Ik heb echt heel veel problemen met deze game. Ik ben voornamelijk van de MW2 generatie en daar waren naar mijn idee de maps groter en domineerde de assault rifles. Ik kon daar echt goed spelen met wapens als in een SCAR-H, TAR21, M4A1 etc. Welke gun maakte niet echt uit. Zelfs met een FAL wist ik in deze game goed te scoren. Ik had een redelijk goed K/D ratio (tussen 1.5 en 2) in deze game.
Als ik de game nu speel loop ik steeds tegen hetzelfde probleem aan. Wanneer ik een AR gebruik, ben ik voor mijn gevoel bijna altijd in het nadeel bij close range combats. Een SMG heeft simpelweg minder bullets nodig en ook al raak ik bijna altijd de tegenstander, 9 van de 10 keer ben ik dood. Wanneer ik vervolgens met een SMG speel, heb ik bijna bij elke gun weer te veel last van recoil.
Wanneer ik rush en vervolgens 3 man in loop ben ik altijd de pineut. Wanneer ik rustig speel heb ik wel het idee dat ik veel beter speel, maar word ik te vaak van achter gepakt.
Ik zoek dus eigenlijk een gun die zowel close range en van afstand goed is met geen hoge recoil, maar heb deze tot zo ver nog niet gevonden. Ik ben pas level 21 prestige 1, dus wellicht dat ik deze nog ga tegenkomen.
In MW2 speelde ik altijd met sleight of hand/scavenger + stopping power (wie niet) + ninja. Iemand een idee welke setup bij mij het beste zou passen? Koptelefoon is trouwens onderweg