Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Nu online
Dlc maps zijn idd echt groot voor tdm (gauntlet en rise dan) en splash iedereen gebruikt die glitch daar haha

Ik gebruik hem zelf nu ook wel, is wel lachen maar totaal oneerlijk. Alhoewel zoveel mensen hem nu kennen dat ik wr gewoon vanaf geschoten word

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 16:49:
Niemand zegt dat er geen sbmm is. Skill is een factor in de algorithme. Net als connection.
Skill is de enige factor in matchmaking. Connection is in ieder geval niet relevant genoeg om mensen in mijn lobbies een degelijke connectie te bezorgen. Of de connectie factor werkt niet in het huidige algoritme, of er is iets gewijzigd.
SoulsOnFire schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 16:54:
Verder speel ik liever tegen iets betere spelers, om zelf beter te worden. De eerste games waren wennen. Ook ik had het gevoel dat ik tegen betere spelers uit kwam. Na mezelf wat te focussen stond ik alweer 2.0 na 4-5 keer.

Er komen nog noobs die de dlc zullen kopen, geen zorgen.
Het gaat mij puur om het feit dat ik lagvrij moet kunnen spelen. Een fast paced action FPS als Black Ops 3 is gewoon onspeelbaar met een minder dan 4-bar connectie. Of de tegenstanders van mij goed zijn of niet, vind ik niet zo belangrijk. Of ze dicht genoeg in de buurt zitten dat ze niet laggen daarentegen..... dat bepaald gewoon alles.
falcon123 schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 16:48:
[...]

Niet om te miereneuken, maar ik zie geen prestige masters in je screenshot :P Ik vind het nu wel een beetje een twijfel geval aangezien vorige keer was echt behoorlijk duidelijk en reddit, diverse forums, twitter etc waren allemaal ontploft maar dit merk ik nu niet zo.

Ik merk zelf wel dat het zoeken naar matches af en toe langer duurt en de verbinding soms niet helemaal top is.
Oke fair enough, in die game zitten een paar mensen die Prestige 10 zijn en nog net niet Prestige Master ;).
Ze hebben het nu volgens mij zo aangepast dat 99% van de tijd alleen de mensen aan de bovenkant van de stats er last van hebben. Voor mij is de game solo in ieder geval niet meer te spelen. Ik moet de game maar wegleggen en op momenten spelen dat mijn irl vrienden met mindere stats tijd hebben om te spelen. Gisteren kon ik de game met mijn irl vriend prima spelen zonder enige vorm van lag. Voor en na die tijd probeerde ik een paar games solo en dat was niet te doen. Maximaal 1 op de 10 games voor mij is lagvrij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 08:41

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

Tuurlijk is lagvrij belangrijk. Niemand hier beweert anders. Niemand van ons kan CoD spelen met lag & als dit gebeurd leave ik instant.
Het gaat er om dat je blijft beweren dat SBMM zwaar aan het werk is. Het hangt er misschien van af hoe laat je online bent? Als je de hele dag door speelt zal je wel vanzelf merken wanneer de goede moment er is (mensen online van uit de omgeving, na school/werk).

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19:20
Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 14:21:

Zijn er mensen die al verder dan wave 10 gekomen zijn in de nieuwe zombiemap? Wat een draak van een map, heeel erg mooie map, maar stukkie lastiger imo. (of ik speel hem gwn niet goed) ^_^
Ronde 30 met z'n drieën wat een heerlijke map weer, de rest van de content boeit me niet zo speel toch voornamelijk de zombie modus

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SoulsOnFire schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 17:05:
Tuurlijk is lagvrij belangrijk. Niemand hier beweert anders. Niemand van ons kan CoD spelen met lag & als dit gebeurd leave ik instant.
Het gaat er om dat je blijft beweren dat SBMM zwaar aan het werk is. Het hangt er misschien van af hoe laat je online bent? Als je de hele dag door speelt zal je wel vanzelf merken wanneer de goede moment er is (mensen online van uit de omgeving, na school/werk).
Gisteravond primetime om 20:00 uur was de game onspeelbaar laggy in de solo queue. Letterlijk iedere game die ik solo speelde kon ik gelijk leaven omdat de halve server gewoon aan het laggen was. Ik ben overigens ook niet een exotische game modus aan het spelen: gewoon Core TDM.

Is er een mogelijkheid om de DLC uit te schakelen/te deinstalleren op de PS4? Wellicht kan ik dan genieten van een lag vrije game...

[ Voor 4% gewijzigd door xelfer op 03-02-2016 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

xelfer schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 17:16:
[...]

Gisteravond primetime om 20:00 uur was de game onspeelbaar laggy in de solo queue. Letterlijk iedere game die ik solo speelde kon ik gelijk leaven omdat de halve server gewoon aan het laggen was. Ik ben overigens ook niet een exotische game modus aan het spelen: gewoon Core TDM.

Is er een mogelijkheid om de DLC uit te schakelen/te deinstalleren op de PS4? Wellicht kan ik dan genieten van een lag vrije game...
Hmm toch vreemd, gisteren vanaf 10 uur met 2 man tot en uur of 2 in de nacht gespeeld.
Geen 1 potje lag / problemen ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
donvalentino schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 17:22:
[...]

Hmm toch vreemd, gisteren vanaf 10 uur met 2 man tot en uur of 2 in de nacht gespeeld.
Geen 1 potje lag / problemen ervaren.
Wat voor stats had de party leader? Zoals ik al zei heb ik ook geen lag gehad toen mijn irl vriend de party leader was. Als ik solo queue dan zoekt hij gewoon goede spelers uit om in mijn lobby te stoppen en dan maakt het niet uit waar die spelers zich bevinden. Ik heb inmiddels al tegen Amerikanen, Iraniërs en Israëliërs gespeeld in mijn game....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

xelfer schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 17:25:
[...]

Wat voor stats had de party leader? Zoals ik al zei heb ik ook geen lag gehad toen mijn irl vriend de party leader was. Als ik solo queue dan zoekt hij gewoon goede spelers uit om in mijn lobby te stoppen en dan maakt het niet uit waar die spelers zich bevinden. Ik heb inmiddels al tegen Amerikanen, Iraniërs en Israëliërs gespeeld in mijn game....
Oke ja die vriend van mij is pas prestige 1, misschien heeft het daar mee te maken gehad.
Ik heb ook paar potjes solo gespeeld, merkte wel dat ik inderdaad tegen de wat hogere levels spelen.
Echter waren die niet echt goed kijkend naar de SPM...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Kan je niet vanuit het PS4 menu zelf de dlc verwijderen?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vrijdag schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 17:35:
[...]

Kan je niet vanuit het PS4 menu zelf de dlc verwijderen?
Ik kan het helaas niet vinden, maar wellicht doe ik iets niet goed :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xelfer schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 17:37:
[...]

Ik kan het helaas niet vinden, maar wellicht doe ik iets niet goed :(.
Bibliotheek -> Black Ops 3 -> additional content -> menuknop -> profit?

Zit op mijn werk dus kan het helaas niet controleren voor je :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vrijdag schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 17:38:
[...]

Bibliotheek -> Black Ops 3 -> additional content -> menuknop -> profit?

Zit op mijn werk dus kan het helaas niet controleren voor je :P
Bedankt voor de tip, maar ik kan de DLC daar helaas niet verwijderen maar alleen maar installeren. Ik kan op reddit de optie vinden om de hele game te verwijderen en opnieuw te downloaden... ga dat maar proberen denk ik.

Faze Spratt heeft dezelfde issues als ik overigens: https://twitter.com/FaZeSpratt/status/694315402390827008

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh da's best vervelend en behoorlijk omslachtig. Dan kan je straks ook nog eens die patch van 9,4 opnieuw downloaden vrees ik :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik speel af en toe ook bo3 multiplayer. Nu kan ik na de update van afgelopen maandag na het spelen van bijvoorbeeld Combine niet weer voor Combine kiezen, hij staat wel er wel tussen bij vote maar kan hem niet aanklikken. Soms wel, meestal niet. Weet iemand wat hier de rede van is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
De DLC zit als goed is in de patch verwerkt dus die je volgens mij niet uitschakelen. Ik zat laatst Twitch.tv/Orb te kijken en hij heeft soms ook last van laggende potjes als hij in z'n 1tje speelt en als die speelt in party met mensen uit de UK dan heeft die geen lag. Die Orb woont zelf in Zweden als goed is. Lijkt beetje op jouw situatie Xelfer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

[...]

Het rare is dat we bijna identieke stats hebben, denk ik?
Prestige 8 lvl 40 +-
KD van 1.99
SPM weet ik niet maar zal gemiddeld zijn nu ik vaak safeguard speel voor men LMG+snipers.

Ik heb gespeeld van 20u-22u en heb geen enkel probleem gehad.
Verder woon ik in België maar dat zal het verschil niet maken waarom jij tegen een Irakees speelt en ik tegen NL/BE'ers?

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 17:55:
Hallo,

Ik speel af en toe ook bo3 multiplayer. Nu kan ik na de update van afgelopen maandag na het spelen van bijvoorbeeld Combine niet weer voor Combine kiezen, hij staat wel er wel tussen bij vote maar kan hem niet aanklikken. Soms wel, meestal niet. Weet iemand wat hier de rede van is?
Omdat mensen zoals mij, na 8 prestiges, Combine beu zijn. De map werd constant gekozen en bijna geen enkele gespeeld. Nu hebben ze er voor gezorgd dat je wel eens iets anders moet kiezen.

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vrijdag schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 17:49:
Oh da's best vervelend en behoorlijk omslachtig. Dan kan je straks ook nog eens die patch van 9,4 opnieuw downloaden vrees ik :{
Jup, ik ga het toch maar proberen. Geen idee of het zal werken overigens, maar niet geschoten is altijd mis. De game is toch onspeelbaar met lag, dus het is of opnieuw installeren, of het schijfje terug in de kast leggen. Bedankt voor je hulp in ieder geval!
falcon123 schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 18:08:
De DLC zit als goed is in de patch verwerkt dus die je volgens mij niet uitschakelen. Ik zat laatst Twitch.tv/Orb te kijken en hij heeft soms ook last van laggende potjes als hij in z'n 1tje speelt en als die speelt in party met mensen uit de UK dan heeft die geen lag. Die Orb woont zelf in Zweden als goed is. Lijkt beetje op jouw situatie Xelfer.
Ja, nu ik aan het zoeken ben lees ik wel van veel meer mensen dat ze last hebben van lag sinds de laatste patch. Ze hebben toch iets aan het algoritme gedaan, anders kunnen mensen niet opeens gaan laggen. Ik geloof niet dat het enkel kan liggen aan de DLC.
SoulsOnFire schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 18:11:
[...]

Het rare is dat we bijna identieke stats hebben, denk ik?
Prestige 8 lvl 40 +-
KD van 1.99
SPM weet ik niet maar zal gemiddeld zijn nu ik vaak safeguard speel voor men LMG+snipers.

Ik heb gespeeld van 20u-22u en heb geen enkel probleem gehad.
Verder woon ik in België maar dat zal het verschil niet maken waarom jij tegen een Irakees speelt en ik tegen NL/BE'ers?
Dat zou goed kunnen idd. Mijn stats zijn ruwweg:
- Prestige 8 lvl 46
- KD van 2.92
- SPM van ong. 370 in TDM
Geen godlike stats dus, maar wel bovengemiddeld.

Voor de patch speelde ik ook 99% van de tijd tegen BE/NL/DE'ers, maar sinds de patch reizen mijn lobbies de hele wereld over. Als het niet aan SBMM ligt dan weet ik ook niet waarom dit gebeurt :(.

Heb overigens op Reddit ook gelezen van een degelijke speler uit India, die sinds de laatste patch enkel nog in Europese games wordt gedropped, waarschijnlijk vanwege dezelfde reden als dat ik verbind met mensen in Azië of Noord-Amerika.

[ Voor 5% gewijzigd door xelfer op 03-02-2016 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SoulsOnFire schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 18:13:
[...]

Omdat mensen zoals mij, na 8 prestiges, Combine beu zijn. De map werd constant gekozen en bijna geen enkele gespeeld. Nu hebben ze er voor gezorgd dat je wel eens iets anders moet kiezen.
Ben zelf ook prestige 8, maar als er iedere keer voor combine gekozen wordt zullen de meeste mensen het graag spelen (waaronder ikzelf) maar een beetje stom dat de makers van het spel gaan bepalen welke levels je wel en niet achter elkaar mag spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 18:29:
[...]

Ben zelf ook prestige 8, maar als er iedere keer voor combine gekozen wordt zullen de meeste mensen het graag spelen (waaronder ikzelf) maar een beetje stom dat de makers van het spel gaan bepalen welke levels je wel en niet achter elkaar mag spelen.
Ik had zelf op een gegeven moment 93 van de laatste 100 matches op dat moment op Combine gespeeld. Ben blij dat ze de oneindige loop van Combine gefixed hebben. Deze game heet Call of Duty: Black Ops 3 en niet Combine of Combine: Combine Combine 3.

Als Combine populair blijft zal je nog steeds wel met veel regelmaat die map kunnen spelen hoor, maar niet 100 keer op een rij en dat is iets waar veel spelers blij mee zullen zijn denk ik.

[ Voor 13% gewijzigd door xelfer op 03-02-2016 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xelfer schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 18:33:
[...]

Ik had zelf op een gegeven moment 93 van de laatste 100 matches op dat moment op Combine gespeeld. Ben blij dat ze de oneindige loop van Combine gefixed hebben. Deze game heet Call of Duty: Black Ops 3 en niet Combine of Combine: Combine Combine 3.

Als Combine populair blijft zal je nog steeds wel met veel regelmaat die map kunnen spelen hoor, maar niet 100 keer op een rij en dat is iets waar veel spelers blij mee zullen zijn denk ik.
Persoonlijk vind ik het jammer, meeste stemmen gelden, en wordt iedere keer weer gekozen, de mensen die een ander level willen stemmen daarop of gaan er uit lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 18:38:
[...]

Persoonlijk vind ik het jammer, meeste stemmen gelden, en wordt iedere keer weer gekozen, de mensen die een ander level willen stemmen daarop of gaan er uit lijkt me.
True true. Echter, zoals hier ook veel mensen aangeven is het fijn als er afwisseling is. Bovendien zat je vaak met het rpboleem dat als je er uitging en daarna een nieuwe match opzocht dat je wéér in een Combine potje kwam. Dat gebeurde mij in elk geval erg vaak. Dan is op een gegeven moment de lol er wel vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inhumanous schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 17:09:
[...]

Ronde 30 met z'n drieën wat een heerlijke map weer, de rest van de content boeit me niet zo speel toch voornamelijk de zombie modus
Haha teach me, ik kom niet verder dan wave 10 momenteel (ik speel public). Ik weet ongeveer wel wat de bedoeling is, maar dan gaan mijn 3 teammates dood en dan houdt het gauw op. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsWTF
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:50
De DLC maps zijn wel echt een glitch festijn met Splash als topper. Bizar dat de maps zo gereleased zijn, hopelijk patchen ze de boel binnenkort.

Hardpoint op Splash is trouwens echt genieten. Er is een hardpoint in het water wat voor toffe onderwater shoot-outs zorgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vrijdag schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 17:49:
Helaas heeft alles herinstalleren niet geholpen. Ik zit nog steeds vast aan de DLC en de game lagged nog steeds als de ziekte :(.

Dit is spelen op prime time:
Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/14ah0sz.jpg

Ik ga de DLC aankoop bij Paypal wel revoken aangezien mijn gameplay ervaring er dusdanig door wordt aangetast dat de game onspeelbaar wordt.

[ Voor 13% gewijzigd door xelfer op 03-02-2016 19:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn hemel wat een aanstellerij. Lees je laatste 50 posts eens terug en bedenk dan of je dit spel wel moet spelen. Je klaagt constant.

Net als mijn tegenstanders nu ik met lmgs aan de gang ben. Had tijdens shotguns en assault rifles nooit berichtjes. Vanavond loopt het storm. Schijnbaar ben je een noob als met enorm trage guns mensen met smgs rustig afknalt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 20:22:
Mijn hemel wat een aanstellerij. Lees je laatste 50 posts eens terug en bedenk dan of je dit spel wel moet spelen. Je klaagt constant.

Net als mijn tegenstanders nu ik met lmgs aan de gang ben. Had tijdens shotguns en assault rifles nooit berichtjes. Vanavond loopt het storm. Schijnbaar ben je een noob als met enorm trage guns mensen met smgs rustig afknalt. :)
Ik zou graag van de game willen genieten :(. Door de lag is dat helaas niet mogelijk en er is voor zover ik kan vinden ook geen oplossing tegen te vinden. Ik ga proberen mijn geld van de DLC terug te krijgen en anders kan ik het spel idd niet meer spelen. Wel jammer want de core game mechanics zitten redelijk goed in elkaar.

Het is gewoon erg frustrerend als iedere game die je speelt gewoon lagged. Zeker nadat je een aardige cent neer hebt gelegd voor de DLC (wat kennelijk het probleem is als er geen veranderingen zijn geweest aan het SBMM systeem).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PBP
  • Nu online

PBP

ThijsWTF schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 19:45:
De DLC maps zijn wel echt een glitch festijn met Splash als topper. Bizar dat de maps zo gereleased zijn, hopelijk patchen ze de boel binnenkort.

Hardpoint op Splash is trouwens echt genieten. Er is een hardpoint in het water wat voor toffe onderwater shoot-outs zorgt.
Er is net een game settings update uitgekomen die o.a exploits fixt in de DLC maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ThijsWTF schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 19:45:

De meest vervelende glitch is als je gaat snipen op Skyjacked en je flinke screentearing krijgt bij het inzoomen met je scope. Ik draaide 1 x iets te snel om tijdens het scopen en toen crashte zelfs mijn hele game.....

Snipen op Skyjacked kan ik de mensen hier in ieder geval wel afraden, dan heb je kans dat je game crashed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ah, dacht dat dat aan mij lag, ik kan niet eens op het balkon lopen of mij scherm splijt in tweeen.

Zodra ik er afspring of de deur door loop is het weer goed.

[ Voor 24% gewijzigd door Magic op 03-02-2016 21:31 ]

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-09 22:19

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Ik kom niet online op PS4 atm. Meer mensen die er last van hebben volgend Reddit. Zal wel de update zijn die zojuist gepushed is (hoewel ik die nog niet heb gekregen volgens mij).

[ Voor 55% gewijzigd door FREAKJAM op 03-02-2016 21:46 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebellious
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13:29
PC ligt er ook af. 'Connecting to Online Service'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuttoG
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 17-09 11:47
xelfer schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 20:37:
[...]
Ik zou graag van de game willen genieten :(. Door de lag is dat helaas niet mogelijk en er is voor zover ik kan vinden ook geen oplossing tegen te vinden. Ik ga proberen mijn geld van de DLC terug te krijgen en anders kan ik het spel idd niet meer spelen. Wel jammer want de core game mechanics zitten redelijk goed in elkaar.
Geen idee of je het een ramp vind om Moshpit te spelen, maar ik heb de DLC niet en ben bijna elke dag tussen 19 en 22 uur wel online. (Vaak langer maar nu werken, deadline morgen :() Als je even lag vrij wilt spelen join me dan MaIavita (de I is een hoofdletter i). Speel zonder headset etc. met vriendin op de bank in party haha, dus is dan net alsof je solo speelt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• computerjunky
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:34
Denk je even te gaan spelen is ie offline...

Precies de reden waarom ik dedicated / private servers wil dan heb je dit probleem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xbox is up and running. Dit voor de twaalf tweaker met een One. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net thuis. Game opstarten. :{. Campaign dan maar verder doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 19:27:
[...]

Haha teach me, ik kom niet verder dan wave 10 momenteel (ik speel public). Ik weet ongeveer wel wat de bedoeling is, maar dan gaan mijn 3 teammates dood en dan houdt het gauw op. :p
Voeg me maar even toe kunnen we binnenkort wel een goede pot doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarceldeV
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 28-10-2020
Vandaag denk ik mijn beste pot tot nu toe, score 53-2 Kill Confirmed. Ik speel nu met de Specialist Combat Focus en dat bevalt me erg goed, aardig vaak de Power Core en het Mother Ship gehaald vandaag. Moet wel zeggen dat het Mother Ship me vies tegenvalt, ik ren liever rond met mijn gun terwijl mijn streaks zelf hun werk doen.

Power Core vind ik ook maar waardeloos, ik deed het voor de challenges maar nu die klaar zijn zal ik hem niet meer gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36
MarceldeV schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 23:36:
Vandaag denk ik mijn beste pot tot nu toe, score 53-2 Kill Confirmed. Ik speel nu met de Specialist Combat Focus en dat bevalt me erg goed, aardig vaak de Power Core en het Mother Ship gehaald vandaag. Moet wel zeggen dat het Mother Ship me vies tegenvalt, ik ren liever rond met mijn gun terwijl mijn streaks zelf hun werk doen.

Power Core vind ik ook maar waardeloos, ik deed het voor de challenges maar nu die klaar zijn zal ik hem niet meer gebruiken.
Power core kan voor de enemy aardig kut zijn.
Ik heb hem wel eens tegen gehad en naast dat je geen mini map hebt, heb je ook een zoemend geluid steeds waardoor sound whoren minder wordt. Dat Mothership kut is, dat is zeker een feit!

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke medals hebben jullie al gehaald waar je echt fier op bent?
Ikzelf ben fier dat ik 1 nuclear gehaald heb en 3 killchains.
Ook 3 brutals dus al 2 nuclears verpest :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

Verwijderd schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 18:29:
[...]

Ik speel graag Combine maar ik zou graag Dark Matter vrij spelen. Probeer maar eens longshots te halen op Combine? Het is onmogelijk. Zodra ik de SMG's Diamond had begreep ik de frustratie van sommigen. Wat ik wel zou begrijpen is als ze een aparte playlist aanmaken zoals Moshpit is maar dan Nuketown+Combine.

Het was trouwens in het verleden al zo dat mappen maar éénmaal een nieuwe vote konden krijgen. Op deze manier weten we alvast welke map een re-make zal krijgen in volgende blops.

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-09 20:37

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Famous schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 00:02:
[...]

Power core kan voor de enemy aardig kut zijn.
Ik heb hem wel eens tegen gehad en naast dat je geen mini map hebt, heb je ook een zoemend geluid steeds waardoor sound whoren minder wordt. Dat Mothership kut is, dat is zeker een feit!
Ik ben prestige 6 en heb de mothership nog steeds niet gezien! :)

Ik heb maar een potje of 4 gespeeld en tot nog toe vind ik de DLC best wel goed.

- Splash ziet er gewoon super gaaf uit. Wel te weinig gespeeld tot nog toe. Ik ga zeker HP proberen!
- Gauntlet vind ik ook erg bijzonder: een soort "tour de force " van wat de devs kunnen doen.
- Skypolice is zoals vanouds. Snelle map met leuke nieuwe dimensies. Zolang er obj gespeeld wordt, erg leuk.
- Rise vind ik het minste. 1 keer gespeeld volgens mij. Redelijk groot, maar niet groter dan Splash of Gauntlet denk ik.

Gauntlet vind ik tot nog toe het tofst, gevolgd door Splash.

Zombies zeker nog ff proberen. Lijkt me een gave toevoeging, zolang de map maar lijkt op Der Riese en niet op Shodows of Evil.

En van t weekend eindelijk m'n 330 CK's opmaken. :) Ik ben benieuwd of ik er iets leuks uit krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Nu online
Hmm is er geen andere verklaring dan SBMM? Ik moet zeggen dat ik idd nu veel vaker in lobbys komt met mensen van boven de 2.0 kd en masterprestige maar kan dit niet komen doordat je nu alleen gematched wordt met mensen die de DLC hebben? En dan zijn, lijkt mij, de mensen die beter zijn in cod en dus meer content willen.

Ik ga het anders deze week wel even uitproberen, ik zit nu op 2.17 K/D en een maat van me echt op 0.87 ofzo, ik maak hem wel.even party leader en dan kijken we ff 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14:35
xelfer schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 17:25:
[...]

Gister tot een uur of 9 nergens last van. De party leader is prestige master.
Na half 10 kon ik geen potje meer vinden

Op Splash zit trouwens wel een glitch. Je kan via de gele glijbaan buiten de map komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Nu online
chimera2 schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 09:09:
[...]

Op Splash zit trouwens wel een glitch. Je kan via de gele glijbaan buiten de map komen
Ja ik hoorde wel dat ze via die andere kant gefixt hadden? Of lukt dat nog wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Nu online
Trouwens zijn er mensen die een speciale controller gebruiker hier?
En wat voor button settings en sensitivity spelen jullie? Ik speel zelf op tactical met horizontal 10 en verticaal 8 sensitivity (speelde eerst gewoon 8/8 maar las ergens dat iets hoger horizontal miss lekkerder speelt, nog niet echt verschil gemerkt tho)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RuttoG schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 22:05:
[...]

Geen idee of je het een ramp vind om Moshpit te spelen, maar ik heb de DLC niet en ben bijna elke dag tussen 19 en 22 uur wel online. (Vaak langer maar nu werken, deadline morgen :() Als je even lag vrij wilt spelen join me dan MaIavita (de I is een hoofdletter i). Speel zonder headset etc. met vriendin op de bank in party haha, dus is dan net alsof je solo speelt ;)
Bedankt voor het aanbod, ik zal je toevoegen via PSN :).
chimera2 schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 09:09:
[...]

Ah hmm, na half 10 gewoon überhaupt geen potjes meer kunnen vinden? Dat lijkt me ook heel vervelend.
Ik probeer zelf de aankoop van de DLC terug te draaien, tenminste totdat ze het systeem aanpassen en connectie weer de absolute prioriteit gaan geven.
Jamesl schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 09:30:
En wat voor button settings en sensitivity spelen jullie? Ik speel zelf op tactical met horizontal 10 en verticaal 8 sensitivity (speelde eerst gewoon 8/8 maar las ergens dat iets hoger horizontal miss lekkerder speelt, nog niet echt verschil gemerkt tho)
Ik speel met een 4PS Scuf. Heb 12 Horizontal en 9 Vertical sensitivity.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

Jamesl schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 09:30:
Ik speel met een gewone PS4 controller en Booster Jumper Tactical. Heb een Scuff geprobeerd maar het werkt niet met mijn manier van spelen. Sensitivity op 7/7.

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

gisteren avond merkte ik dat ik elk potje, zoals hier al eerder is aangegeven, veel high skill tegenstanders tegenkomt.
Het ging me nog wel vaak goed af maar het lijkt er wel op dat je meer tegen spelers uitkomt die dezelfde SPM hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Nu online
xelfer schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 09:41:

[...]

Ik speel met een 4PS Scuf. Heb 12 Horizontal en 9 Vertical sensitivity.
En dan zijn die paddles zeker jumpen?
Merk je veel verschil (is het de 100 euro waard?)

Ik merk namelijk dat als ik jump, wat ik met X doe op PS4, me vinger van me aim moet halen.
Als ik dan de filmpjes van bv MarkofKJ bekijk zie ik gewoon dat hij véél stabieler jumped, hij kan echt aimen als die een kleine jump maak. Ik kan dat pas als ik echt een grote jump maak en dus tijd heb om me vigner van X weer naar me rechter stick te verplaatsen.
SoulsOnFire schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 09:42:
[...]

Ik speel met een gewone PS4 controller en Booster Jumper Tactical. Heb een Scuff geprobeerd maar het werkt niet met mijn manier van spelen. Sensitivity op 7/7.
Ah wat is 'jouw manier van spelen' dan? Wat is het nadeel van die scuff volgens jou?
Ik heb ook die jumper tactical geprobeerd (Dan jump je met L1/LB right?) maar dan kan ik niet meer aimen omdat ik gewend ben om met me wijsvinger ook L1 te gebruiken haha, dus dan haal ik me vinger van L2 af...

Misschien is het gewoon heel wennen om met me middel/ringvinger L2/LT te gebruiken, of hoe doe jij dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10:51
Jamesl schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 10:10:
[...]

Ik merk namelijk dat als ik jump, wat ik met X doe op PS4, me vinger van me aim moet halen.
Als ik dan de filmpjes van bv MarkofKJ bekijk zie ik gewoon dat hij véél stabieler jumped, hij kan echt aimen als die een kleine jump maak. Ik kan dat pas als ik echt een grote jump maak en dus tijd heb om me vigner van X weer naar me rechter stick te verplaatsen.

[...]

Ah wat is 'jouw manier van spelen' dan? Wat is het nadeel van die scuff volgens jou?
Ik heb ook die jumper tactical geprobeerd (Dan jump je met L1/LB right?) maar dan kan ik niet meer aimen omdat ik gewend ben om met me wijsvinger ook L1 te gebruiken haha, dus dan haal ik me vinger van L2 af...

Misschien is het gewoon heel wennen om met me middel/ringvinger L2/LT te gebruiken, of hoe doe jij dat?
Als het goed is heb je toch ook de optie om met R3 te springen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14:35
donvalentino schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 10:00:
gisteren avond merkte ik dat ik elk potje, zoals hier al eerder is aangegeven, veel high skill tegenstanders tegenkomt.
Het ging me nog wel vaak goed af maar het lijkt er wel op dat je meer tegen spelers uitkomt die dezelfde SPM hebben.
Gister viel bij ons de tegenstand wel mee. We wonnen in ieder geval alles.
Kan ook aan ons team liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

chimera2 schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 10:21:
[...]

Gister viel bij ons de tegenstand wel mee. We wonnen in ieder geval alles.
Kan ook aan ons team liggen :)
Ja ik speelde solo en merkte dat ik voornamelijk tegen party's spelen.
Dat is sowieso vaak lastig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Paddle rechts = springen idd. Ik zweer er bij. Anders wordt jumpshotten voor mij wel een stuk moeilijker.

Hier een paar korte filmpjes waarin ik veel gebruik maak van de jumpshot mogelijkheden:

En of het 100 euro extra waard is.... tjah dat zal per persoon verschillen natuurlijk. Voor mij is het wel de moeite. Als ik op de Xbox One als main console zou spelen, dan zou ik waarschijnlijk de elite controller halen. Dat ding ziet er wel echt goed uit en voelt ook zeer fijn aan. Ik heb wel een Xbox One, maar speel mijn FPS games eigenlijk altijd op de PS4 (omdat mijn irl vrienden allemaal een PS4 hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

Ik heb enkele uren met de Scuff gespeeld en de paddles zaten in de weg bij mij. Ik heb denk ik niet overdreven grote handen. Ook het overschakelen (in mijn hoofd) van de paddles te gebruiken bracht veel frustratie.
Dit had ik bij Booster Jumper Tactical niet. Ik probeer iedereen te overtuigen het toch eens te proberen voor 4-5 games. Na 2 games stond mijn KD hoger dan voorheen.

Jump met L1 (wijsvinger), slide met R3 (duim). Ik kan steeds mijn knuppels vast houden. Als ik bv. een wallslide op Combine deed langs de zijkant van de map dan gebruikte ik inderdaad mijn middelvinger voor de pre-aim. Anders begin ik met hip-fire, jump, zoom,..

Zoals Xelfer aanhaalt is het voor de ene persoon €100 waard. Voor de andere niet. Ondanks dat ik nog redelijk veel uren verslijt op de PS4/PC en algemeen goede stats heb... Heb ik er de kostprijs niet voor over.

Ik koop dan maar voor €100 aan proteïne shakes. :9~ <3

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kan overigens ook leren om Claw te spelen. Zelf vind ik dat niet fijn maar er zijn aardig wat pro players die op die manier spelen en voor hen werkt het prima:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarceldeV
Ik speel nog steeds met de standaard layout, zodra ik switch ben ik echt de weg kwijt. Zolang ik nog steeds bovenaan eindig vind ik het wel prima zo, al ben ik er wel van overtuigd dat het met de Scuf nog beter zou gaan.

Ik had gister nog gereageerd over de Power Core maar mijn comment staat er niet. Je noemt een voordeel dat de enemy geen map heeft maar dan kun je natuurlijk veel beter de CUAV gebruiken ipv de Power Core.

Voorlopig ga ik spelen met UAV CUAV en HATR om toch eens die nuke te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36
MarceldeV schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 11:58:
Ik speel nog steeds met de standaard layout, zodra ik switch ben ik echt de weg kwijt. Zolang ik nog steeds bovenaan eindig vind ik het wel prima zo, al ben ik er wel van overtuigd dat het met de Scuf nog beter zou gaan.

Ik had gister nog gereageerd over de Power Core maar mijn comment staat er niet. Je noemt een voordeel dat de enemy geen map heeft maar dan kun je natuurlijk veel beter de CUAV gebruiken ipv de Power Core.

Voorlopig ga ik spelen met UAV CUAV en HATR om toch eens die nuke te halen.
Klopt, maar er zijn ook mensen die met Hard Wired lopen.
Daarnaast zijn ook de red dots etc. weg :Y

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarceldeV
Mm oke, en hij blijft nu een minuut staan las ik. Misschien is ie niet helemaal waardeloos dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SoulsOnFire schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 08:14:
[...]

Ik speel graag Combine maar ik zou graag Dark Matter vrij spelen. Probeer maar eens longshots te halen op Combine? Het is onmogelijk. Zodra ik de SMG's Diamond had begreep ik de frustratie van sommigen. Wat ik wel zou begrijpen is als ze een aparte playlist aanmaken zoals Moshpit is maar dan Nuketown+Combine.

Het was trouwens in het verleden al zo dat mappen maar éénmaal een nieuwe vote konden krijgen. Op deze manier weten we alvast welke map een re-make zal krijgen in volgende blops.
Met Varix scope op laagste stand is van de ene verhoging naar de andere verhoging een longshot met lmg/smg/ar. De lange gang van rots tot rots is het zelfs voor snipers met Varix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-09 09:27
SoulsOnFire schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 10:44:
[...]

Jump met L1 (wijsvinger), slide met R3 (duim). Ik kan steeds mijn knuppels vast houden. Als ik bv. een wallslide op Combine deed langs de zijkant van de map dan gebruikte ik inderdaad mijn middelvinger voor de pre-aim. Anders begin ik met hip-fire, jump, zoom,..
Zo speel ik ook, ik probeer mezelf aan te leren met mn middelvinger te adsen maar kan er maar niet aan wennen.
SoulsOnFire schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 10:44:
[...]
Ik koop dan maar voor €100 aan proteïne shakes. :9~ <3
+1 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

Verwijderd schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 12:50:
[...]

Met Varix scope op laagste stand is van de ene verhoging naar de andere verhoging een longshot met lmg/smg/ar. De lange gang van rots tot rots is het zelfs voor snipers met Varix.
Kortom, camp op één plaats de hele ronde lang en je komt er wel?
Natuurlijk voor iedereen anders maar ik kan niet spelen op die manier.
Ik weet dat dat je enkel de opties geeft!

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarceldeV
Campen is helemaal niet nodig. Speel gewoon Hardcore met Varix scope en die longshots haal je zo door gewoon te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SoulsOnFire schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 13:47:
[...]

Kortom, camp op één plaats de hele ronde lang en je komt er wel?
Natuurlijk voor iedereen anders maar ik kan niet spelen op die manier.
Ik weet dat dat je enkel de opties geeft!
Ik camp zelden. Ik doe aan tactical waiting. :) Meer serieus. Ze zitten altijd daar te kamperen. Dus af en toe even naar boven en tel uit je winst. Is net als kerksnipers in Infection. Aangezien zij daar altijd zitten kun jij in twee tellen ze eruit knallen en weer verder hupsen. :)

Edit: zoiets dus

http://xboxdvr.com/gamer/exactor%20it/video/14481621

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2016 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Campen is wel een goede tactiek om long shots te halen in ieder geval. Je moet wel op plekken gaan zitten waarbij je de kans hebt dat je long shots kan halen. Zo doe ik het tenminste altijd. Bv top church op Infection of barn op Fringe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Nu online
Ari Gold schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 10:15:
[...]

Als het goed is heb je toch ook de optie om met R3 te springen?
Klopt maar ik heb nu slide met R3 ipv rondje zoals de standaard instelling is.

Ik ga nog eens wat potjes spelen tegen de bots met bumper tactical, wie weet wen ik eraan, als met hipfire begin en jump en dan pas zoom ben je net zo traag als nu lijkt me.
Het is niet dat ik slecht loop, eindig veel.potjes bovenaan en mijn K/D zit ruim boven 2.0 maar ik.voel dat dit soort momenten wel het verschil zijn tussen 2.0 en 3.0 ( net wel je scorestreak halen of net niet eigenlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Doet ie goed. Die wall runs in Evac zijn trouwens fantastisch.

Karma van OpTic gaming deed dat in de CWL. 2e map S&D in deze video:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk eens begonnen met een ander wapen dan de KN-44.

Wat is de Man-o-War een beest in Hardcore.

>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Zat die gozer te slapen aan het einde of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Azqi schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 18:26:
Zat die gozer te slapen aan het einde of zo?
Haha, nee hij schoot terug zonder resultaat zoals je in het filmpje kunt zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 18:13:
[video]

Wel een hele andere ervaring om Skyjacked in HC S&D te zien vergeleken met chaos van Core TDM :). Ik blijf het overigens wel bijzonder vinden hoe snel je dood gaat in HC. Ik krijg het gevoel dat het vooral draait om als eerste schieten. Een "comeback" in een gunfight is echt onmogelijk, of zie ik dat verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is 99% van de keren one shot one kill in HC.

Als eerste raak schieten in HC is 99% winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 18:13:
[video]

Zeg je dat vanwege de trage fire rate of de tragere ads tijd tov smgs? Elke gun is toch een beest in HC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 19:09:
Zeg je dat vanwege de trage fire rate of de tragere ads tijd tov smgs? Elke gun is toch een beest in HC?
De Man-o-War is het meest krachtige AR wapen in BOIII maar wel met een slower fire rate.

Je voelt gewoon de rauwe power van het wapen en dat ook in Hardcore.

Van het begin tot en met vandaag alleen maar met de KN-44 gespeeld in BOIII.

Ik zag dat er dit weekend een dubbel weapon XP aankomt en daarom wou ik nu
eens met een andere AR spelen tot en met Prestige Master en dat is de Man-o-War geworden.

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

xelfer schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 16:18:
[...]

Doet ie goed. Die wall runs in Evac zijn trouwens fantastisch.

Karma van OpTic gaming deed dat in de CWL. 2e map S&D in deze video:
[video]
Op 14:08 om precies te zijn en hij laat het er makkelijk uitzien, skills :) YouTube: CWL Week 4 - OpTic vs tK (Full Series)

"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Vandaag weer paar potjes gedaan. Eerste twee met dikke lag en 3 bars. 3e ging lekker, voor het eerst Exodus en 40-7. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03
Kreeg net bericht dat Steam mijn aankoop die activision pas geleden in cryptokeys heeft uitgekeerd nu ook heeft teruggedraaid zelfs nadat ik hun had verteld dat Activision mijn zaak had opgelost. Kudos voor hun :)

Na een maand ellende dan toch eindelijk een meevaller :)

-Edit- En dan krijg ik nu een melding van Activision of ik mijn Steam wil koppelen zodat ze me kunnen compenseren.... Werkt goed daar die support :+

[ Voor 21% gewijzigd door Frostbite op 05-02-2016 11:29 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
TF hebben ze met die spawns gedaan? In FFA spawn ik nu steeds paar stappen verder waar ik gekilled was. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ari Gold schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 00:17:
TF hebben ze met die spawns gedaan? In FFA spawn ik nu steeds paar stappen verder waar ik gekilled was. :')
Ze hebben de spawns niet bepaald verbeterd of wel? Ik ben al meerdere keren letterlijk in enemies gespawned en enemies ook in mij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Hoe kan ik de nieuwe maps spelen? Ik heb de Season Pass aangeschaft, maar ik kom de nieuwe maps maar niet tegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Nu online
voor de pc zijn ze nog niet uit meen ik toch, alleen de ps4

The Black Ops 3 Season Pass is available for $49.99 with four map DLC packs, including Awakening which on February 2nd for PS4 and 30 days later on March 2nd for Xbox One and PC..

[ Voor 61% gewijzigd door freaky35 op 05-02-2016 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Die limited exclusive is echt de allerergste manier om op je klanten te spugen. Ik vind het zo belachelijk. Ik speel op de Xbox en heb het ook vaak andersom gehad natuurlijk, maar toen vond ik het even debiel. Even die laatste euro's van de markt schrapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
freaky35 schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 11:07:
voor de pc zijn ze nog niet uit meen ik toch, alleen de ps4

The Black Ops 3 Season Pass is available for $49.99 with four map DLC packs, including Awakening which on February 2nd for PS4 and 30 days later on March 2nd for Xbox One and PC..
Ah bedankt. :D
PWM schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 11:30:
Die limited exclusive is echt de allerergste manier om op je klanten te spugen. Ik vind het zo belachelijk. Ik speel op de Xbox en heb het ook vaak andersom gehad natuurlijk, maar toen vond ik het even debiel. Even die laatste euro's van de markt schrapen.
Heb je gelijk in, 50 euro voor wat map-packs is eigenlijk ontzettend veel geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
Wat vinden jullie eigenlijk de beste lethal killstreaks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

NiQo schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 11:53:
Iets wat ik niet hoef te besturen. Ik gooi meestal een Turret, Cerebus en Wraith neer.

RC-XD vind ik verschrikkelijk. Dat je je spel onderbreekt om met zo'n ding 1 (soms 2) kills te houden, terwijl je in een hoekje ligt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

PWM schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 11:57:
[...]

Iets wat ik niet hoef te besturen. Ik gooi meestal een Turret, Cerebus en Wraith neer.

RC-XD vind ik verschrikkelijk. Dat je je spel onderbreekt om met zo'n ding 1 (soms 2) kills te houden, terwijl je in een hoekje ligt :?
Ik heb ze ook bijna nooit gebruikt, alleen helemaal in het begin. Had toen toch een leuk momentje ermee :P
http://xboxclips.com/Cosm...d-811c-57b73d113e64/embed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
xelfer schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 09:52:
[...]

Ze hebben de spawns niet bepaald verbeterd of wel? Ik ben al meerdere keren letterlijk in enemies gespawned en enemies ook in mij....
Nee, hebben ze meer verneukt. Terwijl ik er in FFA nauwelijks last van had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Nu online
PWM schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 11:30:
Helemaal mee eens 50 euro voor een season pas en nog een maand langer moeten wachten ook :X .Sowieso een belachelijk bedrag voor een paar maps :X

[ Voor 5% gewijzigd door freaky35 op 05-02-2016 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarceldeV
NiQo schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 11:53:
Ik wissel af tussen de Wraith, R.A.P.S, GI Unit, wissel vaak één hiervan voor de H.A.T.R. omdat die wel enorm helpt voor je hele team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
DeMoN schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 12:05:
[...]

Ik heb ze ook bijna nooit gebruikt, alleen helemaal in het begin. Had toen toch een leuk momentje ermee :P
http://xboxclips.com/Cosm...d-811c-57b73d113e64/embed
Haha wel een mooie killl tho :)
MarceldeV schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 12:24:
[...]

Ik wissel af tussen de Wraith, R.A.P.S, GI Unit, wissel vaak één hiervan voor de H.A.T.R. omdat die wel enorm helpt voor je hele team.
Ik meestal de talon als hoogste, vaak al moeite om die te halen. Toch maar is proberen om de wraith en hatr aan te zetten. Hopelijk kan ik dan eindelijk eens 50+ kills in een potje halen.

Ben trouwens recentelijk geswitched van een 10 jaar ouwe samsung 47" naar een benq 1ms monitor. Wat een wereld van verschil, win echt veel meer 1v1 gunbattles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuttoG
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 17-09 11:47
NiQo schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 12:38:
[...]
Ben trouwens recentelijk geswitched van een 10 jaar ouwe samsung 47" naar een benq 1ms monitor. Wat een wereld van verschil, win echt veel meer 1v1 gunbattles.
Hier hetzelfde gedaan! Maar nog erger van splitscreen op eenTV naar een monitor voor mij alleen recht voor me op de bank (kast die kan uitschuiven gebouwd), ben ook gigantisch omhoog gegaan met kd etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MarceldeV
NiQo schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 12:38:
[...]

Haha wel een mooie killl tho :)

[...]

Ik meestal de talon als hoogste, vaak al moeite om die te halen. Toch maar is proberen om de wraith en hatr aan te zetten. Hopelijk kan ik dan eindelijk eens 50+ kills in een potje halen.

Nadat ik alle Hero outfits heb gehaald ben ik met Combat Focus gaan spelen, dit helpt enorm met hoge killstreaks halen. Daarnaast speel ik veel liever met mijn gun dan met een specialist weapon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ari Gold
Ze moeten die Annihilator gewoon als secondary maken. Wat een bazenwapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heeft iemand nightmare al eens uitgespeeld en alle teddyberen gevonden? Zoja, krijg je daar ook wat voor? Ik kan er echt niks over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond eens Prestige 1 behalen en vervolgens Der Eisendrache weer eens verkennen. :)
Die bow upgraden met verschillende arrows is toch wel erg lastig. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Skyjacked is volgens mij wel echt de slechtste remake keuze die ze hadden kunnen doen van alle maps uit alle vorige COD delen. Jeetje wat is die map extreem veel te klein voor deze game :o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
Iemand die mee wil doen met een pot zombies ? De nieuwe map

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Inhumanous schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 13:43:
Iemand die mee wil doen met een pot zombies ? De nieuwe map
ja lijkt me vet, me psn is walllie-g
Heb hem nog niet gespeeld maar ziet er een stuk beter uit dan die shadow of shit :P

[ Voor 16% gewijzigd door donvalentino op 05-02-2016 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
donvalentino schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 13:47:
[...]

ja lijkt me vet, me psn is walllie-g
Heb hem nog niet gespeeld maar ziet er een stuk beter uit dan die shadow of shit :P
Voeg me toe: kraantjed
Pagina: 1 ... 49 ... 68 Laatste