Hangt af wat ik speel. Als ik dom speel is die glitchknakker wel praktisch. Kan je mooi op tijd wegwezen bij B :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• melek-taus
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-10 13:12
TheAncientDovah schreef op zondag 29 november 2015 @ 22:53:
Heeft nog iemand problemen bij het opstarten van het spel?

Ik krijg een OUTOFMEMORY error.
Het gekke is dat hij vroeger beter werkte. Hij crashte in ieder geval niet, alhoewel de frames niet altijd even soepel waren.
Dit probleem ondervind ik ook als ik eerst mijn browser open en dan pas Black Ops 3 ( 1 van de 2 keer crashed Blops3. Ik moet na het aanzetten van mijn computer direct Black Ops 3 starten anders krijg ik deze error als ik eerst bijvoorbeeld ga internetten, films kijk of een ander spel speel. Ik heb ook al geprobeerd alles via het taakbeheer uit te schakelen maar dat werkt 1 van de 3 keer. Nu reboot ik men pc als ik Black Ops 3 wil spelen. Hoop toch dat ze de geheugen problemen oplossen, Mijn pc lijkt mij geen probleem te zijn namelijk.

Persoonlijk vond ik AW beter wegschieten, de movement is nu wel stukken beter, maar ik hunker eigenlijk weer naar Blops2. Weet ook niet hoe lang ik Blops3 ga volhouden, op een of andere manier schiet het niet zo lekker weg als Blops2.

[ Voor 13% gewijzigd door melek-taus op 30-11-2015 12:55 ]

Ryzen 5 3600, B450M PRO-VDH Max, Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB, Red Dragon RX 5700 XT @ 1v 2050MHz, Intel 660p 1TB, BX500 1TB, MX500 1TB, CM MWE Bronze 550W V2, Antec Dark Phantom 301M, QcK Prism, Logitech G703 Hero, Fnatic MiniStreak Speed.

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:07

Mystikal

It never hurts to help!

TheAncientDovah schreef op zondag 29 november 2015 @ 22:53:
Heeft nog iemand problemen bij het opstarten van het spel?

Ik krijg een OUTOFMEMORY error.
Het gekke is dat hij vroeger beter werkte. Hij crashte in ieder geval niet, alhoewel de frames niet altijd even soepel waren.
In geval van AMD kaart. Vorige driver pakken.

Basement Bios ---- Exo-S

• Nicknamee
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 01-04 16:01

Nicknamee

ZFS_Nickname

Zijn er mensen hier die van Snipe houden op XBOX ONE, ben op zoek naar mensen om mee te spelen voor Clips en etcdus mensen die dan stoppen met killen als ze naast je staan om jou te laten gaan voor je clip

Stance Fanatic

Is Black Ops 3 weer eens kapot op de PS4? Mijn vrienden en ik kunnen weer eens niet in een game komen samen. Al voor de 50e keer sinds release ofzo.... :(
Werkt prima hier.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• FraxleNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-10 12:23

FraxleNL

PSN: FraxleHD

Gister een potje gespeeld waarbij ik met een Scyth en M8A& 9 rapid kills maakte. Link naar de video:

[ Voor 3% gewijzigd door FraxleNL op 01-12-2015 08:36 ]

• TLM
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-11-2020

TLM

The Laughing Man

FraxleNL schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 08:35:
Gister een potje gespeeld waarbij ik met een Scyth en M8A& 9 rapid kills maakte. Link naar de video:[video]
Holy Fuck! Dat komt niet vaak voor zo! Hahaha netjes hoor :9~

Stand Alone Agent (GITS SAC)

Verwijderd

Weet iemand hoe je je emblem op je wapen krijgt ?

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 04-11 08:01
FraxleNL schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 08:35:
Gister een potje gespeeld waarbij ik met een Scyth en M8A& 9 rapid kills maakte. Link naar de video:[video]
Nice man. Wat nou mikken, blazen. Lekker bevredigend zoveel hitmarker sound. Als iedereen uitgemoord is zijn ze er als de kippen bij bij C, mooi.

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Iemand ervaring met de tactical Black Hat? Weet iemand of je meerdere Black Hats kan combineren, zodat het kapen sneller gaat?

Basement Bios ---- Exo-S

• FraxleNL
  • Laatst online: 07-10 12:23

FraxleNL

PSN: FraxleHD

CrapperDeCrap schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 10:50:
[...]

Nice man. Wat nou mikken, blazen. Lekker bevredigend zoveel hitmarker sound. Als iedereen uitgemoord is zijn ze er als de kippen bij bij C, mooi.
TLM schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 09:46:
[...]

Holy Fuck! Dat komt niet vaak voor zo! Hahaha netjes hoor :9~
Haha dankjewel! Het was een heerlijk gevoel op het moment dat je controller trilt door de hitmarker. Vervolgens verover je C weer terug en dan komt het gevoel van; did that really happen? Heb mijn video meteen naar een plays of the week youTube kanaal gestuurd. Hopelijk komt die video erin! _/-\o_

• TheRecklezz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 01-03-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 10:39:
Weet iemand hoe je je emblem op je wapen krijgt ?
Je wapen prestigen.

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-10 22:39

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Nee, via de paintshop kan je een embleem op je wapen zetten.

Wapen prestigen geeft:

1e keer: clan tag
2e keer: kill counter

• TheRecklezz
  • Laatst online: 01-03-2022
SqueakyClean schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 11:58:
[...]

Nee, via de paintshop kan je een embleem op je wapen zetten.

Wapen prestigen geeft:

1e keer: clan tag
2e keer: kill counter
Ah ja dat is ook zo, weapon prestige is clan tag.
Niet emblem, mijn excuses.

• TheAncientDovah
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 12:05

TheAncientDovah

Meester in de kunsten van...

melek-taus schreef op maandag 30 november 2015 @ 12:44:
[...]

Dit probleem ondervind ik ook als ik eerst mijn browser open en dan pas Black Ops 3 ( 1 van de 2 keer crashed Blops3. Ik moet na het aanzetten van mijn computer direct Black Ops 3 starten anders krijg ik deze error als ik eerst bijvoorbeeld ga internetten, films kijk of een ander spel speel. Ik heb ook al geprobeerd alles via het taakbeheer uit te schakelen maar dat werkt 1 van de 3 keer. Nu reboot ik men pc als ik Black Ops 3 wil spelen. Hoop toch dat ze de geheugen problemen oplossen, Mijn pc lijkt mij geen probleem te zijn namelijk.

Persoonlijk vond ik AW beter wegschieten, de movement is nu wel stukken beter, maar ik hunker eigenlijk weer naar Blops2. Weet ook niet hoe lang ik Blops3 ga volhouden, op een of andere manier schiet het niet zo lekker weg als Blops2.
Ik heb me hier nog wat dieper in verdiept en het probleem is bij mij nu opgelost.
Dus ook voor anderen met dit probleem is een oplossing.
Zorg voor meer virtueel geheugen, of laat het systeem dit beheren. Dit geheugen is alleen niet even snel als RAM geheugen omdat het via de HDD/SSD werkt natuurlijk.

Meester in de kunsten van...

• melek-taus
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-10 13:12
TheAncientDovah schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 13:11:
[...]

Ik heb me hier nog wat dieper in verdiept en het probleem is bij mij nu opgelost.
Dus ook voor anderen met dit probleem is een oplossing.
Zorg voor meer virtueel geheugen, of laat het systeem dit beheren. Dit geheugen is alleen niet even snel als RAM geheugen omdat het via de HDD/SSD werkt natuurlijk.
Klopt in eerste instantie kon ik de game helemaal niet starten, niet eens na een schone boot. Altijd geheugen is vol errors. Toen heb ik vitrueel geheugen aan mijn SSD toegewezen, maar dit hielp alleen deels. Zoals gezegd ik reboot gewoon constant mijn computer en open dan alleen Steam om Blops 3 te kunnen starten.

Ryzen 5 3600, B450M PRO-VDH Max, Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB, Red Dragon RX 5700 XT @ 1v 2050MHz, Intel 660p 1TB, BX500 1TB, MX500 1TB, CM MWE Bronze 550W V2, Antec Dark Phantom 301M, QcK Prism, Logitech G703 Hero, Fnatic MiniStreak Speed.

• SgtCaffran
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:54
Mystikal schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 11:17:
Iemand ervaring met de tactical Black Hat? Weet iemand of je meerdere Black Hats kan combineren, zodat het kapen sneller gaat?
Ik weet niet of je het kan combineren. Ik weet wel dat het op dit moment gewoon veel te lang duurt en het dus bijna niet waard is. Natuurlijk is het kapen van een UAV een sterk hulpmiddel maar zo lang blijven ze niet in de lucht en het duurt naar mijn gevoel wel minstens de helft van de tijd of langer om hem uit de lucht te krijgen.

Black cell is dan een stuk effectiever. (inclusief meer ammo en maar 1 slot ipv 2 als je meerdere black hats wil)

[ Voor 3% gewijzigd door SgtCaffran op 01-12-2015 13:45 ]

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Okay, dat had ik al begrepen dat het lang duurde. De duur heeft overigens wel te maken met:
  • Afstand
  • Type killsstreak
Vandaar mijn vraag of met meerdere mensen op dezelfde killstreak te mikken. Werkt een blackhat ook zo dat je maar 1 keer kan hacken per blackhat?

Inderdaad zit de Blackcell nu in mijn arsenaal en dat werkt wel zo fijn dat ik hoopte dat er nog meer voordeel behaalt kon worden met een 'combined' blackhat.

Basement Bios ---- Exo-S

Black Cell is wel ideaal, zeker als er grotere killstreaks in de lucht hangen zoals de RAPS of Wraith. Mothership ermee neerhalen is ook leuk, vooral als ie net is verschenen >:)

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

ik vind het echt raar hoe makkelijk je scorestreaks uit de lucht kunt knallen.
Oke snap dat het mogelijk is maar b.v. een Wraith al uit de lucht knallen voordat hij daadwerkelijk aankomt?
Zelfde geldt voor Raps, ben je blij dat je eindelijk die scorestreak hebt schieten ze hem binnen 1 seconde kapot

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
donvalentino schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 14:03:
Oke snap dat het mogelijk is maar b.v. een Wraith al uit de lucht knallen voordat hij daadwerkelijk aankomt?
Zelfde geldt voor Raps, ben je blij dat je eindelijk die scorestreak hebt schieten ze hem binnen 1 seconde kapot
Ik ben er juist blij mee. In een verloezemd potje domination barst het van de killstreaks en als je ze dan ook nog amper uit de lucht kan schieten in het helemaal naar.

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

donvalentino schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 14:03:
Ik snap wat je bedoelt. Maar er zijn een aantal dingen die je moet beseffen.
  • Het lukt je vaak niet in je eentje. Teamplay (lees: meerdere blackcells) is nodig
  • Diegene die je kill streak uit de lucht haal met een blackcell offert daar we zijn secondary voor op. Regelmatig wil ik mijn secondary trekken in een close combat en sta ik met een nutteloze blackcell in mijn hand. Resultaat is een death meer.
  • Tijdens het neerhalen van allerlei vliegende kill streaks, ben je kwetsbaar en wordt je ook regelmatig afgeschoten. Resultaat één of meerdere deaths als gevolg
Echt raar vind ik het dus niet. Ik ben ook iemand die niet voor hoge streaks gaat, maar simpel uav en counter uav. Niet echt leuk om te krijgen, maar wel effectief voor je team. Tenzij de tegenstander effectief met zijn blackcell rond loopt :+

Iets anders, ik had altijd mijn melee op mijn scrollwheel zitten, maar daar kreeg ik last van, dat mijn melee beweging bleef reperteren, totdat ik een keer af was. Hebben meerdere mensen dit probleem?

[ Voor 7% gewijzigd door Mystikal op 01-12-2015 15:26 ]

Basement Bios ---- Exo-S

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-11 20:32
Mystikal schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 14:35:
[...]

• Het lukt je vaak niet in je eentje. Teamplay (lees: meerdere blackcells) is nodig
  • Diegene die je kill streak uit de lucht haal met een blackcell offert daar we zijn secondary voor op. Regelmatig wil ik mijn secondary trekken in een close combat en sta ik met een nutteloze blackcell in mijn hand. Resultaat is een death meer.
  • Tijdens het neerhalen van allerlei vliegende kill streaks, ben je kwetsbaar en wordt je ook regelmatig afgeschoten. Resultaat één of meerdere deaths als gevolg
Echt raar vind ik het dus niet. Ik ben ook iemand die net voor hoge streaks gaat, maar simpel uav en counter uav. Niet echt leuk om te krijgen, maar wel effectief voor je team. Tenzij de tegenstander effectief met zijn blackcell rond loopt :+

Iets anders, ik had altijd mijn melee op mijn scrollwheel zitten, maar daar kreeg ik last van, dat mijn melee beweging bleef reperteren, totdat ik een keer af was. Hebben meerdere mensen dit probleem?
Hij zit hier ook op zijn scroll wheel maar ik heb er geen last van. Naar beneden is wapenwissel, naar boven melee.

Ik gebruik ook vaak de blackcell en wat je aangeeft daar kan ik me alleen maar bij aansluiten. Ik geef echt geen ruk om mijn kd ratio of welk ratio dan ook. Alleen ben je inderdaad een easy target als jij als enige lomp in de lucht staat te richten met dat ding.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

• donvalentino

donvalentino

Mystikal schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 14:35:
[...]

Echt raar vind ik het dus niet. Ik ben ook iemand die niet voor hoge streaks gaat, maar simpel uav en counter uav. Niet echt leuk om te krijgen, maar wel effectief voor je team. Tenzij de tegenstander effectief met zijn blackcell rond loopt :+

Klopt, ik ben het deels met je eens.
Uiteraard ben ik een team speler, vaak UAV / counter uav en een hoge score streak.
Vaak als ik b.v. dood ga kan ik meteen andere gun kiezen met b.v. rocket launcher en schiet ik in 1 a 2 seconde b.v. iets uit de lucht. Het zou eerlijker zijn als hij b.v. na pas 3 hits kapot gaat ipv 1 volle hit.

Anyway, het heeft wel inderdaad iets dat je de game kan laten kantelen door de streaks uit de lucht te schieten.
Zijn de servers op de PS4 kapot? Ik kom alleen maar tegen laggende gasten uit Rusland en Bosnië enzo. Allemaal met 2 tot 3 streepjes connectie max.

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

donvalentino schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 15:52:
[...]

Klopt, ik ben het deels met je eens.
Uiteraard ben ik een team speler, vaak UAV / counter uav en een hoge score streak.
Vaak als ik b.v. dood ga kan ik meteen andere gun kiezen met b.v. rocket launcher en schiet ik in 1 a 2 seconde b.v. iets uit de lucht. Het zou eerlijker zijn als hij b.v. na pas 3 hits kapot gaat ipv 1 volle hit.

Anyway, het heeft wel inderdaad iets dat je de game kan laten kantelen door de streaks uit de lucht te schieten.
Dat is mijn tactiek ook. Als ik respawn (en ik sta buiten) dan meteen naar de Blackcell om 1 a 2 raketten af te vuren. Je staat daar vaak ook 'relatief' veilig in de spawn. Het kost je ook minimale tijd en het levert je ook nog eens tussen de 75 (UAV), 100 (C-UAV) tot 150 (Grotere streaks) op.

Verder wordt er zeer weinig met rook gewerkt. Terwijl wij dit ideaal vinden om bepaalde hoeken af te schermen als je aan het cappen bent. Eventueel met een 'tri-pod granaat' in de rook.

Overigens die 'Tri-pot granaat'. Het is me niet helemaal duidelijk wanneer deze nu wel of niet af gaat. Ik gooi hem regelmatig tussen mensen die staan te cappen en dan gebeurt er niets. Moet deze eerst activeren, waar een bepaalde tijd overheen gaat?

Basement Bios ---- Exo-S

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
weer typisch voor cod developers om teamkills van raps ook mee te tellen om te kicken... :X
Mystikal schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 16:15:
[...]
Overigens die 'Tri-pot granaat'. Het is me niet helemaal duidelijk wanneer deze nu wel of niet af gaat. Ik gooi hem regelmatig tussen mensen die staan te cappen en dan gebeurt er niets. Moet deze eerst activeren, waar een bepaalde tijd overheen gaat?
Die reageren op beweging en doen enkel schade wanneer ze rechtstaan ofzo.
Is meer een claymore dan een granaat. Een bepaalde perk zorgt er ook voor dat je die niet triggered.

[ Voor 80% gewijzigd door SmokingCrop op 01-12-2015 17:12 ]

• SmokingCrop
  • Niet online
Sexy Diamond Assault Rifles - check :D

al was het in BO2 toch wat mooier.

[ Voor 33% gewijzigd door SmokingCrop op 01-12-2015 18:00 ]

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:47
SmokingCrop schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 17:59:
Sexy Diamond Assault Rifles - check :D

al was het in BO2 toch wat mooier.
Ik vind ze zo lelijk in BO3, de enige reden lijkt me dan die paarse skin. Maar ook dat,jammer dan. Komt ooit wel. Ga jij hier wel voor?

• SmokingCrop
  • Niet online
rolandos582 schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 18:50:
[...]

Ik vind ze zo lelijk in BO3, de enige reden lijkt me dan die paarse skin. Maar ook dat,jammer dan. Komt ooit wel. Ga jij hier wel voor?
Na, te irritante wapens met challenges. Neem bv die launchers.. Kill 10 talons/cerberussen met de launcher.. Ik mag al blijf zijn als ik 1 maal de kans krijg in 5 uur spelen..

De man-o-war vind ik er best nog goed uit zien eigenlijk met diamond, wat ook me lievelings assault rifle is (HC).

• Boogiemachine19
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 05-02-2023
Bauwden schreef op maandag 30 november 2015 @ 08:40:
Ervaart iemand anders ook een soort van lag?
Wanneer ik een hoek om kom ben ik soms binnen 2 schoten dood, wanneer ik de killcam kijk lijkt het alsof ik al om de hoek ben en een theekrans hou.

Had het opgezocht en zag bij vorige versies hier mensen over klagen, blops 3 nog niet gezien, kan uiteraard aan mij liggen :p
Is op de Ps4 btw.
Ik heb er ook last van, maar dan op PC...erg frustrerend...

• rolandos582
Enkele lekkere potjes :
Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/401181547213101769/D8E030F2102CACE41A253DBE6DE807C6C3A5A731/

Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/401181547213101419/8122D082B2F183DE0F099E6AF3DABEA967CF43E2/

Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/401181547213101038/A8E8462E613A64600237FBFA6FAAB34813A84ADF/

Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/401181547213102027/D9CBFCC759219816AEEBABFBFA26C7CCBEB907B9/

En eindelijk me eerste nuclear in Online. Geen gecamp, gewoon lekker rushen op Domination tegen wat minder goede spelers.
Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/401181547213100404/D77DE953F0CF33F3808B32323D3A6367228045FA/

Vind Combine en Breach toch wel de meest favoriete/fijne maps. Om de een of andere reden ga ik daar altijd helemaal rambo. 8)7 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door rolandos582 op 02-12-2015 02:44 ]

• cabbie1805
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 09-01-2022
lol

[ Voor 95% gewijzigd door cabbie1805 op 02-12-2015 07:19 ]

• Nicknamee
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 01-04 16:01

Nicknamee

ZFS_Nickname

Gistere na een paar dagen weer eens gespeelt, kleine break nodig doordat ik me teveel ga ergeren op van die kut noobs in mn team.
Heb alleen maar 6X achter elkaar safegaurd op hunted gespeelt, jammer dat mensen voor dit soort shit blijven voten maar heb niet te klagen.
1e potje 88-13
2e potje 74-29
3e potje 81-54
4e potje 64-20
5e potje 50-30
6e potje 78-10

Sniper only potjes gespeelt en ook nog wat mooie feeds geraakt helaas geen clip waardige =[.
En een ultra kill met de vlammenwerper haha wat een machine, en 0 skills nodig hier voor.

Stance Fanatic

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19:19

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Sinds gister de game ook in mijn bezit op de PS4. Laatste COD die ik gespeeld heb is de eerste Black Ops op de Xbox, dus een hele verandering voor mij en enorm wennen weer aangezien ik de game al zeker 4 jaar niet meer gespeeld heb. Moet nog even kijken welke gun mij het beste ligt, maar ik denk dat ik straks met de ICR ga spelen (TDM). Ik speel het liefst met een AR met lage recoil. Lees wel dat hij lage damage heeft, dus moet nog even kijken of dit dan de juiste keuze is. De HVK heeft schijnbaar ook lage recoil, maar daar heb ik nog niet mee gespeeld (ben pas level 4). De Galil en Commando waren in Black Ops 1 toch wel mijn favo's.

[ Voor 40% gewijzigd door FREAKJAM op 02-12-2015 09:55 ]

is everything cool?

• donvalentino

donvalentino

rolandos582 schreef op woensdag 02 december 2015 @ 02:43:
Enkele lekkere potjes :

Vind Combine en Breach toch wel de meest favoriete/fijne maps. Om de een of andere reden ga ik daar altijd helemaal rambo. 8)7 8)7
Woh, lekkere scores man.
Wat voor wapen/ class speel je zo al?

[ Voor 3% gewijzigd door donvalentino op 02-12-2015 10:40 ]

• Pannekook
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:52
Kan iemand me vertellen welke versie er momenteel op de Xbox One draait? Blijf vanaf zondag non-stop die abc error krijgen (heb het spel pas sinds vrijdag...). Xbox regelmatig opnieuwe opgestart, opnieuw geïnstalleerd, gewacht tot de versie in het scherm verandert..maar blijft zich voordoen :(

Versie welke bij mij draait is 37.13.21.4

• -En4Cer-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-11 16:32
rolandos582 schreef op woensdag 02 december 2015 @ 02:43:
Enkele lekkere potjes :
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

En eindelijk me eerste nuclear in Online. Geen gecamp, gewoon lekker rushen op Domination tegen wat minder goede spelers.
[afbeelding]

Zou jij eens willen posten welke Gear / Perks etc je meestal gebruikt? Ik ben nog altijd zoekende naar de juiste samenstelling. Ik speel ook voornamelijk Domination.

(Ik besef mij dat je naast de juiste Gear ook gewoon skills nodig hebt :+ )

[ Voor 3% gewijzigd door -En4Cer- op 02-12-2015 11:06 ]

Verwijderd

Pannekook schreef op woensdag 02 december 2015 @ 11:02:
Kan iemand me vertellen welke versie er momenteel op de Xbox One draait? Blijf vanaf zondag non-stop die abc error krijgen (heb het spel pas sinds vrijdag...). Xbox regelmatig opnieuwe opgestart, opnieuw geïnstalleerd, gewacht tot de versie in het scherm verandert..maar blijft zich voordoen :(

Versie welke bij mij draait is 37.13.21.4
Ik heb juist het zelfde (al een week dus hoop op antwoord) Bij mij is het wel op de ps4

• ThaAresX
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 30-10 09:49
Ik heb lange loadtimes, kan dit liggen aan het feit dat het niet op mijn SSD staat? Ik kom vaak pas binnen als de eerste vlag(gen) al gecapt zijn in domination :').

i5 2500k - GTX670 - 8GB RAM - 128GB SSD - HDD (staat BO3 op).

Verder heeft iemand Nuketown al gevonden/gespeeld? Ik heb de versie met Nuketown maar ben m nog niet tegengekomen.

• dennisk.
  • Niet online
SmokingCrop schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 19:58:
[...]

Na, te irritante wapens met challenges. Neem bv die launchers.. Kill 10 talons/cerberussen met de launcher.. Ik mag al blijf zijn als ik 1 maal de kans krijg in 5 uur spelen..

De man-o-war vind ik er best nog goed uit zien eigenlijk met diamond, wat ook me lievelings assault rifle is (HC).
Die launchers is een flinke uitdaging kan ik je vertellen :+

Heb de eerste launcher al wel goud, de Black Cell bijna. Nog één talon of cerberus en twee turrets en ik heb diamond :)

Wat vooral jammer is bij deze uitdagingen is dat je sterk afhankelijk bent van wat de wederpartij inzet als killstreaks. Wat jij ook al aangeeft, als je ze nodig hebt zie je ze bijna niet.
ThaAresX schreef op woensdag 02 december 2015 @ 13:12:
Ik heb lange loadtimes, kan dit liggen aan het feit dat het niet op mijn SSD staat? Ik kom vaak pas binnen als de eerste vlag(gen) al gecapt zijn in domination :').

Verder heeft iemand Nuketown al gevonden/gespeeld? Ik heb de versie met Nuketown maar ben m nog niet tegengekomen.
Nuketown kom je tegen als je gaat naar Bonus -> Chaos Moshpit

[ Voor 37% gewijzigd door dennisk. op 02-12-2015 13:17 ]

Reviews

• SmokingCrop
  • Niet online
ThaAresX schreef op woensdag 02 december 2015 @ 13:12:

Zal idd aan je HDD liggen.
Nuketown zit in Bonus -> Chaos maps (niet de exacte benaming)
Bij de release was er een Nuketown 24/7 in bonus.

[ Voor 4% gewijzigd door SmokingCrop op 02-12-2015 13:21 ]

• MarceldeV
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 28-10-2020
Chaos moshpit
SmokingCrop schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 19:58:
[...]

Neem de engineer perk en cold blood en blind eye. Dan kan je de talons/cerberus wel zien en hoef je niet bang te zijn dat ze je kapotschieten. Ze hebben trouwens wel twee impacts nodig.

• dennisk.
  • Niet online
Vrijdag schreef op woensdag 02 december 2015 @ 14:34:
[...]

Neem de engineer perk en cold blood en blind eye. Dan kan je de talons/cerberus wel zien en hoef je niet bang te zijn dat ze je kapotschieten. Ze hebben trouwens wel twee impacts nodig.
Dat vind ik een erg goede tip! Bedankt.
Stom genoeg had ik hier zelf nog helemaal niet aan gedacht...

Reviews

dennisk. schreef op woensdag 02 december 2015 @ 14:37:
[...]

Dat vind ik een erg goede tip! Bedankt.
Stom genoeg had ik hier zelf nog helemaal niet aan gedacht...
Zo heb ik ook de diamanten camo's gekregen op de launchers :P Die combinatie gebruik ik trouwens steeds vaker, het is toch wel erg handig dat je de killstreaks en mijnen enzo van te voren kan zien en zij jou niet.
Het werkt alleen niet als de streaks door iemand worden bestuurd, die kan jou natuurlijk wel zien lopen maar dat gebeurt niet zo heel vaak.

• rolandos582
Deze was ook wel erg lekker daarnet :
Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/401181547215712730/4C617B4A9084625F0233ACFD3B65166C39F6B5E1/
donvalentino schreef op woensdag 02 december 2015 @ 10:39:
[...]

Woh, lekkere scores man.
Wat voor wapen/ class speel je zo al?
-En4Cer- schreef op woensdag 02 december 2015 @11:05:
[...]

Zou jij eens willen posten welke Gear / Perks etc je meestal gebruikt? Ik ben nog altijd zoekende naar de juiste samenstelling. Ik speel ook voornamelijk Domination.

(Ik besef mij dat je naast de juiste Gear ook gewoon skills nodig hebt :+ )
Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/401181547215715573/BB2A84628C60EC3A42453B8653E74725F7B37C82/

Vesper met Long Barrel, Extended Mags & Fast Mags.
Ghost + Flak Jacket & Scavenger & Awareness (swap ik zo af en toe voor tac mask (die kolere stun nades)

Streaks : Wraight + HATR + Raps. Lekker hoog inzetten en haal ze meestal wel 2x per potje.
Game sense + aim is enorm belangrijk, als je verkeerde beslissingen maakt kan je makkelijk 100 punten voor je streaks doodgaan.

Speel overigens op 11,34 sens + 1600/3200dpi. Lekker snel, voor de meeste te snel denk ik :P

Verwijderd

Heerlijk spel tot nu toe en al meer gespeeld dan Advanced Warfare.

Dit allemaal op de PS4.

_/-\o_

• rolandos582
Verwijderd schreef op woensdag 02 december 2015 @ 18:09:
[video]

Dit allemaal op de PS4.

_/-\o_
Godverdomme je zit lekker in een hoekje of niet dan? |:( 8)7 8)7
En dan die aim ook nog, jesus 8)7 ;w

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09-11 22:24
O daar is dennis weer :)

Maar spel is zeker vet. Wordt met de dag beter. Uav is pas na 5 kills dus dat is wel even pittig.

• Wackmack
rolandos582 schreef op woensdag 02 december 2015 @ 17:52:
[afbeelding]

[...]

[...]

[afbeelding]

Ghost + Flak Jacket & Scavenger & Awareness (swap ik zo af en toe voor tac mask (die kolere stun nades)

Streaks : Wraight + HATR + Raps. Lekker hoog inzetten en haal ze meestal wel 2x per potje.
Game sense + aim is enorm belangrijk, als je verkeerde beslissingen maakt kan je makkelijk 100 punten voor je streaks doodgaan.

Speel overigens op 11,34 sens + 1600/3200dpi. Lekker snel, voor de meeste te snel denk ik :P
Wow! Kan je is een filmpje uploaden?

• Cobiwan
  • Niet online
rolandos582 schreef op woensdag 02 december 2015 @ 17:52:
[afbeelding]

[...]

[...]

[afbeelding]

Op welke resolutie? Ik speel op 1920x1200 op 2.89 sens en 800 dpi muis...

• rolandos582
Versteegrob schreef op woensdag 02 december 2015 @ 18:24:
[...]

Ga binnenkort weer streamen, maar ik zal eens kijken of ik wat in elkaar kan zetten. (:
Sj44k13 schreef op woensdag 02 december 2015 @ 18:30:
[...]

Op welke resolutie? Ik speel op 1920x1200 op 2.89 sens en 800 dpi muis...
2560x1440 op 144Hz.

• donvalentino

donvalentino

Versteegrob schreef op woensdag 02 december 2015 @ 18:24:
[...]

Is inderdaad wel is de moeite waard om die goeie gameplay te laten zien :)
Ben benieuwd aangezien je dikke skills hebt neem ik aan :9

Haal soms met moeite 60+, op de een of andere manier ga ik steeds net dood op het verkeerde moment waarbij ik me hoge streaks net misloop/

• mvds
  • Laatst online: 09:08

mvds

Totally awesome!

Ik begin helemaal lijp te worden van die irritante "Not authorized 5" melding... Heb al CCleaner uitgezet maar dat helpt niks. Ik ben admin, steam draait als admin, NAT is open, en toch steeds weer die melding.... Grrrrr :(

• MarceldeV
Is het op de PC heel anders dan de PS4 ofzo? Ik zie echt nooit iemand voorbij komen met zulke scores (9k+)

• Daiov97
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 09-11 15:23
Ik heb jullie hulp nodig. Ik kan geen keuze maken tussen de verschillende wapens. Ben complete noob met schietspellen, mag blij zijn als ik KD van 1 haal.

Kn-44 heb ik veel mee gespeeld en heb ik max. Lvl, maar laatste tijd werkt dat ook niet echt. Vesper schiet lekker snel, maar ik kan daar nog niet mee om gaan. Iemand suggesties?

Ik ben trouwens lvl 38 online.

• mvds

mvds

Totally awesome!

MarceldeV schreef op woensdag 02 december 2015 @ 20:01:
Is het op de PC heel anders dan de PS4 ofzo? Ik zie echt nooit iemand voorbij komen met zulke scores (9k+)
Op de PC zie je ze ook alleen maar bij cheaters hoor ;) :P

• rolandos582
mvds schreef op woensdag 02 december 2015 @ 20:56:
[...]

Op de PC zie je ze ook alleen maar bij cheaters hoor ;) :P
Heb in mijn 4d en nog wat uur playtime pas 3 cheaters gezien. Alle 3 zijn gebanned. De laatste was 2.5 week terug ofzo met aimbot/triggerbot. Dus dat lijkt me niet van toepassing O-)

• Wackmack
Daimen schreef op woensdag 02 december 2015 @ 20:18:
Ik heb jullie hulp nodig. Ik kan geen keuze maken tussen de verschillende wapens. Ben complete noob met schietspellen, mag blij zijn als ik KD van 1 haal.

Kn-44 heb ik veel mee gespeeld en heb ik max. Lvl, maar laatste tijd werkt dat ook niet echt. Vesper schiet lekker snel, maar ik kan daar nog niet mee om gaan. Iemand suggesties?

Ik ben trouwens lvl 38 online.
Heb ook nog geen idee maar je past je wapen toch wel aan net level? Dus close combat een snel wapen, enz.

• rolandos582
donvalentino schreef op woensdag 02 december 2015 @ 18:46:
[...]

Is inderdaad wel is de moeite waard om die goeie gameplay te laten zien :)
Ben benieuwd aangezien je dikke skills hebt neem ik aan :9

Haal soms met moeite 60+, op de een of andere manier ga ik steeds net dood op het verkeerde moment waarbij ik me hoge streaks net misloop/

U vraagt wij draaien, moet alleen nog wel ff de kwaliteit fixen. Misschien komt dat nog, maar het ziet er niet best uit atm. Oogt erg schokkerig/low fps. Dit is opgenomen met OBS, misschien maar eens fraps oid proberen.

Als iemand tips heeft, let me know.

[ Voor 4% gewijzigd door rolandos582 op 02-12-2015 23:29 ]

• Cobiwan
  • Niet online
rolandos582 schreef op woensdag 02 december 2015 @ 22:30:
[...]

[video]

U vraagt wij draaien, moet alleen nog wel ff de kwaliteit fixen. Misschien komt dat nog, maar het ziet er niet best uit atm. Oogt erg schokkerig/low fps. Dit is opgenomen met OBS, misschien maar eens fraps oid proberen.

Mis je fast hands en gung ho niet?

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20:26
Verwijderd schreef op woensdag 02 december 2015 @ 18:09:
[video]

Dit allemaal op de PS4.

_/-\o_
Pff wat heb ik jou geweldige gameplay gemist.
de gameplay van rolandos582 kan mij niet boeien :+

• Johlo
  • Laatst online: 03-11 13:26
Iemand anders hier voor Dark Matter aan het gaan?

Ik moet momenteel nog 1 sniper, 3 shotguns en alle LMGs, nadat ik gister ook de Assault Rifles afgemaakt heb.

Ben benieuwd of er andere zijn hier die er voor gaan, en hoe close die zijn :)

Verder is dit voor mij na Ghosts/Advanced Warfare echt weer een topspel, echt genieten.

• CrapperDeCrap
[...]

[video]

Lekker hoor!

Ik zou shadowplay is proberen voor t opnemen, onderdeel van GeForce experience.

• mvds

mvds

Totally awesome!

rolandos582 schreef op woensdag 02 december 2015 @ 21:20:
[...]

Heb in mijn 4d en nog wat uur playtime pas 3 cheaters gezien. Alle 3 zijn gebanned. De laatste was 2.5 week terug ofzo met aimbot/triggerbot. Dus dat lijkt me niet van toepassing O-)
Ik weet het niet, ik kom naar mijn idee wel steeds vaker mensen tegen die iets te makkelijk weten waar ze mij kunnen vinden. Ik speel met alle perks die je onzichtbaar moeten maken (Ghost, Hardwired, Dead Silence) en toch weten ze vaak precies vanuit welke hoek ik kom. Oke, ik ben een echte run & gunner, zit zelden tot nooit stil (of het moet zijn om te reloaden) dus ik kom erg veel mensen tegen. En ik ben oud, dus vaak leg ik het af tegen broekies. Maar toch...

VAC zuigt zwaar, en ik vind het erg jammer dat ze geen fatsoenlijke anti cheat gebruiken. Ik weet niet of punkbuster zoveel beter zou zijn hoor, maar in elk geval beter dan VAC.

• mvds

mvds

Totally awesome!

[...]

[video]

Overduidelijk wallhack :P

Maar nette skills man!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:43
Long Barrel doet niet zoveel op een SMG (minimum damage range wordt ietsje verder).

mvds schreef op donderdag 03 december 2015 @ 10:32:

[...]

Ik weet het niet, ik kom naar mijn idee wel steeds vaker mensen tegen die iets te makkelijk weten waar ze mij kunnen vinden. Ik speel met alle perks die je onzichtbaar moeten maken (Ghost, Hardwired, Dead Silence) en toch weten ze vaak precies vanuit welke hoek ik kom. Oke, ik ben een echte run & gunner, zit zelden tot nooit stil (of het moet zijn om te reloaden) dus ik kom erg veel mensen tegen. En ik ben oud, dus vaak leg ik het af tegen broekies. Maar toch...

VAC zuigt zwaar, en ik vind het erg jammer dat ze geen fatsoenlijke anti cheat gebruiken. Ik weet niet of punkbuster zoveel beter zou zijn hoor, maar in elk geval beter dan VAC.
BO3 gebruikt Treyarch's eigen systeem voor detectie en dan denk ik VAC voor de bans. Werkt prima volgens mij.

Probleem denk ik voor veel mensen is dat ze bijna blind om een hoekjes heen rennen en dan het afleggen tegen spelers die wel wat rustiger spelen en bij elk choke point niet sprinten. Rolandos z'n gameplay is een prima voorbeeld daarvan. Je ziet hem vaak bij hoekjes en deuropeningen even wachten en aimen zodat anderen makkelijk in z'n loop sprinten. Met een beetje mapkennis weet je wanneer je dat moet doen en wanneer je kan je sprinten, minimap of niet.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Als we dan toch gaan opscheppen over scores :D

Een kleine selectie van wat lekkere matches (als ze met een playlist update niet de verbindingen van de party slopen).

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/YXL3T0S.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/xyVp4T0.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/XgzgXjk.jpg

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19:19

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Wat is je class setup? Goeie scores hoor! :D

is everything cool?

• SmokingCrop
  • Niet online
[...]

[video]

opnemen in 1080p met 60 fps ipv 1440p met 30 fps (youtube's limit) ;)
Je zou eens ShadowPlay kunnen proberen. Als je er niet veel aan edit, is dat ook gewoon een goed middel.

• Sn0wblind
FREAKJAM schreef op donderdag 03 december 2015 @ 11:29:
Wat is je class setup? Goeie scores hoor! :D
Kn44,HVK of ICR. Wissel ik vaak af, als ik met de 1 mijn draai niet kan vinden pak ik de ander wel.
Red dot achtige sight (die rood oplicht als er een vijand in je view zit), Grip, FMJ op alle wapens.

geen secondary wapen, 1 semtex,

perks:blind eye, tracker, fast hands & gung ho.

Ga later wel even wat van mijn bookmarked matched opnemen. Meestal loop ik gewoon in de flank van de vijand, maak ik wat kills en trek ik me even terug.

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ik had laatst ook wel een lekker sniping only potje op Nuketown(49-11 en gewonnen):

Speel in dit potje soms wel een beetje afhoudend, maarja nuketown en sniper is eigenlijk sowieso niet zo'n top combo dus vandaar :P

• KS1987
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-05-2019

KS1987

no frills

Goede middag,

Het is mijn eerste CoD sinds CoD 2, en ik vermaak me met de SP (realistic), de MP is nog wel wat aanpassen; zeker dat ik gematched word met een volledig spectrum van spelers lvl 1 - 60, vind ik een beetje sneu. Is er hierachter een logica en hoe komt het dat sommige mensen reeds lvl 60 zijn, is het level overgedragen vanuit de beta, of vlot het levelen snel?

Alvast bedankt.

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-11 20:32
KS1987 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 13:15:
Goede middag,

Het is mijn eerste CoD sinds CoD 2, en ik vermaak me met de SP (realistic), de MP is nog wel wat aanpassen; zeker dat ik gematched word met een volledig spectrum van spelers lvl 1 - 60, vind ik een beetje sneu. Is er hierachter een logica en hoe komt het dat sommige mensen reeds lvl 60 zijn, is het level overgedragen vanuit de beta, of vlot het levelen snel?

Alvast bedankt.
Spel is al een maand uit , daarbij is er altijd een fanbase die heeeel vaak spelen. Oh en tijdens het DoubleXP weekend (2 weken geleden) zijn er ook een boel die fanatiek gespeeld hebben.

Er zijn natuurlijk genoeg spelers die elke dag bijna 24/7 kunnen spelen. Als je een gezin en baan hebt kun je hooguit een paar uur gamen op een dag.

[ Voor 10% gewijzigd door Frostbite op 03-12-2015 13:25 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

• Sn0wblind
Inderdaad niet zo gek :) Heb nu al bijna 3x level 55 aangetikt en deed de eerste prestige ongeveer 22 spel uren erover om max level te bereiken. Inderdaad meer spelen. Ik speel overigens op weekend na gemiddeld 3 uur per dag na werk enzo.

• rolandos582
Sj44k13 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 08:44:
[...]

Mis je fast hands en gung ho niet?
Neuh, wat doet dat precies dan? :P
CrapperDeCrap schreef op donderdag 03 december 2015 @ 10:02:
[...]
Lekker hoor!

Ik zou shadowplay is proberen voor t opnemen, onderdeel van GeForce experience.
Klopt, zag inderdaad al dat dit een goede optie was. Zeker iets om naar te kijken, test opnames zien er goed uit.
mvds schreef op donderdag 03 december 2015 @ 10:34:
[...]

Overduidelijk wallhack :P

Maar nette skills man!
Dat zegt men in elke game wel een stuk of 8x. Maarja, ik heb dat niet nodig 8)7
Gundogan schreef op donderdag 03 december 2015 @ 11:07:
Long Barrel doet niet zoveel op een SMG (minimum damage range wordt ietsje verder).
Voor m'n gevoel doet het heel veel, maar ik zal eens kijken als het het eraf haal wat er gebeurt.
SmokingCrop schreef op donderdag 03 december 2015 @ 11:54:
[...]

opnemen in 1080p met 60 fps ipv 1440p met 30 fps (youtube's limit) ;)
Je zou eens ShadowPlay kunnen proberen. Als je er niet veel aan edit, is dat ook gewoon een goed middel.
Ja ik kan blijkbaar niet opnemen in 1080p zonder er ook fisiek op te spelen. En dat vind ik dan weer bagger. Shadowplay is inderdaad erg nice, ziet er netjes uit. Alleen krijg ik het ingame geluid maar niet werkend en de opties van Shadowplay zijn beperkt.

• MarceldeV
Ik zie je soms even wachten of plotseling omdraaien als er een vijand is, komt dat omdat je ze aan hoort komen? En je springt enorm veel heen en weer waardoor je 1vs1 gevechten wint, dit zie ik op de PS4 niet zoveel gebeuren.

• mvds

mvds

Totally awesome!

Gundogan schreef op donderdag 03 december 2015 @ 11:07:
BO3 gebruikt Treyarch's eigen systeem voor detectie en dan denk ik VAC voor de bans. Werkt prima volgens mij.
Ik heb nog niks over bans gehoord, jij wel dan?
Probleem denk ik voor veel mensen is dat ze bijna blind om een hoekjes heen rennen en dan het afleggen tegen spelers die wel wat rustiger spelen en bij elk choke point niet sprinten. Rolandos z'n gameplay is een prima voorbeeld daarvan. Je ziet hem vaak bij hoekjes en deuropeningen even wachten en aimen zodat anderen makkelijk in z'n loop sprinten. Met een beetje mapkennis weet je wanneer je dat moet doen en wanneer je kan je sprinten, minimap of niet.
Dat klopt, zoals ik al zei, ik speel veel te gehaast. Maar ik kan ook de maps nooit onthouden. Tegen de tijd dat ik weet waar ik ben, en ik zie iemand, ben ik dood :P

• MarceldeV
Dan zal het wel helpen dat sommige maps wel 4x of vaker achter elkaar worden gekozen.

• mvds

mvds

Totally awesome!

Nah, helaas kunnen mijn hersenen dat soort dingen niet opslaan... Verder heb ik ook het richtinggevoel van een druif, dat helpt ook niet :D

• rolandos582
MarceldeV schreef op donderdag 03 december 2015 @ 16:48:
Ik zie je soms even wachten of plotseling omdraaien als er een vijand is, komt dat omdat je ze aan hoort komen? En je springt enorm veel heen en weer waardoor je 1vs1 gevechten wint, dit zie ik op de PS4 niet zoveel gebeuren.
Klopt, je hoort ze met awareness gewoon aan komen stampen. Dus preaimen / prefire is gegarandeerde kil. Op PS4 is soundwhoren ook erg makkelijk, mijn eigen headset ook op PS4 gebruikt en zelfde verhaal. Springen is natuurlijk in de game, in 1v1 erg belangrijk om te zorgen dat tegenstander mist.
mvds schreef op donderdag 03 december 2015 @ 16:51:
[...]

Ik heb nog niks over bans gehoord, jij wel dan?
Stuk of 5 bans gezien, puur omdat ik ze dan gevolgd hebt. Zag er ook 1 in de leaderboards erg hoog staan, volgende dag VAC/Game ban :)
Dat klopt, zoals ik al zei, ik speel veel te gehaast. Maar ik kan ook de maps nooit onthouden. Tegen de tijd dat ik weet waar ik ben, en ik zie iemand, ben ik dood :P
Ja map awareness is wel belangrijk, ik speel zo'n map 2 keer en ik kan hem blind spelen. Ik weet precies wat de choke zones zijn en wat de gebieden zijn die je af en toe moet mijden ivb teveel mensen. _/-\o_

• MarceldeV
Misschien toch een goed idee om met een headset te spelen, ik heb nu altijd 1 oortje in om te communiceren, en geluid via de tv of mijn 2.1 set. Zal er komende sessie eens op letten of ik mensen kan horen.

• rolandos582
MarceldeV schreef op donderdag 03 december 2015 @ 17:45:
Misschien toch een goed idee om met een headset te spelen, ik heb nu altijd 1 oortje in om te communiceren, en geluid via de tv of mijn 2.1 set. Zal er komende sessie eens op letten of ik mensen kan horen.
Is echt slecht imo, een volwaardige headset is zoveel beter. Helemaal in de CoD omdat het soundwhoren een ding is. Je zult echt gewoon stukken beter spelen. O-)

• Cobiwan
  • Niet online
rolandos582 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 16:33:
[...]

Neuh, wat doet dat precies dan? :P

[...]

Klopt, zag inderdaad al dat dit een goede optie was. Zeker iets om naar te kijken, test opnames zien er goed uit.

[...]

Dat zegt men in elke game wel een stuk of 8x. Maarja, ik heb dat niet nodig 8)7

[...]

Voor m'n gevoel doet het heel veel, maar ik zal eens kijken als het het eraf haal wat er gebeurt.

[...]

Ja ik kan blijkbaar niet opnemen in 1080p zonder er ook fisiek op te spelen. En dat vind ik dan weer bagger. Shadowplay is inderdaad erg nice, ziet er netjes uit. Alleen krijg ik het ingame geluid maar niet werkend en de opties van Shadowplay zijn beperkt.
Dan kan je schieten en granaten gooien tijdens het sprinten en wallrunnen.

• rolandos582
Sj44k13 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 19:16:
[...]

Dan kan je schieten en granaten gooien tijdens het sprinten en wallrunnen.
Oh ik speel altijd zonder nades. Schieten tijdens wallrunnen boeit me niet zo, want dat doe ik toch nauwelijks :P . Flakjacket is gewoone een must met al die nades/bouncing sletties, Ghost ivb 1000000 uav's per potje. Scavenger want de Vesper schiet gewoon alles weg als losse flodders en awareness voor soundwhoren. Kan niet echt iets missen.

• Wackmack
rolandos582 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 18:56:
[...]

Is echt slecht imo, een volwaardige headset is zoveel beter. Helemaal in de CoD omdat het soundwhoren een ding is. Je zult echt gewoon stukken beter spelen. O-)
True maar een goeie 5.1 werkt ook prima heb ik gemerkt.

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-11 20:20
Wat is een betaalbare (zeg 50 euro) headset voor ps4?

Ps: m8a7 is wel OP ;)

• Batiatus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-11 18:36
Weet iemand of je gameplay automatisch wordt opgeslagen op de PS4? Ik kan me herinneren dat ik ergens mijn gameplay terug kon kijken, maar kan het niet meer vinden. Had net best een zieke match met rapid kill van 6 :D. Oh, theater mode. Helaas staat die er niet bij |:( :(

[ Voor 11% gewijzigd door Batiatus op 03-12-2015 22:19 ]

Verwijderd

Wat zouden jullie zeggen, ik ben zelf wel fan van COD games, voornamelijk Black ops 2, MW3, maar Advanced Warfare vond ik zelf niet fijn, zouden jullie zeggen dat Black Ops 3 het wel waard is? Aan gameplays te zien lijkt het me een super chille cod, iemand die hier wat over kan inlichten?

• Batiatus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-11 18:36
Verwijderd schreef op donderdag 03 december 2015 @ 22:47:
Wat zouden jullie zeggen, ik ben zelf wel fan van COD games, voornamelijk Black ops 2, MW3, maar Advanced Warfare vond ik zelf niet fijn, zouden jullie zeggen dat Black Ops 3 het wel waard is? Aan gameplays te zien lijkt het me een super chille cod, iemand die hier wat over kan inlichten?
Ik vond Advanced Warfare echt ontzettend bagger. Matchmaking ging voor kwaliteit van de verbinding, waardoor het soms echt een lagfest was (voor mij). Bij Black Ops geen enkel probleem mee. Speelt nog steeds snel en lijkt wat meer op de voorgaande Black Ops games. Persoonlijk vind ik het een veel betere game.

Verwijderd

Dankjewel, dus in feite zeg je ik zou de gok wagen voor Black ops 3?

Zach veel gameplay en maar wou toch voor de zekerheid nog een duwtje in de goede richting haha ;)

• Xfade
  • Laatst online: 08-11 19:50
Hoe scripted kan je zijn. Alles tot en met
spoiler:
robot worden
niks geschoten behalve een paar kogels. Gewoon rennen naar de next savepoint.

• CrapperDeCrap
Verwijderd schreef op donderdag 03 december 2015 @ 22:52:
Dankjewel, dus in feite zeg je ik zou de gok wagen voor Black ops 3?

Zach veel gameplay en maar wou toch voor de zekerheid nog een duwtje in de goede richting haha ;)
Zal m zeker proberen. Ik had het helemaal gehad met cod na mw2. Bo 1 en 2 wel is online bij vrienden gespeeld, maar ik vond t allemaal zo zo. Bo3 is op de movement na precies t zelfde als z'n voorgangers, met n andere skin, maps, wapens etc. AW heb ik nooit gespeeld. Maar ik moet zeggen het speelt heerlijk weg. Het is verdomde snel, maar dat is even wennen. En al t wallrunnen en zo is allemaal keuze, je hoeft t niet te gebruiken. Gewoon aanschaffen die hap.

Verwijderd

CrapperDeCrap schreef op donderdag 03 december 2015 @ 23:21:
[...]

Zal m zeker proberen. Ik had het helemaal gehad met cod na mw2. Bo 1 en 2 wel is online bij vrienden gespeeld, maar ik vond t allemaal zo zo. Bo3 is op de movement na precies t zelfde als z'n voorgangers, met n andere skin, maps, wapens etc. AW heb ik nooit gespeeld. Maar ik moet zeggen het speelt heerlijk weg. Het is verdomde snel, maar dat is even wennen. En al t wallrunnen en zo is allemaal keuze, je hoeft t niet te gebruiken. Gewoon aanschaffen die hap.
Ja dat wallrunnen was iets wat me tegensprak omdat het veel leek op de ecosuits van advanced warfare, maar de gameplay leek weer heel erg op de vorige black ops reeks, dus ik ga hem morgen gewoon halen, en het is wat je zegt dat walrunnen het hoeft allemaal niet. O-)

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08:40
Verwijderd schreef op donderdag 03 december 2015 @ 23:25:
[...]

Ja dat wallrunnen was iets wat me tegensprak omdat het veel leek op de ecosuits van advanced warfare, maar de gameplay leek weer heel erg op de vorige black ops reeks, dus ik ga hem morgen gewoon halen, en het is wat je zegt dat walrunnen het hoeft allemaal niet. O-)
Daarbij werden de doublejump en de dashes bij Advanced Warfare gebruikt om kogels te ontwijken.
Een nadeel daar ook was dat als je zo'n beweging activeerde, deze uitgevoerd werd op volle snelheid.

Bij Black Ops 3 zie je bij een double jump dat je de eerste halve seconde bij een double jump momentum moet krijgen en dan pas langzaam stijgt. Oftewel, het verschil tussen lopen en dan ineens double jump is veel kleiner waardoor de tegenstander meer tijd heeft om met zijn aim te anticiperen.

Daarbij worden deze movements voornamelijk gebruikt om ergens bovenop te komen of om snel naar cover te sliden.

Dit is natuurlijk een kleine mechanic in de game, maar zo veel beter uit gedacht door Treyarch dan door Sledgehammer haha :)

Als het regent in mei, dan is april voorbij

• KS1987
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-05-2019

KS1987

no frills

Dank je voor de reacties. Gisteren brons gehaald in FFA, misschien mager in vergelijking wat er hier reeds gedeeld is, maar met luttele uren ervaring in de MP, heel blij om. Nog een klein vraagje, hoe kan ik zoeken naar matches met een specifieke map?

[ Voor 3% gewijzigd door KS1987 op 04-12-2015 12:35 ]

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 07-11 02:55
KS1987 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 12:30:
Nog een klein vraagje, hoe kan ik zoeken naar matches met een specifieke map?
Niet.

• MarceldeV
rolandos582 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 18:56:
[...]

Ik had nog een headset voor de PS3 liggen, 7.1 van Sony. Deze gister gebruikt en klinkt goed, moet wel erg wennen. Zit nog even te spelen met het volume van chat en spel etc. maar denk dat ik er wel veel aan ga hebben.
Pagina: 1 ... 27 ... 68 Laatste