• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36
Frostbite schreef op donderdag 10 december 2015 @ 12:27:
[...]

Ben ik niet met je eens. In HC gaat het meer om je reactievermogen dan hoe krachtig je wapen is. De helft van de (minimap) perks zijn waardeloos simpelweg omdat die niet in beeld is.

Ik vind het wel weer fijn spelen, want ik erger me in core aan het feit dat je soms een magazijn leeg moet schieten voordat je een kill hebt. Heeft hij een sterker wapen dan ga je als je niet goed mikt nog eerder dood ook al schoot je eerder. :/

Hoewel je in HC vrijwel alles 1 kill is heb ik toch Scavanger in mijn class zitten (samen met Ghost). En het liefst heb ik daar een wapen met een suppressor erop. Wapen als Drakon en Shiva zijn bij mij wel favoriet maar je bent al gelijk een noob volgens anderen. Zeker met Thermal kun je alles afknallen vanaf een grotere afstand. :)
Dat is waar, maar je hebt eigenlijk nooit een kans als iemand je van achter/zijkant aanvalt of van ver jou eerder ziet.

Dit is bij Core wel meer gericht op skills dan reactie vermogen. Je hebt een betere kans om te overleven, de gene die beter kan aimen heeft meer kans op de kill.. Sterker wapen maakt niet zoveel uit, AR is van ver wat beter en SMG van dichtbij.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Famous schreef op donderdag 10 december 2015 @ 11:59:
[...]

Speel altijd Core, vind HC beetje voor "noobs".
Weet niet hoe dat in BO3 is maar vind het beetje kansloos dat je zo snel dood bent :D

Dit is bij Core wel meer gericht op skills dan reactie vermogen. Je hebt een betere kans om te overleven, de gene die beter kan aimen heeft meer kans op de kill.. Sterker wapen maakt niet zoveel uit, AR is van ver wat beter en SMG van dichtbij.
hmm.. ik vind juist core voor "noobs"

Rondrennen met een sterk wapen en sprayen. Kan mijn zoontje van 5 ook ...

edit:
Sterker wapen geeft juist een ENORM veel verschil bij core.

[ Voor 29% gewijzigd door cypher21 op 10-12-2015 12:41 ]

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• MarceldeV
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 28-10-2020
''Kan mijn zoontje van 5 ook'', waarom zitten er dan nog steeds spelers met scores als 2-15 in de lobby? Blijkbaar is het allemaal toch niet zo eenvoudig.

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

denk dat het een nutteloze discussie is (core / hardcore)

Ieder moet gewoon spelen wat ie wilt.

• MarceldeV
Dat is helemaal zo. Ik heb een paar potjes hardcore gespeeld, maar vond het nogal irritant dat ik niet wist waar mijn teammates waren, en volgens mij zit je niet welke vlaggen je gecapped hebt, en ook je killstreaks moet je zelf maar onthouden. Van het verbergen van je killstreaks zie ik het nut eigenlijk niet.

• cypher21
MarceldeV schreef op donderdag 10 december 2015 @ 12:52:
Dat is helemaal zo. Ik heb een paar potjes hardcore gespeeld, maar vond het nogal irritant dat ik niet wist waar mijn teammates waren, en volgens mij zit je niet welke vlaggen je gecapped hebt, en ook je killstreaks moet je zelf maar onthouden. Van het verbergen van je killstreaks zie ik het nut eigenlijk niet.
van die killstreaks e.d. ben ik het idd met je eens, hadden best zichtbaar mogen zijn.
En ik wil core niet afserveren hoor, maar ik vind (mijn mening dus ;) ) dat core irritanter speelt. Sterkere wapens hebben veel te veel voordeel in core dan in hardcore dus een beetje rondsprayen met een sterk wapen levert teveel voordeel op ten opzichte van gericht schieten

Dus gelukkig is er keus

• MarceldeV
En in hardcore let je juist weer op andere dingen, een wapen met weinig damage maar weinig recoil en een lange afstand is daar weer beter (denk ik) omdat mensen toch direct doodgaan.

• Sephirus
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 05-09 16:05
Bij vorige call of duties speelde ik enkel Core. Echter bij BO3 merk ik dat je nog net iets meer kogels nodig hebt om iemand om te leggen. Dat ik met een heel magazijn nog maar 2-3 kills kan maken ergert me een beetje. Vandaar dat dan HC wel een welkome afwisseling is.
Ik vind hc ook fijn omdat er minder ruis op de hud is. Niet honderdmiljard informatiezooi. Gisteravond ging ik weer als een druif. Drie potjes achter elkaar met onder de vijf kills en meer dan twintig deaths... maar ik zag dat het inmiddels kwart voor vier was dus na een lange dag werken was ik denk ik een beetje moe 😛

En alsjeblieft, gooi een max qua mapherhaling zoals in Ghosts. Uiterlijk twee keer dezelfde achter elkaar. Of maak een aparte playlist met alleen Fringe en Combine. Echt hoor.... 😕

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Nicknamee
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 01-04 16:01

Nicknamee

ZFS_Nickname

Vrijdag schreef op donderdag 10 december 2015 @ 13:24:
Ik vind hc ook fijn omdat er minder ruis op de hud is. Niet honderdmiljard informatiezooi. Gisteravond ging ik weer als een druif. Drie potjes achter elkaar met onder de vijf kills en meer dan twintig deaths... maar ik zag dat het inmiddels kwart voor vier was dus na een lange dag werken was ik denk ik een beetje moe 😛

En alsjeblieft, gooi een max qua mapherhaling zoals in Ghosts. Uiterlijk twee keer dezelfde achter elkaar. Of maak een aparte playlist met alleen Fringe en Combine. Echt hoor.... 😕
jaaa! die schijt zelfde map 10 keer achterelkaar wordt je heftig moe van zaten laatst meer als 10 games achtermekaar in combine

Stance Fanatic

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
ik speel alleen nog maar hardcore.. veel beter! is dat voor noobs nee toch ?

Wanneer gaat de 2xp in ? vanavond?

• cypher21
Idd. Die herhaling... wtf... gisteravond een uur lang Fringe, vind ik wel een leuke map, maar niet een uur lang

• MarceldeV
shakespeare schreef op donderdag 10 december 2015 @ 13:30:
ik speel alleen nog maar hardcore.. veel beter! is dat voor noobs nee toch ?

Wanneer gaat de 2xp in ? vanavond?
Hardcore is zeker niet voor noobs, gewoon een andere manier van spelen.

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

MarceldeV schreef op donderdag 10 december 2015 @ 13:43:
[...]
Hardcore is zeker niet voor noobs, gewoon een andere manier van spelen.
Er wordt toch wat afgecampt op hardcore free for all, dat maakt die modus echt kapot. Als iedereen gewoon beetje zou bewegen in plaats van in een hoekje te gaan zitten dan was er nog wat lol te beleven.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

• MarceldeV
FFA vind ik sowieso niks aan. Ga het alleen spelen omdat ik alle challenges wil halen.

• shakespeare
hardcore speelt wat rustigere... voor mijn gevoel wat meer pro...

wanneer gaat de 2xp in ? vanavond al om andere wereldtijd ?

• MarceldeV
Ik dacht ook dat hardcore meer pro was, tot ik het een keer deed en direct weer bovenaan eindigde. Rustiger speelt het wel inderdaad.

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:02
shakespeare schreef op donderdag 10 december 2015 @ 14:24:
wanneer gaat de 2xp in ? vanavond al om andere wereldtijd ?
Misschien vanavond, anders morgenavond.

Verder komt Hijacked uit BO2 terug: https://twitter.com/CallofDuty/status/674694318402048000

Yay, nu nog mappen als Rust, Shipment en Dome en iedereen is weer 'blij'. :/

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

• MarceldeV
De vorige keren begon het al op donderdag, dus ik gok vanavond.

• cypher21
Double weapon xp begon laatst op donderdag, de double xp begon de week ervoor op vrijdag pas

Maar hoop vanavond! Vrouw is weg, alle tijd

• Nicknamee

Nicknamee

ZFS_Nickname

Gundogan schreef op donderdag 10 december 2015 @ 14:27:
[...]

Verder komt Hijacked uit BO2 terug: https://twitter.com/CallofDuty/status/674694318402048000

Wat dacht je van Studio(fireing range) Terminal, highrise . en ga maar door

Stance Fanatic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gundogan
Nicknamee schreef op donderdag 10 december 2015 @ 14:41:
[...]

Wat dacht je van Studio(fireing range) Terminal, highrise . en ga maar door
Die zijn nog redelijk qua formaat. Die ik allemaal opnoemde zijn allemaal klein van het formaat Nuketown en vinden velen erg leuk om te doen (ik niet).

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03
Ik mis bij die DLC nog zo'n extra gun ... beetje jammer dat ze die niet erin hebben gestopt. Ik koop de season pass ook mede om eerder die extra wapens te kunnen gebruiken. Kijk naar de Peacekeeper van BO2. Dat wasgewoon een beest van een wapen :)
n2theb schreef op donderdag 10 december 2015 @ 15:13:
[...]

Geef mij maar gewoon wat grotere maps, want ik erger me soms echt dood aan de kleine maps met spawnen.. Het spawn systeem is op die kleine maps gewoon niet te doen.
Dat gebeurt ook heel vaak, ga je dood en dan ineens spawn je 2 meter verder of precies op een plek tussen de tegenstanders. Soms is het echt gewoon random en ga je soms redelijk vaker achter elkaar dood voordat je pas een goede spawn hebt.

[ Voor 51% gewijzigd door Frostbite op 10-12-2015 15:17 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

• n2theb
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 17-09 10:32

n2theb

Tweakers Abonnee

Gundogan schreef op donderdag 10 december 2015 @ 14:54:
[...]

Die zijn nog redelijk qua formaat. Die ik allemaal opnoemde zijn allemaal klein van het formaat Nuketown en vinden velen erg leuk om te doen (ik niet).
Geef mij maar gewoon wat grotere maps, want ik erger me soms echt dood aan de kleine maps met spawnen.. Het spawn systeem is op die kleine maps gewoon niet te doen.

• MarceldeV
Het meest frustrerende wat spawnen betreft is wanneer 1 van je teammaten rond gaat wandelen bij de vlag van de tegenstander waardoor zij ineens achter je spawnen. Ik zou iedereen een bericht willen sturen maar dat is zoveel gedoe op de PS4 dus dat doen we maar niet.

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:36

Christiano007

Ich bin der champion

Gundogan schreef op donderdag 10 december 2015 @ 14:27:
[...]

Ik vond dat zelf wel een vermakelijke map. Alleen moet hij wel iets groter denk ik met dat vliegen en wallrunning :P

Ter land, ter zee en in de kroeg

• donvalentino

donvalentino

ja van mij mag Stronghold Slums Raid etc ook geremaked worden :)

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 20-09 12:41
NeoMe schreef op donderdag 10 december 2015 @ 10:14:
Wat vinden jullie van de standaard granaat, ik vind het een waardeloos geval. In tegenstelling tot de vorige edities gooit deze wat slapjes en duurt het wel erg lang voordat deze ontploft. Qua kracht nog niet echt meegekregen hoe sterk die is, gebruik het meestal om campers of hotspots op te blazen. Je moet de granaat wel cooken want anders blijft die veel te lang liggen en loopt de tegenstander meteen weg.

Denk dat ik overstap op semtex of Thermite, alleen probleem is dat semtex niet altijd even lekker te gooien is. Want die blijf meteen plakken aan de muur in plaats van een kamertje in te rollen via bijvoorbeeld de muur. Thermite is mischien nog wel de beste oplossing, brand ook even na dus met wat geluk loopt er nog iemand in.
Ik speel juist met de frag. Het 'cooken' is wel vervelend maar ik vind hem, en denk dat hij dat ook is, vele maler sterker dan een semtex.
Vraagje: hoe is het mogelijk dat een Sheiva altijd een 1 shot is in de Core playlist? Ik zag zojuist een gast in mijn game die iedereen 1 shotte met zijn Sheiva, maakt niet uit van welke afstand....

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20-09 14:49

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Headshots.
The Sheiva is far and away the highest damage assault rifle. It will kill in two shots at most ranges, and at all ranges if one shot is a headshot.

[ Voor 89% gewijzigd door FREAKJAM op 10-12-2015 15:49 ]

is everything cool?

• Nicknamee

Nicknamee

ZFS_Nickname

xelfer schreef op donderdag 10 december 2015 @ 15:47:
Vraagje: hoe is het mogelijk dat een Sheiva altijd een 1 shot is in de Core playlist? Ik zag zojuist een gast in mijn game die iedereen 1 shotte met zijn Sheiva, maakt niet uit van welke afstand....
Headshots zijn volgends mij altijd 1 hit en mit highcaliber weet ik 100% zeker one hit

Stance Fanatic

• Gundogan
Nicknamee schreef op donderdag 10 december 2015 @ 15:54:
[...]

Headshots zijn volgends mij altijd 1 hit en mit highcaliber weet ik 100% zeker one hit
In z'n max damage range is het één headshot kill met high caliber ja. Volgens mij is high caliber zo dat je altijd een schot minder nodig hebt als je tenminste één headshot maakt. Zonder maken headshots in veel gevallen geen verschil.

[ Voor 6% gewijzigd door Gundogan op 10-12-2015 16:06 ]

Het waren geen headshots, dat was het rare... ik heb er nog steeds geen verklaring voor :?.

Verwijderd

Juist tegen 3 met master prestige gespeeld...
Allemaal in de zelfde party :o

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2015 19:46 ]

• Jeroenske
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-09 19:10
Monster XP codes als iemand ze wil :)

J88LX3LW5C
X4MKX3VLZY

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-09 09:11
Famous schreef op woensdag 09 december 2015 @ 09:24:
[...]

Er worden een "x" aantal van die gasten gespawned, wanneer je er één of meerdere dood komen deze opnieuw terug net zolang dat het ritueel gestopt is. De eerste moet je gewoon al in ronde 1 doen dan is die in elk geval makkelijk in de pocket en zorgen dat ze niet gekillt worden :+

Hoe meer spelers er in de game zitten hoe langer een ritueel duurt, daar kan je niets aan doen.
Ja dat weet ik, bloed irritant dat mensen ze neerschieten!
Maar oke en welke ronde je een ritueel doet heeft niks te maken met de duur van het ritueel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Een hele hoop changes die binnenkort of na CWL volledig doorgevoerd zullen worden:
The update we are working on, TU4, is a big one with a lot of great stuff in it. We hope to have that to you soon.

Long story short. We are doing online qualifiers for the Call of Duty World League (CWL) in the middle of December. While we don't like to update the game in the middle of such an event, the CWL is just one of many influencers that make December a tough time to schedule updates for the game. It's not as easy as pulling the trigger when we want. We are organized across 3 platforms worldwide. Suffice it say, we do it all the time, but a lot goes into it each and every time with a lot of moving parts.

Thus, we decided we would hotfix (you know this as Game Settings Have Changed) as many of those changes as we could into the current version (which is update 3.)

When the actual update comes out, most of the game tuning won't change. What is in 37.25.35.4 or better will be update 4.

Here is a sample of some of the key changes that impact the gameplay directly, but not a full list of fixes and updates, which will be in the regularly in the patch notes:

Weapons

Submachine Guns
Kuda
Increased ability to control recoil.
VMP
Time increased when aiming down sights.
Hip fire spread increased.
Weevil
Vesper
Reduced lethal range.
Razorback
Increased lethal range.

Assault Rifles
KN-44
XR-2
Movement speed reduced.
HVK-30
ICR-1
Hip fire spread reduced.
Fixed an issue with the reload animation when a certain magazine was equipped.
Man-O-War
* Increased ability to control recoil.
M8A7
Fire rate reduced.

Shotguns
KRM-262
Removed 3-hit kill. Now guaranteed at 2-hits.
205 Brecci
Increased lethal range. 8)7
Haymaker 12
Increased lethal range. 8)7

Light Machine Guns
Dingo
Movement speed increased.
48 Dredge
Fire rate reduced.

Pistols
MR6
RK5
Reduced lethal range.
L-CAR 9
Reduced damage.
Reduced lethal range.
Hip fire spread increased.

Scorestreaks
HC-XD
Explosive damage increased
Dart
Explosive damage increased for collision explosions
Handling tuning
Minimum speed slightly reduced
Fixed an issue where the Dart was not locking onto enemy players
Talon
AI controlled damage slightly increased
Mothership
Increased number of missiles required to destroy by 2
Owner turret explosive bullet damage increased
Owner rocket turret projectile speed increased
Hellstorm
Cluster bomb explosive damage increased
Rolling Thunder
Explosive radius per drone increased
Explosive damage per drone increased
Added 4 pairs of drones
Health per drone increased
Cerberus
Increased missiles required to destroy by 1
Increased EMP Grenades required to destroy by 1
G.I. Unit
Increased number of War Machine hits required to destroy
Slightly increased duration
Slightly decreased time stunned when hit by EMP Grenade
UAV
Increased base health
CUAV
Increased base health
Wraith
Increased base health
Fixed an issue where the Flak Drone would not intercept incoming missiles
R.A.P.S
Increased number or missiles required to destroy Deploy Ship by 1
Increased health per drone
Explosive damage per drone increased
Lightning Strike
Reduced the time between target selection and payload delivery
https://www.reddit.com/r/...ng_changes_in_3525354_or/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batiatus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-09 15:51
Icr betere recoil control? Ik gebruik dat wapen alleen al omdat de recoil control zo goed is. Shotguns increased range ben ik niet erg blij mee, net als de upgrade van RAPS. Klotebolletjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ook jammer van de M8A7, aangezien ik die net heb geperm unlockt. En dat van de vesper is ook niet leuk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

ja baal ook van een aantal nerfs zoals die vesper...
Overigens, double XP is ingegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-09 17:27
Sj44k13 schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 08:26:
Ook jammer van de M8A7, aangezien ik die net heb geperm unlockt. En dat van de vesper is ook niet leuk :(
Hoe unlock je een wapen permanent? Is dat (zoals bij aw geloof ik?) wanneer je prestiged dat je er 1 kan kiezen?

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20-09 17:52
M8 met rapid fire. Zal niet heel veel schelen.

Ben erg benieuwd naar de icr update. Favo AR laatste dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
Ps: zullen de razorback veel tegenkomen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
ook nuketown only in playlist.. en dubbel xp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
HertogJack schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 09:05:
[...]

Hoe unlock je een wapen permanent? Is dat (zoals bij aw geloof ik?) wanneer je prestiged dat je er 1 kan kiezen?
Ja.

More controlable recoil zal wel een minder groot gat tussen minimum en maximum recoil betekenen waardoor het recoil patroon voorspelbaarder wordt, wat nu bij veel wapens (degene die ze noemen vooral) niet zo is.

Eerder RIP LCAR aka de pocket SMG waar wel high caliber op kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johlo
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19-09 10:01
Gundogan schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 09:31:
[...]
Eerder RIP LCAR aka de pocket SMG waar wel high caliber op kan.
De LCAR was ook eigenlijk wel té goed als een secondary die je voor 1 punt er bij kon pakken ;)

Zal vanavond even moeten spelen om te kijken wat voor effect de andere changes hebben. De M8 was sowieso redelijk hit & miss bij mij, de hit detectie van dat wapen liet wel veel te wensen over.

Hopelijk is de recoil van de Man-o-War nu wat beter te voorspellen, vond ik op zich een fijn wapen maar de recoil was wel moeilijk te managen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sephirus
Het is mij nog niet opgevallen dat de LCAR te sterk was, ben er maar een enkele keer door gekilled. Zelfde geld voor de Vesper, ik had nou niet het idee dat deze generfd moest worden. Met de damage increases van de killstreaks ben ik niet zo blij. Ze waren wat mij betreft al sterk genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-09 17:27
Sephirus schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 09:56:
Met de damage increases van de killstreaks ben ik niet zo blij. Ze waren wat mij betreft al sterk genoeg.
Dit dus.. Die keuze begrijp ik ook niet.

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
HertogJack schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 10:03:
[...]

Probleem was dat bepaalde killstreaks onbedoeld snel neergehaald konden worden, voornamelijk met de Scythe specialist ability. Nu moet je dus 'gewoon' launchers gebruiken. Alleen de Wraith wordt nu echt wat vervelender omdat die niet meer neergaat met 2 missiles omdat de drone die omheen vliegt ook wat gaat doen nu. En hopelijk kan je met Flak Jacket nog steeds een RAPS explosie overleven.
Sephirus schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 09:56:
Het is mij nog niet opgevallen dat de LCAR te sterk was, ben er maar een enkele keer door gekilled. Zelfde geld voor de Vesper, ik had nou niet het idee dat deze generfd moest worden. Met de damage increases van de killstreaks ben ik niet zo blij. Ze waren wat mij betreft al sterk genoeg.
LCAR was zo'n beetje net de als de KAP-40 uit BO2: hoge rate of fire, veel damage dichtbij en een zeer gunstig recoil patroon (veel beter dan veel SMG's) wat met high caliber goed werkt. Een nerf is wel op z'n plaats. Vesper is de beste SMG omdat deze nog de BO2 Skorpion recoil heeft terwijl alle andere SMG's een veel meer random zijn qua recoil. En de rate of fire is zoveel hoger dan de andere full auto wapens wat er voor zorgt dat de Vesper 1op1 van dichtbij nauwelijks te verslaan is. Dus het meer een 5 shot SMG maken is wel logisch als je ziet dat de andere wapens een minder random recoil patroon krijgen.

Wat ook opvalt is dat de 100% range increase met long barrel op assault rifles kennelijk gewoon zo hoort. Dan heeft het ook weinig zin om een LMG te gebruiken, zeker nu de Dredge weer een nerf krijgt.

[ Voor 5% gewijzigd door Gundogan op 11-12-2015 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10:54
HertogJack schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 10:03:
[...]

Aan de ene kant snap ik het wel, als je deze streaks zelf haalt met veel pijn en moeite en 5 seconde later issie eruit geschoten.. dan kan je net zo goed met alleen hd-xd, uav, care package spelen.

Aan de andere kant, de balance ingame is gewoon best lekker.

Is het echt heel erg merkbaar dat de scorestreaks zijn gebuffed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sephirus
Gundogan schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 10:14:
[...]

Probleem was dat bepaalde killstreaks onbedoeld snel neergehaald konden worden, voornamelijk met de Scythe specialist ability. Nu moet je dus 'gewoon' launchers gebruiken. Alleen de Wraith wordt nu echt wat vervelender omdat die niet meer neergaat met 2 missiles omdat de drone die omheen vliegt ook wat gaat doen nu. En hopelijk kan je met Flak Jacket nog steeds een RAPS explosie overleven.

[...]
De Wraith gaat nog steeds neer met 2 missiles, 1 op de drone en 1 op de wraith. Ze fixen een issue waarbij de drone de eerste raket niet altijd onderschept.

Wanneer gaan bovenstaande hotfixes trouwens in? Dan kan ik de vesper nog eens proberen voordat hij generfd wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
Sephirus schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 10:18:
[...]

De Wraith gaat nog steeds neer met 2 missiles, 1 op de drone en 1 op de wraith. Ze fixen een issue waarbij de drone de eerste raket niet altijd onderschept.

Wanneer gaan bovenstaande hotfixes trouwens in? Dan kan ik de vesper nog eens proberen voordat hij generfd wordt :)
Wanneer dat CWL over is denk ik.

Hm, ik dacht altijd dat het twee op de Wraith zelf was en de drone er één zou moeten onderscheppen zodat het vaak drie zou moeten zijn (wat nu dus niet werkt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
Ik weet niet of het al gemeld is, maar :o :
Afbeeldingslocatie: http://images.designntrend.com/data/images/full/77942/call-of-duty-black-ops-3.png?w=780

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

de vesper is al generfed volgens mij, in hc geen direct kill meer op grotere afstanden.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sephirus
Wat zijn voor core een beetje leuke attachments voor de Vesper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

fast mags en fmj/high caliber + stock.

gewoon 4 attachments en geen nades. spray and pray baby!

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Mojo
Oja? Bij mij nog niet hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Ja is vanavond 7 uur volgens mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03
donvalentino schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 12:34:
[...]

Ja is vanavond 7 uur volgens mij :P
Home » Local Time
10:00 AM Pacific Standard Time to Local Time

Pacific Standard Time:10:00 AM (10:00)
W. Europe Time (Local): 7:00 PM (19:00)

Nog even geduld ;)

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat is dat toch met die VMP. Soms gaat dat ding, ook als je in korte bursts vuurt, ineens als een gek omhoog. Zelfs met grip, quickdraw en stock. Ik speel nu al een hele tijd ermee maar ik kan er denk ik niet mee omgaan. (speel meestal maar met één/twee wapens tegelijkertijd om de challenges te doen)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Mojo
Vrijdag schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 16:38:
Wat is dat toch met die VMP. Soms gaat dat ding, ook als je in korte bursts vuurt, ineens als een gek omhoog. Zelfs met grip, quickdraw en stock. Ik speel nu al een hele tijd ermee maar ik kan er denk ik niet mee omgaan. (speel meestal maar met één/twee wapens tegelijkertijd om de challenges te doen)
Heel herkenbaar. Ben daardoor toch maar overgestapt naar hardcore en speel daar met de Razorback/Man o War. Dat gaat meer dan voortreffelijk. SPM gaat omhoog en het KD ook. Had een KD in core van om en nabij 1.2 en een SPM van 290. Dat is nu in alleen HC 2.1 om 360. Echt een belachelijk verschil.

Maar goed, dat komt mede omdat ik de game natuurlijk meer doorheb dan in de eerste weken na de release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daiov97
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 09:07
Wow, wat vind ik de pharo fijn. Kd is al met 0.1 gestegen in 2 dagen en haal gemiddeld 0.4 boven mijn global KD. Had ik die maar eerder geprobeerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batiatus
Kunnen ze die dubbel xp niet een keer door de weeks doen? M'n PS4 staat op mn studentenlocatie en niet op t ouderlijk verblijf :'(
Nouja, over een maand gelukkig weer wat extra tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePupD
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-12-2020

ThePupD

Standing Tall And Talented

Als er nog mensen zijn die op de PS4 willen spelen, add me: ThePupD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-09 18:29
Ik ben er klaar mee. Heb blops3 te koop gezet. Wat een graf spel eigenlijk. Had het al 3 weken niet gespeeld omdat ik het gewoon niet leuk vond. Ben bijna prestige 2, maar dat ga ik niet meer halen. Al die achtelijke zooi die er in zit. Geen CoD meer voor mij als ze met die futuristische dingen blijven komen.....

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Mojo
PM_Petrol schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 23:22:
Ik ben er klaar mee. Heb blops3 te koop gezet. Wat een graf spel eigenlijk. Had het al 3 weken niet gespeeld omdat ik het gewoon niet leuk vond. Ben bijna prestige 2, maar dat ga ik niet meer halen. Al die achtelijke zooi die er in zit. Geen CoD meer voor mij als ze met die futuristische dingen blijven komen.....
Frustratie ten top. Geef me de hand. Ik hoop ook op een goede wo2 cod. Voor nu vermaak ik me op zich wel, alleen in hardcore. Liever core, maar dat is niet te doen. Ik denk alleen dat we nu op deze voet doorgaan, na al het enthousiasme. Wat ik best kan begrijpen want deze cod is ook wel goed, alleen niet de stijl van de ouderwetse codspelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigdaddy1993
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 28-07-2019
Jongens ik had een vraag :

Ik heb iemand in mijn lijst die ik ken van school die level 6 prestige 0 is, vandaag opeens is hij master prestige level 55.... dit kan dus nooit binnen 3 dagen, bij leaderbords als ik naar ''carreer'' druk staat er dat hij maar max 100 kils heeft en daar staat wel level 6 maar bij friends staat er master prestige.

Is dit een hack/glitch of zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:23
Ja

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20-09 22:15

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

Sephirus schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 11:49:
Wat zijn voor core een beetje leuke attachments voor de Vesper?
Ik gebruikte enkel de eerste attachment en ging met de rest men perks opvullen met 1 shock charge.
Het was het eerste wapen die ik in no-time gold had. Met de nerve zal hij misschien iets minder krachtig zijn maar wat een goed wapen!

Kuda, VMP en vesper zijn max, razorback bijna. Diamond here I come!

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRAD85
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20-09 09:21
Zijn de servers offline ???

Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Lijkt er wel op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRAD85
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20-09 09:21
Nou lekker dan,ze hadden toch kunnen verwachten dat er meer mensen online zouden komen met dubbel XP

Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom nu ook niet online op de PS4 met BOIII.

Misschien komt er eindelijk een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19-09 14:05
Meh.. Krijg dus weer lekker die notice, net nu ik weer ff tijd heb om te spelen na ~2 weken niet gespeeld te hebben -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien krijgen we een extra dag dubbel XP hierdoor.

Is weleens vaker gebeurd in het verleden met CoD's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:02

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Yep, servers lijken down. Ik ben online na een restart... *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuttoG
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-09 13:19
PM_Petrol schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 23:22:
Ken het probleem, mis zelf ook de oude versies. Ik en mijn vriendin spelen altijd split screen en hebben nu beide het kd ratio opgegeven en spelen compleet objective en daar vermaken we ons wel top mee! Spelen nu voornamelijk uplink en we hebben meestal een vreselijke kd maar een match duurt bijna nooit de complete duur omdat we dan al alle carries binnen hebben met ze 2e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom ook weer online op de PS4, maar ik ben wel een level terug gegaan, van level 40 terug naar level 39.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Mojo
Het gaat weer lekker hoor: Combine, Combine, Combine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jack_Mojo schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 13:47:
En dan ga je de lobby uit, even wat drinken pakken en weer een nieuwe match zoeken en hatseflats, wéér in dezelfde lobby met dezelfde map :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

Jack_Mojo schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 13:47:
Kan toch geen kwaad? Combine is de makkelijkste map om snel kills/punten te scoren!
Zelf stem ik ook altijd op die map. Grote mappen zoals Redwood zijn tijdverspilling...

learning every day.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jack_Mojo
SoulsOnFire schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 15:52:
[...]

Kan toch geen kwaad? Combine is de makkelijkste map om snel kills/punten te scoren!
Zelf stem ik ook altijd op die map. Grote mappen zoals Redwood zijn tijdverspilling...
Tijdverspilling? Het gaat mij niet om het snel levelen, maar om het speelplezier. En dat krijg ik niet door drie kwart van de keren in Combine te spelen. Beetje afwisseling, dat kan geen kwaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batiatus
Ik vind Breach, Stronghold en hunted wel leuk. Hunted wordt bij Domination ook best vaak gekozen op PS4 (ground war).
Ben nu trouwens een aparte class aan het maken voor safeguard. In ieder geval blackcell, scavenger en termite grenades. Iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Batiatus schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 16:35:
Ik vind Breach, Stronghold en hunted wel leuk. Hunted wordt bij Domination ook best vaak gekozen op PS4 (ground war).
Ben nu trouwens een aparte class aan het maken voor safeguard. In ieder geval blackcell, scavenger en termite grenades. Iemand nog tips?
Deze class die ik had werkte meestal wel redelijk goed maar ook om diverse scorestreaks neer te halen.
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/3141415/cod/class.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Batiatus schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 16:35:
Misschien als primary een LMG zoals de Dingo. Schiet snel, veel ammo en herlaad ook redelijk rap. Verder tactical mask, hardwired en coldblood/blind eye?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batiatus
LMG lijkt me idd het beste. Ben vooral van het slopen van dat ding, krijg je best veel xp van en het is verschrikkelijk frustrerend voor het andere team p:

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh, misschien semtex dan ook wel leuk. Smijt je op dat ding en als ze er omheen staan >BLAMMO< :P
Als Specialist misschien Warmachine, da's ook wel handig met die granaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
4 raketten op de robot en die is kapot ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij uitleggen wat de refund token betekent ? Ik ging namelijk prestige en klikte erop op dat moment hoe toevallig stopte de call of duty service ermee ( ik had toen 1 token zag ik. ik ging terug online en weg was de token . ik had het graag gebruikt voor een specialist te unlocken maar heb nu niks . ( ik heb mijn permanente token gebruikt voor de perk ghost ) . Of heb ik me vergist e werkt het anders ? Ook heb ik geen callingcard gekregen en zijn de specialist poppetjes niet veranderd bv kinetic armer vrouwtje etc

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2015 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
Vrijdag schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 17:18:
Oh, misschien semtex dan ook wel leuk. Smijt je op dat ding en als ze er omheen staan >BLAMMO< :P
Als Specialist misschien Warmachine, da's ook wel handig met die granaten.
Trip mines kan je tegenwoordig ook redelijk ver gooien. :)

Verder zou een P-06 of Drakon wel handig kunnen zijn als verdediger. Zware damage tegen de bot per shot/burst (P-06 zou iets van 240 damage moeten doen per burst) en meestal moeten de aanvallers door chokepoints wat ook voer is voor een spam sniper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
Per prestige heb je 1 token. Lijkt erop dat je die van jouw al hebt verbruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik de enige die ontzettend veel last van lag heeft ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gundogan schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 17:33:
[...]

Trip mines kan je tegenwoordig ook redelijk ver gooien. :)

Verder zou een P-06 of Drakon wel handig kunnen zijn als verdediger. Zware damage tegen de bot per shot/burst (P-06 zou iets van 240 damage moeten doen per burst) en meestal moeten de aanvallers door chokepoints wat ook voer is voor een spam sniper.
Heb ik eigenlijk nooit geprobeerd. Ga ik maar eens wat mee experimenteren. maar die dingen zijn wel makkelijk te omzeilen omdat je ze zo goed kan zien en als je bukt heb je er ook geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 17:58:
Ben ik de enige die ontzettend veel last van lag heeft ?
Nee hoor. Ik heb de game inmiddels niet meer, maar ik had er vaker last van dan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

Speel je met kabel verbinding?

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nope wifi maar ik heb niet zovaak van lag maar vandaag is het echt erg . al een paar keer van de cod server gegooid met een abc error wat dat ook mag zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

Verwijderd schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 18:10:
[...]

nope wifi maar ik heb net zovaak van lag maar vandaag is het echt erg . al een paar keer van de cod server gegooid met een abc error wat dat ook mag zijn
Daar zit het probleem. Ik speel met kabel verbinding en heb nooit lag maar zelfs in dubbel XP weekends als nu krijg ik soms fout meldingen. De servers draaien op volle capaciteit waarbij je dus snel lag/foutmeldingen ervaart. De enige echte oplossing is een kabel leggen, kost niet veel geld/werk en je zal het je nooit nog beklagen.
De fout ligt bij COD trouwens, hun servers zouden een pak meer moeten aankunnen als ze weten dat hun playerbase zo groot is.

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10:54
Klopt, mooie is ook dat er sinds de start van het 2XP-Weekend er nu problemen zijn met het hele online gebeuren. Speel je alleen dan merk je het niet zo heel snel, maar zodra je met 2 of meer een potje wil joinen gaat dit heel moeilijk en vaak soms helemaal niet.

Op dat moment gaat COD een potje zoeken en verspringt het aantal gevonden matches van 0 naar 50 en analyseerd hij telkens 0 van 1. Dit is dan een soort cyclus waar je in blijft hangen.

Vanochtend lagen de servers er ook zelfs even uit.
Half uur geleden weer een poging gedaan, maar weer de matchmaking-problemen helaas.
Ik probeer het vanavond weer even..

(En ja, ik kan alleen spelen, maar speel shooters gewoon graag met vrienden erbij omdat het gewoon een stuk gezelliger is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
Vrijdag schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 17:58:
[...]

Heb ik eigenlijk nooit geprobeerd. Ga ik maar eens wat mee experimenteren. maar die dingen zijn wel makkelijk te omzeilen omdat je ze zo goed kan zien en als je bukt heb je er ook geen last van.
Trip mines lijken veel meer damage te doen tegen de bot dan andere granaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johlo
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19-09 10:01
Zijn er anderen die op dit moment extreem veel moeite hebben met het vinden van potjes op PS4?

Ook heb ik nu al een potje of 3-4 gespeeld waarbij ik 30+ kills had, 6k+ score en maar iets van 10-15k xp kreeg. Lijkt me erg sterk met Double xp actief...
Pagina: 1 ... 30 ... 68 Laatste