falcon123 schreef op maandag 15 februari 2016 @ 16:19:
[...]
Wat heeft rng paywall te maken met Dark Matter als je geen wapens ervan hebt ontvangen... die nieuwe supply drops zitten jou wel dwars he

Ik heb gister de fury's song en de MX Garand uit rare drop gekregen.
Als ik het spel niet meer speel dan kan ik de Dark Matter camo niet afmaken he

. Ik mis nog 2 Pistols daarvoor. Maargoed, ik ga het spel natuurlijk niet met tegenzin spelen.
Het gaat mij qua supply drops vooral om de anti-consumenten business gedachte die er achter zit, en aangezien Activision tijdens de aandeelhoudersvergadering al heeft door laten schemeren dat we hier nog veel meer van kunnen verwachten, ga ik liever een ander spel spelen.
Achja, ik ben tot ergens in Prestige 9 gekomen met aardig wat uur op de teller. Heb nog nooit 1 van de wapens gekregen overigens, maar die kans is ook extreem klein tenzij ik er echt geld in zou stoppen.
Heb jij Fury's Song en MX Garand in 1 dag gekregen zonder COD Points? Zo ja, dan heb je wel echt geluk gehad. Er zijn zat Youtubers die na 200+ dollar nog geen 1 wapen hebben gekregen.
Als je een Iron Jim (die koevoet) krijgt, dan zou ik die zeker gebruiken boven een Combat Knife. Dat ding slaat en herstelt ongeveer 2 tot 3 keer zo snel als een Combat Knife, zonder enig nadeel.
Een video die laat zien hoeveel meer OP dat ding is tov een Combat Knife:
[
YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Sy8VQB4hs2c]
Op Reddit staat deze game overigens bekend als 'Cod Points of Duty: The Microtransaction Moneygrab Edition.' Moest ik toch wel om lachen.
[
Voor 18% gewijzigd door
xelfer op 15-02-2016 18:26
]