Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Nicknamee schreef op maandag 07 december 2015 @ 14:33:
[...]

Knife runnen vind ik hier heel makkelijk op, moet ik wel zeggen dat ik omren en backstab letterlijk O-)
Die KRM is een beest als je eenmaal weet hoe die werkt heb meer moeite met de argus.
Moet wel zeggen vind sniper hier eigelijk vrij easy op heb al wat quad collats gehad en wat 5-8 on feeds haha. heb nu me setup klaar zal eens een vidje droppen hier binnenkort
De argus vind ik nou net de beste shotgun in de game. bijna zonde rmoeite maak ik er kills mee. Terwijl ik zelf helemaal geen fan van shotguns ben. Kan me niet voorstellen dat ze de range niet gaan nerfen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• padraig1973
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14-09 00:26
djmelvee schreef op maandag 07 december 2015 @ 14:34:
[...]

Helaas, alleen PS4. Van welke winkel, of maakt dat je niet uit haha? :9
De winkel die ze voor de hoogste prijs verkocht heeft de voorkeur hehe :P

Het is of terugbrengen tegen een volle prijs of doorverkopen tegen een lagere prijs... Uiteraard wil ik eerst optie 1 proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12:48
padraig1973 schreef op maandag 07 december 2015 @ 14:44:
[...]

De winkel die ze voor de hoogste prijs verkocht heeft de voorkeur hehe :P

Het is of terugbrengen tegen een volle prijs of doorverkopen tegen een lagere prijs... Uiteraard wil ik eerst optie 1 proberen.
Het is alleen jammer dat ze bonnen altijd terugzoeken op het moment dat jij er mee terug komt.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicknamee
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 01-04 16:01

Nicknamee

ZFS_Nickname

Sn0wblind schreef op maandag 07 december 2015 @ 14:37:
[...]

De argus vind ik nou net de beste shotgun in de game. bijna zonde rmoeite maak ik er kills mee. Terwijl ik zelf helemaal geen fan van shotguns ben. Kan me niet voorstellen dat ze de range niet gaan nerfen.
Dat is het probleem juist haha, mensen schieten van weet ik hoever me neer in 1 hit, krijg zelfs nog vaker van 2 meter afstand een hitmarker
Gebruik dan red dot long barrel rapid fire

Stance Fanatic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:51
Het is met BO3 moeilijker om meerdere kills te maken dan de voorgaande delen. 1 vs 1 is het nog redelijk gebalanceerd maar 1 vs 2 verlies je bijna altijd. Dit heeft vooral met de dmg output van de guns te maken en het aantal kogels wat nodig is om iemand te doden.

Treyarch kan dit oplossen door de dmg output van de guns te veranderen maar zal dit niet doen. Treyarch heeft er namelijk voor gekozen om BO3 meer balanced te maken zodat alle spelers op verschillende niveaus met elkaar kunnen spelen. Dit is voor de meeste spelers een pluspunt maar voor enkele (oud gediende) een minpunt.

Natuurlijk is het nog steeds gewoon mogelijk om een 30-1 score te halen. Maar ik heb nog geen 60-1 ofzo voorbij zien komen. En dat vind ik weer positief. In de vorige delen was het werken naar je killstreak en dan achterover liggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17:50

FREAKJAM

"MAXIMUM"

^Dat is eigenlijk precies wat ik ook ervaar en misschien moet ik daar ook wel gewoon even aan wennen. Kan nu nog niet mijn draai vinden in de game hierdoor en een gun vinden die het beste bij me past. Misschien moet ik ook maar HC gaan spelen :)

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
FREAKJAM schreef op maandag 07 december 2015 @ 16:34:
^Dat is eigenlijk precies wat ik ook ervaar en misschien moet ik daar ook wel gewoon even aan wennen. Kan nu nog niet mijn draai vinden in de game hierdoor en een gun vinden die het beste bij me past. Misschien moet ik ook maar HC gaan spelen :)
HC gaan spelen.
Ik speel al jaren COD, ben niet heel slecht vind ik (ook niet supergoed trouwens), eindig meestal in de top 3. maar met BO3 is er op core niet te spelen vind ik.
Na de eerste tien potjes wilde ik het spel eigenlijk al verkopen.
Toen harcore gaan spelen en ben weer helemaal tevreden :)

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarceldeV
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 28-10-2020
Core valt prima te spelen, snap het commentaar niet echt. De eerste potjes lukte mij ook niks, maar na een tijdje mijn draai gevonden en kan vrij goed meekomen. Sta in ieder lobby leaderboard wel top 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
Er is ook geen commentaar op core. Er wordt enkel door sommige aangegeven dat HC beter aansluit op hun speelstijl ;)

Waar ik mij wel aan irriteer is dat je potje wil starten en dan in potjes wordt geflikkerd die al voor meer dan de helft bezig zijn. Kom je in een party waar de tegenstander ver voor staat en meerdere killstreaks actief heeft...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

cypher21 schreef op maandag 07 december 2015 @ 16:37:
[...]

HC gaan spelen.
Ik speel al jaren COD, ben niet heel slecht vind ik (ook niet supergoed trouwens), eindig meestal in de top 3. maar met BO3 is er op core niet te spelen vind ik.
Na de eerste tien potjes wilde ik het spel eigenlijk al verkopen.
Toen harcore gaan spelen en ben weer helemaal tevreden :)
Goede tip. 16-5 eerste potje TDM hardcore. Groot verschil :+ :D

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarceldeV
aaaido schreef op maandag 07 december 2015 @ 17:59:
Er is ook geen commentaar op core. Er wordt enkel door sommige aangegeven dat HC beter aansluit op hun speelstijl ;)

Waar ik mij wel aan irriteer is dat je potje wil starten en dan in potjes wordt geflikkerd die al voor meer dan de helft bezig zijn. Kom je in een party waar de tegenstander ver voor staat en meerdere killstreaks actief heeft...
Die potjes tellen in ieder geval niet als loss mee. Tuurlijk is het niet leuk om in zo'n potje te komen maar daar is nou eenmaal weinig aan te doen denk ik. Anders zouden teams waar spelers weggaan geen nieuwe spelers kunnen krijgen, dat is ook niet leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
MarceldeV schreef op maandag 07 december 2015 @ 18:05:
[...]

Die potjes tellen in ieder geval niet als loss mee. Tuurlijk is het niet leuk om in zo'n potje te komen maar daar is nou eenmaal weinig aan te doen denk ik. Anders zouden teams waar spelers weggaan geen nieuwe spelers kunnen krijgen, dat is ook niet leuk.
Eens maar er is wel degelijk winst te behalen op de balance van teams. Soms heb ik ik het idee dat de teams niet helemaal eerlijk verdeeld zijn.

Enfin, ik neem het ook voor lief ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
MarceldeV schreef op maandag 07 december 2015 @ 17:49:
Core valt prima te spelen, snap het commentaar niet echt. De eerste potjes lukte mij ook niks, maar na een tijdje mijn draai gevonden en kan vrij goed meekomen. Sta in ieder lobby leaderboard wel top 3.
Was idd geen commentaar op core.
Het is alleen niet (meer) mijn spelsoort heb ik gemerkt.
Het verschil tussen wapens met meer damage is alleen te groot, zeker als je zelf nog weinig attachments unlocked hebt.
Voor mijn gevoel schoot ik een half magazijn leeg op een ander en vervolgens werd ik alsnog afgemaakt. En zeker in BO3 is dat nog erger dan bij de oudere COD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:11
Sorry voor misschien een heel domme vraag ...

2 vrienden van me spelen local Co-op. Kan ik online met hun meespelen zodat we met zijn drieën in een spel (bijv zombies) zitten?

Zo ja: hoe doen we dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UrbanWoodz
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-08 17:06
Heb vandaag de campaign uitgespeeld.

Wat. Een. Mindfuck... 8)7

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sephirus
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 05-09 16:05
aaaido schreef op maandag 07 december 2015 @ 18:14:
[...]

Eens maar er is wel degelijk winst te behalen op de balance van teams. Soms heb ik ik het idee dat de teams niet helemaal eerlijk verdeeld zijn.

Enfin, ik neem het ook voor lief ;)
Als er een party is van 6 personen is het heel lastig om een gebalanceerd potje te creëren. De "goede spelers" (met een hoge k/d) gaan namelijk sneller weg uit een lobby dan mensen die nog niet zo bedreven in het spel zijn. Wat je dan over houdt is een lobby met aan de ene kant de party van 6 die niet op te splitsen is en aan de andere kant een stel beginnelingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
smoken schreef op maandag 07 december 2015 @ 22:39:
Sorry voor misschien een heel domme vraag ...

2 vrienden van me spelen local Co-op. Kan ik online met hun meespelen zodat we met zijn drieën in een spel (bijv zombies) zitten?

Zo ja: hoe doen we dit?
Te laat voor gister, maar voor de volgende keer :P
Nee, dat kan niet met local coop.
Zij moeten dan split screen multiplayer starten, dan kun je wel joinen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:27
aaaido schreef op maandag 07 december 2015 @ 16:01:
Het is met BO3 moeilijker om meerdere kills te maken dan de voorgaande delen. 1 vs 1 is het nog redelijk gebalanceerd maar 1 vs 2 verlies je bijna altijd. Dit heeft vooral met de dmg output van de guns te maken en het aantal kogels wat nodig is om iemand te doden.

Treyarch kan dit oplossen door de dmg output van de guns te veranderen maar zal dit niet doen. Treyarch heeft er namelijk voor gekozen om BO3 meer balanced te maken zodat alle spelers op verschillende niveaus met elkaar kunnen spelen. Dit is voor de meeste spelers een pluspunt maar voor enkele (oud gediende) een minpunt.

Natuurlijk is het nog steeds gewoon mogelijk om een 30-1 score te halen. Maar ik heb nog geen 60-1 ofzo voorbij zien komen. En dat vind ik weer positief. In de vorige delen was het werken naar je killstreak en dan achterover liggen ;)
De damage van wapens is niet anders. Nog steeds 3 tot 6 kogels nodig om iemand neer te leggen met de meeste volauto wapens en de ranges zijn ook niet anders (misschien zelfs beter als je long barrel op de assault rifles meeneemt). Headshots zijn vrijwel nutteloos, maar daar heb je high caliber voor. Er zijn wel twee dingen anders ten opzichte van BO2: recoil en rate of fire (welke ook niet meer extreem kan worden verhoogd met rapid fire). In BO2 hadden de meeste wapens een veel consistenter recoil patroon, maar in BO3 lijkt het meer op de recoil uit andere CoD's: meer random, maar minder zwaar. Er zijn wat uitzonderingen zoals de Vesper (bijna hetzelfde als de BO2 Skorpion) en dat zijn eigenlijk ook meteen de sterkste wapens (niet zwaar overpowered omdat er andere stats zijn die het een beetje uitbalanceren). Rate of fire ligt ook wat lager. De Man-O-War en BRM zijn ongeveer de SCAR-H* en MK48 uit BO2, maar dan ~520 RPM in plaats van 600. Ik denk dat alleen de M8 en XR-2 echt beter zijn dan hun BO2 varianten.

Door de movement is het misschien zo dat spelers minder in een lijntje of op een kluitje lopen waardoor minder vaak meerdere spelers in één spray kan neerleggen, maar de extra movement geeft je ook meer mogelijkheden om te flanken en meerdere spelers te verrassen of juist sneller uit een 1v2 te vluchten.

* Als je grip, high caliber en long barrel op de KN-44 zet, heb je wel ongeveer weer de BO2 SCAR-H.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20-09 22:15

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

Wow, mensen die alles op diamond hebben. Ik probeer ook eerst en vooral elk wapen max. prestige te hebben maar halen jullie dan echt plezier uit die diamond halen?
Buiten het feit dat ik die cammo ook wil, zou ik me vooral dood ergeren |:(
Gohja, misschien later... Als mijn KD eindelijk boven de 2.0 uitkomt (1.88 nu).

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
SoulsOnFire schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 11:54:
Wow, mensen die alles op diamond hebben. Ik probeer ook eerst en vooral elk wapen max. prestige te hebben maar halen jullie dan echt plezier uit die diamond halen?
Ik wou dat ik zoveel vrije tijd had..... Gaat me nevernooit niet lukken in een jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15:06
Vanavond rond half 8 maar weer ff knallen, als er iemand mee wil doen of een party heeft waar ik kan joinen dan hoor ik het graag :)

Heb het spel pas net maar kom aardig mee, iig meestal wel positief qua kd :) (voor wat het waard is)

Mn psn: HertogJack

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Sephirus schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 11:06:
[...]
Als er een party is van 6 personen is het heel lastig om een gebalanceerd potje te creëren. De "goede spelers" (met een hoge k/d) gaan namelijk sneller weg uit een lobby dan mensen die nog niet zo bedreven in het spel zijn. Wat je dan over houdt is een lobby met aan de ene kant de party van 6 die niet op te splitsen is en aan de andere kant een stel beginnelingen.
inderdaad, als ik zie dat ik tegen een clan van 5-6 man ga spelen, ben ik direct weer weg. Daar is toch niets tegen te beginnen en is dan ook niet leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:19
SmokingCrop schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 13:25:
[...]

inderdaad, als ik zie dat ik tegen een clan van 5-6 man ga spelen, ben ik direct weer weg. Daar is toch niets tegen te beginnen en is dan ook niet leuk.
Daarom is het spelen in normale TDM potjes over het algemeen wel redelijk te doen.
Domination etc, is dan al snel minder omdat je nog sneller party's tegenkomt.

Maar, wat dus het probleem is imo, COD (en eigenlijk alle multiplayer-games) zijn nu eenmaal leuker en komen pas echt tot zijn recht als je met je maatjes kan spelen.

Ik speel dus ook vaak (zeg maar altijd) in een party, die varieert van 2 tot 6 spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
cypher21 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 11:17:
[...]

Te laat voor gister, maar voor de volgende keer :P
Nee, dat kan niet met local coop.
Zij moeten dan split screen multiplayer starten, dan kun je wel joinen
Dank je voor je antwoord Cypher!

Ik snap er natuurlijk (althans, zo blijkt nu ;-) ) weinig van.
Van "split screen multiplayer", de betreffende personen spelen op 1 en dezelfde xbox dus niet ieder op een aparte. Werkt bovenstaande dan wel/niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
smoken schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 14:14:
[...]

Dank je voor je antwoord Cypher!

Ik snap er natuurlijk (althans, zo blijkt nu ;-) ) weinig van.
Van "split screen multiplayer", de betreffende personen spelen op 1 en dezelfde xbox dus niet ieder op een aparte. Werkt bovenstaande dan wel/niet?
zij moeten gewoon een online spel starten, beide in de lobby blijven. Jij kunt hun (public of private) lobby dan joinen en meedoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
cypher21 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 14:17:
[...]

zij moeten gewoon een online spel starten, beide in de lobby blijven. Jij kunt hun (public of private) lobby dan joinen en meedoen
Okay, top.
Dus zij spelen dan samen op 1 xbox met split-screen en ik join hun extern als 3e partij en heb natuurlijk mijn eigen (full) screen.

Jip en Janneke taal ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
smoken schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 14:21:
[...]

Okay, top.
Dus zij spelen dan samen op 1 xbox met split-screen en ik join hun extern als 3e partij en heb natuurlijk mijn eigen (full) screen.

Jip en Janneke taal ;-)
Yes, klopt helemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Top, tx!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johlo
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19-09 10:01
SoulsOnFire schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 11:54:
Sommige wapens waren zeker wel pittig en frustrerend om te gebruiken, maar aan de andere kant als ik het niet gedaan had was ik nooit de combat knife gaan gebruiken wat achteraf eigenlijk wel heel erg leuk was. Ben nu ook 8e prestige al, die challenges geven serieus veel xp.

Mijn K/D is nu nog 1.51, ben op een slordige 1.3 begonnen met serieus voor Diamond gaan. Mijn ervaring was dat ik juist veel meer verschillende kanten van het spel leerde kennen door alle wapens te gebruiken, waardoor ik nu met de voor mij "sterkere" wapens (Pharo, Vesper, ICR, M8) wel erg goed ga. Gisteravond gemiddeld iets over de 2.0 K/D gespeeld volgens mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

SmokingCrop schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 13:25:
[...]

De meeste zijn niet zooo goed hoor.
Ik speel vaak tegen clans, het is nog leuker dan als je wint tegen hen!
Je kan/mag niet verwachten van je clan dat ze allemaal een super KD hebben. Het is immers al moeilijk genoeg om op hetzelfde moment online te zijn.
Johrivaneerd schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 14:35:
[...]

Mijn ervaring was dat ik juist veel meer verschillende kanten van het spel leerde kennen door alle wapens te gebruiken, waardoor ik nu met de voor mij "sterkere" wapens (Pharo, Vesper, ICR, M8) wel erg goed ga.
Daar kan ik ook wel inkomen. Ik heb nu slechts één op gold, en 5 max level en dus nog een lange weg te gaan. Je krijgt per gold 7.5k exp dacht ik? Alvast mooie prestatie, nu al prestige 8!

[ Voor 33% gewijzigd door SoulsOnFire op 08-12-2015 14:43 ]

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
SoulsOnFire schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 14:38:
Je kan/mag niet verwachten van je clan dat ze allemaal een super KD hebben. Het is immers al moeilijk genoeg om op hetzelfde moment online te zijn.
Maar met een 4+ man party kan je verwachten dat ze in ieder geval hun best doen om te winnen wat al vaak genoeg is om ook te winnen tegen randoms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicknamee

Nicknamee

ZFS_Nickname

Wist niet dat het zo makkelijk was om met pistols headshots te maken zodra je de akimbo's hebt kan je als een idioot rushen en maait alles zonder problemen om ermee en 6/10 kills zijn headshots.

Moet wel zeggen dat ik de handguns erg OP vindt

Stance Fanatic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johlo
[...]

[...]

Daar kan ik ook wel inkomen. Ik heb nu slechts één op gold, en 5 max level en dus nog een lange weg te gaan. Je krijgt per gold 7.5k exp dacht ik? Alvast mooie prestatie, nu al prestige 8!
Per challenge na de headshots/kills is het 2.5k à 5 of 6 challenges, dan nog 5k voor gold, en dan nog 5k als je diamond voor die klasse haalt. Tikt lekker aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12:54
Is er een manier om die rituelen in BO3 sneller te laten gebeuren? Ik loop gewoon altijd rondjes maar er zijn ook mensen die schieten ze neer (wat ik vervelend vind maargoed)

Wat is nou de beste manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarceldeV
Wat voor rituelen bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Als ik zie dat ze mannen met 400+ score per minute hebben bij domination dan ben ik gewoon weg hoor.. Vaak zijn clans gewoon irritant om tegen te spelen, omdat ze meestal wel weten waarmee ze bezig zijn.. terwijl jezelf met een team zit die continu er tegen dood gaat en dan begint de viscieuze cirkel van uav's met nog meer deaths en nog andere killstreaks. Als ze dan nog wat communiceren met teamspeak ofzo dan is het helemaal feest. De helft van het team zit dan op de vlag, terwijl de andere helft aggresief zit te pushen om de mensen die richting die vlag gaan te doden.

Nee, geef mij maar een balanced game. Ik speel ook vele malen beter bij een team die ergens hun mannetje nog kunnen staan. Ik vertrouw vaak te veel op mensen, en als ze dan praktisch geen enkel vuurgevecht kunnen winnen dan quit ik ook gewoon (continu geflanked worden). Dat ze het zelf maar oplossen :+

maar goed, ben CoD ondertussen al weer een beetje beu. Ik begin me weer te ergeren in kleine dingen. De onregelmatige serverkwaliteit helpt ook niet (welke overigens erg scheelt van dag tot dag vind ik).
Het was wel een heel goede bang for the buck game kwa uren gespeeld vs prijs tov. meeste andere games die ik speel.

[ Voor 22% gewijzigd door SmokingCrop op 08-12-2015 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 20-09 12:41
Het is soms wel een uitdaging om tegen een party te spelen en ik wil het vaak ook wel een kans geven maar als ik bv als enige positief sta met wat caps en al mijn teammates 3-15 beginnen zonder een enemy cap dan houd ik het ook voor gezien ja.

Moet wel zeggen dat ik af en toe met complete retards van teammates zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Johrivaneerd schreef op maandag 07 december 2015 @ 11:48:
[afbeelding]

Gisteravond dan toch eindelijk gehaald! Nu maar eens de rest van de Specialists challenges afmaken zodat ik aan hero armor kan gaan beginnen :9
Nice! Hoe ziet die callingcard er eigenlijk uit? Ik kon daar niet zoveel van zien, alleen een wit vlak :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

Johrivaneerd schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 15:11:
[...]

Per challenge na de headshots/kills is het 2.5k à 5 of 6 challenges, dan nog 5k voor gold, en dan nog 5k als je diamond voor die klasse haalt. Tikt lekker aan :)
Klinkt inderdaad wel al een stuk beter als je het zo stelt. Misschien toch maar eens kijken hoe ver ik al sta! Die cammo is super, zou ik zelfs €1 voor geven :9~ _/-\o_

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johlo
Vrijdag schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 17:37:
[...]

Nice! Hoe ziet die callingcard er eigenlijk uit? Ik kon daar niet zoveel van zien, alleen een wit vlak :P
Haha, crappy telefoon foto's in alle snelheid genomen omdat ik zo blij was O-)

Hier een betere:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/2MQg9Kh.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-09 20:19
Voor iedereen die de glitch challenge moet doen :
Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/401181903794210003/B75C784A55300F20A41CBC3071BAD9AF27900A7A/

Ik was ziek aan het tryharden op Domination, na 40 games nog niks. 1 game op Safeguard. Gelijk 3x double kill terwijl je maar 2 nodig hebt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12:54
In de Zombie modus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johlo
rolandos582 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 20:01:
Voor iedereen die de glitch challenge moet doen :
[afbeelding]

Ik was ziek aan het tryharden op Domination, na 40 games nog niks. 1 game op Safeguard. Gelijk 3x double kill terwijl je maar 2 nodig hebt :P
Ik moet nu alleen die H.I.V.E. double kills nog, die zijn echt vervelend. Glitch viel uiteindelijk wel mee: Safeguard o.i.d. frag granaat cooken, gooien in een groep mensen en dan pas Glitch gebruiken. Had hem in drie potjes proberen geloof ik 8)7

Heb jij toevallig tips voor H.I.V.E.? Zal een kwestie van tijd worden, maar het voelt wel zo random aan... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Johrivaneerd schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 20:46:
[...]

Ik moet nu alleen die H.I.V.E. double kills nog, die zijn echt vervelend. Glitch viel uiteindelijk wel mee: Safeguard o.i.d. frag granaat cooken, gooien in een groep mensen en dan pas Glitch gebruiken. Had hem in drie potjes proberen geloof ik 8)7

Heb jij toevallig tips voor H.I.V.E.? Zal een kwestie van tijd worden, maar het voelt wel zo random aan... :(
Die is super easy, gewoon bij de safeguard schieten of domination op caps. Gewoon op het pad schieten waar je weet dat mensen langs komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Johrivaneerd schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 18:33:
[...]

Haha, crappy telefoon foto's in alle snelheid genomen omdat ik zo blij was O-)

Hier een betere:

[afbeelding]
Haha dat snap ik :P
Is dat nu een bewegende calling card? Die zie ik ook wel eens voorbij komen.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johlo
Nee helaas geen bewegende calling card, dat zou helemaal gaaf zijn geweest.

Ik vraag me wel af hoe je die calling card krijgt die door alle specialists heen loopt, is dat als je hero challenges unlockt misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
Johrivaneerd schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 21:45:
Nee helaas geen bewegende calling card, dat zou helemaal gaaf zijn geweest.

Ik vraag me wel af hoe je die calling card krijgt die door alle specialists heen loopt, is dat als je hero challenges unlockt misschien?
Volgens mij alle specialist weapon challenges voltooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AkkelDeFakkel
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15-09 13:43
rolandos582 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 17:50:
[...]

Met mijn Astro A40 2015 en Astro A40 TR edition kan ik heerlijk soundwhoren anders. Je hoort die lui al komen aanstampen van 5km afstand en hoort duidelijk verschil tussen normaal, waterlopen en op metaal ofzo. 8)7
Hè Rolandos,
Ik heb een week geleden ook de A40 TR met de MixAmp Pro TR aangeschaft en ik denk dat de mijne een beetje defect is. Mijn headset gaat ook niet zo hard vind ik en voetstappen hoor ik pas vanaf 5 meter in plaats van jou 5 km. Mijn vriend heeft een Triton en hij kan zijn volume niet op het allerhoogst zetten anders wordt hij doof. Mijn vraag aan jou is hoe jij je Astro hebt aangesloten en/of hebt ingesteld.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
AkkelDeFakkel schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 22:44:
[...]

Hè Rolandos,
Ik heb een week geleden ook de A40 TR met de MixAmp Pro TR aangeschaft en ik denk dat de mijne een beetje defect is. Mijn headset gaat ook niet zo hard vind ik en voetstappen hoor ik pas vanaf 5 meter in plaats van jou 5 km. Mijn vriend heeft een Triton en hij kan zijn volume niet op het allerhoogst zetten anders wordt hij doof. Mijn vraag aan jou is hoe jij je Astro hebt aangesloten en/of hebt ingesteld.

Alvast bedankt!
PC/PS4/XBOX?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben echt volop aan het genieten van BOIII:

Meesterlijk spel. De laatste CoD waar ik zo van genoten heb op
de PS4 was Ghosts.

Advanced Warfare op de PS4 vond ik erg tegenvallen,
BOIII is weer "gelukkig" echt genieten op de PS4.

:9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
Verwijderd schreef op woensdag 09 december 2015 @ 07:47:
Ik ben echt volop aan het genieten van BOIII:

[video]

Meesterlijk spel. De laatste CoD waar ik zo van genoten heb op
de PS4 was Ghosts.

Advanced Warfare op de PS4 vond ik erg tegenvallen,
BOIII is weer "gelukkig" echt genieten op de PS4.

:9~
Ben je nou aan 't trollen of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben echt volop aan het genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-09 21:20
b.o.n.s schreef op woensdag 09 december 2015 @ 08:35:
[...]

Ben je nou aan 't trollen of?
Nee zo speelt hij altijd.
Dit is dennis zijn insteek van GEWELDIG spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 27-08 00:03
Dennis zit net als een visser heel de tijd op 1 plek te wachten tot iemand langsloopt. Na een aantal slachtoffers gebruikt hij zijn killstreaks.

Ik hou absoluut niet van zijn speelstijl en heb altijd een grafhekel aan dit soort players zeker als je objectives speelt.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AkkelDeFakkel
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15-09 13:43

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel HC SnD en soms eventjes campen hoort daar bij.

Ik ren en sluip vaker dan dat ik camp de laatste tijd in BOIII.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12:48
Verwijderd schreef op woensdag 09 december 2015 @ 09:15:

Eventjes? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

In BO3 kan je niet non-stop rushen. Vroeg of laat loop je tegen iemand zijn specialist aan dan. Je moet weten wanneer je moet lopen en wanneer je moet wachten tot die specialist je niet ziet aankomen. Mijn Sony headset van €90 is een fantastische hulp geworden.

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36
Jamesl schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 16:32:
Is er een manier om die rituelen in BO3 sneller te laten gebeuren? Ik loop gewoon altijd rondjes maar er zijn ook mensen die schieten ze neer (wat ik vervelend vind maargoed)

Wat is nou de beste manier?
Er worden een "x" aantal van die gasten gespawned, wanneer je er één of meerdere dood komen deze opnieuw terug net zolang dat het ritueel gestopt is. De eerste moet je gewoon al in ronde 1 doen dan is die in elk geval makkelijk in de pocket en zorgen dat ze niet gekillt worden :+

Hoe meer spelers er in de game zitten hoe langer een ritueel duurt, daar kan je niets aan doen.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Sinds gister de Astro Mixamp Pro inclusief headphones (ATH-M50X) in mijn bezit. Wat een verschil! Na veel inlezen heb ik er voor gekozen om geen game-headset te kopen, maar headphones, blijkbaar zijn die een stuk beter. Ik speel nu hardcore ipv core en ik heb nu gemiddeld een k/d ratio van tussen de 1.5/2.0 waar ik bij core een veel lager ratio heb. Feit dat er geen minimap is en er geen herhalingen zijn speelt ook wel mee natuurlijk, maar ik vind hardcore gewoon veel leuker!

Enige wat vervelend is is dat je soms zelf of door een teammate per ongeluk wordt neergeknald wanneer je in een reflex iemand neerschiet. Dat ik mijn eigen voetstappen hoor is ook nog een klein beetje irritant, maar ik heb dan ook nog geen dead silence perk actief (ben pas level 29). Ik speel zelf met de ICR-1 en nu net de Man-O-War geunlocked, echt heerlijke guns. Heel veel one shot, one kills en headshots heb ik met deze guns. (en ik schiet dan ook echt maar met 1 kogel).

[ Voor 6% gewijzigd door FREAKJAM op 09-12-2015 09:47 ]

is everything cool?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• b.o.n.s
Verwijderd schreef op woensdag 09 december 2015 @ 09:15:

Laat dan eens die gameplays zien ipv dit soort spul, spelers met jou stijl zoals je nu laat zien... bleehhhgg.
Elk filmpje van jou is: hoekje zitten, scorestreak inroepen, stil zitten, repeat.

Sorry.. maar zo kan je toch niet onder je filmpje zetten dat je aan het genieten bent.

Ik ben een middelmatige speler, maar gisteren zat ik echt te genieten, hadden een potje DOM gewonnen op Fringe, iets van 10 captures, 4 defends, pure rush-gameplay. Aan het einde van de pot zag ik dat ik voor het eerst in BOIII 43 kills had gemaakt (nog nooit gehaald).. Dat noem ik genieten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sephirus
b.o.n.s schreef op woensdag 09 december 2015 @ 09:56:
[...]

Laat dan eens die gameplays zien ipv dit soort spul, spelers met jou stijl zoals je nu laat zien... bleehhhgg.
Elk filmpje van jou is: hoekje zitten, scorestreak inroepen, stil zitten, repeat.

Sorry.. maar zo kan je toch niet onder je filmpje zetten dat je aan het genieten bent.

Ik ben een middelmatige speler, maar gisteren zat ik echt te genieten, hadden een potje DOM gewonnen op Fringe, iets van 10 captures, 4 defends, pure rush-gameplay. Aan het einde van de pot zag ik dat ik voor het eerst in BOIII 43 kills had gemaakt (nog nooit gehaald).. Dat noem ik genieten!
Als je SnD speelt hoort dit er nu eenmaal bij.. Helemaal de hardcore variant. Vandaar dat ik die ook nooit speel, ben namelijk totaal niet van het stilzitten.. Laat mij maar vol een ruimte in sprinten met 3 tegenstanders en die alle 3 omleggen, dat geeft mij het idee dat ik "goed" bezig ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffeleo
  • Laatst online: 12-04 23:20

maffeleo

PSN ID: Klungeltjee

Goedemorgen allen,

Zijn er nog mensen die actief Zombies spelen met CoD BO 3 op de Playstation 4 ?
Sinds dit weekend speel ik BO3 en vooral Zombies. Maar ik merk dat je veel wordt ingedeeld bij gasten die het potje verknallen of het ritueel. Het lijkt me leuk om eens verder te komen dan level 22.

Playstation 4 ID: klungeltjee

PSN ID: Klungeltjee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

b.o.n.s schreef op woensdag 09 december 2015 @ 09:56:
Laat dan eens die gameplays zien.
Deze bijvoorbeeld:

Ik beweeg wel degelijk.

:+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Supremedch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-11-2022

Supremedch

PSN: supremedch

Goed gedaan Dennis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt Supremedch.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
Laat Dennis gewoon spelen zoals hij dat wilt, zolang hij maar plezier heeft. Elke keer dat gezeur en commentaar. Reageer anders gewoon niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarceldeV
Soms heb ik ook wel momenten die ik zou willen delen, hoe kan ik dat eenvoudig doen? Ik speel op de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-09 14:55

UTADDICT

NERF

MarceldeV schreef op woensdag 09 december 2015 @ 12:24:
Soms heb ik ook wel momenten die ik zou willen delen, hoe kan ik dat eenvoudig doen? Ik speel op de PS4.
Share knop op je controller.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarceldeV
En dan kan ik die video hier plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

MarceldeV schreef op woensdag 09 december 2015 @ 13:06:
En dan kan ik die video hier plaatsen?
Youtube en dan hier embedden.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarceldeV
Thanks, eens kijken of ik binnenkort een mooie game heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
SC4RF4C3 schreef op woensdag 09 december 2015 @ 11:27:
Laat Dennis gewoon spelen zoals hij dat wilt, zolang hij maar plezier heeft. Elke keer dat gezeur en commentaar. Reageer anders gewoon niet!
Ik geef je een plusje, maar, hij post een video dus daar mag ook op gereageerd worden.
Het is tenslotte een forum.

En ja de gameplays zijn ook vaak gewoon hatelijk om te zien >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

Heeft al iemand Master tag's vrijgespeeld? Ik moet nog 3 quad feed kills halen en heb de Killer! Quad kills zijn geen enkel probleem, die quad feed zijn een stuk lastiger

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SoulsOnFire schreef op woensdag 09 december 2015 @ 16:14:
Heeft al iemand Master tag's vrijgespeeld? Ik moet nog 3 quad feed kills halen en heb de Killer! Quad kills zijn geen enkel probleem, die quad feed zijn een stuk lastiger
Ik heb die gehaald met Battery in potjes Domination. Als je de Launcher hebt, wachten tot een vlag gecapped word en dan full speed de hoek om rennen en alles platbombarderen. XD
Ruin kan ook best van pas komen daarmee.

Maar eigenlijk is het gewoon door blijven spelen, je haalt vanzelf wel zo'n challenge. Als je constant met die challenge in je kop zit gebeurt het toch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb het opgegeven om specifiek voor challenges te gaan. Het meeste komt inderdaad vanzelf en je kan bij wijze van spreken nog geen scheet laten of je krijgt er al een medaille voor :P
Zo kreeg ik van de week een calling card omdat ik eerst op de ene muur en daarna op de andere muur rende en daarna een tegenstander omlegde.

Alleen zo jammer dat de meeste callingcards zo foeilelijk zijn :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

Verwijderd schreef op woensdag 09 december 2015 @ 17:35:
[...]

Ik heb die gehaald met Battery in potjes Domination. Als je de Launcher hebt, wachten tot een vlag gecapped word en dan full speed de hoek om rennen en alles platbombarderen. XD
Ruin kan ook best van pas komen daarmee.

Maar eigenlijk is het gewoon door blijven spelen, je haalt vanzelf wel zo'n challenge. Als je constant met die challenge in je kop zit gebeurt het toch niet.
Is wel een goed idee. Welja ik probeer verschillende dingen tergelijkertijd te unlocken zonder te veel de focus op één ding te leggen! Battery op Dom is waarschijnlijk wel de beste manier! thanks

learning every day.

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Dubbel XP weer dit weekend blijkbaar:
It's getting cold. What would you think about warming things up with a bit of 2XP this weekend?
https://twitter.com/Treyarch/status/674710763953614851

• Nicknamee

Nicknamee

ZFS_Nickname

Van de ene kant erg zonde dat ze dit zo vaak gaan doen is er qwa levelen dalik niet meer veel aan of ze moeten al prestiges goan toevoegen

Stance Fanatic

• Johlo
Nice, gisteren uiteindelijk toch de 3 double kills met H.I.V.E. af gekregen. Hardpoint bleek de sleutel naar succes te zijn :)

Nu maar eens leren die Gravity Spikes fatsoenlijk te gaan gebruiken, heb gisteren de hero challenge voor Overdrive al gehaald maar Gravity Spikes 6 kills in 1 potje wordt voor mij wel lastig.

En als er dit weekend inderdaad weer Double XP is dan denk ik dat ik wel eens een heel eind richting Master Prestige zou kunnen komen :X

• n2theb
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 17-09 10:32

n2theb

Tweakers Abonnee

Johrivaneerd schreef op donderdag 10 december 2015 @ 09:57:
Nice, gisteren uiteindelijk toch de 3 double kills met H.I.V.E. af gekregen. Hardpoint bleek de sleutel naar succes te zijn :)

Nu maar eens leren die Gravity Spikes fatsoenlijk te gaan gebruiken, heb gisteren de hero challenge voor Overdrive al gehaald maar Gravity Spikes 6 kills in 1 potje wordt voor mij wel lastig.

En als er dit weekend inderdaad weer Double XP is dan denk ik dat ik wel eens een heel eind richting Master Prestige zou kunnen komen :X
Ga dan iets van domination spelen dan kan je dit snel halen, moet je wel even je perk activeren voor snellere specialist.

• Johlo
Domination werkt alleen niet echt, omdat je 6 kills in 1 potje moet halen, maar bij Domination telt 1 ronde als 1 potje... Bij de specialist wapens is dat allemaal zo, maar bij de specialist abilities (dus Overdrive, Vision Pulse, etc..) niet. Hoop dat dat binnenkort nog gefixed wordt...

Voor de wapens moet je dus iets als Hardpoint/Kill Confirmed spelen dat maar uit één ronde bestaat.

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Wat vinden jullie van de standaard granaat, ik vind het een waardeloos geval. In tegenstelling tot de vorige edities gooit deze wat slapjes en duurt het wel erg lang voordat deze ontploft. Qua kracht nog niet echt meegekregen hoe sterk die is, gebruik het meestal om campers of hotspots op te blazen. Je moet de granaat wel cooken want anders blijft die veel te lang liggen en loopt de tegenstander meteen weg.

Denk dat ik overstap op semtex of Thermite, alleen probleem is dat semtex niet altijd even lekker te gooien is. Want die blijf meteen plakken aan de muur in plaats van een kamertje in te rollen via bijvoorbeeld de muur. Thermite is mischien nog wel de beste oplossing, brand ook even na dus met wat geluk loopt er nog iemand in.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

• Sephirus
NeoMe schreef op donderdag 10 december 2015 @ 10:14:
Wat vinden jullie van de standaard granaat, ik vind het een waardeloos geval. In tegenstelling tot de vorige edities gooit deze wat slapjes en duurt het wel erg lang voordat deze ontploft. Qua kracht nog niet echt meegekregen hoe sterk die is, gebruik het meestal om campers of hotspots op te blazen. Je moet de granaat wel cooken want anders blijft die veel te lang liggen en loopt de tegenstander meteen weg.

Denk dat ik overstap op semtex of Thermite, alleen probleem is dat semtex niet altijd even lekker te gooien is. Want die blijf meteen plakken aan de muur in plaats van een kamertje in te rollen via bijvoorbeeld de muur. Thermite is mischien nog wel de beste oplossing, brand ook even na dus met wat geluk loopt er nog iemand in.
Mits je goed bent in het cooken van frag grenades zijn ze wel sterk. In vorige CODs had ik een voorkeur voor de C4. Deze ontploft harder en je kan hem gooien en direct laten ontploffen door X (vierkantje op ps4?) te double tappen. Op deze manier kan je als je weet dat er iemand achter een voorwerp schuilt redelijk eenvoudig de c4 gooien en de tegenstander te grazen nemen. c4 gooi je verder als je de worp combineert met springen.

Het double tappen was in ieder geval mogelijk tot call of duty: Ghosts. Geen idee of dat in deze ook nog het geval is.

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Sephirus schreef op donderdag 10 december 2015 @ 10:26:
[...]
Mits je goed bent in het cooken van frag grenades zijn ze wel sterk. In vorige CODs had ik een voorkeur voor de C4. Deze ontploft harder en je kan hem gooien en direct laten ontploffen door X (vierkantje op ps4?) te double tappen. Op deze manier kan je als je weet dat er iemand achter een voorwerp schuilt redelijk eenvoudig de c4 gooien en de tegenstander te grazen nemen. c4 gooi je verder als je de worp combineert met springen.

Het double tappen was in ieder geval mogelijk tot call of duty: Ghosts. Geen idee of dat in deze ook nog het geval is.
Zal ook wel per speelmodes verschillen, ik speel veel Free for All en dan heb je geen tijd om ergens rustig een paar seconde te staan cooken. Je hebt op dat moment geen aim en je moet nog terugschakelen naar je gun oftewel er komt al iemand om de hoek haha. Maar die C4 kun je nog minder ver gooien, maar wel weer snel laten ontploffen. Ik ga de Thermite eens proberen, denk dat ik daar meer kills uit haal.

[ Voor 3% gewijzigd door NeoMe op 10-12-2015 10:33 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

• MarceldeV
Granaten zijn dan ook vooral handig als mensen een objective cappen etc. Ik kan me voorstellen dat het in FFA niet erg vaak bruikbaar is.

• Nicknamee

Nicknamee

ZFS_Nickname

NeoMe schreef op donderdag 10 december 2015 @ 10:14:

Semtex is in jou geval met het spelen van FFA veel beter kan je random ergens gooien snel en misschien een random stuck. Frags kan echter wel maar moet je altijd op camp plekken van mensen gooien in de kans dat ze dan toch net naar binnen komen gelopen en themite heb je ook niet veel aan dat doet niet veel damage. Krijgt dan wel te zien dat je een hitmarker krijgt als iemand erin loopt geloof ik.

Stance Fanatic

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Nicknamee schreef op donderdag 10 december 2015 @ 10:38:
[...]
Semtex is in jou geval met het spelen van FFA veel beter kan je random ergens gooien snel en misschien een random stuck. Frags kan echter wel maar moet je altijd op camp plekken van mensen gooien in de kans dat ze dan toch net naar binnen komen gelopen en themite heb je ook niet veel aan dat doet niet veel damage. Krijgt dan wel te zien dat je een hitmarker krijgt als iemand erin loopt geloof ik.
Ik gooi altijd pas een nade nadat ik iemand heb gezien of uav aangeeft dat er iemand zit, niet luk raak op de gok. Maar ik ga ze proberen, sta zelf vaak genoeg in de fik helaas dus ben benieuwd :)

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

ik zou het jammer vinden als ze nu al weer double xp doen. Zo is de uitdaging met levelen een stuk minder.
Vorige keer kon ik er niet veel gebruik van maken en dit weekend waarschijnlijk ook niet :P

• Gundogan
donvalentino schreef op donderdag 10 december 2015 @ 11:10:
ik zou het jammer vinden als ze nu al weer double xp doen. Zo is de uitdaging met levelen een stuk minder.
Vorige keer kon ik er niet veel gebruik van maken en dit weekend waarschijnlijk ook niet :P
Als je kijkt naar hoeveel je moet unlocken en prestigen om alles te kunnen gebruiken, mogen ze van mij permanent de (weapon) XP gain omhoog gooien. :X

• Frostbite
Laat die Double xp maar komen... Vorige keer kon ik net een paar uur spelen en toen lag ik de rest van het weekend ziek op bed... (zielig mode)

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

• Famous
Frostbite schreef op donderdag 10 december 2015 @ 11:21:
Laat die Double xp maar komen... Vorige keer kon ik net een paar uur spelen en toen lag ik de rest van het weekend ziek op bed... (zielig mode)
Zombie mode

Kan het hier ook wel gebruiken, vorige keren geen gebruik van gemaakt.
Moet ook nog even het echte fijne wapen vinden.. Soms is die Vesper erg lekker maar soms kan ik er ook totaal niet mee overweg :+

• cypher21
Famous schreef op donderdag 10 december 2015 @ 11:27:
[...]

Zombie mode

Kan het hier ook wel gebruiken, vorige keren geen gebruik van gemaakt.
Moet ook nog even het echte fijne wapen vinden.. Soms is die Vesper erg lekker maar soms kan ik er ook totaal niet mee overweg :+
ik vind die XR-2 erg fijn, 3 burst auto.
Maar heb daar nu alles voor gehaald

Nu met de ICR bezig, vind ik toch minder fijn

• Sephirus
Het ligt er totaal aan of je nou hardcore of core speelt. Met Core zijn de ICR en VMP mijn favorieten. Met Hardcore is de BRM een toppertje, met demper nog steeds bijna altijd 1 shot kill.

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:45

Christiano007

Ich bin der champion

Ik vind het jammer dat de Thermal scope er bij zit, beetje overpowered :P Je hebt er een perk voor maar das ook niet alles.

Ter land, ter zee en in de kroeg

• Nicknamee

Nicknamee

ZFS_Nickname

Christiano007 schreef op donderdag 10 december 2015 @ 11:50:
Ik vind het jammer dat de Thermal scope er bij zit, beetje overpowered :P Je hebt er een perk voor maar das ook niet alles.
Hoort er een beetje bij niet? zelfde als die soort van targetfinder achtige red dot

Stance Fanatic

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:45

Christiano007

Ich bin der champion

Nicknamee schreef op donderdag 10 december 2015 @ 11:54:
[...]

Hoort er een beetje bij niet? zelfde als die soort van targetfinder achtige red dot
Vindt het gewoon irritant, snipertjes ver weg met zo'n scope. En bijna niets helpt er tegen (smoke kijken ze door heen, flits is vaak te ver weg)

Ter land, ter zee en in de kroeg

• Nicknamee

Nicknamee

ZFS_Nickname

Christiano007 schreef op donderdag 10 december 2015 @ 11:56:
[...]

Vindt het gewoon irritant, snipertjes ver weg met zo'n scope. En bijna niets helpt er tegen (smoke kijken ze door heen, flits is vaak te ver weg)
Klopt is zelfs een challenge van he haha, ik mag niks zeggen ben zelf namelijk ook zo'n sniper figuur

Stance Fanatic

• Famous
Sephirus schreef op donderdag 10 december 2015 @ 11:36:
Het ligt er totaal aan of je nou hardcore of core speelt. Met Core zijn de ICR en VMP mijn favorieten. Met Hardcore is de BRM een toppertje, met demper nog steeds bijna altijd 1 shot kill.
Speel altijd Core, vind HC beetje voor "noobs".
Weet niet hoe dat in BO3 is maar vind het beetje kansloos dat je zo snel dood bent :D

• Frostbite
Famous schreef op donderdag 10 december 2015 @ 11:59:
[...]

Speel altijd Core, vind HC beetje voor "noobs".
Weet niet hoe dat in BO3 is maar vind het beetje kansloos dat je zo snel dood bent :D
Ben ik niet met je eens. In HC gaat het meer om je reactievermogen dan hoe krachtig je wapen is. De helft van de (minimap) perks zijn waardeloos simpelweg omdat die niet in beeld is.

Ik vind het wel weer fijn spelen, want ik erger me in core aan het feit dat je soms een magazijn leeg moet schieten voordat je een kill hebt. Heeft hij een sterker wapen dan ga je als je niet goed mikt nog eerder dood ook al schoot je eerder. :/

Hoewel je in HC vrijwel alles 1 kill is heb ik toch Scavanger in mijn class zitten (samen met Ghost). En het liefst heb ik daar een wapen met een suppressor erop. Wapen als Drakon en Shiva zijn bij mij wel favoriet maar je bent al gelijk een noob volgens anderen. Zeker met Thermal kun je alles afknallen vanaf een grotere afstand. :)

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Pagina: 1 ... 29 ... 68 Laatste