilijk/onmogelijk is om die game mode in multiplayer te spelen.
Verwijderd
Mmm.. dat is jammer 2 game modes heb ik zeker overheen gelezen. Ik heb zelf ook veel MW2 gespeeld dat waren leuke tijden.disweb schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 11:39:
[...]
Zeker de moeite waard wat mij betreft. Heb vroeger cod2, cod4 en modern warfare 2 erg veel gespeeld. Daarna eigenlijk niet meer, tot deze en het bevalt me zeer goed.Heb hem overigens ook voor de PC. Nadeel is wel dat je eigenlijk alleen TDM of Domination kan spelen (in zowel core als hardcore gelukkig). Veel andere modi zijn vaak weinig spelers!
Ik ben zelf niet een solo player, ik heb altijd van multiplayer gehouden en als dat al moeilijk is om een game te vinden houdt het snel op. Terug naar CSGO dan ..xelfer schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 11:40:
[...]
Nadelen:
- Sommige game modes bevatten tot wel 0% van de spelers, waardoor het moeilijk/onmogelijk is om die game mode in multiplayer te spelen.

Ik ben het niet met alle nadelen eens hoor, iig niet op de PC. Qua maps speel ik best divers, en nu sinds de laatste patch kan je een map maar 2x achter elkaar voten, dus valt het helemaal mee! Die guns, tsja, ik vind het juist wel tof dat ze die toevoegen. Echt veel voordeel ga je er niet aan hebben als je ze niet krijgt. En ik heb nog geen patch gezien die het kapot maaktxelfer schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 11:40:
[...]
Nadelen:
- Je speelt het grootste gedeelte van de tijd maar een paar maps (bepaal zelf maar of dit een nadeel is) en andere maps zal je weinig tot nooit zien;
- Af en toe zijn er patches die de game tijdelijk kapot maken;
Laatste puntje is zeker waar en ook erg jammer. Ik hoop dat ze op de PC wat gamemodes schrappen / samenvoegen. Bijvoorbeeld Hardpoint, CTF, Safeguard in 1 playlist!
Gelukkig is Domination de leukste gamemodeVerwijderd schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 11:43:
[...]
Mmm.. dat is jammer 2 game modes heb ik zeker overheen gelezen. Ik heb zelf ook veel MW2 gespeeld dat waren leuke tijden.
[...]
Ik ben zelf niet een solo player, ik heb altijd van multiplayer gehouden en als dat al moeilijk is om een game te vinden houdt het snel op. Terug naar CSGO dan ..
speel sinds 4 weken nu. en ook op pc en vind het de eerste leuke call of duty weer sinds modern warfare 2, het haalt het niet bij MW2 aan plezier wat ik toen had maar dan zijn ook andere factoren denk ik. Ik vind het een erg leuke cod en voor die 30 euro prima vermaak.Verwijderd schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 11:29:
Verwijderd
Haha ja klopt, had zelf een KD van 2.1 op Black Ops 2. Maar als je niet zo gauw een game kan joinen op domination dan heeft het vrij weinig nut om jezelf op te hype voor een potje if you understand medisweb schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 11:46:
[...]
Gelukkig is Domination de leukste gamemodeIk speel ook vaak alleen en dat gaat prima! SnD is ook wel mogelijk trouwens, en zo af en toe Hardpoint / Safeguard ook wel!
Verwijderd
Join je nou wel of niet snel een match ? of verschilt dat ? Ik bedoel als ik Black Ops 3 opstart wil ik ook direct kunnen gamen i.p.v 10 minuten te wachten op een game steeds.Ricmaniac schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 11:49:
[...]
speel sinds 4 weken nu. en ook op pc en vind het de eerste leuke call of duty weer sinds modern warfare 2, het haalt het niet bij MW2 aan plezier wat ik toen had maar dan zijn ook andere factoren denk ik. Ik vind het een erg leuke cod en voor die 30 euro prima vermaak.
Domination en tdm zullen geen probleem zijn. Andere game modes misschien wel...Verwijderd schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 11:52:
[...]
Join je nou wel of niet snel een match ? of verschilt dat ? Ik bedoel als ik Black Ops 3 opstart wil ik ook direct kunnen gamen i.p.v 10 minuten te wachten op een game steeds.
Ben ik de enige die jouw beredenering dan echt niet snapt? Er zit totaal geen voordeel aan.xelfer schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 11:40:
[...]
Als het regent in mei, dan is april voorbij
Verwijderd
Hmm... Ik zal fftjes verder kijkenxelfer schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 11:55:
[...]
Domination en tdm zullen geen probleem zijn. Andere game modes misschien wel...
Ik snap hem ook totaal niet, ook niet waar die haat vandaan komt. Gisteren al paar keer aangegeven maar weinig reactie.aDutchCow schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 12:01:
[...]
Ben ik de enige die jouw beredenering dan echt niet snapt? Er zit totaal geen voordeel aan.
Pay2Win is het niet gezien er geen extreme voordelen aanzitten en je moet er net mee kunnen spelen. Doe mij maar een snel wapen waarmee ik kan reloaden

Een noob met een goed wapen blijft een noob. Hij zou wellicht niet goed kunnen aimen of "snelle" mensen kunnen bijhouden en gaat comtinu dood, gaat met ander wapen spelen.
Voordat de m8 generfd werd heb ik genoeg mensen letterlijk uitgelachen hoe slecht ze ermee waren (ook geen wapen voor mij). Dit zal met een Garand niet veranderen. Daarnaast denk ik ook niet dat iedereen met die wapens blijft spelen die ze heeft.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Kill Confirmed, safe guard, up link, ground war en SnD ook nooit problemen om een match direct te vinden (XBO)
Verwijderd
Ja klopt, maar dat is Console hu.. Ik heb het over de PC daar waren meer problemen ..Famous schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 12:36:
[...]
Kill Confirmed, safe guard, up link, ground war en SnD ook nooit problemen om een match direct te vinden (XBO)
Het is wel vervelend dat die nieuwe wapens random uit een pakketje kunnen komen en je ze dus in één keer kan hebben, maar net zo goed ook 'nooit' kan krijgen. Dat was in Advanced Warfare ook al zo (waar ook nog eens betere varianten alleen maar uit zo'n drop konden komen) en dat was behoorlijk frustrerend.
Ik heb liever dat ze het paid DLC maken zodat je ze gegarandeerd hebt en de drops alleen cosmetische items blijven bevatten. Liever dat zelfs + cosmetische items ook als paid DLC (en dus geen supply drops meer) dan paid map DLC omdat het dan geen fragmentatie oplevert.
Ik heb liever dat ze het paid DLC maken zodat je ze gegarandeerd hebt en de drops alleen cosmetische items blijven bevatten. Liever dat zelfs + cosmetische items ook als paid DLC (en dus geen supply drops meer) dan paid map DLC omdat het dan geen fragmentatie oplevert.
[ Voor 6% gewijzigd door Gundogan op 10-02-2016 12:52 ]
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Verwijderd
Nieuwe wapens moeten gewoon voor iedereen gratis beschikbaar zijn. Een mappack voor geld snap ik. Andere wapen arsenaal maakt het spel ongelijk. Niet eens alleen qua hoe goed je bent maar vooral qua gevoel en plezier.Gundogan schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 12:51:
Het is wel vervelend dat die nieuwe wapens random uit een pakketje kunnen komen en je ze dus in één keer kan hebben, maar net zo goed ook 'nooit' kan krijgen. Dat was in Advanced Warfare ook al zo (waar ook nog eens betere varianten alleen maar uit zo'n drop konden komen) en dat was behoorlijk frustrerend.
Zojuist even een potje of 5 de MX Garand uitgeprobeerd. Het is even wennen (kan ook niet zo goed overweg met semi wapens op eoa manier) maar hij lijkt toch best sterk. Een red dotje had ik er zeker op nodig en stock & extended mags zijn ook welkom. Een secondary heb je nu hoe dan ook nodig, rapid fire denk ik niet, hij vuurt behoorlijk rap.
In de juiste handen misschien toch wel een beetje OP
In de juiste handen misschien toch wel een beetje OP

Maar wie doet er dan ook Shooters op de PC??Verwijderd schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 12:51:
[...]
Ja klopt, maar dat is Console hu.. Ik heb het over de PC daar waren meer problemen ..
Oh wacht
Compleet eens met de bovenstaande tekst. Kwam vanmiddag in een potje terecht waar 2 mensen de beschikking hadden over de crossbowsVerwijderd schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 16:56:
[...]
Nieuwe wapens moeten gewoon voor iedereen gratis beschikbaar zijn. Een mappack voor geld snap ik. Andere wapen arsenaal maakt het spel ongelijk. Niet eens alleen qua hoe goed je bent maar vooral qua gevoel en plezier.

Het potje daarna speelde ik trouwens echt hard
Navigeer naar de toekomst, codeer het heden
Valt wel mee hoe ongelijk het wordt. Als mensen heel hard kunnen krijsen over SBMM, kunnen ze dat ook wel over wapen onbalans als de nieuwe wapens te goed zijn. Enige 'smerige' wat je wel kan krijgen is dat de nieuwe wapens expres ietsje beter zijn zodat iedereen ze koopt, gevolgd door een balans patch.Verwijderd schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 16:56:
[...]
Nieuwe wapens moeten gewoon voor iedereen gratis beschikbaar zijn. Een mappack voor geld snap ik. Andere wapen arsenaal maakt het spel ongelijk. Niet eens alleen qua hoe goed je bent maar vooral qua gevoel en plezier.
Liever de mappen gratis zodat je met 4598359038 playlists niet nog eens meer fragmentatie krijgt door de verschillende combinaties van wel of geen DLC pack. Niet voor niets schakelen andere games wel over naar gratis mappen en andere DLC betaald.
Verwijderd
Die nieuwe wapens van nu zijn totaal niet overpowered. Een slechtere Shieva, een brakke shotgun en een trage handboog doen mij niet trillen. Het gaat mij meer om het gemis aan lol aan het spelen met een nieuw wapen.Gundogan schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 19:37:
[...]
Valt wel mee hoe ongelijk het wordt. Als mensen heel hard kunnen krijsen over SBMM, kunnen ze dat ook wel over wapen onbalans als de nieuwe wapens te goed zijn. Enige 'smerige' wat je wel kan krijgen is dat de nieuwe wapens expres ietsje beter zijn zodat iedereen ze koopt, gevolgd door een balans patch.
Liever de mappen gratis zodat je met 4598359038 playlists niet nog eens meer fragmentatie krijgt door de verschillende combinaties van wel of geen DLC pack. Niet voor niets schakelen andere games wel over naar gratis mappen en andere DLC betaald.
Ik ben het eens dat mappack gratis beter is voor levensduur spel. Maar vanuit Activision en hun jaarlijkse melkkoe snap ik wel dat fragmentatie ze niks boeit. Ze willen dat je in november naar de volgende COD migreert.
Verwijderd
Achja was vooral voor zombies bedoeld maar zonde om een spel niet volledig te gebruikenFamous schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 18:33:
[...]
Maar wie doet er dan ook Shooters op de PC??
Oh wacht
Activision Theme Song:Verwijderd schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 21:11:
[...]
Het gaat mij meer om het gemis aan lol aan het spelen met een nieuw wapen.
Ik ben het eens dat mappack gratis beter is voor levensduur spel. Maar vanuit Activision en hun jaarlijkse melkkoe snap ik wel dat fragmentatie ze niks boeit. Ze willen dat je in november naar de volgende COD migreert.
Helaas zijn al die grote uitgevers van die gieren. Het is niet voor niets dat ze het altijd zo goed doen bij de jaarlijkse Golden Poo awards in de VS.
Verwijderd
In ander nieuws: Net een fantastische lobby gehad. Heb 5 bloodthirsty voor de Drakon en 5 voor de Lotus gehaald. Heerlijk om tegen een party van 6 super slechte snipers te spelen.
Ben zelf nogal matig met de sniper dus dit helpt. Nu nog 4 voor de SVG. De P-06 moet makkelijk lukken. Dat ding heb ik voor de helft geleveled en heb een kd er mee van 1,7.Ter vergelijk heb ik met de andere snipers onder de 1.
Doelde juist erop dat shooters juist voor PC waren.Verwijderd schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 21:31:
[...]
Achja was vooral voor zombies bedoeld maar zonde om een spel niet volledig te gebruiken
Weet nog wel dat ik CoD 3 (ja die bestaat) had voor de Gamecube. Ik heb de Single Player niet eens verder gespeeld dan twee missies omdat ik er niet aan kon wennen.
Nu vlieg ik alle kanten op, heb een redelijke aim wat samen valt dat ik met meer vrienden speel.
Moet wel zeggen dat ik niet kan tippen aan de MW tijd op de PC, dat waren pas mooie tijden waarbij je goed mensen kon ownen!
Ik ben echt van muis/ toetsenbord
Zonder in mijn eigen reet te kruipen, doelde op het 'feit' dat ik nu gewoon goed speel op een console waarbij dat eerst gewoon niet kon in mijn ogen.freaky35 schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 00:20:
Haha zo herkenbaar. Ik speel normaal op de pc. Maar mijn zus heeft een ps4 waar ik ook wel vaker met mijn neefjes samen op game. Maar ik bak er niets van met de controller, ik ga alle kanten op . En een aim van...
Heb af en toe nog wel een faal door te reloaden na een aantal hits, zonder dat enemy dood is, waarbij ik op de PC er geen last van had, enige gekke aan een console wat ikzelf ervaar.
Verwijderd
met behulp van een tussen stukje kan je ook je muis en toetsenbord legaal aansluiten op je ps4freaky35 schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 00:20:
Haha zo herkenbaar. Ik speel normaal op de pc. Maar mijn zus heeft een ps4 waar ik ook wel vaker met mijn neefjes samen op game. Maar ik bak er niets van met de controller, ik ga alle kanten op . En een aim van...
Verwijderd
Mwa, ik zelf heb altijd een shooter op mijn console gespeeld en niet echt op mijn PC behalve csgo. Cod3 seems legitFamous schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 00:16:
[...]
Doelde juist erop dat shooters juist voor PC waren.
Weet nog wel dat ik CoD 3 (ja die bestaat) had voor de Gamecube. Ik heb de Single Player niet eens verder gespeeld dan twee missies omdat ik er niet aan kon wennen.
Nu vlieg ik alle kanten op, heb een redelijke aim wat samen valt dat ik met meer vrienden speel.
Moet wel zeggen dat ik niet kan tippen aan de MW tijd op de PC, dat waren pas mooie tijden waarbij je goed mensen kon ownen!

Verwijderd
Tussen stukje ( LEGAAL )Verwijderd schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 04:47:
[...]
met behulp van een tussen stukje kan je ook je muis en toetsenbord legaal aansluiten op je ps4
Mijn inziens niks mis mee als je liever op je console speelt met muis/toetsenbord, toch? Er zijn ook mensen die met controller spelen op de PC.
Zou voor mij niet goed voelen als de rest met controller gamed en ik met een toetsenbord en muis.
Nee dan game ik op de ps4 wel mooi met controller
Nee dan game ik op de ps4 wel mooi met controller
Wat mij betreft mogen ze dit verbieden. Op een console speel je met een controller mijn inziens en niet met tb/muis
precies, maatje van mij speelt ook met keyboard muis op ps4, owned iedereen. veel hogere snelheid.
op console gewoon met controller, anders niets.
Ik vraag me af hoeveel gamers hiermee spelen op console.
Afijn, ik ben klaar met deze cod. Ben weer terug gegaan naar BF4 ditmaal op de ps4.
Ik wordt het snel zat met bo3, continu hetzelfde.. over and over again.
Iedereen is zowat prestige 5 of hoger.. hier zit de uitdaging ook niet meer in.
op console gewoon met controller, anders niets.
Ik vraag me af hoeveel gamers hiermee spelen op console.
Afijn, ik ben klaar met deze cod. Ben weer terug gegaan naar BF4 ditmaal op de ps4.
Ik wordt het snel zat met bo3, continu hetzelfde.. over and over again.
Iedereen is zowat prestige 5 of hoger.. hier zit de uitdaging ook niet meer in.
Hahaha, trots op een SPM van 99Verwijderd schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 11:21:
[afbeelding]
Vanochtend Prestige 8 ingegaan en ik ben heel trots.
Ik zou gaan huilen in een hoekje, oh wacht daar zit je meest van de tijd al
Ik denk ook niet dat je er echt een voordeel uit haalt vanwege de deadzones en aim assist op de console. Zelf heb ik veel FPS games gespeeld op de PC en Console en voor mij maakt het niet zoveel uit.JST94 schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 09:51:
Mijn inziens niks mis mee als je liever op je console speelt met muis/toetsenbord, toch? Er zijn ook mensen die met controller spelen op de PC.
Black Ops 2 heb ik overigens wel actief op de PC en console gespeeld en toen had ik een lifetime KD van 4.24 op de PS3 en 3.97 op de PC. Lag erg dicht op elkaar. Na BO2 ben ik als het om COD gaat overgestapt op de PS4, omdat mijn crappy PC niet overweg kon met Ghost.
Ik ben zelf uiteraard wel begonnen op de PC met shooters en in de basis geef ik wel de voorkeur aan muis + toetsenbord. Ben alleen allergisch voor Windows en er zijn maar 2-3 games die ik op de PC zou willen spelen en CS GO kan mijn oude beestje nog prima aan met meer dan 60 frames per sec.
Verwijderd
Ik speel alleen maar Hardcore Search & Destroy en daar is een SPM van 99 vrij hoog.wimpie007 schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 10:17:
Hahaha, trots op een SPM van 99![]()
Verwijderd
Respectloze troll. Wat voegt jouw bericht toe?wimpie007 schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 10:17:
[...]
Wat is dit dan weer voor een opmerking.wimpie007 schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 10:17:
[...]
Ga lekker ergens anders zeiken.
Triest.
FFXIV: Brawny Brawler
Boehoe! Dennis is al jaren berucht om zijn campfilmpjes maar goed dat jullie het voor hem opnemen hoor 
Ik heb gewoon een hekel aan campers die dan net mijn streak verpesten omdat ze aan sneu spel doen.
SPM <100 betekent gewoon veel stilzitten en zijn filmpjes bevestigen dat
Ik heb 465 by the way
Ik heb gewoon een hekel aan campers die dan net mijn streak verpesten omdat ze aan sneu spel doen.
Ik heb 465 by the way
Alleen die 465 is vast niet in Search & Destroywimpie007 schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 11:03:
Boehoe! Dennis is al jaren berucht om zijn campfilmpjes maar goed dat jullie het voor hem opnemen hoor
Ik heb 465 by the way
[ Voor 5% gewijzigd door RuttoG op 11-02-2016 11:08 ]
Klopt ;-)RuttoG schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 11:06:
[...]
Alleen die 465 is vast niet in Search & Destroy
Nog nooit gespeeld. Maar speciaal voor jullie ga ik dat vanavond eens spelen en kijken waar ik op uitkom
Ik speel het zelf ook niet hoor, maar weet wel dat SPM daar vele malen lager is, ben benieuwd!wimpie007 schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 11:08:
[...]
Klopt ;-)
Nog nooit gespeeld. Maar speciaal voor jullie ga ik dat vanavond eens spelen en kijken waar ik op uitkom
Bedankt voor je waardevolle bijdrage aan de BO3 threadwimpie007 schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 11:03:
Ik heb 465 by the way
Zelf weet ik niet veel over HC S&D, maar om die game mode te gaan beoordelen op SPM lijkt me wel het domste wat je kan doen
Geen dank ;-)xelfer schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 11:20:
[...]
Bedankt voor je waardevolle bijdrage aan de BO3 thread.
Zelf weet ik niet veel over HC S&D, maar om die game mode te gaan beoordelen op SPM lijkt me wel het domste wat je kan doen. Getuige zijn 2.0 KD lijkt het me dat hij wel bovengemiddeld goed speelt in die modus.
Dennis gaat al vanaf 2008 mee he, maar heb net wel gezien dat ie al minder campt in BO3 maar zijn vroegere filmpjes waren echt altijd

Don't hate the player, hate the gamewimpie007 schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 11:21:
[...]
Geen dank ;-)
Dennis gaat al vanaf 2008 mee he, maar heb net wel gezien dat ie al minder campt in BO3 maar zijn vroegere filmpjes waren echt altijd![]()
Algemene opmerking: Ik vind campen een prima strategie hoor. Als je succes hebt met het campen in een hoekje en je enemies zijn te dom om daar wat aan te doen, dan is dat het probleem van de enemies. Zelf heb ik nog nooit "last" gehad van campers. Lopen is op geen enkele manier een verplichting en als je als speler dood geschoten wordt door een camper is dat gewoon je eigen schuld. Is gewoon een kwestie van slim spelen.
Overigens trek ik het zelf minder om de hele game stil te zitten, maar afhankelijk van de gun/class setup die ik gebruik pas ik mijn speelstijl wel aan. Soms speel ik agressief, soms meer campend en vaak een beetje daar tussenin.
Ik heb altijd maar een paar keer last van een camper daarna zoek ik hem op al moet er ik 5 keer voor doodgaan haha. Niks bevredigender dan met een cooked grenade een camper killen ;-)xelfer schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 11:26:
[...]
Don't hate the player, hate the game.
Algemene opmerking: Ik vind campen een prima strategie hoor. Als je succes hebt met het campen in een hoekje en je enemies zijn te dom om daar wat aan te doen, dan is dat het probleem van de enemies. Zelf heb ik nog nooit "last" gehad van campers. Lopen is op geen enkele manier een verplichting en als je als speler dood geschoten wordt door een camper is dat gewoon je eigen schuld. Is gewoon een kwestie van slim spelen.
Overigens trek ik het zelf minder om de hele game stil te zitten, maar afhankelijk van de gun/class setup die ik gebruik pas ik mijn speelstijl wel aan. Soms speel ik agressief, soms meer campend en vaak een beetje daar tussenin.
Even on topic. Als ik had geweten dat er guns in zouden komen had ik niet al mijn cryptokeys steeds opgemaakt ;-(
[ Voor 5% gewijzigd door wimpie007 op 11-02-2016 11:34 ]
Waar ik vooral een hekel aan heb is die mensen die ergens in een gangpad op de grond gaan liggen richting de deuropening, die lui zie je gewoon niet en volgens mij ligt dit niet aan mij. Voelt gewoon vuil aan maar hoort er bij natuurlijk.
Verwijderd
Agreed.Vibravis schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 10:05:
[...]
Wat mij betreft mogen ze dit verbieden. Op een console speel je met een controller mijn inziens en niet met tb/muis
Tip, bij sommige ingangen weet je dat die mogelijkheid er is, gebruik slide als je die gang in komt, vaak ben je ze dan te snel afMarceldeV schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 11:45:
Waar ik vooral een hekel aan heb is die mensen die ergens in een gangpad op de grond gaan liggen richting de deuropening, die lui zie je gewoon niet en volgens mij ligt dit niet aan mij. Voelt gewoon vuil aan maar hoort er bij natuurlijk.
Altijd juist op de PC gespeeld, Die hard vanaf CoD 1Verwijderd schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 08:00:
[...]
Mwa, ik zelf heb altijd een shooter op mijn console gespeeld en niet echt op mijn PC behalve csgo. Cod3 seems legitGamecube mario
Vroeger nog altijd de strijd met mijn neefje wie de hoogste FPS kon halen en naar bepaalde plekken kon Jumpen (333FPS)

Volgens mij ben ik ergens in de tijd van BO overgestapt naar de console.
Ik zit nu nostalgisch weer CoD 1 te kijkenFamous schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 13:08:
[...]
Altijd juist op de PC gespeeld, Die hard vanaf CoD 1![]()
Vroeger nog altijd de strijd met mijn neefje wie de hoogste FPS kon halen en naar bepaalde plekken kon dumpen (333FPS)![]()
Verwijderd
Hahah nice man! En wie won er altijdFamous schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 13:08:
[...]
Altijd juist op de PC gespeeld, Die hard vanaf CoD 1![]()
Vroeger nog altijd de strijd met mijn neefje wie de hoogste FPS kon halen en naar bepaalde plekken kon dumpen (333FPS)![]()
Jezus wat ziet dat eruit hahafalcon123 schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 13:16:
[...]
Ik zit nu nostalgisch weer CoD 1 te kijkenhttp://www.twitch.tv/dethridgecraft
Doe mij maar Cod 1 of 2 remake Rifle only

Verschillend, we waren toen nog 13 dus het was net wie een beetje mazzel had dat die wat geld kreeg op een of andere manierVerwijderd schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 13:31:
[...]
Hahah nice man! En wie won er altijd?

Ik speel nu al een tijdje bo3 maar heb veel last van screentearing. Komt dit vaker voor of ligt dit aan het feit dat ik een tv gebruik als monitor? Heb er op BF3, 4 & Hardline helemaal geen last van.
Zit er wel aan te denken om weer een monitor te gaan halen. Een 32 inch tv is voor shooters toch wel een beetje groot.
Zit er wel aan te denken om weer een monitor te gaan halen. Een 32 inch tv is voor shooters toch wel een beetje groot.
Ik speel zelf op een 50" TV en zit er 1,5 meter vanaf misschien.mike30 schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 14:18:
Ik speel nu al een tijdje bo3 maar heb veel last van screentearing. Komt dit vaker voor of ligt dit aan het feit dat ik een tv gebruik als monitor? Heb er op BF3, 4 & Hardline helemaal geen last van.
Kleiner voelt voor mij echt niet fijn aan meer
Okay maar hoe zit het met de screentearing? Ik speel dan op de pc. Misschien dat consoles er geen last van hebbenFamous schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 14:24:
[...]
Ik speel zelf op een 50" TV en zit er 1,5 meter vanaf misschien.
Kleiner voelt voor mij echt niet fijn aan meer
0,0 last van.mike30 schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 14:28:
[...]
Okay maar hoe zit het met de screentearing? Ik speel dan op de pc. Misschien dat consoles er geen last van hebben
Welke Graka heb je? V-sync aan?
M'n totale specs:Famous schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 14:32:
[...]
0,0 last van.
Welke Graka heb je? V-sync aan?
I5 4670k
8 GB 1600 Mhz
EVGA 780Ti SC
Vsync uit denk ik. Kan in het menu geen vsync vinden wel iets wat er op lijkt.
Welke optie is vsync in BO3?
[ Voor 4% gewijzigd door mike30 op 11-02-2016 14:42 ]
Volgens mij heb je liever tearing dan V sync aan en dan 30, 60 of 120/144 Fps toch?
Vooral als je maar 49fps haalt dan val je volgens mij terug naar 30?
Vooral als je maar 49fps haalt dan val je volgens mij terug naar 30?
Ik heb m'n fps sowieso gelocked op 60 aangezien m'n tv op game modus staat.
Ik ben er dus niet zeker van of vsync ook echt uit staat. Geen idee hoe het heet in het menu. Kom niets tegen wat vsync heet.
Ik ben er dus niet zeker van of vsync ook echt uit staat. Geen idee hoe het heet in het menu. Kom niets tegen wat vsync heet.
Je kan toch gewoon in je Nvidea driver Vsync forcen of uitzetten?mike30 schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 14:49:

En ander handige link:
http://segmentnext.com/20...ni-tweaks-and-graphics/2/
[ Voor 12% gewijzigd door wimpie007 op 11-02-2016 14:56 ]
Dat kan natuurlijk ook. Zal daar eens naar kijken. Thanks
Locken op 60 geeft natuurlijk de screen tearing, en het feit dat je een tv hebt helpt ook niet. Ik zou dan v-sync aan zetten. Normaal zou je v-sync echt uit willen (want geeft input lag), maar een tv heeft toch al enorme input lag dus dat beetje van v-sync er nog bij ga je niet merken.mike30 schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 14:49:
Je kan ook fps niet locken of locken op iets anders dan 60 (bijv 62 ofzo) dan zou het beter moeten zijn.
Onder video staat de optie 'Sync every frame'
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Sync every frame stond al uit. Heb het ook in Nvidia panel uitgezet en de fps verhoogd naar 64. Dit scheelt al aanzienlijk. Maar ga toch kijken om deze tv te verkopen en er dan een goede 27inch voor te halen. Maar ik kan nu weer wat prettiger gamen. Thanks voor de hulp iedereen.Acid_Burn schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 15:36:
Onder video staat de optie 'Sync every frame'
Omdat die uit staat heb je juist sceentearing...
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Verwijderd
COD2 rifle only ftw! Ik heb daar 48 dagen speeltijd in volgens raptr destijds. Wat een game! Speelde voornamelijk op de hanzeclan servers en paar gelieerde. Op een gegeven moment een vaste kern waarbij de lol juist was om tegen elkaar te spelen. Dat is ook de reden dat pubstomping me totaal niet trekt. Juist tegen goede mensen spelen is tof! (niks zo lekker ook als een premade Party van 6 man uit de lobby schieten)Famous schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 14:05:
[...]
Jezus wat ziet dat eruit haha![]()
Doe mij maar Cod 1 of 2 remake Rifle only
[...]
Over tv. Ik ben vorige week overgegaan op een monitor ipv een 50 inch TV. Ik merk enorm verschil. Waar ik voorheen frustrerende deaths had, vanwege input lag, is dat vele malen minder. KD blijft dalende vanwege snipen maar goed dat was veel erger geweest zonder monitor.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2016 18:49 ]
Heb sinds gisteren de sony gold wireless headset. Ik moet zeggen dat ik meer had verwacht maar ben wel tevreden.
Heb trouwens net met stickand move gespeeld maar dat is niks..
Heb trouwens net met stickand move gespeeld maar dat is niks..
Verwijderd
https://i.imgur.com/ICN43QP.gifv
Voor mij een nieuwe wallrun op infection. Vrij briljant om de opening route van de rots snipers aan te pakken. Vooral voor TDM nuttig.
Voor mij een nieuwe wallrun op infection. Vrij briljant om de opening route van de rots snipers aan te pakken. Vooral voor TDM nuttig.
Ja inderdaad, die was mij ook nog niet bekend maar wel handig inderdaadVerwijderd schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 18:56:
https://i.imgur.com/ICN43QP.gifv
[ Voor 9% gewijzigd door falcon123 op 11-02-2016 19:45 ]
Verwijderd
Hi! i just started streaming, i mostly play multiplayer but i sometimes do some zombo's as well
i like to interact with the viewers and every viewer is much appreciated. come hang out if you want!
http://www.twitch.tv/body_minded
https://twitter.com/Body_Minded
i like to interact with the viewers and every viewer is much appreciated. come hang out if you want!
http://www.twitch.tv/body_minded
https://twitter.com/Body_Minded
DoubleDouble weekend vanaf morgen:
https://twitter.com/Treyarch/status/697878141776367616
Dubbele XP + Dubbele Weapon XP.
Verwijderd
Dat is mooi nieuws.xelfer schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 22:18:
In ander mooi nieuws heb ik net alle Hero challenges voor de specialists unlocked. Tijd om heel veel te gaan purifien en war machinen.
Nice. Die Hero armors zien er wel tof uit. Ik heb de Battery (War Machine/Kinetic Armor), Seraph (Annihilator/Combat Focus), Reaper (Scythe/Psychosis) en Firebreak (Purifier/Heat Wave) al voltooid. De overige Specialists moet ik nog 1 van de 2 van doen:Verwijderd schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 22:31:
[...]
Dat is mooi nieuws.![]()
In ander mooi nieuws heb ik net alle Hero challenges voor de specialists unlocked. Tijd om heel veel te gaan purifien en war machinen.Althans totdat ik 6x6 gehaald heb. Voor de wapens lijkt het me vrij simpel alleen de ability kills. Meh.
- Gravity Spikes. Heb nog niet echt de moeite genomen om deze af te maken. Vind hem nogal 0-skill en cheese om te gebruiken.
- Vision Pulse. Het feit dat mijn hele beeld grijs wordt is te irritant om deze te gebruiken.
- Glitch. Heb ik nog niet de moeite voor genomen.
- Rejack. Die onzin is "sofa king we todd it".
- Ripper. Nog niet aan begonnen. Was ook niet te doen met de lag die ik de afgelopen weken had.
ADS op SMGs met QuickDraw attachment is stealth nerfed met 100% trouwens:
[ Voor 6% gewijzigd door xelfer op 11-02-2016 23:19 ]
Verwijderd
Op zich zijn die allemaal vrij eenvoudig. Zelfs rejack is een eitje. Geen zak aan maar wel een eitje. Als je safeguard krijgt dan moet het met speels gemak lukken.xelfer schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 23:15:
[...]
Nice. Die Hero armors zien er wel tof uit. Ik heb de Battery (War Machine/Kinetic Armor), Seraph (Annihilator/Combat Focus), Reaper (Scythe/Psychosis) en Firebreak (Purifier/Heat Wave) al voltooid. De overige Specialists moet ik nog 1 van de 2 van doen:
- Gravity Spikes. Heb nog niet echt de moeite genomen om deze af te maken. Vind hem nogal 0-skill en cheese om te gebruiken.
- Vision Pulse. Het feit dat mijn hele beeld grijs wordt is te irritant om deze te gebruiken.
- Glitch. Heb ik nog niet de moeite voor genomen.
- Rejack. Die onzin is "sofa king we todd it".
- Ripper. Nog niet aan begonnen. Was ook niet te doen met de lag die ik de afgelopen weken had.
ADS op SMGs met QuickDraw attachment is stealth nerfed met 100% trouwens:
[video]
Ik heb net ook nog alle bloodthirsty's met de SVG gehaald. Nu nog de knife dan zijn de KD tankers achter de rug. Kan ik weer omhoogkrabbelen van 1.5.
Hmz, even paar potjes Hardcore S&D gedaan en 109 SPM en ratio 2.10 dus dat van Dennis is inderdaad niet gek als ie inderdaad dat alleen maar speelt. In Kill Confirmed heb ik 500+ SPMwimpie007 schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 11:08:
[...]
Klopt ;-)
Maar ik werd er nu alweer gek van dat je moet wachten nadat je dood bent gegaan
Overigens schijnt het op de PS4 toch makkelijker te zijn dan op de Xbox One?
CoD maar weer eens opstarten dan, twijfel alleen nog tussen zombies en MP..xelfer schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 22:18:
Eerst maar eens werken, zien daarna wel

Verwijderd
Ik ga proberen richting Prestige 9 te gaan met die dubbel XP.xelfer schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 22:18:
Oeh double XP dat wordt weer knallen dit weekend. Zit nu in P6 kan dus mooi even doorstomen...
Heb nog wat COD points dus een paar rare kratjes openen en hopen op de nieuwe gun.
Al moet ik zeggen dat ik de duppen echt onzin vind. Koop je een krat voor 10 cod points, heb je 3dubbele lever je ze in krijg je net 3 cod points terug (wtf!)
Ze zouden gewoon elke duplicatie met 5 points moeten beoordelen omdat zij gewoon niet kunnen programmeren.
Heb nog wat COD points dus een paar rare kratjes openen en hopen op de nieuwe gun.
Al moet ik zeggen dat ik de duppen echt onzin vind. Koop je een krat voor 10 cod points, heb je 3dubbele lever je ze in krijg je net 3 cod points terug (wtf!)
Ze zouden gewoon elke duplicatie met 5 points moeten beoordelen omdat zij gewoon niet kunnen programmeren.
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Mooi stukje rekenkundig bewijs dat die Supply Drops keiharde oplichting zijn:
https://www.reddit.com/r/...ven_worth_200_on_average/
De kans op een wapen is ongeveer 0,2% per Rare Supply Drop kennelijk.
Tijd voor wat statistiek van mijn kant:
V. Stel je wilt Wapen X met een droprate van 0,2% per Rare SD en je koopt voor genoeg voor 100 Rare SD openings, hoe groot is dan de kans dat je Wapen X 1 of meer keer krijgt?
A. De kans op Wapen X 1 of meer keer uit 100 Rare SD's is ongeveer 0.1814 ofwel 18,14%.
V. Stel je wilt Wapen X en je opent er 500, hoe groot is de kans dan?
A. De kans op Wapen X uit 500 Rare SD's is 0.6325, ofwel 63,25%.

..... maar dat is zeer onwaarschijnlijk
.
V. Stel je wilt Wapen X met een droprate van 0,2% per Rare SD en je koopt voor genoeg voor 100 Rare SD openings, hoe groot is dan de kans dat je Wapen X 1 of meer keer krijgt?
A. De kans op Wapen X 1 of meer keer uit 100 Rare SD's is ongeveer 0.1814 ofwel 18,14%.

..... maar dat is zeer onwaarschijnlijk
[ Voor 72% gewijzigd door xelfer op 12-02-2016 10:40 ]
Ik had liever een double cryptokeys weekend gezien, hier heb ik werkelijk niets aan.
Ja zo zat ik ook al, double cryptokeys zou tevens een beter gebaar zijn in verband met toevoeging van wapens en dergelijke in de black market maarja dat brengt activision/treyarch alleen maar minder op...MarceldeV schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 10:47:
Ik had liever een double cryptokeys weekend gezien, hier heb ik werkelijk niets aan.
Kan je even toelichten hoe je dat berekend? Het maakt toch niet uit of je er 10, 100 of 500 opent? Je hebt iedere keer 0,2% kans om een wapen te krijgen toch?xelfer schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 10:31:
Mooi stukje rekenkundig bewijs dat die Supply Drops keiharde oplichting zijn:
Volgende week dan triple weekend toch? Speler, wapen en crypto keys.

Inderdaad, moet zeggen dat ik het cryptokey systeem wat zwak vind. Ik zeg het niet snel, maar ze zouden eens naar destiny moeten kijken. zou veel interesanter zijn om "quests" te mogen oppakken. Bijvoorbeeld doodt x mensen met gun X voor een rare supply drop.falcon123 schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 10:50:
[...]
Ja zo zat ik ook al, double cryptokeys zou tevens een beter gebaar zijn in verband met toevoeging van wapens en dergelijke in de black market maarja dat brengt activision/treyarch alleen maar minder op...
elke dag nieuwe quests om op te pakken, volgens mij ideaal om mensen hooked te houden.
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Dat doet Advanced Warfare ook met dagelijkse opdrachten voor een supply drop. Kan inderdaad een extra aanmoediging geven om toch elke dag minimaal één potje mee te pakken voor de drop.Magic schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 11:01:
[...]
Inderdaad, moet zeggen dat ik het cryptokey systeem wat zwak vind. Ik zeg het niet snel, maar ze zouden eens naar destiny moeten kijken. zou veel interesanter zijn om "quests" te mogen oppakken. Bijvoorbeeld doodt x mensen met gun X voor een rare supply drop.
elke dag nieuwe quests om op te pakken, volgens mij ideaal om mensen hooked te houden.
Klopt, maar hetzelfde "experiment" vaker herhalen leidt tot een grotere kans dat je 1 x in die 0,2% valt.JST94 schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 10:56:
[...]
Kan je even toelichten hoe je dat berekend? Het maakt toch niet uit of je er 10, 100 of 500 opent? Je hebt iedere keer 0,2% kans om een wapen te krijgen toch?
Bernoulli experiment heet dat. Veel (ex-)middelbare scholieren zullen de Binomiale verdeling (met Binomcdf en Binompdf) nog wel herkennen
Je hebt 3 parameters in een bernoulli experiment:
P = kans op succes
N = aantal herhalingen
K = aantal keer "succes" wat je wilt behalen
Als je dus een 0,2% (ofwel 0,002) kans hebt dan heb je P = 0,002 en je gaat N keer een Rare Supply Drop openen (N = 100 bijvoorbeeld) dan wil je 1 of meer keer succes hebben (K = 1). De snelste manier om het uit te rekenen is door het om te draaien en de vraag te stellen "hoe groot is de kans dat ik Wapen X niet uit 1 van de supply drops haal?".
Dit doe je door 1 - Binompdf (100, 0.002, 0). Ofwel 1 min de kans dat het exact 100 keer op een rij fout gaat, want als het niet exact 100 keer op een rij fout gaat, dan moet het wel minstens 1 van die 100 keer goed gaan
Je kan er zelf de getallen in gooien online: http://stattrek.com/online-calculator/binomial.aspx
In dit geval ben je op zoek naar Cumulative Probability: P(X groter dan/gelijk aan 1), want in die gevallen heb je 1 of meer keer wapen X uit een Supply Drop.
[ Voor 7% gewijzigd door xelfer op 12-02-2016 11:39 ]
Dat deed Black Ops 1 ook met contracts. Op reddit is er ook al vaak over gesproken.
Maar... geniet je nog van het spel?xelfer schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 11:32:
[...]
Klopt, maar hetzelfde "experiment" vaker herhalen leidt tot een grotere kans dat je 1 x in die 0,2% valt.
Bernoulli experiment heet dat. Veel (ex-)middelbare scholieren zullen de Binomiale verdeling (met Binomcdf en Binompdf) nog wel herkennen.
Je hebt 3 parameters in een bernoulli experiment:
P = kans op succes
N = aantal herhalingen
K = aantal keer "succes" wat je wilt behalen
Als je dus een 0,2% (ofwel 0,002) kans hebt dan heb je P = 0,002 en je gaat N keer een Rare Supply Drop openen (N = 100 bijvoorbeeld) dan wil je 1 of meer keer succes hebben (K = 1). De snelste manier om het uit te rekenen is door het om te draaien en de vraag te stellen "hoe groot is de kans dat ik Wapen X niet uit 1 van de supply drops haal?".
Dit doe je door 1 - Binompdf (100, 0.002, 0). Ofwel 1 min de kans dat het exact 100 keer op een rij fout gaat, want als het niet exact 100 keer op een rij fout gaat, dan moet het wel minstens 1 van die 100 keer goed gaan.
Je kan er zelf de getallen in gooien online: http://stattrek.com/online-calculator/binomial.aspx
In dit geval ben je op zoek naar Cumulative Probability: P(X groter dan/gelijk aan 1), want in die gevallen heb je 1 of meer keer wapen X uit een Supply Drop.
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
http://www.ishetalweekend.nl/NiQo schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 12:20:
Is de dubbel xp nu al actief? Ben dit weekend weg maar straks nog wel ff tijd.
Nope
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Vraag ik me ook wel eens af. Om even op een quote terug te komen eerder in dit topic:
Ik dacht precies hetzelfde als jij. Ik had Ghosts overgeslagen omdat die slecht leek en uiteindelijk ook was, Advanced Warfare heb ik gekocht maar dat was een teleurstelling. Halverwege Prestige 1 ben ik afgehaakt en het was zonde van mijn geld. Ik had daarom kort voordat BO3 uit kwam Destiny TTK aangeschaft, juist omdat ik daar goede reviews over las en ik ff klaar was met de CoD franchise.Verwijderd schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 11:29:
Destiny was zeker geen miskoop en een hoop lol mee gehad, maar ongeveer anderhalve maand nadat BO3 uit kwam heb ik me door vrienden over laten halen om BO3 toch te halen.
Ik heb Destiny sindsdien niet meer aangeraakt. Ik heb sinds BO2 niet meer zo'n fun gehad met een spel. De maps zijn goed, de guns vind ik leuk en het gaat eigenlijk best lekker.
Er zijn ongetwijfeld nadelen, maar ik zie ze niet zo. Ik heb plezier in het spel, lekker ff raggen na een dag stressvol werk en vooral niet nadenken over kansberekeningen van de Supply Drops.
En natuurlijk een ragequit als het een paar potten achter elkaar niet lukt zoals ik wil, natuurgetrouw aan CoD
Ik denk dat plezier hebben als niet prof speler (en dus veruit de meeste van ons) toch wel het belangrijkste is aan een spel
Verwijderd
Weekend in COD begint om 19u op vrijdagavond Nederlandse tijd. Is al zo sinds MW2.NiQo schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 12:20:
Is de dubbel xp nu al actief? Ben dit weekend weg maar straks nog wel ff tijd.
Verwijderd
Speciaal voor xelfer:
Ik ben al 3 maanden aan het genieten van rondjes als dit.
Beste CoD's op de PS4 voor mij:
1: Black Ops III
2: Ghosts
3: Advanced Warfare
Ik snap niet hoe je zo plezier in je spel kan hebben. Naast dat ik er zelf geen geduld voor heb om zo langzaam te spelen, is je laatste kill ook met 1 hit in zijn voet kats dood.Verwijderd schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 12:49:
Speciaal voor xelfer:
[video]
Iedereen heeft natuurlijk zijn eigen ding, begrijp me niet verkeerd, maar kreeg kriebels tijdens het kijken
Haha, dat is ook meer mijn speelstijl, alleen dan met wat meer deaths en wat minder kills.
Als ik ga rushen dan wordt ik helemaal hopeloos ingemaakt. vaak kijk ik een ronde nog even terug vanuit het perspectief van een van de betere spelers, ik snap niet dat ze nog overzicht kunnen houden over de situatie. Het lijkt soms of ze een 6e zintuig hebben ofzo.
Of uberhaubt mensen die het aandurven om de middle lane over te steken.
Dat zijn de enige momenten waar ik niet zo goed tegen kan, als ik bijvoorbeeld door Vision Pulse weet dat er een vijand achter een hoekje zit, ik precies begin te schieten als ik het hoekje omkom, en hij dan toch nog de edge heeft, zonder dat hij me heeft kunnen zien.
bedenk me net een meme:
Als ik ga rushen dan wordt ik helemaal hopeloos ingemaakt. vaak kijk ik een ronde nog even terug vanuit het perspectief van een van de betere spelers, ik snap niet dat ze nog overzicht kunnen houden over de situatie. Het lijkt soms of ze een 6e zintuig hebben ofzo.
Of uberhaubt mensen die het aandurven om de middle lane over te steken.
Dat zijn de enige momenten waar ik niet zo goed tegen kan, als ik bijvoorbeeld door Vision Pulse weet dat er een vijand achter een hoekje zit, ik precies begin te schieten als ik het hoekje omkom, en hij dan toch nog de edge heeft, zonder dat hij me heeft kunnen zien.
bedenk me net een meme:

[ Voor 47% gewijzigd door Magic op 12-02-2016 13:07 ]
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Verwijderd
Agreed, sinds bo2 niet zo veel lol gehad.Denman schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 12:28:
[...]
Ik dacht precies hetzelfde als jij. Ik had Ghosts overgeslagen omdat die slecht leek en uiteindelijk ook was, Advanced Warfare heb ik gekocht maar dat was een teleurstelling. Halverwege Prestige 1 ben ik afgehaakt en het was zonde van mijn geld. Ik had daarom kort voordat BO3 uit kwam Destiny TTK aangeschaft, juist omdat ik daar goede reviews over las en ik ff klaar was met de CoD franchise.
Destiny was zeker geen miskoop en een hoop lol mee gehad, maar ongeveer anderhalve maand nadat BO3 uit kwam heb ik me door vrienden over laten halen om BO3 toch te halen.
Ik heb Destiny sindsdien niet meer aangeraakt. Ik heb sinds BO2 niet meer zo'n fun gehad met een spel. De maps zijn goed, de guns vind ik leuk en het gaat eigenlijk best lekker.
Er zijn ongetwijfeld nadelen, maar ik zie ze niet zo. Ik heb plezier in het spel, lekker ff raggen na een dag stressvol werk en vooral niet nadenken over kansberekeningen van de Supply Drops.
En natuurlijk een ragequit als het een paar potten achter elkaar niet lukt zoals ik wil, natuurgetrouw aan CoD
Ik denk dat plezier hebben als niet prof speler (en dus veruit de meeste van ons) toch wel het belangrijkste is aan een spel