Acties:
  • 0 Henk 'm!
_/-\o_ PRAISE THE LORD, HALLELUJAH _/-\o_

Als je de DLC maps koopt, kan je die dan ook uitzetten als je niet op de DLC maps wilt spelen?

Volgens mij hebben ze SBMM weer toegevoegd trouwens.....

[ Voor 19% gewijzigd door xelfer op 02-02-2016 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:55
xelfer schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 10:30:
[...]

_/-\o_ PRAISE THE LORD, HALLELUJAH _/-\o_

Als je de DLC maps koopt, kan je die dan ook uitzetten als je niet op de DLC maps wilt spelen?

Volgens mij hebben ze SBMM weer toegevoegd trouwens.....
Kan je elke DLC niet apart installeren en deïnstalleren op elk platform?

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gundogan schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 10:50:
[...]

Kan je elke DLC niet apart installeren en deïnstalleren op elk platform?
Ah dat zou een goeie oplossing zijn.

Ik ga deze DLC niet kopen vanwege de brakke map Skyjacked. Die map hoort niet thuis in een advanced movement game als BO3. Heb die map in de preview gezien en het was weer spawntrap galore. Als 1 team beter is dan de ander dan is het gewoon klaar en word je als team gespawn trapped.

[ Voor 18% gewijzigd door xelfer op 02-02-2016 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

PWM schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 08:24:
HC CTF is nu echt dood. Letterlijk de helft van degene die de vlag hebben, gaan in een hoekje campen. Echt wat een enorme droeftoeter ben je dan. En als je het dan nog doet bij een 2-0 stand, maar ze doen het ook gewoon bij 0-1 achter in de laatste minuut. Bannen voor life die gasten.

Voordeel van HC is dat je ze nog wel zelf een nekschot kan geven, maarja, dat houd ook op bij de tweede keer.

Elke COD weer hetzelfde probleem, en bij elke COD lossen ze het pas na een maand of 9 op (er waren CODS waar je als je de vlag had juist halve punten scoorde bij kills, prima).
Nou, daar is stap 1:
Capture The Flag
Reduced score bonus for kills while carrying the flag.
En zoals altijd, eerst even de niet werkende oplossing, een halvering. Mensen blijven klooien. De volgende update gaan ze het echt aanpakken. Elke.... COD.... Weer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe laat de DLC er is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DidierB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-09 20:04

DidierB

Meester in meesterlijk zijn.

Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 11:17:
weet iemand hoe laat de DLC er is?
Die is eral. Kijk in de store ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is de game voor veel mensen nu laggy trouwens? Ik hoor van al mijn vrienden dat de game onspeelbaar is omdat ze steeds connecten met mensen met 2-3 bar connecties....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

neeee dat meen je niet, zit ik die bout bf4 te doen hahahaha gelijk ff kijken, thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net mijn eerste HC SnD potje gespeeld op Skyjacked en het was een heerlijk Deja Vu moment.

Erg fijn dat je de nieuwe maps meteen in de gewenste speel modus kan spelen en niet eerst met een aparte speellijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 11:28:
Net mijn eerste HC SnD potje gespeeld op Skyjacked en het was een heerlijk Deja Vu moment.

Erg fijn dat je de nieuwe maps meteen in de gewenste speel modus kan spelen en niet eerst met een aparte speellijst.
Nu vraag ik me af, kun je nog wel zonder problemen met mensen in een party spelen zonder dat ze de DLC hebben?

Moeten de mensen zonder DLC dan leader zijn zodat je de nieuwe maps niet speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

donvalentino schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 11:31:
Nu vraag ik me af, kun je nog wel zonder problemen met mensen in een party spelen zonder dat ze de DLC hebben?

Moeten de mensen zonder DLC dan leader zijn zodat je de nieuwe maps niet speelt?
Ik denk dat je uit het potje wordt gegooid als je de DLC niet hebt en het potje begint.

Net als vroeger dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xelfer schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 11:20:
Is de game voor veel mensen nu laggy trouwens? Ik hoor van al mijn vrienden dat de game onspeelbaar is omdat ze steeds connecten met mensen met 2-3 bar connecties....

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2016 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

foutje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 11:35:
[...]

Ik denk dat je uit het potje wordt gegooid als je de DLC niet hebt en het potje begint.

Net als vroeger dus.
Ja maar ik bedoel meer als je een party aanmaakt en als je als niet DLC speler de party beheert dan kun je toch alleen mappen spelen die niet in DLC's zitten ondanks er mensen in de Party zitten die wel DLC hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:06
xelfer schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 11:20:
De game is eigenlijk altijd wel laggy, het hapert altijd wel wat. Ik hoor dat het zowel op de pc als de PlayStation het geval is.

Dat zal wel met de game zelf te maken hebben. Bf4 met 64 op dezelfde pc wekt vlekkeloos zonder lag ect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
freaky35 schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 11:50:
[...]

De game is eigenlijk altijd wel laggy, het hapert altijd wel wat. Ik hoor dat het zowel op de pc als de PlayStation het geval is.

Dat zal wel met de game zelf te maken hebben. Bf4 met 64 op dezelfde pc wekt vlekkeloos zonder lag ect.
Nee ik bedoel echt 2 a 3 streepjes connectie. Prestige Master gasten die aan de andere kant van de wereld zitten te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xelfer schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 10:59:
[...]

Ah dat zou een goeie oplossing zijn.

Ik ga deze DLC niet kopen vanwege de brakke map Skyjacked. Die map hoort niet thuis in een advanced movement game als BO3. Heb die map in de preview gezien en het was weer spawntrap galore. Als 1 team beter is dan de ander dan is het gewoon klaar en word je als team gespawn trapped.
Was er niet ooit een CoD waarbij je spawnprotectie had van ongeveer drie secondes en dat schade dan op dat moment ook reflect was? Een uitstekende manier om spawntrappen tegen te gaan.
Of was dat gewoon een mod met CoD4?

Ooit, in CoD-UO hadden ze ook zo'n mooie mod: Als je langer dan tien secondes stil zat hoorde iedereen "HEEEY, THERE'S A CAMPER OVER HERE!" en kreeg je serieus een enorme neon pijl boven je hoofd die iedereen kon zien. Meesterlijk was dat :+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 17-09 20:35

steel123

Cryman9

Vrijdag schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 12:19:
[...]
Was er niet ooit een CoD waarbij je spawnprotectie had van ongeveer drie secondes en dat schade dan op dat moment ook reflect was? Een uitstekende manier om spawntrappen tegen te gaan.
Of was dat gewoon een mod met CoD4?

Ooit, in CoD-UO hadden ze ook zo'n mooie mod: Als je langer dan tien secondes stil zat hoorde iedereen "HEEEY, THERE'S A CAMPER OVER HERE!" en kreeg je serieus een enorme neon pijl boven je hoofd die iedereen kon zien. Meesterlijk was dat :+
En stond je in de fik! Of dat was pas de volgende stap, weet ik niet meer zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 18-09 08:41

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

Klinkt super, die mods! Ben benieuwd naar de updates. Combat record is ook weer een toffe toevoeging om te zien hoe goed je vrienden zijn.

De extra mappen zouden momenteel ook al te spelen zijn?

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SoulsOnFire schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 13:26:
De extra mappen zouden momenteel ook al te spelen zijn?
Ik zit ze al een paar uur te spelen en ze zitten tussen de gewone roulatie in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
Is het wat?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

ondanks wat anders zullen zeggen zul je het waarschijnlijk zelf moeten ervaren 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skyjacked is een deja vu genot om weer te spelen.

Gauntlet is erg groot en heel divers.

Rise is erg groot maar vooral open.

Splash moet ik nog spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Laatst online: 00:12
Ik vind Gauntlet wel tof verzonnen hoor. Leuke map

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 00:00
Vind 15 euro voor 4 maps wel prijzig moet ik zeggen.

Ook twijfel ik omdat ik denk dat alleen de 'betere' spelers die map.packs kopen, en het is toch wel heerlijk om in een complete noob lobby te komen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vibravis
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-09 12:19
Jamesl schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 14:42:
Vind 15 euro voor 4 maps wel prijzig moet ik zeggen.

Ook twijfel ik omdat ik denk dat alleen de 'betere' spelers die map.packs kopen, en het is toch wel heerlijk om in een complete noob lobby te komen 8)7
Dat heb ik nu ook. En al helemaal omdat ik geen geweldige speler ben haha. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

@Xelfer : ik denk ook dat SBMM terug is, misschien hebben alleen de diehards geïnstalleerd. Overigens wil mijn clan jouw DLC wel sponsoren, maar dat schept wel verplichtingen 😜.

Gisteravond was BO3 wat laggy op de ps4, normaal is dat heel af en toe bij een specifieke lobby.(slechte host)

[ Voor 18% gewijzigd door Azqi op 02-02-2016 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 00:00
Vibravis schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 14:47:
[...]

Dat heb ik nu ook. En al helemaal omdat ik geen geweldige speler ben haha. :+
Ik ga op zich wel lekker deze cod, K/D van 2.16, ik ging alleen gisteren gelijk na de update online en werd alleen gematched met master prestiges en K/Ds van 2.0+ dus toen ging mijn K/D van 2.18 maar 2.16, en dat duurt best lang aangezien ik al aardig wat kills heb haha

Ik moet zeggen dat ik de Spawns trouwens niet beter vind, jullie wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
steel123 schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 12:53:
[...]

En stond je in de fik! Of dat was pas de volgende stap, weet ik niet meer zeker.
Weet ik niet meer, het is inmiddels ruim een decennium geleden ;) Mooie tijden met Brecourt, Carentan, Tiger etc.
Denk dat ik de mappack wel ga kopen trouwens. Heb toch nog iets van 20 euro op mijn account staan.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Azqi schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 14:49:
@Xelfer : ik denk ook dat SBMM terug is, misschien hebben alleen de diehards geïnstalleerd. Overigens wil mijn clan jouw DLC wel sponsoren, maar dat schept wel verplichtingen 😜.

Gisteravond was BO3 wat laggy op de ps4, normaal is dat heel af en toe bij een specifieke lobby.(slechte host)
Ik heb de DLC uiteindelijk wel gekocht, maar dat had ik beter niet kunnen doen :(. De game is echt onspeelbaar laggy geworden en ik ben er vrij zeker van dat SBMM terug is. In iedere game die ik join heeft de helft van de spelers gewoon 3 bar latency of slechter en dat is echt onspeelbaar.

Zal hier geen 10 pics dumpen, maar dit is hoe mijn games er gemiddeld uit zien:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/i47QbAt.jpg

Zolang de game nog laggy is, ga ik wel wat anders spelen.....

[ Voor 3% gewijzigd door xelfer op 02-02-2016 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

Het is al sinds de eerste modern warfare's zo dat als je de DLC speelt, je tegen betere spelers wordt gematched. Waarom? Omdat dat de grootste fans zijn die de DLC kopen. n00bs weten niet eens van een DLC af.. op de DLC-mappen zitten simpelweg meer dedicated spelers.

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuttoG
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22:52
DeMoN schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 16:05:
Het is al sinds de eerste modern warfare's zo dat als je de DLC speelt, je tegen betere spelers wordt gematched. Waarom? Omdat dat de grootste fans zijn die de DLC kopen. n00bs weten niet eens van een DLC af.. op de DLC-mappen zitten simpelweg meer dedicated spelers.
Maakt mij een super noob misschien maar dat is inderdaad de hele reden waarom ik ze niet koop :) En bij Black Ops 1 ooit alles gedeinstalleerd had.

[ Voor 5% gewijzigd door RuttoG op 02-02-2016 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
daar geloof ik niks van... er wordt zoveel geadverteerd ingame.. de meeste gamers die de game gaaf vinden kopen de dlc wel denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

RuttoG schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 16:06:
[...]

Maakt mij een super noob misschien maar dat is inderdaad de hele reden waarom ik ze niet koop :)
Ik koop het ook niet hoor, ben Combine nog lang niet zat :+

"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuttoG
DeMoN schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 16:07:
[...]
Ik koop het ook niet hoor, ben Combine nog lang niet zat :+
Bij mij is alles naast Nuketown of Combine al een DLC 8)7 Speel altijd in een party met mijn vriendin en die is gek op Nuketown en ik vermaak me prima met de challenges etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je gaat mij niet vertellen dat er niet genoeg mensen in Nederland zijn die de DLC gekocht hebben.....

Ik heb zojuist tegen 2 mensen uit Iran gespeeld.... (heb met ze gesproken via Voice Chat). Die mensen zijn dus 4400 km bij mij vandaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

xelfer schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 16:22:
[...]

Je gaat mij niet vertellen dat er niet genoeg mensen in Nederland zijn die de DLC gekocht hebben.....

Ik heb zojuist tegen 2 mensen uit Iran gespeeld.... (heb met ze gesproken via Voice Chat). Die mensen zijn dus 4400 km bij mij vandaan!
Dude.
Niet iedereen heeft de DLC, nu zeker nog niet.
Dus als je een DLC-map speelt, word je gematched met iemand die de map ook heeft. En ja, dat kan dan iemand uit Iran zijn, omdat er gewoonweg niet meer mensen in de buurt op dat moment die DLC aan het spelen zijn. Ik verzin het niet, het is vrij logisch. Net zoals dat de meeste DLC-spelers de betere spelers zijn, omdat het fanatieke spelers zijn.

Heb zelf geen zin in al dat gezeik en koop het dus ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan is het wel heel dramatisch gesteld met de verkoop van de maps. Wel raar dat er zoveel hype overal over die DLC is en niemand in Europa het dan koopt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met de DLC verkopen gaat het zeker goed komen.

Dat was met de beginnende CoD: Ghosts en de DLC op de PS4 ook prima te doen.

BOIII is nog veel beter verkocht dan Ghosts toen.

Dus niet iedereen in paniek gaan brengen: Het komt allemaal goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Ik ga het vanavond zien. Ik denk dat iedereen die werkt gedurende reguliere uren, dan pas online komt. Dit weekend zal het pas normaliseren vermoed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

Azqi schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 17:13:
Ik ga het vanavond zien. Ik denk dat iedereen die werkt gedurende reguliere uren, dan pas online komt. Dit weekend zal het pas normaliseren vermoed ik.
Dat denk ik ook.
Ikzelf werk ook 12u/dag en wanneer kan ik het meest spelen? Savonds laat en in het weekend!
Mensen die thuis zitten/school gaan hebben het vaak makkelijker maar dan kom je vaak tegen betere uit. Die mensen zitten ten slotte ook thuis en hebben genoeg tijd om te oefenen op hun skills.

Ik ben helemaal hyped voor de update. SkyJ FTW.

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vraag me af of de lag komt door de DLC of door de SBMM die ze geïntroduceerd hebben. Ik denk het laatste namelijk....

Wat is Heat Wave trouwens ongekend slecht als je die niet gebruikt in Competitive S&D of Hardpoint. In public games lach ik mensen die Heat Wave gebruiken altijd keihard uit (nadat ik ze gekilled heb uiteraard), maar nu ik er zelf mee probeer te spelen snap ik de struggle van de mensen die het gebruiken. Het doet gewoon niets......

[ Voor 58% gewijzigd door xelfer op 02-02-2016 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een sneak peak voor de DLC nieuwsgierigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:54
Of de meeste spelers denken van 'bekijk het maar' het spel is toch al bijna dood :)

Het is gewoon een ADHD spelletje die ik niet kan bij-houden en ik ben niet de enige, verder zie ik teveel goede spelers wat niet meer humaan is.

Als ik op een steam profiel klik om te kijken wat zijn/haar stats zijn zie ik dat ze vaak al 4x gebanned zijn en dat zegt mij meer dan genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-09 09:27
xelfer schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 17:20:
Ik vraag me af of de lag komt door de DLC of door de SBMM die ze geïntroduceerd hebben. Ik denk het laatste namelijk....

Wat is Heat Wave trouwens ongekend slecht als je die niet gebruikt in Competitive S&D of Hardpoint. In public games lach ik mensen die Heat Wave gebruiken altijd keihard uit (nadat ik ze gekilled heb uiteraard), maar nu ik er zelf mee probeer te spelen snap ik de struggle van de mensen die het gebruiken. Het doet gewoon niets......
Gisteravond verliep niet even soepel. Net echter meerdere potjes gespeeld en totaal geen last van lag.
Wellicht hebben ze nog iets gefixt oid, alles loopt nu iig goed ;)

En ohja, Exodus is back :)

[YouTube: http://youtu.be/4PQXOVPVG-0]

Edit2 sinds de patch gaat mijn controller soms alle kanten op. Minstens 1x per potje. Meer mensen hier last van?

[ Voor 10% gewijzigd door NiQo op 02-02-2016 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb sinds de patch nog geen 1 keer in de top 5 gestaan van de lobby qua SPM en KD en dat met een SPM in TDM van 350 en een KD van 2.92....

Hebben ze de spawnpoints ook aangepast? Ik spawnde op Redwood net letterlijk op een enemy, die killde ik en toen spawnde hij letterlijk weer op mij en killde hij mij.....

Nog een bug gevonden: Net 5 kills op een rij gehaald met de SVG-100 voor de Gold Camo (had nog 1 Bloodthirsty nodig), maar helaas die camo is dus ook bugged. Ik had zelfs 8 kills met de gun op een rij in dezelfde ronde, maar geen camo. Leuke patch zo, echt genieten.

[ Voor 68% gewijzigd door xelfer op 02-02-2016 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlbertTCB
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-12-2024

AlbertTCB

swing it baby

Gekke vraag misschien, maar waar vind ik de nieuwe mappen? Ik heb de DLC gepreordered, alles is gedownload, spel is ge-update, PS4 is herstart.... Maar in de game zie ik geen Awakening playlist? Dit staat normaal gesproken toch altijd onder BONUS?

I'm just taking care of business

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
AlbertTCB schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 20:27:
Gekke vraag misschien, maar waar vind ik de nieuwe mappen? Ik heb de DLC gepreordered, alles is gedownload, spel is ge-update, PS4 is herstart.... Maar in de game zie ik geen Awakening playlist? Dit staat normaal gesproken toch altijd onder BONUS?
Er is geen dedicated DLC playlist zover ik weet, de DLC maps zitten nu al in de standaard rotatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
falcon123 schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 20:33:
[...]

Er is geen dedicated DLC playlist zover ik weet, de DLC maps zitten nu al in de standaard rotatie
Wat betekent dat je ieder random potje Gauntlet gaat spelen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
xelfer schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 20:33:
[...]

Wat betekent dat je ieder random potje Gauntlet gaat spelen :).
Ik nog niet iig, ik speel op PC :P Maar ga er maar van uit inderdaad dat mensen DLC maps gaan voten, wat opzich logisch is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soms merk je echt dat connection king is. Speelde tegen exact dezelfde tegenstanders (want clan van 6 in tdm) twee potten op combine. In pot 1 was mijn dredge een shotgun. Ik knalde ze achter elkaar af en werd nauwelijks beschoten. Pot 2 telkens twee bursts minimaal nodig. En zij schoten me wel direct af.

Haalt toch een beetje je drang naar beter worden weg. :(

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2016 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 20:36:
Soms merk je echt dat connection king is. Speelde tegen exact dezelfde tegenstanders (want clan van 6 in tdm) twee potten op combine. In pot 1 was mijn dredge een shotgun. Ik knalde ze achter elkaar af en werd nauwelijks beschoten. Pot 2 telkens twee bursts minimaal nodig. En zij schoten me wel direct af.

Heeft dat niet te maken met host advantage/host issue aangezien console geen dedicated servers heeft en per potje de verbinding anders kan zijn vanwege verschillende hosts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 20:36:

Connectie is ook het enige dat telt. Skill is minder belangrijk dan connectie in een 1v1 gunfight. Uiteraard helpt skill wel, maar als je gelijkwaardig bent dan is connectie toch wel een belangrijke factor. Daarom is SBMM ook zo vervelend. Games waarin de halve server 3 bars of minder heeft maken de game onspeelbaar.

[ Voor 7% gewijzigd door xelfer op 02-02-2016 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xelfer schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 20:44:
[...]

Connectie is ook het enige dat telt. Skill is minder belangrijk dan connectie in een 1v1 gunfight. Uiteraard helpt skill wel, maar als je gelijkwaardig bent dan is connectie toch wel een belangrijke factor. Daarom is SBMM ook zo vervelend. Games waarin de halve server 3 bars of minder heeft maken de game onspeelbaar.
SBMM zit er niet meer in behalve als onderdeel van de zoekmethode toch?

@falcon Ongeveer. Er zijn wel dedicated servers op console. Die herken je aan de E in de Server naam als ik me niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 21:12:
[...]

SBMM zit er niet meer in behalve als onderdeel van de zoekmethode toch?

@falcon Ongeveer. Er zijn wel dedicated servers op console. Die herken je aan de E in de Server naam als ik me niet vergis.
Er zit overduidelijk wel SBMM in. Ik speel nu samen met een vriend die nog niet Prestiged is en nu zijn de lobbies in eens heel anders.... de lag is ook weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuttoG
xelfer schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 19:48:
Nog een bug gevonden: Net 5 kills op een rij gehaald met de SVG-100 voor de Gold Camo (had nog 1 Bloodthirsty nodig), maar helaas die camo is dus ook bugged. Ik had zelfs 8 kills met de gun op een rij in dezelfde ronde, maar geen camo. Leuke patch zo, echt genieten.
Gebruikte je niet toevallig die scope die ook kan zoomen? Ben naam even kwijt :) Wordt vaak gebruikt voor Longshots maar een bloodthirsty werkt dan niet meer. En dan bedoel ik die scope die ook op assault rifles kan begint met een V

[ Voor 6% gewijzigd door RuttoG op 02-02-2016 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RuttoG schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 22:19:
[...]

Gebruikte je niet toevallig die scope die ook kan zoomen? Ben naam even kwijt :) Wordt vaak gebruikt voor Longshots maar een bloodthirsty werkt dan niet meer. En dan bedoel ik die scope die ook op assault rifles kan begint met een V
Nee ik gebruikte gewoon een Elo sight. Heb 5 Bloodthirsties moeten halen voordat ik de gun golden had, maar het is gelukt! (5 x Bloodthirsty terwijl ik dus al 4/5 had)

Is overigens wel een leuke manier van spelen. Snipen met een Elo sight. Ik zal wel even een video op Youtube zetten :).

[ Voor 3% gewijzigd door xelfer op 02-02-2016 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:16
Heb het idee dat ze wat met matchmaking hebben gedaan, heb een spm van 420 @ HC Kill Confirmed en word me nu toch af en toe helemaal zoek gespeeld :'( veel gasten van 450 spm ook in de lobby enzo.

Heb wel de dlc, kan ook zijn dat de casual spelers geen dlc hebben nog..

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Vanavond met een maatje gespeeld. Veel lobbies van P2 en up. Aan het begin wat goede potten gehad, maar daarna heel pittig. Vanavond een kd van 1.00, dat is wat anders dan 1.7 prepatch.

Dat verhaal van de zwaaiende controller heb ik ook. Het is volgens mij de aimassist. Bij tegenstanders across de map, wil de crosshair ze volgen achter dekking. Heel irri.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuttoG
Hier geen DLC en ben even de recent players lijst doorgegaan, handig nu combat record publiekelijk is. Tegenstanders wisselen van een 0.3kd en 150spm naar 2kd en 450spm. Alle prestiges door elkaar.

Zelf heb ik 0.78kd en 316spm en vriendin 418spm en 0.63kd. Het is jammer dat monthly stats nu geen nut hebben, deze zijn vooral bij mij nu veel hoger omdat we laatste paar weken geen splitscreen meer doen (2 ps4s) . Maar zal ongeveer op 1.5kd liggen.

Wat wel opvalt inderdaad is dat ik bij de laatste 50 geen hele hoge kds gezien heb in game. Maar heb ook wel veel master prestige weg zien gaan omdat het bijna nooit meer nuketown is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xelfer schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 22:24:
[...]

Nee ik gebruikte gewoon een Elo sight. Heb 5 Bloodthirsties moeten halen voordat ik de gun golden had, maar het is gelukt! (5 x Bloodthirsty terwijl ik dus al 4/5 had)

Is overigens wel een leuke manier van spelen. Snipen met een Elo sight. Ik zal wel even een video op Youtube zetten :).
Clan tag en kill counter glitchen ook bloodthirsty. Dan telt hij alsof het een nieuwe gun is. Daar is je verklaring.

ik ben niet de schuldige als je weer een huilpartij hebt :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2016 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 22:45:
[...]

Clan tag en kill counter glitchen ook bloodthirsty. Dan telt hij alsof het een nieuwe gun is. Daar is je verklaring.
Ah ik heb de gun niet geprestiged :o. Blijft een hele rare bug.

Video van de SVG met Elo sight:

Ik verwacht wel weer een paar hotfixes om de spawns te fixen en wat andere bugs er weer uit te toveren. Het blijft wel apart dat ze bij dit soort patches toch weer een hele berg nieuwe bugs introduceren. Dat is overigens iets waar meer games last van hebben :(.

[ Voor 24% gewijzigd door xelfer op 02-02-2016 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuttoG
Ik doe je het niet na met de Elo sight ;) Zitten een aantal erg nette kills tussen!

Ik heb hem als een echte noob op de grond liggend met thermal scope goud moeten halen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Batiatus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-09 15:51

Even mijn mening ventileren hier. Deze kerel representeert echt alles wat mis is met objective gameplay van COD tegenwoordig. Heeft 10x de kans om een domination point te capturen, maar gaat voor een nuclear medal waardoor hij de ronde verliest. Niet eens een fucking killstreak. Waarom ga je dan Domination doen? Ga lekker naar Team Deathmatch. :( / ragemode :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36
Batiatus schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 23:14:
[video]

Even mijn mening ventileren hier. Deze kerel representeert echt alles wat mis is met objective gameplay van COD tegenwoordig. Heeft 10x de kans om een domination point te capturen, maar gaat voor een nuclear medal waardoor hij de ronde verliest. Niet eens een fucking killstreak. Waarom ga je dan Domination doen? Ga lekker naar Team Deathmatch. :( / ragemode :/
Je kan aanzienlijk meer kills maken met Domination.
Daarnaast hoef je niet persé de flags te cappen voor de win. Ik heb het filmpje niet gezien maar als jij de enemy op afstand houd zodat jouw team kan cappen is dat ook goed welkom ;)

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Moet ik voor de DLC persee de season pass aanschaffen? (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batiatus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-09 15:51
Famous schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 23:25:
[...]

Je kan aanzienlijk meer kills maken met Domination.
Daarnaast hoef je niet persé de flags te cappen voor de win. Ik heb het filmpje niet gezien maar als jij de enemy op afstand houd zodat jouw team kan cappen is dat ook goed welkom ;)
Dat klopt, maar dat doet deze gast dus absoluut niet. Die rusht van de ene naar de andere kant, puur voor de kills. Map domineren met A/B of B/C is makkelijk te doen, zeker als je zijn tegenstand ziet. Kijk het filmpje maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-09 10:51
xelfer schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 22:51:
[...]

Ah ik heb de gun niet geprestiged :o. Blijft een hele rare bug.

Video van de SVG met Elo sight:
[video]

Ik verwacht wel weer een paar hotfixes om de spawns te fixen en wat andere bugs er weer uit te toveren. Het blijft wel apart dat ze bij dit soort patches toch weer een hele berg nieuwe bugs introduceren. Dat is overigens iets waar meer games last van hebben :(.
Ugh gravity spikes. :X

Moest toch even lachen bij 3.34, zie die gast vliegen dan. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-04-2024
Die Dakon is eigenlijk bestwel overpowered ofniet? Paar hits en je bent dood. Was eraan nt denken om een red dot sight erop te zetten en 'm te gebruiken als assault rifle, strak plan ofniet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
N.Uckerman schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 01:14:
Die Dakon is eigenlijk bestwel overpowered ofniet? Paar hits en je bent dood. Was eraan nt denken om een red dot sight erop te zetten en 'm te gebruiken als assault rifle, strak plan ofniet?
Ik zie graag mensen tegemoet die aan Drakon gebruiken :Y.
Zelfde als mensen die met een Knife of shotgun lopen. Vandaag weer heeeerlijk mensen zitten ownen welke ermee lopen. Knife is gewoon lekker in de lucht springen met boosts en voor een shotgun is het lekker strafen, werkt op een of andere manier gewoon goed.

Edit: Ik bedoel dan wel op Core, op HC lijkt hij mij inderdaad wel erg goed!

Deze was ook weer lekker...

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/YbzybGPtzmwgFtQ38VfbXB3h/full.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Famous op 03-02-2016 01:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:27

Acid_Burn

uhuh

Aargh... ik kom gewoon teveel gasten tegen met onmenselijke reactietijden. De fun is er gewoon af. Gedeïnstalleerd en klaar ermee.

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
Acid_Burn schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 01:28:
Aargh... ik kom gewoon teveel gasten tegen met onmenselijke reactietijden. De fun is er gewoon af. Gedeïnstalleerd en klaar ermee.
Ik weet het niet, maar ik vertrouw het niet helemaal.

Kan met alle andere games zeer goed mee-komen maar met bo3 totaal niet, iedereen is altijd sneller en betere aim.

Denk dat bo3 snel dood is, en het alleen nog fun is voor de spelers die 24/7 spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Acid_Burn schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 01:28:
Wat is onmenselijk?
Bedenk je even hoe goed(!) je in BO3 kan soundwhoren, ik schiet soms al voordat ik iemand zie omdat je precies hoort waar iemand loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:27

Acid_Burn

uhuh

Ik speelde met dead silence..

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
Famous schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 01:39:
[...]

Wat is onmenselijk?
Bedenk je even hoe goed(!) je in BO3 kan soundwhoren, ik schiet soms al voordat ik iemand zie omdat je precies hoort waar iemand loopt.
Dat werkt natuurlijk ook niet altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Niet altijd, maar soms heb ik ook momenten waarvan ik tegen mijn party zeg van '... wow' en een hele mooie kill maakte. Sommige hebben dat standaard tja, there is always an asian who can do it better ;

Ik speel BO3 alleen met andere en wellicht houd dat de sfeer goed hoog, maar ik vermaak mijzelf er nog zeker mee, ook al word ik soms weggespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Blijkbaar is er als nog een DLC only playlist toegevoegd:

http://www.twitch.tv/treyarch( nu live)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
de spawn points zijn aangepast.. ik ben nog sneller dood als eerst met HC.

Weer even wennen na de update.. en wat betreft de mappen.
Mwah... dit is de laatste dlc voor die 15,- mappen zijn te groot.
Alleen skyjacked is goed vindt ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

Voor TDM zijn ze inderdaad groot. Als je Domination speelt is het genieten.
Splash was mijn favo! Al zag ik wel dat mijn teamgenoten meer bezig waren met op onzichtbare textures te proberen springen (aan C cap) dan ook maar iemand dood te schieten.

Ik was hyped voor Skyjacked maar het is een teleurstelling geworden.
Wie met shotgun speelt of in het midden campt haalt fantastische kills.
De LMG's diamond halen is nvt op die map en dat is zonde omdat elke map korte/lange afstanden zou moeten hebben.

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RuttoG schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 23:09:
Ik doe je het niet na met de Elo sight ;) Zitten een aantal erg nette kills tussen!

Ik heb hem als een echte noob op de grond liggend met thermal scope goud moeten halen
Thanks. Snipen is ook niet direct mijn ding, maar ik vind de Elo sight toch wel echt prettig spelen. Je verliest de mogelijkheid om in te zoomen, maar je houdt wel meer het overzicht. Die Elo sight maakt snipen wel echt uniek ook, daar hou ik ook van. Heb verder overigens wel veel met de Thermal sight gespeeld, dat vind ik ook fijn snipen.
Ari Gold schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 00:05:
[...]

Ugh gravity spikes. :X

Moest toch even lachen bij 3.34, zie die gast vliegen dan. _O-
Gravity spikes zijn noobmode ik weet het, maar ik wil graag mijn Hero Armor unlocken en dan moet ik 6 x 6 Gravity Spike kills in een game halen. Vandaar dat ik nog ff met de Spikes speel.

Die gast die op 3.34 de map door vliegt is ook wel hilarisch idd, dat is 1 van de redenen waarom de Sparrow heel hoog op mijn lijstje staat van favo specialists :).
N.Uckerman schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 01:14:
Ik vind de Drakon een uitstekende gun. Hij is makkelijk om te gebruiken en met 2 bodyshots of 1 headshot is je enemy dood. Het is echt de sproei sniper rifle. Overpowered vind ik hem niet direct, maar wel gewoon goed om te gebruiken. Sowieso hebben alle sniper rifles in BO3 wel iets unieks. Voor mij zijn de snipers wel de class met de meest gevarieerde guns die allemaal wel te gebruiken zijn.

Zelf wil ik de Drakon ook nog eens testen met een scope die niet kan zoomen, ik denk dat zoiets nog best goed kan werken.
shakespeare schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 09:03:
de spawn points zijn aangepast.. ik ben nog sneller dood als eerst met HC.

Weer even wennen na de update.. en wat betreft de mappen.
Mwah... dit is de laatste dlc voor die 15,- mappen zijn te groot.
Alleen skyjacked is goed vindt ik.
Ik heb zelf ook last van de aanpassingen in de spawnpoints. Soms spawn je gewoon op een enemy en dat lijkt me niet helemaal de bedoeling. Dit zullen ze vast wel weer hotfixen binnen een paar weken.

Zelf vind ik Splash overigens de beste DLC map. Die map is echt prachtig _/-\o_ ,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

xelfer schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 16:44:
Dan is het wel heel dramatisch gesteld met de verkoop van de maps. Wel raar dat er zoveel hype overal over die DLC is en niemand in Europa het dan koopt.....
Zijn best wel wat kopers, maar je zit met wat voorwaarden, voordat je met iemand kunt spelen met dezelfde maps:
- Diegene moet de maps geïnstalleerd hebben staan
- Diegene moet maar net op dat moment aan het spelen zijn
- Diegene moet naar net dezelfde game type spelen
- Diegene moet maar net ook een lobby zoeken (en niet al in een game zitten)
- Diegene moet maar net redelijk bij jou aansluiten wbt stats (SBMM)
- Etc..
Voldoen de voorwaarden zoals hierboven niet, dan zoekt het systeem automatisch naar de volgende best beschikbare en dan kan dan best eens iemand in het buitenland worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

moet zeggen dat ik gisteren gewoon bij europeanen / nederlanders in de lobby zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Groene vinkjes. Waarom ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor mij is het denk ik vooral de SBMM die er voor zorgt dat er lag op treedt. Een hogere KD en SPM zorgen er helaas voor dat je minder spelers in de buurt zal vinden met vergelijkbare stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
RuttoG schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 23:09:

Maar ja, hij speelt ook de hele dag en dan word je vanzelf goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RoaDHouse schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 13:35:
[...]

Maar ja, hij speelt ook de hele dag en dan word je vanzelf goed :P
Klopt, ik word wakker om 07:00 uur en dan speel ik tot 23:00 uur snachts -> slapen en volgende dag weer grinden :).

Double Weapon XP aankomend weekend trouwens: https://twitter.com/David...status/694701569183354882

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
xelfer schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 13:23:
Voor mij is het denk ik vooral de SBMM die er voor zorgt dat er lag op treedt. Een hogere KD en SPM zorgen er helaas voor dat je minder spelers in de buurt zal vinden met vergelijkbare stats.
Volgens Vonderhaar geen SBBM/Geen wijzigingen toegepast: https://www.reddit.com/r/...dresses_sbmm_allegations/

[ Voor 3% gewijzigd door falcon123 op 03-02-2016 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xelfer schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 13:39:
[...]

Klopt, ik word wakker om 07:00 uur en dan speel ik tot 23:00 uur snachts -> slapen en volgende dag weer grinden :).

Double Weapon XP aankomend weekend trouwens: https://twitter.com/David...status/694701569183354882
Geldt dat eigenlijk ook voor zombies? :9

En is er eigenlijk nou bekend wat precies die wapen xp oplevert? Geven headshots meer xp dan bodyshots? Kapotmaken van killstreaks meer dan een tegenstander? Dat zou ik ook best graag willen weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrijdag schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 13:44:
[...]

Geldt dat eigenlijk ook voor zombies? :9

En is er eigenlijk nou bekend wat precies die wapen xp oplevert? Geven headshots meer xp dan bodyshots? Kapotmaken van killstreaks meer dan een tegenstander? Dat zou ik ook best graag willen weten :)
Volgens mij is het gewoon de XP die je poppetje ook krijgt. Medals geven je meer wapen XP. Beetje longshots maken en je gun is zo weer geleverd. Ik ga dit weekend iig alle sniper attachments vrijspelen. Dat duurt normaal zo gods gruwelijk lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm, wel heel raar dat 90% van de games nu echt insane laggen dan.... Als ik met een vriend speel heb ik daar geen last meer van en zijn de tegenstanders opeens ook niet meer allemaal Master Prestige met 600 SPM.

Overigens is Skyjacked nog veel erger dan Nuketown en Combine qua zergy chaos. Die map is echt 100% onspeelbaar in BO3, terwijl de map redelijk te spelen was in BO2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
xelfer schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 14:02:
[...]

Hmm, wel heel raar dat 90% van de games nu echt insane laggen dan.... Als ik met een vriend speel heb ik daar geen last meer van en zijn de tegenstanders opeens ook niet meer allemaal Master Prestige met 600 SPM.

Overigens is Skyjacked nog veel erger dan Nuketown en Combine qua zergy chaos. Die map is echt 100% onspeelbaar in BO3, terwijl de map redelijk te spelen was in BO2.
Ik merk er zelf ook wel wat van op PC terwijl wij de patch helemaal nog niet gekregen hebben. Ik zat ook wat footage te kijken in theater en daar was ik nu ook 3 keer uitgegooid vanwege een random disconnect.... best irritant ja

Hier bevestigd Vonderhaar het nogmaals:
I'll say it one time and one time only. We haven't changed matchmaking. At all. What you think you feel is fragmentation. +
https://twitter.com/David...status/694792380747132928

[ Voor 14% gewijzigd door falcon123 op 03-02-2016 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skyjacked, wat een irritante map, ondanks dat ik er nog steeds goed op kan spelen. Geef mij Rise, Gauntlet of Splash maar, veel leuker. Helemaal op Domination HC :) Speel max. 5 uurtjes in de week, maar sta vrijwel nog altijd bovenaan het lijstje, gewoon quickdraw erop en je hebt je onmenselijke reactietijd :P

Zijn er mensen die al verder dan wave 10 gekomen zijn in de nieuwe zombiemap? Wat een draak van een map, heeel erg mooie map, maar stukkie lastiger imo. (of ik speel hem gwn niet goed) ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had nog een video gesaved van Gaunt met de Drakon. Niet dat ik zelf heel goed ga deze gameplay, maar wellicht is het leuk voor anderen om deze nieuwe map te zien:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-04-2024
Als je een submachine gun of shotgun gebruikt met stock dan kun je tijdens het aimen onzichtbaar blijven op de UAV met de perk Ghost. Ik heb verschillende youtube filmpjes opgezocht, maar hoe zit t nu als je met een submachine gun met stock bewegend bent nt schieten? Komen je schoten dan wel op de radar?

Aan een kant is t natuurlijk logisch dat schieten niet onder de perk valt, maar aan de andere kant staat er simpelweg dat je onzichtbaar bent als je maar met een bepaalde snelheid loopt( en aimend met submachine gun+stock is voldoende snelheid) en tjaa ook onder t schieten hou je dan die snelheid..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:55
N.Uckerman schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 14:49:
Als je een submachine gun of shotgun gebruikt met stock dan kun je tijdens het aimen onzichtbaar blijven op de UAV met de perk Ghost. Ik heb verschillende youtube filmpjes opgezocht, maar hoe zit t nu als je met een submachine gun met stock bewegend bent nt schieten? Komen je schoten dan wel op de radar?

Aan een kant is t natuurlijk logisch dat schieten niet onder de perk valt, maar aan de andere kant staat er simpelweg dat je onzichtbaar bent als je maar met een bepaalde snelheid loopt( en aimend met submachine gun+stock is voldoende snelheid) en tjaa ook onder t schieten hou je dan die snelheid..
Met een SMG/shotgun met stock ADS beweeg je sneller dan hipfire lopen (namelijk 104% van de standaard loop snelheid) en dus trigger je Ghost (als je maar ver genoeg van je begin punt loopt). Schieten zonder silencer maakt dat uiteraard ongedaan omdat je dan op de map verschijnt, UAV of niet.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
falcon123 schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 14:16:
[...]

Ik merk er zelf ook wel wat van op PC terwijl wij de patch helemaal nog niet gekregen hebben. Ik zat ook wat footage te kijken in theater en daar was ik nu ook 3 keer uitgegooid vanwege een random disconnect.... best irritant ja

Hier bevestigd Vonderhaar het nogmaals:
[...]

https://twitter.com/David...status/694792380747132928
Ik geloof Vonderhaar overigens van geen kant. Er zit 100% een veranderde SBMM in de game en dit heeft niets met segregatie te maken. Je gaat mij niet vertellen dat ik 20 games op een rij speel tegen Prestige Masters met 3 bar ping op mijn main account.

Heb het getest met een andere account tegelijkertijd op 2 Playstations op hetzelfde netwerk.

Account 1 was Prestige 0 lvl 44 met DLC: geen enkele vorm van lag, iedereen had 4 bars en niemand was hoger dan Prestige 1.
Account 2 was mijn main account (Prestige 8 lvl 46 met DLC): iedere game minstens 2-3 Prestige Masters en de halve lobby heeft altijd 3 bar latency.
Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/o5qfx3.jpg
(ik kan overigens zonder problemen 20 van dit soort pics posten, waarin de halve lobby 3 bar ping heeft of minder en heel toevallig zijn het 99% vd tijd de Prestige Master lui die de slechte connectie hebben...)

Het lijkt me dat dit gewoon SBMM is, aangezien alle factoren verder identiek zijn op de stats op de account na.....

[ Voor 7% gewijzigd door xelfer op 03-02-2016 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Niet om te miereneuken, maar ik zie geen prestige masters in je screenshot :P Ik vind het nu wel een beetje een twijfel geval aangezien vorige keer was echt behoorlijk duidelijk en reddit, diverse forums, twitter etc waren allemaal ontploft maar dit merk ik nu niet zo.

Ik merk zelf wel dat het zoeken naar matches af en toe langer duurt en de verbinding soms niet helemaal top is. Kan tijdelijk issue zijn vanwege de nieuwe DLC dat je alleen met mensen met DLC wordt toegevoegd en dat dit in de loop van tijd wel zal verbeteren wanneer er meer mensen zijn met DLC ofzo????
People who have the DLC get matched to other people who have the DLC. This is typically more engaged / active players. Period.
https://twitter.com/David...status/694792732447895552

[ Voor 12% gewijzigd door falcon123 op 03-02-2016 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niemand zegt dat er geen sbmm is. Skill is een factor in de algorithme. Net als connection.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

De ene moment kom ik in een lobby met 3-4 master prestiges, de andere moment in een lobby met mensen die niet eens in prestige zijn. De lobby die je overigens toont kan stukken 'slechter'. Er zit één iemand bij die niet prestige is.
Verder ben ik er van overtuigd dat een SBMM voor een deel wel belangrijk is.
Zelf al speel ik hypothetisch gezien tegen master prestige met een KD van 1.0 zou ik als niet-prestige liever met lagere prestiges spelen.

Zoals al vaak is aangehaald zijn er zo veel variabelen. Niet iedereen kan dit nu direct kopen, heeft tijd,..
Mijn jongere broer is afhankelijk van het aantal zakgeld dat hij heeft. Hij heeft iets anders gekocht, en heeft daar nu spijt van. Over x aantal weken nog een noob er bij met KD 0.9.

Verder speel ik liever tegen iets betere spelers, om zelf beter te worden. De eerste games waren wennen. Ook ik had het gevoel dat ik tegen betere spelers uit kwam. Na mezelf wat te focussen stond ik alweer 2.0 na 4-5 keer.

Er komen nog noobs die de dlc zullen kopen, geen zorgen.

learning every day.

Pagina: 1 ... 48 ... 68 Laatste