Ik ben vanaaf online, weet niet of je dan zin hebt om paar potjes te doen (zombies), maat van me heeft er ook wel zin in, dus misschien met groepje van 4 ofzo. ;DInhumanous schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 13:43:
Iemand die mee wil doen met een pot zombies ? De nieuwe map
Nou maar ff de wraith aangezet, haal hem in mijn eerste potje.
32 kills halverwege het potje en opeens connection interrupted
EDIT nvm, potje erna haalde ik er 2
32 kills halverwege het potje en opeens connection interrupted
EDIT nvm, potje erna haalde ik er 2
[ Voor 14% gewijzigd door NiQo op 05-02-2016 16:42 ]
Verwijderd
Duurt dat bij jullie ook zo lang als je vanuit game naar store gaat dat het zo lang duurt? Wil die dlc kopen en drukte op vierkantje zoals ze aangeven ( ps4 en ik ben ingame menu ) vervolgens komt er dan een ogenblik geduld scherm te staan en die staat er nu al 5min, poging 3 inmiddels en alweer 5 min aan het wachten maar hij doet niks??
Heb je het ook geprobeerd via het gewone PS menu? Dus COD even afsluiten en naar de PS Store gaan?
Nou sorry hoor ze hebben weer een briljante mappack gemaakt, een remake, en spalsh die stikt van de gliches, testen is blijkbaar toch zo moeilijk
Splash is inderdaad volstrekt verziekt en onspeelbaar. Mensen die in de muren schuilen en daarachter je neerschieten, of via de glijbaan boven op de map en zelfs op debomen waar je tegen een onzichtbare muur schiet. Zodra die map voorbij komt ga ik er direct uit. Niet meer te spelen.
Sowieso vind ik het vaag, de sbmm werkt voor geen meter meer en regelmatig wordt je doodgeschoten terwijl er niemand zichtbaar is, terwijl je inde killcam vervolgens gewoon de personen wel in de map ziet staan.
Ik ben maar weer teruggegaan naar battlefront, ik wacht eerst wel op en patch die die zooi oplost.
Ik vind de maps overigens wel erg tof, ook het feit dat je nu twee maal maar een map mag kiezen achter elkaar is een verbetering, blijkt de multiplayer toch meer maps te hebben dan allleen combine.
Maar die glitches en continu met praktisch alleen maar met prestige masters geconnect te worden haalt de fun in ieder geval compleet uit de game. Voor de lag rendering die resulteert in missende spelers op je scherm heb ik al helemaal geen goed woord over.
Sowieso vind ik het vaag, de sbmm werkt voor geen meter meer en regelmatig wordt je doodgeschoten terwijl er niemand zichtbaar is, terwijl je inde killcam vervolgens gewoon de personen wel in de map ziet staan.
Ik ben maar weer teruggegaan naar battlefront, ik wacht eerst wel op en patch die die zooi oplost.
Ik vind de maps overigens wel erg tof, ook het feit dat je nu twee maal maar een map mag kiezen achter elkaar is een verbetering, blijkt de multiplayer toch meer maps te hebben dan allleen combine.
Maar die glitches en continu met praktisch alleen maar met prestige masters geconnect te worden haalt de fun in ieder geval compleet uit de game. Voor de lag rendering die resulteert in missende spelers op je scherm heb ik al helemaal geen goed woord over.
Ja lekker. Net gekilled door eigen Rolling Thunder terwijl die aan de andere kan van de map was ingeroepen. Weg lekkere streak.
Oja double weapon xp dit weekend.
EDIT: hebben ze die Vesper gebuffed? Wat een recoil heeft dat ding gekregen.
[ Voor 32% gewijzigd door Ari Gold op 05-02-2016 20:33 ]
Double weapon xp he, niet gewone xp.HertogJack schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 20:34:
Alweer double xp? Nice
En de rolling thunder is echt hatelijk zeg, haalt er amper kills mee plus kans om zelf dood te gaan.
Niks tegen jou hoor, maar dit soort dingen vergelijk ik altijd maar met een ouwe taart waarvan de PC niet heeft gedaan wat zij wildeAri Gold schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 20:00:
Ja lekker. Net gekilled door eigen Rolling Thunder terwijl die aan de andere kan van de map was ingeroepen. Weg lekkere streak.
Andere blame it on PS4.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Haha gast, nee man. Voor de double weapon xp ging het nog lekker. Het potje, toen ik zag dat DW XP begonnen was, merkte ik het opeens.Famous schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 21:10:
[...]
Niks tegen jou hoor, maar dit soort dingen vergelijk ik altijd maar met een ouwe taart waarvan de PC niet heeft gedaan wat zij wildewellicht heat of the moment dat je pookje nog draaide?
Andere blame it on PS4.
Nee, geen heat of the moment hoor.
Der Eisendrache... mein Gott, wat een doolhof zeg. Ik loop maar achter mijn meespelers aan want ik heb geen flauw idee waar ik heen moet/kan 😅
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Oke wat is er aan de hand vanavond? Ik en mijn vrienden hebben volledige lag....
Zo, dit weekend maar eens gebruiken om de resterende wapens (vnl. LMGs) te maximizen
.
Helaas join ik nu gewoon 5 games op een rij Skyjacked, aka de slechtste keuze voor een remake map OOIT (want zo klein als een kwart postzegel).
Ze moeten remake maps echt aanpassen aan de veranderde snelheid van een game.... BO2 was zoveel trager dan BO3 en de map is nog exact even groot en dat kan echt niet.
Helaas join ik nu gewoon 5 games op een rij Skyjacked, aka de slechtste keuze voor een remake map OOIT (want zo klein als een kwart postzegel).
Ze moeten remake maps echt aanpassen aan de veranderde snelheid van een game.... BO2 was zoveel trager dan BO3 en de map is nog exact even groot en dat kan echt niet.
[ Voor 71% gewijzigd door xelfer op 06-02-2016 11:16 ]
Verwijderd
1 long range, headshot sniper kill in SnD. Sniper is meteen level 5. Gaat vlotjes zo. Ik ben verder maar HC FFA gaan doen maar word steeds tweede. Zitten daar aardig wat prima spelers. Wel lekker om zo headshots te halen en wapens snel naar Max te halen. Kan ik misschien een keer met smgs meekomen in Core.
Ik heb anders toch echt het idee dat de map groter geworden is hoor? Zeker het middengedeelte.xelfer schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 11:13:
Zo, dit weekend maar eens gebruiken om de resterende wapens (vnl. LMGs) te maximizen.
Als het regent in mei, dan is april voorbij
Hmm ik weet niet of de map exact even groot is, maar je bent nu echt letterlijk met een seconde of 10 aan de andere kant van de map en dat is wel echt veel te klein voor deze game.aDutchCow schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 11:25:
[...]
Ik heb anders toch echt het idee dat de map groter geworden is hoor? Zeker het middengedeelte.
Ik zit overigens nog steeds iedere game in lobbies waarin de halve game 3 streepjes ping heeft. Ik heb de afgelopen dagen niet gespeeld vanwege die lag, maar in het weekend is het geen haar beter. Hopelijk fixen ze dat ooit nog
Ik vind Skyjacked ook een ruk kaart, maar te groot. 3 lagen erin? Onderdeks, bg en 1e?
Ik heb de Weevil gemaxed gisteravond. Met Grip, rapid fire, ext mags en ELO een topper. Grip is een must op dat ding. Zonder en met wereld van verschil.
#bufftheweevil ;-)
Ik heb de Weevil gemaxed gisteravond. Met Grip, rapid fire, ext mags en ELO een topper. Grip is een must op dat ding. Zonder en met wereld van verschil.
#bufftheweevil ;-)
[ Voor 50% gewijzigd door Azqi op 06-02-2016 12:04 ]
Net een potje 27-100 verloren in Skyjacked en ik ging 23-8
. Mijn hele team had gewoon een 0.1 KD of slechter....
Verwijderd
Speelt het beter door dat grote gat in de zijkant? In BO2 was dat een onneembare vesting. Gok dat dat nu anders is.Azqi schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 12:03:
Ik vind Skyjacked ook een ruk kaart, maar te groot. 3 lagen erin? Onderdeks, bg en 1e?
#bufftheweevil ;-)
Dat maakt het wel gevarieerder, maar vaak word je gewoon doodgeschoten zodra je een stap buiten je eigen spawn zet helaas. Als 1 team ook maar 2% beter is dan het andere team dan gaat het fout op die map.Verwijderd schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 12:09:
[...]
Speelt het beter door dat grote gat in de zijkant? In BO2 was dat een onneembare vesting. Gok dat dat nu anders is.
Ik denk dat het wel een leuke S&D map is daarentegen.
Deze 8 seconden vatten voor mij wel alles samen wat er mis is met Skyjacked:
Spawnen en instant doodgeschoten worden door de spawntrap, yay!
[ Voor 16% gewijzigd door xelfer op 06-02-2016 12:41 ]
Verwijderd
Dat was al zo in BO2 maar met nieuwe Movement kan ik me voorstellen dat het erger is. De spawntrappers zijn na doodgaan nog sneller bij hun headglitch.xelfer schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 12:15:
[...]
Dat maakt het wel gevarieerder, maar vaak word je gewoon doodgeschoten zodra je een stap buiten je eigen spawn zet helaas. Als 1 team ook maar 2% beter is dan het andere team dan gaat het fout op die map.
[video]
Achja als je dit zelf bij anderen doet is het niet erg tochxelfer schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 12:15:
[...]
Dat maakt het wel gevarieerder, maar vaak word je gewoon doodgeschoten zodra je een stap buiten je eigen spawn zet helaas. Als 1 team ook maar 2% beter is dan het andere team dan gaat het fout op die map.
[video]
Als ze zo door blijven gaan met maps als Skyjacked, Combine en Nuketown kunnen ze beter een aparte playlist maken voor deze mappen met 3v3 of 4v4. Zal wel een stuk beter spelen dan en 'iedereen' blij omdat ze weer alleen maar op de kleine mappen kunnen spelen.
(of ze laten het helemaal achterwege en focussen ze volledig op 6v6 mappen
)
(of ze laten het helemaal achterwege en focussen ze volledig op 6v6 mappen

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Ja precies. Je bent zo snel aan de andere kant van de map dat je als slechter team er gewoon niets tegen kan doen.Verwijderd schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 12:46:
[...]
Dat was al zo in BO2 maar met nieuwe Movement kan ik me voorstellen dat het erger is. De spawntrappers zijn na doodgaan nog sneller bij hun headglitch.
Ik vind het sowieso niet echt leuk. Liever gewoon mensen outplayen met advanced movement en slim spelen. Lui spawntrappen is alleen goed voor je XP en SPM.NiQo schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 12:48:
[...]
Achja als je dit zelf bij anderen doet is het niet erg toch
Ja liever gewoon fatsoenlijke 6v6 maps, waar er gelukkig ook genoeg van zijn. Helaas blijven ze de noob maps pushen vanwege de sales. Vanuit een business perspectief snap ik dat ook heel goed. Casuals die graag tot in de eeuwige oneindigheid maps als Nuketown en Combine willen spelen zijn waarschijnlijk ook blij met Skyjacked en zullen de DLC door deze map waarschijnlijk eerder kopen.Gundogan schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 12:53:
Als ze zo door blijven gaan met maps als Skyjacked, Combine en Nuketown kunnen ze beter een aparte playlist maken voor deze mappen met 3v3 of 4v4. Zal wel een stuk beter spelen dan en 'iedereen' blij omdat ze weer alleen maar op de kleine mappen kunnen spelen.
(of ze laten het helemaal achterwege en focussen ze volledig op 6v6 mappen)
- Nuketown komt volgens mij iedere x terug als pre-order/day one bonus en ik denk dat de sales daardoor wel stijgen van de nieuwe COD game. Die map is voor veel casuals toch wel een favoriet;
- Comebine is de Nuketown van BO3 en is duidelijk voor de veel casuals (en sommige wat meer hardcore spelers) wel een favoriete map;
- Skyjacked was voor veel casuals in BO2 een favoriete map en dan is het logisch dat ze deze map remaken om de sales van de eerste DLC te boosten. Dat de map niet geschikt is voor BO3 door de gameplay verschillen tussen BO2 en BO3, maakt voor de makers (en de management bobo's in het bijzonder) niet veel uit denk ik.
Persoonlijk geef ik toch wel echt de voorkeur aan andere maps. Aan Comebine kan je nog wel merken dat die map gemaakt is met de advanced movement mechanics van BO3 in gedachten, waardoor ik die map nog wel dragelijk vind om af en toe te spelen. Nuketown en Skyjacked zijn overduidelijk gemaakt in een tijd dat COD trager was en advanced movement mechanics niet bestonden. Daardoor vind ik die maps ook gewoon niet lekker spelen in BO3.
De kleine maps toevoegen aan een 3v3 of 4v4 lijkt mij een goede oplossing. Als ze die maps daarbij ook nog uit de core playlist halen dan ben ik helemaal tevreden
Ik denk dat Nuketown en Skyjacked overigens beter uit de verf zouden komen in 3v3 of 4v4. Dan is het wat minder chaotisch allemaal en heb je wat meer opties om rond te rennen zonder gelijk doodgeschoten te worden. Als er minder spelers op een kleine map zijn, dan zijn de spawns door de game zelf ook beter in de hand te houden.
Iemand zin om wat te knallen?
Kan me toevoegen op PSN: Roshgill
Kan me toevoegen op PSN: Roshgill
Remake van Overgrown graag 😆
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ik ben inmiddels 6 keer vaker in Skyjacked games terecht gekomen dan dat ik alle andere DLC mappen samen tegen ben gekomen.....
Hopelijk doen ze wat aan mijn claim en krijg ik de DLC verwijdert van mijn account, want dit schiet voor geen meter op.
Hopelijk doen ze wat aan mijn claim en krijg ik de DLC verwijdert van mijn account, want dit schiet voor geen meter op.
Las een reactie op YT: heb het zelf niet getest.
Settings: PSN/Account management: Restore licenses: click accept. Vervolgens reinstall BO3 en updates.
Geen DLC meer geactiveerd, tot je naar de store gaat. Garantie tot aan de deur...
Settings: PSN/Account management: Restore licenses: click accept. Vervolgens reinstall BO3 en updates.
Geen DLC meer geactiveerd, tot je naar de store gaat. Garantie tot aan de deur...
[ Voor 12% gewijzigd door Azqi op 06-02-2016 18:13 ]
Top! Dat ga ik gelijk proberenAzqi schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 18:13:
Las een reactie op YT: heb het zelf niet getest.
Laat weten of het werkt, ben benieuwd.
Ze hebben Hunted wel een grafische upgrade gegeven. Ziet er een stuk mooier uit.
Kom nu vaker in Exodus nu hij terug is ipv Combine. Zal toch niet zo zijn dat die de nieuwe Combine wordt..
Kom nu vaker in Exodus nu hij terug is ipv Combine. Zal toch niet zo zijn dat die de nieuwe Combine wordt..
Zal ik zeker doen. Hij is nu aan het reinstallenAzqi schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 18:21:
Laat weten of het werkt, ben benieuwd.
Ben nu met de P-06 als laatste Sniper voor Diamond bezig en ik moet zeggen dat die gun mij positief verrast. Vind hem erg leuk om te gebruiken en hij is nog best goed ook.
Meer mensen met extreme lag op de ps4 op het moment? Onspeelbaar. Maak hele sprongen op de kaart.
Je kan ook gewoon stoppen met het spelen van dit spel, je geklaag begint nu wel heel erg te worden!xelfer schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 17:50:
Ik ben inmiddels 6 keer vaker in Skyjacked games terecht gekomen dan dat ik alle andere DLC mappen samen tegen ben gekomen.....
Eens. Ik vond dat je wel nuttige bijdragen had, maar de laatste tijd is het alleen maar dit is slecht, dat is slecht blablabla. Wij hoeven dat niet steeds te horen... Ga gewoon iets anders doen.Klaasjan. schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 19:36:
[...]
Je kan ook gewoon stoppen met het spelen van dit spel, je geklaag begint nu wel heel erg te worden!
Yes had toevallig gisteren weer een black ops 3 gespeeld en toen geen lag. Vanavond weer en redelijk veel last van lag...Azqi schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 19:33:
Meer mensen met extreme lag op de ps4 op het moment? Onspeelbaar. Maak hele sprongen op de kaart.
Misschien door dubbel xp?
Het zou goed kunnen. Afgelopen weekend prima gespeeld met de normale dubbel xp. Maar nu natuurlijk de patch geweest.
[ Voor 18% gewijzigd door Azqi op 06-02-2016 20:23 ]
Ja, volgens mij heeft iedereen er last van. Ik had er nu ook last van in een lobby waarin iedereen 4-bar connecties had. Soms warpte ik gewoon 10 meter terug of gooide ik bijna mezelf dood met een nade.Azqi schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 19:33:
Het reinstallen met de methode die jij eerder noemde heeft niet gewerkt overigens. De DLC is nog steeds actief op mijn BO3. De lag van vandaag heeft overigens niets te maken met de DLC, dit voelde echt als server/PSN/P2P issues oid.
In de pro community was er wel een interessant voorval de afgelopen week trouwens. Faze gebruikte een map exploit (zo werd later beslist) tijdens een S&D en daardoor kregen ze de map (achteraf) geforfeit. De regels binnen de pro scene zijn nogal vaag hierover en ik zal niet verder in de details gaan, maar Faze Clayster was behoorlijk salty hierover en hij heeft een uitgebreide exploit video gemaakt om te laten zien op welke plekken je allemaal kan staan in de map, wat wellicht niet zo bedoeld is:
Wel tof om te zien dat je op heel veel bomen, randen, lampen etc gewoon kan staan.
De Vesper is overigens generfed als het om de recoil gaat:
[ Voor 46% gewijzigd door xelfer op 06-02-2016 21:03 ]
Ben nu sinds dinsdag aan het spelen op de pc maar waar ik me mateloos aan kan irriteren zijn die gasten met een haymaker met laser sight en weet ik veel wat er op. Je hoort alleen maar bam bam bam door dat veld heen. Vaak raken ze je niet eens al zou hun leven er echt vanaf hangen maar af en toe zit er een irritanteling in die er wel mee om kan gaan. Zie het heel vaak in FFA.
Zie je, ik was toch niet gek. Wel generfd dus.xelfer schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 20:32:
[...]
Ja, volgens mij heeft iedereen er last van. Ik had er nu ook last van in een lobby waarin iedereen 4-bar connecties had. Soms warpte ik gewoon 10 meter terug of gooide ik bijna mezelf dood met een nade.
Het reinstallen met de methode die jij eerder noemde heeft niet gewerkt overigens. De DLC is nog steeds actief op mijn BO3. De lag van vandaag heeft overigens niets te maken met de DLC, dit voelde echt als server/PSN/P2P issues oid.
In de pro community was er wel een interessant voorval de afgelopen week trouwens. Faze gebruikte een map exploit (zo werd later beslist) tijdens een S&D en daardoor kregen ze de map (achteraf) geforfeit. De regels binnen de pro scene zijn nogal vaag hierover en ik zal niet verder in de details gaan, maar Faze Clayster was behoorlijk salty hierover en hij heeft een uitgebreide exploit video gemaakt om te laten zien op welke plekken je allemaal kan staan in de map, wat wellicht niet zo bedoeld is:
[video]
Wel tof om te zien dat je op heel veel bomen, randen, lampen etc gewoon kan staan.
De Vesper is overigens generfed als het om de recoil gaat:
[video]
Nu is het alleen maar wachten tot iedereen gaat huilen over de volgende gun.
Laat het aub dan niet de VMP worden. Heb geen tissues meer.
Pfff. Der Eisendrache is niet alleen een doolhof maar lijkt ook een stuk moelijker dan Morg City. Heb het idee dat zombies veel sneller lopen en ook van veel meer plekken kunnen komen. En hoe dafuq krijg je die Big Daddy omver? Ik had uit een mysterybox de Dredg maar na zowat het hele magazijn op hem te hebben leeggeschoten mepte hij me alsnog omver 
Die boog is dan wel weer gaaf trouwens.
Ik vind de rest van de SMGs best wel balanced. Oke sommige SMGs zijn beter dan anderen, maar er zit nu niet 1 gun bij die duidelijk meer OP is dan de rest.
Vind het een superdikke map, die dikke moet je met je pijl en boog op knallen!Vrijdag schreef op zondag 07 februari 2016 @ 09:36:
Pfff. Der Eisendrache is niet alleen een doolhof maar lijkt ook een stuk moelijker dan Morg City. Heb het idee dat zombies veel sneller lopen en ook van veel meer plekken kunnen komen. En hoe dafuq krijg je die Big Daddy omver? Ik had uit een mysterybox de Dredg maar na zowat het hele magazijn op hem te hebben leeggeschoten mepte hij me alsnog omver
Vind juist dat zombies zich weer beter gedragen, vond die eerste map echt verschrikkelijk, leek totaal niet op de zombies die ik altijd zo fijn vond spelen, deze map geeft weer dat lekkere BO gevoel.
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.
Maar ze hebben nu toch de recoil aangepast van de Vesper? Dus op bijvoorbeeld Combine is de Vesper alsnog OP?xelfer schreef op zondag 07 februari 2016 @ 10:38:
Ik vind de rest van de SMGs best wel balanced. Oke sommige SMGs zijn beter dan anderen, maar er zit nu niet 1 gun bij die duidelijk meer OP is dan de rest.
Ja klopt, het blijft een sproeigun dus je zal nog steeds mensen in een fractie van een seconde neer kunnen halen. De gun is alleen iets moeilijk om te gebruiken. En minder goede recoil is voor een sproeigun wel een belangrijke nerf.MarceldeV schreef op zondag 07 februari 2016 @ 11:25:
[...]
Maar ze hebben nu toch de recoil aangepast van de Vesper? Dus op bijvoorbeeld Combine is de Vesper alsnog OP?
Op Combine zijn volgens mij alle goede SMGs wel overpowered overigens.
Verwijderd
Iemand tips voor sniper bloodthirsty? Drakon is binnen in ieder geval. De andere drie heb ik vanavond de 100 One shots wel mee. (safeguard ftw). Ik knal er veel neer in safeguard maar haal geen streaks omdat ik eigenlijk best wel een slechte sniper ben. Na twee A drie hardscope kills komen ze me halen en ben ik de pineut. Gamemode tips welkom.
Dit is wel het weekend om te snipen. Je bent super snel door de unlocks heen die je nodig hebt voor de 6 attachment challenges. Heb best veel Guns naar Max gehaald om makkelijker de challenges af te maken later.
Dit is wel het weekend om te snipen. Je bent super snel door de unlocks heen die je nodig hebt voor de 6 attachment challenges. Heb best veel Guns naar Max gehaald om makkelijker de challenges af te maken later.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2016 12:47 ]
Ik heb zelf de Bloodthirsties voornamelijk gehaald in maps als Infection en Hunted. Een beetje campy spelen helpt altijd en goed de spawns in de gaten houden is ook belangrijk. Een game mode als Demolition zou ook kunnen helpen, omdat daar de spawns in principe vast zijn, waardoor je mogelijk makkelijker tegenstanders op afstand kan houden.
Volgens mij heb ik ze voornamelijk gehaald i.c.m. de 5-attachment + scope camo challenge. Campen met een Thermal sight werkt denk ik best goed.
Heeft uiteraard ook te maken met je eigen speelstijl en of je goed bent met een sniper.
Volgens mij heb ik ze voornamelijk gehaald i.c.m. de 5-attachment + scope camo challenge. Campen met een Thermal sight werkt denk ik best goed.
Heeft uiteraard ook te maken met je eigen speelstijl en of je goed bent met een sniper.
[ Voor 16% gewijzigd door xelfer op 07-02-2016 13:47 ]
Ik moet nu hetzelfde doen met de 2 middelsteVerwijderd schreef op zondag 07 februari 2016 @ 12:46:
Iemand tips voor sniper bloodthirsty?
Verwijderd
Thanks heren. Als een meisje campen in de bosjes met een thermal scope + smoke nades + rejack it is. Zal domination eens proberen. Als dat hem niet wordt blijf ik groundwar grinden voor infection+hunted safeguard. Voordeel van groundwar is veel tegen snipers. Nadeel is rushers met mesjes en tegen snipers die beter zijn dan ik
Op zich ben ik niet super slecht alleen inconsistent qua raak schieten. En ik blijf te lang op hoog risico gebieden. Ik weet dan ook maar een paar hardscope plekjes. Zie bijvoorbeeld:
http://xboxdvr.com/gamer/exactor%20it/video/14565334
http://xboxdvr.com/gamer/exactor%20it/video/14565356
Op zich ben ik niet super slecht alleen inconsistent qua raak schieten. En ik blijf te lang op hoog risico gebieden. Ik weet dan ook maar een paar hardscope plekjes. Zie bijvoorbeeld:
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2016 14:17 ]
Ik zou gewoon 1-2 kills halen en dan naar een andere plek lopen. Op een gegeven moment raken ze geïrriteerd als ze steeds doodgeschoten worden vanaf 1 positie en dan komen ze je halen. Ook al gaan ze 3 x dood tussendoor; ze komen er aan.
Dat doe ik nu ook inderdaad haha maar die locus vind ik echt vreselijk! Moet er nog 2 hahaxelfer schreef op zondag 07 februari 2016 @ 16:32:
Ik zou gewoon 1-2 kills halen en dan naar een andere plek lopen. Op een gegeven moment raken ze geïrriteerd als ze steeds doodgeschoten worden vanaf 1 positie en dan komen ze je halen. Ook al gaan ze 3 x dood tussendoor; ze komen er aan.
Verwijderd
Doe ik immers ook.xelfer schreef op zondag 07 februari 2016 @ 16:32:
Net 9 glitch kills in 1 pot gehaald. 3x2 en 1x3 frag kills op A bij Aquarium. Tegenstander had niet bedacht om flak jacket aan te trekken.
Hahahahaha,het ontbreekt sommige echt aan een stukje mentale weerstand en verstand.MarceldeV schreef op zondag 07 februari 2016 @ 02:34:
Nu is het alleen maar wachten tot iedereen gaat huilen over de volgende gun.
Ik kreeg nu naar mijn hoofd dat ik een hufter ben omdat ik teveel score streaks uit de lucht schiet.
Je zou het een scorestreakdestroyernoob kunnen noemen...
Ondertussen heb ik in-game ook de nodige ziektes opgelopen, mijn moeder ook trouwens.
Tja, ...
Is goed! Ik zal je accepteren. Lijkt me leuk om een keer samen te spelen. Volgens mij zijn mijn issues er in de laatste settings update uitgehaald trouwens. Ik zit nu weer in gewone lobbies en ben niet meer constant aan het connecten met Master Prestige spelers uit verre oordenRuttoG schreef op zondag 07 februari 2016 @ 16:39:
[...]
Dat doe ik nu ook inderdaad haha maar die locus vind ik echt vreselijk! Moet er nog 2 hahaHeb je trouwens toegevoegd voor als je een keer niet de Dlc wilt spelen
Volgens mij is de Locus statistisch gezien wel vrij goed overigens. Het is een ideale gun om mee te quickscopen. Zelf vind ik de andere 3 snipers wel leuker om te gebruiken. De Drakon kan je lekker mee sproeien, de P-06 is een soort Sniper/Assault Rifle hybrid en met de SVG-100 kan je heerlijk lui dwars doormidden schieten vanwege de high impact.
De P-06 is voor mij wel een nieuwe favoriet. Die gun is echt prachtig om in pubs te gebruiken. Ik zal zo nog wel even een gameplay vid van mij met die gun uploaden
Mijn meest recente common Cryptokey draw was ook wel een pareltje:

Wel goed van Treyarch dat je Cryptokey draws kan kopen voor irl geld (wordt ze ongetwijfeld opgedwongen door Activision), maar dat dit niet betekent dat je geen toffe camo's kan krijgen door gewoon de game te spelen.
Edit: Zo dat filmpje stond me even snel op Youtube
In onderstaand filmpje speel ik met de P-06 met de Elo Sight zonder attachments. Dit was mijn eerste gameplay met de P-06 icm een Elo sight en vanaf nu wil ik dit gaan gebruiken i.c.m. Rapid Fire en Extended Mag. Uiteraard helpen de scorestreaks (UAV, Sentry & Cerberus) en de uber skillvolle Specialist (Gravity Spikes) ook goed mee aan het totaal aantal kills :):
[ Voor 14% gewijzigd door xelfer op 07-02-2016 17:15 ]
Zat ik net op een "glitch" in Zombies waardoor je niet geraakt kunt worden door grond troepen. Ga ik net even een soepje klaarmaken terwijl het spel doorloopt komen er die klote parasieten blijkbaar.. Alsnog dood
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Verwijderd
Ziet er goed uit Xelfer. Heb ook net best plezier gehad met de P-06. Is en best goed en best bijzonder waardoor het erg leuk is om er mee te spelen.
Lekker dagje vandaag.
Alleen maar scores boven de 30/40. Net alleen even 30 min +/- last gehad van lag.
Nu weer van VMP naar Razorback overgeschakeld met Rapid Fire. Speelt heerlijk.
Nu weer van VMP naar Razorback overgeschakeld met Rapid Fire. Speelt heerlijk.
Dat is echt een ziek potjexelfer schreef op zondag 07 februari 2016 @ 17:02:
[...]
In onderstaand filmpje speel ik met de P-06 met de Elo Sight zonder attachments. Dit was mijn eerste gameplay met de P-06 icm een Elo sight en vanaf nu wil ik dit gaan gebruiken i.c.m. Rapid Fire en Extended Mag. Uiteraard helpen de scorestreaks (UAV, Sentry & Cerberus) en de uber skillvolle Specialist (Gravity Spikes) ook goed mee aan het totaal aantal kills :):
[video]

Moet wel zeggen dat hoe mensen bewegen en lopen er echt anders uit ziet op console.. veel minder door de lucht springen enzo
Ik vind snipen op pc juist wel chill helemaal met zo'n ELO sight erop,Ricmaniac schreef op zondag 07 februari 2016 @ 20:27:
[...]
Dat is echt een ziek potjeik speel op pc dan maar die sniper is de enige waar ik gewoon niet mee om kan gaan
.. is de enige waar ik nog gold camo voor moet maar heb het gewoon opgegeven. weet niet wat het is.
Moet wel zeggen dat hoe mensen bewegen en lopen er echt anders uit ziet op console.. veel minder door de lucht springen enzo
In onderstaand filmpje heb ik volgens mij ELO, rapidfire, fast mags en stock erop ofzo.. en Thermal werkt ook wel goed opzich op inderdaad hunted enzo.
Ik had juist snipers als eerste op diamond en gister de shotguns op diamond gekregen, want die Argus is soms ook echt hit or miss, maar gister ging ik er wel ok mee en uit eindelijk de laatste 2 bloodthirsties ermee gehaald.
edit: Zojuist ook eindelijk launchers op diamond gehaald
[ Voor 6% gewijzigd door falcon123 op 07-02-2016 22:01 ]
Voor een poos terug echt een heerlijke potje UPLINK gespeeld. 'Helaas' hebben ze na de patch de punten verminderd wanneer ripper actief is en kills maakt met de bal, maar het blijft een heerlijke combinatie!
Navigeer naar de toekomst, codeer het heden
Ja ik ook.. maar niet met die burst/charge sniper.. drakon is te easy. locus en die SV zijn geweldig. maar op 1 of andere manier faal ik met die 3e sniperfalcon123 schreef op zondag 07 februari 2016 @ 20:37:
[...]
Ik vind snipen op pc juist wel chill helemaal met zo'n ELO sight erop,
En WTF! O_O hoe speelt iemand op pc CoD met de standaard Field of view
[ Voor 13% gewijzigd door Ricmaniac op 08-02-2016 00:32 ]
Verwijderd
Wat een heerlijk spel is BOIII toch als het meezit.
Het is echt genieten van potjes hardcore SnD.
De verwarring en druktes met de DLC zijn ook voorbij.
Deze week ga ik naar Prestige 8 en dan nog een paar weken
en ik ben eindelijk een echte Master Prestige op de PlayStation 4.
Cryptokeys!xelfer schreef op zondag 07 februari 2016 @ 17:02:
[...]
Mijn meest recente common Cryptokey draw was ook wel een pareltje:
[afbeelding]
Wel goed van Treyarch dat je Cryptokey draws kan kopen voor irl geld (wordt ze ongetwijfeld opgedwongen door Activision), maar dat dit niet betekent dat je geen toffe camo's kan krijgen door gewoon de game te spelen.

- 2 epic camo's (Wartorn voor de KRM en de Pharo),
- 1 legendary camo (sunshine),
- 2 legendary taunts,
- 6 attachments
- 5 gestures
Valt tegen, maar weerhoudt me er iig van om CoD-points te kopen.
Allemaal doorgestoken kaart!

Verwijderd
In een paar weken ben je toch niet Level 1000?Verwijderd schreef op maandag 08 februari 2016 @ 05:53:
[video]
Wat een heerlijk spel is BOIII toch als het meezit.
Het is echt genieten van potjes hardcore SnD.
De verwarring en druktes met de DLC zijn ook voorbij.
Deze week ga ik naar Prestige 8 en dan nog een paar weken
en ik ben eindelijk een echte Master Prestige op de PlayStation 4.
Verwijderd
Ik bedoel Prestige 10 Level 55.Verwijderd schreef op maandag 08 februari 2016 @ 08:41:
In een paar weken ben je toch niet Level 1000?
Hey exactor,Verwijderd schreef op zondag 07 februari 2016 @ 14:16:
Thanks heren. Als een meisje campen in de bosjes met een thermal scope + smoke nades + rejack it is. Zal domination eens proberen. Als dat hem niet wordt blijf ik groundwar grinden voor infection+hunted safeguard. Voordeel van groundwar is veel tegen snipers. Nadeel is rushers met mesjes en tegen snipers die beter zijn dan ik![]()
Weet niet of je in bovenstaand eerste filmpje al bezig was met je bloodthirsties. Maar die granaat die je gooit zorgt er voor dat je geen kans meer hebt om je bloodthirsty met je locus te halen.
Of ik zit ernaast en het betreft alleen 5 kills op een rij, correct me if i'm wrong.
Het maakt toch niet uit of je met andere wapens tussendoor kills maakt? Je haalt inderdaad de medal bloodthirsy wel eerder dan het voor je cammo geld, zolang je maar zonder dood te gaan die 5 kills met de locus maakt werkt het voor je cammo?Sephirus schreef op maandag 08 februari 2016 @ 09:17:
[...]
Hey exactor,
Weet niet of je in bovenstaand eerste filmpje al bezig was met je bloodthirsties. Maar die granaat die je gooit zorgt er voor dat je geen kans meer hebt om je bloodthirsty met je locus te halen.
Of ik zit ernaast en het betreft alleen 5 kills op een rij, correct me if i'm wrong.
Maakt volgens mij geen verschil idd. Gaat om 5 kills in hetzelfde leven met die ene gun. Ik had wel last van een bug laatst, waardoor ik 4-5 gegarandeerde 5 kill medals niet toegewezen kreeg aan mijn camo, maar ik weet nog steeds niet waardoor dat kwam.
die nieuwe zombie map is echt zo veel beter!!!
Eindelijk weer het oude zombie gevoel terug. De map is vrij groot met veel mogelijkheden.
Eindelijk weer het oude zombie gevoel terug. De map is vrij groot met veel mogelijkheden.
ik ben hem al weer redelijk zat prestige 5... map packs zijn ook niet heel bijzonder.
Denk dat ik weer naar BF4 ga..
Denk dat ik weer naar BF4 ga..
Pff. Wat is dat toch. Zombies gaat prima totdat ik één keer dood ga. Dan is het daarna echt een bak ellende. Gisteren veertien(!) keer down en mijn team me maar reviven. Sorry team
Zombies is niet echt mijn ding. Na een paar kills heb ik geen ammo meerVrijdag schreef op maandag 08 februari 2016 @ 11:30:
Pff. Wat is dat toch. Zombies gaat prima totdat ik één keer dood ga. Dan is het daarna echt een bak ellende. Gisteren veertien(!) keer down en mijn team me maar reviven. Sorry team
Maar aangezien Combine op multiplayer 100x achter elkaar langskomt misschien dat ik óf Zombies óf de Campaign maar weer eens op ga pakken.
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Om de challenges een beetje te halen ben ik nu met Perks en Specialists aan het spelen die ik normaal niet heb.
Ik heb nu Ante Up en gebruik als Specialist Seraph met Combat Focus. Wat een overpowerede meuk is dat. Ik kan zo ongeveer heel Schiphol vullen met Raps ships en dergelijke. Kills leveren je 200 punten op, maar als je net bezig bent een vlag te pakken oid vliegen de punten helemaal om je oren? Ik drop nu per leven 3 Supply drops zodat ik die Challanges ook lekker snel heb. Vooral het team is er blij mee, ik laat ze namelijk gewoon liggen
Ik heb nu Ante Up en gebruik als Specialist Seraph met Combat Focus. Wat een overpowerede meuk is dat. Ik kan zo ongeveer heel Schiphol vullen met Raps ships en dergelijke. Kills leveren je 200 punten op, maar als je net bezig bent een vlag te pakken oid vliegen de punten helemaal om je oren? Ik drop nu per leven 3 Supply drops zodat ik die Challanges ook lekker snel heb. Vooral het team is er blij mee, ik laat ze namelijk gewoon liggen
Verwijderd
Haha, gewoon een max ammo oppikken en weer gaanFrostbite schreef op maandag 08 februari 2016 @ 11:32:
[...]
Zombies is niet echt mijn ding. Na een paar kills heb ik geen ammo meer
Maar aangezien Combine op multiplayer 100x achter elkaar langskomt misschien dat ik óf Zombies óf de Campaign maar weer eens op ga pakken.
In het begin vond ik die P06 ook maar niks, maar je moet best wel een beetje wennen aan dat wapen daarna ging ik vaak best wel ok met dat wapen. Ik had ook 1 potje in ground war waarmee ik er 41-5 mee ging ofzoRicmaniac schreef op maandag 08 februari 2016 @ 00:27:
[...]
Ja ik ook.. maar niet met die burst/charge sniper.. drakon is te easy. locus en die SV zijn geweldig. maar op 1 of andere manier faal ik met die 3e sniper
En WTF! O_O hoe speelt iemand op pc CoD met de standaard Field of viewziek dat die dan zo'n score heeft
In dat filmpje speelde ik niet met een standaard FoV volgens mij hoor, maar ik verander af en toe wel is mijn FoV.
Verwijderd
100x langskomt? Ze hebben nieuw voet systeem en sindsdien kom ik combine niet zoveel meer tegenFrostbite schreef op maandag 08 februari 2016 @ 11:32:
[...]
inderdaad, ik mis combine haha, kom hen nu echt nooit meer tegen
Oh dat was jij zelf haha, had ik niet door..Super vet. naja in dat filmpje lijkt je field of view in ieder geval een stuk lager dan mijne (ik heb hem op 112). Maar toevallig na die posts hier gister avond met de P06 gespeeld. ging voor de verandering eens in Normal TDM ipv Hardcore TDM wat ik normaal speel. en ging inderdaad verassend goed. binnen 5 a 6 games had ik genoeg kills om de 2e fase camo's te halen. dus daar ben ik nu mee bezig en heb ik binnekort eindelijk alsnog me diamond camo snipersfalcon123 schreef op maandag 08 februari 2016 @ 11:48:
[...]
In het begin vond ik die P06 ook maar niks, maar je moet best wel een beetje wennen aan dat wapen daarna ging ik vaak best wel ok met dat wapen. Ik had ook 1 potje in ground war waarmee ik er 41-5 mee ging ofzo![]()
In dat filmpje speelde ik niet met een standaard FoV volgens mij hoor, maar ik verander af en toe wel is mijn FoV.
Maar wat is die standaard scope op die p06 kut zeg
Die nieuwe mappen zien er wel dik uit zeg. Hopelijk duurt het niet te lang voor ze op pc uit komen.. maarja zal wel 2 weken zijn
[ Voor 5% gewijzigd door Ricmaniac op 08-02-2016 12:19 ]
Verwijderd
Klopt en met af en toe een klassieker ertussen.chimera2 schreef op maandag 08 februari 2016 @ 12:10:
nu word er (bijna) alleen maar nieuwe mappen gespeeld.
Verwijderd
Mappack komen eerst op PS4 en 1 maand later op Xbox en PC. Dat is al jaren zo alleen kreeg Xbox ze eerst 1 maand eerder. Belachelijk dat het gebeurt maar is niet anders en geld van Microsoft of Sony spreekt Activision wel aan.Ricmaniac schreef op maandag 08 februari 2016 @ 12:18:
[...]
Oh dat was jij zelf haha, had ik niet door..Super vet. naja in dat filmpje lijkt je field of view in ieder geval een stuk lager dan mijne (ik heb hem op 112). Maar toevallig na die posts hier gister avond met de P06 gespeeld. ging voor de verandering eens in Normal TDM ipv Hardcore TDM wat ik normaal speel. en ging inderdaad verassend goed. binnen 5 a 6 games had ik genoeg kills om de 2e fase camo's te halen. dus daar ben ik nu mee bezig en heb ik binnekort eindelijk alsnog me diamond camo snipers
Maar wat is die standaard scope op die p06 kut zegwas nu bezig met die camo dat je 50 kills zonder optic+attachments moet halen maar is amper te doen met zo'n 50" beeldbuis op je sniper.
Die nieuwe mappen zien er wel dik uit zeg. Hopelijk duurt het niet te lang voor ze op pc uit komen.. maarja zal wel 2 weken zijn
Ze spelen opzich ook wel lekker. Splash is alleen een ongelofelijk glitch fest nu. Zelfs zo erg dat ze B-dom hebben verplaatst. Elke potje minstens 3 kleuters die alleen maar aan t klieren zijn.Ricmaniac schreef op maandag 08 februari 2016 @ 12:18:
[...]
Oh dat was jij zelf haha, had ik niet door..Super vet. naja in dat filmpje lijkt je field of view in ieder geval een stuk lager dan mijne (ik heb hem op 112). Maar toevallig na die posts hier gister avond met de P06 gespeeld. ging voor de verandering eens in Normal TDM ipv Hardcore TDM wat ik normaal speel. en ging inderdaad verassend goed. binnen 5 a 6 games had ik genoeg kills om de 2e fase camo's te halen. dus daar ben ik nu mee bezig en heb ik binnekort eindelijk alsnog me diamond camo snipers
Maar wat is die standaard scope op die p06 kut zegwas nu bezig met die camo dat je 50 kills zonder optic+attachments moet halen maar is amper te doen met zo'n 50" beeldbuis op je sniper.
Gauntlet en Rise staan daardoor bovenaan, gevolgd door Skyjacked met als laatste Splash. Fixen ze Splash, dan doet ie voor mij mee aan de top.
Sowieso veel glitches in deze mappack en ook sommige erg knullige, zoals graphic glitches op Skyjacked. Echt niet te missen.

Ik mis Combine zeker nietdonvalentino schreef op maandag 08 februari 2016 @ 12:06:
inderdaad, ik mis combine haha, kom hen nu echt nooit meer tegen
Heb inmiddels al 18 games op een rij geen enkele teammate op TDM gehad die een 1.0 KD haalde overigens. Heb maar 6 van die 18 games gewonnen ook al ga ik gemiddeld 40-10 ofzo....
Klopt, ik irriteer me zwaar aan heel da glitch gebeuren.SqueakyClean schreef op maandag 08 februari 2016 @ 13:40:
[...]
Ze spelen opzich ook wel lekker. Splash is alleen een ongelofelijk glitch fest nu. Zelfs zo erg dat ze B-dom hebben verplaatst. Elke potje minstens 3 kleuters die alleen maar aan t klieren zijn.
Gauntlet en Rise staan daardoor bovenaan, gevolgd door Skyjacked met als laatste Splash. Fixen ze Splash, dan doet ie voor mij mee aan de top.
Sowieso veel glitches in deze mappack en ook sommige erg knullige, zoals graphic glitches op Skyjacked. Echt niet te missen. [afbeelding]
Er zijn echt zat mensen die, ondanks je Domination of andere objective bases gamemodes speelt alleen naar de glitch muren rennen om om da dak te komen, te triest echt waar.
Nog erger is dat ze die mappen zo launchen met al die glitches erin maar goed.
Zouden we nu aankomend weekend misschien weer double cryptokeys krijgen
aangezien we nu 2 weekenden achter elkaar wat gehad hebben. lijkt me niet verkeerd
Ik heb overigens mijn laatste map rotatie net bekeken:
Skyjacked 2 x, toen Combine 2 x en toen Skyjacked 2 x en toen was Combine weer een vote optie en ben ik maar weg gegaan.
Grote maps zijn wel extreem zeldzaam de laatste tijd. Ik wou dat er een playlist was met enkel grote maps en dan 6v6.
Skyjacked 2 x, toen Combine 2 x en toen Skyjacked 2 x en toen was Combine weer een vote optie en ben ik maar weg gegaan.

Grote maps zijn wel extreem zeldzaam de laatste tijd. Ik wou dat er een playlist was met enkel grote maps en dan 6v6.
[ Voor 24% gewijzigd door xelfer op 08-02-2016 13:58 ]
En ik verwacht dat er wel een titel update nodig is om dit te fixen, die pas over een week of 4 komt ofzo... ja, beetje jammer.donvalentino schreef op maandag 08 februari 2016 @ 13:47:
[...]
Klopt, ik irriteer me zwaar aan heel da glitch gebeuren.
Er zijn echt zat mensen die, ondanks je Domination of andere objective bases gamemodes speelt alleen naar de glitch muren rennen om om da dak te komen, te triest echt waar.
Nog erger is dat ze die mappen zo launchen met al die glitches erin maar goed.
Ze hebben trouwens de meest irritante headglitch op NukeTown gefixt...

TDM ga ik de komende weken maar even vermijden. Heb net 8 games op een rij verloren terwijl mijn eigen slechtste game 37-11 was.... Iedere game wordt gewoon een emmer killstreaks over mijn team leeg gegooid.
Ik hoop dat ze met COD ooit terug gaan naar de tijd dat je gewoon zelf servers kan hebben en zelf de maprotatie op die server kan bepalen. Dat zou de game wel echt veel beter maken voor mij.
Ik hoop dat ze met COD ooit terug gaan naar de tijd dat je gewoon zelf servers kan hebben en zelf de maprotatie op die server kan bepalen. Dat zou de game wel echt veel beter maken voor mij.
[ Voor 53% gewijzigd door xelfer op 08-02-2016 14:12 ]
Vergeet niet: campaign, altijd online doenFrostbite schreef op maandag 08 februari 2016 @ 11:32:
[...]
In welke maps kan je allemaal Long Shots halen eigenlijk? Is het mogelijk om in Combine of Skyjacked longshot medals te halen? Ik wacht nu echt al een map of 40 op de mogelijkheid om Longshots te halen
.
Combine in ieder geval, zet gewoon zo'n varix scope erop en dan die 1x zoom gebruiken en dan heb je ze zo.xelfer schreef op maandag 08 februari 2016 @ 14:39:
In welke maps kan je allemaal Long Shots halen eigenlijk? Is het mogelijk om in Combine of Skyjacked longshot medals te halen? Ik wacht nu echt al een map of 40 op de mogelijkheid om Longshots te halen.
Ik vond dit wel een mooie final killcam die ik zag op reddit:
[Video: https://gfycat.com/FlashyDizzyAmericanredsquirrel]
https://www.reddit.com/r/...lands_on_top_of_opponent/
[ Voor 24% gewijzigd door falcon123 op 08-02-2016 14:52 ]
Thanks goeie tip! Ik zal de Varix icm Silencer wel testenfalcon123 schreef op maandag 08 februari 2016 @ 14:43:
[...]
Combine in ieder geval, zet gewoon zo'n varix scope erop en dan die 1x zoom gebruiken en dan heb je ze zo.
[video]
Ik vond dit wel een mooie final killcam die ik zag op reddit:
[video]
https://www.reddit.com/r/...lands_on_top_of_opponent/
Of je moet Ground War spelen. Dan komen er als het goed is alleen maar grote maps voorbij.
Vergeet alleen niet de Varix eraf te halen wanneer je de longshots hebt en bloodthirties wilt hexelfer schreef op maandag 08 februari 2016 @ 15:01:
[...]
Thanks goeie tip! Ik zal de Varix icm Silencer wel testen.
Ben dit al te vaak vergeten en speelde dan voor niks
[ Voor 9% gewijzigd door RuttoG op 08-02-2016 15:09 ]
Werken bloodthirsties niet icm de varix scope?RuttoG schreef op maandag 08 februari 2016 @ 15:08:
[...]
Vergeet alleen niet de Varix eraf te halen wanneer je de longshots hebt en bloodthirties wilt he
Ben dit al te vaak vergeten en speelde dan voor niks
Jawel, maar je kansen verminderen wel.. ELO scope ftw :-)xelfer schreef op maandag 08 februari 2016 @ 15:14:
[...]
Werken bloodthirsties niet icm de varix scope?
Navigeer naar de toekomst, codeer het heden